fbpx
גברים

כשנהגים אוהבים את הונדה – הונדה אוהבת אותם חזרה !

חברת "מאיר", יבואנית ומשווקת מכוניות ואופנועי הונדה בישראל, יצאה לאחרונה במהלך שיווקי ראשון מסוגו בישראל תחת הכותרת Honda Loves You Back. מדובר בפעילות מקורית וייחודית שכמותה טרם התקיימה בישראל, שמטרתה העיקרית להחזיר אהבה ללקוחות הונדה. הפעילות מתקיימת בדגש על מומנט ההפתעה, כך שהונדה שומרת על סודיות מוחלטת בכל הקשור לסוגי הפעילויות, התדירות שלהן והמקומות בהם הן מתקיימות, זאת כדי "לתפוס" את לקוחותיה ברגע הכי לא צפוי, בעודם ברכב. בהונדה הוקצו משאבים והוקם לטובת העניין צוות פעולה ייעודי שהוגה ומוציא לפועל את הפעילות הקריאטיבית שפרטיה חסויים גם בפני מרבית עובדי החברה.

הפעילות האחרונה נערכה בסניף יינות ביתן בכרמיאל וזכתה להצלחה אדירה ולהתלהבות רבה בקרב לקוחות הונדה, לעיניהם המשתהות של שאר לקוחות הסניף. לקוחות הונדה אשר הגיעו באותו היום אל החנות, פגשו את נציגי Honda Loves You Back אשר הפנו אותם למתחם חניה V.I.P שהוכן עבורם. בתום הקניות ועם הגיעם לקופות, התבשרו הלקוחות כי הפעם הקניות ע"ח הונדה, ואם לא די בזה, כאשר חזרו למכוניתם, הופתעו לגלות שבזמן שהיו בקניות, המכונית נשטפה וצוחצחה. בעוד פעילויות אחרות זכו לקוחות הונדה לחניה חופשית במסגרת בחניון בתשלום, זר פרחים לשבת שהוגש ללקוחות שעצרו בצומת מרכזית, תדלוק חינם במסגרת פעילות בתחנת דלק ועוד. התגובות הנרגשות של הלקוחות המופתעים מציפות את עמוד הפייסבוק של הונדה ומעוררות עניין רב סביב הפעילות. בהונדה מסכמים כל פעילות בהצלחה רבה ומציינים שהמפגש עם הלקוחות המופתעים מרגש עד מאוד.

עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת הרכב הפרטי והאופנועים ב"מאיר" מסר כי "מסקרים שנערכו בארץ ובעולם עולה כי לאורך השנים 'הונדה' נחשבת למותג אהוב מאוד שאחוז גבוה מלקוחותיו הם לקוחות נאמנים אשר חוזרים וקונים את דגמי הרכב. הבנה זו הביאה את אנשי הונדה להגות את רעיון HONDA LOVE'S YOU BACK, כי כעת אנו רוצים להחזיר להם אהבה ללא שום תנאי ומבלי שהלקוחות יצטרכו לעשות דבר לשם כך.  הרעיון של  הקמפיין מתמקד בפשטותה של הפעילות – מחוות קטנות שהונדה מעניקה ללקוחותיה "על הדרך", בפשטות ובצניעות אך יחד עם זאת באופן מקורי ומפתיע. אנו פוגשים את לקוחותינו בתוך שגרת היום-יום שלהם, ללא כל אילוץ או תנאי ובעזרת מחוות קטנות ופשוטות, אנחנו שם כדי להפוך את שגרת היום-יום שלהם למחויכת. פעילות מסוג זה לא נעשתה מעולם בישראל ואנו גאים להיות הראשונים שעושים זאת".

הנה טעימה מהפעילות שנערכה ביינות ביתן בכרמיאל

 

פעילויות נוספות של Honda Loves You Back ניתנות לצפיה Honda loves you back.

הונדה ישראל

הונדה ישראל

הונדה מחזירה לכם אהבה

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X