fbpx
איפור וטיפוח

כשהרימון והקוסמטיקה נפגשים אנחנו מרוויחות מזה – Pomegranate

הרימון. אחד הפירות האהובים עלי. זה שאני מחכה לו שנה שלמה ונהנת ממנו אולי למשך חודש, חודש וחצי בלבד. פרי מפוצץ בויטמנים כמעט כמו שהוא מפוצץ בגרעינים והכי חשוב – בריא וטעים.

זה היה רק עניין של זמן עד שיקחו אותו ויעשו ממנו דברים נפלאים מלבד מיץ.

יקב רימון השיק את "Pomegranate" – מותג יוקרתי של מוצרי טיפוח טבעיים על טהרת פרי הרימון. הליך הפיתוח נמשך כ-5 שנים וכמובן שלהכל יש אישור של משרד הבריאות.

המותג כולל כ-40 מוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים, העשירים במרכיבי פרי הרימון וסגולותיו, בהן ריכוז גבוה של חומצות שומן המשמשות כאנטי-אוקסידנטים המונעות היווצרות של רדיקלים חופשיים ועוזרים לעכב את השפעות הזמן על הגוף. הרימון עשיר בברזל, אבץ, סידן ומינרלים שונים ההופכים אותו לחומר גלם מיוחד ועשיר בתעשיית הקוסמטיקה.

הסדרה החדשה תכלול מוצרים בקטגוריית פנים, גוף, שיער ורחצה ומחיריהן ינועו בטווח של 29 – 199 ₪. המוצרים יימכרו בשלב הראשון בחנויות הפארם והטבע המובחרות, באתר האינטרנט של "יקב רימון" ובמרכז המבקרים בדלתון, כמו כן, במהלך החודשים הקרובים תוקם חנות קונספט למותג.

מרכך שיער רימון
מרכך שיער
סקראב גוף
קרם פילינג לגוף

אבי נחמיאס מנכ"ל יקב רימון: ״מחקרים רבים המצביעים על סגולות הרימון ויתרונותיו הבריאותיים בשילוב תודעה הולכת וגוברת מסביב לעולם, הובילו את היקב לפעול לפיתוח מוצרים נוספים שאינם יין המתבססים על הפרי. פיתוח מוצרי הקוסמטיקה הינו יוזמה של היקב במטרה להשתמש בתכונות הבריאותיות של הרימון לייצור מוצרי טיפוח לפנים ולגוף. יקב רימון הציב לעצמו יעד לשווק את מוצרי הקוסמטיקה בפריסה ארצית רחבה ובמקביל להמשיך בפיתוח מוצרים חדשים בקטגוריות שונות תוך שמירה על תודעת שירות גבוה במיוחד".

יקב רימון החל את דרכו בשנת 2004 על ידי משפחת נחמיאס, משפחה של חקלאים ממושב כרם בן זימרה. החיבור של המשפחה לפרי הרימון הוביל אותם בתום שנות ה-90 לפתח זן רימונים ייחודי המאופיין ברמות גבוהות של סוכר ואנטי אוקסידנטים וברמת חומציות מדויקת שלאור מאפייניו הייחודיים אידיאלי לייצור יין. הזן רשום כפטנט ונתון לשימושו הבלעדי של היקב. מיום היווסדו היקב חרט על דגלו לייצר מוצרים באיכות גבוה וללא פשרות וכיום היקב מייצר 12 סוגי יינות רימונים אשר משווקים בארץ ובעולם וזוכים להצלחה אדירה בתחרויות יין ברחבי העולם.

אתר יקב רימון: http://rimonwinery.com/hebrew

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X