fbpx
הורות וילדיםהריון ולידה

כפתור חכם לתינוק – MONBABY

כל הורה היה רוצה שהתינוק ידבר אליו ויספר לו בדיוק מה הוא מרגיש עכשיו ולמה הוא בוכה או לא נינוח. עד שימציאו קורא מחשבות, "טלפארמה" מציגה את הדבר הכי קרוב לזה: MONBABY – כפתור חכם המוצמד לבגד התינוק, משדר לטלפון של ההורים את מצבו באמצעות אפליקציה ומתריע על מצבי סכנה. אני מודה שכשבני נולד, לפני שנה וחצי, כל מה שידענו שקיים זה הבייבי-סנס וכשישן, במיוחד בלילה, סמכנו עליו ורק התפללנו שלא יצפצף. אבל עכשיו יש גאדג'טים חדשים בשוק שבאים להקל על ההורים ולהרתיע מפני סכנות ומי יודע, אולי אכניס אותו לרשימת המתנות שאשמח לקבל לקראת הילד הבא 🙂

כפתור MONBABY

 

אפליקציית המונבייבי מקבלת נתונים מהכפתור החכם בתדירות של חמש פעמים בשנייה ומציגה נתונים אלו בזמן אמת, בצורה ברורה, על מסך הטלפון החכם של ההורה. המונבייבי מנטר את הפרמטרים הבאים:

  • נשימה – הכפתור החכם ייתן התראה חזותית וקולית להורה במידה ולא זוהתה נשימה במשך 15 שניות
  • נפילה – המונבייבי יתריע במידה והתינוק ייפול
  • חוסר מנוחה – הכפתור החכם יתריע במידה והתינוק יהיה חסר מנוחה
  • רמת פעילות – מונבייבי מראה את רמת הפעילות של התינוק, אינדיקציה טובה אם התינוק מתעורר או נרדם
  • יציאה מהטווח – מונבייבי יתריע במידה ואבד הקשר בין הכפתור החכם לטלפון של ההורה
  • סוללה – הכפתור החכם יתריע במידה והסוללה נחלשה ויש צורך להחליפה

עוצמת הקרינה של המונבייבי היא 1/1000 (אלפית) מעוצמת הקרינה של טלפון סלולארי רגיל , ולכן הוא בטוח יותר לשימוש. מונבייבי מאושר על ידי הרשויות בישראל ובארה"ב.

את אפליקציית המונבייבי ניתן להוריד לטלפונים התומכים בטכנולוגיית ®Bluetooth, הזמינה במערכות 7®iOS (אייפון) או 4.4 AndroidTM ואילך.

מחיר: 499 ₪

למידע נוסף באתר טלפארמה: www.telepharma.co.il או במוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63

דרך אגב, הנה סרטון שמצאתי ביו-טיוב בערוץ הרשמי של MONBABY:


Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X