fbpx
בית והום סטיילנג

כיצד לעבור את החורף בשלום – עם ריחות נעימים ואוירה רעננה בבית

החורף כבר כאן וכולנו סוגרות את כל החלונות, נבשל ונטגן במטבח ארוחות חמות, נשב מתחת לשמיכה ונדליק את החימום בבית. לדברי אורית קמחי מנהלת שיווק בחברת אס. סי ג'ונסון, המייבאת ומשווקת לישראל את המותג מבשמי אוויר גלייד (glade): "רובנו מתכוננים לקראת עונת החורף אך בדרך-כלל איננו נותנים תשומת לב ומחשבה על ההשלכות  של בית סגור שאינו מאוורר, לעתים אטום ולוכד בתוכו ריחות שונים ואף יוצר קרקע פורייה ליצירת ריחות רעים ומחנק. לדבריה: "בדרכים קלות יחסית  ניתן  לדאוג שהבית שלנו יהיה עטוף בניחוחות נעימים ובאווירה חמימה ומזמינה".

מומחי המותג המוביל בעולם גלייד קיבצו טיפים ועצות כיצד לעבור את החורף בשלום, עם ריחות נעימים ואוירה רעננה:

  • בא לכן שניצל? אין כמו אוכל חם ומנחם בחורף, אבל מה קורה כשרוצים לטגן וכל החלונות בבית סגורים כי בחוץ יש סערה? כדאי להדליק נרות בזמן הטיגון. מסתבר שהנרות סופחים אליהם את ריחות הטיגון וכך ניתן למנוע ריח רע שלרוב נשאר לאורך זמן.
  • תשדרגו את השטיפה הגיע יום הניקיון? הוסיפו למי שטיפת הרצפות פקק של מרכך כביסה לנוזל הרצפה והבטיחו ניחוח מדהים בבית שיישאר לאורך זמן.
  • חם וריחני – התיזו מידי יום תמצית ריח שאתן אוהבות על המנורות בבית וברגע שתדליקו אותן הריח יתחמם ויפיץ את ניחוחו בכל חללי הבית.
  • קפה – שמירה על ריח רענן במקרר: יש דרכים רבות לשמור על ריח המקרר רענן, אך אחת הקלות ביותר שבהן היא פשוט להניח קערת פולי קפה טחונים בתוכו (אפשר גם בתוך המקפיא) ולהשאיר אותה שם למשך הלילה שתספוג את הריחות הלא נעימים.
  • סודה לשתייה – מניעת ריח רע מפח האשפה: ניתן למנוע את הריח הרע שעולה מפח האשפה על ידי פיזור מעט אבקת סודה לשתייה בתחתיתו בכל פעם שאתם מחליפים שקית. זה גם יעזור לספוג נוזלים שנשפכים אליו מהשקית.
  • עוגות קינמון – גם טעים וגם ריחני: הכינו עוגות שמרים עם קינמון בערב קר של חורף. גם טעים ומנחם וגם יבטיח ניחוח נפלא בבית.
  • תכשירים מקצועיים ויעילים להפגת ריחות – אחד הפתרונות לנטרול ריחות באופן מיידי ויעיל במיוחד הוא שימוש בתכשיר מקצועי המיועד למטרה זו. מותג גלייד מציע בין היתר מכשיר ספריי אוטומטי, מעוצב עם  פיזור הניחוח אחיד, עם חלקיקי תרסיס קטנים היוצרים ערפל עדין, ושומרים על הניחוח בבית לאורך זמן. ניתן למקם את המכשיר בכל מקום בבית גם בחללים גדולים כגון חדרי שינה, סלון וחדר אמבטיה. כמו כן לגלייד מבשמי אוויר בניחוחות שונים. את מגוון מוצרי "גלייד" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X