fbpx
אקססוריז ותכשיטים

יאנוש ג'יאולי עם תכשיטי יוקרה החוזרים לשנות ה-70

שנות ה- 70 היו ידועות כתקופת מלאות בסטייל, התפרצות הגלאם הנוצץ והפראי וצמיחת סצינת המועדונים והדיסקו. בקולקצייה המצומצמת של יאנוש המתייחסת לתקופה של שנות ה-70 ניתן לראות פריטים גדולים ומרשימים, בצבעוניות משתנה ועזה שנעה בין גווני כחול עמוק ואבני ספיר מעוטרות יהלומים נקיים לשילובי פנינים בצורת גדילים.

ניתן למצוא טבעות ועגילים בצורות אלפסיות המעבירות סטייטמנט שכל הנוצץ זהב הוא ומגישות שפע ועושר חומרי, טבעות מפרק עמוסות דיטיילים ואבנים מושלמות, עגילי פרנזים מרשימים ועוד. שרשראות גדילים נחשקות מקנות מראה מתוחכם ונון שאלאנטי ועגילי חישוקים הקלאסיים מקבלים זווית חדשה ואקלקטית, טבעות חותם מרשימות בשיבוצים של אבנים יקרות צבעוניות מחזירות אותנו לאווירת הוילה של יו הפנר בסבנטיז העליזות.

ניכר כי הקולקצייה ניחנה באיכות יוצאת דופן: כל פריט בה נעשה בעבודת יד אמן מדוייקת ובעבודה סיזיפית של יציקת אישיות בחומרי יסוד דוממים. כל תכשיט מאופיין בייחודיות ונראות בולטת מעל השאר, מרשים ביופיו העוצר נשימה. הירידה לפרטים הקטנים היא התמחותו הבולטת של יאנוש וניכרת בכל פרט ופרט.

התכשיטים עשויים מהחומרים הבאים:

  • זהב לבן, זהב אדום, זהב צהוב ופלטינה – כל סוגי הזהב הבאים לידי שימוש בקולקצייה הינם 18 קראט ובעלי ליטוש בדרגת המצויינות.
  • המתכות היקרות משלבות בתוכן יהלומים בגדלים, צבעים וצורות שונות, כל האבנים מסוג Flawless, אבנים נקיות לחלוטין, חסרות פגמים פנימיים וחיצוניים ובחיתוך Excellent. האבנים המובחרות ביותר נהנות מפיזור מושלם של אור וכך , בחיתוך זה, גם יהלומים קטנים הינם מרשימים ביותר.

דרך אגב, את המחירים יש לתאם עם השואו רום, ככה שאין לי באמת מושג כמה התכשיטים עולים. לצערי… לפרטים נוספים ותיאום – http://yanush.com/collections/New

אני כבר מצאתי כמה דברים שאהבתי ואתן? 🙂

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X