fbpx
הורות וילדיםצרכנות

טיפים לרחצה ראשונה של התינוק

הבן שלי בן שנה ו-7 והרגע שבו נכנסים לאמבטיה ומתחילים להשפריץ ולהנות מהמים זה אחד האהובים עלינו במהלך היום. אבל אני מודה, כשהוא נולד, לפחות בחודש הראשון, זה ממש לא היה ככה. האמבטיה ממש לא הייתה החלק האהוב עלי ולמען האמת, היא הייתה החלק המלחיץ של היום. אני זוכרת שכשחזרנו מהבית חולים אמא שלי הייתה איתנו והסבירה לנו איך לעשות אמבטיה, איך להכין את אותה, איך לבדוק את הטמפרטורה של המים ועוד ועוד. לבסוף, יצא גם שהיא קילחה אותו כי פחדתי להחזיק אותו במים ושיחליק לי מהידים. לקח לי חודשיים עד שהסכמתי לעשות לילד אמבטיה לבד, מבלי שבעלי או מישהו אחר יהיה בסביבה.
כיום, שאני בהריון עם הילד השני, אני מסתכלת במבט לאחור על אותה תקופה והפעם אין חששות – תנו לי לקלח את הילד שלי לבד. אבל שוב…זה רק כיום 🙂

כשהייתי בהריון הראשון קראתי הרבה על איך עושים לילד אמבטיה, במה מומלץ להשתמש, איך לסדר את ה"דפני" שלא יזוז ועוד. עכשיו, חברתי לד"ר פישר (שאת מוצריה אנחנו צורכים בבית דיי מיומו הראשון של בני), וקיבלתי מהם טיפים לרחצה הראשונה של התינוק.

טיפים לרחצה ראשונה של התינוק

בשעה טובה הגיע הרגע המרגש והינה התינוק הראשון שלכם הגיע הביתה. להורים הראשונים יש לא מעט שאלות משמעותיות וחששות בכל הנוגע לשמירה על ניקיון והיגיינת של הרך הנולד. כאמא, את בוודאי מוכנה להעניק לתינוקך הכול, לדאוג לכל צרכיו, לשמור ולגונן עליו מכל משמר, לעיתים ללא ידיעה או בטחון מוחלט שאת פועלים בדרך הנכונה.
לפעמים אין מי שייעץ ויוביל אותך בשאלות שגרתיות של חיי היומיום כמו מה כדאי לעשות, איך כדאי לרחוץ התינוק ובמיוחד בפעמים הראשונות. ואיך לשמור על  ניקיונו ובריאותו כדי למנוע מחלות ואלרגיות.

רכזנו עבורך טיפים שיעזרו לך  ברחצה הראשונה של הרך הנולד:

  • רחצי את  תינוקך עם קמיל בלו סנסיטיב שיבולת שועל  כבר מיומו הראשון וללא חשש בהרטבת  גדם חבל הטבור.  בפעולה זו  הקפידי על שימוש באל- סבון (סבון ללא סבון) המיועד לעורם העדין של התינוקות.
  • בעת רחצת תינוקך מומלץ לנקוט במספר פעולות – חממי את חדר האמבטיה לטמפרטורה' של 25 מעלות, מלאי את האמבטיה במים חמימים עד לגובה של 10 ס"מ (אמבט מיוחד לתינוק), הכיני בהישג יד אל סבון ואל דמע ללא דמעות, כך שלא יצרוב בעיניו, הכיני מבעוד מועד מגבת גדולה, חיתול ובגדים להחלפה כך שהלבשתו לא תיערך זמן רב מדי.
  • אזור הקרקפת והשיער רכים ועדינים ולכן רצוי להשתמש בתכשירים עדינים שאינם צורבים בעיניים, אשר פותחו באופן מיוחד לתינוקות. בבתי היולדות עושים שימוש כבר מהאמבט הראשון באל סבון מסדרת קמיל בלו סנסיטיב של ד"ר פישר, סדרה המותאמת לתינוקות רכים ועברה את מבדק סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמתה לעור עדין ורגיש כעור התינוק.
  • הכיני מראש את הציוד הנחוץ לרחיצת התינוק ולהלבשתו לפני תחילת הרחצה.
  • שימי לב כי טמפרטורת המים המומלצת הנה 37 מעלות, בדומה לטמפרטורת הגוף של התינוק. יש למדוד את טמפ' המים ע"י שימוש במד חום המותאם למים או ע"י טבילת המרפק שלנו (אזור רגיש במיוחד לחום).
  • נקטי במשנה זהירות – בזמן הרחצה מומלץ להניח את התינוק על גבי מתקן "דפני" המונח בתוך האמבטיה. חובה להחזיק את התינוק במשך כל זמן הרחצה ולעולם לא לעזוב אותו לבד במים
  • הקפידי על זמן רחצה מדוד – זכרי שזמן הרחצה יכול להוות זמן איכות עם ילדך, זמן בו אפשר ליהנות, לשיר ולשחק. הפכו את זמן הרחצה לזמן נעים ורגוע וכך למדו את ילדכם ליהנות משמירה על ההיגיינה.
  • אחרי הרחצה נגבי את תינוקך על ידי טפיחות קלות ועדינות על גופו  והקפידי על ניגוב בין קפלי העור, מאחורי האוזניים ובבית השחי.
  • במקרים של עור יבש או אדמומי במיוחד בחברת ד"ר פישר  ממליצים להשלמת פעולת הרחצה ושמירה על לחות העור הרך שימוש בקרם גוף מסדרת קמיל בלו סנסיטיב שיבולת שועל המכיל נוסחה ייחודית המועשרת בשיבולת שועל. המרכיבים הייחודיים של קרם הגוף מסייעים להרגעת העור ושומרים עליו מפני גירוי ואדמומיות, החזרת לחות ומכילים ויטמין E לריכוך העור ופרו-ויטמין B5 לשמירה על מאזן הלחות הטבעית של העור גם לאחר הרחצה.

קמיל בלו מוס רחצה לתינוק המועשר בשיבולת שועל

לאור הצלחתה של סדרת קמיל בלו שיבולת שועל החליטו בד"ר פישר להרחיב את מגוון המוצרים עם פיתוח חדש ממעבדות המחקר של ד"ר פישר: קמיל בלו מוס רחצה לתינוק המועשר בשיבולת שועל לטיפול והגנה מיובש עור, גירויים ואדמומיות בעת רחצת התינוק. שיבולת שועל נחשבת לאחד הדגנים האיכותיים והמועילים שהעניק לנו הטבע. שיבולת שועל הינו דגן העשיר במינרליים וויטמינים ולו השפעה מיטיבה גם בטיפול, ריכוך, הרגעה והגנה על העור.

מוס רחצה שיבולת שועל מכיל נוסחה ייחודית בעלת מרקם קטיפתי, רך ומלטף ובניחוח נפלא. הנוסחה מועשרת בשילוב של שמן שיבולת שועל, שמן זית, תמצית קמומיל ופרו-ויטמין B5, המסייע בהגנת העור מפני גירויים ואדמומיות, מרכך, שומר על לחות העור וממשיך לטפל בעור התינוק גם לאחר הרחצה.

קמיל בלו מוס שיבולת שועל הינו היפואלרגני ועבר את מבחן סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד כעור התינוק. המוצר אינו מכיל  SLS ו- SLES, סיליקונים, שמן מינרלי, צבע ושמנים ארומטיים, ואינו גורם לדמעות.

מוס הרחצה החדש מצטרף לתכשירים המצליחים בסדרת קמיל בלו שיבולת שועל המיועדת למניעה וטיפול בעור יבש, מגורה או אדמומי. בסדרה – אל סבון, קרם גוף, חלב אמבט, משחת החתלה ומגבונים.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בתי המרקחת הפרטיים, חנויות למוצרי תינוקות ובחנויות המובחרות.

מחיר מומלץ לצרכן – 34.90 ₪, מחיר היכרות בהשקה – 19.90 ₪

סדרת קמיל בלו שיבולת שועל לתינוקות
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X