fbpx
בית והום סטיילנג

טיפים לעיצוב שולחן חג ראש השנה

ההתחדשות והתרגשות שבאוויר, לקראת חג ראש השנה, בין אם המוזמנים הם בני המשפחה המורחבת ובין אם חברים, המארחים משקיעים רבות בהכנת מטעמים מיוחדים, אך לא פחות חשוב, להשקיע בעיצוב שולחן החג.

כמסורת שעוברת במשפחה וכחלק מחוויית  הסעודה המשפחתית בערב החג – עיצוב השולחן הוא ללא ספק עניין חשוב המקנה אווירה חגיגית במיוחד. ולא פחות חשוב מזמין…את שולחן החג מומלץ לעצב מבעוד מועד. ולחשוב איזה אווירה נרצה ליצור. האם פרחונית ועליזה, רומנטית ושקטה, או צבעונית וססגונית.

רשת הרמוניה לבית, מעניקה טיפים לסידור שולחן חגיגי ומזמין, שיעשה את ההבדל:

  • ישנה חשיבות רבה לשילובי האקססוריז ובחירת הצבעים בשולחן החג. לאווירת חג מרהיבה רשת הרמוניה לבית ממליצה על מראה ייחודי ועשיר לשולחן החג – בגווני זהב ולבן:
  • יש לערוך מפה לבנה וסט כלים המשלבים זהב ופנינים המקנים אווירה עשירה וחגיגית.
  • ניתן לאסוף את צידי המפה הלבנה הנופלים בשרשרת פנינים ולאסוף במראה מעוגל, על השולחן יש להניח פלייסמנט זהב ומעליו צלחות לבנות מעוטרות. יש להניח כוסות וגביעי יין מעוצבים לצד הצלחות. מפיות עם חבקי זהב או שניתן לגלגל אותן בשרשרת /צמידי פנינים המתכתבים עם השולחן. שילוב גווני זהב ולבן מעניקים תמיד אווירה שלווה ומראה אלגנטי מרהיב וחגיגי.
  • בכדי שהשולחן יתכתב עם החג עצמו, ניתן להשתמש בכלים המאפיינים את החג, כמו: צלחת מעוצבת במראה תפוח, דבשית במראה רימון /תפוח, נרות במראה תפוח , פמוטים, מבחר אלמנטים אישיים כמו שם הפרטי ליד הכיסא, פרחים, ולהגשת האוכל, תחתיות לסירים בהשראת החג עם הדפס תפוחים  ועוד.
  • לאווירה חגיגית, ריחנית ואלגנטית, מומלץ לפזר על השולחן, עלי כותרת לבנים, ונרות ריחניים באווירת החג. פריטים דקורטיביים לנוי ועוד.

קולקציה חדשה לראש השנה

דרך אגב, לכבוד ראש השנה, תוכלו למצוא בהרמוניה לבית קולקציה חדשה ומקסימה! הקולקציה השנה כוללת מגוון כלי בית בצבעים קלאסיים לצד צבעוניות ברוח השנה החדשה.

ראש השנה הוא חג המסמל התחדשות ,לקראת החג כדאי ומומלץ לרענן ולחדש את הבית במחירים נוחים לכל כיס. ניתן לעצב את שולחן החג באמצעות אקססוריז צבעוניים, כלים ייחודים המאפיינים את ראש השנה, כלי בית, חפצי נוי ומוצרי טקסטיל כמו: מפות תחרה, כריות נוי, כיסוי מיטה חגיגי מצעים למיטה בהדפסים מרהיבים המעניקים אווירה חגיגית ושמחה לבית.

גם בקולקציית הריהוט המשלים לבית, ניתן למצוא שידות מעוצבות במגוון צבעים, ספות עם הדפסי פרחים המעשירים את עיצוב החלל ועוד.

פריטים לדוגמא:

  • כלי לדבש בצורת תפוח/ רימון   המחיר: 14.90 ₪ ולחברי מועדון: 9.90 ₪
  • כלי לדבש מזכוכית + מכסה דבורה המחיר: 24.90 ₪ ולחברי מועדון: 19.90 ₪
  • תפוח דקורטיבי שנה טובה המחיר: 39.90 ₪ ולחברי מועדון: 29.90 ₪
  • שעוני קיר רכבת עגול המחיר: 149.90 ₪ ולחברי מועדון: 119.90 ₪
  • סט צלחות מהודר בהדפס פרחים 18 חלקים המחיר:69.90 ₪ ולחברי מועדון: 49.90
  • סט תה/קפה/סוכר זכוכית המחיר  החל מ- : 69.90 ₪  ולחברי מועדון החל מ- 49.90 ש"ח
  • כריות נוי המחיר: המחיר : 49.90 ₪ ולחברי מועדון: 39.90 ₪
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X