fbpx
בית והום סטיילנג

טיפים לניקוי סירים

מדי ששי אתן מבשלות ארוחת ששי. זה יכול להיות לזוג או לגדוד שלם אבל לא משנה לכמה מבשלים… תמיד אחרי הארוחה אנחנו נותרות עם סירים מלאי שמן ולכלוך.

קוצ'ינה מיה באו לעזרתנו וריכזו את כל העצות והטיפים לניקוי ושימוש נכון בסירים:

  • לפני השימוש הראשון בכלי יש למרוח שכבת שמן עדינה על משטח הכלי (כשהוא יבש). לאחר כשלושים דקות, יש לשטוף את הכלי מהשמן ולנגבו היטב. בנוסף, מומלץ לשטוף את הכלי במים והסבון כלים ולייבש היטב.
  • בטיחות היא דבר חשוב מאוד, ולכן, אין להניח את הכלי על להבה עם קוטר גדול מקוטר התחתית.
  • בעת הבישול: בכדי להימנע משריטות מומלץ להשתמש בכף עץ, פלסטיק או סיליקון ולא בכלים חדים ממתכת. הדבר נכון גם בעת הניקוי- אין להשתמש בכלי ניקוי חדים על מנת לא לפצוע את הציפוי.
  • אחרי טיגון נשאר הכי הרבה לכלוך, שמן ושאריות אוכל שנדבקו להם יחדיו. מה רצוי לעשות? מיד אחרי הטיגון מזגו מים כך שיכסו את כל השאריות השרופות שמסרבות להתנקות, הוסיפו סודה לשתייה או אבקת כביסה (2-3 כפות לפי גודל הסיר/ המחבת) והרתיחו מספר דקות. מכבים את הגז ושוטפים.
  • שומן שרוף: מי מאתנו לא מכיר את החומר השחור האכזר הזה, שראוי לפסקה משלו בהגדה כאויב האויבים? במשך שנים השתמשנו בצמר הפלדה ששרט את הציפוי של הסיר, במקביל לשריטות בידיים שלנו. אבל יש מספר פתרונות מאוד יצירתיים לניקוי השומן השרוף: בדומה לטיפ הראשון, אפשר להרתיח את הסיר עם מים וסבון כלים – כלומר לשים בסיר מים וסבון כלים, לשים על אש גבוהה ולהביא לרתיחה. טיפ נוסף זה ערבוב של סודה לשתייה עם חומץ. לא- אתם לא מכינים תבשיל נוסף אלא מנקים את הסיר. גם כאן בטיחות היא מעל הכל- השתמשו בכפפות.

לאחרונה השיק המותג "קוצ'ינה מיה" סדרת סירים חדשה המצופים ציפוי שיש MC4  ב-4 שכבות. הסדרה כוללת סירים, מחבתות, מחבת פנקייק, סואטז'ים, רוסטר ופלטת גריל, אשר מותאמים לבישול על כל סוגי הכיריים: חשמליות, גז, אינדוקציה, קרמיות והלוגן. כלי הבישול קלים לניקוי ומתאימים גם לשטיפה במדיח. כולם מאופיינים בעיצוב איטלקי, מודרני ופונקציונאלי. את המוצרים של קוצינה מיה ניתן להשיג ברשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ.

סירים

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X