fbpx
עיצוב וטיפוח השיער

שיער מושלם ומעורר קנאה במספר צעדים פשוטים

שיער מושלם. חלקנו נולדות עם זה וחלקנו עובדות מאוד קשה להשיג את זה. אני לא חושבת שנולדתי עם שיער מושלם, אבל אין ספק שלמדתי לעצב ולסדר אותו בצורה מושלמת, עבורי, עם השנים. השיער שלי תמיד היה שמן ולמרות שפה ושם צבעתי את השיער או עשיתי גוונים, תמיד אהבתי את הצבע שלו, אבל לקח לי זמן לא מעט ללמוד לאהוב את המרקם שלו, במיוחד שהוא השתנה עם השנים.

יש לי שיער חלק אך מלא. אם אני הולכת לישון עם שיער נפוח – אני לרוב אתעורר עם סוג של פטריה ענקית על הראש ובד"כ אעשה קוקו כדי להוריד את הנפחה. כנערה, הייתי משתמשת בכמויות הזויות של קרם לחות (עד היום אני זוכרת את ריחו של הנטורל פורמולה הכחול/טורקיז) ורק כשעברתי לגור בברלין אחרי הצבא, עיר ללא לחות, השיער התחיל להסתדר ולהתאפס על עצמו. שם העפתי את הקרם לחות לפח והשיער היה נראה מעולה, כאילו והייתי עם פן תמידי. כשחזרתי לארץ הנפח באמת ירד ולא נאלצתי לחזור לקרם לחות ואפילו למדתי לאהוב את הנפח של אחרי החפיפות (באיזשהו שלב הייתי מפסיקה להסתרק אחרי חפיפות רק כדי שיהיה לנו נפח ומראה מרושל).
בהריונות בכלל הייתי מאוהבת בשיער שלי והוא פשוט היה חלק וכל פעם שאלו אותי אם עשיתי החלקה. אחרי הלידה של ביתי, לפני כ-7 חודשים, החלטתי שאני מסתפרת לפני שהנשירה הגדולה מתחילה ואכן כך היה. אבל אז, בקיץ, כ-3 חודשים אחרי הלידה, החלטתי שבא לי שינוי והלכתי לעשות גוונים. למרות שהתהליך לקח זמן, מאוד אהבתי את התוצאה. ולא משנה עד כמה החומרים שבהם השתמשו היו טובים, והם היו, עדיין מדובר בחומרים כימיים על השיער וחומרים כימיים משנים את טיב השיער.

כיום, כמעט 3.5-4 חודשים אחרי שעשיתי גוונים אני איפשהו מתבאסת. שוב, השיער נראה פצצה, אבל הוא התייבש לי נורא (למרות השימוש במסכה לשיער) ויותר מזה – הוא עם קשרים הזויים. לוקח לי כמעט 20 דקות לסרק את השיער. עניין הקשרים היה לי צפוי כי בד"כ כשאני עושה פעולות כימיות בשיער, נוצרים לי קשרים, אבל הפעם זה מרגיש לי כאילו הקשרים עלו רמה.

וכך מצאתי סדרה מושלמת לשיער שעבר צבע, החלקה או כל פעולה כימית (או סתם אם השיער שלך יבש ונראה עייף ובא לך להחיות אותו). סדרת מוצרים לשיער שמעבר לעובדה שיש לה דירוג וחוות דעת מושלמות, מסתבר שבמשרד שלי לפחות 5 בנות משתמשות בה ואני רק עכשיו גיליתי אותה. אבל כמו הרבה דברים בחיים, עדיף מאוחר מאשר אף פעם, במיוחד שקיבלתי תוצאות מדהימות. אז אם גם את סובלת משיער יבש, עייף ובעיקר שיער שזקוק לבוסט רציני של לחות ויופי – את חייבת להכיר את envy PROFESSIONAL.

envy PROFESSIONAL 

נתחיל מהבסיס – מדובר בסדרת מוצרי השיער המתקדמת והמהפכנית מלונדון שנותנת לשיער הגנה, משקמת אותו, מטפלת בו וכמובן מטפחת אותו. הסדרה מבטיחה שיער מעורר קנאה ואחרי מספר התנסויות (וגם כשראיתי את החברות למשרד) – אני יכולה לאשר שזה באמת מה שקורה. לא סתם הם קוראים לעצמם envy ולא סתם המותג בצבע ירוק – כי השיער שלך יהפוך את האחרות לירוקות מקנאה…ולא אל תדאגו, צבע השיער ישאר אותו הדבר ? .

לי יש שיער מלא ושמן אבל הסדרה עצמה הינה סדרת מוצרי טיפוח חכמים. משמע, היא פותחה על-ידי מעצבי שיער מלונדון במשך שנים רבות של מחקר וניסוי והיא מתאימה עצמה לכל סוגי השיער. כל מוצר עבר בדיקות קפדניות וחדשניות, נוסה במספרות ונדבק ע"י מעצבי שיער רבים מסביב לעולם לפני שהפכו אותו "למוצר מדף" שזמין גם לנו. בסדרה קיימים 6 מוצרים חכמים המבטיחים לתקן, לסדר, לרענן ולהוסיף ברק, לחזק צבע, לרכך תלתלים ולהקל על תהליך ייבוש השיער. מה שלי היה יותר חשוב זה שהמוצרים ישקמו ויגנו מנזקי טיפולים כימיים (לדוגמה, צביעה/החלקה/סלסלול) וכאמור, זה מה שבאמת הם עשו.

בסדרה יש 6 מוצרים אבל כדי לשקם, להגן ולטפח את השיער חייבים להתחיל מהמוצרים הבסיסיים שלהם, ולמעשה להשתמש ב-3 מוצרים, שכל מוצר מהווה שלב נוסף בדרך לשיער המושלם.

טיפ חשוב – לפני שאתן מתחילות להשתמש בסדרה – תפנו לכן זמן. נכון, לא מדובר עכשיו בפרוצדורה שלוקחת שעות, אבל גם לא מדובר בלהיכנס למקלחת, לשים מסכה ולצאת כעבור דקה. אני, כאמא, ניצלתי את הזמן שהילדים ישנו שנ"צ בשבת כדי להשתמש במוצרים כי סתם ככה בערב, לי אישית לא היה זמן. יכול מאוד שאם לא היו לי ילדים, אז כן הייתי עושה זאת בערב לפני השינה, אבל כרגע – זה לא מתאפשר לי.

טיפ חשוב #2 – בהמשך אני אתן לינקים מאיפה ניתן לרכוש את המוצרים, אבל שימו לב שניתן לקנות רק את הערכה של שלושת השלבים או מוצרים בשילובים שונים.

ועכשיו למוצרים והוראות השימוש

שלב 1 – envy Dual Fix 12 – בקבוק עם משאבה שמכיל חומר שיוצא בצורת מוס. מדובר בתכשיר טיפולי מקצועי המסייע לשיקום כל סוגי השיער. הוא מכיל איזון של חלבוני משי וחומצות אמינו קרטין לטיפול ממוקד באזורי השיער הניזוקים ולקליטה מוגברת של לחות ובכך מבטיח תוצאות ארוכות טווח.

סתם אם מסקרן אותך למה קוראים לזה Dual Fix 12…אז זה פשוט – למוס יש 12 יתרונות: (1) ברק (2) שיקום והגנה מנזקים כימיים (3) אפקט משי קליל (4) התרת קשרים בקלות (5) מסייע בהוספת לחות (6) משפר תוצאות הייבוש והעיצוב (7) מבטיח שיער מלא ועבה יותר (8) מכיל נוסחה למניעת קרזול (9) מחייה צבע שיער דהוי (10) מחזק את השיער (11) מונע קצוות מפוצלים (12) תוצאות שמחזיקות שבועות רבים.

עם המוצר הזה את מתחילה את החוויה הזאת שנקראת envy. מורחים כמות נדיבה ושווה על כ-ל (!!) השיער. השיער צריך להיות יבש ולא חפוף, ויש להתחיל מהשורים ולמעשה למרוח עד הקצוות (במידה ואת רוצה לצבוע את השיער, מומלץ להשתמש בו ולעשות טיפול לפני הצביעה ע"מ למנוע נזקי צבע). השיער צריך להיות ממש רטוב מהחומר. כשהשיער מלא מהחומר, יש לייבש אותו באמצעות מייבש שיער. אין צורך עכשיו להשקיע בפן, פשוט לייבש אותו עד שהשיער יבש לחלוטין. כשהשיער יבש לחלוטין ניתן לעבור לשלב השני.

שלב 2 – Gentle cleansing shampoo, שמפו לניקוי עדין – שמפו נטול פורבן המתוגבר בנוסחה ייחודית של קרטין וחלבוני משי לחיזוק השיער וליצירת בסיס קליל ונקי, המסייע בספיחה משופרת של מרכך השיער וחומרי הטיפול והטיפוח. יש לחפוף פעמיים עם השמפו. החפיפה היא כמובן ברצף – חופפים, שוטפים ושוב חופפים ושוטפים. לאחר מכן עוברים לשלב האחרון.

שלב 3 – Gentle detangling conditioner, מרכך עדין מתיר קשרים – מרכך עשיר בתערובת ייחודית של קרטין וחלבוני משי המסייע בהגנה ושיקום כל סוגי השיער. הוא מעולה בהתרת קשרים ומותיר את השיער רך למגע, מבריק ונוח לטיפול . כמו כן, הוא מפחית תופעות יובש וקירזול. במרכך יש להשתמש פעם אחת ולשטוף היטב.

אחרי שאתן חופפות ומבצעות את שלושת השלבים, רצוי לייבש את השיער. אני מודה שכשסיימתי את החפיפה לא היה סבלנות לעשות פן. אמנם המזגן דלק ברקע אבל היה לי כ"כ חם שפשוט ייבשתי את השיער רגיל והסתרקתי. בגלל שבמוצרים אין מלחים, הספיק ייבוש רגיל של השיער כדי לקבל מראה של פן. זה היה מושלם.

אז אחרי שהשתמשתי בשלושת השלבים במשך חודש הנה כמה טיפים:

טיפ חשוב #3 – אני השתמשתי בשיטת שלושת הלשבים באותה צורה במשך 3 שבועות. אחת לשבוע, בד"כ בסופ"ש, הייתי עושה את כל התהליך שנקרא אצלם "טיפול מוגבר" (מוס, ייבוש, חפיפה פעמיים, מרכך, ייבוש סופי). אבל אז גיליתי שניתן להשתמש בשיטה לצורך שימור הטיפוח גם בצורה שונה ("טיפול רגיל"), ואז למעשה ניתן לחפוף את השיער עם השמפו ולשטוף היטב, למרוח כמות נדיבה מהמוס ולחכות איתו דקה על השיער, לשטוף ואז להשתמש בכמות רגילה של מרכך וזהו!

טיפ חשוב #4 – כאשר את משתמשת בשמפו, חשוב מאוד מאוד למרוח אותו על שיער רטוב ולעסות אותו ביסודיות עד שמופיע הקצף.

טיפ חשוב #5 – כאשר את שמה את המרכך, מומלץ מאוד להבריש את השיער עם מברשת בעלת רווחים גדולים, להתרה מקסימלית של הקשרים. הייתה לי מברשת שקניתי במספרה שאמורה להקל על סירוק שיער עם קשרים, אך לצערי היא לא ממש עשתה את העבודה. הזמנתי מברשת של envy ומעבר לקישוטים בגבה שעושים לי את זה, היא באמת עזרה לי בסירוק השיער. אני לא אשקר ועדיין יש לי קשרים, אבל אם עד שהתחלתי להשתמש במברשת לקח לי קרוב ל-20 דקות לסרק את השיער, אז עכשיו לוקח לי בערך 7 דקות. אבל שוב, אמנם יש לי שיער חלק, אבל הוא ארוך ומלא ואני קונה 7 דקות סירוק מול המראה בכל יום.

מוצרים נוספים

ל-envy יש מוצרי טיפוח נוספים, כאשר את השניים הראשונים יש לי ואני יכולה להמליץ בחום.

  • envy Super Oil 3 – תערובת ייחודית של 3 שמני על לריכוך והזנת השיער. מעניק לשיער תחושת קלילות ומראה מעוצב. השמן מונע יצירת קשרים וקרזול ומכיל הגנה מפני השמש. אני משתמשת בו אחת לשבוע (לרוב בסופ"ש) כמו שממליצים ויש לו ריח מושלם. הוא באמת הופך את השיער לגמיש יותר ולמרות שזה שמן, השיער ממש לא שומני ו/או מבריק/במראה משומן.
  • envy Style Hero – מעצב שיער רב תכליתי להשגת תוצאות מדהימות בייבוש השיער. אני משתמשת בו לפחות אחת לשבוע אם לא יותר כי אני מרגישה שהוא עוזר לשיער להראות מושלם, אבל חברה מהעבודה משתמשת בו אחת לחודש והשיער שלה גם נראה מושלם, ככה שזה באמת תלוי בך כמה ומתי להשתשמש בו. מה שבטוח, לאחר שמייבשים קל מאוד לעצב את השיער וגם אם לא מתחשק לעצב אותו – הוא יראה מעולה וטבעי.
  • Big hair Root Volume envy – מסייע ביצירה ושימור נפח השיער לאורך זמן ובכך משיגים בלקות תוצאות של מספרה. כמו כל יתר המוצרים, גם הוא מתאים לכל סוגי השיער.
  • envy Blowdry Travel Set – שלושת השלבים באריזה קטנה לנסיעות (מוס – 50 מ"ל, שמפו ומרכך – 75 מ"ל)

ועכשיו לקצת תמונות: שלושת השלבים ועוד כמה סנאפצטים שעשיתי קצת אחרי שסיימתי להשתמש במוצרים לראשונה – שם תוכלו לראות איך השיער נראה.

מוצרי אנבי לטיפוח השיער
שלושת השלבים: מוס, שמפו ומרכך
שמן לטיפוח השיער של ENVY PROFESSIONAL
מוצרים נוספים לטיפוח השיער: שמן ו-Style Hero

אני בסנאפצאט

 

כל המוצרים באישור משרד הבריאות. אם את מעוניינת לרכוש את המוצרים אז הכי פשוט זה להיכנס לאתר שלהם – http://www.envypro.co.il ובכלל אני ממליצה בחום להיכנס לעמוד הפייסבוק שלהם ופשוט לקרוא את כל התגובות והביקורות על המוצרים – הן באמת מעוררת השראה!

התמונה הראשית באדיבות עמוד הפייסבוק של envy PROFESSIONAL.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X