fbpx
איפור וטיפוח

טיפים לטיפוח קיצי מושלם – בעזרת קפה!

תוצאות מחקרים מדעיים שנערכו על קפאין בשנים האחרונות, כולל אלה של ארגון הבריאות העולמי, מוכיחים כי לקפה יש השפעות חיוביות רבות.
הוא עשוי להפחית את הסיכון לסרטן, להאריך את תוחלת החיים ומספק נוגדי חמצון לגוף. עוד מתברר, כי הסיכון למוות בקרב צרכני קפה נמוך ב-10 אחוזים מבקרב שאר האוכלוסייה.
גם בתחום מוצרי הקוסמטיקה גובר השימוש בקפאין ותמציותיו נחשבות כמרכיבים חדשים פוטנציאליים בתחום, לכן כדאי לשלב קפה כחלק משגרת היופי היומיומית.

מומחי הקפה של לוואצה מסבירים על יתרונות הקפה והשימושים הרבים לו בתחום הטיפוח והיופי. מהיום אנחנו לא רק שותות קפה, אנחנו גם מטפחות את העור באמצעותו!

הנה כמה סיבות לצרוך קפאין

  • הוא משמש כמקור עשיר של נוגדי חמצון – הסביבה מלאה ברדיקלים חופשיים המזיקים לעור, הקפה מעשיר את העור בנוגדי חמצון, מגן עליו ומחזק את ההגנות הטבעיות שלו. מחקר נוסף מראה שתמציות פולי הקפה   אחראיות לשימור אנרגיה בתאי העור בשל תכונותיו המגנות בפני רדיקלים חופשיים.
  • הוא מגן מפני קרני השמש – UVB הקרינה  מזיקה  ואף עלולה להוביל למחלות עור קשות ומסכנות חיים. על פי מחקר שנעשה, נמצא כי, קפאין למעשה מעכב את הנזק ב DNA ובכך מגן על העור מפני ההשפעות השליליות של  קרני UVB, מעכב את הנזק לדנ"א ועשוי אף להציע אפשרות טיפולית לסרטן העור שאינו מלנומה.
  • הוא מחליק ומבהיר את העור – לקפה תכונות המסייעות לתיקון העור והוא משחק תפקיד מכריע בוויסות הצמיחה מחדש של התא, המוביל לשמירה על לחות העור, ייצור קולגן וגמישות העור.
  • שיפור זרימת הדם – הקפה ממריץ את זרימת הדם, ומסייע לקבלת לעור בריא ואנרגטי ומפחית ביעילות נפיחויות בעור. ניתן גם להקפיא קפה במגש של קוביות קרח, ולהעביר על העור במידת הצורך.

ניתן גם להשתמש בקפה לגוון "מתכוני יופי" לעור ולשיער בשיטת DIY

  • ניתן להשתמש בקפה כפילינג גרגרים, וכמסכה לעיניים נפוחות
  • קפה מגביר את זרימת הדם ומסייע להפחית נפיחות כיוון שהוא עשיר בנוגדי חמצון. הוא מכווץ את כלי הדם ועובד נהדר כדי להפחית נפיחות בעיניים. בכל פעם שמכינים כוס קפה, שומרים את פולי הקפה הטחונים ונותנים להם להתקרר לגמרי, לאחר מכן מורחים את פולי הקפה הטחונים מתחת לעיניים ובאזור העפעף למשך מספר דקות ושוטפים במים קרים.
  • קפה הוא גם פילינג  נהדר לעור הקרקפת והשיער – מעסים כחצי כוס פולי קפה טחונים על שיער רטוב במשך כשתי דקות ולאחר מכן חופפים כרגיל.
  • מתכון לפילינג טבעי המסייע בהסרת התאים המתים – מערבבים קפה טחון, סוכר חום ושמן זית ומעסים על עור הפנים בתנועה סיבובית .
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X