fbpx
איפור וטיפוח

טיפוח הידיים והלקים שיעשו לך את סתיו-חורף 2015-16

זהו, החורף הגיע !
גם החלפנו שעון וגם הבטיחו לנו שבוע חורפי וסוער (בתקווה שזה יתגשם). אז על-מנת לחגוג את האירוע, ריכזתי עבורכם את מיטב הלקים החדשים שיצאו במיוחד לעונת סתיו-חורף 2015-16.

אבל לפני שנגיע למריחת הלק, חשוב מאוד לזכור שבמיוחד בחורף, כשיבש בחוץ, אנחנו עוד יותר חייבות לטפח את עור הידיים. לכן, להלן מספר טיפים לטיפוח עור הידיים בחורף.

טיפוח עור הידים בחורף

  • כאשר אתן רוחצות ידים, הקפידו להשתמש בסבונים עם שמנים ארומטים המזינים את העור ולא מייבשים אותו.
  • הקפידו למרוח קרם ידיים על בסיס חמאת שיאה או שמן קוקוס. שני המרכיבים הללו יוסיפו לחות לעור ואף ישמרו את ידיכן רכות ועם לחות לאורך זמן. כמו כן, מומלץ מאוד להשתמש בקרם ידיים מיד בתום שטיפת הידיים.
  • בחורף אנחנו שוטפות כלים עם מים חמים. חשיפה מרובה למים חמים יוצרת סדקים בעור ותחושה שהעור מתפוצץ. הקפידו לשים כפפות כאשר אתן שוטפות כלים, מעבר להגנה על העור זה ישמור לכן על הלק 🙂
  • ואם כבר בכפפות עסקינן, במידה ואתן אוהבות ללכת עם כפפות בחורף כי קר לכן בידיים, הקפידו להשתמש בכפפות מעור ולא מכותנה.
  • בחורף, כשקר בחוץ, אנחנו לא שמות לב שאנחנו מתייבשות והרבה פעמים לא מקפידות על שתיה מרובה. בדיוק כמו בקיץ, גם בחורף צריך להקפיד לשתות ולשתות במיוחד כי יבש בחוץ. ככל שתקפידו לשתות, כך העור יהיה לח וגמיש יותר ופחות יטה ל"התפוצץ" וליצירת סדקים.
  • גם בגלל שחשוב וגם בגלל שכיף להתפנק, הקפידי על מניקור ושמירה על שגרת טיפוח של הידיים והציפורניים. הקפידי על הטפחת הידיים, הסרת העור היבש והמת מסביב לציפורן, על פילינג וכמובן הרבה לחות.

אחרי שטיפחנו את עור הידים, ושניה לפני שנתחיל למרוח את הלק, חייבים להקדיש מעט זמן לציפורן עצמה בייחוד אם היא חלשה, מפוצלת ונשברת בקלות. CND באים להצלה!

RescueRXx | CND

חברת CND משיקה את 'רסקיו' – תכשיר שיקום אפקטיבי לציפורניים חלשות, פגומות, מתפצלות ופריכות.  המוצר מכיל ריכוז גדול של חלבוני קרטין טבעיים שנלקחו מצמר כבשים לא מעובד (נגזז ללא מטרות רווח ולא בכפייה) החודרים לציפורן הטבעית, מחלחלים למיטת הציפורן ותורמים לחיזוקה. עוד שולבו בתכשיר תמצית שמן חוחובה להשבת הלחות האבודה ולמניעת התפצלות והתקלפות הציפורן ושמן שקדים מתוקים שנועד לרכך את הקטיקולה ולמנוע יובש, סדקים וחתכים תוך שמירה על גמישותה.

בניסוי קליני שבדק את יעילות התכשיר הוכח כי 80% מהמשתמשים במוצר  דיווחו על שיפור ניכר במצב ציפורניהם כבר בשבוע הראשון. עוד עלה מהניסוי שכתמים לבנים מודגשים שהיו על הציפורניים דהו והפכו הרבה פחות מודגשים. בשבוע הרביעי דווחה ירידה משמעותית בתופעת פיצול ציפורניים וירידה ניכרת של כ 80% בציפורניים חלשות הסובלות מקילוף.

הוראות שימוש: לאחר ניעור הבקבוק יש למרוח על הציפורן לפחות פעמיים ביום ולהחדיר בצורת עיסוי לציפורן ולקטיקולה. יש להשתמש במוצר עד שההטבה במצב הציפורן ניכרת.

מחיר 30 ₪ ל-3.7 מ"ל | להשיג: מכוני הציפורניים ואצל המניקורסטיות ברחבי הארץ. לבירור נקודת המכירה הקרובה: 04-8491111

רסקיו של CND לשיקום ציפונריים חלשות ומפוצלות

הכירו את הלקים החדשים

קולקציית אדרנלין ראש | ORLY

אם את בעניין של צבעי לק בעלי עוצמה וצבעוניות עזה, צבעים תוססים ונוכחים –  הקולקציה האחרונה ל-2015 מבית מותג הלק ORLY תעשה לך חגיגה בעיניים.  'שיא האדרנלין'  מציעה פלטת גוונים צבעונית במיוחד, קצבית, אנרגטית ולוהטת, המעוררת עניין ומקפיצה את הדופק.

הקולקציה מאגדת 6 גוונים: כחול ניאון עמוק, סגול עוצמתי, ירוק-צהוב מאתגר, כתמתם פורץ גבולות, ורוד פוקסיה נועז ואדום לוהט הדומה לכדור אש. גם הפעם הגוונים זכו לשמות רלוונטים, הפעם נבחרו כאלה שיעלו את רמת האדרנלין: "לדחוק את הגבול", "ריגוש", "נועז", "לקיחת סיכונים" וכד'.

"קטי פרי, ריהאנה, ניקי מינאג' וחברותיהן ההוליוודיות  כבר מזמן אימצו את גווני ה'אקסטרים' לציפורניהן. הן אף לקחו את השימוש בהם צעד אחד קדימה וניתן לראות על ציפורניהן שילובים מפתיעים של פרנץ' מניקור ניאוני הממזג בין בסיס פוקסיה ורוד זוהר וקו פרנץ' בצהוב או בכתום ואפילו ציפורנים בגוון נוכח במיוחד המנוקדות בגוון ניאוני עוצמתי" אומרת קטיה שו המדריכה המקצועית של המותג.

הלקים של ORLY אינם מכילים פורמלדהיד DBP וטולואן | מחיר: 29 ₪ | להשיג: ברשתות הפארם, במרכזי הטיפוח ובמכוני המניקור ברחבי הארץ.

אדרנלין ראש | ORLY

 

הסטאן לובש שיק – סטאן שיק | CHIC

בד הסאטן אותו אריג חלקלק בעל זוהר וגלאם קסום, ששימש לתפירת אופנת עלית "קוטור", גולש לגזרת הלק.

הסאטן הידוע בתכונותיו המופלאות העושות אותו לנחשק כל כך: מלטף, מרפרף, בעל רכות מופלאה, נכח העונה בכל קולקציה של בתי האופנה המובילים: לואי ויטון,  ז'יבנשי, נרסיסו רודריגז, קלווין קליין, ראלף לורן ובלומארין. עכשיו, הסאטן כובש את קצות האצבעות.

CHIC מותג הלקים הפופלארי בישראל משיק מהדורה מוגבלת וייחודית בעלת טקסטורת סאטן מרשימה במיוחד. בסדרה 6 גווני סאטן: צהוב, ירקרק, כחלחל/סגלגל, ורדרד, כתום-קורל, אדום עם תת גוון כחול.

הפיגמנט הבוהק על הציפורן משווה לציפורניים מראה נקי, יוקרתי ומטופח. בניגוד ללק בעל טקסטורה מבריקה דמוית בוהק קריסטלי, בלק הסאטן המרקם בוהק אך חצי מאט. הגימור בלק שכזה הוא סולידי יותר וההברקה הבוהקת יוצרת העצמה לפיגמנט.

מכיל:  17 מ"ל | מחיר: 22 ₪ | להשיג: ניו פארם, סופרפארם, אפריל, המשביר, H&O  ופרפומריות

שיק - לק סאטן בגימור מט

 

Essie Gel עם 16 גוונים חדשים לחורף

מותג הלקים המקצועי אססי פרופסיונל, מוביל את הטרנד הבולט בעולם היופי והטיפוח ומשיק 16 גוונים לוהטים של אססי ג'ל במכוני היופי המובילים. בין הגוונים החדשים, ניתן למצוא את הצבעים המובילים לחורף 2015/16, ביניהם: Skinny dipping, In my boyfriend Jeans, Lucky Tuxe, So Cocoa, Twill Seeker, Cozy in my Cashmere ועוד, לצד גווני כסף חדשים:  pile on the Luxe ו-The Awards go to ללוק ערב מסנוור.

מותג הלקים המקצועי Essie-Gel, מציג מערכת ג'ל חדשה וייחודית, אשר תוכננה בכדי לכבד את הבריאות הטבעית של הציפורניים עם חומרים מזינים וחיוניים. נוסחה חדשנית הדואגת להשאיר את הציפורניים במצב חזק ובריא גם לאחר הסרת הג'ל, ומעניקה 14 ימים של צבע וברק מושלמים. לאססי ג'ל טכנולוגיה בלעדית KERATIN CARE, המכילה פרו ויטמין B5 המרכך ומרגיע את הציפורן ומסייע בשמירה על בריאות הציפורניים. בנוסף, מכילה הטכנולוגיה נגזרת של ויטמין E נוגד חמצון המגן מפני רדיקלים חופשיים.

המותג Essie , הנו אותוריטה מובילה בנושאי צבע ופיתח פלטת גוונים ייחודית של צבעי ג'ל, המציעים את הסגנון, האופנה והתחכום הבלתי ניתנים לחיקוי, עם 71 גוונים ייחודיים ואופנתיים, אשר בו בזמן גם מכבדים את הציפורניים.

ניתן להשיג במכוני יופי מקצועיים ונבחרים בישראל | www.essiepro.co.il

לקים של Essie Proffesional

קולקציית הלקים של רשת SACARA

אאוטפיט מושלם מתחיל ונגמר במראה הציפורניים. גם לציפורניים יש אופי משלהן בעונה הקרירה. רשת  SACARA מעדכנת בגוונים הנכונים לעונת סתיו חורף 2015/16, בצורת הציפורן ובאופי הכללי של מראה הציפורניים.

הטרנד הראשון והמרכזי הוא הצבע הוא הכחול בגוון הלק.  גוונים שונים של כחול, הולכים לצבוע את הנוף האופנתי: הבגדים, האיפור, אביזרי אופנה ואפילו שילוב של כחולים בצבע השיער. אופנת הציפורניים לא הולכת להישאר מאחור. החל בכחול בהיר ועד לכחול העמוק כהה (על גבול השחור), בגימור מטאלי או בשילוב עם נצנצים זה מה שיכבוש את הבנות בחורף הקרוב. רשת SACARA מציעה מגוון רחב של לקים העונים לטרנד הכחולים האופנתי ומציגה ליין שלם של  לקים  בגווני הכחול – החל מגימור מט ועד מטאלי. רשת SACARA מציעה מגוון לקים לקבלת המראה: לקים מס' 80,84,83,86 – 4.90שח .

טרנד נוסף הוא הנצנצים. הלקים המנצנצים תופסים מקום של כבוד בעונת החורף הקרובה. ציפורניים מעוטרות בקונפטי מנצנץ יעשו לנו הרבה שמח בעיניים. את הנצנצים ניתן למרוח על הציפורן כולה או לעטר אותה בפראנץ' מניקור מיוחד או אפילו הפוך (כשהנצנצים נמצאים בחלקה התחתון של הציפורן, ולא בקצה העליון כפי שנהוג). בנוסף לנצנצים,. רשת SACARA מציעה מגוון לקים לקבלת המראה:

לקים מס' 121-130 נצנץ- לק משרטט זהב נצנץ, מס'  41,06, 124 , 121 , מחיר 4.9 ₪

לקים סאקרה חורף 2015-16

סדרת Arora של CND

תופעת הטבע המרהיבה המאופיינת בהופעה של אורות וצבעים שונים בשמי הלילה בקוטב הצפוני,  זכתה לקולקציית גוונים מיוחדת במותג הלקים האמריקאי CND.

חלקיקים שזורמים מטה בשדה המגנטי של כדור הארץ ומתנגשים במולקולות שבאוויר, בעיקר בחנקן ובחמצן שבאטמוספירה, יוצרים שחרור אנרגטי בצורה של פליטת אור צבעונית מדהימה ביופיה המדמים צבעים בעלי נצנוץ פסטלי קפוא וגווני קרחונים סוריאליסטים.

"בעונה זו, מגמות האופנה בתחום הציפורניים באות לידי ביטוי במראה דמוי גבישי קרח מנצנצים", מסבירה הטרנדולוגית של CND ג'ין ארנולד . "מבנה הציפורניים לחורף מזכיר מבנה שקד אלגנטי ודק  במראה טבעי, הוא אינו ארוך מדי אבל בהחלט לא נחשב לקצר" ומתהדר במוטיבים שמעוררים ניצנוץ של קרני שמש המתמזגים עם השלג".

קולקציית AURORA מאגדת צבעי פסטל מרהיבים של סגולים וירוקים בטקסטורה מנצנצת קלות ומציעה בהתאמה גם לק ג'ל בגוונים האמורים.

לפרטים ולהזמנות:  שד' ההסתדרות 177, מפרץ חיפה. 04-8491111

סדרת אורורה של CND

סדרת Contradiction של CND

קולקציית CONTRADICTION מבטאת את הניגודיות האופנתית לסתיו 2016 בין העור לתחרה, ובין אופנת רחוב גראנג' לאוטפיטים מלאי השיק ומרקמי מתכת לצד טקסטורות פנינים רכות. במותג לקחו את הניגודיות צעד אחד קדימה והשיקו פלטת גוונים מלאת ניגודיות השוברת מוסכמות. כחולים וירוקים עמוקים וכהים לצד אדומים נועזים וכובשים אנרגטיים וחמים, עומדים בניגודיות מוחלטת מול גווני ניוד תמימים ופסטלים המאוגדים בקולקצייה אשר זכתה לכינוי "סתירה". המגמה המובהקת של עונה זו היא לעורר נרטיב תזזיתי של פיגמנטים כהים ולחגוג התנגשות בלתי צפויה בין טקסטורות מגורענות לצד גימורי פנינה בוהקים אותם מביאים גווני ניוד בהירים בסתירה מוחלטת לגווני עומק מעושנים".

ג'ין ארנולד הטרנדולוגית העולמית של המותג מבארת "גוון הניוד ממשיך איתנו מהעונה הקודמת. צבעי המפתח החדשים הם הכחול, הכסוף והבורדו. מדובר בצבעים חורפיים מובהקים המוצעים בטקסטורה מבריקה למחצה".

הלקים של  CND אינם מכילים DBP  טולואן או פורמלהיד הידועים כחומרים בלתי ידידותיים למשתמשת.

מחיר: 55 ₪ | להשיג: במכוני הציפורניים, מניקורסטיות ובמרכזי הטיפוח.

סדרת CONTRADICTIONS של CND

קולקציית החורף של Essie Pro בגוונים מפתיעים

החורף מסמל את הגשם, חושך ועצבות, אך לאססי פרופסיונל יש תכניות אחרות לגבי החורף. קולקציית חורף 2016, מציגה שישה גוונים אשר משחקים עם כל מה שהחורף מייצג ולמעשה שוברים שגרה ומציגים את ההפך מהחורף – צבעוני, זוהר ומפתיע – ניגוד מושלם בין החורף האפרורי, לאיך שבאמת בא לך להרגיש – מיוחדת, שמחה ומושכת תשומת לב. לכל גוון ייחודיות משלו ותחכום עדין, שהודפים את מגבלות האופנה. הצבעים מלאי החיים האלה, מוגברים ומועצמים, ממזגים גוונים בהירים להדהים עם אדג'יות חדה כתער וטאץ' של "קוליות", הכל כך מזוהה עם אססי פרופסיונל.

הצבעים החדשים בקולקציית המעבר:

  • Blossom Dandy גוון תכלת בהיר, זוהר ושובב – מותאם לנועזות ביותר, שמוכנות לשבור את האפרוריות ולמשוך אליהן את כל תשומת הלב.
  • Garden Variety גוון טורקיז, מעט מתון אך קורץ לעבר ימי הקיץ העליזים ומזכיר לך שזה שקר בחוץ לא אומר שלא חם בפנים!
  • Perennial Chic גוון ורוד טבעי, למי שלא אוהבת את הניגודיות אך בהחלט לא הולכת עם הזרם ונשארת קלאסית תמיד.
  • Picked Perfect גוון חום על גבול הפודרה, מתאים להכל ומושלם תמיד.
  • Flowerista גוון סגול אשר ממבט ראשון נראה רגיל ומתאים לגווני החורף, אך מבט שני יספר לך סוד חבוי כי הגוון מעט זוהר ומדליק כל לוק.
  • Petal Pushers ולמי שבכל זאת לא יכולה לנתק את האפרוריות שבחוץ לזו שבפנים – גוון אפרפר בהיר עם שיק מיוחד שילווה אותך גם בימים הסוערים ביותר.

מחיר לצרכן: 56 ₪ | תכולה: 13.5 מ"ל | ניתן להשיג במכוני יופי מקצועיים ונבחרים בישראל. | www.essiepro.co.il ואל תשכחי לתייג את המניקור @essiepro_israel באינסטגרם

ESSIE PRO לקים לחורף

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X