fbpx
הריון ולידהצרכנות

חנות משולבת: קרטרס, אושקוש ו-Motherhood Maternity

אחרי שהחדירה בהצלחה לשוק בגדי הילדים בארץ, את המותגים  האמריקאים קרטר'ס ואושקוש ואת מותג בגדי ההריון מדרהוד מטרניטי ואף ערכה פיילוט ופתחה חנות אחת משולבת  של המותגים במרכז וייצמן בתל אביב, מתכננת רשתH&O  להקים רשת חנויות המשלבות את שלושת המותגים שיציעו בגדי הריון והנקה ביחד עם בגדי תינוקות ובגדי ילדים.

חמשת הסניפים הראשונים יפתחו תחת השם Motherhood Maternity- OSHKOSH Carter's החודש הקרוב על שטח של כ 80 מ"ר במרכז ביג קריית שמונה , מרכז ביג קירית אתא, מרכז ביג  בית שמש, מרכז ביג באר שבע ובקסטינה. סה"כ ההשקעה בפתיחת חמשת החנויות החדשות נאמדת ב -5  מיליון שח. עד סוף שנת 2016 מתכננת הנהלת H&O  לפתוח עוד כ 10 סניפים משולבים, ברחבי הארץ.

לדברי עמיר משה מנכ"ל רשת H&O: "אין בישראל חנות המלווה את האישה מרגע ההיריון דרך הפיכתה לאם ועד הגיע הילדים לגיל גן וביה"ס ומשלבת תחת קורת גג אחת בגדי הריון יחד עם בגדי תינוקות וילדים עלה מהשטח."
לדבריו: "האם הטריה שהיתה במהלך כל תקופת ההריון לקוחה של מדרהוד מטרניטי והמשיכה להגיע ולרכוש פריטים לתקופת ההנקה וחופשת הלידה, חיפשה עכשיו באותה נשימה גם פריטים לרך הנולד. יצאנו לניתוח שוק מעמיק, בו גילינו שאין בישראל מענה לכך ומינפנו את כוחנו על מנת ליצור שילוב מנצח שילווה את האישה בכל השלבים ויעניק היצע רחב, מגוון, איכות ומחיר אטרקטיבי".

חנות משולבת מדרהוד מטרניטי קרטרס אושקוש
(צילום: אלעד גוטמן)

הרשת החדשה תציע חידושים בתחום בגדי ההיריון ותכלול קולקציה עשירה ואיכותית המתמחה בבגדים לשלב ההנקה:  חולצות מעטפת, היכולות עם פתיחת כפתור בכתף לשמש גם כעליונית, סריגי מעטפת שניתן ללבוש במהלך ההריון ומותאמים גם להנקה, גופיות בסיס, חזיות seamless (ללא תפר) מבד מיקרופייבר התומך בחזה שלאחר הלידה, חזיות הנקה עם ריפוד קל מבדים המשולבים תחרה המתאימים לאירועים ולהרגשה נשית.
כמו כן,  פיג'מות הכוללות גופיית הנקה ומכנס, כותנות, מארזים הכוללים הלבשת בית: מכנס, גופיית הנקה ועליונית. כל הפריטים בקולקציה מצוידים בסוגר מותאם לפתיחה בשעת ההנקה, נפתח בקלות ומאפשר מעבר קל ונוח להנקה.
בנוסף, בגדי הריון מכל הקטגוריות: חליפות מכנסיים וחצאיות מחויטות. מגוון גדול של הלבשה תחתונה, כולל תחתונים עם חגורות בטן מובנות, ג'ינסים עם חגורות פטנטיות מובנות, ללא תפרים ושמלות עם גומי להרחבה, שמאפשר לשנות את מידותיהן ואף להשתמש בהן אחרי הלידה.

הפריטים לתינוקות וילדים בחנות מסודרים לפי מחלקות גילאים: פריטים לתינוקות בגילאי NB עד 24 חודשים ופריטים המיועדים לילדים בטווח מידות וגילאי 2- 7.

הנחות חמות לרגל הפתיחה!

לרגל הפתיחה יערכו ברשת חנויות מדרהוד מטרניטי, קרטרס אושקוש מבצעים על קולקציות הקיץ של המותגים במסגרתם:

  • אושקוש: 1+1 במתנה על מגוון רחב מקולקציית הקיץ
  • קרטרס:  2 שמלות ב-69.90 ₪, 2 אוברולים ב- 79.90 ₪
  • מדרהוד מטרניטי: פריט ראשון ב- 30% הנחה ופריט שני ב- 50% הנחה

המבצעים בתוקף עד לתאריך ה- 30.6.16

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X