fbpx
צרכנות

חוזרים ללימודים – 2019/2020

זהו, זה קורה ממש בעוד כשבועיים! הילדים חוזרים למסגרות: לגנים ולבתי הספר…לפחות לחודש עד ששוב מבלים בחופשת החגים.
כמדי שנה יוצאים מוצרים חדשים ומתקיימים מבצעים חדשים לקראת החזרה ללימודים. המבצעים מתקיימים ברשתות ובחנויות, ותוכלו למצוא לא מעט מהמוצרים שאציין בכתבה זו גם בירידי חזרה ללימודים שמתקיימים בקניונים ומרכזים ברחבי הארץ.
אז נכון, אצלי הילדים חוזרים לגנים ועדיין אין לי ילדים בבית ספר, אבל זה לא אומר שאני לא יכולה להיזכר בתקופה הכיפית הזאת של לקנות ציוד חדש ולקוות שהילדים שלי יהנו ממנה לא פחות ממה שאני נהנתי וכמובן, להציג לכן את כל המוצרים החדשים שאתן והילדים שלכן תשמחו להכיר.
את הסקירה חילקתי לקטגוריות אז…בואו נצא לדרך.

תיקים

קולקציית תיקי הגן של אקספלור ומודן

מודן

שנת הלימודים הבאה בפתח ואוטוטו הילדים הקטנים יחזרו לגנים. למודן קיימים מספר סוגים של תיקי גן, כך שכל ילד (והורה…בכל זאת, לרוב אנחנו סוחבים את התיק בדרך לגן ומהגן חזרה הביתה), יכול להנות מתיק שמתאים לו: תיק גן מעוגל, תיק סופר גן, תיק מהודר ותיק טרולי.

חידוש נוסף שעשו מודן השנה – הם שילבו בתיקים פס זוהר לבטיחות ושמירה על החלדים, כולל ציפוי UVA קשיח וחזק לשמירה על התיק. וכמדי שנה, גם השנה תמצאו מכוון רחב של דגמים לבנים ובנות החל מהלו קיטי, דרך דורה ועד סמי הכבאי, צבי הנינג'ה, תומס הקטר ועוד.

אקספלור

גם המותג אקספלור מציע השנה תיקי גן אופנתיים ואיכותיים מעוצבים במגוון של סגנונות. 

אחד הדברים הכי חשובים לטעמי בתיקי גן, זה ללא ספק תא פנימי גדול ומקום לבקבוקים, וזה בדיוק מה שיש בתיקי הגן. מעבר לעובדה שהם אופנתיים ואיכותיים (וכמובן מגיעים במגוון עיצובים), תמצאו בהם לא מעט מקום לבגדים (מגבונים, סדין דק וכו') וכמובן מקום לבקבוק שתייה. מצד אחד התיקים לא נראים גדולים, אך מנגד הם כן מכילים לא מעט וקלים לנסיעה על הגב.

הם עשויים חומרים חזקים ועמידים, מתאים כתיק גן, לחוגים או לכל פעילות מחוץ לבית.

מחירים מומלצים לצרכן: תיק גן- 59 ₪, תיק סופר גן – 59 ₪, תיק גן מהודר- 39 ₪, תיק גן טרולי- 89 ₪ | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

קולקציית 2019 של תיקי אקספלור

אחרי שקראנו קצת על תיקי הגן של חברת Explore, הגיע הזמן לראות מה יש למותג התיקים הנמכר בישראל להציע לחברה' היותר בוגרים. כמדי שנה, יש מגוון דגמים מעוצבים וצבעוניים, מבדים איכותיים וסטנדרט גבוה.

Explore 2 in 1

לתיקי אקספלור יש מגוון דגמים, ואם יצא לכן לקרוא סקירות קודמות שלי על תיקי אקספלור, אז אתן בטח זוכרות את הדגם הפופלארי 2 ב-1 שהוא אחד מהמוצרים המובילים ביותר בשנים האחרונות. מדובר בתיק שניתן לפרק ולמעשה להשתמש בו בהתאם לעומס שיש לילד באותו יום. אם יש מערכת מלאה – הולכים עם כל התיק, אם יש יום קליל, אפשר ללכת רק עם חלקו.

כאשר מחלקים את התיק ל-2, תגלו שגם לחלק השני יש גב קשיח וכתפיות, ומתגלה כיס קדמי נוסף לתיק הראשון. התיק אורתופדי והגב שלו עשוי מחומר נושם. יש מגוון כיסים וגם כיסים חיצוניים לבקבוקים. הכיסים המרכזיים גדולים מספיק לספרי לימוד וקלסרים (לא משרדיים), ונכנס שם לפטופ בלי בעיה (בדקתי עם הלפטופ שלי: HP עם מסך 17).

יש מגוון דגמים של תיקים לבנים ובנות, והם בעיקר אהובים על ילדים בכיתות ב' עד ה' (למרות שאני מכירה כמה מבוגרים שמאוד אוהבים אותו והולכים איתו ברמה יומית לעבודה).

מחיר מומלץ לצרכן: 189 ₪ | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

תיקי הראלי

ליין תיקי האהובים בעיקר על תלמידי התיכון מגיעים בדגמים: ראלי תא אחד, ראלי שני תאים, ראלי ספורט. עיצובים חדשים של תיקים מעוצבים ואופנתיים לבני נוער, במגוון של צבעים לדוגמא: פסים, חלקים, מיקסים, רשת ועוד. התיקים בעלי בד איכותי ריפסטופ ובד קאנבס, שומרים על התיקים לאורך זמן. אקספלור הרחיבה את מגוון תיקי הראלי בעלי תחתית עור, השומר על התיק באזור בו הוא נשחק הכי הרבה. מיועד לבני נוער בכיתות ז' עד יב'. 

נושא הדגל השנה בעולם התיקים הוא – תיקים בת קיימא/תיקים אקולוגיים. התיקים של אקספלור לוקחים חלק בשמירה על איכות הסביבה ומיוצרים ללא חומרי PVC. כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים. בדי EXPLORE עוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים). השנה ישנם שני סוגי בדים חדשים, בד המינאז ובד ריפסטופ.  

לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות לבנות או לבנים: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד.  


מחירים מומלצים לצרכן: ראלי תא אחד: 69 ₪, ראלי שני תאים: 79 ₪ | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

קולקציית 2019 של תיקי מודן לילדים

ואיך אפשר בלי התיקים של מודן, יצרנית תיקי האיכות הידועה והותיקה בישראל, מייצרת מגוון רחב של תיקי בית-ספר, שהידוע מהם הוא התיק האורטופדי של מודן, עליו נרשמו מספר רב של פטנטים ייחודיים. גם למודן מספר דגמים של תיקים.

Smart Trolley

התיק הנמכר והאהוב על הילדים בשנים האחרונות הוא ה- Smart Trolley. תיק טרולי חכם בעל פטנט רשום, המאפשר הפרדה מלאה בין מערכת הגלגלים לבין התיק עצמו. ה- Smart Trolley מגיע עם ידית נשיאה אחת עשויה מאלומיניום, העוזרת לילדים צעירים לגרור את התיק ומספקת יציבות טובה יותר. המשטח הרחב עליו מונח התיק (האמבטיה), מאפשר יציבות טובה יותר של התיק וקל יותר לנסיעה עבור התלמיד. בנוסף, הגב של התיק עוצב בדרך המשלבת רשת אגרונומית לאוורר, המאפשרת זרימה של אוויר. במגוון של תיקים יש תא תרמי, תא איכותי עטוף כולו בחומר Eva (המוכר מצידניות) המאפשר לשמור על מזון בצורה טובה יותר. התיק הוא קל ונוח לנשיאה לביה"ס, משקלו (ללא הטרול) הוא  940 גרם בלבד! 

גם השנה מודן מציגה שלל מותגים מובילים לילדים מסרטי האנימציה אהובים של Disney, בניהם: Frozen, מואנה, נסיכות דיסני, מיני מאוס, במבי, ספיידרמן, צבי הנינג'ה, cars, Hello Kitty ועוד. בנוסף הרחיבה והוסיפה דגמים חדשים לחד קרן. עבור הבנים השיקה מודן תיקי כדורגל (יובנטוס עם רונאלדו) וכדורסל ייחודים וחדשים.

דגמים חדשים שיושקו השנה הם תיקי התלת מימד, תיקים שהעיצוב יוצא החוצה. לדוגמא: תיק פרפרים שניתן להרגיש את הפרפרים בולטים בחזית של התיק. תיק תלת מימד גביע גלידה עם שלושה כדורים שתוכלו להרגיש.  לבנים תיק כדורסל ותיק כדורגל בתלת מימד.

התיק האורתופדי

מודן היא החברה היחידה שמציעה את ה-  Triple Spring System- התיק האורטופדי הקל בישראל היחיד עם מערכת גב אורטופדית ייחודית משולבת קפיצים השומרת של בריאות גב הילד. מערכת הקפיצים המיוחדת פותחה במשך מספר שנים על ידי חברת מודן מסייעת לבלום ולספוג חלק ניכר מהמכה הנוצרת במהלך הליכה או ריצה בין גב התיק וגב הילד. המערכת חשובה במיוחד ונחוצה בעיקר כאשר התיק מלא וגב הילד רך וצעיר. התיק האורטופדי של מודן עשוי מחומרים חזקים וחדישים, הוא התיק האורטופדי הקל ביותר המיועד לתלמידי בתי הספר היסודיים ומשקלו 920 גרם בלבד. 

כל התיקים האורטופדיים מסדרת " Triple Spring System" עברו בדיקות קפדניות ומחמירות של מכון התקנים הישראלי לפי התקן החדש. לתיקים בסדרה, "גב אורטופדי חכם", המותאם למבנה הגב של הילד,  ובנוי בצורה אנטומית תלת מימדית בעלת כרית תמיכה לגב התחתון. הגב החכם מבטיח חלוקה שווה של עומס על כל שטח הגב, שכבות ספוג לנוחות ובלימת זעזועים, מעטפת חיצונית למניעת הזעה וכתפיות אורתופדיות רחבות ומרופדות במיוחד. 

חשיבה רבה השקיעה מודן גם בעיצוב עדכני של התיקים החדשים, מבנה התיקים החדשים הוא חללי ומכיל יותר מקום לאחסון. לתיקים שולב בעצוב גם פס מחזיר אור לשמירה על הבטיחות של הילדים. סדרת התיקים " Triple Spring System" עשויה מבדים איכותיים וחדישים, אטומים ודוחים מים.  

תיקי טרולי 2 ב-1

תיק בעל ידית נשיאה וגלגלים מובנים, המאפשר נשיאת התיק ע"י הגלגלים או נשיאה על הגב הילד. תיק טרולי שבו מערכת הטרולי מחוברת לתא האחורי וניתן לנתק אותה יחד עם התא. במילים אחרות, 2 תיקים במחיר של 1 ובמשקל קל ביותר. התיק בעל 2 מערכות אורטופדיות. 

מחירים מומלצים לצרכן:  תיק גב – 199 ₪,סמארט טרולי -259 ₪, טרולי 2 ב-1 – 279 ₪ | להשיג את תיקי מודן ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ

תיקי הגן של Simply Good

מותג מוצרי הילדים האיכותי SIMPLY GOOD במבצע מיוחד לקראת החזרה ללימודים: מגוון תיקי גן מעוצבים ב-20% הנחה והנה הזדמנות שלכן להכיר אותם ואז ללכת לסניפי שילב ולראות אותם במציאות:

  • תיקי הגן הרכים של "מנואלה" – אלה שנמכרו בהצלחה בכל העולם ואפילו סורי קרוז (הבת של…) התהדרה בהם ונשאה עמה לכל מקום –  נמכרים כעת תחת המותג "סימפלי גוד" – ולקראת החזרה לבית הספר ולגנים, מוצעים ב-20% הנחה.
    מחיר מומלץ: תיק גדול ב-96 ₪ בלבד במקום  119.90 ₪ | תיק קטן ב-80 ₪ בלבד במקום 99.90 ₪
  • "תיק הגן הראשון שלי" – תיק גן במבנה קלאסי; תא תכולה ראשי ענק עם מפתח רחב בשני רוכסנים, תא חיצוני קטן יותר במפתח רחב לגישה נוחה, שני תאי אחסון צידיים לבקבוקים וציוד נוסף, וכמו כן רצועות וגב ארגונומיים, עם אפשרות להתאמת אורכים. בגב התיק גם תא שקוף לכתיבת פרטי הילד.  התיק מגיע ב6 דגמים שונים, עשוי בד נגיב.
    מחיר מומלץ: 64.90 ₪ בלבד במקום 79.90 ₪
  • "תיק גן גיבור" – של המותג SIMPLY GOOD נועד לאפשר לכל ילד לזכור בכל בוקר מחדש – שהוא גיבור.  זהו תיק שרוכים עשוי פוליאסטר ועל כן רחיץ ונוח לניקוי, יש בו תא אחסון גדול אחד ועוד תא חיצוני נוסף, המכוסה על-ידי גלימה ששולייה צבעוניים; צהוב, אדום או כחול.
    מחיר מומלץ: 19.90 ₪ בלבד במקום 49.90 ₪

תיק גב 17 ליטר דוחה מים דגם Mi Business Backpack מבית שיאומי

שיאומי - תיק גב 17 ליטר דוחה מים דגם Mi Business Backpack
צילום: קבוצת המילטון

התיק עשוי 100% פוליאסטר עמיד, אשר אינו נוטה להשתפשף וישמור על הצורה המקורית והמראה במשך זמן רב. רצועה מרופדת רחבה, רכה ונוחה לשימוש (מילוי עם כותנה פנינה EPE, להפחית את הלחץ על הגב והכתפיים).

מתאים לנשיאת מחשב נייד עד 15.6 אינץ'.

מחיר: 129 ₪, באתר שיאומי ישראל – http://www.mi-il.co.il או בחנויות Mi Store בקניון דיזינגוף סנטר, בקניון עופר הקריון ובקניון מול הים באילת.

חוזרים ללימודים עם תיקי קל-גב

הילקוט האורטופדי הראשון מבית "קל גב" הושק כבר למעלה מ-4 עשורים. החברה ממשיכה לפתח ולהוביל את שוק תיקי בית הספר בישראל. מוצרי החברה מחומרי גלם מתקדמים, איכותיים, עמידים וקלים מותאמים לשוק ולאקלים הישראלי.

הקולקציה עשירה ומגוונת. משלבת בחוכמה טרנדים אופנתיים ופונקציונאליות. כל ילד/ה יכולים למצוא דגם שבטוח ישמח אותם ויקלע לטעמם. נצנצים, פייטים, דמות כריש שבפתיחת רוכסן שבראשו דגיגון יפתח את פיו ויגלה לשון צבעונית, חללית, כדורגל: כסוף, זהוב או לבן. פרחים, פרפרים, פלמינגו, ציפורים, פינגווין, לבבות עם פייטים מתחלפים ועוד מגוון רחב של דמויות אהובות. 
ניתן להשיג ברשת "תיק ותיק" ובחנויות ורשתות התיקים, מכשירי הכתיבה והצעצועים.

X BAG

התיק האורתופדי הקל והמתרחב עם מערכת הגב האורתופדית בעלת הפטנט הייחודי. מיוצר מחומרים מתקדמים וקלים במיוחד. מערכת גב אורתופדית בעלת מיבנה ייחודי הבולם זעזועים ומאוורר במיוחד המאפשר מעבר אוויר מרבי ונידוף זיעה מגב התלמיד/ה. התיק כולל:

  • תא אוכל מחומר מבודד קל לניקוי
  • תא מתרחב, הגדלת נפח התיק בפתיחת רוכסן וקבלת תא נוסף
  • כתפיות מאווררות ניתנות להתאמה על פי מידת התלמיד/ה
  • רגליות פלסטיק להגנה מפני שחיקה, בעלות מחבר ייחודי לעגלת נשיאה.
  • תחתית קשיחה המחוברת לגב הילקוט לחלוקת משקל נכונה וליציבות התיק
  • מחזירי אור בחזית התיק, בציידי התיק ועל הכתפיות לבטיחות התלמיד/ה
  • כיסוי גשם מצורף לילקוט להגנה מפני גשם.
  • אפשרות חיבור לעגלת נשיאה באופן קל, יציב ובטוח.
  • אבזם תליה מיוחד לחיבור קצה רצועת הכתפיות למניעת גרירתה על הרצפה בעת שימוש בעגלת נשיאה
  • הילקוט בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי
XBAG של קל-גב
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לצרכן: לילקוט X BAG  289 ₪ (בקבוק מתנה), מחיר מומלץ לעגלת נשיאה: 89 ₪

X BAG Trolley- זה קל על גלגלים

  • פטנט עולמי, ניתן לבחור האם ללכת עם מערכת הגב הקלה והאיכותית או להרכיב בקלות את הטרול ולהתגלגל הנוחות
  • עגלת נשיאה בעיצוב ארגונומי המאפשר נשיאה על הגב ללא הפרעות, עשויה ממוט אלומיניום טלסקופי וחומרים איכותיים ועמידים במיוחד.
  • פיתוח חדש מבית "קל גב" רצועות מתיחה מסיליקון לכתפיות. עוזרות להגן על התיק בעת השימוש בעגלת נשיאה. מותאמות באופן ייחודי לעגלת הנשיאה של  X BAG Trolley
  • אבזם תליה מיוחד לחיבור קצה רצועת הכתפיות למניעת גרירתה על הרצפה בעת שימוש בעגלת נשיאה.
  • מערכת גב אורתופדית בעלת מבנה ייחודי הבולם זעזועים ומאוורר במיוחד, המאפשר מעבר אוויר מרבי ונידוף זיעה מגב התלמיד/ה
  • כתפיות מאווררות ניתנות להתאמה על פי מידת התלמיד/ה
  • תא מתרחב, הגדלת נפח התיק בפתיחת רוכסן וקבלת תא נוסף
  • תא אוכל מבודד וקל לניקוי
  • כיסי צד גדולים
  • תחתית קשיחה המחוברת לגב הילקוט לחלוקת משקל נכונה ליציבות התיק
  • מחזירי אור בחזית התיק, בצדי התיק ועל הכתפיות לבטיחות התלמיד/ה
  • כיסוי גשם מצורף לילקוט להגנה מפני גשם
  • הילקוט בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי 
Xbag Trolley של קל גב
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לצרכן: 399 ₪ (בקבוק מתנה)

iTrolley אורתופדי וטרולי בילקוט אחד

גם ילקוט אורתופדי וגם ילקוט עם גלגלים. הפטנט הייחודי כולל תיק אורתופדי בעל 3 תאים מרווחים המתחבר לטרול בעל ידית טלסקופית ותא נוסף.

  • בעזרת פתיחת הרוכסן המחבר ניתן לנתק את מערכת הגלגלים מתיק הגב
    בחלק הראשון של הילקוט הכולל 3 תאים, מערכת גב תלת ממדית בתוספת רשת המאפשרת אוורור ונידוף זיעה. אינה סופגת מים.
  • ניתן לשאת גם את התיק עם הטרול (שכולל תא נוסף) באמצעות כתפיות נשלפות בכיס האחורי שלו.
  • מבנה הכתפיות והגב מותאמים אנטומית לילדים ומחלקים את המשקל
    תחתית קשיחה עשויה מבד עמיד בפני שחיקה בתוספת רגליות פלסטיות ליציבות התיק.
  • מחזירי אור לבטיחות
  • כיסוי גשם מצורף לילקוט להגנה מפני גשם
  • הילקוט בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי
iTrolley של קל גב
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לצרכן: 459 ₪.(בקבוק מתנה)

Trolley KG (תיק גן)

תיק גן עם טרולי מובנה, עשוי מחומרים איכותיים ועמידים במיוחד.

  • חלוקה לשני תאים
  • ידית גרירה טלסקופית נשלפת
  • רוכסנים עמידים בשחיקה בשילוב ראשי רוכסן נוחים לשימוש מחומרים מתקדמים
  • כיסי צד עשויים רשת משני צדי התיק
  • רגליות קדמיות ליציבות התיק
  • כתפיות מרופדות
  • אבזם תליה מיוחד
  • גב רשת מרופד
  • גלגלים איכותיים ועמידים במיוחד
תיק גן קל גב - KG TROLLRY
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪

תיק גן ליבי – חדש   

תיק גן אופנתי לילדים וגם להורים שסוחבים אותו בסוף היום 😄

  • תיק גן עשוי מחומרים איכותיים ועמידים במיוחד
  • רוכסנים עמידים בשחיקה בשילוב ראשי רוכסן נוחים לשימוש מחומרים מתקדמים
  • כיסי צד עשויים רשת משני צדי התיק
  • כתפיות מרופדות
  • אבזם תליה מיוחד
  • גב רשת מרופד
תיק גן ליבי מבית קל גב
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪

Classic Trolley KG

תיק גן עם טרול מובנה לנשיאה על הגב או שימוש במערכת טרולי.

מערכת טרולי (גלגלים) הכוללת גלגלים איכותיים. רגליות פלסטיות ליציבות התיק ולמניעת שחיקה. ידית גרירה טלסקופית נשלפת, מיוצר מחומרים מתקדמים, עמידים וקלים במיוחד. רוכסנים עמידים בשחיקה בשילוב ראשי רוכסנים נוחים.
כתפיות מרופדות וגב מרופד עשוי רשת לאוורור ונוחות לגב המשתמש. תא מרכזי גדול ותא קידמי עם רוכסן. שני תאי צד אלסטיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪

Classic KG

תיק גן לילדים ופעוטות מיוצר מחומרים מתקדמים, עמידים וקלים במיוחד. בעל כתפיות מרופדות וגב מרופד עשוי רשת לאוורור ונוחות לגב המשתמש. מכיל תא מרכזי גדול ותא קידמי עם רוכסן. שני תאי צד אלסטיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪

חוזרים ללמוד בסטייל עם מגוון התיקים של חברת פלפוט

חברת "פלפוט" החברה הוותיקה והמובילה בתחומה, משיקה קולקציה מרשימה ומגוונת של תיקים לקראת החזרה לביה"ס ולגן לשנת 2019/20. בקולקציה אלפי פריטים מעוצבים בקטגוריות שונות עם עשרות מותגים אהובים בעיצובים אופנתיים עדכניים, לבוגרים, לצעירים ובקווים נקיים ומודרניים.

בין מגוון הפריטים המובילים של השנה, בתחום התיקים, ניתן למצוא תיקי לבוגרים (חטיבת ביניים ומעלה), תיקים לילדים (גילאי היסודי) ותיקים לקטנטנים (גילאי הגן). את מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר פלפוט אונליין:  http://www.palphot.co.il 

תיקי בוגרים (חטיבת ביניים ומעלה)

תיקי TOTTO 

מותג התיקים המצליח מדרום אמריקה מאופיין בפונקציונאליות, בעלי חלוקה פנימית נוחה ופיזור משקל אידיאלי. מרבית הדגמים הינם בעלי גב ארגונומי ורצועות גב בצורת האות S לנוחות מרבית. התיקים עמידים וחזקים, מגיעים במגוון עיצובים ודגמים אופנתיים. אחד מיתרונותיו המובהקים של המותג הוא התאמתו לתלמיד של היום על שלל הגאדג'טים שהוא משתמש בהם: תיקים עם כיסים ייעודיים לטאבלט, למחשב נייד, לאוזניות ואפילו למשקפי שמש לצד כיסי צד לבקבוק וארנק עם מתלה נשלף למפתחות.
מחיר: 99-270 ₪ 

מותג תיקי FILA

השנה, לראשונה, פלפוט מתחדשת בקולקציית תיקים מרהיבה של מותג  FILA האהוב. הקולקציה כוללת תיקים כגדולים, קטנים, תיקים צד, פאוצ'ים, ארנקים ותקי רחצה. כל הקולקציה מגיעה בגווני המותג שחור-לבן-אדום-כחול נייבי. הפריטים מחולקים לתאים (פאוצ'ים-3 תאים, קלמר-2 תאים, ארנק-3 תאים, תיק קטן- 2 תאים, תיק גדול- 3 תאים), כיסים לבקבוק. כתפיות התיקים מרופדות ועשויות בד מאוורר נושם. גב התיק עשוי בד נושם ואוורירי.  
מחיר: 40-260 ₪

תיקי הבית של פלפוט.

תיקי גב ממותגים לנוער במבחר גדול ומרהיב של עיצובים ודגמים במגוון מותגים : ריפקאל, סמיילי, פול פרנק, גרפיטי, העשויים מבדים איכותיים. בתיקים תוכלו למצוא תא ראשי גדול, כיס קטן לארגון חפצים חשובים בחזית, רצועות נוחות לנשיאה.
מחיר: 180-280 ₪ 

תיקי Under Armour "אנדר ארמור"

מותג מוביל המציע תיקים מאופיינים בעמידות למים ובעלי בסיס חזק ואיכותי. בתיקים ישנם כיסים רבים מרופדים לאחסון המתאימים לנשיאת לפטופ (עד גודל 15"), רצועות בשיטת HEATGEAR לנוחות מירבית וידית אחיזה למעלה. המותג כולל תיקי אופנה, תיקי גב, ותיקי ספורט טהשנה התחדשה פלפוט גם בכובעי מצחייה. 
מחיר: 90-300 ₪

תיקי ילדים (גילאי כיתות יסודי)

תיקי הבית של פלפוט

תיקי גב ממותגים במבחר גדול ומרהיב של עיצובים ודגמים במגוון דוגמאות ועיצובים: גרפיטי, פול פרנק, קומיקס, מכבי ת"א, ריפקארל. התיקים עשויים מבדים איכותיים ומבד עמיד, קליל וגמיש . מערכת גב מרופדת בד נושם לאוורור הגב וכותפות מרופדות. בכל תיק 2 תאים מרכזיים + 2 כיסי צד לבקבוקים. 
מחיר: 180-280 ₪ 

תיקי TOTTO של פלפוט

תיקים TOTTO הקולומביאנים ובראשם דגם אקוורלה הם תיקים פונקציונאליים, בעלי חלוקה פנימית נוחה לפיזור משקל אידיאלי. בעלי מערכת גב ארגונומית ורצועות ארגונומיות בצורה האות S לנוחות מירבית וכן מקום ייעודי לבקבוקי ומתלה נשלף למפתח.
מחיר: 139 ₪ 

תיקי גן

תיקי גן NOAM מבית KAL GAV, המשווקים בלעדית על ידי פלפוט

תיקי גן  עם תא מרכזי, תא קדמי לחלוקה נוחה, כיסי צד רשת. ידית נשיאה, כותפות מרופדות ניתנות להתאמה בשילוב רשת. מיוצרים מחומרים איכותיים עמידים בשחיקה, גב רשת מרופד, עשוי רשת תלת ממדית לאוורור מרבי של הגב. עשרות דגמים ומותגים, ביניהם- LOL, הנוקמים, סמי הכבאי, מיניונים, מפרץ ההרפתקאות, מטוסי על, מיקי ומיני, קיטי, מכוניות ועוד
מחיר: 79.9 ₪

תיקי הבית של פלפוט

תיקי גב ממותגים במבחר גדול ומרהיב של עיצובים ודגמים במגוון דגמי חיות מתוקים: אריה, חיפושית, ינשוף, כריש, פינגווין ותנין. התיקים עשויים מבדים איכותיים ומבד עמיד, קליל וגמיש . מערכת גב מרופדת בד נושם לאוורור הגב וכותפות מרופדות. בכל תיק 2 תאים מרכזיים + 2 כיסי צד לבקבוקים. 
מחיר: 70-80 ₪

חוזרים ללימודים עם תיקי אאוטדור

קולקציית תיקי אאוטדור מבית "קל גב" פורצת מהגזרה השמרנית של תיקי בית הספר ונותנת מענה אופנתי ועדכני בשילוב פטנטים וטכנולוגיה מתקדמים, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים בכל אחד מתיקי הקולקציה. החברה יצרה קולקציה מגוונת, כך שכל אחד/ת ימצא בדיוק את העיצוב והחלוקה האופטימליים לא רק לביה"ס אלא לשימושים מגוונים במהלך היום.
את תיקי אאוטדור ניתן להשיג ברשת "תיק ותיק" ובחנויות ורשתות התיקים, מכשירי הכתיבה והצעצועים.

The rolling bags

ברוב תיקי הקולקציה מחבר חכם ניסתר בתחתית התיק. מחברים ב"קליק" לעגלת הנשיאה שהופכת לחלק אינטגרלי מהתיק ומאפשרת לבחור נשיאה על הגב או על גלגלים, ללא כל מאמץ. עגלת הנשיאה החדשה מותאמת למגוון תיקי הגב בקולקציה עם מגוון המותגים מבית "קל גב". עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד (פטנט רשום של חברת "קל גב").

URBAN   

הקולקציה כוללת 3 קטגוריות שבכל אחת מהן מגוון עיצובים: 

  • תיק ניתק עם תא ייעודי ללפטופ – 3 אופציות בתיק 1 בעזרת רוכסן הניתוק ניתן לנתק בקלות בין שני חלקי התיק. תא ייעודי ללפטופ, תא מובנה ומרופד למדיה, 2 תאים מרכזיים גדולים, תא קדמי הכולל ארגונית מובנית, 2 כיסי צד למגוון שימושים. מערכת גב חצי אורתופדית, עשויה רשת מרופדת ומנדפת זיעה. התיק עשוי מבד עמיד למים. אפשרות חיבור לעגלה באמצעות מחבר אינטגרלי. עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד.
  • תיק עם תא יעודי ללפטופ – תיק גב לשימוש יומיומי בעיצוב אופנתי וקליל הכולל תא לטאבלט ותא מחשב מרופד. תא מרכזי גדול. תא קדמי הכולל ארגונית מובנית. תא קדמי קטן. 2 כיסי צד למגוון שימושים. מערכת גב חצי אורתופדית, עשויה רשת מרופדת ומנדפת זיעה. התיק עשוי מבד עמיד בפני מים. אפשרות חיבור לעגלה – התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגראלי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה. *עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד
  • תיק מתרחב עם תא למחשב – תיק גב פונקציונאלי במיוחד עם אפשרות הרחבה ותא נוסף לשימוש בימים העמוסים כולל תא ללפטופ, תא לטאבלט ותא מובנה ומרופד עבור המדיה . 2 תאים מרכזיים גדולים, תא קידמי כולל ארגונית מובנית, 2 כיסי צד למגוון שימושים, רצועות כיווץ. מערכת גב חצי אורטופדית, עשויה רשת מרופדת ומנדפת זיעה. התיק עשוי מבד עמיד בפני מים. אפשרות חיבור לעגלה – התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגראלי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה. *עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד

מחיר מומלץ לצרכן : 139-249 ₪

JUNIOR – תיק על גלגלים עם תא ייעודי למחשב נייד וטאבלט, ללכת בכיף בלי להתעייף!

תיק בעל מערכת טרול איכותית הכוללת ידית טלסקופית וגלגלים איכותיים ועמידים במיוחד. לתיק תא עיקרי גדול ותא פנימי מרופד עבור מחשב וטאבלט. תא נוסף, תא קדמי עם ארגונית פנימית מובנית. תא קדמי קטן, 2 תאי צד מרשת אלסטית. רגלית מפלסטיק קשיח בתחתית ליציבות ולהגנה מפני שחיקה. תחתית מבד בליסטי עמיד במיוחד ומגני פינות להגנה מפני שחיקה. בגב התיק כתפיות נסתרות המאפשרות נשיאה על הגב. התיק מיוצר מבד עמיד למים.

בקטגוריה עיצובים קלאסיים: כחול פטרול, שחור, אפור, לבבות, קולאז' צבעים, ברצלונה, הלו קיטי.
מחיר מומלץ לצרכן: 349 ₪

SUPER JUNIOR 

תיק מדליק על גלגלים ענקיים! כולל תא ייעודי למחשב נייד וטאבלט, להתגלגל בסטייל!

  • תיק בעל מערכת טרולי איכותית הכוללת ידית טלסקופית וגלגלים איכותיים ועמידים במיוחד. תא ייעודי ללפטופ.
  • תא מיוחד עבור טאבלט.
  • תא בינוני עם ארגונית פנימית מובנית.
  • תא צדדי נסגר ברוכסן, תא קדמי קטן.
  • לתיק רגליות פלסטיק קשיחות בתחתית ליציבות ולהגנה בפני שחיקה. תחתית מבד בליסטי עמיד במיוחד ומגני פינות  לשמירה בפני שחיקה
  • גלגלי PU מסיביים.
  • עשוי מבד עמיד בפני מים
  • גלגלי הטרול קלים וגדולים במיוחד בהשראת רכבי השטח. הרעיון  לתת מענה יצירתי עם גלגלים שיתאימו גם לעליה במדרגות בעת הצורך או בשטח משובש. 
אאוטדור תיק SUPER JUNIOR
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לצרכן: 389 ₪

XD

קטגוריה אופנתית חדשה לתלמידי כיתות ג'-ז' תיקי גב אופנתים בשלל עיצובים מדליקים

קולקציה המותאמת לילדים החל מכתה ג' בה בד"כ הם נפרדים מהילקוט האורתופדי לטובת תיק אופנתי טרנדי. בתיק 2 תאים מרכזיים גדולים, תא קדמי, שני כיסי צד מבד, מערכת גב קלילה ונוחה, ידית נשיאה עליונה, עשוי מבד עמיד בפני מים. התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגראלי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה. (עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד).

קולקציה יפיפייה בצבעוניות כובשת בשילוב פאייטים, צבעים מטאליים, צבעי פסטל וקלמרים תואמים.

קולקציית XD של אאוטדור
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לצרכן: 119-279 ₪

LITE תיקי גב בעיצוב קלאסי לשימוש יומיומי

תיקי גב אופנתיים עם תא מרכזי גדול, תא קדמי, שני כיסי צד מבד, מערכת גב קלילה ונוחה. ידית נשיאה עליונה.

הקולקציה בצבעוניות מתפרצת: הדפסי זברה, פרחים טרופיים, צמחים, לבבות, אתניים, צבעי פסטל, כוכבים בשילובי צבעים שונים, שילוב של שני צבעים, צבעי ניאון ותיק מבריק דמוי עור. לכולם קלמרים תואמים.

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪

תיק LITE של אאוטדור
צילום: סטודיו קל-גב

FASHION תיקי גב אופנתי בשלל עיצובים מדליקים

קולקציה אופנתית, שילוב מושלם של שיק וסטייל בצבעוניות עדכנית 

דגמים תוססים לצד דגמים סולידיים. פונקציונאליות, מערכת גב איכותית. בחלק מהדגמים תא מחשב מוגן.

מערכת גב מותאמת לנשים שנושאות עמן את המחשב. ברוב התיקים תא מרכזי גדול ובו תא ייעודי ללפטופ, תא מיוחד לטאבלט. תא מרכזי גדול. בנוסף תא קידמי עם אירגונית.2 כיסי צד למגוון שימושים. מערכת גב קלילה ונוחה. עמיד בפני מים.

עיצובים בשילובי בדים מטאלים, כוכבים, נקודות, אתני, פרחים טרופיים, משבצות לצד עיצובים סולידיים: אפור, ג'ינס, כחול פטרול, דמוי עור מבריק ועוד.

תיק FASHION של OUTDOOR
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לצרכן: 159-229 ₪, לכל תיק קלמר תואם, מחיר מומלץ לצרכן:49 ₪

תיקים בשלל עיצובים מיוחדים מבית דיסני

המותג האהוב והעל זמני בעיצובים מפתיעים. שילוב של זהב ושחור, גינס עם קאמל, דמות מיקי מאוס בפאייטים על רקע שחור, תיקים בגוון ירוק טרנדי.

בקולקציה דגמים עם מגוון אופציות וחלוקה שונה בהתאמה לכל אחד. דגמים הכוללים: תא מרכזי, תא קדמי, שני כיסי צד מבד, מערכת גב קלילה ונוחה. ידית נשיאה עליונה. עשויים מבד עמיד למים.

דגמים עם תאים ייעודיים ללפטופ, טאבלט, תא מרכזי, תא קדמי הכולל ארגונית מובנית, תא קדמי קטן, 2 כיסי צד למגוון שימושים. מערכת גב חצי אורתופדית, עשויה רשת מרופדת ומנדפת זיעה. אפשרות חיבור לעגלה – התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגראלי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה. עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד.

תיקי דיסני מבית אאוטדור
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לצרכן: 159-239 ₪

MARVEL תיקי גב עם גיבורי העל בעיצוב מקורי, כולל תא ללפטופ ותא מדיה

גיבורי העל של MARVEL בתיקים איכותיים עם תא יעודי ומוגן למחשב וקלמר תואם. SPIDERMAN ו-THOR בעיצובים מקוריים וכן תיקים בסגנון POPART עם אלמנטים מחוברות הקומיקס והסרטים.

בתיק: תא ייעודי ללפטופ, תא מובנה ומרופד עבור מדיה, תא מרכזי גדול, תא קדמי, 2 כיסי צד למגוון שימושים. מערכת גב חצי אורתופדית בכבישה תלת ממדית בשילוב רשת לאוורור מרבי וליצירת תמיכה מושלמת. עשוי מבד עמיד בפני מים. אפשרות חיבור לעגלה – התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגראלי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה. *עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד

תיקי מרוול של אאוטדור
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לצרכן: 279 ₪

FORTNITE תיקי גב בהשראת משחק הוידאו המצליח, עם תא ללפטופ ותא מדיה

משחק הווידאו המצליח, שהפך לתופעה תרבותית בינלאומית, מגיע השנה גם לקולקציית התיקים במגוון צבעים ועיצובים לבחירה. דגמים בירוק משולב עם כתום, תיקים מרובעים: שחור וכסוף, שחור ורויאל, עיצוב "ריבועים רוקדים" שחור /לבן, שחור/צבעי גלידה, כחול/תכלת/לבן, עיצוב בהשראת החלל, דמויות FORTNITE בווריאציות שונות.

תיק ייעודי ללפטופ, תא מובנה ומרופד עבור מדיה, תא מרכזי גדול, תא קדמי, 2 כיסי צד למגוון שימושים, מערכת גב חצי אורתופדית בכבישה תלת ממדית בשילוב רשת לאוורור מרבי וליצירת תמיכה מושלמת. עשוי מבד עמיד בפני מים. אפשרות חיבור לעגלה – התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגראלי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה*עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד,

תיק גב פורטנייט בעיצוב קלאסי לשימוש יומיומי, תיק גב אופנתי, תא מרכזי גדול, תא קדמי כולל ארגונית מובנית, שני כיסי צד מבד, מערכת גב קלילה ונוחה, ידית נשיאה עליונה. עשוי מבד עמיד בפני מים.

תיקי פורטנייט לבית הספר של אאוטדור
צילום: סטודיו קל-גב

תיקים:  119-259 ₪ | קלמר תואם: 49 ₪

תיקי קבוצות כדורגל

תיק ספורט הכולל תא מרכזי המותאם לאחסון קלסר, תא קדמי ו-2 תאי צד עם רשת. התיק בעל ידית נשיאה עליונה, מיוצר מבד עמיד במים. מערכת גב מרופדת. 
דגמים נוספים לבחירה: תא מובנה ומרופד עבור מדיה, תא מרכזי גדול, תא קדמי כולל ארגונית. 2 כיסי צד למגוון שימושים, מערכת גב חצי אורתופדית בכבישה תלת ממדית בשילוב רשת לאוורור מרבי וליצירת תמיכה מושלמת.

אפשרות חיבור לעגלה – התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגראלי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה. *עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד

תיקים לבית הספר של קבוצות כדורגל - אאוטדור
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לתיקים: 179-214₪ | בקבוקי שתיה 750 מ"ל ברצלונה או יובנטוס: 30 ₪

תיקי יום ספורטיבים מבית NIKE

המותג האהוב והמוכר NIKE בקולקציה עשירה ומגוונת, צבעים אופנתיים, עיצובים במראה ייחודי מהסולידי ביותר ועד לצבעוניות במראה מנומר או מטאלי בגדלים שונים שנותנים מענה לכל גיל. תיקי מחשב מרופדים עם מערכת גב מותאמת. תא מרכזי לאיחסון קלסר, תא בינוני עם ארגונית מובנית, כיסי צד שימושיים, מערכת גב בכבישה תלת ממדית, חלוקה נוחה, כותפות מרופדות ובד עמיד במים.

תיקי NIKE מבית אאוטדור
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לצרכן: 119-269 ₪

תיקי מחשב

קולקציה עשירה של תיקי מחשב, המציעה פתרונות יצירתיים לנשים וגברים בהתאמה לצרכיהם. התיקים עם מיטב השכלולים, מערכות גב מתקדמות ופתרונות אחסון. שימוש בחומרים וטכנולוגיה מתקדמת, בעיצוב מודרני. בקולקציה תיקי גב, צד או יד. תיקים עם תא מחשב ניתק המאפשר להפוך אותו לתיק קלאסי. תיקים עם פטנט ה"קליק" שמאפשר לחבר עגלת נשיאה בעיצוב הייטק שתהפוך אותו לטרול על גלגלים. 

אופציית הטרול עם עגלת הנשיאה מבוקשת במיוחד בקרב סטודנטים אנשי עסקים, מורים, עו"ד ועוד. נשים וגברים כאחד.

תיקי מחשבים של אאוטדור
צילום: סטודיו קל-גב

מחיר מומלץ לצרכן: 159-309 ₪ | כיסוי מרופד איכותי המגן על הטאבלט עם ידית נשיאה: 33 ₪.

 

תיקים לתיכוניסטים מבית קמדן אנד שוז

רשת חנויות האופנה קמדן אנד שוז המתמחה בפרטי אופנה, הנעלה ואקססוריז טרנדיים ואופנתיים במחירים נגישים, פותחת את שנת הלימודים עם תיקי גב פונקציונאליים, נוחים ומהממים המתאימים במיוחד לתלמידי חטיבות הביניים ותיכוניסטים!


אחד הפריטים הכי נחוצים לתקופת הלימודים הם ללא צל של ספק התיקים, אותם סוחבים על הגב מידי יום התלמידים ומאפסנים בהם את כל הספרים והעזרים הנחוצים. התיק אומר הרבה על בעליו ומשמש כאקססורי אופנתי ובעל אמירה לכל דבר ועניין. בחנויות הרשת ובאתר ניתן למצוא מגוון רחב של תיקים פונקציונאליים ועמידים המאובזרים בשלל מחיצות, כיסים ותאים. התיקים עשויים מחומרים דמויי עור איכותיים במיוחד המתאימים גם לטבעוניים. בין הדוגמאות השונות הזמינות בשלל צבעים, כאלו המעוטרים גדילים, רצועות ושלל אלמנטים קישוטיים.
המחיר: 59 ₪ | להשיג ברשת קמדן אנד שוז ובאתר www.Camden.co.il

ילקוטים מדליקים לחזרה ללימודים ולגנים עם רשת SELECT

רשת חנויות האופנה SELECT המתמחה בפרטי אופנה לנשים, גברים וגם בני נוער וילדים, כבר מתכוננת לחזרה לבית הספר ומציגה ילקוטי גב אופנתיים, צבעוניים ופרקטיים שמוכיחים כי לא חייבים לשבור קופת חיסכון כדי להגיע לבית ספר ולגנים מוכנים!

בין הפריטים בקולקציית חזרה ללימודים מבית הרשת ניתן למצוא מגוון רחב של ילקוטים נוחים בשלל דוגמאות וצבעים אליהם ילדים ובני נוער מתחברים ואוהבים. התיקים עשויים בדים עמידים ומאובזרים במגוון תאים גדולים וקטנים שיכולים להכיל את כל הפריטים הנחוצים ללימודים, כדוגמת מחברות, ספרים, כלי כתיבה וקלסרים ההכרחיים ללימודים. בין התיקים השונים ניתן למצוא כאלו במגוון עיצובים, החל מצבעים חלקים ועד מקושקשים וצבעוניים, בדמויות דיסני אהובות ונוספות. המחיר: 34.90-79.90 ₪.

תיקי הגן של רשת SCOOP

אמנם החופש הגדול עדיין בעיצומו, אבל זה בדיוק הזמן להיערך לתחילת שנת הלימודים ולהתחדש בתיק חדש לגן.


רשת ההנעלה scoop , משיקה בימים אלו קולקציית תיקי גן לילדים, במגוון רחב של הדפסים, בניהם הדמויות הפופולאריות : חד קרן, דיסני ופלוטו, צוות כוח פיגי והדפסים של לבבות וקשת בענן. 

תיקי הגב מכילים תא אחד רחב עיקרי לכלל הציוד של הילד, לצד שני תאי רשת עבור בקבוקים . התיק ניחן בעיצוב ילדותי וצבעוני בגווני ורוד, תכלת ומטאלי.

מחיר:  39.90 ₪ | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ

תיקי הגב של Sprayground

עם מעריצים שרופים כמו ריהאנה וביונסה, קהל יעד שנע מתלמידי בית ספר להייטקיסטים ומגיקים עד ראפרים, עיצובים נועזים ומהדורות מוגבלות בלבד, אין פלא שמותג התיקים Sprayground מתבלט כל כך ברחבי העולם. 

עיצובים שלקוחים מעולמות ההיפ הופ והרחוב, צבעים והדפסים מתרבויות מסביב לעולם, פיצ'רים גרנדיוזיים דוגמת כנפיים ולוע של כריש, וחומרים לא סטנדרטיים – מפרווה ועד פוליאסטר, קולקציית התיקים החדשה והבועטת של Sprayground כוללת דגמים חדשניים ומקוריים.

המותג, שהוקם בניו יורק לפני כמעט עשור על ידי המעצב היהודי דויד בן דויד (DBD) נועד להיות ההפך הגמור ממשעמם או סטנדרטי. בין שיתופי הפעולה הבולטים שלו ניתן למנות את Marvel, זמרים כמו כריס בראון, שחקני פוטבול מה-NFL וכדורסל כמו שאקיל אוניל, ואפילו האסטרונאוט באז אולדרין – אחד משני האנשים הראשונים שדרכו על הירח.

מה שהופך את המותג לייחודי אף יותר, הוא שכל קולקציה מורכבת מ-150 תיקים שונים במהדורה מוגבלת, אשר לעולם לא ייוצרו שוב. סדרת התיקים מגיעה בפעם הראשונה לארץ, וזו ההזדמנות שלכם להשיג את התיק עם העיצוב המרהיב שמאפיין רק אתכם.

המחירים נעים בין 69-989 ₪ | להשיג בסניפי רשת ג'נטלמן ברחבי הארץ

ציוד משרדי וכלי כתיבה

כלי כתיבה

גם בעידן הטכנולוגי של היום כלי הכתיבה נחשבים למוצר הכרחי בסביבת הלימודים, ואם את מכורה לציוד משרדי ועטים, אז בטח יש לך כמוני סטוק של עטים צבעוניים, נוצצים וכמובן רגילים גם במשרד .

שוק מוצרי החזרה ללימודים נמשך כחודשיים כאשר במהלך השנה ישנן השלמות. בדומה לשווקים אחרים בהם גם האופנה, השוק מתחלק בכללותו למוצרים שהינם ממותגים, ביניהם להיטים עונתיים ולמוצרים שאינם ממותגים וחוזרים על עצמם בכל עונה.

לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה 2019, זה הזמן להתחיל להצטייד לקראת החזרה לבית הספר. מעכשיו אפשר למצוא עט מחיק, כותבים מוחקים וכותבים שוב ככל שתרצו. מרקרים בצבעי פסטל, עפרונות צבעוניים, ועט פיילוט דק במיוחד. כמובן, את כל הציוד ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

עטי פיילוט 

אחח, Pilot/פיילוט… עד היום אני זוכרת איך התעקשתי (ועד היום בעבודה) לכתוב רק בעטי פיילוט 0.5 כחולים וכמובן ורודים וסגולים לכותרות והדגשות.
האהבה ליצרנית מכשירי הכתיבה (שמאז ועד היום הפכה לחברת העטים הגדולה ביותר יפן ומותג כלי הכתיבה המוביל בעולם), זאת אהבה נצחית.

לקראת שנת הלימודים החדשה ניתן למצוא מספר חידושים שהוציא החברה, בניהם:

  • Pilot Frixion Marker – טוש כתיבה ייחודי המאפשר מחיקה ללא צורך בנוזל מחיקה, מדגישים מוחקים וכותבים שוב ככל שתרצו. דיו ייחודי רגיש לחום הנעלם עם פעולת החיכוך, בקצה העט ישנו גומי המאפשר את המחיקה. בבסיס האחיזה ישנו ציפוי גומי לאחיזה נוחה ולכתיבה קלילה.
  • בנוסף הושקו עטי pilot (V3) חדשים בגרסה של 0.3, עט כתיבה עם גוף מתכת, עט בעל חוד דק במיוחד למי שאוהב לכתוב דק מאד. מחיר מומלץ לצרכן : 10-12 ₪
  • עט ג'ל לחצן B2P pilot – עט רולר עם לחצן. B2P- from Bottle to Pen, הבקבוק הכותב.
    מיצור בעיקר מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים (89%), לא כולל מילוי ודיו. העט גם מעוצב בצורת בקבוק וניתן למילוי חוזר. אפשר למצוא ב- 4 צבעים. פלסטיק מיוצר מנפט, כאשר פיילוט משתמשת בפלסטיק ממוחזר (פלסטיק שנעשה בו כבר שימוש), היא מצמצמת את צריכת הנפט והאנרגיה, ובכך תורמת לשמירה על המקורות הטבעיים של כדור הארץ. גישה זו היא חלק מהמעורבות הגלובאלית של מפעלי פיילוט באירופה וביפן ואשר מתועדת במסמכי ISO 140001. הרעיון המרכזי הוא שבמשך השנים הקרובות כמעט כל מוצרי פיילוט יהיו eco friendly. מחיר מומלץ לצרכן : 9.9 ₪
 

מוצרים חדשים מבית סטאבילו – Stabilo

עוד חברה אהובה עלי עם סימן ההיכר של הברבור. אני חושבת שיש לי עטים שלהם מהתקופה של התיכון (וסיימתי יב' בשנת 2000) שעדיין עובדים כאילו אתמול רכשתי אותם. באמת שאין עליהם.

  • סדרת טושים מדגישים – סט טושי הדגשה סטבילו במגוון חדש של צבעי פסטל  STABILO BOSS.
    כל תלמיד שרוצה להדגיש את מה שחשוב לזכור וללמוד יעשה שימוש בלתי פוסט במרקר הפופולארי והאהוב על התלמידים. המדגיש האורגינלי, המנהיג הבלתי מעורער בשוק מזה 40 שנה. מדגיש ברוחב של 2 שורות, על בסיס מים, המתאים לכל סוגי הנייר. מחיר מומלץ : 3.5 ₪
  • סדרת טושים מטאלי – סט טושי סטבילו הצבעוניים עכשיו במגוון חדש של צבעי מטאל . כל תלמיד שרוצה לכתוב בצבע שונה ולהדגיש את מה שחשוב לזכור וללמוד, יעשה שימוש בסדרת העטים הצבעוניים של סטאבילו שמאד פופולארי והאהוב על התלמידים. השנה תצא סדרת עטים בצעבי מטאל : זהב, כסף, כחול, ירוק, כתום. מחיר מומלץ: 6 ₪ 

כלי כתיבה

העטים של האסטרונאוטים עכשיו גם למסכי מגע!

עט ספייספן משולב עם עט למגע מסך
צילום: יח"צ חו"ל

המותג האמריקאי ספייספן, המתמחה בעטי-על אשר עוצבו במקור לשימוש על ידי האסטרונאוטים של חברת נאס"א בחלל, מציג לכבוד החזרה ללימודים סדרת עטים חדשה, אשר מעבר ליכולתם לכתוב גם בתנאים קיצוניים ביותר, מגיעים עם אופציה תפעל מסכי מגע לטלפונים ניידים וטאבלטים!

העטים המשוכללים מבית המותג הונדסו ותוכננו לראשונה בשנת 1968 עבור טיסת אפולו המאוישת הראשונה לחלל. הם מתוכננים לכתוב ולעבוד במצבים קיצוניים המהווים משימה כמעט בלתי אפשרית לעטים רגילים.  כך לדוגמא, ניתן לכתוב עם העטים מלמטה למעלה, על משטחים שמנוניים, בקור של עד 25- מעלות, בחום של מעל ל-200 מעלות צלזיוס ואפילו מתחת למים! כעת משיק המותג סדרת עטים חדשה הכוללת גם יכולת תפעול מסכי מגע של טלפונים ניידים וטאבלטים, מה שהופך אותם לכלי נהדר לתלמידים ואף לאנשי עסקים.

מחיר: 66-208 ₪ בהתאם לדגם | להשיג באתר ספייספן ישראל: www.t-and-i.co.il/spacepen

 

גורי לינרו היא מהחברות המובילות בישראל בתחומי השיווק וההפצה של מכשירי כתיבה וחומרי יצירה. החברה מייבאת ומשווקת באופן בלעדי את מותגי היצירה והכתיבה המובילים בארץ ובעולם, כאשר כל מותג נחשב לחלוץ וחדשני בתחומו, והנה כמה מוצרים שכולנו מכירות ולא יכולים בלי:

Tipp-Ex

מי מאיתנו לא מכירה ולא השתמשה אי פעם בחיי בטיפקס. מי מאיתנו לא עשתה "פוווו" על הדף בדפדפת בתקווה שהוא יתייבש מהר ויהיה ניתן לכתוב עליו מבלי שישקע וילכלך את העט. ומי מאיתנו לא התלהבה כשהטיפקס קיבל חידוש והפך מנוזל לעט מתגלגל שהוציא טיפקס בצורת מדבקה. אז לזכר הימים הטובים, ובמיוחד לכבוד הילדים שלנו שמתחילם שנה חדשה, הנה כמה מוצרים של טיפקס, שלא ניתן להעביר שנה בלעדיהם:

  • Tipp-Ex נוזל מחיקה בבקבוק – נוזל המחיקה הראשון בעולם שהפך לשם גנרי בתחום. מותג גרמני באיכות גבוהה – מקום ראשון באירופה. בעל ראש ספוג, ליישום קל של הכיסוי. כיסוי מעולה. מתייבש במהירות- בזכות נוסחת הייבוש המהיר, ניתן להמשיך ולעבוד על השגיאות כמעט באופן מידי. מאפשר בקלות לבטל טעויות בכיתה, בבית או במשרד. ניתן להשתמש עבור כל סוגי תיקוני הנייר.
  • Shake & Squeeze – Tipp-Ex עט מחיקהרק לנער ולתקן. בעל אזור אחיזה נוח למגע, לצורך שליטה וזרימה מדויקת של הנוזל. כולל פייה ממתכת דקה בעלת שסתום מונע דליפה, שנועדה לכסות בדיוק את הדורש תיקון. עובר מעל 30 בדיקות איכות במהלך הייצור.
  • SHAKE & CHOOSE- Tipp-Ex בעל שני ראשים – החופש לבחור: אפשרות לבחור בין ראש ספוג לעט.
    העט, בעל אזור אחיזה נוח למגע לצורך שליטה וזרימה מדויקת של הנוזל. פייה ממתכת דקה בעלת שסתום מונע דליפה נועדה לכסות בדיוק את הדורש תיקון. מתייבש במהירות- בזכות נוסחת הייבוש המהיר ניתן להמשיך ולעבוד על השגיאות כמעט במידי. מקום ראשון באירופה.
  • Tipp-Ex סרט מחיקה Micro Tape – יתרון משמעותי הקיים רק בסרט מחיקה: אפס זמן המתנה להמשך עבודה. מוצר מושלם של מותג גרמני. סרט תיקון עבור ביצוע תיקונים ישרים, אידיאלי לשימוש משרדי,
    מעולה לטבלאות. קל לשימוש – פשוט מעבירים את הסרט מעל הטעות. סרט התיקון עשוי מפי וי סי, נעים ונוח לשימוש, המחליק על הדף. הסרט עמיד, חזק ואינו  נקרע. בעל ראש מסתובב: המגן על הסרט ושומר על סביבה נקייה, כמו קלמר. סרט המחיקה המוביל בעולם, ומקום ראשון באירופה.
  • Tipp-Ex סרט מחיקה – Mini pocket mouse – סרט תיקון יבש המכסה את הטעויות במהירות וביעילות.
    קל לשימוש – פשוט מעבירים את הסרט מעל הטעות. הסרט משאיר כיסוי אטום חלק.

BIC

את BIC הקראתי לראשונה כשעברנו לארה"ב והתחלתי כיתה ב'. אמא לקחה אותי לקנות ציוד משרדי בחנות פארם גדולה שהייתה מול הבית עם מחלקת ציוד משרדי גדול. מאז ועד היום בעיקר היו לנו עטים וטושים של BIC ולרוב אנחנו רוכשים אותם כשמישהו מהמשפחה טס לארה"ב. לכן, ממש שמחתי לגלות שיש להם לא מעט מוצרים בארץ כמו…

  • עפרון גמיש עם מחק – עשוי משרף סינתטי. נטול עץ. גמיש ביותר וכמעט אינו נשבר. גם במקרה של שבירה אינו עושה "קוצים" העלולים לגרום לחתכים (בטיחותי ולא דוקר). מוט הגרפיט מהווה חלק בלתי נפרד מהעיפרון. מסביב למוט ישנה קפסולה צהובה השומרת ומגינה עליו. כך הילד מחדד והגרפיט נשאר שלם (כפי שרצוי). צורת המשושה של העיפרון נועדה לאפשר אחיזה נוחה, ולמנוע ממנו להתגלגל על השולחן. עשוי מחומרים ממוחזרים. מאושר על ידי NF Environment Eco.
  • עפרונות צבעוניים גמישים – מסיעים לילדים להתחיל את המסע שלהם לתוך עולם היצירה והכתיבה. קיימים כ-65 שנה. מיועדים לצביעה ואיור. לילדים מגיל 3 ומעלה. עפרונות צבעוניים בעלי צורת משושה וגרפיט 2.9 מ"מ. מכילים פיגמנטים באיכות הגבוהה ביותר. עשויים משרף סינטטי –ללא עץ- מה שהופך אותם לבטיחותיים במיוחד, כי גם במקרה של שבירה אינם עושה "קוצים" העלולים לגרום לחתכים (בטיחותי ולא דוקר).ידידותיים לסביבה. בעלי סימן איכות.
  • עפרונות צבעוניים גמישים CIRCUS – עפרונות בצבעים חגיגיים לילדים מגיל 3 ומעלה. 
    עשויים מפיגמנטים באיכות הגבוהה ביותר, מה שמקנה להם צבעים חיוניים וכוח כיסוי גדול. מיוצרים משרף סינטטי -ללא עץ- מה שהופך אותם לבטיחותיים במיוחד, כי גם במקרה של שבירה אינו עושה "קוצים" העלולים לגרום לחתכים (בטיחותי ולא דוקר). המוצר בעל  תקן אירופי של צעצועים (EN71), ונבדק מדי שנה על ידי מעבדה עצמאית. תוצרת צרפת. עפרונות ידידותיים לסביבה.
  • עפרונות צבעוניים ג'מבו ארגונומי – מתאימים לילדים מגיל שנתיים ומעלה. עפרונות עבים בצורת משולש, אחיזה ארגונומית נוחה במיוחד, המסייעת לילדים למקם את אצבעותיהם בתנוחה הנכונה. קלים לחידוד. בטוחים: ללא שבבים. עשויים משרף סינטטי –ללא עץ- מה שהופך אותם לבטיחותיים במיוחד כי גם במקרה של שבירה אינו עושה "קוצים" העלולים לגרום לחתכים (בטיחותי ולא דוקר). מכילים פיגמנטים באיכות הגבוהה ביותר, מה שמקנה להם צבעים חיוניים וכוח כיסוי גדול. מיוצר עם 54% של חומר ממוחזר (אחוז משקלו הכולל של המוצר). ידידותיים לסביבה. המוצר בעל תקן אירופי של צעצועים (EN71), ונבדק מדי שנה על ידי מעבדה עצמאית. תוצרת צרפת. 12 צבעים.
  • עפרונות מים צבעוניים – עפרונות צבעי מים לגילאי 3+. ניתן להשתמש כעיפרון צבעוני רגיל, או לקבל אפקט של צבע מים באמצעות מברשת רטובה. עשויים מפיגמנטים באיכות הגבוהה ביותר, מה שמקנה להם צבעים חיוניים וכוח כיסוי גדול. קלים לחידוד. גרפיט של 2,9 מ"מ. המוצר בעל תקן אירופי של צעצועים (EN71), ונבדק מדי שנה על ידי מעבדה עצמאית.
  • צבעיי PLASTIDECOR – צבעים אידיאלים לילדים קטנים, לצביעה יומיומית. מתאים מגיל 30 חודשים ומעלה.
    צבעים מרהיבים, פסטליים, כסף וזהב שלא מלכלכים את הידיים, ועמידים במיוחד. ניתנים לחידוד בקלות. גוונים חזקים ויפים. המוצר בעל תקן אירופי של צעצועים (EN71), ונבדק מדי שנה על ידי מעבדה עצמאית. 
  • צבעיי PLASTIDECOR ג'מבו ארגונומי – אידיאלי לילדים קטנים בני 12 חודשים+ . בצורת משולש, אחיזה ארגונומית נוחה במיוחד,  המסייעת לילדים למקם את אצבעותיהם בתנוחה הנכונה. לא מלכלכים את הידיים. צבעים חיים. המוצר בעל  תקן אירופי של צעצועים (EN71), ונבדק מדי שנה על ידי מעבדה עצמאית. תוצרת צרפת. 12 צבעים.
  • צבעיי שעווה – אידיאלי לילדים מגיל 3 ומעלה. עשויים מפיגמנטים באיכות הגבוהה ביותר, מה שמקנה להם צבעים חיוניים וכוח כיסוי גדול. המוצר בעל  תקן אירופי של צעצועים (EN71), ונבדק מדי שנה על ידי מעבדה עצמאית.
  • טושים VISACOLOR – טושים מגיל 3. אינם מתייבשים- עד  3 חודשים ללא מכסה מגן (למעט דיו שחור). אידיאלי עבור ציורים מדהימים, צבעוניים. יורדים בכביסה, דיו על בסיס מים, פקק בעל פתחי  אוורור. המוצר בעל תקן אירופי של צעצועים (EN71), ונבדק מדי שנה על ידי מעבדה עצמאית.
  • טושים VISACOLOR ג'מבו ארגונומי – לילדים מגיל 3 +. טוש בעל אחיזה ארגונומית,  המסייעת לילדים לאחז אותו בנוחות. קצה טוש רחב, לא מתייבש במשך חודשיים–ללא מכסה, יורד בכביסה, צבעים חיים מאוד, עשוי מחומרים ממוחזרים, דיו על בסיס מים, פקק בעל פתחי אוורור. המוצר בעל  תקן אירופי של צעצועים (EN71), ונבדק מדי שנה על ידי מעבדה עצמאית. תוצרת צרפת. 

קלמרים וכל מה שבתוכם

קלמרים מבית קל גב

מגוון רחב של קלמרים איכותיים 2 תאים. הקלמר המתרחב – פטנט רשום של "קל גב". בפתיחת רוכסן מגדילים את נפח הקלמר פי 2 לימים בהם רוצים לקחת יותר מכשירי כתיבה.
מיוצר מחומרים איכותיים ואופנתיים העמידים לאורך זמן. רוכסני הקלמר עמידים מפני שחיקה.

מחיר מומלץ לצרכן: 49 ₪

קלמר pop-up של אקספלור

קלמר בעיצוב ייחודי שנפתח בחלקו העליון ומאפשר גישה נוחה וקלה לכל כלי כתיבה. הקלמר הופך להיות סטאנד לכלי כתיבה שניתן להציב על השולחן, כך אפשר לראות את כל התכולה של הקלמר, מבלי לחפש שעות את העט שרוצים או לשפוך את כל תכולתו על השולחן. קלמר לאחסון של כל הציוד הנדרש ללימודים לכיתות ביסודי, בחטיבת הביניים והתיכון. 
מחיר מומלץ לצרכן : 24.9 ₪

קלמרים מבית OUTDOOR

  • קלמר שני תאים לאחסון כלי כתיבה – נוח לשימוש ובעל בסיס רחב המעניק יציבות. מחיר מומלץ:43 ₪
  • קלמר תא אחד לאחסון כלי כתיבה – נוח לשימוש, בעל פתיחה עליונה, בסיס רחב, ורצועות גומי לאיגוד האביזרים. מחיר מומלץ: 39 ₪

דבק סטיק – Glue Stick של AMOS

דבק מוצק בסטיק, לא רעיל, בטוח לשימוש לילדים. לשימוש ביתי, למשרד, לכיתה ולגן הילדים. נפלא להדבקת נייר, קרטון, תמונות, בדים ועוד. מגיע במידות שונות. איכות גבוהה, נקי וללא ריח, יורד בכביסה וללא חומצה.
חברת  AMOS היא היצרנית הראשונה של דבק סטיק, המובילה את המגמה של שוק הדבק העולמי. לאחר ההצלחה הגדולה עם מוצרי הדבקים, התמקדה בפיתוח של חומרי מלאכה, תוך הקפדה על איכות ובטיחות מוצריה, הנבדקים על פי סטנדרטי האיכות הגבוהים ביותר, בהתאם לתקנות האיחוד האירופי. 

כלי כתיבה ייחודיים שניתן להשיג בעידן 2000

רשת הצעצועים 'עידן 2000' נערכת לקראת החזרה ללימודים ומציעה מגוון ענק של תיקים וציוד לביה"ס במחירים משתלמים. בימים אלה, הרשת משיקה חוברת מבצעים המופצת בכל רחבי הארץ וכן באפליקציה שהשוקה לא מזמן ומציעה מגוון מוצרים לחזרה ללימודים וכן צעצועים בהנחות גדולות. 

רשת 'עידן 2000' מציעה ציוד מגוון לגן, לבית הספר, לחטיבות הביניים ולתיכונים על פי רמות מחיר שונות, מותג, וגילאים. החל ילקוטים, קלמרים, מדבקות, עטים, יומנים, מחברות, תיקי אוכל, מימיות, מערכות שעות, תיקי ציור, ערכות יצירה לגן, גאדג'טים, משחקי הכנה לבית הספר ואפילו ציוד אלקטרוני מתקדם מהספקים המובילים.  

מבחינת הלהיטים הבולטים השנה עבור תלמידי הכיתות הנמוכות ביסודי ספיידרמן, LOL, חד קרן, כוח פיג'י לצד נסיכות דיסני, גיבורי על ועוד. גילאים בוגרים יותר יוכלו ליהנות מילקוטים מעוצבים וכן בתיקים של מותגי הספורט הגדולים.

מבחינת רמות המחיר ברשת ממשיכים בקו מחיר לכל כיס. כך למשל תיקים ממותגים לגן של דורה ודרגון בול ניתן למצוא ב 14.90 ₪. תיקים לבית הספר של ספיידרמן הנתפס כלהיט וכן נסיכות, סופיה ווינקס סמארט טרולי כלומר עם עגלה יעלה 159.90 ₪. לגילאים הבוגרים יותר ניתן למצוא ילקוטים מעוצבים שהינם נחשבים לילקוט שני לרוב לילדים ובני הנוער והמחיר מבצע 29.90 ₪ במקום 99.90 ₪. קלמרים 3 תאים של גיבורות על ודרגון בול יעלו 9.90 ₪. 

גם בגזרת הציוד לבית הספר, הרשת מציעה ציוד בסיסי במחיר לואו קוסט. כך למשל בגזרת הציוד הבסיסי לביה"ס 4 יח' מרקר סטבילו ב-9.90 ₪, 3 יח' דבק ב-3.90 ₪, מחשבון מדעי ב-9.90 ₪, 6 עטי קוברה ב-3.90 ₪, מחברת ספירלה שני נושאים שורה ומשבצת ב-5.90 ₪ ובקבוק אקרילי ב-14.90 ₪. לוח הכפל מחיק 7.90 ₪, 24 עפרונות צבעוניים זפיר רק 9.90 ₪ וחבילה של 12 טושים פרמננט תעלה 10.90 ₪. 

יומנים וניירת

היומנים של מודן לשנת הלימודים 2019-2020

יומן מחברת בעל כריכה קשה, כיס, גומי או מגנט, במגוון של עיצובים וסגנונות. מחולק לפי טבלת מקצועות ומקום לכתיבה המאפשר לשמור על סדר וארגון, כולל מערכת שעות, מקום לרשימות. 
היומנים מגיעים בכמה גרסאות: יומן שבועי, יומן יומי ויומן דו יומי. 

מחירים מומלצים לצרכן: כריכה קשה 35 ₪ , כריכה קשה גדול 40 ₪, כיס 22 ₪, מגנט 29.90 ₪, גומי 29.90 ₪. 

יומנים של מודן
היומנים של מודן | צילום: סטודיו מודן

 

חזרה לבית הספר עם דיסני ישראל

לקראת שנת הלימודים הקרובה תש"ף, דיסני ישראל מציגים קולקציה חדשה של אביזרים לגן ולבית הספר בעיצובים רעננים עם הדמויות האהובות של מיקי מאוס, מארוול בעיצוב וינטאג' , הנסיכות האלמותיות והנסיכה יסמין המככבת בסרט "אלאדין" לצידם של ספיידרמן וכוכבי "צעצוע של סיפור" ועוד. מחיר מומלץ לצרכן: 10-50 ₪

  • הסרט אלאדין שחודש השנה עורר מחדש את האהדה לדמותה של הנסיכה יסמין הרומנטית לצד נסיכות דיסני האהובות אותן תמצאו בעיצובים רומנטיים, ואביביים על קלסרים, מחברות, קלמרים, וכלי כתיבה – של פלפוט וסירקה.
  • מיקי ומיני מאוס בצבעי יסוד  ובעיצוב צעיר – מחברות מדבקות קלסרים אוגדנים עם דמות מיקי ומיני מאוס, בעיצוב בסגנון רטרו, אלגנטי ומרענן. המתאים לבני נוער, צעירים וגם למבוגרים חובבי הז'אנר.
  • הקאמבק של הסרט "צעצוע של סיפור4" לצידו של ספיידרמן כולל קלסרים, מחברות, קלמרים, וכלי כתיבה – של פלפוט בעיצוב צבעוני ומלא חן המותאם רק לגיבורים כמותם.

מוצרים נלווים שנחמד שיש

מערכת שעות חכמה "טל 1"

כאמא, יש לי עוד כמה שנים עד שהילדים שלי יתקלו בדבר הזה שנקרא מערכת שעות. אבל כאמא שנזכרת בעבר, אני זוכרת בעיקר איך הייתי ניהנת לקשט את המערכת שעות ופחות בלסדר את התיק ולארגן אותו לפיה. באיזשהו שלב זוכרים כבר אילו מקצועות לומדים באילו ימים ובאילו שעות, אבל זה לא תמיד כזה פשוט לכל הילדים.

מערכת שעות חכמה "טל 1" פותחה ע"י אמא בשם מרב שבנה טל התקשה להתמודד עם מערכת שעות. בזכות המערכת החכמה שיצרה, הצליח טל להתמודד ובעיקר להתמיד עם ארגון התיק בהתאם למערכת השעות, ואף להפוך זאת לסוג של משחק ומכאן לחוויה מהנה ונעימה.

הערכה כוללת מערכת שעות וסט מדבקות יום התואמות למערכת השעות בצבע ובאיור.
הביצוע הוא פשוט: כותבים ומרכיבים את השיעורים על-גבי מערכת השעות. לאחר מכן מדביקים את מדבקת היום על כריכות כל הספרים, האביזרים והמחברות השייכים לאותו יום (יכולות להיות גם מספר מדבקות על ספר אחד). לבסוף, מכינים את התיק למחר רק ע"י התבוננות על הספרים והמחברות.

אתן מוזמנות להסתכל בסרטון כדי לקבל עוד קצת מושג לגבי הערכה והשימוש במערכת.

מחיר מומלץ: ערכה בודדת – 14.90 ₪, סט 20 ערכות – 199 ₪, סט 40 ערכות לכיתה – 379 ₪ | להשיג- https://www.facebook.com/masterpiece12345

מילון בבילון טאצ' - Babylon Touch 9223

המילון האלקטרוני BABYLON החדש הינו בעל מסך מגע LCD צבעוני. ניתן להשתמש במילון על ידי לחיצה על המסך או באצבעות עט המגע (לשליפה בדופן הצדדית של המילון).

כידוע BABYLON הוא המילון המעודכן והטוב ביותר בעולם, בעל 650,000 ערכים תרגומים וביטויים (לעומת כ- 250,000 במילונים האחרים). המילון כולל את פונקציות Speller , תוכנה המאתרת מילים באנגלית שנכתבו עם  שגיאות כתיב, יחודית למילון בבילון בהשוואה למילונים אחרים. המילון בעל פונקציה של הצלבת מילים (cross), המאפשר לתרגום מילה מתוך התרגום שהתקבל, בלי הצורך להעתיק את המילה. במילים נבחרות המילון מציג אפשרויות ודוגמאות לשימוש במילים, דבר התורם להבנת המילה טוב יותר ושימוש נכון במילה המתאימה. המילון בעל מנוע חיפוש חכם המשלים מילים בהקלדה והופך את השימוש במכשיר לקל, מהיר ופשוט יותר. 

המילון מומלץ ע"י מורים ,מפקחים ומרצים רבים לאנגלית כמילון האלקטרוני הטוב ביותר!

קופסאות אוכל ובקבוקי שתיה

הדור הבא של בקבוקי השתיה - NUBY Reflex

ללא ספק הבקבוק האהוב עלינו. עברנו לא מעט בקבוקים – חלקים טובים, חלקם פחות – אבל אני שמחה שמצאנו את הבקבוק הזה, וברגע שאמצא דגם לבנות, אקנה גם לקטנה שלי.

מה כ"כ מיוחד בו? הוא פשוט עמיד. הוא עשוי חומר טריטן חדשני וחזק במיוחד, המשולב פייה היגיינית נשלפת בלחיצה. הבקבוק מתאים לילדים מגיל שנתיים עד שש, ואם יש לכן ילדים כמו שלי, שנוהגים להפיל את הבקבוק או ללעוס את הפיטמה ואתן חוששות שהיפלסטיק ישבר בתוך הפה – זה הבקבוק שאתן צריכות. עוד משהו שאני מאוד אוהבת בו, זה שהלחצן שמקפיץ את הפיה החוצה, נמצא בכלל מאחורה. זה הופך את הפעולה לכ"כ הרבה אינטואטיבית כי גם ככה היד שם כשמחזיקים את הבקבוק ובאים לשתות, ומנוע התעסקויות מיותרות בפתיחת הבקבוק.

טריטן הוא חומר דמוי פלסטיק וזכוכית אך חזק ועמיד מהם בצורה בלתי רגילה לחבטות, זעזועים ומותאם לחייהם השובבים של הילדים. פיית הבקבוק נשלפת ונסגרת בלחיצה פשוטה ובכך שומרת על היגיינה מרבית.יש לבקבוק ידית נשיאה נוחה ואחרי שהוא היה הפוך כמה פעמים בתיק, גם עבר את מבחן הנזילות 😊

הוא מגיע בגודל של 450 מ"ל במגוון הדפסים המתאימים גם לבנות וגם לבנים.

מחיר: 79.90 שקלים | להשיג ברשת שילב

קופסאות אוכל מבית פלפוט

קופסת אוכל מחולקת חד קרן עם מדבקות שם - חברת פלפוט
קופסת אוכל מחולקת חד קרן עם מדבקות שם | צילום: פלפוט

קופסאות האוכל בקולקציה החדשה קיימות בעיצובים חדשים שמאתגרים את ארוחת הבוקר. קופסאות בצורת לגו להרכבה מיוחדת, קופסאות בצורת בובות וקופסאות מחולקות עם מדבקות עמידות במים לכתיבת שם כדי לשמור על הארגון והסדר.

כמו כן, הקולקציה החדשה של פלפוט מתחשבת גם במקום המוגבל שיש בתיק. בנוסף לעיצובים החדשניים ולצבעים המדליקים של הפריטים, ניתן למצוא בקבוקי שתייה וקופסאות אוכל מתכווצות שישמרו על המקום בתיק לאחר סיום השימוש.

קופסאות אוכל ובקבוקים מבית קל-גב

Lunch Box סט קופסאות אוכל בתיק טרמי מעוצב

  • 2 קופסאות אוכל איכותיות: אחת מחולקת ל-3 תאים נוחים והשנייה לא מחולקת.
  • מנגנון נעילה המאפשר נשיאה בטוחה.
  • כיסוי מבודד עמיד לאורך זמן דוחה כתמים וקל לניקוי. סגירת רוכסן איכותית.
  • מבודד חום וקור עד 3 שעות.
  • אינו מכיל ביספנול  A לשימוש במדיח
  • בטיחותי לשימוש במיקרוגל (קופסה בלבד עם מכסה פתוח/ הקפאה
  • קל לייבוש וניקוי
  • התיק הטרמי של הקופסאות בעיצובים האהובים: ריאל מדריד, כח פיג'יי, מיניונים, צום צום, פלמינגו, מכוניות, כדורגל, ספידרמן, פורטנייט, יובנטוס,  הנוקמים, מיני מאוס, ליידי באג, פרוזן, פרפרים, ציפורים, נסיכות, לבבות, הלו קיטי, חד קרן.
    מחיר מומלץ לצרכן: 54 ₪   

בקבוק שתיה איכותי עם מעטפת של בידוד טרמי לשמירה על הטמפ'

בקבוק שתיה איכותי, רב פעמי עשוי פלסטיק מתאים למים בלבד (BPA FREE). השנה חידשנו תוספת בידוד טרמי ע"י חבק עשוי בד ניאופרן מבודד, קל ורחיץ השומר על טמפ' המים ומספק הגנה נוספת לבקבוק. לבקבוק קשית שתיה מובנית שמאפשרת לתלמיד/ה לשתות ללא הטיית הבקבוק. קל לניקוי, נוח ומתאים לנשיאה בכיס הצד בתיק. ידידותי לסביבה ואינו מכיל חומרים מסוכנים. נמכר בתוספת בקבוק שתייה איכותי ומתאים לשימוש גם עם בקבוקי שתייה שונים (חד פעמיים/רב פעמיים)

העיצובים בהתאמה לסט קופסאות האוכל.

מחיר מומלץ לצרכן :  כיסוי טרמי לבקבוק: 35 ₪.

בקבוקי שתיה ייחודים שניתן להשיג ברשת "למטייל"

  • בקבוקי שתיה תוצרת WILDCAT – בקבוק השתייה TRITAN מגיע בנפח של 0.65 ליטר כך שלא תישארו צמאים. בזכות מבנה שמתאים לכף היד ורצועה נלווית, תוכלו להתנייד איתו בנוחות או לתלות על תרמיל או חגורה.
    הבקבוק עשוי מפלסטיק מיוחד המאושר ע"י ה-FDA וכמובן לא מכיל BPA כך שהוא בטוח לשימוש מתמשך לכל המשפחה. הפיה מאפשרת שתיה ישירה ונטולת מאמץ. סוגר פלסטיק שמצויד בגומי למניעת נזילות יבטיח את שלא תישפך שום טיפה גם בפעילות ספורטיבית.
    יוצאים לרוץ כשחם בחוץ?  פתח רחב המאפשר הכנסת קוביות קרח, כאשר פיית השתייה נשלפת כך שתוכלו לנקות אותה בקלות (כן, אפשר לשטוף במדיח הכלים).
    מחיר- 60 ₪
  • בקבוק גמיש המתכווץ למימדים זניחים- HYDRAPAK STASH BOTTLE 750ml
    לא לשכוח נוזלים. בקבוק גמיש לנשיאה ושתיית מים, למטייל בסביבות משתנות, חומר עמיד במיוחד. בקבוק גמיש לנשיאה ושתיית מים, למטייל רב-גוני, מתוכנן להיות נישא בתוך תיק או חיצונית.עומד מעצמו, מתכווץ למימדים זניחים כאשר ריק, תכולת נוזלים 0.75 ליטר.
    עשוי מפולימר אנטיבקטריאלי וגמיש ביותר. עמידות לטמפ' חריגות גם לקור וגם לחום. פתח מילוי והורקה נוח במיוחד. כולל לולאת אבטוח המיכל.
    מחיר 120 ₪
  • בקבוק שתיה Hydro-Flask בעל בידוד מקסימלי סופח ריחות וטעמי לוואי – הבקבוקים הכי חתיכיים ב"למטייל". הציפוי החיצוני של בקבוק Hydro Flask מאפשר אחיזה נוחה שלא תחליק לכם מהיד. הבקבוק עשוי מפלדת אל-חלד ובזכות כך עמיד במיוחד לאורך זמן.
    הבקבוק מאושר ע"י ה-FDA וכמובן לא מכיל BPA כך שהוא בטוח לשימוש מתמשך לכל המשפחה. הפיה מאפשרת שתיה ישירה ונטולת מאמץ.
    בין אתם יוצאים לשטח בחורף או לריצה בקיץ – הבקבוק יודע להחזיק גם חום (24 שעות) וגם קור (6 שעות). סוגר פלסטיק שמצויד בגומי למניעת נזילות יבטיח את שלא תישפך שום טיפה גם בפעילות ספורטיבית.
    יוצאים לרוץ כשחם בחוץ?  פתח רחב המאפשר הכנסת קוביות קרח. פיית השתייה נשלפת כך שתוכלו לנקות אותה בקלות (כן, אפשר לשטוף במדיח הכלים).
    מחיר 130-240 ₪

קופסת אוכל מתקפלת של נעמן

לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה נעמן, המותג המוביל בתחום הבישול והאירוח, מציע קופסת אוכל ייחודית עם טוויסט.
במרבית הקופסאות הקיימות בשוק יש מספר תאים מרובעים, במקרה הטוב. ב-נעמן חשבו ופיתחו קופסת אוכל מתקפלת בעלת 3 תאים שאחד מהם מתאים בול לצורה ולגודל הלחמנייה הישראלית.  

הקופסה עשויה מסיליקון איכותי והיא חוסכת מקום אחסון יקר בזכות מנגנון הקיפול שלה המצמצם את גודלה לכשליש בלבד. היא מתאימה לשטיפה במדיח כלים ולשימוש במיקרו – ללא מכסה.  

מחיר לצרכן: 39.9 ₪ (בתוקף עד ה-02.09.2019) | להשיג בחנויות נעמן ברחבי הארץ.

קופסת אוכל מתקפלת של נעמן
צילום: שירה רז

מוצרים חדשים מבית סיסטמה

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן, משווקת המותג SISTEMA בישראל, גאה להציג מגוון מוצרים שיהפכו את לקיחת המזון והשתיה לבית הספר והגנים (וכמובן לעבודה), קצת פחות מסורבלים והרבה יותר טריים.
את המוצרים של סיסטמה ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן ברחבי הארץ ובחנויות המתמחות.

בקבוקי שתייה צבעוניים ואופנתיים

הבקבוק בעל עיצוב חכם עם טבעת ייעודית התופסת את הפקק בעת השתייה, ובנוסף משמשת כידית לתלייה או נשיאה נוחה של הבקבוק.
לבקבוקים החדשים פקק מתברג הנפתח בקלות ומבטיח אטימה מושלמת ללא נזילות, כך שאפשר לאחסן את הבקבוק בתיק ללא חשש. פיית השתייה רחבה וחלקה ובזכות זאת נעימה למגע עם הפה. בנוסף, לגוף הבקבוק פתח רחב המאפשר שטיפה קלה ונוחה, וגם הכנסת קוביות קרח למשקה – לשמירה על טמפרטורה צוננת ושתייה קרה לאורך זמן. 

הבקבוקים מתאימים לשימוש לתלמידים, סטודנטים, לפעילות ספורטיבית וטיולים.
הבקבוקים מיוצרים בניו זילנד ועשויים טרייטן בעל עמידות גבוהה, צלול ואיכותי ללא BPA וללא Phthalate, ובטיחותיים לשטיפה במדיח (מדף עליון) ושימוש במקרר ובמקפיא.
הבקבוקים מוצעים בשני גדלים 650 מ"ל ו- 850 מ"ל ובשלל צבעים קיציים ורעננים.

מחירים: 39.90 ₪ לבקבוק בגודל 650 מ"ל, 44.90 ₪ לבקבוק בגודל 850 מ"ל

קופסת מזון סנאק

מדובר באחסונית מזון עגולה, המורכבת משני מיכלים בגדלים שונים, הממוקמים האחד מעל השני, עם הפרדה מוחלטת ביניהם וסגירה נוחה בסיבוב. האחסונית כוללת גם כף-מזלג, כלי אכילה קומפקטי דו צדדי,  הניתן לשימוש כמזלג מצד אחד וככף מהצד השני.

באמצעות קופסת הסנאק ניתן לאחסן, באופן נוח ונגיש, שני סוגי מזון שונים, עם הפרדה מלאה והרמטית ביניהם. זהו פתרון מעולה ונוח לארוחת "נשנוש" או חטיף לדרך, כמו לדוגמא גרנולה ויוגורט, ירקות וחומוס, קרקרים וגבינה ועוד. קופסת הסנאק מתאימה לילדים ולמבוגרים, ומומלצת ללקיחת אוכל לבית ספר, למשרד, לעבודה, לטיולים ולפיקניקים.

פיתוח המוצר נעשה בהתאם למגמה הניכרת בשנים האחרונות בעולם התזונה, של הקפדה על אכילה בכמויות מדודות ומאוזנות, והקפדה על אורח חיים בריא, נושאים אשר בלב המותג סיסטמה, אשר פיתח בהצלחה קופסאות מזון רבות בהתאם למגמה זו.
קופסת הסנאק של מותג סיסטמה, מיוצרת בניו זילנד מפלסטיק איכותי ללא Phthalate & BPA, וניתנת לשימוש במיקרו, במקפיא ובמדיח כלים.

קופסת הסנאק זמינה ב-4 צבעים: כחול, ירוק, ורוד וסגול, ותכולתה: 515 מ"ל.

מחיר 25.60 ₪ (במקום 31.90 ₪) – במסגרת מבצע השקה של 20% הנחה בתוקף עד ה-30.09.18.

TRITAN Adventum בקבוק שתייה צבעוני ואופנתי

הבקבוק מיועד לפעילויות חוץ וספורט. הבקבוק בעל עיצוב ייעודי למניעת נזילה, בעזרת כפתור נעילה ייעודי למכסה. המכסה נפתח לשתייה בלחיצה קלה על כפתור הפתיחה, וחושף פיית שתייה רחבה, בעלת שיפוע המותאם למבנה הפה בפעולת השתייה, ונעימה למגע.
בנוסף, מנשא בראש המכסה מאפשר נשיאה נוחה של הבקבוק ואף תלייה, המתאימה לפעילות ספורטיבית או לאחסון נוח.

למילוי או שטיפת הבקבוק, ניתן לפתוח את המכסה בפתיחה מלאה, המאפשרת מילוי מהיר, הכנסת קוביות קרח, וניקוי קל (ניתן גם לשטוף במדיח). מנגנון ההברגה של המכסה מבטיח אף הוא אטימה מוחלטת של הבקבוק, ללא נזילות או טפטופים, כך שניתן לאחסן את הבקבוק בתיק ללא חשש. 
הבקבוקים מתאימים לשימוש לתלמידים, סטודנטים, לפעילות ספורטיבית וטיולים.

הבקבוקים מיוצרים בניו זילנד ועשויים טרייטן בעל עמידות גבוהה, צלול ואיכותי ללא BPA וללא Phthalate, ובטיחותיים לשטיפה במדיח (מדף עליון) ושימוש במקרר ובמקפיא.
הבקבוקים מגיעים בגודל של  900 מ"ל ובשלל צבעים קיציים ורעננים.

מחיר: 69.90 ₪

Sistema Take Alongs: מארז קופסאות סיסטמה איכותיות

מדובר במיכלי אחסון בעלי מכסה הנסגר בקליק לאטימה אדוקה יותר. המיכלים נערמים אחד על השני באופן יציב הודות לחריצים ייחודיים על גבי המכסה.  
המיכלים החדשים עשויים ללא BPA  וללא Phthalate והם אידיאליים לאחסנת מזונות במקרר ויציאה מן הבית עם אוכל מבושל או עם ירקות חתוכים, פירות וחטיפים כשמבלים עם ילדים קטנים.

למיכלים סימון מידות בדופן המיכל (במיכלים הגדולים) והם ניתנים לחימום  במיקרוגל, להקפאת מזון במקפיא ולשטיפה במדיח הכלים.

סדרת קופסאות Take Alongs הינה הסדרה הבסיסית של חברת סיסטמה הניו זילנדית ונמכרת  במחירים נגישים. הקופסאות מיוצרות בניו זילנד לפי תקנים מחמירים.

הסדרה החדשה כוללת מיכלים בגדלים שונים:

  • מארז 3 קופסאות מרובעות בגודל  1.4 ליטר
  • מארז 4 קופסאות מרובעות בגודל 1.2 ליטר
  • מארז 3 קופסאות מלבניות בגודל 950 מ"ל
  • מארז 4 קופסאות מרובעות בגודל 760 מ"ל
  • מארז 4 קופסאות מרובעות בגודל 669 מ"ל

טווח מחירים: 24.90-29.90 ₪

קופסת Salad to go מחולקת

קופסת אחסון עם מכסה סגירה הרמטי בעל ארבעה תופסנים לסגירה ופתיחה קלה.
הקופסא מחולקת לשניים באמצעות מגש פנימי מוגבה עבור כריך, ובתחתית הקופסא ניתן לאחסן סלט,  ובכך מתאפשרת הפרדה מלאה והרמטית בין שני חלקי הקופסא.

בעזרת הקופסא המחולקת ניתן לצאת מהבית עם מינימום כלי אחסון ובמקסימום נוחות, עם מגוון מאכלים המופרדים בצורה נוחה ומסודרת.

ניתן לערום את הקופסאות אחת על השנייה לחיסכון במקום. הקופסא ניתנת לשימוש במיקרוגל (ללא המכסה וללא המגש הפנימי), במקרר, במקפיא ובמדיח כלים.
כל הכלים של המותג SISTEMA  מיוצרים בניו זילנד מפלסטיק איכותי ללא Phthalate & BPA וידידותיים לסביבה.

הקופסא מגיעה בארבע צבעים: כחול, סגול, ירוק ו-ורוד ובעלת נפח של 1.63 ליטר.

מחיר: 54.90 ₪ 

ביגוד ותלבושת אחידה

סולוג במבצע חזרה ללימודים

לקראת החזרה לבית הספר רשת אופנת הילדים סולוג, מציעה  לילדי הגן ובית הספר קולקציית בגדים אופנתיים ועכשווים. הקולקציה מתאפיינת בפריטים שימושיים, נוחים, איכותיים, נעימים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

ועכשיו, לכבוד החזרה לבית הספר מבצע מיוחד של עד 60% הנחה בקניית 3 פריטים ומעלה מקולקציית הקיץ. וכן, ג'ינסים ב-79.90 ₪. 

הקולקציה מיועדת לבנות ולבנים, אופנתית וכוללת מגוון רחב של פריטים בדגמים שונים, עשויים מבדים איכותיים, עשירים ומובחרים המבטיחים נוחות, אריכות חיי הבגד ואפשרות לשלב אותם עם התלבושת אחידה.
בקולקציה ניתן למצוא: טייצים, ג'ינסים ארוכים וקצרים, חולצות חלקות בגזרת טי או חולצות בשילובי הדפסים וציורים, פוטרים, חולצות אריג מבדים אווריריים, מגוון מכנסי ברמודה באורכים שונים, חצאיות ושמלות קלילות ונוחות ועוד.

טווחי המידות: 4-18 | תוקף המבצע: 15.8.19-31.8.19 לדגמים שבמבצע | להשיג ברשת סולוג בכל רחבי הארץ

בריאות

מארז הדרין לטיפול והגנה מכינים לשנה ברוכה ורגועה

אין אמא בישראל שלא סבלה מכינים בעצמה ולא נזכרת בהרגשה הלא נעימה של הטיפולים והמסרק הצפוף, כשהיא צריכה לטפל בראש של ילדיה. רק מלכתוב את השורות האלה אני מתחילה להתגרד ורצון לבדוק את הראש.

עם הגדול שלי חווינו את תופעת "הכינה נחמה באה לבקר" כשהיה רק בן שנה וחצי. מאז טפו טפו אין יותר כינים אבל אני מחסירה פעימה בכל פעם שמתקבלת הודעה על הכינה נחמה מהגננת שלו או של הקטנה.
אם תפתחו את המגירה מתחת לכיור בחדר האמבטיה שלהם, תמצאו תמיד 2 מוצרים של הדרין מבית רפא. באחד אנחנו עושים שימוש כשמגיעה ההודעה מהגננת, ובשני – מדי יום. לא מוותרים עליו.

הדרין ONCE והדרין פרוטקט

 

הדרין ONCE תרסיס (100 מ"ל) – משמיד גם את הכינים וגם את ביצי הכינים בטיפול אחד ללא הצורך לחזור על טיפול נוסף לאחר שבוע או 10 ימים (למרות שאני אישית כן עושה זאת, רק כי אני מהלחוצות) זאת בניגוד למוצרים אחרים, בהם דרוש טיפול נוסף. מתאים גם לבעלי שיער ארוך ומתולתל, נוח לשימוש על שיער יבש.אני בד"כ מרססת להם את החומר ועם הידים מעסה את החומר טוב טוב. נותנת להם את הטלפון שלי או שמה להם משהו בטלוויזיה, מניחה על ראשם כובע רחצה כדי שלא יגעו בטעות בשיער/בחומר ומחכים….

לאחר מכן פועלת לפי ההוראות מבחינת החפיפה, מעבירה מסרק צפוף ומקווה לטוב 😄 .

הדרין פרוטקט (250 מ"ל) – ספריי לשימוש קבוע המונע את התרבות הכינים על הראש. . כל עוד החומר על הראש, כל כינה חדשה שתגיע לראש, לרוב תושמד, ובכך מונעיםאת "הג'ונגל"  של הכינים. הדרין פרוטקט מיועד לשימוש על שיער נקי מכינים (אחרי טיפול נגד כינים או על שיער שכבר נקי מכינים) ומתאים לילדים ולמבוגרים, הנמצאים בסיכון להידבקות מכינים וכן לאנשי מקצוע העובדים בקרבת ילדים (כגון מטפלות וגננות). יש לו ריח מנגו נעים והוא באמת עושה את העבודה ומגן על ראשם.

כל מוצרי הדרין אינם מכילים חומרי הדברה ויעילותם ובטיחותם מוכחת. המוצרים ידידותיים לעור ועדינים לשיער ולקרקפת ומשום כך מוצרי הדרין מתאימים לשימוש כל המשפחה – תינוקות מגיל 6 חודשים, ילדים ומבוגרים.

מחיר: 120.40 ₪ (במקום 142 ₪) למארז המכיל את שני המוצרים | להשיג בפארמים, בבתי המרקחת הפרטיים, בבתי המרקחת של קופות החולים ובבתי המרקחת הדיגיטליים

חוזרים לבית ספר עם אלכו-ג'ל של ד"ר פישר

לא יודעת מה אתכן, אבל לי יש אלכוג'ל תלוי על כל תיק, כולל על התיקים של הילדים.

ביום יום נחשפים הילדים לחיידקים הפוגשים אותם במגוון הזדמנויות: בגנים, בבתי הספר, בפעילויות החוץ, על גבי שולחנות הלימוד וכמעט בכל חפץ אתו הם באים במגע. הדרך הטובה ביותר לנקות את הידיים היא באמצעות מים וסבון, אך ברוב המקרים אלה אינם זמינים עבורם וגם הילדים לא כל כך מקפידים על כך. בנוסף, כתוצאה מהיעדר חינוך ראוי להיגיינה, הילדים אינם מקפידים על שטיפת ידיים לאחר היציאה מהשירותים ולפני אכילה והסגל החינוכי לא תמיד מקפיד על כך. ומכיוון שהילדים שלי יחסית כן מקפידים על זה – הם יודעים שהם יכולים "לשטוף" ידים עם האלכוג'ל.

אלכו-ג'ל +בובת מתלה לתיק בקבוק (30 מ"ל) -, מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון, לשמירה מרבית על היגיינת הידיים. עם בובת תליה שילדים אוהבים המיועדת לתליה על תיק, עגלה, חגורה או בכל מקום מתאים ונוח אחר לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי. מכיל 70% אלכוהול , Sensitive – מותאם לעור רגיש ,מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים. בניחוח תפוח.
* למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש  בקלות בבקבוק אלכו- ג'ל 500 מ"ל או בקבוק 100 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן:  19.90 ₪

אלכוג'ל של ד"ר פישר
צילום: יעל האן

ניתן גם להכניס להם לתיק מגבונים של אלכוג'ל – פורמולה ייחודית וידידותית לשמירה על היגיינת הידיים ללא אלכוהול; לניקוי מהיר ויעיל, ללא צורך במים וסבון

מועשר בתמצית אלוורה להרגעת העור; היפואלרגני; ללא פראבנים; 20 מגבונים באריזות אישיות הרמטיות לשמירה על איכות המוצר ולנוחות מירבית; בשני ניחוחות שילדים אוהבים: 10 מגבונים בריח ענבים ו- 10 מגבונים בריח קיווי מלון; לתחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים.
מחיר מומלץ לצרכן: 20 מגבונים באריזות אישיות הרמטיות  – 14.90 ₪

טכנולוגיה

חוזרים ללימודים עם שיאומי

אם כבר לחזור ללימודים, אז בואו נחזור בסטייל גם מבחינה טכנולוגית. בתור מישהי שחובבת את המותג הסיני שיאומי (צמיד חכם, טלפונים, שואב רובוטי בתכנון קניה ועוד), הנה מספר מוצרים מגניבים של שיאומי לקראת החזרה ללימודים שמיובאים על ידי היבואן הרשמי קבוצת המילטון.

את המוצרים ניתן לקנות ניתן להשיג באתר שיאומי ישראל – http://www.mi-il.co.il או בחנויות Mi Store בקניון דיזינגוף סנטר, בקניון עופר הקריון ובקניון מול הים באילת (וכמובן אצל המשווקים המורשים).

מנורת LED Mi השולחנית

תוכננה במיוחד כדי למזער את הריצוד שגורם לעייפות ולהשפעות מזיקות אחרות על העיניים. טמפרטורת הצבע ובהירות הניתנים להתאמה בהתאם לצרכי המשתמש.

למנורה 4 מצבי תאורה קבועים המותאמים לתרחישי שימוש שונים. כל התכונות הללו ארוזות במעטפת מתכתית פשוטה, אלגנטית ויפה, עמידה מאוד ומעוצבת בדיוק רב.

מחיר: 179 ₪ (אחריות 12 חודשים ע"י קבוצת המילטון חשמל היבואן הרשמי)

עכבר אופטי עם 4 לחצנים המשלב עיצוב ונוחות מעולים

עכבר בעיצוב ארגונומי ונוח המתאים לכף היד. קישוריות אלחוטית בתדר RF – 2.4GHz . עכבר עם תאימות למערכות הפעלה WINDOWS, MAC OS ו- CHROME OS. בעל לחצן BACK – חזור – עם תאימות למערכת הפעלה WINDOWS.

מחיר: 69 ₪ (אחריות 12 חודשים ע"י קבוצת המילטון חשמל היבואן הרשמי)

המסך האידאלי לתלמיד: פיליפס 243V7QDAB

מסך פיליפס 243V7QDAB
צילום: יח"צ

אם יש משהו שהילדים שלנו טובים בו זה השימוש במסכים, אז אם כבר הם משתמשים במסכים – לא עדיף שהם יהיו בריאים וישמרו על עיניהם?

פיליפס הוצייאו את מסך 243V7QDAB במיוחד לשנת הלימודים והנה כמה פרטים שכדאי לדעת עליו:

  • טכנולוגית LowBlue שומרת על העיניים מפני קרינה אולטרה סגולה מזיקה ומאפשרת שימוש לאורך זמן.
  • טכנולוגית Flicker-Free מונעת ריצודים ושולטת בעוצמת האור לשימוש נוח ובטוח במסך לאורך זמן.
  • Mode EasyRead – מצב המדמה קריאה מדף ומאפשר קריאה קלה של מסמכים מהמסך, אידיאלי לתחקירים וכתיבת עבודות.
  • מסך 24" ברזולוצית full hd עם חיבור HDMI, DVI, VGA ויציאת אודיו לשימוש באזניות.
  • טכנולוגית IPS מתקדמת לתמונה וצבעים מדויקים, פאנל IPS מאפשר צפייה מכל זווית כמעט, מה שעוזר לשבת לצד התלמיד ולעזור לו בשיעורי הבית.
  • טכנולוגית SmartImage מאפשרת יצירה של תצוגות שונות ללמידה, משחק, צפייה בסרטים ועוד ואז מתאימה אוטומטית לכל ממשק את הבהירות והניגודיות לצפייה מיטבית בכל מצב.
  • רמקולים מובנים לשולחן עבודה נקי ונוח.
  • עיצוב אלגנטי וקומפקטי עם מסגרת צרה במיוחד ובסיס קטן להתאמה מקסימלית לשולחן העבודה.

מחיר: 700 ₪ | להשיג בכל החנויות והרשתות המתמחות

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X