fbpx
שבועות

חוברת מתכונים לשבועות

חג השבועות, הידוע בשמו השני – חג הגבינות, חל מדי שנה בסוף מאי/תחילת יוני. כל שנה, אני שוברת את הראש – מה להכין? עם איזו מנת פתיחה חדשה כדי להפתיע, האם שוב להכין פיצה כאחת מהמנות העיקריות, ובכלל – האם כדאי להכין עוגת פירורים שכל אחד אוהב או אולי לגוון עם קינוח בכוסות?

בסופו של דבר אני תמיד מוצאת מה להכין, לפעמים זה מצליח ולפעמים זה מצליח מאוד והופך למתכון שמכינים סתם ככה ולא רק בשבועות. כפי שידוע, כשמחפשים מה להכין – תמיד מוצאים. אבל איפה מרכזים את כל המתכונים? מדפיסים ושומרים בקלסר? מכינים תיקיית שבועות במועדפים?

השנה החלטתי להקדים תרופה למכה ולרכז את כל המתכונים השווים של מיטב והשפים והמסעדות בארץ במקום אחד – חוברת המתכונים לשבועות של האתר Women-Zone (לחצו להורדה)

את החוברת תוכלו כמובן להדפיס לנוחיותכן או לשמור על המחשב, הסמארטפון והטאבלט ולהשתמש בה בכל מקום, בכל שעה ובואו נודה – לא רק בשבועות.

אז שיהיה לנו חג שמח, חלבי וטעים !

מיטל

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X