fbpx
כושר, תזונה ובריאות

חדש בארון התרופות – מאי 2019

אלכוג'ל במהדורה מיוחד לקראת אירועי הגאווה והאירוויזיון

האירוויזיון הביא עימו לא מעט תיירים מהקהילה הלהטבית (אני מכירה כמה וכמה שהגיעו מברלין ועוד מקומות באירופה לחגוג כאן). בכלל, חודש יוני ידוע כחודש הגאווה בארץ ובעולם ויש לו מעט אירועים כדוגמת מצעד הגאווה ואירועים אינטמיים יותר שנועדו לקרב לבבות ובגדול להעביר מסר שמדובר סה"כ באנשים. אנשים שמעדיפים לאהוב את בני אותו המין. אבל אנשים. מגיע להם בדיוק את אותן זכויות שלכל אחד אחר מגיע וזה לא משנה אם הם אוהבי גברים, או שהן אוהבות נשים או שמתישהו בעברם הם היו גברים שהפכו לנשים. הם אנשים.

ד"ר פישר משיקה ממש בימים אלו מהדורה מיוחדת של מוצר האלכוג'ל שנתלה על התיק ולמעשה בכל מקום שאשפר לתלות דברים. המהדורה שמה את אירועי הגאווה במרכז ומעבירה מסר אחד ברור – Love Wins. מעבר לעובדה שמדובר במוצר שאני חושבת שהוא חובה לכל אדם באשר הוא, ולא רק לאמהות ו/או עוסקים ברפואה – הוא נראה מעולה על התיק ובעיקר מעביר מסר של אחדות ואהבה.

למי שעדיין לא התנסה במוצרי האלכוג'ל של ד"ר פישר, מדובר במוצר המואם לעור רגיש; מכיל פרו0ויטמין B5, אלוורה וקמומיל לשמירה על לחות על העור; מתייבש במהירות ולא משאיר את הידיים עם תחושה דביקה; מתאים לשימוש יומיומי בבית ומחוצה לו. דרך אגב, תכשירי האלכוג'ל נבדקו במעבדה מוסמכת ונמצאו יעילים במיוחד לחיטוי והם קוטלים 99.99% מהחיידקים שנבדקו.
כמו כן, ניתן בקלות לשלוף את הבקבוקון מהנרתיק המעוצב ולמלא אותו מחדש.

מחיר: 19.90 ₪ | להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק

 אלטמן משיקה: פרוביוטיק SPORT

פרוביוטיק ספורט של אלטמן
צילום: יח"צ

פרוביוטיק ספורט נחקר במסגרת מכון המחקר של אלטמן במחקר קליני שנערך בשיתוף פעולה של המכללה האקדמאית תל חי ובית חולים זיו. הפורמולה פותחה על ידי צוות מכון מחקר אלטמן בשיתוף עם חברת LALLEMAND (החברה המובילה בתחום הפרוביוטיקה). תוצאות המחקר של פרוביוטיק ספורט פורסמו לראשונה במסגרת הכנס המקצועי המוביל בעולם הפרוביוטיקה בחודש פברואר האחרון וביניהם: שיפור מובהק בסרגל המאמצים (RPE) ובצריכת החמצן המירבית.

בתמהיל הזנים שנבחרו לפורמולה הייחודית ישנם 5 זנים שמעורבים בתהליכים שונים וחשובים למהלך אורך חיים תקין בקרב ספורטאים:

  • קיצור משך מחלות דרכי הנשימה העליונות ושיפור סממנים של מערכת החיסון בספורטאים וצעירים העוסקים בפעילות גופנית.
  • הפחתת תסמינים גסטרואינטסטנליים (שכיחות תסמינים גסטרואינטסטינליות בקרב ספורטאים הינה גבוהה בשל תופעות שונות כגון לחץ מכני במהלך פעילות, שינוי בזרם הדם המגיע למערכת עיכול ועוד….).
  • ירידה בסימפטומים הקשורים לסטרס (בעיקר כאבי בטן ובחילות) והפחתת רמות קורטיזול (סמן לסטרס).

הפורמולה פועלת בשני מישורים מרכזיים: פרו מערכת החיסון ופרו מערכת העיכול.
כמו כן, הפרוביוטיקה מיוצרת בטכנולוגייה ייחודית "Bio Support" השומרת על איכותה.

להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים

סוכריות רסקיו בטעם לימון

סוכריות רסקיו לימון
צילום: יח"צ

"רסקיו" הטיפות הפופולאריות לשלווה ולרוגע יומיומי המבוססות על תמציות פרחי באך מוצעות מעכשיו גם כסוכריות גומי חמצמצות וטעימות באריזת פח עגולה ואטומה לנשיאה בתיק בטעם חדש, מרענן ולימוני.

תמציות שונות של שמשון לוטמי, זלזלת היערות, שזיף הדובדבן, נץ חלב מפושק ובושמת שעורבבו לתערובת אחת המיועדת לשיטת ד"ר באך להקל במצבים של לחץ יומיומי כגון:  אירועים מרגשים, חוויות רגשיות, סיטואציות מטרידות, אי שקט, חוסר מנוחה וכד' המלווים את אורח חיינו ולהעניק לנו טיפת רוגע ושלווה.

הן מוצעות במרקם של סוכריות גומי ואת טעמן החמצמץ קובעות תמציות טבעיות של הדרים ולימון.  הסוכריות מתקתקות, אך נטולות סוכר. את צבען יוצר פיגמנט טבעי של כורכומין. הן ארוזות באריזת פח אטומה השומרת על טריותן  "הננעלת" ע"י לחיצה בצדדיו של המכסה ונפתחת ע"י לחיצה במרכזו. אריזתם הקטנה מאפשרת לשאת אותו בתיק האישי לשימוש בשהייה גם מחוץ לבית.

כל סוכריה מכילה 4 טיפות של 'רסקיו' ובעלת ערך קלורי של 3 קלוריות בלבד.

מחיר:  39.90 ₪ (50 גרם) | להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת ובבתי הטבע ברחבי הארץ

מזרן עיסויים חדשני – Medic Spa – מבית איפארמה

מזרן עיסוי מבית איפארמה
צילום: ניר עצמון

אין כמו לסיים את היום במסאז' טוב ומפנק להפגת המתחים והלחצים של עבודות ומטלות היומיום. עם זאת, רובנו ממתינים ליציאה לימי נופש או לשכירת מעסה מקצועי כדי להתפנק מעיסוי מהנה ומרגיע.

מזרן העיסוי של Medic spa מאפשר להתפנק בבית במסאז' מהנה ומרגיע, מבלי להמתין לאיש מקצוע ומבלי להזדקק לשירותים נוספים. היתרון הגדול של מכשיר העיסוי הוא שברגע שיש אותו בבית השליטה מלאה על היכולת והזמינות בהפגת כאבים, מתחים או סתם הרגעות בצורה הרבה יותר קלילה, נגישה ונעימה.

מזרן העיסוי מצוין לפריסה על המיטה, איכותי, עדין ונעים למגע. המזרן מספק עיסוי של 10 מנועים רוטטים לשיכוך כאבים וטיפול בכאבי שרירים. בנוסף, קיימת פונקציית חימום להפגת מתחים.

במזרן ישנם 5 מצבי עיסוי שונים, 4 אזורי עיסוי ו-3 עוצמות עיסוי: עדין, רגיל וחזק. על מנת לייצב את המזרן לספה או למיטה ישנן רצועות הידוק וכן שלט לשליטה מלאה על העיסוי.

מחיר: 499.90 ₪ | להשיג ב-https://www.epharma.co.il

ניוג'ל – סדרת מוצרים מוכחת לטיפול בצלקות

ניוג'ל – סדרת מוצרים מוכחת לטיפול בצלקות
צילום: יח"צ

החורף הוא זמן מצוין לטשטש, להבהיר, לצמצם ולהחליק צלקות. גופנו מרפא פצעי בגרות, כוויות, פציעות טראומה וחתכי ניתוחים, אך כולם מותירים אחריהם, בדרך כלל, צלקת כתזכורת קבועה לחוויות החיים.

הפתרון: סדרת מוצרי ניוג'ל. העשויים 100% מסיליקון רפואי, ומסייעים לטשטוש, לצמצום ולהחלקת צלקות, עם תוצאות במראה הצלקת לאחר כ-3 שבועות. ניוג'ל מטפל במגוון צלקות, בהן: כוויות, אקנה, צלקות בפנים, צלקת ניתוח קיסרי, צלקות בעקבות ניתוחים אסתטיים בחזה, בבטן, באף ועוד. לתוצאות טובות מומלץ טיפול משולב במוצרי הסדרה: ג'ל ויריעות להתאמה מיטבית לגודל הצלקת ולמיקומה בגוף.

הג'ל מתאים לטיפול באזורים חשופים ודינאמיים כמו: צלקות בפנים ובקפלי גוף, או כמוצר משלים לטיפול ביריעות הסיליקון במשך היום. הג'ל מסייע מאוד לגרד הנגרם כתוצאה מצלקת, הוא שקוף ומתייבש בתוך כ-30 שניות ולכן מצוין לטיפול בילדים. כמו כן אפשר להתאפר לאחר השימוש בג'ל.

היריעות הגמישות מגיעות בצורות ובגדלים שונים בהתאמה לצורת הצלקת ולמיקומה בגוף. הן מתאימות לשיפור מראן של צלקות לאחר ניתוחים. ניתן להניחן בקלות על הבטן, החזה והגב. היריעות חזקות עבות ואיכותיות וניתנות לשימוש רב פעמי במשך 3-4 שבועות. במידה והיריעה מתלכלכת או שהסיליקון לא נדבק מומלץ לשטוף במים להחזרת יכולת הדבקה. הסיליקון נצמד בצורה עדינה על העור ומוסר ללא כאב.

ניוג'ל מתאים לצלקות שגילן עד שנתיים. ניתן להשתמש כשהעור התאחה לחלוטין, והוא ללא תפרים, גלד או הפרשות מהפצע.

מחיר:215 ₪ (15 גרם), מחיר זוג יריעות לניתוח קיסרי – 349 ₪ (בצבעים שקוף או בז') | להשיג באתר ניוג'ל בהנחה של 10% או בפארמים. חלק מהמוצרים זמינים ומסובסדים בקופ"ח מכבי.

(תמונה ראשית באדיבות: Jerzyworks / Masterfile / Corbis)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X