fbpx
כושר, תזונה ובריאות

חדש בארון התרופות – יוני 2017

כל כמה זמן מומלץ ואף רצוי לרענן את ארון התרופות. יש לשים לב שאנחנו לא סתם אוגרות תרופות שאין לנו בהן צורך, או תרופות שפג תוקפן. מדי פעם גם אנחנו נזקקות להכניס תרופות וסייעים חדשים, והנה מספר מוצרים שיצאו בתקופה האחרונה ואולי יכולים לעזור לכן.

כורכומין בכמוסות ג'ל רכות של סולגאר

כורכומין בכמוסות ג'ל ואריזה
צילום: יח"צ

הכורכום הינו אחד הרכיבים הנחקרים ביותר, עם מאות מחקרים קליניים אשר תועדו בתחומים שונים. על אף שמחקרים אלו מייחסים לכורכום תועלות רבות, הזמינות הביולוגית הנמוכה שלו מפחיתה מיעילותו הקלינית.

לרכיב הכורכום לבדו זמינות ביולוגית נמוכה הנובעת מסיבות שונות ובמיוחד אלו הבאות: ספיגה בעייתית, מסלול מטאבולי מורכב, רמה נמוכה בדם על רקע חילוף חומרים מהיר, פיזור חלש ברקמות שמחוץ למעי ופינוי מהיר מהגוף החוצה. מסיבות אלו הניצול של הכורכום בגוף אינו יעיל ונדרש שיפור טכנולוגי של הכורכום עצמו על מנת להביאו לגוף באופן נגיש וזמין יותר לקליטה וספיגה.

ההכרה המחקרית ביתרונות הכורכום, לצד הבנת מגבלות הספיגה שלו, הובילה חוקרים לפיתוח חדש של כורכומין עם תכונות המאפשרות ספיגה איכותית וגבוהה של הרכיב בגוף. הפיתוח החדיש הינו של כורכומין בטכנולוגיה הנקראת ‘Micellar Delivery System’ המאפשר זמינות ביולוגית וספיגה הגבוהות פי 185 יותר מאלו של כורכומין תקני רגיל. טכנולוגיה זו הינה פטנט ייחודי רשום של ‘Micellar Curcumin’ שיתרונותיו הוכחו מחקרית. פטנט חדש בשוק הישראלי המשווק לראשונה ע"י חברת סולגאר.

כורכומין ספקטרום Full Spectrum Curcumin מבית סולגאר הינו היחידי שמגיע בסופט ג'ל (כמוסה רכה המכילה כורכומין נוזלי liquid formula). כמוסה אחת מכילה 40 מ"ג שווי ערך ל – 7,400 מ"ג של כורכומין!

כורכומין ספקטרום מכיל מנגנון ספיגה טבעי, טכנולוגיה זו מאפשרת תהליך טבעי של ספיגת רכיב שומני בסביבה מיימית המגיע אל מחזור הדם ומאפשר לכורכומין שהייה בדם על פני 24 שעות ובכך מאפשר לו להיספג בגוף ולא רק במעי.

כורכומין ספקטרום מהיר ומרוכז יותר. כמוסה אחת שווה ל-25 טבליות של כורכומין תקני. זמן הגעה לשיא ריכוז הרכיב בדם מהיר פי 6.8 מכורכומין תקני רגיל (1.1 שעות בניגוד ל-7.5 שעות). בנוסף, רמת הריכוז בדם בשיא פי 453 יותר מכורכומין תקני רגיל.

מחיר מומלץ לצרכן :199 ₪ ל- 30 כמוסות ג'ל רכות | להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים

"ראש שקט" – תרסיס טבעי להשמדת כינים בצ'יק צ'ק, אפקטיבי ובעל השפעה ארוכת טווח

ראש שקט תכשיר להשמדת כינים
צילום: בני גמזו

לצערי הראש שלי עבר הרבה מאוד חפיפות עם המסרק הנוראי הזה המכונה מסרק צפוף/מסרק כינים. אני עדיין זוכרת את עצמי יושבת באמבטיה בעוד אמא שלי מוציאה לי כינים מהראש כאילו וזה היה אתמול. הטראומה עדיין שם והשנה גיליתי שהם כנראה אוהבים את הגנים המשפחתיים כי גם הבן שלי חזר עם כינים מהגן. הוא עוד לא חגג שנתיים וכבר הכינים חגגו לו על הראש. וכך, מצאתי את עצמי הולכת לאחת מחנויות הפארם ליד העבודה ורוכשת תכשיר להשמדת כינים ואת המסרק הארור. הילד ישב באמבטיה תוך כדי שאבא שלו משעשע אותו ואני מוציאה לו כינים, חלקן חיות וחלקן עברו לעולם הבא, וביצים.

זה לא עזר והם חזרו. הצעד הבא היה לספר אותו. רצינו לחכות עד שהוא בן 3, לא מסיבות דתיות, אלא כי הוא היה כזה מתוק עם שיער ארוך, אבל הכינים לא השאירו ברירה. חבל שלא הכרתי את התכשיר הבא שאולי היה מונע את התספורת…

חברת פלוריש הישראלית, משיקה את "ראש שקט" – תרסיס לכינים, טבעי, אפקטיבי, מהיר ובעל השפעה ארוכת טווח! תרסיס "ראש שקט" מבוסס על מנגנון פעילות פיזיולוגי (בשונה ממנגנון הפעילות הכימי הנפוץ בשוק) המשפיע על תפקוד הכינה עד השמדתה מבלי שהכינים יפתחו נגדו עמידות וללא תופעות לוואי וגירוי עור המטופל.

במבחני מעבדה נמצא ששמנים טבעיים כשמן קוקוס ושמן אניס, בתוספת שמן ילנג ילנג, משמידים  100% מהכינים ויותר מ 95% מהביצים! מחקרים קליניים שבחנו את יעילות התכשיר, הראו הצלחה של 92%-98% בניסויים חוזרים, ללא גירוי או תופעות לוואי בקרב הנסיינים.

"ראש שקט", מבוסס על השפעתם של השמנים השונים בתרסיס, על יכולת התפקוד של הכינה. החל מהמסת הדבק המחבר בין הביצה לשערה המאפשר את הסרתה בקלות וללא תחושת מריטה ועד אטימת דרכי האוויר של הכינה והשמדתה.

הטיפול ב"ראש שקט" פשוט ומקנה אפקט מהיר הנשמר לאורך ימים: ריסוס על שיער יבש, המתנה של כ-15 דקות וחפיפה בשמפו הרגיל וסירוק. השמנים הטבעיים מזינים את השיער, נשטפים בקלות ומשאירים אותו נקי מכינים. רך וקל לסירוק לאחר החפיפה, בניחוח שמנים ארומתיים. בזכות העובדה שהכינים אינן מפתחות עמידות לתכשיר, ניתן להמשיך ולהשתמש בו לאורך זמן, גם בהידבקויות חוזרות ונשנות, ללא תחושת גירוי או תופעות לוואי.

"ראש שקט" מיועד לבני שנתיים ומעלה, לשימוש חיצוני בלבד.

מחיר מומלץ לצרכן – 60 ₪ ל-60 מ"ל | להשיג בבתי המרקחת הנבחרים ובפארמים

UTIPAC'S – כמוסות ייחודיות על טהרת פרי החמוציות מבוססות פטנט לדלקת שלפוחית השתן של פלוריש

מותג  פלוריש הישראלי, משיק את כמוסות UTIPAC'S מבוססות פטנט מוכח מחקרית, לטיפול ומניעה בדלקת בשלפוחית השתן, המכילות תמצית מרוכזת ומדודה של רכיבים פעילים מפרי החמוציות (Cranberry) במינון הגבוה ביותר המוכר כיום.

כמוסות  UTIPAC'S נבדלות מהתוספים המוכרים בתחום, בזכות פטנט ייחודי למיצוי אפקטיבי של הרכיבים מהפרי עצמו  ולא רק מהמיץ הפרי עצמו, כמקובל בתכשירים נפוצים כיום.

המיצוי הפטנטי מאפשר לכלול במוצר את המינון הגבוה ביותר המוכר כיום, של רכיב ה-Pacaran  (500 מ"ג) שיעילותו נחקרה והוכחה מדעית, כמפחית הצמדות של חיידקים לרירית דרכי השתן וכמסייע בסילוקם מהגוף.

נוסף, בזכות המיצוי הפטנטי מהפרי עצמו, מכילות כמוסות  UTIPAC'S את כל רכיבי פרי החמוצית, כחומצות שומן ייחודיות,  חומצות אמינו, מינרלים, סיבים תזונתיים וויטמינים, שתפקידם בתוסף לתמוך בטיפול ובמניעה של דלקת שלפוחית השתן באופן האפקטיבי ביותר.  הכמוסות ארוזות בבליסטר לנוחות השימוש ושמירה על היגיינה,  ללא גלוטן וללא סוכר!

שימוש – טבליה אחת ליום, למניעה. מחיר ל 15 כמוסות –  49.90 ₪ | להשיג בבתי המרקחת הנבחרים ובפארמים

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X