fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – נובמבר 2020

PRO MIX: תערובות אגוזים עם תכולת חלבון גבוהה - קליית גת

זה לא סוד שאני מנסה לרדת במשקל ולשמור על אורח חיים בריא (עד כמה שאפשר). לאחרונה התחלתי לשים לב לחלבונים ולנסות לצרוך מהם כמה שיותר. אני מודה, שזה לא בא לי בקלות וקשה לי למצוא דברים בריאים לנשנש – בעיקר בשעות העבודה. לרוב אני מביאה איתי יוגורטים מהבית, אבל כמה יוגורט בחורה יכולה לאכול?

בעודי משוטטת בשופרסל נתקלתי ב-PRO MIX של קליית גת. כל מי שמכיר אותי יודע שאני ואגוזים לא הולכים יחד, אבל אני כן משתדלת לאכול תמר+אגוז מלך פעם ביום, והנחתי שתערובת אגוזים תסגור לי את הפינה הזאת. במיוחד כשראיתי שעל השקית כתוב שיש שם תכולת חלבון גבוהה (17ג' ל-100 גרם).

לתערובות של PRO MIX יש שני סוגים: תערובת של שקדים/בוטנים/חמוציות, ותערובת של פקאנים/אגוזי מלך. התערובת עם החמוציות מכילה סוכר (בגלל החמוציות) ובשתיהן יש נתרן, על אף שאין בזה מלח. בשתיהן יש 17 גרם חלבון ל-100 גרם תערובת, והחלבון הוא טבעי.

בהתחלה כשהסתכלתי על כמות הקלוריות קצת נלחצתי, אבל בסה"כ מדובר בתערובות אגוזים וכל עוד אוכלים בצורה מדודה – זה בריא. אני גם לא מהאלה שמסוגלות לאכול חבילה שלמה (150 גרם) במכה. אני לרוב אוכלת עד חופן מהתערובת בזמן העבודה (או אחרי אימון אם והמאמנת שלי עשתה עימי חסד ואני חיה לספר מה קורה אחריו), וזה סוגר לי את הפינה של הרצון לנשנש. מוסיפה לזה מים כמובן – ואני באמת מסודרת.

דרך אגב, העלתי סטורי באינסטגרם עם סקירה על המוצר, אז מי שמעוניינת – זה נמצא בהיילייטס.

מחיר: 16.90-18.90 ₪ (150 גרם) | כשרות: בד"צ העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק השונות

פרו מיקס של קליית גת
גב השקית של פרו מיקס של קליית גת

ממרח שומשום וקוקוס - אחוה

אני מודה שזה ממרח שלא חשבתי שאי פעם יצא לי לטעום. אני אוהבת שומשום. אני גם אוהבת קוקוס. אבל אף פעם לא חשבתי לשלב אותם יחד, בטח שלא לכדי ממרח.

קיבלתי את המוצר להתנסות ולפני שאספר לכן על איך בלוטות הטעם שלי הגיבו אליו, הנה כמה פרטים יבשים: הממרח החדש מכיל 32% קוקוס ו-27% טחינה גולמית ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. הממרח ללא שומן דקלים או סויה, דל מאוד בנתרן, אינו מכיל צבעי מאכל ומתאים לטבעונים.

מדובר בממרח מהפכני וכמו שאמרתי, אני אישית לא שמעתי על השילוב הזה מעולם. ועכשיו להתרשמות שלי ממנו: את הממרחים השונים של אחוה אני מחזיקה באופן קבע בבית והילדים שלי נהנים מהם מדי פעם בכריכים או במאפים שאני מכינה. לממרח הזה הם פחות התחברו, אבל זה בגלל שהם לא מתלהבים מטעם הקוקוס (גם בכדורי שוקולד הם לוקחים את אלה עם הסוכריות).
אני לעומת זאת – עפתי עליו. הוא פשוט מיוחד. קשה מאוד להסביר את הטעם שלו למי שלא טעם אותו, אבל למי שאוהבת חלבה ואוהבת קוקוס – זה הממרח שכדאי שיהיה במזווה.
הוא מושלם על צנים עם הקפה של 15:00 וממש טעים בעוגת שמרים. הוא פשוט מיוחד וסוגר את הפינה כשצריך משהו מתוק מעבר לאגוז והתמר 😜.

מחיר: 8-10 (400 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק

ממרח שומשום וקוקוס של אחוה

גבינת לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס - משומשו

ואו, ואו ושוב – ואו.
קיבלתי את הגבינה הזאת להתנסות ומאז קניתי אותה פעמיים.

אני לא ארחיב במילים לגבי הגבינה הטבעונית הזאת, כי עדיף לטעום. נכון, היא טבעונית והיא לא "גבינה אמיתית", אבל הטעם שלה – לאבנה אסאלי.
אני מודה שהמרקם שלה הזכיר לי קצת גבינת פילדלפיה ולא גבינת לאבנה, אבל הוא עדיין נהדר למריחה והטעם פשוט מושלם.

היא על בסיס רכיבי קוקוס 9% שומן, ועשויה מרכיבים צמחיים בלבד. 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס והיא ללא חומרים משמרים. אני מורחת אותה בעיקר על צנימים ומשתדלת לזלף מעל ממש מעט שמן זית וכמובן איך אפשר בלי זעתר.

מחיר: 16.90 ₪ (200 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק הנבחרות

גבינת לאבנה טבעונית - משומשו

מיץ תפוחים מלא ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C - פרימור

אצלנו בבית שותים הרבה מיץ תפוזים. לרוב אני סוחטת בעצמי את התפוזים כי במיצים שקונים בסופר יש סוכר, אבל הפעם הרשתי לעצמי להתפנק.

פרימור הוציאו 2 תוספות מרעננות לסדרת המיצים הסחוטים: מיץ תפוזים עם תוספת ויטמין C וזה בול מה שצריך בסתיו הלא ברור הזה, ומיץ תפוחים 100% סחוט טבעי.

המיץ תפוחים היה להיט בקרב הילדים. הם התלהבו שהצבע שלו שונה מהמיץ תפוחים הרגיל שהם מכירים (הלא סחוט טרי וזה שמכיל בעיקר סוכר ותוספת טעם), וכשהסברתי להם שממש לקחו את התפוח והכניסו אותו למסחטה וזה הצבע של המיץ שיוצא ממנו, הם ניגשו למקרר הוציאו תפוח וניסו לסחוט אותו עם היד לראות מה יוצא.
מאז, הם מבקשים רק אותו (התרגלו לטוב 🤦‍♀️).
המיץ תפוזים מושלם. לא מתוק מדי לא חמוץ מדי והתוספת של הויטמין C זה באמת משהו שאצלי במשפחה צריכים כשהטמפרטורה בחוץ לא נסגרה על עצמה והגוף מתחרפן משינויי האקלים.

מחיר:  13-15 ₪ (1 ליטר) | כשרות: כשרות מהדרין של חוג חתם סופר פ"ת והרבנות קריית מלאכי | להשיג ברשתות השיווק

 

חטיפים חדשים מבית אסם

הטעם החדש של במבה לסתיו: שוקולד בלונד

שוקולד בלונד (או בלונדי) הוא אחד הטעמים האהובים עלי. הוא סוג של שוקולד לבן מקורמל והעליה שלו לארץ בשנה וקצת האחרונים הייתה אחד מהיילייטס של עולם המתוקים לדעתי. פתאום רואים בלונדי בכל מקום, החל ממתקים וקינוחים ועד משקאות.

כמובן, שגם החברה' באסם מבינים בטרנדים ובמיוחד בדברים טעימים והשילוב של במבה עם שוקולד בלונד הוא משהו שלא כדאי לכן לפספס. כמו כל במבה עפ מילוי מתוק, גם כאן יש משחק נהדר של מתוק ומלוח אבל עם טויסט קרמלי. 
מבמבה אחת שקיבלנו להתנסות, המגירה התמלאה בעוד 6 שקיות שקנינו בסופר. הילדים עפו על השילוב וגם הבעל אהב וחיסל בשקט חבילה וחצי…

חטיפי MIX חדשים: ביסלי וחברים, ביסלי קרנבל ופופקו מיקס

לקראת החורף אסם משיקה חטיפי MIX חדשים, שחלק מהרעיונות לשילובם הגיע מהצרכנים. אז הנה מה שאנחנו חשבנו על החטיפים החדשים:

  • פופקו מיקס – משלב ין פופקו בטעם חמאה ודבש ופופקו מלח ים (150 גרם) – פופקו זו אהבה. זה בין החטיפים הבודדים שיכול לשבור לי דיאטה. ואם הוא שובר דיאטה, אני כמובן מדברת על הפופקו המושחת של החמאה ודבש.
    בהמשך לתיאור הבמבה, גם כאן תקבלו שילוב מושלם של מתוק ומלוח בפה. הגדול שלי בן 5.5 העדיף להשאר עם הפופקו המלוח שהוא מכיר. בעלי ואני אהבנו את השילוב על אף שברגע שהשקית הסתיימה, התחשק לי ממש פופקו מתוק 🤦‍♀️.
  • ביסלי קרנבל MIX – משלב בין שלושה סוגי ביסלי: גריל, פלאפל ובצל (150 גרם) – שילוב מושלם שסוגר פינה ועוזר לפתור את הדילמה של איזה ביסלי בא לנו לנשנש. 
  • ביסלי וחברים MIX – משלב בין ביסלי גריל, דובונים ופופקו מתוק (150 גרם) – זה היה השילוב שאני אישית הכי פחות התחברתי אליו, וזה ככל הנראה בגלל הדובונים. אני אישית לא אוהבת דובונים. הגדול שלי לעומת זאת, מאוד אוהב דובונים, אז הוא אהב את השילוב אבל הוציא את הפופקו המתוק. לסיכום, שילוב שמתאים יותר לילדים לטעמי, או למישהו שאוהב דובונים.

כשרות: בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות | להשיג ברשתות השיווק

חטיפי אסם חדשים לחורף - חטיפי MIX
במבה בלונד

תערובת לתיבול דג מבושל של חברת "נפטון"

עד גיל 20 וקצת לא הייתי נוגעת בדגים. זה ידוע שהריח שלהם לא להיט והוא מה שמנע ממני לטעום. אבל מתישהו בשנת 2003, כשגרתי בברלין, טעמתי סושי והשאר היסטוריה.

אני אוהבת דגים אבל בעיקר פילה או קציצות. אני עדיין לא מסוגלת לאכול דג בצורתו המקורית ותמיד בראש השנה דואגת לשבת במקום שאני לא אראה את הראש של הדג מסתכל עלי. 

מאז הסגר הראשון ואי יכולת להגיע להורים לארוחות שישי, מצאתי את עצמי מכינה דגים מבושלים. אפשר להגיד שאני מכינה חריימה, אבל בטוח שזה לא חריימה על פי ההגדרה המרוקאית הקלאסית. אנחנו לא אוכלים חריף  אז כבר מדובר בדג לא חריף, ואני משתדלת להמנע מבישול בהרבה שמן – אז הדג לא שוחה בשמן. בקיצור, חריימה של אשכנזים 😆 .

בפעם האחרונה שהכנתי חריימה השתמשתי בתערובת לתיבול דג מבושל של "נפטון" ואני כ"כ שמחה שיצא לי להכיר את התבלין הזה. התערובת מכילה פלפלים, פפריקה, כוסברה, שום, עשבי תיבול, שומשום, שמן ומלח, והיא ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים ומונוסודיום גלוטמט. התערובת נהדרת גם לתיבול גבינות, תבשילים ומאפים פיקנטיים, אבל לי עוד לא יצא לנסות. כן, תיבלתי איתה שקשוקה והיא יצאה מעולה. 

מחיר: 10.90 – 12.90 ₪ (120 גרם) | להשיג ברשתות השיוווק ובחנויות פרטיות בארץ

תערובת לתיבול דג מבושל של נפטון

סדרת אטריות איכותית מקמח כוסמין 100% מלא של חברת B&D (בטר אנד דיפרנט)

נובמבר. עדיין לא ממש חורף בחוץ אבל המרקים בבית כבר מורגשים. אין סוף שבוע שאני לא מכינה מרק, ולפעמים גם באמצע השבוע בא להם מרק לארוחת ערב ואז אני מוצאת את עצמי מרתיחה סיר עם מים, מתבלת ומגישה עם שקדי מרק ו/או אטריות.

מכיוון שבבית עברתי להשתמש בקמחים מכוסמין (לבן/מלא), כשאני קונה מוצרים המכילים קמח, אני מעדיפה שהם יהיו מקמח מלא כלשהו. לכן, שמחתי מאוד על ההזדמנות להתנסות באטריות כוסמין 100% מלא של חברת B&D. 

יש מספר סוגים של אטריות: דקיקות, דקות ורחבות, כאשר בדקיקות ובדקות אני משתמשת לרוב למרק, ואת הרחבות מגישה כפסטה עם רוטב. 
לא ידעתי איך הילדים יקבלו את השינוי והאם הם בכלל יזרמו עם אטריות שפתאום הצבע שלהן שונה (בכל זאת מקמח כוסמין מלא), אבל זה התקבל בחיוב. הסברתי להם שהאטריות עשויות מקמח שבריא לנו יותר ובלי בעיה הם אכלו ויותר מזה – אהבו!

אני אישית לא ממש הרגשתי הבדל משמעותי בטעם. ברור שיש הבדל כי בכל זאת מדובר במוצר המכיל 100% קמח מלא, אבל באמת שזה לא הבדל של שמים וארץ. וכששמים את זה במרק, או עם רוטב כלשהו – בכלל לא מרגישים הבדל. במרקם – אין הבדל בכלל. 
ואיך הילדים קיבלו את זה? לא הרגישו בכלל הבדל בטעם. שתו את המרק ואכלו את האטריות בכיף. ויותר מזה – ביקשו מנה שניה 🤭.

מרק עם אטריות כוסמין 100% מלא של חברת B&D
מילה והמרק
אטריות כוסמין 100% מלא של חברת B&D

סדרת "ציפוי לשניצל" של חברת "נפטון"

את סדרת "ציפוי לשניצל" של חברת נפטון הכרתי במהלך הסגר הראשון. הלכתי לקצב מתחת לבית לקנות חזה עוף לשניצל. אחרי שיצאתי מהשוק שהוא הגביל אותי בחצי קילו כי הייתה הסתערות, ראיתי בזווית העין חבילת פירורי לחם בטעם ים תיכוני. החלטתי לקנות ולנסות והופתעתי לטובה.

לפני כמה ימים דפק לי שליח בדלת וקיבלתי 2 חבילות של פירורי הלחם של נפטון להתנסות. הסיבה – יצאו עם אריזה חדשה. אבל מה שהכי עושה לי את זה, מעבר לטעם ולאיכות, זאת האריזת הזיפר שניתן לסגור ולפתוח כמה פעמים שרוצים.

לפני שאכתוב אילו טעמים יש בסדרת הציפויים, אתן באמת חייבות לנסות. מדובר בפירורי לחם איכותיים, קריספים וטעימים ולא משנה באיזה טעם תבחרו – השניצל יצא מושלם!

  • וינאי: פירורי לחם, פפריקה מתוקה, שום, בצל, עשבי תיבול (כוסברה ועוד),  תבלינים, מלח. 400 גרם. אריזה בצבע כחול
  • ים תיכוני: פירורי לחם, עשבי תיבול (כוסברה, בזיליקום ועוד), שום, פפריקה מתוקה, כורכום, תבלינים, מלח. אריזה בצבע אדום
  • איטלקי: פירורי לחם, פפריקה מתוקה, מלח, שום, תבלינים, עשבי תיבול (פטרוזיליה ועוד). אריזה בצבע ירוק
  • קלאסי בתוספת שומשום: פירורי לחם, שומשום, פפריקה מתוקה, מלח, פלפל שחור, שום, תבלינים, עשבי תיבול. אריזה בצבע צהוב
  • פאנקו: פירורי לחם גדולים ואווריריים, סוכר ומלח.  אריזה בצבע לילך
  • מוזהבים: פירורי לחם מוזהבים ומלח. אריזה בצבע סגול

מחיר: 7.90 – 10.90  ₪ | כל האריזות מגיעות במשקל 400 גרם, מלבד הפאנקו שמגיע באריזת 260 גרם | כשרות: כשרות פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע | להשיג ברשותות השיווק

פירורי לחם לשניצל של חברת נפטון
פירורי לחם של נפטון

קפסולות אריאל Allin1 בניחוח האהוב Lenor FRESH

קפסולות אריאל Allin1 בניחוח LENOR FRESHזוכרות את האהבה והפטיש שלי למוצרי כביסה? אז הוא ממשיך והפעם בחסות אריאל 🤭. הם השיקו קפסולות לכביסה בניחוח של כדוריות הכביסה של LENOR בריח FRESH (הכחול).

כבר מזמן סיפרתי לכן איך עברתי מכביסה באבקה לכביסה בקפסולות. מרכך כביסה זה ברור ולפעמים, כשיש לי בבית, אני גם מתגברת את הריח הטוב בכדוריות כביסה. היתרון בקפסולות החדשות זה שהקפסולה עצמה מתוגברת בריח של כדוריות הכביסה של LENOR וזה מדהים. השילוב של הקפסולה עם המרכך נותנת בוסט מטורף לריח, והריח נשאר על הבגדים גם אחרי המייבש.

דרך אגב, הקפסולות החדשות משתמשות בטכנולוגיה חדשה ובלעדית העונה לשם Purezyme uמשתמשת באנזימים מיוחדים המצליחים להסיר כתמים קשים וגם את אלה הבלתי נראים, שעם הזמן עלולים להצטבר ולהופיע במפתיע על הבגד. בכך היא מבטיחה שמירה כפולה: גם על היגיינה וניקיון עמוק וגם שמירה על הבגד לאורך זמן.

ולסיום, הקפסולות מגיעות בקופסה עם הגנה מילדים וזה מאוד נוח ולמרות שמדובר בקופסה, היא לא תופסת יותר מדי מקום.

מחיר: 34.90 ₪ לקופסה עם 24 יחידות | להשיג ברשתות השיווק

קפסולות אריאל Allin1 בניחוח LENOR FRESH
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X