fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – נובמבר 2018 והפעם בתוספת סופגניות

משקה חדש מבית Ocean Spray (אושן ספריי) – חמוציות-רימון

כמה שאני אוהבת מיץ חמוציות. הוא עושה טוב לגוף אם את סובלת מדלקת בדרכי השתן, אבל הוא טעים גם סתם ככה. את המותג אושן ספריי אני מכירה מאז שאני ילדה. גרנו בארה"ב וחוץ ממשקאות חמוציות בבקבוקים וקרטונים, היו מוכרים אותו גם בקופסאות מיץ קטנות עם קש, כדי שילדים יוכלו לקחת את זה לבית הספר. כשרק הגענו לארה"ב, איי שם בשנת 1989, לא הכרנו או ידענו מה זה מיץ חמוציות. זה היה נשמע לאבא שלי נחמד והוא קנה. אני זוכרת שלקחתי את קופסת מיץ החמוציות שלי לבית הספר, תקעתי אתהקש הקטן בתוכה, לקחתי שלוק ו…ירקתי הכל. לא אהבתי מיץ חמוציות. זה לא היה חמוץ, זה לא היה מתוק, זה לא היה מר. זה פשוט לא היה מוגדר, במיוחד כי כן אהבתי חמוציות.

עברו יותר מ-20 שנה…טוב נו, עוד מעט יעברו מאז 30 שנה, והיום – אני לא מבינה איך לא אהבתי מיץ חמוציות. אני שותה מיץ/משקה חמוציות סתם ככה, בשביל הכיף ומשתדלת להחזיק בקבוק קבוע במקרר. מה שיותר נחמד לי, זה שלא רק אני אוהבת את משקה החמוציות של אושן ספריי, גם הגדול שלי בן ה-3.8 אוהב את זה ותמיד מבקש לשתות את זה.

עכשיו אושן ספריי באים לגוון לנו ומשיקים משקה חמוציות-רימון. שילוב של 2 פירות מושלמים בעיני: מצד אחד חמוציות – ממשפחת פירות היער ובעלת שפע של ערכים תזונתיים. מצד שני, הרימון – מצויין ללב ובעל נוגדי חימצון חזקים. שילוב הטעמים יוצר טעם מיוחד שקשה לי באמת לתאר אותו אבל הוא באמת טעים. מכיוון שאני משתדלת שלא להכניס מוצרי דיאט הביתה (מלבד קולה זירו), קניתי את המשקה הרגיל אבל יש לו גם גרסת דיאט, ללא תוספת סוכר המאושרת ע"י האגודה הישראלית לסוכרת, למי שמחפשת.

המשקה מגיע בבקבוק 1 ליטר וניתן להשיגו בכל רשתות השיווק

משקה חמוציות רימון של אושן ספריי

טחינה עם המון גרגרי חומוס של צבר

סלט טחינה עם המון גרגירי חומוס של צבר
צילום: סטודיו אסם

אני מאוד אוהבת את המוצרים של צבר ובטח ראיתן שכבר כתבתי על כמה מהם בעבר. אני לא חובבת סלטים גדולה, אך סלט חומוס וסלט טחינה זה משהו שיש לנו במקרר באופן קבוע בעיקר כי הבעל והילדים אוהבים. מכיוון שטחינה גם עשירה בברזל וסידן, אני משתדלת שמדי יום הילדים יצרכו טחינה – בגן או בבית. חוזרים לעניין צבר – בימים אלו ממש, צבר משיקה סלט טחינה חדש והפעם – סלט טחינה עם תוספת של המון גרגרי חומוס רכים.

הטעם שלו טעים מאוד וזה שילוב מנצח לכל אוהבים הטחינה/חומוס יחד. כמו שציינתי גרגרי החומוס רכים אז אני נותנת את זה ללא חשש לגדול שלי. הקטנה שלי בת 1.8 ומכיוון שעדיין זה קצת מלחיץ אותי, אני מועכת את הגרגירים מעט עם מזלג.

סלט הטחינה החדש מגיע באריזה של 400 גרם ויש לו כשרות של בד"צ העדה החרדית. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

מותג התה פומפדור משיק: חליטת תה בטעם ג'ינג'ר וכורכום

חליטת צמחים גינגר וכורכום של פומפדור
צילום: יח"צ

מותג התה הבינלאומי פומפדור (TEEKANNE), משיק לראשונה חליטת צמחים בטעם ייחודי:  ג'ינג'ר וכורכום, ללא קפאין ועם 100 אחוז רכיבים טבעיים.

תבלין הכורכום בשילוב עם הג'ינג'ר, יוצר משקה טבעי המשלב שמנים אתריים טבעיים הנמצאים בג'ינג'ר ומשתלבים בצורה הרמונית עם יתרונותיו של הכורכום הידוע גם כ- "תבלין החיים". בעשורים האחרונים, הרפואה המודרנית החלה לזהות את חשיבותו של הכורכום, וכיום ניתן למצוא למעלה מ-3000 מחקרים הבודקים את תכונותיו הרפואיות של  הכורכומין ,מהם עולה כי הכורכום משמש למניעה וטיפול במחלות שונות.

שורש הג'ינג'ר מצטיין אף הוא ביתרונות בריאותיים רבים, והוא משמש כמעין ארון תרופות מהטבע. בנוסף, הג’ינג’ר הוא מקור טוב לוויטמינים ומינרלים.

תערובות התה של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות מקיפות כחלק מתהליכי בקרת איכות מחמירים. התוצאה: תערובת תה / חליטה הרמונית באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.

מחיר: 14.90- 17.90 ₪ (מארז 20 שקיקים) | כשרות: חתם סופר בני-ברק, בהשגחת הבד"ץ כשר למהדרין | להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות

פריניב משיקה: מיץ מתפוזי ולנסיה – המתוק בארץ

מיץ תפוזים ולנסיה 100 אחוז טבעי פריני
צילום: ענבר הלפרין

"מיץ תפוזים" הוא שם גנרי לבקבוק המיץ הסחוט הכתום שעל המדף.  אך האם אי פעם שאלתן את עצמכן מה שמים לכן במיץ? ובכן תפוזים, זה ברור אך מאיזה זן? לתפוזים -כמו לזיתים, לענבים וליתר הפירות, זנים שונים הנבדלים אחד מהשני בערכם התזונתי, בגודל, בעסיסיות, בניחוח, בצבעם ובעיקר – בטעם.

בתפוזים, אלו השמוטי, הולנסיה, הטבורי, החושחש, תפוזי דם ונוספים, ולכל אחד מהם מאפיינים אחרים. כעת, לראשונה בישראל, משיקה חברת המיצים הטבעיים פריניב – את מיץ תפוזי הולנסיה, מיץ התפוזים הממותג הראשון בשוק.

אפי דיין, סמנכ"ל השיווק בחברת פריניב: "בדיוק כפי שהצרכן הישראלי לא רוכש היום "סתם" שמן, ענבים, או זיתים מבלי לבדוק את הזן ואת התאמתו לתבשיל ולטעם, אנחנו מאמינים שתוך זמן קצר הצרכן הישראלי יידע לזהות ולאהוב את זן הולנסיה כזן המתוק והטעים ביותר בתפוזים.  זהו מהלך אסטרטגי משנה שוק ואנחנו גאים להוביל מהפכה צרכנית, לחשוף ולהכיר לציבור את המגוון  העשיר של זני התפוזים ואת האיכויות השונות של כל אחד מהם".

פיתוח המיץ החדשני החל לפני כשנתיים לאחר סדרת מבחני טעימה וקבוצות מיקוד שונות שבחרו בזן הולנסיה כטעים והמתוק ביותר. בהמשך פעלה פריניב לאיתור החקלאים המתמחים בגידול הזן בישראל ואשר היו יכולים לתת מענה כמותי לדרישת השוק לאורך שנים. עד כה, השקיעה החברה בפיתוח המוצר למעלה משנתיים וקרוב ל 2 מיליון ₪.

ולנסיה הוא זן אהוב, אשר מבשיל ונקטף בדרך כלל לקראת סוף חודש מאי ובשל כך זכה לקבל כמות גדולה יותר של מים.  כך שחתיכות הפרי גדולות יותר, עסיסיות, טעמו מתקתק ויש לו ניחוח הדרים חזק ונהדר.
לזן זה יתרונות בריאותיים משמעותיים: ראשית, הולנסיה כמו שאר פירות ההדר הוא מקור עשיר מאוד לויטמין סי ואף ידוע כמקור טוב לצריכת אשלגן, המסייע לתפקוד אופטימלי של הלב. ובעיקר, הודות לטעמו המתוק של הפרי – ללא כל תוספת של סוכר, תזונאיות רבות ממליצות על צריכת הפרי כתחליף טבעי לממתיקים מזיקים.

מיץ התפוזים הוא המיץ הטבעי האהוב ביותר על הצרכן הישראלי, כאשר  60% משוק המיצים הוא מיץ התפוזים אשר נאמד בכ- 150 מ' ₪ בשנה. הצריכה השנתית לנפש בישראל עומדת על כ-12-15 ליטר לנפש בשנה ובאירופה – כמות כפולה.

מחיר לצרכן 24.9 ₪ (בקבוק 2 ליטר) | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

תבשילי פטריות מן הטבע – חוות תקוע

תבשיל פתיתים ופטריות חוות תקוע
צילום: שרית גופן

החורף הישראלי והצינה שבפתח,  מגרים את החשק לסיר מהביל על הגז, מדיף ניחוח וטעם משכרים של פטריות איכותיות.
אך אם לומר את האמת, בשל השגרה השוחקת, העומס והעייפות  – אנחנו מתקשים למצוא את הזמן והאנרגיה כדי לבשל ארוחות מושקעות. בעיקר כאלו הדורשות תכנון ורכישה מוקדמת של רכיבים ייחודיים.

חוות תקוע, בית גידול ישראלי מוביל לפטריות ייחודיות ולאוצרות טבע נוספים, משיקה סדרת תבשילי פטריות מהטבע  – סדרת תבשילים ביתיים המנגישה בקלות אל הצלחת הביתית – מוצרי גורמה וטעם משובח. התבשילים החדשים  בורגול ופטריות, ופתיתים ופטריות מצטרפים אל תבשיל ריזוטו הפטריות האיטלקי האהוב שהושק זה מכבר ויחד מהווים סדרה מגוונת של פתרונות קולינריים עשירים, בריאים ומהירי הכנה.

תבשיל הבורגול והפטריות מועשר בעדשים חומות, בגזר ובמגוון של פטריות מיובשות מסוג מאי-טאקי ושי-טאקי  הידועות בזכות סגולותיהן הבריאותיות. תבשיל הפתיתים כולל פטריות מיובשות מסוג מאי-טאקי ושמפיניון. הבורגול והפתיתים מוכרים לחיך הישראלי – מסלט הטאבולה והפתיתים מצלחת הילדים  – רכיבים עממיים שהיום מככבים במסעדות היוקרה בארצות הברית ובאירופה. התבשילים של חוות תקוע משלבים את הבורגול והפתיתים עם טעמים עשירים וערכים תזונתיים גבוהים בזכות העדשים, הירקות ומבחר הפטריות מהחווה.

סדרת התבשילים החדשה מציעה פתרון קולינרי טעים, בריא, מזין ולא פחות חשוב מכך – מהיר! כל מארז תבשיל מגיע כשהוא כולל בתוכו את השלל הרכיבים ודורש מינימום זמן להכנה ובישול – בין 10- 18 דקות בלבד. פתרון למשפחות, לסטודנטים עסוקים, ולבני הגיל השלישי המחפשים אחר איכות תזונתית מבלי להתפשר על הטעם.

מירה ויגנסברג מייסדת חוות תקוע: "בפיתוח תבשילי הסדרה התבססנו על המתכונים הביתיים הקלאסיים אך שיפרנו בצורה משמעותית את הטעם ואת ערכם התזונתי, בעזרת האוצרות הייחודיים של חוות תקוע. הוספנו לתבשילים רכיבי "סופר-פודס" כפטריות המאי-טקי והשיטאקי שמחזקות את מערכת החיסון ומסייעות לשמור על הבריאות.
כדי להיצמד לעקרונות הבריאות שמרנו על תווית נקייה עם רשימת רכיבים קצרה ומוכרת, בדומה למתכונים האהובים של המטבח הביתי. כמובן שכל הרכיבים הינם טבעיים איכותיים – ללא תוספת צבעי מאכל, מלח או חומרים משמרים".

מחיר : 13 -16 ₪ | להשיג ברשתות השיווק המובחרות, בחנויות פטריות ובשווקים

ניקיון בריח שושן צחור עם כפפות Easy Touch

מותג הכפפות המוביל Easy Touch, המתמחה בכפפות איכותיות המיועדות להגן על הידיים בעת ניקיונות, מציגה לראשונה בישראל את הסדרה הסגולה. סדרת ככפות חד פעמיות חדשה ללא אבקה, היוצאת דופן בחוזקה ועמידותה ומבושמת בריח שושן צחור מרענן!

כפפות הניקיון הן מוצר חובה בכל בית, שכן מהוות חוצץ והגנה בזמן שימוש בחומרי ניקוי חזקים בעת ניקוי הבית. חומרים אלו הכוללים ברובם כימיקליים, עלולים להזיק במגע ישיר עם העור ולגרום לגירויים וצריבות. הסדרה החדשה בעלת ניחוח שושן צחור מתמשך עשויה ניטריל 100% היפואלרגני, המהווה חומר עמיד ואטום לחלוטין המספק הגנה אידיאלית לכפות הידיים. הכפפות נעימות למגע, אינן מכילות אבקה ובעלות מרקם ייחודי למניעת החלקה. ריח השושן הצחור מנטרל את ריח הגומי השכיח בכפפות ניקיון רגילות הנוטה להישאר על הידיים, ומחליף אותו בכזה נעים ומבשם. הכפפות זמינות בחבילות של 80 יחידות וניתנות לרכישה בחמש מידות גודל שונות (XS- XL) להתאמה מושלמת לכפות הידיים.

דרך אגב, אני משתמשת בכפפות האלה כבר קרוב לחודש וקצת והאמת – תענוג. העור שלי מאוד רגיש לחומרי ניקוי ומה שאהבתי במיוחד בכפפות האלה זה שהן חזקות ועמידות ולא נקרעות. גם כשאני עם ציפורניים , הן לא נקרעות והעור הרגיש שלי נשאר במצב צבירה רגיל 🙂
יש להן ריח שושן צחור עדין ולכן עניין אותי לראות איך יהיה לאחר השימוש באקונומיקה (כי לא משנה מה עושים – תמיד נשאר ריח של אקונומיקה על העור). והנה הגעתי לסוף הניקיון והשימוש באקונומיקה ו…אין ריח. יש ריח פרחוני סופר עדין וזה היה שינוי מרענן לריח הלטקס הרגיל בשילוב אקונומיקה שלרוב נשאר על היד.
עוד משהו שאהבתי זה שהכפפות לא משאירות טלק על היד והרגשה לא נעימה.
התחלתי להשתמש בכפפות כשהמנקה יצאה לחופשה ועכשיו כשהיא חזרה – היא עפה עליהן. היא כ"כ מתלהבת שהיא ביקשה לקחת כמה איתה שיהיה לה בבתים של אחרים 🙂

מחיר: 34.90 ₪ | להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

EASY TOUCH, כפפות ניקיון סגולות בריח שושן צחור
צילום: אפרת אשל

סדרת אבקות החלבון של מותג תזונת הספורט allin

אבקות חלבון של חברת allin
צילום: אסף לוי

מותג תזונת הספורט allin משיק בימים אלה סדרת אבקות חלבון allin Build.IT, האידיאלית לאימונים.

אבקת חלבון מי גבינה, במגוון טעמים, המכילה 37% חלבון מי גבינה איזולייט וכוללת כ- 25 גרם חלבון למנת הגשה וכ – 6 גרמים של     BCAA בכל מנה. הסדרה מותאמת להשלמת צריכת החלבון הדרוש לגוף במצבים משתנים, לחיזוק ולבניית השרירים. אנשים פעילים גופנית נדרשים בצריכת חלבון גבוהה יותר, כך שהקפדה על כמות חלבון מספקת במשך היום תאפשר למתאמנים להתאושש מהר, לבנות מסת שריר ואף תסייע להם להחלים מפציעות ספורט.

הסדרה מיוצרת בבלגיה, בעלת מרקם וטעם מעולים. בסדרה 4 טעמים: שוקולד, בננה, וניל וקרם עוגיות.

מחיר: לאריזת 759 גרם – 139 ₪, לאריזת 2.270 קילו – 319 ₪ | כשרות: חלבי, באישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג ברשת סופר פארם, בחדרי כושר ובחנויות תוספי תזונה.

DUCK מציג: סדרת מוצרי ג'ל נוזלי לניקוי האסלה המונה 9 מוצרים במגוון ניחוחות ייחודיים ועוצמתיים

טוילט דאק ג'ל
צילום: אפרת אשל

חברת אס. סי ג'ונסון, החברה המובילה בעולם בתחום ניקיון הבית,יצרנית מותג DUCK (דאק) עם הברווז האהוב בעולם בישראל, מובילה את טרנד הניחוחות שכובש גם את עולם הנקיון. סדרת מוצרי דאק ג'ל נוזלי לניקוי האסלה, עכשיו ב-9 ניחוחות ייחודיים למותג, כך שכל אחד יכול לבחור את הניחוח המועדף עליו.

סדרת דאק ג'ל נוזלי לניקוי האסלה, עם פורמולה יעילה במיוחד, המשמידה 99.9% מהחיידקים  מנטרלת ריחות רעים ומותירה ניחוח מרענן . הסדרה מונה 9 ניחוחות, הכוללים : ירוק רענן, כתום הדרים, ים, פריחה מרעננת, טרופי , מנטה עדין,לבנדר, והמוצר החדשני ביותר בתחום-  ג'ל עם אקונומיקה מקציפה בניחוחות מיוחדים של לבנדר וים. השימוש במוצרים נותנים תחושת ניקיון עוצמתית וניחוחות עשירים שנותרים בחדר השירותים לאורך זמן.

הפורמולה של דאק חזקה, בעלת ריכוז גבוה של בישום ובמרקם ג'ל ייחודי ויעיל במיוחד, ההופכת את פעולת הניקוי לקלה יותר: מנטרלת ריחות לחוויית ניקיון טובה יותר , ללא ריח לוואי, במרקם ג'ל המעניק כיסוי גדול יותר בעת הניקוי, עם צבע נוזל נעים ומיוחד , וחוויית בישום טובה יותר תוך כדי השמדת חיידקים ובקטריות.  הפורמולה הייחודית מותירה בשירותים ניחוח מרענן לאחר כל פעולת ניקוי .

שומרים על הבקבוק עם צוואר הברווז הייחודי – דאק ג'ל נוזלי לניקוי מתקדם, מגיע בבקבוק נוח לאחיזה, כשחלקו העליון מפותל ודק יותר, בעל צוואר בקבוק ייחודי המדמה צוואר ברווז – הרשום בפטנט ע"י החברה ומותאם במיוחד למבנה האסלה. מעניק כיסוי מקסימלי, ניקוי יעיל יותר ומותיר את האסלה נקייה ובניחוח מרענן, ידידותי ונוח למשתמש.

מחיר: 8.90  ₪ ליחידה | להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

סדרת ירקות טריים איכותיים קפואים – TevaFrost

טבע פרוסט - ירקות קפואים בטיב טעם
צילום: אסף לוי

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמותגים המובילים בעולם, משיקה בימים אלו, סדרת ירקות טריים איכותיים וקפואים תחת המותג טבעפרוסט (Tevafrost). הסדרה תכלול בשלב ראשון 13 מוצרים.

הסדרה תכלול:  שעועית ירוקה עדינה שלמה, ברוקולי, אפונה ירוקה עדינה, גרגירי חומוס, כרובית, לקט פרובנס המכיל ברוקולי, גזר גמדי וכרובית ונחשב ללקט הנמכר ביותר בישראל ובנוסף: תרד, גזר גמדי, כרוב ניצנים ולקט אסייתי- לקט ייחודי המכיל שעועית חתוכה, רצועות גזר כתום, רצועות גזר צהוב וגולת הכותרת: רומנסקו ברוקולי  זן מיוחד ועדין של ברוקולי שמשתייך גם למשפחת הכרובית, בעל טעם עדין ומרקם נהדר.

עדי כהן, מנכ"ל ישרקו: "קטגוריית הירקות הקפואים הינה קטגוריה אשר צומחת בכל שנה בשיעורים של 2%-4% במונחים כספיים וכמותיים. הצרכן הישראלי צורך כ-23,000 טונות של ירקות קפואים בשנה, ובמונחים כספיים הקטגוריה נאמדת בכ- 450 מיליון ₪ בשנה".

לדבריו: "הקהל בישראל, מעריך מוצרי מזון איכותיים ומיוחדים, ממותגים בינלאומיים מובילים בתחומם. ולכן, אנו שמחים להביא ולהשיק בישראל מוצרי מזון איכותיים, במחירים נוחים לכל כיס".

עוד ציין כהן כי: "קהל הצרכנים הישראלי רוצה לגוון, ולהיחשף למותגים חדשים ואיכותיים. ואפשרויות בחירה ובמחירים אטרקטיביים. מתוך צורך זה החלטנו בישרקו  לחדור לתחום פעילות חדש לחברה והחלנו במלאכת איתור הספקים האיכותיים ביותר על מנת לנסות ולהביא בשורה אמיתית ברמת האיכות וברמת המחיר".

לדבריו: "מוצרי טבעפרוסט מיוצרים בבלגיה, אשר -נחשבת לאחת המדינות המובילות בתחום. הירקות נקטפים היישר מהשדה ועוד באותו היום עוברים אל מפעל הייצור לטובת תהליך מיון קפדני, שטיפה, ניקוי והקפאה בטכנולוגיה ייחודית. תוצאות החדירה מחזקות את המהלך שביצענו ונפעל על מנת להרחיב את תמהיל המוצרים על מנת להוות שחקן משמעותי בקטגוריה".

היתרונות של סדרת טבע פרוסט הירקות הטריים-קפואים:

  • שימוש בטכנולוגיית ההקפאה הייחודית: IQF- individually quick frozen  המאפשרת לשמור על הערכים התזונתיים, הטעם והמרקם האיכותיים של הירקות. כל ירק מוקפא בנפרד ובכך מאפשר לבחור בכמות הרצויה לשימוש בזכות הגידולים האיכותיים וטכנולוגיית ההקפאה הייחודית מתקבל מוצר ברמת איכות הגבוהה ביותר המשתקפת במרקם, בטעם בצבע ובגודל הירק
  • 100% ירקות, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל
  • קלות ונוחות שימוש (Ready to Cook)– מוציאים את המוצר מהמקפיא, מבשלים מספר דקות בודדות, והמוצר מוכן לאכילה
  • חיי מדף ארוכים – הקפאה המוצר מאפשרת לצרכנים ליהנות מהמוצר וטעמו המשובח לטווח ארוך – 24 חודשים.

מחיר: החל מ-13.90 ₪ (800 גרם) | להשיג בסניפי רשת טיב טעם ובאתר האונליין

סופגניות

'פונדו סופגניות' במקס ברנר

סופגניות פונדו במקס ברנר
צילום: Pinkme

רשת 'מקס ברנר' משיקה לראשונה מנת ספישל חדשה ומיוחדת לרגל חג החנוכה, 'פונדו סופגניות' המבוססת על מנת פונדו השוקולד האהובה והמוכרת של מקס ברנר עם חידוש מיוחד של מיני סופגניות מתוקות וטעימות המוגשת עם שני מקלות לטבילה בטאפס חם לבחירה שוקולד חלב/לבן/מריר. המיני סופגניות המעולות והמתוקות מיועדות לילדים ולמבוגרים כאחד, בישיבה במסעדה או כמתנה טעימה, מתוקה ובלתי נשכחת לחג.

בנוסף, המיני סופגניות ימכרו כמארז של 10 יחידות ב-TA הכולל מזרק שוקולד חלב/לבן/ מריר לבחירה.

מחירים:

  • מנת ספיישל 'פונדו סופגניות' – מיני סופגניות מתוקות וטעימות במיוחד לטבילה בטאפס חם לבחירה שוקולד חם/לבן/מריר– 49 ₪
  • ניתן לרכוש מארז מיוחד ומהודר של 10 יחידות מיני סופגניות ב-T.A הכולל מזרק שוקולד חלב/לבן/מריר לבחירה – 39  ₪

להשיג במהלך החג בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ

2 סופגניות קלאסיות ב-5 ₪ בסניפי קופיקס וסופר קופיקס

רשת "קופיקס" נערכת לחג החנוכה ותציע סופגניות ריבה קלאסיות במחיר אטרקטיבי של 2 סופגניות ב-5 ₪ בלבד בכל סניפי רשת "קופיקס" ו"סופר קופיקס".

להשיג ב-120 סניפי קופיקס ו-29 סניפי סופר קופיקס ברחבי הארץ.

חדשות

"מאפיית ברמן" תייצר עבור שופרסל לחמים אורגניים תחת מותג green

קבוצת "מאפיות ברמן", מהמאפיות הגדולות והוותיקות בישראל, תחל לייצר לחמים אורגניים מיוחדים עבור רשת שופרסל. סדרת הלחמים החדשה, המונה 6 לחמים אורגניים מסוגים שונים, ימותגו תחת מותג green וישווקו בכל סניפי רשת שופרסל, הן במתחמי green והמוצרים האורגניים והן במדפי הלחם הראשיים. במסגרת שיתוף הפעולה הנחתם בין החברות תייצר מאפיית ברמן 6 לחמים מסוגים שונים באריזות 750 גרם עבור שופרסל בהם לחם שאור אורגני, לחם כוסמין אורגני, לחם דגנים אורגני, לחם מקמח מלא אורגני, לחם שיפון אורגני וחלה אורגנית.

במסגרת זו קיבלה "מאפיית ברמן" אישור מוסמך לייצור אורגני מטעם אגריאור – גוף ההתעדה המוביל בישראל. לדברי יהלי עתיר, מנכ"ל מאפיית ברמן, המאפיה עובדת מזה מספר חודשים על פרויקט הפיתוח, שכולל קווי ייצור ייעודיים, פיתוח טכנולוגיה, ייצור ואספקה של הלחמים האורגניים עבור שופרסל.

קבוצת מאפיות ברמן מובילה בשנים האחרונות מהלכים מתקדמים בענף הלחם. לאחרונה השיקה החברה סדרת לחמים חדשה, E-FREE, המתחברת למגמת הבריאות העולמית והנם לחמי מחמצת ללא תוספים מלאכותיים, ללא ממתיקים מלאכותיים ועם ערכים תזונתיים מוספים. לחמי ברמן אינם מכילים שומן טראנס, ללא תוספת סוכר ועומדים בדרישות "אייל" האגודה הישראלית לסוכרת וכן בתו האיכות של משרד הבריאות ללחמים בריאים ("אפשרי בריא"). פיתוח סדרת הלחמים האורגנים הוא צעד משלים לקבוצת מוצרים זו.

מאפיית ברמן הינה המאפייה הירושלמית הוותיקה שהוקמה בשנת 1875 והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. מאפיית ברמן מתמחה בייצור מגוון רחב של לחמים ומאפים תחת מותגים שונים אותם היא מוכרת בשלושת החנויות שלה ובכל רשתות השיווק והמרכולים ברחבי הארץ. לחברה מגוון מותגים שונים ביניהם ברמן, ודש, ליבו ומותג הפרימיום "לחם ארץ".

חברת ליב תפיץ את מוצרי "דגן מיני מזונות" ו"אפקטבעי"

חברת ליב, המתמחה ביבוא, שיווק ומכירות של מזון בריאות, טבעוני, אורגני, טבעי וללא גלוטן, מרחיבה את פעילותה בתחום ההפצה. החברה חתמה על הסכמי סחר להפצת מוצרי חברת "דגן מיני מזונות" וחברת "אפקטבעי", המתמחות בייצור מוצרי בריאות. שתי החברות מצטרפות למערך ההפצה של ליב, המנוהל באמצעות מרכז לוגיסטי חדש אותו הקימה החברה באזור מודיעין בהשקעה של 6 מיליון שקלים, ומעניק שירותי שיווק והפצה לחברות ומותגים מובילים בתחום מזון הבריאות.

לצד מותג הבית 'ליב', הפועל בשלוש קטגוריות: אורגני, טבעי וטבעוני, החברה הינה גם המשווקת הבלעדית בישראל של מותג המשקאות האיטלקי איזולה-ביו (Isola bio) ושל חברת שר (Schär), המוביל באירופה בקטגוריית הללא גלוטן. עוד משווקת החברה את מותגי טבע דלי, , מוטי שף, וויולייף ועוד.

"דגן מיני מזונות" נוסדה בשנת 1989 ומתמחה בייצור עוגיות בריאות המכילות רכיבים טבעיים ומועשרים בסיבים תזונתיים. המוצרים כולם עשויים מקמחים מלאים בהם כוסמין, שיפון ושיבולת שועל. העוגיות הינן בסגנון ביתי והן ללא שומן טראנס, חלקן טבעוניות או ללא תוספת סוכר. בין מגוון המוצרים מוצעות עוגיות שקדים/אגוזים, מעמול תמרים, שבלולי תמרים, רולדות עם תמרים/שזיפים או תפוח עץ, קרקרים משיפון / שיבולת שועל/ כוסמין / חמניות, מגוון מאפים מלוחים ועוד ועוד.

חברת "אפקטבעי" היא חברה לפיתוח וייצור מוצרי מזון טבעיים ובריאותיים. החברה הוקמה בשנת 1995 ומתמחה בייצור גרנולה, תערובות צמחים, וחטיפי בריאות.

שוק המזון הטבעוני, אורגני וללא גלוטן, מגלגל כ- 700 מיליון שקל בשנה, המתחלקים בין המזון ללא גלוטן בהיקף של כ- 120 מיליון שקל, המזון הטבעוני עם כ- 210 מיליון שקל והמזון האורגני והטבעי כ-370 מיליון שקל, כולל פירות וירקות אורגניים. לדברי ערן רהב, מנכ"ל חברת ליב, יכולותיה של ליב מאפשרות לה, להגיע באופן רציף ועם מלאי זמין לרשתות הטבע, המזון ולחנויות הטבע. "לרשתות השיווק הגדולות נוח יותר לפעול מול גורם שמרכז מגוון רחב של מוצרים והן אינן יכולות לנהל מערך סחר עם כל ספק קטן. הצרכנים מצדם פונים לקטגוריות מוצרי הבריאות: ללא גלוטן, הטבעי והטבעוני ואלו הן הקטגוריות שצומחות".

ליב הנה חברה העוסקת ביבוא ושיווק של מזון אורגני טבעוני וללא גלוטן. החברה הוקמה בשנת 1987, והנה מחלוצות השוק, ומפיצה בשלוש טמפרטורות : הקפאה, קרור, יבש. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות.

רשת טיב טעם חוגגת את "שבוע המטבח האיטלקי הבינלאומי"

בין התאריכים ה-15.11.2018 ועד ה-26.11.2018 תחגוג רשת טיב טעם את  "שבוע המטבח האיטלקי הבינלאומי" ב- 40 סניפיה ברחבי הארץ, באפליקציה ובאתר טיב טעם בקליק, במקביל לשבוע המטבח האיטלקי המתקיים בעולם בתאריכים 19-23/11 ויכלול מגוון פעילויות בשגרירויות איטליה ולשכות המסחר האיטלקיות ברחבי העולם .

טיב טעם, תציע בסניפיה, באתר המכירות ובאפליקציה "טיב טעם בקליק" מגוון רחב של מבצעים, חומרי גלם ומוצרים בלעדיים ואותנטיים מאיטליה בקטגוריות מגוונות: פסטות, גבינות, רטבים, יינות ואלכוהול, שמני זית, ריבות, נקניקים, ממרחים, מתוקים ועוד. החגיגה האיטלקית ברשת תתקיים בשיתוף עם חברת ישרקו (חברה אחות) אשר מייבאת מגוון רחב של מוצרי מזון איכותיים וייחודיים הישר מאיטליה.

הרשת תציע במהלך שבוע זה  מגוון רחב של מבצעים על מוצרים איטלקיים לקהל הרחב, חברי מועדון, ומצטרפים חדשים. לדוגמא:

  • גבינת גורונזולה דולצ'ה /פיקנטה 150 גרם ב 22.90 ₪ לחברים.
  • גבינת פרמזנו רג'אנו  איטלקי במשקל 11.99 ₪ ל 100 גרם לחברים.
  • כדורי מוצרלה/בייבי מוצרלה מחלבנה במשקל 6.99 ₪ ל 100 גרם לחברים.
  • פסטות קפואות סורג'יטל קנלוני / רביולי /ניוקי תפו"א מוצר שני בחצי מחיר לחברים.
  • ועוד…

בנוסף, ניתן למצוא בטיב טעם גם מגוון רחב של נקניקים ופסטרמות של המותג מזרע המיוצרים בקו האיטלקי על פי מיטב המסורת והמתכונים האיטלקיים, ביניהם הקלאסיקות: סרוולט איטלקי, סלמי טוסקנה, קרפצ'יו, ברזאולה, פפרוני עגל, מגוון מורטודלות, פרושוטו ועוד.

המותגים האיטלקיים המובילים: שמני זית מבית המותג CIRIO, פסטות של המותג GAROFALO , פסטות טריות קפואות במגוון רחב של  מילויים מבית SURGITAL , גבינות פרמז'ן ופקורינו של vergilio , גורגונזולה, טאלג'יו וקשקבל ופקורינו של המותג CIRESA , חומצי בלסמי איכותי של המותג DUE VITTORIE, ירקות בצנצנות של המותג TERRACAUDE: ארטישוקים, עגבניות מיובשות, צלפים, בצלים, מגוון עוגיות מובחרות מבית SAPORI , קמח ייחודי לפיצות של המותג מולינו ועוד. בתחום היין והאלכוהול SARATORY, RICASOLI, BOTEGA, CORONA, ROCCA DELLE MACIE ועוד.

המטבח האיטלקי הוא אחד מהמטבחים הפופולאריים ביותר בבישול העולמי, ומתכונים לאוכל איטלקי מבוקשים מאוד בכל העולם.זהו מטבח מגוון ורב טעמים, המתבסס על מסורות עתיקות של עמים שחיו באיטליה לאורך ההיסטוריה. המתכונים המובילים במטבח האיטלקי הם כמובן מתכוני פסטות, פיצות , מאפים, גלידות ייחודיות, שילוב יינות איטלקיים וכמובן גבינות איטלקיות משובחות כמו פרמזן ומוצרלה.

המבצעים יתקיימו באתר האון ליין, טיב טעם בקליק: www.tivtaam.co.il

 

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X