fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – נובמבר 2017

מוצרים חדשים למטבח מבית קוקי

לאחר שנים רבות בהן צבר מוניטין ואמון בזכות שקיות הצלייה שהפכו לשם גנרי לקטגוריה "שקיות קוקי", מתרחב המותג ונכנס למוצרים נוספים בתחום הכנת האוכל במטבח. במסגרת זו, משיק המותג בימים אלה סדרת מוצרים עם חדשנות וייחודיות, שיעניקו פתרונות לעבודה קלה, נוחה ונקייה יותר במטבח. ההשקה תלווה בהשקעה פרסומית של כ-1.5 מיליון ₪, הכולל מיתוג מחודש, המשדר רוח צעירה ורעננה העושה חשק לקשט את המטבח ולהתחיל לבשל.
סדרת קוקי החדשה כוללת את המוצרים הבאים:

  • "תבנית פלוס" – תבנית אלומיניום שלבסיסה מוצמד נייר אפייה היוצר הפרדה בין המזון לתבנית. נייר האפייה מייתר את הצורך לשמן את התבנית ומונע מהאוכל להידבק לתבנית.
    מגיע ב-2 גדלים L x 3 יח' / XL x2 יח'
    מחיר מדף ברשתות: 11.90-9.90 ₪
  • דפי קוקי – איך לא חשבו על זה קודם? יריעות לתבנית התנור, מתאימות לצלייה של עוף, בשר, דגים, אנטיפסטי, דגים או כל מאכל שעד היום לכלך את התבנית משומן. עם דפי קוקי, אשר אטומים יותר מנייר אפייה, השומן לא עובר לתבנית ושומר אותה נקייה ויבשה.
    25 יח' במארז
    מחיר מדף ברשתות: 15.90-12.90 ש"ח
  • רדיד אלומיניום כוכבים עם סכין חיתוך – רדיד אלומיניום עם סכין חיתוך,  קל ונוח לשימוש, מעוטר בכוכבים יפים אשר מסייעים גם להפחתת הידבקות המזון לרדיד.
    מחיר מדף ברשתות: 26.90-22.90 ש"ח.
  • ניילון נצמד עם סכין חיתוך – ניילון לעיטוף מזון, הנצמד מעולה לכל כלי!
    120 מ' באריזה קומפקטית הנכנסת לכל מגירה במטבח.
    מחיר מדף ברשתות: 21.90-24.90 ש"ח.
  • תבניות אלומיניום שמחות- תבניות אלומיניום צבעוניות, מתאימות לאפייה, צלייה, הקפאה וקירור. בצבעים שמחים שילדים אוהבים: ורוד וכחול.
    מגיע בשני גדלים: אינגליש קייק (5 יח' במארז), מלבניות (3 יח' במארז)
    מחיר מדף ברשתות: 11.90-9.90 ₪
סדרת מוצרי קוקי החדשה
צילום: אפרת אשל

יד מרדכי מרחיבה את ליין הקונפיטורות עם 3 טעמים חדשים

יד מרדכי מרחיבה את מגוון הקונפיטורות שלה במדף ומשיקה שלוש קונפיטורות בטעמים חדשים: תאנה- אגס, תפוח- אגס ואפרסק- פסיפלורה. שלושת הטעמים החדשים מצטרפים אל מגוון הקונפיטורות העשיר של יד מרדכי. הקונפיטורות  נפלאות למריחה על לחם, פירכית וכו'. מצוינות לאפייה, כתוספת מרעננת ליוגורט או להעשרת טעם וצבע בקינוחים.

קונפיטורת תפוח-אגס מתאימה לאפיית פאי/שטרודל תפוחים, עם קונפיטורת אפרסק פסיפלורה ניתן להכין משקה ברד בייתי ומפנק, ממש כמו בחנויות וכף של קונפיטורת תאנה אגס תשדרג כל סלט ותעשיר את טעמו

קונפיטורת יד מרדכי מכילה 50% פרי ומרקמה עשיר בחתיכות פרי גדולות ונמכרת בצנצנת 340 גרם.

כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ בעל"ז | להשיג ברשתות השיווק

(צילום: שלומי ארביב)

FITNESS ב-2 טעמים חדשים: פירות יער ומשמש-אפרסק

אני מאוד אוהבת חטיפי אנרגיה ואני חושבת שזה אחד הדברים שחובה שיהיה בבית כשבא לנשנש משהו ללא יותר מדי יסורי מצפון, ובכלל שתמיד יהיה בתיק למקרי רעב אבל כאלו שלא בא לנו לשבור דיאטה עבורם. עכשיו שחזרתי לשומרי משקל, אני בכלל בודקת מה הערך הנקודתי של כל מוצר שאני מכניסה לפה ושמחתי לגלות שהחטיפים של פיטנס, גם אלה החדשים, "עולים" בין 2-2.5 נקודות (תלוי בסוג/טעם).

FITNESS הוא מותג דגני הבוקר של נסטלה ואין אישה שלא מכירה או טעמה מתישהו בחיי את דגני פיטנס או את חטיפי פיטנס. הם משיקים עכשיו 2 טעמים חדשים בסדרת חטיפי הדגנים בטעם פירות יער ובטעם משמש-אפרסק. סדרת הדגנים משלבת דגנים מלאים, שיבולת שועל מלאה וויטמנים מקבוצת B המסייעים לתהליך הפקת האנרגיה בגוף – וכמובן, תוספת פרי.

בכל מארז תמצאו 6 אריזות אישיות (ארוזות בנפרד) וכך שומרים על טריות המוצר. כל אריזה אישית מכיל 93 קלוריות, וכאמור 2-2.5 נקודות של שומרי משקל.

כשרות: רבנות ראשית לישראל | להשיג בכל רשתות השיווק

סדרת חטיפי פיטנס

מרקי תיבול אסם בטעמים חדשים: עדשים, קטניות פיקנטי וירקות שורש

אסם פותחת את חורף 2017 עם חדשנות מוצרית בעולם מרקי התיבול, ומשיקה מהדורות חורף בטעמים חדשים: מרק עדשים – לתיבול תבשילים ומרקי עדשים, מג'דרה, נזידים וכו'. מרק קטניות פיקנטי – לתיבול מגוון תבשילי קטניות פיקנטיים – מרק מינסטרונה, חרירה, תבשיל צ'ילי פיקנטי, וכן הלאה. מרק ירקות שורש – לתיבול קדירות, ירקות, מרקים כתומים ועוד.

מרקי התיבול החדשים מאפשרים תיבול מגוון תבשילים ומרקים טעימים, בהנאה ובקלילות. הטעמים פותחו בהתאמה למגמות קולינריות במטבח הישראלי, ותוך פיתוח מתכונים טעימים לתיבול וגיוון תבשילים חורפיים. המהדורות מצטרפות לסדרת מרקי התיבול מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל, הכוללת מספר מוצרים ותיקים מרכיבים טבעיים בלבד – מרק עוף אמיתי, מרק בטעם עוף, מרק פטריות ומרק בצל.

בנוסף, אסם משיקה מרקי תיבול עם 33% פחות מכמות הנתרן בשני מוצרי דגל של אבקות המרק לתיבול: 'מרק עוף אמיתי' ו'מרק בטעם עוף' מרכיבים טבעיים בלבד. מרקי התיבול מופחתי הנתרן יוצאים לשוק בתום שנה של פיתוח, במטרה לתת מענה לצרכנים המבקשים להפחית את כמות הנתרן בבישול הביתי, מבלי לוותר על הטעם העשיר המתקבל בשימוש במרקי תיבול. המוצרים מצטרפים לסדרת מרקי התיבול מרכיבים טבעיים והינם ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. מרקי התיבול מופחתי הנתרן יימכרו באריזות של 300 גרם, במחיר זהה לאבקת מרק המקבילה מרכיבים טבעיים בלבד.

אבי בן אסאייג, מנכ"ל חטיבת המזון בקבוצת אסם הסביר: מרקי תיבול נמצאים כמעט בכל מטבח בישראל, ואסם מובילה את שוק מרקי התיבול עם 54% נתח שוק. כמובילי שוק החלטנו השנה לרענן ולהרחיב את סדרת מרקי התיבול מרכיבים טבעיים בלבד, עם מגוון מהדורות חורפיות טעימות להכנת מגוון תבשילים ומרקים, ועם מרקי עוף וטעם עוף המכילים 33% פחות נתרן, גם הם מרכיבים טבעיים בלבד. החורף תוכלו להכין מגוון תבשילים טעימים שתמיד יצליחו, בהנאה ובקלילות."

מרקי התיבול החדשים בכשרות בד"צ העדה החרדית רבנות מקומית שדרות, חרל"פ | להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

מרקי התיבול החדשים של אסם

הסדרה האמריקאית של CORNY

על חטיף CORNY כתבתי לא מעט כאן וזה כיף לראות איך חברה משפרת וממציאה חטיפים וטעמים חדשים מדי כמה חודשים, והאמת, לדעתי, אלו הטעמים הכי טובים שלהם אוור!
חטיף הדגנים של CORNY משיק שלושה טעמים בסדרת אמריקה החדשה – חטיף דגנים במשקל 25 גרם: CORNY  חטיף דגנים עם שוקולד חלב וחמאת בוטנים,  CORNYחטיף דגנים בטעם בראוניז ו- CORNYחטיף דגנים בטעם עוגת גבינה ותותים!

CORNY חטיף דגנים המתאים להתחיל עמו את שעות הבוקר או כחטיף לדרך במהלך היום. החטיפים מהווים מנה מדודה ומכילים כ-100 קלוריות (98 קלוריות לחטיף דגנים בטעם בראוניז, 111 קלוריות לחטיף דגנים עם שוקולד חלב וחמאת בוטנים ו-96 קלוריות לחטיף דגנים בטעם עוגת גבינה ותותים). כל מוצרי CORNY הינם ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. אני הכי אהבתי את הבראוניז  – מושלם ליד הקפה!

המחירים לצרכן נקבעים על ידי רשתות השיווק וכמובן שניתן להשיג אותם בכל רשתות השיווק.

חטיפי קראנצ'וס

חטיפי קראנצ'וס
צילום: יח"צ

מגמת הבריאות ממשיכה לצבור תאוצה וכיום ההערכה היא כי במהלך שנת 2018 תהיה חובת סימון של ערכי נתרן, סוכר ושומן רווי, על גבי מוצרים. מוצרים שלא יעמדו בדרישות אלו, יקבלו סימון אדום. רפורמה זו, אשר הוגשה ע"י השר ליצמן, נועדה לקדם הפחתה של צריכת נתרן ושומן רווי המהווים גורם סיכון לבריאות הציבור.

חברת שסטוביץ משיקה את סדרת חטיפי קראנצ'וס, סדרת החטיפים הראשונה העומדת בכל דרישות משרד הבריאות לשנת 2020 (מבין מותגי החטיפים המובילים). לאחר מאמצי פיתוח רבים נמצא מתכון עבור סדרת קראנצ'וס הנותן מענה לקהל רחב המעוניין לאפשר לילדיו צריכת חטיפים עם פחות רגשי אשם. שסטוביץ תשקיעה במהלך השקת קראנצ'וס כ 5 מיליון ₪. המוצרים החדשים הינם בעלי ערכי שומן רווי ונתרן הנמוכים ביותר בשוק החטיפים: 40% פחות נתרן ו- 60% פחות שומן רווי בהשוואה לחטיף החיטה המוביל בשוק.

קראנצ'וס – טעם ללא פשרות גם בהשוואה למתחרה המוביל הקטגוריה

במבחני הטעימה הרבים אשר נערכו כהכנה למהלך, טעמם של החטיפים החדשים קיבל ציונים גבוהים מאוד בקרב קהל הצרכנים (בני נוער). בני נוער קבעו כי החטיף החדש טעים כמו ואף עדיף (בטעמים מסוימים) על המתחרה המוביל בקטגוריה.

סתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ: "למרות ההזדמנות שניתנה לעשות את המהלך בשלוש פעימות, חטיפי קראנצ'וס עומדים בכל דרישות משרד הבריאות לשנת 2020 להפחתת נתרן, סוכר ושומן רווי תוך שימוש בשמן קנולה. משמעות העמידה בדרישות אלה הינה חטיפים בעלי ערכי שומן רווי ונתרן הנמוכים ביותר בקטגוריה. אני מאמינה כי מהלך זה יהפוך את קראנצ'וס, לאלטרנטיבה המועדפת עבור הורים רבים בישראל. השקענו מאמצי פיתוח רבים בשיפור הערכים התזונתיים של החטיפים, תוך הקפדה ובדיקה מעמיקה של התקבלות הטעם והעדפה. במבחני הטעימה שערכנו עולה כי החטיפים המופחתים טעימים לא פחות ובחלק מהטעמים אף עדיפים, במיוחד הפלאפל והברביקיו".

סדרת קראנצ'וס כוללת 5 טעמים: גריל, ברביקיו, פלאפל, בצל ופיצה.

מחיר: 3 ₪ (70 גרם) | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

צ'אי מסאלה של פומפדור

צאי מסאלה של פומפדור
צילום: פומפדור

חברת התה הבינלאומית פומפדור, מציעה לחורף הקרוב צ'אי מסאלה -חליטת תה בניחוח הודי, המכילה תערובת תבלינים ארומטית. הצ'אי היא תערובת של תה וחלב (או חלב ומים) המורתחים יחדיו. מקורו של הצ'אי הוא בהודו ושם הוא פופולרי אף יותר מאשר קפה או תה רגיל.

צ'אי מסאלה של פומפדור מכיל תערובת תבלינים עשירה של קינמון, עולש, ג'ינג'ר, הל, עלי פטל שחור מתוקים, ציפורן, פלפל שחור ותה שחור. ניתן לייחס לתבלינים שבצ'אי סגולות רפואיות – מהקלה בשיעול דרך צינון ושפעת,  אז חוץ מלגימה מחממת, תזכו גם במנה הגונה של תרופות סבתא שתקל עליכם בכל השפעות החורף עלינו באשר הם:

  • הל – מקורו מהודו, סרי לנקה וארצות טרופיות נוספות. להל תכונות מרגיעות למערכת העיכול, מתאים למצבי גזים ואי נוחות במעי. הוא מחמם, מכייח ליחה, מאלחש כאב, ומעורר תשוקה.
  • ג'ינג'ר / זנגוויל – מקורו מהמזרח, תבלין חריף ומחמם זה, שכיח במתכוני המטבח האסייתי. בגלל חריפותו, מסייע להגברת זיעה וע"י כך מעודד פינוי רעלים רבים מהגוף. פעולתו העיקרית היא עיכוב התכווצויות של הקיבה ולכן מתאים לבעיות עיכול רבות ובמיוחד להפחתת בחילות והקאות.
  • קינמון – מקורו מסרי לנקה, קליפת העץ בעלת הריח הארומטי היא בעלת סגולות בריאותיות רבות. ביכולתה לאזן סוכר, להילחם בצינון, לחמם, ולשפר זרימת דם היקפית (מתאים במיוחד לכל אלה שסובלים מגפיים קרות על בסיס קבוע). ריחו המתוק של הקינמון, מעורר חושים ועם זאת מרגיע.
  • ציפורן – מקורו מאיי אינדונזיה. מסמרי הציפורן מאופיינים בריח חריף, והוא זה שלמעשה מחטא דלקות וזיהומים שונים. בעיקר זיהומיים פטרייתיים כגון קנדידה. לציפורן, איכות של אלחוש כאב כללית ובנוסף, היא יעילה בטיפול בבעיות עיכול שונות.
  • עולש – ברפואה העממית נוהגים להשתמש בכל חלקי הצמח לריפוי אנמיה, חוסר תיאבון, דלקות במערכת השתן ורמת סוכר גבוהה בדם. העולש נחשב לצמח הטוב ביותר לריפוי מחלות כבד ולניקוי מערכת הדם מזיהומים.
  • פלפל שחור – מקורו באפריקה ובחלקים הטרופיים של אמריקה. תבלין זה, כמו קודמיו, מחמם, מניע דם ו'צי, מחזק את מערכת העיכול, מעודד תאבון, מטפל בבעיות עיכול. ביכולתו להניע ליחה ממערכת הנשימה ולסייע במחלות חורף והתקררויות.

מתכון לצ'אי מושלם: להוסיף תיון פומפדור צ'אי מסאלה לכוס מים רותחים ולהמתין 3-5 דקות, להוסיף חלב חם וסוכר או דבש לפי הטעם. ניתן לערבב ולהגיש את הצ'אי עם מקל קינמון.

מחיר מומלץ לצרכן:  9.90-14.90 ₪ לחבילה | כשר פרווה למהדרין | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

סויה יפנית מסורתית מבית מאסטר שף

סויה של מאסטר שף
צילום: יח"צ

המותג הקולינארי מאסטר שף ממשיך להתרחב ומשיק רוטב סויה מסורתית –  רוטב איכותי המיוצר לפי מיטב המסורת היפנית.

המוצר החדש מכיל 40% פולי סויה מיפן – ריכוז הפולים הגבוה ביותר בשוק. פולי הסויה המשמשים לייצור הסויה המסורתית,  מגיעים היישר מהאי הוקאידו  שביפן וגדלים בחוות גידול משפחתיות הממוקמים ברחבי האי. מגדלי הסויה באי, משמרים מסורת ארוכת שנים בעת גידול הפולים, אשר שומר על טעם ואיכות מהטובים בעולם. הסויה עוברת תהליך תסיסה טבעי ולאחר מכן מיושנת בחבית עץ. ריכוז גבוה זה של פולי סויה ותהליך ההתססה המסורתי יוצרים רוטב בעל גוון עמוק ועשיר בהתאם למיטב המסורת היפאנית.

הסויה המסורתית של מאסטר שף גם עדיפה בריאותית לאור ערכי הנתרן הנמוכים בהשוואה לכל המתחרים בשוק. בנוסף, לסויה המסורתית קיימת גם גרסה מופחתת נתרן, אף היא מכילה ערכי נתרן נמוכים בהשוואה לכל המוצרים מופחתי הנתרן האחרים בשוק.

מחיר מוערך לצרכן: 15.90 ₪ | להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק

פתי בר עם פלוס תזונתי של אסם

אסם משיקה מוצר חדש בסדרת מוצרי "פלוס תזונתי":  פתי בר קלאסי המכיל 50% דגנים מלאים. המוצר מהווה המשך למהלך התזונתי עליו הכריזה החברה במרץ האחרון.

צוות הפיתוח עמל במשך שנה על 'פתי בר פלוס', זאת בכדי להביא מוצר בעל ערך תזונתי טוב יותר מבלי לפגוע בטעם ובמרקם של פתי בר קלאסי. פתי בר פלוס יימכר באותו גודל אריזה ובאותו מחיר של פתי בר קלאסי 500 גרם.

לדברי דפנה ברנר, מנהלת שיווק המאפה באסם נסטלה: פתי בר הוא מוצר בסיסי להכנה של עוגות, פתי בר פלוס מתנהג זהה לפתי בר קלאסי בעוגות ומאפשר להוסיף לעוגה ערכים תזונתיים טובים ויחד עם זאת לא פוגע בטעם ובמרקם החשובים להצלחת המתכון. בנוסף, פתי בר פלוס נותן מענה למי שרוצה לנשנש משהו טעים ובעל ערכים תזונתיים טובים".

כשרות:  בדץ העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

פתי בר אסם עם הפלוס התזונתי
צילום: פתי בר אסם

חליטות תה ירוק עם שילובים מפתיעים – חוות דרך התבלינים

חליטות תה ירוק בשילובים מעניינים של חוות דרך התבלינים
צילום: אלוניס

נמאס לכן משקיות התה המעובדות? מהטעמים הקבועים? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה: חמש חליטות תה ירוק עם שילובים מפתיעים של טעמים וריחות. בימי החורף הקרים התה הינו מוצר בסיסי בתפריט וכשהוא מגיע עם טעמים וסגולות בריאותיות, הפסקת התה באמצע היום הופכת להיות מהנה יותר מתמיד…

  • תה ירוק עם יסמין – חליטה המבוססת על התה הירוק שמכיל נוגדי חמצון רבים, נוגד סרטן, מטפל בטרשת עורקים, מוריד סוכר, אנטי דלקתי ומעכב תהליכי הזדקנות. בנוסף לתה הירוק, צמח היסמין גם הוא בעל סגולות רפואיות, הוא ידוע כמוריד חום, מקל על מערכת הנשימה ומערכת העיכול. היסמין מקנה לתה הירוק את טעמו הייחודי, מה שהופך את החליטה לטעימה ובריאה במקביל.
    מחיר: 16 ₪ (100 גרם)
  • תה ירוק עם פירות יער – חליטה המבוססת על תה ירוק בשילוב דובדבנים, חמוציות, פקעות ורדים והיביסקוס. פירות יער אלו עשירים בויטמין C, הדובדבנים בעלי תכונות אנטי דלקתיות, החמוציות מכילות נוגדי חמצון, פקעות הורדים משמשים נגד הצטננות וההיביסקוס יעיל להורדת רמות סוכר גבוהות בדם. נוסף על הטעם הייחודי של פירות היער, הן מעניקות לחליטה סגולות בריאותיות ראשונות במעלה.
    מחיר: 16 ₪ (100 גרם)
  • תה ירוק עם ליצ'י – חליטה המבוססת על תה ירוק בשילוב ליצ'י ופקעות ורדים, המעניקים לו טעם דומיננטי במיוחד. פירות עץ הליצ'י עשירים בויטמין C והינם מתקתקים להפליא. לאחר פריחת הורד, מייצר הפרח פקע שהוא בעצם השחלה ובה הזרעים. לאחר קילוף השחלה, משתמשים בקליפה האדומה לחליטות. הקליפה מכילה ויטמינים רבים ומשמשת בעיקר נגד שפעת והצטננות.
    מחיר: 16 ₪ (100 גרם)
  • תה ירוק עם אפרסק – חליטה צבעונית המבוססת על תה ירוק, אפרסק, פקעות ורדים ופפאיה. האפרסק בחליטה מיובש ומעניק טעם מתקתק-חמצמץ לחליטה, פקעות הורדים מוסיפות סגולות בריאותיות רבות נוכח הכמות הגבוהה של ויטמין C, הפפאיה מכילה את אנזים הפפאין, המסייע לעיכול ופירוק חלבונים בקיבה.
    מחיר: 16 ₪ (100 גרם)
  • תה ירוק עם מנטה – חליטת תה ירוק עם מנטה בעלת חריפות מעודנת המותאמת במיוחד לחובבי המנטה. המנטה הינו צמח ממשפחת השפתיים, היעיל לכאבי בטן, כיווצי שרירים וכאבי ראש שמקורם במערכת העיכול, הקאות, הצטננות וסינוסיטיס.
    מחיר: 16 ₪ (100 גרם)

כיצד להשתמש בכל החליטות? יש להשרות כפית מהחליטה בכוס מים רותחים למשך 5 דקות, לסנן ולשתות. ניתן להמתיק.

להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, ובסניפי הרשת. לאתר החברה: http://www.derech-hatavlinim.co.il

חדשות ומבצעים

רשת 'מקס ברנר' משיקה לרגל חג החנוכה: ה'מקס-ופגניות'

'מקס ברנר' מזמינים אתכם בחג החנוכה להריח, להרגיש ולטעום את סיפור האהבה שלנו עם מנות ומוצרים ייחודיים אשר יהפכו את חוויית השוקולד למושלמת. כמיטב המסורת 'מקס ברנר' יציעו מנת ספישל לרגל חנוכה בסניפי הרשת: 3 סופגניות מתוקות וטעימות במיוחד עם מילויים מפתיעים (גלידת וניל ושוקולד חלב חם, שוקולד לבן עם תותים, שוקולד לבן עם קוקוס ושקדים). בנוסף, ימכרו כמארז של 5 סופגניות ב- TA הכולל מזרק שוקולד לבחירה. הסופגניות המעולות מיועדות לילדים ולמבוגרים כאחד, בישיבה במסעדה או כמתנה טעימה ובלתי נשכחת לחג.

שלוש סופגניות מתוקות וטעימות במיוחד עם מילויים מפתיעים – 39 ₪:

  • המפתיעה – סופגניית גלידה של וניל אמיתי בשוקולד חלב נמס
  • המלטפת – במילוי קוקוס ושוקולד לבן ופצפוצי שקדים
  • המסמיקה – מילוי של שוקולד לבן ותותים, עם טאצ' של קצפת ופירות יער מלמעלה

ניתן לרכוש מארז מיוחד ומהודר של 5 סופגניות ב-TA הכולל מזרק שוקולד חלב/לבן/מריר לבחירה : 36  ₪

סופגניות של מקס ברנר
צילום: שיבולת שחר

מאיטליה באהבה ברשת טיב טעם

חודש איטליה ברשת טיב טעם
צילום: טל טרי

רשת המזון טיב טעם יוצאת במהלך חודש נובמבר בפעילות, שכולה שיר הלל למטבח האיטלקי, תחת הכותרת: " WE LOVE ITALY ", שתתמקד בעולם הקולינריה האיטלקי על כל נגזרותיו. ותייבא באמצעות חברת  האחות ישרקו שיווק מותגי מזון בינ"ל, מגוון רחב של מוצרי מזון  ייחודי מאיטליה. מוצרים לדוגמא המצ"ב במארז המהודר:

  • שמן זרעי ענבים של המותג Coricelli – שמן זרעי ענבים הנו שמן איטלקי מבית  Pietro Coricelli, יצרן מותג שמני הזית Cirio.
    Pietro Coricelli הנה אחת מיצרניות השמן המובילות באירופה ומוצריה נמכרים בכ-110 מדינות בעולם.
    לשמן זרעי ענבים תכונות בישול ייחודיות, התורמות לטעמו העשיר של המזון, הוא נחשב לבריא מאוד ומסוגל לסבול טמפרטורות גבוהות, מה שעושה אותו אידיאלי לטיגון, בישול ואפילו לצלייה. שמן זרעי ענבים אידיאלי לכל סוגי הבישול, אף משמש כבסיס נהדר למרינדה, תיבול לסלט וכן בבישול גורמה. 500 מ"ל המחיר: 18.90ש"ח , ולחברי מועדון: 16.90 ₪  .
  • פסטה פפרדלה GAROFALO (כשר) – פסטה פרפדלה שטוחה ברוחב 20 מ"מ (בין טליאטלה ללזניה), במקור מטוסקנה אך פופולרית כיום בכל איטליה. מקור השם הנו מהמילה "פפרה" שזה באיטלקית "לזלול", הפפרדלה פופולרית מאוד בחודשי החורף ומשמשת לרטבים עשירים ובשריים, 8 דקות בישול בלבד. 500 גרם המחיר: 11.90 ₪ או קנה 2 קבל 1 מתנה.
    פסטה GAROFALO גארופלו הינו אחד מיצרני הפסטה המובילים באיטליה. המפעל מתמחה בייצור של פסטת פרימיום מחיטת דורום סמולינה הגדלה בתנאי אקלים ייחודים באריזונה ובאוסטרליה כתוצאה מכך הפסטה של גארופלו מכילה אחוזי גלוטן גבוהים המשפיעים על המרקם, העמידות והאלסטיות של הפסטה. המפעל הוקם בשנת 1900 בעיירה גראנינו (דרומית לנאפולי) – בירת הפסטה העולמית. המפעל מייצר  כ-600 טון פסטה ביום, המגוון כולל 80 צורות וחיתוכים שונים כגון: פנה, פוזילי, לינגוויני, ספגטי, חונקי כמרים ועוד. בטיב טעם ניתן למצוא 24 צורות שונות, כל המוצרים כשרים. פסטה גארופלו נחשבת לאחת מ-2 פסטות הפרימיום המובילות באיטליה.
  • מחית עגבניות חלקה של המותג Rodolfi – רסק עגבניות סמיך טבעי, ללא שום תוספים.  עשיר ודחוס, בעל מרקם קרמי חלק. אידיאלי לשימוש להכנת מרקים, בסיס נפלא להכנת מנות ראשונות ועיקריות.
    המפעל ממוקם בצפון איטליה במחוז פארמה, הוקם בשנת 1896 ומתמחה בעיבוד וייצור מוצרי עגבניות. בכל שנה מעבדים כ-240 אלף טון עגבניות איטלקיות בלבד.
    בארץ משווקים מספר מוצרים ביניהם מחית עגבניות חלקה, מחית עגבניות עם זרעי עגבניות, מאגדת עגבניות מרוסקות ועוד. כלל המוצרים כשרים ועשויים מ-100% עגבניות איטלקיות המוצרים  נהדרים כבסיס  לפיצה, לרטבים ולתבשילים שונים ולסלטים קרים כאחד. המחיר: 9.9₪ ₪ ולחברי מועדון: 7.9 ₪  .
  • גבינה קשה גראנה פדנו  COLLA – מגיעה ישירות מעמק פדנה. בעלת קרום עבה וקשה, אדמדם-צהבהב.
    מתאימה לאין ספור מאכלים איטלקיים – לרביולי, לפסטשוטה אל דנטה ועוד. Colla  החלה את פעילותה בשנת 1921 כמחלבה קטנה בקדאו, במחוז פיאצ'נזה. מאז ועד היום היא משתמשת באותו חלב איכותי שמגיע מרפתות במחוז פיאצ'נזה, סמוך לאזור הייצור של פרמיג'אנו רג'יאנו. במשך עשרות השנים ובמהלך הדורות הגדילה החברה את הייצור של Grana Padano והחל בשנת 2001 החלה לייצר גם פרמיג'אנו רג'יאנו. בעקבות הרחבת הייצור, קולה נמצאת כיום בין החברות המובילות באיטליה. . ניתן להגיש עם יינות עוצמתיים ומבעבעים. 200 גרם המחיר: 12.59 ₪  ל100 גרם ו-10.59 ₪ ל100 גרם במבצע
  • רוקה דלה מאצ'יה קיאנטי קלאסיקו – יין יבש העשוי 90% מענבי סנג'ובזה, ו- 10% מרלו וקברנה סוביניון. הענבים ליין זה נבחרו בקפידה ידנית. התירוש עובר השריה על הזגים למשך 12-14 יום, ואז מותסס ומועבר לחביות עץ סלבוניות או צרפתיות למשך שישנ עד 10 חודשים. ולאחר מיכן מתיישן עוד קצת בבקבוק. היין מרשים וצבעו רובי יפה בארומת פירות יער ועץ קלות. היין מתאים לארוחת פסטה ובשר. המחיר: 69.90 ₪  .
  • מיני סרוולט איטלקי מבית מזרע – סרוולט איטלקי מאוזן במשקל 400 גרם. הסרוולט עשיר ועדין בעת ובעונה אחת. לא מאוד יבש, אך לא משרה תחושת שמנוניות כבדה. סיומת יבשה וטובה, לא מתובלת. לאכול עם יין אדום עשיר ולא להעמיס עליו חרדל חריף או כבושים דומיננטיים מדי. המחיר: 36.90 ש"ח  .

להשיג בסניפי רשת טיב טעם ובמעדניות ומסעדות מובחרות

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X