fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – מאי 2019

Mochi ice cream – גלידה יפנית-אמריקאית

תקשיבו – אין דברים כאלה. באמת. אני מאוהבת. אני לא חובבת גלידות יותר מדי, אבל הגלידה הזאת מככבת אצלי בפריזר כבר חודש (כל פעם חוזרת לסופר וקונה עוד), וכל מי שאני פוגשת מקבל עליה המלצה.

נתחיל בפרטים היבשים: מדובר בגלידה יפנית-אמריקאית שכובשת את העולם ועושה עליה לישראל. וילי פוד מייבאת אותה לארץ ומשווקת אותה לשווקים הפרטיים (ניתן למצוא בכל רשת מזון, במקררי הגלידות) ולשוק המוסדי (מסעדות אסיתיות, בתי מלון ועוד).

ועכשיו לחלק הטעים – מדובר בכדורי גלידה שמצופים בדף אורז. כדורי הגלידה הם פרווה, טבעוניים וללא גלוטן, ובגרסה הישראלית של מוצ'י, הופחתה כמות הסוכר ומכאן שכל יחידה שווה ל-60 קלוריות. הגלידה משווקת ב-8 טעמים כאשר אני ראיתי בסופר ליד הבית את הטעמים הבאים: וניל, שוקולד, מנגו, פסיפלורה, קוקוס ותה ירוק.

הטעמים שאני אישית הכי אהבתי ומככבים אצלי באופן קבע הם הוניל והשוקולד. מי שפחות מתחברת לדפי אורז אולי פחות תאהב את המוצר, אבל מי שאוהבת דפי אורז ובכלל גם שומרת על המשקל – פתרון מושלם לימי הקיץ.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-25 ₪ (לאריזה של 6 יחידו). כעת יש מחיר הכרות של 19.90 ₪ | להשיג ברשתות השיווק

מוצרים חדשים מבית אסם

לחמית ירוקה עם תרד ולחמית ורדרדה עם סלק

אני מודה שאני לא אוהבת לא סלק ולא תרד, אבל עדיין טעמתי את הלחמית החדשה. אישית, מעדיפה את הסלק על-פני התרד כי זה פשוט מתוק יותר, אבל בעבודה החברה' התלהבו משניהם!

אסם משיקים את הלחמית החדשה לקראת שבועות, והיא נותנת מענה לכל מי שמעוניין להכניס לארוחת החג צבעוניות וטעמים חדשים, או סתם ככה אם בא לכן לנשנש משהו ליד הקפה.

הלחמית מכילה דגנים מלאים ואין שימוש בצבעי מאכל.

כל אריזה מכיל 2 חבילות: אחת סלק ואחת תרד | כשרות: בד"צ העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות

אפרופופרו MIX

כבר הפסקתי לספור כמה חבילות כאלה קנינו מאז שהמוצר הזה הושק לפני כשבועיים.

אסם יצאו עם המהדורה המושלמת הזאת ממש לפני האירוויזיון  והיא משלבת את חטיף האפרופו וחטיף הפופקו הטעים. אני גם כמעט בטוחה שהם תיבלו את האפרופו מעט שונה ממה שהוא בד"כ (מצד שני גם הרבה זמן לא אכלתי אפרופו), וזה מה שהופך את המיקס הזה לעוד יותר מושלם.

כשרות: פרווה, בד"ץ העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות

במבה נוגט קשית

ראיתי את זה לראשונה בתוכנית הבוקר של טלי מץ ואברי גלעד והייתי חייבת לנסות. ההבדל ביני לבין התוכנית – אני ניסיתי עם נס קפה והם ניסו עם שוקו.

מדובר בבמבה נוגט בגרסה ארוכה יותר מהבמבה הרגילה ומעט חלולה, כך שניתן להשתמש בה כקשית ולשתות שוקו (או במקרה שלי קפה). פעולת השתיה הופכת את החוויה למיוחדת יותר, אבל אני אישית העדפתי לאכול את זה כבמבה נוגט קצת יותר ארוכה 🙂

ניתן להשיג את הבמבה בשני גדלים: 60 גרם ו-100 גרם במהדורה מיוחדת לאירווזיון

מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ₪ | כשרות: בד"ץ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות, חרל"פ | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות

קוקה קולה ישראל משיקה את מהדורת האירוויזיון המוזהבת לזמן מוגבל במיוחד

קוקה-קולה מתכוננת לאירוויזיון: לרגל תחרות האירוויזיון אשר תתקיים בתל-אביב בחודש מאי, משיקה קוקה-קולה ישראל מהדורה מיוחדת של פחיות בצבע זהב.

הפחיות החדשות, שתכלולנה גם את קוקה-קולה זירו, תחלפנה את צבעי האדום והשחור המזוהים איתן, וכן תכלולנה כיתוב של ביטוי סלנג בעברית, בכיתוב באנגלית, הפונות לצרכנים הישראלים ולתיירים הרבים שיפקדו את ישראל לרגל התחרות.

כמו כן, עם המהדורה המיוחדת יושק גם כיסוי האלומיניום החדשני של הפחיות, שיתווסף אליהן לראשונה מאז הושקה פחית המשקה בישראל, בראשית שנות ה-80. קוקה-קולה ישראל, מבית החברה המרכזית למשקאות קלים בע"מ, תהיה הראשונה בעולם אשר תציג את מכסה הפחיות החדש. מכסה האלומיניום החדש מולבש באמצעות חום על הפחית ללא שימוש בדבק.

שלי שמיר קינן, סמנכ"לית שיווק קוקה-קולה ישראל, מסרה: "קוקה-קולה נרגשת לעשות כבוד לחגיגות המוזיקה בעיר ת"א ולהציג חדשנות פורצת דרך בעולם האיכות וחווית המוצר, של פחיות המשקה האהוב. קוקה-קולה ישראל חרטה על דגלה להביא לצרכן הישראלי את הפיתוחים החדשים ביותר בשוק המשקאות והיא גאה להיות הראשונה אשר משיקה את מכסה האלומיניום במוצרי קוקה-קולה. אנו בטוחים כי ההשקה החדשה תשנה את התפישה של הצרכן לגבי סטנדרט האיכות בענף המשקאות".

לראשונה יכוסו כל הפחיות ממשפחת מותגי קוקה-קולה: 'קוקה-קולה קלאסי', 'קוקה-קולה זירו' ו-'דיאט קוקה-קולה', 'קוקה-קולה זירו לימון', 'פאנטה' ו'ספרייט' במכסה אלומיניום שייצור סטנדרט חדש של איכות. המכסה החדש יבטיח לצרכנים מוצר פרסונלי יותר וייתן מענה איכותי יותר, תוך שהוא מגן על הפחיות מלכלוך ואבק. המוצר שיגיע לצרכנים יהיה בסטנדרט חדש של איכות וללא שינוי בטעם.

נביעות משיקה מהדורה מוגבלת וחגיגית לכבוד האירוויזיון

מהדורת אירוויזיון של נביעות.
צילום: סטודיו כפיים

"נביעות", חברת המים המינרליים המובילה בישראל, משיקה את מהדורת המים הרשמיים של תחרות האירוויזיון. לרגל התחרות, שתתארח בחודש מאי הקרוב בתל-אביב, משיקה החברה בקבוקים ומארזים מעוצבים שעליהם יוטבע הלוגו "אירוויזיון 2019".

בנוסף, על הבקבוקים והמארזים במהדורה המיוחדת יופיעו כוכבי האירוויזיון הישראלים מכל הזמנים וביניהם יזהר כהן, דנה אינטרנשיונל, גלי עטרי ואף אריזה שתוקדש לאיחולי הצלחה לנציג ישראל בתחרות השנה: קובי מרימי.

נביעות תיקח חלק בכל אירועי האירוויזיון כספקית חסות המים הרשמית בשיתוף עם כאן, תאגיד השידור הישראלי בחדרי האירוח של הנציגים, בעמדות השיפוט, בעמדות חלוקה ביורוויז'ן-ווילג' ואף במתחמי ההופעות שיוקמו בגני התערוכה במיוחד לרגל התחרות.

רשת מקס ברנר משיקה מארזי פרלינים במהדורה מיוחדת ומוגבלת לכבוד אירוויזיון 2019

רשת מקס ברנר גאה להשיק מהדורת פרלינים מיוחדת לרגל אירוויזיון 2019 המכילה אוסף ייחודי של פרלינים הנעשים בעבודת יד ומחומרי הגלם הטובים והמשובחים ביותר, על פי שילוב בין ידע מסורתי לתפיסה מודרנית של טעמים, עליהם מוטבעים הדפסים מיוחדים וצבעוניים בעיצוב אישי.

מהדורת הפרלינים המיוחדת של 'מקס ברנר' לאירוויזיון הינה הבחירה האולטימטיבית כמתנה מתוקה ומזכרת מיוחדת. המארז הייחודי כולל מיקס של מגוון טעמים נפלאים לבחירה: נוגט מריר, נוגט חלב, נוגט חלב עם פקאן בקרמל, נוגט חלב עם קוקוס קלוי, נוגט חלב מוקה, נוגט חלב עם מלח ים.

ניתן להשיג את המארז המיוחד בשני גדלים:

  • מארז מהודר הכולל 9 פרלינים – 54 ₪
  • מארז מהודר הכולל 18 פרלינים – 98 ₪

להשיג בכל אחת מחנויות השוקולד של מקס ברנר ברחבי הארץ

מוצרים חדשים מבית "השדה מוצרים אורגניים"

סדרת פירות טרופיים , אורגניים בצנצנת – אננס, פפאיה, מנגו וקוקטייל פירות

פירות אורגניים בצנצנת של חרת השדה
צילום: הדס ניצן

חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה סדרת פירות טרופיים אורגניים מסרי לנקה: אננס, מנגו, פפאיה, קוקטייל פירות וכולם במיץ אננס אורגני טעים ומרענן במיוחד.
הצנצנות מכילות 100% רכיבי פרי ולא פחות חשוב מכך כל הפירות בסדרה הינן ללא תוספת סוכר.

מכיוון שפירות טרופיים אורגניים אלו אינם נמצאים באזורינו באופן קבוע וזמין, הסדרה המרעננת מייצרת לנו את האפשרות לשימוש קבוע בפירות גם כנשנוש היישר מן הצנצנת וגם לאפיית עוגות, סלטי פירות, תבשילי קארי לסוגיהם ועוד. בנוסף, כמו כל מוצרי השדה מוצרים אורגניים גם סדרת הפירות נקייה מחומרי הדברה, חומרים משמרים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s).

מחיר מומלץ לצרכן: 19.9 ₪ ליחידה | להשיג בבתי הטבע השונים וברשתות השיווק ברחבי הארץ

ניוקי תפו"א איטלקי ואורגני

ניוקי אורגני- השדה מוצרים טבעוניים
צילום: הדס ניצן

חברת השדה מוצרים אורגניים משיקה לראשונה ניוקי תפוחי אדמה אורגני באריזת ואקום המגיע הישר מאיטליה. בניגוד לחקלאות קונבנציונלית בה תפוחי האדמה עוברים ריסוס בחומרי הדברה ובכימיקלים, הניוקי של 'השדה מוצרים אורגניים' עשוי מרכיבים אורגנים בלבד והינו נקי מחומרי הדברה, חומרים משמרים מלאכותיים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית. משמעות הבחירה בניוקי אורגני היא בחירה במזון נקי ובריא יותר.

בסדרה שני מוצרים: ניוקי אורגני וניוקי אורגני עם חיטה מלאה. הניוקי אינם מכילים ביצים ולכן מתאימים גם לטבעונים ובנוסף, ארוז באריזת ואקום, דבר המקנה ערך מוסף בשמירת הטריות של המוצר.

אופן ההכנה: הכנת הניוקי קלה מאוד. מכניסים אותם לסיר מלא מים רותחים. מבשלים מספר דקות עד שהניוקי צפים על פני המים. מסננים ומוסיפים לרוטב שאוהבים.

רכיבים: מחית תפוחי אדמה אורגניים (70%) (מים, שבבי תפוחי אדמה אורגניים מיובשים), קמח חיטה מלא אורגני (20%) (מכיל גלוטן), עמילן תפוח אדמה אורגני (8%), סובין חיטה אורגני (מכיל גלוטן) קמח אורז אורגני, מלח, מווסת חומציות (חומצה לקטית)

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 ₪ (400 גרם) | להשיג בבתי טבע וברשתות השיווק ברחבי הארץ

מוצרים חדשים מבית VEGA מוצרים טבעוניים

VEGA מוצרים טבעוניים גאה להציג: DANDIES – מרשמלו טבעוני

בקרוב המדינה תתמלא באלפי מדורות אבל רגע לפני החגיגות, כדאי לעצור ולהצטייד במרשמלו הטבעוני- DANDIES, של וגה מוצרים טבעוניים, שלהבדיל מכל סוגי המרשמלו הקיימים בשוק, אינו מכיל ג'לטין מן החי. בסדרה שני גדלים: מיני מרשמלו ומרשמלו בגודל רגיל.

מרשמלו DANDIES מצטרף להיצע המתוקים של חברת וגה מוצרים טבעוניים ומגיע בשני גדלים, רגיל ומיני בטעם וניל. המרשמלו עשוי וניל אמיתי, אינו מכיל צבעי מאכל, חומרים משמרים ורכיבים מהונדסים גנטית.

מרשמלו DANDIES טבעוני
צילום: הדס ניצן

כידוע, למרשמלו שימושים רבים ואחריי שנסיים לאכול את המרשמלו על שיפוד בל"ג בעומר, הוא יכול לשמש גם לאפיית עוגות/ עוגיות, כתוספת מתוקה בפונדו שוקולד, לתיבול סלט פירות או פשוט להכניס לתוך כוס שוקו חם.

מחיר מומלץ לצרכן: בין 22.90-23.90 ₪ ליחידה (283 גרם) | כשרות: כשר פרווה | להשיג בבתי הטבע השונים וברשתות השיווק ברחבי הארץ

ממרח ויגו – ממרח אגוזי לוז וקקאו אורגני קראנץ'

ממרח ויגו- וגה מוצרים טבעוניים
צילום: הדס ניצן

חברת וגה מוצרים טבעוניים משיקה מוצר נוסף בסדרת ויגו: ממרח אגוזי לוז וקקאו קראנץ'. לממרח מרקם עשיר, קטיפתי ושוקולדי. הוא מעולה למריחה על לחם ולשילוב במאפים מתוקים כגון פנקייקים וקרפים ואפילו לציפוי עוגות ומילוי עוגיות.

ממרח ויגו מכיל רכיבים אורגניים איכותיים וכמות גדולה של אגוזי לוז (המהווים 22% מכלל הרכיבים). הקקאו, הווניל והסוכר שבממרח נרכשים מפרויקטים של סחר הוגן בפיקוח. בנוסף, הממרח אינו מכיל רכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s), כולסטרול, שומן טראנס, לקטוז, קזאין וחומרים משמרים.

הממרח מתאים לטבעונים, לרגישים ללקטוז, לנמנעים מחלב, לתומכים בסחר הוגן ולכל אלו שמעוניינים בממרח מתוק וטעים עשוי מרכיבים איכותיים עם טוויסט אגוזי ממכר. הממרח משווק בצנצנת של 200 גרם, וניתנת לשימוש חוזר. פשוט למרוח…ויגו.

רכיבים: סוכר קנים אורגני, אגוזי לוז אורגניים (22%), שמן חמניות, אבקת קקאו אורגנית דלת שומן (10%), חמאת שיאה, חומר מתחלב (לציטין חמניות אורגני), וניל אורגני טחון. סוכר, וניל וקקאו בפיקוח סחר הוגן.

מידע אלרגני: מכיל אגוזים. עלול להכיל שאריות של שקדים וחלב.

מחיר מומלץ לצרכן: 25.90 ₪ | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ

מוצרים חדשים של חברת כרמית

חברת כרמית מרחיבה את סדרת Panini – פניני ומשיקה סדרת קרקרים אפויים מירקות עם קמח שיפון מלא

קרקרים עם ירקות של כרמית
צילום: סטודיו כרמית

חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, מרחיבה את ליין מוצרי תחליפי הלחם בסגנון איטלקי איכותי ועשיר בטעמים –  Panini  – פניני (לחם בית באיטלקית). ומשיקה, סדרת קרקרים חדשנית הכוללים שלושה מוצרים העשויים מירקות בטעמים של: סלק, גזר וקייל,  על בסיס קמח שיפון מלא. הקרקרים ללא כולסטרול וללא חומרים משמרים. ההשקעה במהלך ובפיתוח נאמד בכ- 1.2 מיליון ₪.

הקרקרים החדשים העשויים מירקות, בעלי טעמים מיוחדים ונראות צבעונית מרהיבה המקשטת כל שולחן אירוח.

סדרת המוצרים החדשה, מספקת פתרונות מגוונים וטעימים, הן כתחליף ללחם והן כהצעה לאירוח מושלם ובנוסף, תיתן מענה לכל אותן ארוחות קטנות, והפסקות במהלך היום, האריזה נוחה ומתאימה גם לנשיאה בתיק לכל טיול או פיקניק.

סדרת הקרקרים בירקות יצטרפו לסדרה הקיימת הכוללת: קרקר דגנים, ב- 5 טעמים ותוספות: קלאסי בתוספת שומשום, קרקר בתוספת זיתים ושום, קרקר בתוספת צ'ילי פיקנטי, קרקר עם  תערובת תבלינים וקרקר עם עגבניות ובזיליקום, קרקר דגנים ארוז באריזה נוחה ויעילה לטובת שמירה על טריות.

מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 ₪ למארז | כשרות: בהכשר מהודר של ווסטהיים | להשיג בכל רשתות המזון המובילות

כרמית מצננת לך את הקית ומציעה שלוקים בטעמים מוגזים מרעננים ללא ממתיקים מלאכותיים

שלוקים בטעמים מוגזים של חברת כרמית
צילום: סטודיו כרמית

חברת "כרמית"- מובילת שוק חטיפי הקרח – שלוקים מציעה לקיץ 2019, שלוקים בטעמים מוגזים: קולה, תותית וליים, ללא צבעי מאכל וללא גלוטן .

כחלק מהמגמה הגוברת היום בשתיית מים בטעמים, חברת כרמית מציעה מוצר דומה לילדים, במארז אישי, שקוף, טעים ומרענן ללא ממתיקים מלאכותיים.  אריזת השלוקים שקופה ומאפשרת לראות את המוצר עצמו, המוצר נוח לאחיזה ביד, לא מטפטף ולא מלכלך ומהווה פתרון מושלם לימי הקיץ חמים.

את איגלו שלוקים בטעמים מוגזים ניתן להשיג באריזה של 60 יחידות בטעמים: קולה, תותית וליים, ומוצר זה יצטרף למארז הקיים בטעמי פטל, ענבים ולימון.

מחיר מומלץ לצרכן:10.90 ₪ | כשרות: בד"צ העדה החרדית | להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הנבחרות בשוק הפרטי

טבעול במהדורה מוגבלת – הסדרה החריפה: נקניקיות צ'וריסו והמבורגר חלפיניו

הסדרה החריפה של טבעוללכבוד יום העצמאות, המאופיין במנגלים, משפחה, חופש, הופעות וחגיגות, משיקה טבעול סדרה חדשה במהדורה מוגבלת: הסדרה החריפה. הסדרה כוללת שני מוצרים חדשים וטבעונים: נקניקיות צ'וריסו והמבורגר חלפינו – חריפים ומתאימים במיוחד למנגל ועל האש. עם השקת שני מוצרים חדשים אלה, סוף סוף יכולים גם צמחונים וטבעונים ליהנות מחוויית "על האש" עסיסית וטעימה במיוחד.

הנקניקיות החריפות, עסיסיות במיוחד, ומכילות 16.5 גרם חלבון ל- 100 גרם (שהם 2 יחידות). ההמבורגרים החריפים מספקים ביס בעל מרקם בשרני ומהנה, מכילים 15 גרם חלבון ל100 גרם, (12.6 גרם חלבון ליחידה).

לדברי מנכ"לית טבעול, עדי קוהלי, "יום העצמאות הוא חג המנגלים הישראלי. טבעול מביאה השנה מגוון מרענן בדמותה של הסדרה החריפה המאפשרת ביס עסיסי, חריף וטעים של המבורגרים ונקניקיות המבוססים על חלבון מן הצומח. שני המוצרים מתאימים במיוחד לצלייה על הגריל על מנת להוות מגוון איכותי לחווית ה"על האש" של החג."

מחיר מומלץ לצרכן: 29.9 ₪ (נקניקיות צ'וריסו – 450 גרם | המבורגר חלפיניו – 504 גרם) | כשרות: בעל"ז | להשיג בכל רשתות השיווק

מגוון מוצרי "מעדני יחיעם" לחגיגות יום העצמאות ול"ג בעומר

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" משווקת לרגל חג העצמאות ול"ג בעומר, מגוון מוצרי מעדני בשר המתאימים לחגיגת בשרים טעימה ועשירה במיוחד. החברה תשווק את סדרת הנקניקיות החדשה מתוצרתה ללא חומרים משמרים כלל, הכוללת נקניקיות עוף ונקניקיות חריפות המכילות 12% חלבון ומשווקות באריזות 400 גרם. עוד תשווק יחיעם את נקניקיות הפרמיום "קנאקרס" המכילות 13% חלבון ומשווקות באריזת 280 גרם. בנוסף, מציעה יחיעם לצלות על האש קבנוס בטעמים פפרוני וקלאסי, מעדן אמיתי.

נקניקיות ללא חומרים משמרים כלל של מעדני יחיעם איכותיות, עסיסיות וטעימות, ללא גלוטן, ללא סוכרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמאט. נקניקיות קנאקרס של יחיעם מיוצרות מבשר הודו ובקר ומתובלות על פי מתכון מקורי. נקניקיות קנאקרס מכילות נתחי בשר איכותיים ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי במיוחד ומעולות על האש.

כל סוגי הנקניקיות מצוינות בהכנה על האש ומתאימות לאירועי מנגל בבית ובחוץ. המלצת השף: יש לצלות על אש נמוכה. לא לשרוף!!

מחיר מומלץ לצרכן: נקניקיות עוף ונקניקיות חריפות ללא חומרים משמרים: כ-13.90 ₪ לאריזת 400 גרם. סדרת נקניקיות פרמיום יחיעם (וינר/קנאקרס/קרקובר): כ-14.90 ₪ לאריזת 225 – 280 גרם. קבנוס (פפרוני/קלאסי): כ-10.90 ₪ לאריזת 125 גרם | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

חברת "אחוה" משיקה חטיף PRO: מעדן שומשום בתוספת חלבון

מעדן שומשום עם חלבון פרו חברת אחוה
צילום: יעל האן

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה חטיף חדש ומהפכני: PRO – מעדן  שומשום בתוספת חלבון. החטיף החדש הינו חטיף מועשר בחלבון, מכיל 20% חלבון, 54% חלבון יותר מבחלוה רגילה, מבוסס טחינה גולמית תוצרת "אחוה" ועם פחות סוכר (ביחס לחלוה בטעם וניל), אשר ישווק באריזות 40 גרם. החטיף החדש מכיל 55% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", הידועה בערכים התזונתיים הגבוהים שלה ושהינה דלת נתרן. חטיף החלבון ללא חומרים מהחי, מתאים לילדים, ספורטאים, טבעונים ולכל מי שזקוק להשלמת חלבון בתפריט. החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות.

החלוה נחשבת כמזון בריאות הכי מתוק, בזכות תכולת הטחינה הגולמית שמהווה מרכיב עיקרי במוצר. טחינה גולמית של חברת "אחוה" ידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת "אחוה", חלוה מתוצרת אחוה הינה החלוה הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2018. "אנו רואים עלייה גוברת בביקוש למוצרים מבוססי טחינה גולמית, כשהחלוה מובילה את המגמה בתחום החטיפים המתוקים. הצרכנים לא מוותרים על החלוה ומזהים בה יתרון תזונתי בשל רכיב הטחינה הגבוה בה. לאור התגברות הדרישה למוצרים עשירים בחלבון, שמחנו לפתח ולהביא לקהל לקוחותינו חטיף עשיר בחלבון, תוך שמירה על מדיניות המחירים השווים לכל נפש של המפעל".

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגיתM.Sc , חטיף השומשום החדש בתוספת חלבון של חברת אחוה הוא דרך חדשה וטעימה לספק לגוף תמיכה תזונתית גבוהה באריזה אישית, עם דגש על כמות יפה של חלבון. מדובר בחטיף העשוי מטחינה גולמית (לפחות 55% טחינה!) עם העשרה משמעותית של חלבון (54% יותר מבחלוה רגילה). בנוסף לכך נשמרים בחטיף כל היתרונות התזונתיים המוכרים של השומשום: ערכים תזונתיים גבוהים של חומצות שומן חיוניות, סידן, ברזל ומינרלים חיוניים נוספים. החידוש של חברת אחוה בשילוב חלבון סויה בחטיף השומשום הופך אותו להרבה יותר מאשר "עוד חטיף טעים". שילוב החלבון בחטיף השומשום מאפשר לתת תמיכה נאותה של חלבון, בנוסף לארוחות המרכזיות, עבור אוכלוסיות שנושא החלבון חשוב עבורן. למשל ספורטאים, ילדים ונוער בשלבי גדילה, נשים, הגיל השלישי ועוד. החטיף מכיל 8 גרם חלבון, 106 מ"ג סידן, 2 מ"ג ברזל ו-7 גרם סיבים תזונתיים. מתאים למי שמחפש ארוחת ביניים עם כמות יפה של חלבון וערכים תזונתיים גבוהים, בלי לוותר על ההנאה שבאכילת החטיף.

מחיר מומלץ לצרכן: 2.5 – 3 ₪ לאריזת 40 גרם | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

לרגל יום העצמאות מציעה צבר מהדורה מיוחדת: חומוס צברי ישראלי וטחינה צברית ישראלית – במהדורה מוגבלת

יום העצמאות הוא ללא ספק גם חג המנגלים, חג ה"על האש" הרשמי של ישראל ובהתאמה לכך גם הפכו החגיגות ליום החומוס והטחינה הלאומי של ישראל.

מדי שנה צורכים בישראל כ-16,500,000 טון חומוס. לקראת יום העצמאות היקף המכר של החומוס גדל ב-70%, בהשוואה לשאר ימות השנה. יום העצמאות מביא לזינוק בניגובים – הישראלים מנגבים כ-27,000 טון חומוס ביום אחד. כוכבי המכירות ביום העצמאות הם החומוס הקלאסי, חומוס עם תוספת חריף, טחינה אמיתית וסלט כרוב אדום.

במקביל, הישראלים גילו מחדש את האהבה לטחינה. ניכרת עלייה בצריכת טחינה בכל ימות השנה, וביום העצמאות היא משתלבת ביותר ויותר מנות ומתכוני 'על האש' עסיסיים. הטחינה נחשבת במקומות רבים ל"סופר פוד" ישראלי, שהוא גם אותנטי ושורשי וגם טעים ובריא במיוחד.

לרגל חגיגות עצמאות ישראל, מביאה צבר לצרכנים את החוויות הישראליות האותנטית – 'חומוס צברי ישראלי' – חומוס ייחודי, בעל מרקם רך ומשובח שנולד מתוך מתכון נוסטלגי ואהוב ביותר של פעם ולאחר חיפוש טעם החומוס הישראלי האהוב ביותר לדורותיו. התוצאה: מתכון חומוס חלק, שטעמו מחזיר אותנו אחורנית לתקופה נוסטלגית של מדינת ישראל.

וגם חדש: 'טחינה צברית ישראלית' – טחינה משובחת, עשירה, בעלת מרקם עדין, בתיבול מדויק ומשתלבת נפלא בביס המפנק של הפיתה עם התוספות שבתוכה.

'חומוס צברי ישראל' ו-'טחינה צברית ישראלית' מוצעים במהדורה מוגבלת עד לסוף חודש מאי, באריזה בולטת ואטרקטיבית בצבעי כחול-לבן ובמשקל 600 גרם. כשרות: בד"צ העדה החרדית

SOOM – סדרת מעדנים ללא חלב על בסיס טחינה גולמית של שטראוס

SOOM - סדרת מעדנים על בסיס טחינה של שטראוס
צילום: דן לב

אחרי השקת ONLY – מעדן פרוביוטי ללא חלב, חברת שטראוס מרחיבה את פלטפורמת המוצרים בעולם תחליפי החלב ומשלבת את מומחיותה בעולם הטחינה יחד עם מומחיותה בעולם המעדנים. שילוב שיצר חידוש מקורי וטעים במיוחד – מעדן טחינה קסום שלא תרגישו שהוא ללא חלב בטעמי שוקולד, נוגט ווניל.

אלי איצקין, מנכ"ל שטראוס מחלבות: "חלק מהבשורה של המטבח הישראלי לעולם היא אהבת הטחינה הגולמית והרחבת השימושים בה. טחינה גולמית הינה חומר גלם נהדר בעולם תחליפי החלב הודות למרקמה הקרמי והמפנק. במסגרת המסע שלנו לתת מענה לצורך הגובר למוצרים ללא חלב, פיתחנו סדרת מעדנים מקורית, מפתיעה ומאד מאד טעימה, המתאימה למי שמחפש מעדן ללא חלב, טבעוני, ללא גלוטן, לאוהבי מעדנים בכלל ולאוהבי הטחינה בפרט."

קטגוריית תחליפי החלב בישראל ובעולם נמצאת בצמיחה חסרת תקדים בהשוואה לתחום המזון. מהנתונים עולה שהשוק בישראל צמח בשנה האחרונה ב-23% ומתוכו קטגוריית המעדנים ללא חלב צמחה ב-32% וגלגלה ב-2018,  כ-33 מיליון שקלים בשנה. המגמה בשוק תחליפי החלב בעולם היא לחפש מקורות תחליפי חלב אחרים מסויה.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.20 ₪ | כשרות: כשר פרווה בכשרות שארית ישראל | ללא גלוטן | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

פול ירוק ללא קליפה של סנפרוסט

 סנפרוסט משיקה פול ירוק עם קילוף כפול
צילום: ברוך נאה

סנפרוסט, החברה המובילה בישראל בתחום הירקות הקפואים, מרחיבה את מגוון מוצריה לקראת חג הפסח ומשיקה לראשונה פול ירוק עם קילוף כפול- ללא תרמיל וללא קליפה. הפול הקלוף מתאים במיוחד כבסיס להכנת מרק הפול המסורתי של העדה המרוקאית בפסח, אשר מצריך קילוף ידני של כל גרגר בנפרד.

כעת, סנפרוסט מציעה מענה, נוח וזמין, החוסך זמן ומאמץ בהכנת הארוחה- הפול קלוף מהתרמיל ומהקליפה, שטוף ומוכן לבישול, ללא התעסקות נוספת. כמו כן- הפול הירוק של סנפרוסט עובר תהליך חליטה לפני ההקפאה, אשר מקצר משמעותית את זמן הבישול הארוך שמצריך הפול עד לריכוך.

הפול הוא מאכל פופולארי במזרח התיכון ובישראל בפרט, בשל היותו טעים ובריא ומתאים למגוון מנות, כמו חומוס, פלאפל, תבשילים וסלטים. הפול הירוק עשיר בערכים תזונתיים, הוא מקור לחלבון, חומצה פולית, ויטמינים B3 ו- B2, ברזל ומגנזיום. כמו כן הוא דל בשומן ועשיר בסיבים תזונתיים, מה שהופך אותו לפתרון מצוין לחג הפסח עבור אוכלי הקטניות.

כמו כל הירקות הקפואים של סנפרוסט, גם הפול הירוק נקטף ישירות מהשדה, כאשר הוא "צעיר" ונמצא בשיאו מבחינת הטעם, המרקם, הצבע והערכים התזונתיים, ללא תוספים וללא חומרים משמרים. תרמילי הפול של סנפרוסט נקטפים ומוקפאים בחורף, וכך מאפשרים זמינות לאורך כל השנה, ללא תלות בעונת הגידול.

פול ירוק קלוף של סנפרוסט יימכר באריזת 600 גרם.

מוצרים חדשים מבית שר (Schär)

לחמים חדשים ללא גלוטן מוכנים לאכילה ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים

סדרת לחמים ללא גלוטן מוכנים לאכילה ללא צורך בהקפאה של שר
צילום שר/יח"צ

חברת שר (Schär), המובילה באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, משיקה לחם חדש ללא גלוטן מוכן לאכילה, מזין וטעים, ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים: פאן מולטיגראנו. בנוסף, משיקה החברה את לחם פאן בלנקו ולחם פאן רוסטיקו במתכון משופר: פחות נתרן, פחות שומן, ללא שמן דקל ויותר סיבים תזונתיים. כל הלחמים מגיעים באריזה חדשנית השומרת על טריות הלחמים, מונעת את הצורך בהקפאה ומבטיחה טעם, מרקם וריח נפלא של לחם אמיתי.

נבחרת הלחמים החדשה של שר כוללת: לחם פאן מולטיגראנו – לחם טרי עשיר בטעמים ובמגוון זרעים, זהה בטעמו לטעם של לחם אמיתי, לחם פאן בלנקו – לחם טרי בעל מרקם עדין, מתאים במיוחד לילדים, נפלא לשימוש לכריכים לגן או לבית הספר ולחם פאן רוסטיקו – לחם טרי כפרי, מועשר בזרעי פשתן, חמנייה ודוחן. מתאים במיוחד לכריכים ולטוסטים, משתלב מצוין עם כל ממרח. כל הלחמים מהווים מקור לסיבים תזונתיים, טבעוניים ואינם מכילים לקטוז, חלב וביצים.

לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת "ליב", הנציגה הבלעדית של שר בישראל: "כחלק ממדיניות החברה לספק מוצרים איכותיים ללא גלוטן, שיהיו גם – מזינים וגם טעימים, שוקדת החברה כל הזמן על שיפור המתכונים הקיימים. אחד האתגרים הגדולים היום בקרב הנמנעים מגלוטן הוא צריכת מזון בריא ומזין. הלחמים החדשים מזינים יותר, בריאים יותר וטעימים יותר. כמו כן, אריזת הטריות מהווה – פתרון נפלא למטיילים בארץ ובחו"ל. האריזה הקומפקטית נכנסת לכל תיק ומאפשרת לשמור על אורח חיים ספונטני".

בישראל משווקים מוצרי חברת "שר" על ידי חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי לקטוז וגלוטן. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות.

מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ₪ לאריזת 250 גרם | כשרות: כשר פרווה אפיית ישראל בהשגחת הרבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג ברשת ניצת הדובדבן, טבע קסטל, טיב טעם, אניס, AM:PM, מרכז מזון ובחנויות הטבע הפרטיות.

Chocolix – ביסקוויט פריך במילוי קרם בטעם קרמל מצופה בשוקולד חלב

שוקוליסט Chocolix של חברת שר
צילום שר/יח"צ

חברת שר (Schär), המותג המוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, מרחיבה את קטגוריית חטיפי הפינוק בתחום הללא גלוטן ומשיקה בישראל חטיף פינוק חדש: Chocolix – ביסקוויט פריך במילוי קרם בטעם קרמל מצופה בשוקולד חלב. השוקוליסט הוא חטיף בסגנון "טוויקס", ביסקוויט פריך במילוי קרם בטעם קרמל, מכיל 32% שוקולד חלב ו-30% קרם בטעם קרמל, מצופה בשכבה עשירה של שוקולד חלב, ללא גלוטן כמובן ובטעם ממכר. משווק במארז של 5 יחידות ויימכר בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות המזון הנחבחרות.

חטיף Chocolix ללא גלוטן בעל טעם וחוויה כמו של מוצר רגיל ועונה על צורך של פינוק מתוק שאינו מכיל גלוטן, באיכות נפלאה ובזמינות בכל ימות השנה. לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת "ליב", הנציגה הבלעדית של שר בישראל: "אנו שמחים להרחיב את קטגוריית חטיפי הפינוק בתחום הללא גלוטן ולהציע מגוון רחב יותר של אפשרויות. מהיום ילדים צליאקים יכולים להרגיש ממש כמו כולם וליהנות מחטיפים מפנקים, בבילוי עם משפחה או עם חברים". השוקוליסט מעולה כמנת לאחה"צ או כנשנוש לצד הקפה.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 25.90 ₪ לאריזת 5 יחידות (110 גרם) | כשרות: כשר חלבי בהשגחת הרבנות פררה ובאישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות טיב-טעם, אניס, סטופ מרקט, PM: AM ומרכז מזון.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X