fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – ינואר 2021

עיגוליות תות מבית אסם

אין על ערגליות. 
לא משנה איזו עוגיה תצא ועד כמה מושחתת שהיא תהיה, בסופו של יום ערגליות מסמלות את הבית והן תמיד יהיו טעימות. נכון, יש ויכוח מתמיד מה עדיף – ערגליות שוקולד או ערגליות תות, אבל אני אומרת: למה להתווכח אם אפשר גם וגם 😊.

אסם השיקו מהדורה חדשה של ערגליות והערגלית האהובה קיבלה מייקאובר אבל רק בצורה ולא בטעם. תכירו את עיגוליות – ערגליות תות בצורת עיגול.
אותו הטעם רק בצורה חדשה. 

אצלנו בבית החבילה חוסלה מהר מדי. יש משהו בצורה העגולה שגורם לך להמשיך לנשנש ולאכול. הילדים התלהבו והקטנה אמרה שהיא רוצה "ערגליות תינוק" ולא "ערגליות אמא". בקיצור – יש הצלחה !

עיגוליות תות
עיגוליות וערגליות תות של אסם

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית: ממרח בטעם חמאה מופחת שומן

נכון שאני לא טבעונית, אבל מאז שיוצא לי להתנסות במוצרים של משומשו אני כל פעם מחכה למוצר חדש שלהם. הם טעימים ממש ולא מרגישים הבדל בינם לבין "הגרסה החלבית".

כך גם עם הממרח החדש שלהם בטעם חמאה על בסיס שמן קוקוס. מה שנחמד בממרח הזה זה שהוא עשוי רכיבים צמחיים בלבד, ללא חלב, ללא כולסטרול, ללא סויה וללא חומרים משמרים.  הממרח מכיל מחצית מכמות השומן שיש בחמאה רגילה וגם מחצית מהקלוריות וזה כבר טוב.

ומה לגבי הטעם? אז כמו ביתר המוצרים של משומשו, גם כאן יש מוצר באיכות גבוה וטעם נפלא. יש לו באמת טעם של חמאה, ובניגוד לחמאה שהיא לפעמים קשה ולא ניתנת למריחה – ניתן למרוח את זו בקלות. 
גם לילדים הכנתי כריכים איתה והם לא הרגישו בכלל בהבדל.  בקיצור – מומלץ בחום 😊

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית: ממרח בטעם חמאה מופחת שומן של משומשו

עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, במילוי פרג ודניש קינמון

כשהייתי קטנה וכשסבא שלי היה בחיים הוא עבד בבנק לאומי. במהלך היום הם היו מקבלים עוגות שמרים אישיות ולא תמיד הוא היה אוכל אותם בעבודה ואז היה מביא הביתה. תמיד כשהיינו מגיעים אליהם, הוא היה דואג להביא לנו מהעוגות האלה שלהן הוא קרא "עוגות בנק". שנים לא חשבתי על "עוגות בנק" כי גם סבא לא איתנו כבר יותר מדי שנים, וגם כי לא ממש יצא לי להתקל בהם יותר מדי.

הייתה דפיקה בדלת והשליח הביא עמו חבילה. כשפתחתי אותה נדהמתי לראות "עוגות בנק". מדובר בעוגות שמרים אישיות חדשות של אחוה ובשניה אחת הם החזירו אותי לגיל 5-6.

יש 3 טעמים: דניש קינמון, במילוי שוקולד ובמילוי פרג. המאפה בטעם ביתי ממש ועד כמה שהוא טעים ככה אפשר גם לחמם אותו ולהגיש חמים. 
לצערי, לא ממש טעמתי אותם כי בעלי חיסל את שלושתם עוד באותו יום. אז כשאמצא אותם בסופר השכונתי, אוכל לחזור אחורה ולהרגיש לשניה שאני אוכלת "עוגת בנק".

מחיר: כ- 2.5 – 3.5 ₪ (לעוגה אישית באריזת 120 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ. 

עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, במילוי פרג ודניש קינמון מבית אחוה

YO'RIDGE – שילוב טבעוני של יוגורט ופורידג' מושק בישראל

כשהייתי בלונדון לפני יותר מדי שנים (חייבת שידור חוזר), יצא לי לאכול פורידג' לארוחת בוקר בבית מלון. לא ממש עפתי על העניין, למרות שאני כן אוהבת דייסות שיבולת שועל או סולת. אבל משהו בפורדג' לא עשה לי את זה.

מאז לא יצא לי לאכול פורדג' אסלי בריטי עד עכשיו כשיצא לי לטעום מוצר חדש העונה לשם YO'RIDGE והוא למעשה שילוב של יוגורט ופורידג'. 
זו סדרת מוצרים מן הצומח המשלבים חתיכות שיבולת שועל, יוגורט ללא חלב ודייסה. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט חלבי ואחוז גבוה של פרי.

המוצרים סמיכים אז לא להיבהל. באופן מפתיע הם טעימים. בכפית הראשונה לא ממש מבינים מה הולך בפה, אבל אחרי ביס נוסף מבינים שזה משהו ייחודי ולא רוצים שהוא יגמר. אני כן חייבת לציין שהילדים שלי לא התחברו לזה ולדעתי זה מעדן יותר למבוגרים, אבל שווה לכן לנסות גם עם הילדים שלכן.

הסדרה כוללת 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות. אני הכי אהבתי את התפוח עץ וחמוציות. זה קצת הזכיר לי איזה מאפה חמים וטעים ביום חורף קר (מה שפחות קורה במדינה שלנו אבל תזרמו איתי). 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.90 ₪ ליחידה (125 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות ישראל | להשיג בחנויות שופרסל גרין 

YO'RIDGE - מעדן יוגורט עם דייסה

צ'ונגו פופקורן - חטיפי מיני שניצל, מבית "עוף טוב"

באחד ממהדורות "חדשות הצרכנות" כתבתי שאצלנו בבית צורכים שניצלים קפואים. יש לנו אותם מוכנים בסטנדביי בפריזר למקרה שלא מספיקים להכין צהריים, ולפעמים גם כשכן מכינים, הילדים מעדיפים את השניצלים הקפואים והמוכנים על-פני עוף בתנור 🤷‍♀️

מאז שצ'ונגו נכנסו לחיינו, זה בין השניצלים הבודדים שהילדים עצמם מבקשים שנקנה. הם מתלהבים בטירוף מהשם שלו ואוהבים להגיד אותו, ועוד יותר מתלהבים מהטעם והעסיסיות. ובאמת, כאשר מוציאים אותו מהתנור, הוא עסיסי באותה מידה של שניצל שיצא הרגע מהשמן הרותח.

לכבוד הסגר השלישי שבא עלינו לטובה, עוף טוב הוציאו מוצר חדש מבית צ'ונגו – חטיפי שניצל, או כפי שקוראים לסוג הזה בכל העולם – פופקורן. ברור שזה לא פופקורן ולא מכיל תירס, אבל כן מדובר בשניצלון קטנטן שאפשר לסיים בביס, בדיוק כמו פופקורן.

יש שני טעמים בסדרת הפופקורן: רגיל ומתובל. 
ועכשיו, לתוצאות השופטים 🤭:
צ'ונגו פופקורן מתובל – במקום הראשון בדירוג הבעל ובמקום השני בדירוג הילדים. אני שילבתי אותו לצד סלט והיה אחלה, בעלי אוכל אותו לצד כל תוספת ומתלהב ממנו ממש. 
צ'ונגו פופקורן רגיל – ללא ספק ברוב של 3 קולות – במקום הראשון. הילדים עפים עליו ואני ממש אהבתי.
שני הטעמים עסיסיים וכיפים, אבל השניצל בציפוי הרגיל הוא הנבחר שלנו 💪

מחיר: 29.90 – 32.90 ₪ (600 גרם) | כשרות: כשר למהדרין בהשגחת הרב א.ד. אוירבך ובכשרות מהדרין רבנות אזורית עמק המעיינות | להשיג ברשתות השיווק

שניצל צ'ונגו פופקורן

KETOIL (שמן MCT) - השמן החדש והאידיאלי לטיגון ובישול חם במטבח ולתזונה קטוגנית

שמן המטבח החדש קטו-אויל הנו שמן MCT המכיל חומצות שומן רוויות בינוניות שרשרת. זהו שמן צמחי מזוקק המופק מליבת אגוזי דקל וקוקוס* מהם ממצים רק את החומצה הקפרית והקפרילית הרצויות. התוצאה המתקבלת היא שמן צלול, שקוף כמים, אידיאלי לבישול בחום, טיגון ואפיה.

  • קטו-אויל אינו מתחמצן ונשרף בחימום וטיגון לעומת שמני מאכל צמחיים אחרים כדוגמת זית וקנולה. אינו יוצר שומן טראנס, וניתן לטגן בו יותר סבבי טיגון מבלי להחליפו. קטו-אויל – לבשל ולטגן באופן בטוח.
  • קטו-אויל נותן כבוד לחומרי הגלם – צלול וניטרלי כמו מים, ללא טעם וריח. לחציל מטוגן יש טעם של חציל, ולביצה יש טעם של ביצה ולא טעם של שמן שרוף.
  • קטו-אויל תמיד נוזלי, גם בקור – אינו קופא כשמן קוקוס, ומעולה לשימוש גם באפיה ושומר על מרקמם של המאפים.
  • קטו-אויל מסייע להפגת הרעב ולתחושת אנרגיה – זאת בזכות חומצות השומן הבינוניות הייחודיות לו, המייצרות רמה גבוהה של קטונים בדם בזמן קצר, דבר שתורם לעליה ברמות האנרגיה והגברת תחושת השובע.

השמן משווק בארץ על ידי חברת אומגה גליל שבחרה בשף צחי בוקששתר להוביל את השקתו, כמי שמשלב אורח חיים בריא ונכנס בשנים האחרונות לעולם הנטורופתיה.
השמן משווק בארץ על ידי חברת אומגה גליל.

מחיר היכרות: 65 ₪ (1 ליטר) | כשרות: כשר פרווה למהדרין – בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים – מתאים גם למאכלי חלב וגם למאכלי בשר | ניתן להזמין מאתר אומגה גליל עם שליח עד הבית או בטל': 04-9999524

שמן קטו-אויל
צילום: אסף רונן

תרסיס שמן זית כתית מעולה ללא גז של המותג (צ'יריו) CIRIO מאיטליה

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מותגי מזון בינלאומיים,  משיקה בישראל – תרסיס שמן זית כתית מעולה, של המותג האיטלקי הידוע CIRIO  (צ'יריו). שמן הזית מיוצר בכבישה קרה, עם חמיצות מרבית של 0.5%.

התרסיס מכיל 100% שמן זית ופותח ללא גז במטרה לקדם אורח חיים בריא ולהעניק חווית בישול טבעית, בריאה יותר, מדידה ה ונוחה לשימוש.  בהתזה בודדת רק 1.6 קלוריות, אידיאלי לטיגון, אפייה ותיבול. 

בתום השימוש ניתן לעשות שימוש חוזר בבקבוק התרסיס, ולמלא אותו מחדש מתוך בקבוק גדול וחסכוני יותר הנמכר על המדפים לצד התרסיס. 

שמן הזית CIRIO הינו תוצר של ידע והכרות עמוקה עם חומר הגלם, זיתים שנבחרו בקפידה, ניסיון רב שנים ותשוקה. אופיו הרב גוני וריחו העוצמתי, הם שהופכים אותו לתבלין החיוני והמושלם לשימוש יומיומי במטבח. תרסיס שמן הזית מגיעים בבקבוק מעוצב ונוח לשימוש. אידאלי לטיגון, אפייה ותיבול ומשתלב מצוין גם במנות דגים.

מדובר במוצר איכותי במיוחד, המיוצר בשיטה איטלקית מסורתית, ובתהליך ייחודי, ואינו  עובר את כל הסינונים המקובלים בהפקת שמן הזית. אי לכך, מקבל השמן מרקם אחר וטעמו המקורי בולט יותר מהשמנים הרגילים, ורמת החומציות שלו אינה עולה על 0.5%.

צ'יריו הינו, מותג מוביל בינלאומי הקיים מאז שנת 1856. והפך לאחד המותגים הגדולים והמוערכים בחקלאות ובקולינריה האיטלקית. החברה מפיקה את השמנים במפעליה שבאיטליה, שהינם מהמתקדמים בעולם מבחינת טכנולוגיה וסטנדרטים מהגבוהים בעולם המשמרים את התהליכים המסורתיים בכדי לשמר את הטעמים, המרקם והאיכות הגבוה של שמן הזית.

השמן בכשרות פרווה OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר לצרכן: 27.90 ₪  (200 מ"ל) | ניתן להשיג גם בבקבוק זכוכית במספר גדלים שונים | להשיג בסניפי רשת טיב טעם ברחבי הארץ ובמעדניות המובחרות.

תרסיס שמן זית חדש מאיטליה
צילום: יח"צ

אסם עם חטיפים חדשים של ביסלי ואפרופו

כאמור, סגר שלישי ואין יותר מדי דברים חדשים שקורים כאן. הילדים מתעוררים כל בוקר ושואלים אם היום חוזרים לגן, אנחנו עונים שלא וממשיכים בעוד יום של עבודה מהבית תוך כדי שעשוע הילדים וניסיונות לעבודות יצירה ודפי עבודה שהגננת שולחת.

אבל אז דופק שליח בדלת והופך את הימים בסגר לקצת יותר טעימים עם חטיפים חדשים למשפחת ביסלי ואפרופו.

הנה מה שחשבנו על החטיפים החדשים:

  • אפרופו בטעם גבינה – בבית יש רק שתי נשים שאוהבות אפרופו – הקטנה שלי ואני. הקטנה מכורה לאפרופו הקלאסי, אני מעדיפה את האיטלקי. אבל אז פתאום יוצא טעם חדש ושתינו רוצות אותו. הפתרון, נתתי לה את מה שהשליח הביא ויצאתי לסופר לחפש עוד. הוא פשוט טעים וגם ילדות בנות 3.5 אוהבות אותו 😄
  • ביסלי שום-בצל וביסלי זעתר – מסוג הטעמים שלא מבינים איך עד היום הם לא היו קיימים. הספקתי לטעום 2 יחידות ביסלי קטנות מהשום-בצל לפני שהוא חוסל ע"י הבעל והילדים והוא היה מעולה. מהזעתר בכלל לא הספקתי לטעום, אבל הילדים גם עפו עליו ושאלו אם אפשר לשים אותו בסלט במקום הזעתר הרגיל שאנחנו מתבלים איתו 🤷‍♀️.
החטיפים החדשים של אסם לחורף 2021

אסם משיקה מהדורות חדשות של במבה: במבה קרמל מלוח ובמבה לבבות

לאחרונה אסם מפתיעים וכל חודש מוציאים במבה חדשה. זה כיף, זה מרענן ואצלנו כולם מכורים לבמבה אז תמיד שמחים לגלות צורות ו/או טעמים חדשים. ועכשיו עם הסגר השלישי, זה בין הדברים היותר מרעננים ונחמדים שקרו.

אז תכירו את במבה לבבות ובמבה קרמל מלוח. הראשונה, במבה בצורת לבבות (בטח יצא לכן לראות את הפרסומת עם שלומי שבת המקסים), והשניה במבה במילוי קרמל מלוח. 

ומה חשבו על זה אצלנו בבית? אהבו ובענק! 
נתחיל מהבמבה לבבות – הילדים התלהבו מהצורה החדשה אך בעיקר התלהבו מזה שהבמבה יותר גדולה וזה הזכיר להם את הבמבה כדורים שבזמנו הוציאו. הקטנה שיחקה עם הבמבה על השולחן ויצרה "יצירות" עם הלבבות. הגדול בן ה5.5 בשלב של "איכס בנות" ומבחינתו כל מה שמזכיר בנות זה לא טוב, אבל הוא אמר שבמבה לבבות זה לא רק של בנות כי והסכים לאכול בהנאה 🤭.

במבה קרמל מלוח – הילדים פחות התחברו לזה אבל בעלי ואני ממש אהבנו. זה הזכיר לי טעם של פופקו בתוך הבמבה וזה היה שילוב מושלם. אם רק היו יכולים לייצר חבילות גדולות יותר, העולם היה מקום הרבה יותר טוב 😂 אז אסם בבקשה מכם – מהדורות גדולות של במבה עם מילויים. 

במבה בצורת לבבות
עילאי ומילה מציגים במבה לבבות ובמבה קרמל מלוח
עילאי ומילה מציגים במבה לבבות ובמבה קרמל מלוח
במבה לבבות ובמבה קרמל מלוח של אסם

הכירו את תחליף הקפה הבריא ביותר בעולם של המותג INKA בשני טעמים מפתיעים

חברת אורגניקזון  מציעה לחורף 2021, שני תחליפי קפה של המותג INKA (אינקה). המשקה מגיעה בסוגי וראציות: משקה דגנים ‏INKA‏ קלאסי -‏ המבוסס על שעורה שיפון עולש וסלק ומשקה דגנים INKA אורגני – משקה אורגני המבוסס על שעורה, לתת ועולש אורגני . 

המשקאות מגורענים וללא קפאין, מהווים אלטרנטיבה בריאה לקפה. בזכות תערובת הדגנים הייחודית של ‏INKA‏, למשקה טעם עדין וארומה מתוחכמת. ‏מתאים ‏גם לנשים הרות, מניקות וילדים מגיל 3.‏ לצמחונים ולטבעונים. 

המשקה אינקה, בעל אחוז סיבים גבוה המהווה מקור לסיבים תזונתיים שהינם בסיס לתזונה בריאה.‏ מתאים במקרים בהם מומלץ לא לצרוך קפאין כגון:‏ בשעות הערב, בעלי לחץ דם גבוה, לסובלים מנדודי שינה, בתקופת ההיריון וההנקה.‏ והבונוס – דל קלוריות ! 

מחיר לצרכן: אינקה קלאסי –  14.90 ₪ , אינקה אורגני – 16.90 ₪ | להשיג ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, שופרסל גרין, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים ובאתר "בשבילנו" ואתר סופר פארם.

תחליף קפה אינקה בשני טעמים
צילום: עדי גלעד

EXTRA - סדרת מוצרי פריכיות של "תבליני מימון"

אני בטוחה שצמד המילים "תבלינים" ו"פריכיות" לא נשמע לכן כמו משהו שהולך ביחד – אבל מסתבר שזה כן ובגדול.

תבליני מימון השיקו ממש בימים האחרונים סדרת פריכיות מעולה בטעמים שונים. קיבלתי אותם להתנסות ושמתי אותם בצד. אולי זה בגלל הלחץ של הימים הראשונים של הסגר והחזרה לעבוד מהבית עם הילדים, אבל איכשהו הייתי יותר מדי עייפה לרצות לנשנש משהו. 
עוברים כמה ימים, כבר התרגלתי שוב לבית מבולגן, ילדים משועממים ויעדים שבהם צריך לעמוד מול הלקוחות בעבודה והבטן חזרה לשגרה וביקשה משהו לנשנש. ואז קלטתי את השקיות על השיש וניגשתי לפתוח את החבילה.

תוך כדי שהסתכלתי על השקיות, הופתעתי לגלות שסדרת הפריכיות EXTRA מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית, מגרעין האורז המלא ולא מקמח אורז וכוללת כ-35 מוצרים, במגוון סוגים וטעמים. זה מדהים שיש 35 מוצרים, ו-35 אפשרויות לנשנוש בריא וללא הרבה קלורית. הנה לכן כמה שורות על הפרטים היבשים ואז אמשיך עם הביקורת שלי על הטעמים השונים:

פריכיות האורז של מותג אקסטרה כוללות פריכיות אישיות מאורז חום מלא במגוון טעמים ואריזות; פריכיות בציפוי שוקולד בלגי, פריכיות עם תוספות כמו צ'יה קינואה וכוסמת, פריכיות במאגדת וצ'יפס אורז מלא במגוון טעמים וסוגי אריזות, סדרת פרוטאין וסדרת "סופר סידס". עם כניסתה לקטגוריה הופכת "תבליני מימון", ליבואנית הבלעדית והרשמית של מוצרי Rice-up cישראל, מהלך בו הושקעו מעל ל-7 מיליון שקלים. 

סדרת הפריכיות EXTRA מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית, מגרעין האורז המלא ולא מקמח אורז וכוללת כ-35 מוצרים, במגוון סוגים וטעמים. בין מוצרי הסדרה: פריכיות אורז אישיות – פריכיות אורז חום מלא באריזות אישיות גרם בטעמי טבעי, כוסמת, 7 זרעי על, צ'יה וקינואה ומלח מהרי ההימלאיה. פריכיות מאגדת – פריכיות אורז חום מלא באריזות 200 גרם (מחולקות ל-4 אריזות פנימיות) עם 7 זרעי על ומלח מהרי ההימלאיה. פריכיות שוקולד בלגי – פריכיות ופריכוני אורז חום מלא באריזות 30,90 ו – 70 גרם גרם בציפוי שוקולד מריר בלגי, בציפוי שוקולד חלבי בלגי ובציפוי שוקולד לבן בלגי. 

בנוסף, תשווק החברה סדרת צ'יפס אורז – חטיפי פריכיות אורז מלא באריזות 25,60 ו – 120 גרם; בטעמי טקסס ברביקיו, צ'ילי חריף, פפריקה ומלח ים, וכן 2 תתי סדרות נוספות: צ'יפס אורז אקסטרה פרוטאין: חטיפי צ'יפס אורז באריזות 60 גרם בתוספת עדשים אדומות, עדשים שחורות ושעועית מש וצ'יפס אורז סופר סידס: חטיפי צ'יפס אורז באריזות 60 גרם המכילים כוסמת, צ'יה וקינואה וזרעי חמניות. 

סדרת הפריכיות החדשה - אקסטרה צ'יפס - של תבליני מימון
סדרת אקסטרה צ'יפס של תבליני מיימון
צילום: א.ל ייצור ושיווק

ועכשיו למה שאני חשבתי עליהן

נתחיל מזה שמה שהכי אהבתי במוצר זה הדקיקות של הפריכיות. לא הרגשתי בכלל שאני אוכלת פריכיות אלא יותר כמו טורטיות קטנות. הן קריספיות בטירוף והרבה פעמים בלי לשים לב חיסלתי חבילה שלמה. נכון שאין בהן הרבה קלוריות, אבל מי שכן מקפידה על תפריט צריכה לשלוט בעצמה טוב טוב להפסיק לאכול כי הן דיי ממכרות.🤭

הטעם שהכי אהבתי היה הפפריקה. מעבר לעובדה שזה התבלין האהוב עלי ואני משתמשת בו מלא, היה בפריכיות האלה משהו טעים והרגשתי כאילו אני אוכלת משהו על גבול הברבקיו. הטעם שאחריו הכי אהבתי היה המלח ים ולבסוף את הצ'ילי (אבל אולי בגלל שאני אישית פחות מתחברת לטעמי הצ'ילי למניהם). בגזרת הפריכיות עם השוקולד – אהבתי הכל. חחח. אין על השילוב של שוקולד ופריכיות והשוקולד שהשתמשו בו פשוט טעים. בפריכיות עם השוקולד מדובר כבר בפריכית אורז רגילה, שכולנו מכירות, ויש 2 פריכיות במארז שלי אישית זה סגר פינה ביחד עם קפה לארוחת ביניים.

מחיר מומלץ לצרכן: פריכיות בטעמים (24 גר'): כ-3.90 ₪;  אריזת חיסכון (200 גר'): כ-14.90 ₪; פריכיות שוקולד (90-30 גר'): כ-3.90 – 7.90 ₪;  צ'יפס אורז (120-60 גר'): כ-5.90 – 10.90 ₪ | כשרות: כשר בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות הראשית לישראל (פריכיות שוקולד בכשרות הרבנות) | להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ

צ'אי מסאלה – בניחוח הודי של מותג התה פומפדור

מותג התה והחליטות פומפדור ( POMPADOUR)  מציע לחורף 2021 תה שמקורו בהודו שבמזרח והוא ידוע בטעמו העשיר והמענג ובתערובת התבלינים המעניקה לו את הארומה הייחודית : צ'אי מסאלה. 

צ'אי מסאלה של פומפדור הוא חליטה המכילה תערובת תבלינים שנחשבים "מחממים"  וכוללת:  קינמון, עולש, ג'ינג'ר, הל, עלי פטל שחור מתוקים, ציפורן, פלפל שחור ותה שחור, המשולבים במינונים מדוייקים ליצירת הטעם הייחודי, העוצמתי.  

צ'אי מסאלה  של פומפדור עשוי  מחומרי גלם מובחרים, עם דגש על איכות העלים ותהליך ייצור קפדני, חומרי הגלם נבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות.  התוצאה: תה עשיר בטעם באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת. 

מחיר מומלץ לצרכן: 11.90-16.90 ₪ (35 גרם) | כשרות: כשר פרווה למהדרין – בהשגחת הבד"צ חוג חתם סופר בני ברק | להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

צאי מאסלה פומפדור
צילום: שאטרסטוק

"משק אחיה" בהפקת אוכל מרהיבה לסדרת השמן הזני של ראשית המסיק עם השף דוד ביטון

טרטר בר ים, אנטריקוט קונפי, פולנטה תירס לבן ופונדנט שוקולד, הם רק חלק מהמתכונים מעוררי התיאבון שהוכנו במסגרת הפקת אוכל מרהיבה שקיימה חברת "משק אחיה", לרגל השקת סדרת שמן הזית הזני של ראשית המסיק, שמני זית חדשים שנמסקו בבית הבד של החברה בישוב שילה. הפקת האוכל, בכיכובו של השף דוד ביטון, התקיימה בגן האירועים החדש "גבריאל" בנס-ציונה, האמור להיפתח בקרוב. דוד ביטון, שעד לאחרונה ניהל את מסעדת "לה רג'ינס" שבמלון קינג דיוויד בירושלים, ונודע כמי שאירח את המנהיגים החשובים שהגיעו לביקור בישראל, משמש כיום כשף המנהל של גן האירועים היוקרתי החדש שבאיזור השפלה. 

סדרת שמן הזית הזני ראשית המסיק של "משק אחיה" כוללת שמני זית מובחרים מסוגים שונים בהם פיקואל, סורי, קורנייקי, ברנע ועוד, כשלכל שמן ייחודיות של טעם, ארומה ושימושיות. לדברי רועי כרמי, מנהל השיווק והמכירות של "משק אחיה", שיתוף הפעולה עם השף דוד ביטון הינו ארוך שנים ולאור המומחיות שלו בשמן זני ובהתאמתו למטבח הישראלי, זה היה טבעי לחבור יחד ולשתף פעולה. לדבריו, הפקת האוכל תהיה חלק מקמפיין הפרסום של החברה לשנת 2021 ותלווה את השקת סדרת השמנים החדשה. 

השף דוד ביטון עם רועי כרמי מנהל השיווק של משק אחיה
צילום: אוהד רמתי

מותג מנה משיק לראשונה בישראל: מארז שקדי מרק בשקיות אישיות - מהדורה מוגבלת

מותג מנה משיק בימים אלה, לראשונה בישראל, שקדי מרק  באריזות אישיות! ישווק כמהדורה מוגבלת.   

שקדי מרק הם אחד המוצרים הפופולאריים ביותר בקרב הישראלים (ילדים ומבוגרים כאחד!) עם צריכה  מוגברת בעונת החורף. 

מדובר במוצר חדשני בקטגוריית שקדי המרק בישראל – מארז הכולל 9 שקיות אישיות של 50 גרם כל אחת. האריזות האישיות נותנות מענה על מגוון של צרכים, בינהם:  שמירה על טריות המזון, אפשרות לצרוך כחטיף בין הארוחות וכן  מאפשר צריכה מדודה (portion control). 

מחיר מוערך לצרכן: 12.90 ₪ למארז ( 9 שקיות אישיות)  | כשרות: בד"צ העדה החרדית | להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק 

שקדי מרק באריזות אישיות של חברת מאנה
צילום: יח"צ

שישה מוצרי ספגטי בעוביים שונים בסדרה החדשה של ברילה

סדרת הספגטי החדשה של ברילה
צילום: יח"צ

ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, מציע לחורף 2021 סדרת ספגטי איכותית הכוללת שישה מוצרי ספגטי בעוביים שונים. הספגטי האיכותי, מצריך בישול קצר ושומר על המרקם והצורה במהלך הבישול, והתוצאה פסטה איכותית ומעולה.

הסדרה העשירה כוללת ששה מוצרים המחולקים לפי עובי הבצק החל מהספגטי הכי דק מספר 1 דרך: 3,5,7,9 ועד למספר 13 הכי עבה, המתאימים לכל העדפה ולכל מנה. 

  • מס' 1 קפליני – הידוע גם בשם angel hair, עשוי מצינורות דקיקים ועדינים, משמעות השם באיטלקית הוא "שיער עדין" או "שיער של ילדים" והוא נקרא גם "שיערות מלאכים".
  • מס' 3 ספגטיני – צינורות ארוכים וצרים, ספגטיני צר יותר ב-2 מילימטר מבן הדוד המקובל, הספגטי, אך דומה לו בכל שאר התחומים. הוא נהדר כמעט בכל מנה של פסטה, מקבל באהבה רטבים מסוגים שונים ומוסיף טאץ' של עדינות גם לרטבים כבדים ועשירים.
  • מס' 5 ספגטי – צינורות דקים וחלולים שהפכו לשם נרדף לאוכל איטלקי. מקורו של הספגטי בדרום איטליה, השם בא מן המילה האיטלקית spaghi שמשמעותה מיתרים או חוטים ארוכים. זוהי צורת הפסטה האהובה והפופולארית ביותר בעולם. הספגטי שובה לב בזכות הלוק האלגנטי, הארוך והגמיש והאופן שבו הוא מתלפף מסבב למזלג.
  • מס' 7 ספגטוני – בין ספגטי לבוקטיני, הספגטוני הם צינורות פסטה ארוכים, מעט יותר עבים מספגטי ובעלי נוכחות יותר מורגשת בצלחת. הם הולכים נפלא כמעט עם כל רוטב.
  • מס' 9 בוקטיני – צינורות עבים וחלולים, עם נוכחות מרשימה בצלחת. הבוקטיני פופלארים במיוחד באזור רומא, שם הם מככבים באחת המנות המסורתיות של האזור "פסטה אמטריצ'אנה"
  • מס' 13 לינגוויני – חבלים ארוכים ושטוחים של פסטה, נקראים גם בבטה. מגיעים אלינו מאזור ג'נובה שבאיטליה. כמו הספגטי הפופולארי, גם הבבטה מתלפפת בשמחה על המזלג.

הפסטה של המותג ברילה  מאפשרת הכנת מנות מגוונות מעבר למנות פסטה מסורתיות כגון: קיגל- עוגת ספגטי מתוקה, חמין מקרוני- טוויסט למאכל הכ חורפי  ועוד.

מחיר לצרכן: 5.90- 6.90  ₪ ( 500 גרם) | כשרות: בד"צ פרווה, מנצ'סטר | להשיג ברשתות השיווק וה

חברת Vgarden מקימה שותפות לייצור גבינות טבעוניות באוסטרליה

חברת וי-גארדן (Vgarden), בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר-פוד, במגעים מתקדמים להקמת מפעל לייצור גבינות טבעוניות באוסטרליה. המפעל החדש מוקם בשותפות עם חברת ההפצה הגדולה ביותר ביבשת לשוק הטבעוני, המפיצה כיום את מוצרי Vgarden ברשת הקמעונאית הגדולה באוסטרליה. במסגרת ההסכם, יוקמו קווי ייצור למוצרי וי-גארדן בהשקעה כספית של כ-15 מיליון ₪, בשימוש חומרי גלם שחלקם מיוצרים במפעל החברה בקיבוץ גן-שמואל. מחלקת המו"פ של Vgarden מפתחת מוצרים טבעוניים ייעודיים לשוק האוסטרלי ולשווקים נוספים, כגון צא'דר, גבינות שמנת, חמאה ואף נקניקים טבעונים ותחליפי בשר, בהתאמה לטעם המקומי.

וי-גארדן עוסקת בייצור גבינות קשות ולבנות טבעוניות וכמו כן תחליפי בשר על בסיס חלבון אפונה, הנמכרים בישראל תחת המותג "משומשו". בעלי המניות של וי-גארדן הם קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר פוד טכנולוג'י, שאחראית על פיתוח המוצרים. המוצרים אינם כוללים חומרים משמרים ואינם מכילים סויה, גלוטן, לקטוז או כל אלרגן אחר. החברה מנוהלת על ידי אייל אדוט, חבר קיבוץ גן-שמואל, ועומר אליאב. הקמת המפעל באוסטרליה הינה חלק מרכזי באסטרטגית ההתפתחות והצמיחה של החברה, הכוללת הקמה של 4 מוקדי פעילות בעולם, בהם אסיה, אירופה וצפון אמריקה וכבר נמצאת במגעים עם המשווקים המובילים בתחום הטבעונות בשווקים אלו. מלבד אוסטרליה מייצאת וי-גארדן כיום למספר מדינות בהן הולנד, יוון, קנדה, סין, הונג קונג, רוסיה, אנגליה וגרמניה, ותיכנס לשווקים נוספים בהם השוק האמריקאי במהלך השנה הקרובה.

כפי שפורסם לאחרונה, וי-גארדן החלה במגעים להנפקה בבורסה. בחברה החלו בהכנות מקדמיות לקראת הגיוס, ומכוונים להנפקה בתחילת 2021. קיבוץ גן-שמואל החליט להשקיע בתחום תחליפי הגבינה והבשר בשל הביקוש הגובר למוצרים לאור מגמת הטבעונות העולמית המתחזקת והמודעות הגוברת למזון בריא. מלבד השיווק לחנויות ולרשתות הקמעונאיות, הביקוש למוצרים מגיע מלקוחות פרטיים, מהתעשייה ומהשוק המוסדי – בתי מלון, פיצריות, בתי קפה, חברות הסעדה וקייטרינג. במהלך הרבעון הראשון של 2021 יושקו מוצרים חדשניים – חמאה טבעונית מופחתת שומן וקו מוצרי מאפה  תחת המותג "משומשו". 

המותג "משומשו" הושק בשנת 2016 ומאז הוא גדל באופן משמעותי, עד שהוחלט להעביר את המפעל מבית-שמש לגן-שמואל. בשנת 2018 נחנך המפעל החדש, בשטח של כ-800 מ"ר ובהשקעה של כ-10 מיליון שקל. לאור הצמיחה המהירה בפעילות, יחלו בחודשים הקרובים בהרחבת המפעל ורכישת מיכון שיאפשרו גידול משמעותי בהיקף ומגוון היצור עוד לפני סוף 2021.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X