fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – ינואר 2019

סדרת הפרדס של פריגת חוזרת עם טעם חדש – למון ליים

לפני הכל, יש לי טעם אהוב חדש. אני לא שותה ספרייט בד"כ ולא הכי מתלהבת משילוב הטעמים של לימון וליים, אבל אין ספק שהטעם הזה שבה אותי בקסמיו (אולי בגלל שהוא נטול גזים). ועכשיו, אחרי שהצהרתי את אהבתי ללמון-ליים, אני יכולה לספר שמדובר בטעם חדש בסדרת הפרדס של פריגת.

למי שלא מכירה, סדרת הפרדס היא סדרה המבוססת על מיצי פירות הדר, בשילוב חתיכות רכיבי פרי (בטוח יצא לכן לראות את הפרסומות בטלוויזיה). בסדרה מיצים בטעם תפוזים, לימונענע, אשכוליות ועכשיו נכנס שחקן חדש ולזמן מוגבל – למון ליים. חשוב לציין שהם מפרסמים על גבי האריזה כי מדובר במיצים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

סדרת הפרדס של פריגת - טעם חדש: למון ליים

ואם תהיתן למה יש לי 3 בקבוקי מיץ של סדרת הפרדס במקרר, אז זה פשוט – לרגל השקת הטעם החדש, פריגת הוציאו מארז המכיל 3 בקבוקי ליטר וחצי של: תפוזים, אשכוליות ולמון-ליים.

את המארז ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות, כאשר המחיר נקבע ע"י הקימונעאי.

חידושים מבית אסם

במבה במילוי קרם קפוצי'נו – מהדורת חורף מפנקת

זה ידוע שבמבה הוא החטיף הפופולארי והאהוב ביותר בקרב הצרכנים בישראל, וזה עוד יותר ידוע שכל כמה זמן אסם משיקים טעם חדש ומסקרן. הפעם אסם משיקה מהדורה חורפית של במבה במילוי קרם קפוצ'ינו.

כשפותחים את האריזה יש ריח טוב של קפוצ'ינו מפנק. בעלי, שלא אוהב שום דבר שקשור לקפה אמר שהוא רק יטעם אחד…החבילה חוסלה.

מחיר: 4-4.5 ₪ | כשרות: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית שדרות, חרלפ | להשיג בכל רשתות השיווק

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maytal Aharonov Marcu (@maytalah) on

בייגלה עיגולים בטעם בצל

עוד להיט שנכנס אלינו הביתה וחוסל בכמה דקות. הטעם של הבייגלה הזה פשוט ממכר.

אסם מרחיבה את סדרת בייגלה עיגולים ומשיקה את טעם בצל. טעם הבצל מצטרף ליתר הטעמים: מלח ים, זעתר, שום, ברבקיו ועוד.

מחיר: 10-12 ₪ | כשרות: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית יוקנעם, חרלפ | להשיג בכל רשתות השיווק

בייגלה עיגולים בטעם בצל - אסם

סדרת שרקוטרי של מוצרי בקר ואווז למעדנייה וסדרת נקניקיות "סוסג'ס" איכותיות בסדרת ריינהולד'ס – זוגלובק

סדרת ריינהולדס החדשה של זוגלובק
צילום: טופ טאצ

היום מתווספת לריינהולד'ס, לראשונה בישראל, סדרת פרימיום של מוצרי שרקוטרי חדשים ואיכותיים של מוצרי בקר ואווז למעדניות בטעמים: בריסקט בר בי קיו, פוינט בתיבול אסיאתי, קונפי אווז והודו ובריסקט מעושן. כל סדרת הטעמים נעשו עם נתחים טבעיים מובחרים, שעברו תהליכי בישול מסורתיים המדגישים את איכותם.

תהליך הבישול ארוך וכולל עישון בשבבי עץ ליבנה ותיבול ברטבים. העיבוד שהנתחים עוברים הינו מינימאלי, מה שהופך אותם למשובחים. המוצרים פותחו ע"י עמי זוגלובק, מבעלי חברת זוגלובק ובנו של אברהם ריינהולד, בשיתוף עם יניב ברנור, הבעלים של ה"מיטמרקט", שוק הכרמל ת"א. זוגלובק פיתחה בהשראת מתכונים, שעברו ממייסד זוגלובק, אברהם ריינהולד זוגלובק הסבא, את נקניקות הפרימיום האיכותיות והקארנצ'יות אליהם מצטרפות היום, לאור הפוטנציאל בגידול בקטגוריה, סדרת מוצרי בקר איכותית למעדנייה ונקניקיות "סוסג'ס" פרימיום.

מוצרים החדשים בסדרת ריינהולד'ס שרקוטרי:

  • בריסקט מעושן – נתח חזה בקר מעושן בניחוח עץ, מבושל בטכניקה שמאפשרת שמירה על נתח רך עם טעמים מיוחדים
  • בריסקט BBQ – פיט מאסטר ברוסט – רוטב BBQ עם חזה מעושן, עשיר בטעמים ומלא בניחוחות טנסי אותנטיים
  • פיונט בתיבול אסיאתי – נתח בעל מרקם ייחודי ומראה משויש מעורר תאבון, מוגש חם או קר
  • קונפי אווז והודו – ירך הודו עם חזה אווז מעושן בעצי ליבנה הגדלים בהרי בוואריה.
  • היווניה – נקניקיית ריינהולד'ס עוף ובקר – נקניקיית רועים מהרי כרתים מתובלת בנגיעת אוזו.
  • הספרדייה – נקניקיית ריינהולד'ס עוף ובקר חריפה בעישון עדין – סלסיצ'ה קטלונית מבושמת בצ'ילי מעושן וחריף.

כשרות: רבנות נהריה | להשיג ברשתות השיווק

YOLO משיק את : YOLO CRUNCH

YOLO מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק את YOLO CRUNCH, סדרה המבוססת על קרמו שוקולד בשילוב תוספות קראנצ'יות: שבבי קוקוס קלוי וכדורי שוקולד קראנצ'ים.

במסגרת סדרת  YOLO CRUNCHיושק YOLO שוקולד BLOND – שוקולד לבן מקורמל, בעל גוון זהוב וארומה עדינה של קרמל, שהינו אחד הטרנדים המובילים בענף השוקולד העולמי. סדרת YOLO CRUNCH, שפותחה בליווי שוקוליטייר, יוצרת מפגש מרקמים בין קרמו שוקולד עשיר לבין תוספות פריכות, שמעצימים את חווית האכילה וההנאה מהמוצר.

הסדרה מושקת בגביע רחב עם תוספות במכסה On Top:

  • YOLO CRUNCH שוקולד חלב, עם  42% מוצקי קקאו, בתוספת כדורי שוקולד קראנצ'ים
  • YOLO CRUNCH שוקולד BLOND עם 36% מוצקי קקאו, בתוספת קוקוס קלוי

להשיג ברשתות השיווק ולהתענג

סדרת ירקות טריים איכותיים קפואים – TevaFrost

מוצרי TEVAFROST - ירקות קפואים
צילום: אסף לוי

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמותגים המובילים בעולם, משיקה בימים אלו, סדרת ירקות טריים איכותיים וקפואים תחת המותג טבעפרוסט (Tevafrost). הסדרה תכלול בשלב ראשון 13 מוצרים.

הסדרה תכלול:  שעועית ירוקה עדינה שלמה, ברוקולי, אפונה ירוקה עדינה, גרגירי חומוס, כרובית, לקט פרובנס המכיל ברוקולי, גזר גמדי וכרובית ונחשב ללקט הנמכר ביותר בישראל ובנוסף: תרד, גזר גמדי, כרוב ניצנים ולקט אסייתי- לקט ייחודי המכיל שעועית חתוכה, רצועות גזר כתום, רצועות גזר צהוב וגולת הכותרת: רומנסקו ברוקולי  זן מיוחד ועדין של ברוקולי שמשתייך גם למשפחת הכרובית, בעל טעם עדין ומרקם נהדר.

מוצרי טבעפרוסט מיוצרים בבלגיה, אשר -נחשבת לאחת המדינות המובילות בתחום. הירקות נקטפים היישר מהשדה ועוד באותו היום עוברים אל מפעל הייצור לטובת תהליך מיון קפדני, שטיפה, ניקוי והקפאה בטכנולוגיה ייחודית. תוצאות החדירה מחזקות את המהלך שביצענו ונפעל על מנת להרחיב את תמהיל המוצרים על מנת להוות שחקן משמעותי בקטגוריה.

מחיר: 13.90 ₪ – 17.90 ₪ | להשיג ברשת טיב טעם

המותג הקולינארי מאסטר שף מתרחב בשוק השימורים: שימורי תירס

שימורי תירס של מאסטר שף
צילום: יח"צ

המותג הקולינארי  מאסטר שף מרחיב את סדרת השימורים שלו ומציג את שימורי התירס.

שימורי התירס של המותג מאסטר שף איכותיים במיוחד: הם מגיעים טריים, במרקם קראנצ'י במיוחד הדומה לתירס מקלחים. הוא אינו מכיל חומרים משמרים, ובעל רכיבים טבעיים בלבד. התירס מגיע מתאילנד, מדינה הידועה באיכות התירס המגודל בה. תירס מאסטר שף מיוצר מתירס טרי אשר נארז עד 24 שעות לאחר שנקטף מהשדה.

שימורי התירס של מאסטר שף מנצחים במבחני טעימה בקרב ילדים ומבוגרים מול המתחרה המוביל!

מחיר: 6.90 ₪ ליחידה (400 גרם) | כשרות: פרווה, בד"צ אגודת ישראל | להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק.

מוצרים לבית ולחברים על 4

"לה קט" מתחדש עם מתכון משופר והרבה יותר בשר

מזון החתולים האהוב לה קט מיוצר מאז 1974 והוא פרי פיתוח משותף ישראלי-צרפתי-אמריקאי. במשך השנים המשיכו מומחי החברה לפתח פורמולות וטעמים חדשים המתאימים לטרנדים ולמגמות העולמיות של, וכעת הם מציגים פורמולה חדשה ומשופרת: מזון יבש "לה קט" עם בשר כמרכיב המרכזי, טעימות משופרת, והרכב המסייע לשמירה על בריאות החתול.

ההשקה המחודשת של "לה קט" כוללת שדרוג משמעותי במתכון והוספה של יותר בשר, טעימות משופרת והרכב ייחודי המסייע בשמירה על בריאות דרכי השתן. כמו כן האריזות שודרגו, עוצבו במראה בינלאומי וחדשני והן כוללות פס לסגירה חוזרת וידית אחיזה במשקלים הגדולים לנוחות  מרבית.

ההשקה המחודשת ל"לה קט" באה לענות על הצורך של הצרכנים לתת לחיית המחמד שלהם מזון פרמיום הכולל רכיבים איכותיים ומזינים יותר מתוך דאגה לאיכות חייו ולבריאותו וכל זאת במחיר אטרקטיבי.

מחיר: 65 ₪ (2.85 ק"ג) | להשיג ברשתות השיווק, חנויות המחמד ובמרפאות הווטרינריות

אוכל לחתולים - לה קט - במתכון משופר
צילום: בועז נובלמן
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X