fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – יוני 2020

סדרת MULLER ACTIVE עם יוגורטים בתוספת 25 גרם חלבון

אני לאחרונה צורכת הרבה מוצרי חלב ויוגרטים שיש בהם תוספת חלבון. זה משביע, זה בריא אך בעיקר זה טעים לי. אני מודה שלפעמים אני לא מצליחה לסיים יוגורט עם תוספת חלבון כי הוא פשוט כבד לי ואני נשברת באמצע וזורקת.

החברה' ב-Muller הוציאו ממש עכשיו מוצריים חדשים העונים לשם Muller Active ומעבר לעובדה שהם מכילים 25 גרם חלבון לגביע (200 מ"ל), הם מיוצרים עם חלבון Whey טרי ולא עם אבקות חלבון שלפעמים מתווספות למוצרים דומים.

את היוגורטים ניתן למצוא בטעם טבעי ובטעמי פרי כמו אננס, תות ופירות יער.

יוגורט טבעי קצת יותר קשה לי לאכול אבל תמיד יש לי בבית כי אני משתמשת בו לאפיה והוא נהדר בבצקים. ואם ניתן להכניס לבצק עוד חלבון – אז למה לא! הספקתי לטעום כבר את האננס ואת הפירות יער וזה פשוט טעים. נתחיל מזה שהמרקם שלו באופן מפתיע קליל. כן, הוא סמיך יותר מיוגורטים רגילים כי הוא מכיל יותר אחוזי חלבון, אבל הצלחתי לסיים גביע שלם. גם אין לו טעמי לוואי והפרי באמת מרגיש בטעמו האמיתי ולא מלאכותי.

דרך אגב, גיליתי שיש גם משקה של מיולר אקטיב. אמנם עם 18 גרם חלבון, אבל זה נהדר לבוקר בדרך לעבודה ואני מקווה שהסופר שליד הבית סוף סוף יביא אותו!

מחיר: 5.90 ₪ (לפי אתר מיי סופרמרקט) | כשרות: בד"צ לימות השנה | להשיג ברשתות השיווק

עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד של "אחוה"

לאחרונה נכנסתי חזק לתחום השמרים. יש משהו בבצק שמרים שעושה לי טוב על הלב: לראות אותו תופח, להתעסק איתו כשהוא נעים ולא נדבק לידיים. זה באמת עולם אחר. מאז הקורונה אני מוצאת את עצמי מכינה יותר ויותר עוגות שמרים וחלות. 

ביום שישי לפני שבוע וקצת חגגתי את יום הולדתי ה-38. בגלל שהיינו מחוץ לבית לא היה לי זמן באותו יום לאפות עוגות שמרים ו/או חלות, ובואו נודה בזה – אין כמו קפה עם פרוסת עוגת שמרים בשישי אחה"צ.

הפתרון – עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד של "אחוה". יצא לנו לטעום כמה עוגות שלהם בעבר וכל פעם הופתענו לטובה, אז הנחנו שגם זאת תהיה לנו טעימה. והאמת – היא מוש. היא סופר רכה ונימוחה. בעלי התלהב כי היא מפוצצת בשוקולד ברמה שצריך להתחיל ללקק את האצבעות ורק אז ללכת לשטוף ידיים. בשביל זה שמדובר בעוגה שלא נקנתה במאפיה, אלא בסופר, היא מאוד ביתית בהרגשה ובטעם שלה ואין לה טעמי לוואי תעשייתיים. ובשביל המחיר המצחיק שלה, היא שווה ביותר.

דרך אגב, על האריזה כתוב כי ממליצים לחמם לפני ההגשה אבל אנחנו לא עשינו זאת. אכלנו אותה ככה והיא הייתה טעימה לא פחות.

מחיר: 9 ₪ (400 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג בכל רשתות המזון

עוגת שמרים קראנץ שוקולד אחוה

עוד חדשות מבית "אחוה"

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ומוצרי מאפה, יוצאת במבצעי הנחות על מוצרי טחינה ודברי מאפה, במסגרת היציאה ממשבר הקורונה וחזרת המשק לשגרה.

בניגוד לעליות המחיר של מוצרי מזון תימכר טחינה גולמית של "אחוה", רגילה ומלאה במשקל 500 גרם, במחיר של 8-10 ₪ בלבד (לעומת כ- 13 ₪ למוצרי טחינה), רוגעלך בטעם שוקולד, קינמון ושוקו-וניל באריזת 400 גרם, יימכר ב- 6-8 ₪ בלבד (לעומת 10 ₪ ליחידה). בנוסף, מוזילה "אחוה" באופן דרמטי את מחיר הסירופ לשתייה המועשר בוויטמינים בבקבוק 1 ליטר, בשיעור של כ-25% והוא יימכר בכ-7 ₪ בלבד (לעומת כ- 12 ₪ לבקבוקי סירופ דומים של מגוון החברות). סירופ לשתייה של "אחוה" מוצע בטעמי  ענבים, פטל ואננס, הוא מועשר בוויטמינים ומכיל צבעי מאכל טבעיים.

במסגרת משבר הקורונה פעלה "אחוה" בייצור מוגבר, כמפעל חיוני לשעת חירום. מספר משמרות פעלו מסביב לשעון והמשיכו לייצר טחינה וחלוה, שנדרשו בכמות מוגברת. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", "עבדנו כמו בימי מלחמה ואף סיפקנו כמויות מזון גדולות לערים נצורות שהיו מצויות בהסגר". לדבריו, במסגרת המדיניות שהפכה לנר לרגלי החברה, לספק מוצרי מזון איכותיים במחיר השווה לכל נפש, בוודאי כעת, בימים בהם השוק מתחיל להתאושש ולצאת מהמשבר, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל.   

"משומשו" משיקה גבינה טבעונית חדשה - פרוסות בסגנון קלאסי

כידוע, אני לא טבעונית. אני יכולה לחיות על סלטים וטופו כי זה באמת טעים לי, אבל לצערי יהיה לי קשה לוותר על מוצרי חלב וביצים. למרות זאת, אם יוצא לי להיחשף למוצרים טבעוניים אני תמיד שמחה לטעום ולהכיר ולראות אם מדובר במוצרים שאני כן יכולה להכניס לתפריט היומי שלי.

לכן, כשקיבלתי את הגבינה החדשה של "משומשו" שמחתי. יצא לי בעבר לטעום מוצרים שלהם ולכתוב עליהם וכל פעם אני מופתעת מחדש. הפעם מדובר בפרוסות "גבינה, בסגנון קלאסי, משמע, כמו כל גבינה שנקנה בסופר או במעדניה שמגיעה פרוסה. לגבינה כזאת יש יתרונות רבים: קל להכין איתה כריכים לילדים, כל להשתמש בה במאפים וגם כיף סתם לקחת פרוסה ולנשנש.

הגבינה החדשה עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס והיא ללא חומרים משמרים. היא מופחתת שומן ונתרן והיא גם ללא הסימון האדום.

בהתחלה היה לי מוזר סתם ככה להכניס גבינה טבעונית לפה והרגשתי שאני צריכה אותה בתוך משהו. הכנתי לילדים סמבוסק פיצה לארוחת ערב והכנסתי את הגבינה לתוך משולשי הסמבוסק. זה היה רעיון מעולה! הגבינה הייתה טעימה (אף אחד מבני הבית לא שמו לב להבדל), היא נמסה כמו גבינה "רגילה" ויותר מזה כאשר נתנו ביס מהסמבוסק היא נמתחה והייתה "מסטיקית" כמו גבינה צהובה מן המניין.
אחרי שטעמתי את הגבינה בתוך הסמבוסק כבר לא הייתה לי בעיה לטעום אותה ככה סתם ושוב – הופתעתי לטובה מהטעם והמרקם שמאוד (!!!) זהה לגבינה צהובה רגילה.

מחיר: 19.90 ₪ (200 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות המזון וחנויות הטבע

פרוסות גבינה צהובה טבעונית משומשו
המצרכים לסמבוסק: בצק נהדר, גבינה טעימה, רוטב לפיצה וזיתים
גבינת משומשו בסגנון גבינה צהובה
צילום: Twentythree

פסטרמה בתיבול שווארמה של יחיעם

שווארמה – או שאת אוהבת את זה, או שלא. אני שנים לא נגעתי בשווארמה. משהו בשומניות של הבשר ובטעם פשוט לא בא לי טוב. בהריון השני עבדתי במשרד שהחברה' בו מאוד אהבו שווארמה. כל התקופה במשרד לא הייתי מצטרפת לצהריים שם, אבל בהריון משהו פתאום השתנה והסכמתי. טעמתי את השווארמה ונדלקתי.
מאז אני חובבת שווארמות ולמזלי גם במקום העבודה הנוכחי שלי, אוהבים שווארמה ומדי פעם מישהו נוסע להביא לכולם.

כשקיבלתי לנסות את הפסטרמה החדשה של יחיעם בתיבול שווארמה התלהבתי ממש, כי פתאום השווארמה זמינה במקרר. נכון, זאת לא שווארמה אמיתית בפיתה עם סלט, צ'יפס וטחינה, אבל זה הכי קרוב והכי בריא שיכול להיות. ומה שהכי חשוב – בלי החלקים השמנים של השווארמה שתמיד גורמים לי לבחילה.

התיבול שלה מאוד עדין ועם זאת סופר טעים. אנחנו השתמשנו בפטסרמה לטוסט נקניק ולמרות שתיבלנו עם רטבים – טעם השווארמה לא הכביד או הרס. להפך, הוא רק הוסיף. עוד משהו שנחמד בפסטרמה הזאת שהיא מכילה רק 3% שומן, אבל 18 גרם חלבון וזה נהדר למי ששומרת על המשקל ומחפשת לאכול דברים בריאים, טעימים, דלים בשומן אבל עם הרבה חלבון.

הפסטרמה היתה כ"כ טעימה שעד שבאתי לצלם אותה, גיליתי שהיא נגמרה ובעלי זרק את האריזה לפח, אז השתמשתי בתמונה שמצאתי ברשת.

מחיר: 23.90-26.90 ₪ | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ

פסטרמה יחיעם בתיבול שווארמה
צילום: Sell360pro

נקניקיות עוף במליחות מעודנת ללא סימון אדום של עוף טוב

הילד חגג יום הולדת 5 במרץ ומאז אנחנו מנסים כל מיני "מאכלים" חדשים שעד עכשיו היה פחות מומלץ לתת לילדים בעיקר בגלל סכנת חנק. אז התחלנו עם פופקורן והמשכנו לנקניקיות.
נכון, אין כל סכנת חנק בנקניקיות אם וחותכים אותן לאורך, אבל לנקניקיות יש סטיגמה פחות טובה ואיכותית והורים, ואני ביניהם, לא תמיד מתלהבים לתת אותם לילדים. 

והנה הגיעו הנקניקיות עוף האלה של עוף טוב – במליחות מעודנת וללא הסימון האדום, והחלטתי שזאת תהיה הנקניקיה הראשונה שהבן שלי יטעם. 

הכנסנו לתנור והוא התלהב איך הן תפחו להן והתנפחו. הכנו ליד אורז וסיפרנו לו שלמרות שהוא לא רואה נקניקיות בבית (או למען האמת את אמא ואבא אוכלים נקניקיות מחוץ לבית), אמא ואבא מאוד אוהבים נקניקיות ובתור ילדים תמיד היינו אוכלים. אז ישבנו כולנו לאכול צהריים והוא התמוגג מזה שהוא אוכל נקניקיה. הוא כ"כ התלהב ואמר שזה טעים ואפילו ביקש לאכול למחרת נקניקיות בפיתה עם חומוס.

אני התלהבתי בעיקר כי באמת הנקניקיות היו טעימות ולא מלוחות (כמו שקורה הרבה פעמים) וכי יש בהן 13 גרם חלבון שזה טוב עבורי כי אני בתקופה שאני צורכת מוצרים עם יותר חלבון.
דרך אגב, טיפ קטן: למי שמכינה נקניקיות בתנור, ממליצה בחום להניח נייר אלומיניום על תבנית האפיה ומעליו נייר אפיה. זה משפר את האפיה בצורה מהממת.

מחיר: 14.90 ₪ (360 גרם) | בכשרות אוירבך מהדרין | להשיג ברשתות המזון

לחמניות המבורגר "בסגנון אמריקה" של מאפיית אנג'ל

אנחנו מאוד אוהבים המבורגרים ובתקופת הקורונה כשלא היו מסעדות התחלנו להכין המבורגרים בבית. הבעיה העיקרית שלנו הייתה הלחמניה. לא מצאנו באף מקום באזור שלנו (בין אם במאפיה או בסופר) לחמניות המבורגר טובות וטעימות.

החודש, מאפיות אנג'ל כנראה שמעו את תפילותיי והחליטו לענות לבקשתי כי פתאום גיליתי שהם מייצרים לחמניות המבורגר "בסגנון אמריקה". 
יש לציין שמאז שהם הוציאו את הלחם בסגנון אמריקה הוא כמעט באופן קבוע נמצא אצלנו בבית (כשאנחנו מוצאים בסופר), ועכשיו לדעת שיש לו אח בדמות לחמניות ועוד להמבורגר – זה מושלם.

מדובר בלחמניות סופר רכות, אווריריות וטעימות ממש. יש להן מתיקות מעודנת וניתן ליהנות מהן סתם ככה גם בלי איזו קציצה בפנים.
במידה והחלטתן לשים בתוכן המבורגר, ניתן לצלות אותם קלות בטוסטר או להשתמש בהן as is. מה שתבחרו יהיה טעים.

לטבעוניות שבינינו כדאי לדעת שהלחמניות נושאות את התו Vegan Friendly.

דרך אגב, הנה מתכון להמבורגר שהכנתי שבוע שעבר. לוקח כלום זמן וממש טעים, וגם עושה שימוש בלחמניות המבורגר בסגנון אמריקה.

מחיר: 11.90 ₪ (לפי אתר מיי סופרמרקט) לאריזה של 6 לחמניות | כשרות: כשר פרווה בהשגחת הבד"צ העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק

לחמניות בסגנון אמריקה של מאפיית אנג'ל
לחמניות להמבורגר בסגנון אמריקה

מסטיק Orbit בטעם ג'ינג'ר ומשמש - מהדורה מוגבלת

זוכרות שסיפרתי לכן על הטעמים החדשים של מסטיק אורביט בחודש אפריל? אז הגיע חודש יוני ואיתו טעם חדש במהדורה מוגבלת. הפעם, תפנו מקום בבית/באוטו/במשרד/בתיק לטעם ממכר ולא כזה טריוויאלי – משמש ג'ינג'ר.

אני חולה על משמשים אבל על ג'ינג'ר פחות. משהו בשילוב של שניהם מטורף. באמת לא חשבתי שזה יהיה כזה טעים וממכר. מה שטוב זה שהטעם שלו לא נעלם כ"כ מהר אז גם החבילה לא מסתיימת מהר כ"כ 😀.

כמו כל מוצרי אורביט, גם הוא ללא סוכר ומשאיר תחושת ניקיון בפה, אך מכיוון שהוא במהדורה מיוחדת ומוגבלת הוא ישווק רק במהלך הקיץ (שווה לקנות כמה כדי שיהיה גם לחורף).

מחיר: 10.90 ₪ | להשיג ברשתות השיווק

מסטיק אורביט בטעם ג'ינג'ר משמש

מלח הארץ אטלנטי מבית "מלח הארץ"

נכון, לא בריא לצרוך הרבה מלח, אבל לצערי התרגלנו לחיות בעולם מלוח. אם קצת חסר מלח במנה, היא הופכת להיות פחות טעימה ואז אנחנו מוציאים את עצמנו בוזקים עוד ועוד מלח. מודה, אני חוטאת בזה לא מעט וכשהילדים רואים אותי עושה את זה – הם מבקשים גם.

אי אפשר לחיות ללא מלח, אבל אם כבר מלח – אז לפחות שיהיה בריא יותר. לאחרונה התחלתי "ללקט" סוגים שונים של מלחים (מלבד מלח שולחן וגס) והתחלתי להשתמש גם במלח הימלאיה וגם במלח ים מועשר ביוד, אבל זאת היתה פעם ראשונה שנחשפתי למלח אטלנטי.

מה מיוחד בו? נתחיל מזה שהוא מאוד שונה ממלח רגיל. הוא בגוון שחור/אפור והוא לח. אם נוגעים בו מרגישים ממש כמו גרגירים לחים ובמרקם שלו הוא קצת מזכיר סוכר חום כהה. 
המלח האטלנטי נאסף בשיטות מסורתיות ישירות מקרקעית הים. אין בו תוספים והוא לא עבר תהליכי עיבוד. לאחר האיסוף הוא עובר ייבוש בשמש לצורך אידוי יתרת המים ובשל כך הוא מכיל בתוכו את כל המינרלים של מי הים כמויות יוד ומגנזיום מקסימליות. 
מדובר במלח פרימיום המועדף על שפים וטבחים בכל העולם המצביעים על המלח האטלנטי כטוב ביותר לתיבול המאופיין במרקמו הפריך והלח, בטעמו הנפלא וכן בצבעו האפרפר שמקורו ברכיביו הטבעיים. 
ואם הוא טוב לשפים מסביב לעולם. הוא טוב גם לי.

בחודש האחרון אני משתמשת בו בכל פעם שאני מבשלת. הוא מגיע בצנצנת של 800 גרם בעל פתח רחב, אז קל להכניס כפית, כף או את היד עצמה. 
דרך אגב, בקרוב אעלה מתכון נפלא לעראיס טעים בכלום זמן עבודה ובו השתמשתי במלח זה.

מחיר: 16.90-18.90 ₪ | כשרות: כשר בהשגחת הבד"ץ ירושלים של העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק 

מלח אטלנטי של מלח הארץ

SPARKLING BUZZ אפרסק של יקבי כרמל

בחודש יוני אני חוגגת יום הולדת, והשנה חגגתי 38. פעם, כשהיתי רווקה וצעירה הייתי יוצאת למועדונים. היום, אנחנו עושים איזושהי פעילות זוגית ויוצאים לארוחת ערב במסעדה. אני גם חוגגת עם חברות אבל לרוב זה מסתכם ביציאה למסעדה טובה וארוחה עם המשפחה.

השנה, כשבוע לפני היום הולדת ההורים, אחי, גיסתי והילדים הגיעו אלינו לארוחת שישי וזה היה זמן מעולה להרמת כוסית! למה הרמנו כוסית? לכבוד יום הולדתה של גיסתי שחל בתחילת החודש, לכבוד יום הולדתי ואיחולי הצלחה ללידה השלישית של גיסתי ואחי (דרך אגב, עד שכתבתי שורות אלה, נולדה לי אחיינית חדשה).
אבל הפעם לא הרמנו כוסית עם יין אדום/לבן כמו תמיד, אלא הלכנו על יין מבעבע קליל, טעים ובעיקר קיצי. על אף המזגן שהיה בדירה, החום בחוץ הכריע ואני שמחה שכך היה כי זה אחד הדברים הטעימים שטעמתי. הוא כ"כ קלילה שהרגשתי שאני מסוגלת לשתות את כל הבקבוק בעצמי (וזה בחיים לא קורה לי עם יין).

מדובר ביין חדש מבית יקבי כרמל בשם Sparkling Buzz. הוא בטעם אפרסק עדין ומתיקות מעודנת וחלקנו גם שתינו אותו לאורך הארוחה ולא רק לפני ו/או אחרי בקינוח. למי שאוהבת לשתות מימוזה בארוחת בוקר, אני חושבת שזה תחליף מצויין.
הוא מיוצר מענבים לבנים בתוספת נגיעות קלות של רכז אפרסק, ולנשים כמוני שלא שותות אלכוהול יותר מדי, הוא פתרון נפלא כי הוא בעל אחוז אלכוהול נמוך (5.5%).

גיליתי גם שיש עוד טעמים בסדרת Sparkling Buzz (מוסקטו, מנגו, קריניאנו ו…רימון. היעד הבא שלי הוא לנסות למצוא את הרימון כי אין דבר מושלם יותר).
אני החזקתי את היין במקרר כי מומלץ לצרוך אותו בטמפ' של 4 מעלות. 

מחיר: 30 ₪ | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המתמחות

יקבי כרמל SPARKLING BUZZ אפרסק
מצטערת על המפה המקומטת 🤦‍♀️
יין מבעבע בטעם אפרסק של יינות כרמל

סניקרס במהדורת כדורגל מיוחדת ומוגבלת

אני חולת סניקרס, ואם לא הייתי בדיאטה תמידת, רוב הסיכויים שכל יום הייתי מתפנקת בסניקרס אחד או שניים. עוד מאז שהייתי ילדה בארה"ב, אהבתי. תמיד הייתי מחכה להלוואין לגרסאות המיני המיוחדות שהיו מוצאים במיוחד. 
כשחזנו לארץ לא היה סניקרס ואז עם הזמן התחילו לייבא ולשווק אותו כאן וזה היה מושלם כי חזרתי לילדות.

אם כבר מדברים על ילדות, אז את הילדות שלי גם העברתי במגרשי כדורגל. אבא שלי היה אוהד של מכבי יפו בזמנו ואין שבת שלא שמענו "שירים ושערים" או הלכנו למשחקים. 
כדורגל תמיד הייתה חלק מההווי המשפחתי והאמת גם היום זה ככה כי אני נשואה לפריק של כדורגל, אוהד מכבי נתניה, שהולך למשחקים, צופה בהם בטלוויזיה וכמובן מתעדכן באתרים השונים. האמת, זה לא כזה מפריע לי ואני דיי סבבה עם כדורגל. מכירה שמות של שחקנים, בזמן שיש עונה רגילה (ולא כזאת שהקורונה קטעה אותו באמצע) אני גם יודעת מה קורה, יודעת מה זה נבדל…סה"כ בסדר 😉

עכשיו שוב מחזירים אותי לילדות עם מהדורת כדורגל מיוחדת ומוגבלת בזמן של סניקרס.
בגלל שהקורונה קטעה את העונה באמצע, והחודש היא חזרה לפעולה (מינוס קהל…), חברת מארס שאחראית על ייצור סניקרס, עושה כבוד לספורט. הטעם של החטיף האלוהי לא שונה, אבל העטיפה כן. היא מכילה מונחים מעולם הכדורגל כמו "נבדל", "סופג שער" ועוד.
בנוסף, הוקם אתר מיוחד וחדש http://snickersfootball.co.il שבו ניתן לענות על שאלות ולזכות בפרסים שווים. 

המהדורה הספורטיבית הזאת תמכר במארז של 5 יחידות וחטיפים בודדים. אבל שימו לב, מדובר במהדורה מוגבלת בזמן והיא תהיה זמינה מה-01-30.06.2020.

מחיר: 3.90 ₪ לחטיף בודד ו-12.90 ₪ למארז חמישייה | להשיג ברשתות השיווק

סניקרס במהדורת כדורגל

חטיפים חדשים מבית אסם לקיץ 2020

מוכנות? כי יש לא מעט חטיפים חדשים שאסם הוציאה החודש, אז פשוט אתחיל:

מהדורות חדשות של ביסלי ואח של ביסלי בטעם שווארמה ופלאפל

שני טעמים חדשים באווירה ישראלית יצאו החודש לביסלי ואח של ביסלי: ביסלי בטעם שווארמה ואח של ביסלי בטעם פלאפל (וללא גלוטן). שני הטעמים החדשים דומים קצת במראה (ריבועים/מלבנים שטוחים) אבל שונים מאוד בטעם.

אני מאוד אהבתי את הפלאפל וכך גם רוב בני הבית. השווארמה גם כן טעימה, אך לטעמי התיבול היה חזק מדי. לעומת זאת, השכנה במקרה הייתה אצלנו טעמה והתלהבה ממש ולא הבינה אותי. אז זה באמת עניין של טעם 🙂
אני גם כל פעם שמחה לגלות על עוד חטיפים נטולי גלוטן, כי יש לבן שלי כמה חברים עם צליאק וזה כיף לדעת שאני יכולה לארח אותם ללא חשש. 

מחיר: 3.90-6.90 ₪ | כשרות: בד"צ העדה החרדית רבנות שדרות

(מצטערת שאין תמונה שצילמתי, אבל אכלנו ושכחתי לצלם את השקיות 🤦‍♀️)

במבה במילוי קרם עוגיות

אצלנו בבית תמיד תמצאו במבה נוגט. הילדים מאוד אוהבים והאמת, גם אנחנו. ולפעמים בה שילוב של מתוק ומלוח באותו ביס וזה פתרון מושלם. 

עכשיו גם תמצאו במבה קרם עוגיות במגירת החטיפים. הילדים טוענים שזה שילוב של במבה עם אוראו באותו ביס, והאמת, הם צודקים. הטעם של הקרם עוגיות עם המליחות של הבמבה פשוט מושלם. וכל ביס גורר אחריו עוד ביס עד שמגיעה האכזבה שהשקית נגמרה. בקיצור אסם – תמשיכו להוציא טעמים כאלה שווים!

מחיר: 4.20 ₪ | כשרות: בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית שדרות

פופקו עם מלח ים

אני חולה על פופקו. מאז שאני ילדה אני אוהבת את החטיף הזה, לכן מאוד שמחתי לראות שהוציאו גרסה חדשה שלו והפעם מלוחה.

הגדול שלי בן 5 ומכיוון שמגיל 5 כן ניתן לתת פופקורן בהשגחה, החלטתי שעם החטיף הזה הוא יעשה את הסיפתח שלו בעולם הפופקורן. זאת היתה הצלחה! הוא ממש אהב את הפופקורן ואני אהבתי שהוא לא היה מלוח בצורה מטורפת. המליחות שלו הייתה ממש עדינה. הוא גם לא היה שומני מדי והידיים לא התמלאו בשמן כמו שקורה הרבה פעמים עם פופקורן של המיקרו או בקולנוע. 

מה שנחמד זה שהחטיף מגיע במארז של 8 שקיות אישיות וזה יתרון כי הרבה פעמים כשמכינים פופקורן במיקרו לא מסיימים את השקית הענקית וזה לא נשמר בצורה טריה. כאן היה ניתן לסגור את השקית בגומיה והיא היתה טובה גם כמה ימים אחרי הפתיחה. 
יתרון נוסף – כל שקית מכילה 95 קלוריות ! וזה נהדר למי ששומרת על המשקל ועדיין רוצה לנשנש חטיף טעים.

מחיר: 4.20 ₪ לחטיף בודד, 14.90 ₪ למארז של 8 יחידות | כשרות: בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית קרית גת

בייגלה כפיות בסגנון ים תיכוני עם זעתר

אצלנו בבית מאוד אוהבים בייגלה אז אנחנו תמיד שמחים לגלות עוד טעם חדש של בייגלה. הפעם מדובר בבייגלה כפיות שמתובל בתבלינים שמאופיינים לאזור הים התיכון: שומשום, זעתר ומלח ים. 

מה שמייחד את בייגלה כפיות זאת הצורה שלו. הוא מעוצב כך שיהיה נוח לאחוז בצד אחד ולטבול את צדו השני בכל ממרח שרק תחפצו (אצלנו בעיקר טובלים בגבינה לבנה). הבייגלה מלא בטעם ועם זאת עדין ואהוב מאוד גם על הילדים. 

מחיר: 9.90 ₪ | כשרות: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית יקנעם

שופרסל משיקה סדרת בורגרים טבעוניים מבוססי קטניות

שופרסל נכנסת לשוק תחליפי הבשר תחת המותג הפרטי ומשיקה סדרת מוצרי בורגרים אפויים טבעוניים, המכילים אחוז גבוה של קטניות וחלבון. הסדרה כוללת מוצרים ייחודיים אשר פותחו במיוחד עבור הקהל הטבעוני  ומותאמים לצרכיהם התזונתיים: מכילים אחוזים גבוהים של קטניות ואחוז גבוה של חלבון. בסדרה תמצאו:

  • בורגר עדשים שחורות עם פירות יבשים, המכיל 65% עדשים שחורות, רק 2.7% שומן, 12% חלבון- 9.6 גרם חלבון בכל יחידה.
  • בורגר פלאפל אורגני, המכיל 76% חומוס מושרה, רק 3.2% שומן, 10.6% חלבון- 8.5 גרם חלבון בכל יחידה.
  • בורגר אפונה אורגני, המכיל 76% אפונה, רק 1.4% שומן, 9.9% חלבון- 7.9 גרם חלבון בכל יחידה.
  • בורגר חומוס ובטטה, המורכב מ- 53% חומוס מושרה ו- 31% בטטה ומכיל רק 4.6% שומן.
תחליפי בשר שופסרל
צילום: סטודיו שופרסל

המוצרים אפויים, ואינם מטוגנים ולפיכך גם מכילים אחוזי שומן נמוכים ופונים גם לשוחרי הבריאות והמגוונים כארוחה או כתוספת משביעה ובריאה.
כל המוצרים מתאימים לדרישות משרד הבריאות למוצרים שאינם מסומנים בסימון שלילי.
כל מוצרי הסדרה נושאים את התו Vegan Friendly ואינם מכילים חומרים משמרים.

מחיר: 19.90 ₪ (400 גרם | 5 יחידות) | להשיג ברשת שופרסל

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X