fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – יוני 2018

ברמן E-FREE

אני מאוד אוהבת לחם אבל לא מכניסה הביתה יותר מדי כי בואו נודה – לא תמיד זה בריא וזה משמין, ולחמים קלים פחות עושים לי את זה.

יצא לי לראות השבוע אחת אחת מתוכניות הבוקר שבה הציגו את הלחמים החדשים של מאפיית ברמן ומיד הלכתי לסופר לחפש אותם. מודה שקניתי את כל השלושה והכנסתי לפריזר 🙂 מעבר לעובדה שאני מצאתי לחם שאני אוהבת, טעים לי ואני מרגישה שבעה ממנו, זה לחם שאני נותנת קבוע לילדים שלי (בן 3.3 ובת 1.3).

לחם E-FREE של מאפיית ברמן

ברמן E-Free היא סדרת לחמי מחמצת חדשה, ארוזים מקמחים מלאים ללא חומרים משמרים ותוספים מלאכותיים וכוללת 3 לחמים חדשים:

  • E-FREE לחם פרוס מלא מקמח חיטה ללא תוספים מלאכותיים
  • E-FREE לחם פרוס מקמח שיפון מלא ללא תוספים מלאכותיים
  • E-FREE לחם פרוס מקמחים מלאים (כוסמין, שיפון וחיטה) ללא תוספים מלאכותיים.

לחמי E-FREE מצטרפים לנבחרת 15 הלחמים המיוחדים של ברמן המומלצים ע"י משרד הבריאות לתזונה בריאה יותר ומציעים לצרכן מגוון רחב לבחירה מועדפת וטובה של צריכת המוצר הבסיסי והאהוב ביותר – לחם.

לא מדובר בסתם עוד לחם מחמצת, אלא בסדרת לחמים בעלי יתרונות תזונתיים רבים ופורצי דרך:

  • הלחמים מיוצרים מקמחים מלאים – נטחנים מן הגרעין בשלמותם וכך שומרים על היחס הטבעי של הרכיבים החיוניים שבגרעין: נוגדי חמצון, סיבים תזונתיים, וויטמינים מקבוצה B ומינרלים בהם אבץ, מגנזיום, ברזל וסידן.
  • הלחמים הנם לחמי מחמצת ללא חומרים משמרים וללא תוספים מלאכותיים, ללא מתחלבים וללא מייצבים, כשהמחמצת על כל יתרונותיה משמשת כחומר משמר טבעי.
  • הלחמים אינם מכילים שומן טראנס. ללא תוספת סוכר ועומדים בדרישות "אייל" של האגודה הישראלית לסוכרת.
  • הלחמים עומדים בתו האיכות של משרד הבריאות ללחמים בריאים (תו "אפשרי בריא") – עד 250 קלוריות, מקס' 400 מ"ג נתרן ולפחות 80% קמחים מלאים (עבור 100 גרם).

דרך אגב, אני לא ידעתי, אבל קבוצת מאפיות ברמן מובילה בשנים האחרונות מהלכים מתקדמים בענף הלחם. סדרת הלחמים החדשה מתחברת למגמת הבריאות העולמית ובעלת התווית "Clean Label", המתייחסת לרשימת הרכיבים במוצר. הרכיבים הם חומרי גלם פשוטים ומוכרים, ללא תוספים מלאכותיים, ללא ממתיקים מלאכותיים ועם ערכים תזונתיים מוספים. הלחמים בעלי מרקם רך ועדין פותחו בשלושה טעמים כך שיתאימו לילדים ומבוגרים: לחם מקמחים מלאים – כוסמין, שיפון וחיטה בתוספת מחמצת וגרעיני חיטה גרוסים, לחם מלא מקמח חיטה בתוספת מחמצת ולחם שיפון עם ארומה עשירה של מחמצת שיפון. המחמצת הטבעית מעניקה ללחם מרקם רך וחלק וטעם משובח, האהוב על ילדים ועל כל בני המשפחה.
לדברי הדס יריב (M.Sc, MBA) טכנולוגית מזון ומוסמכת בתזונה יועצת מדעית בקבוצת מאפיות ברמן, הכמות הכוללת של הסיבים התזונתיים עבור 100 גרם (3 פרוסות) מהווה בלחמים כ- 34% בממוצע מהקצובה היומית המומלצת לנשים וכ-29% מהקצובה היומית המומלצת לגברים. לחמי מחמצת מגבירים פעילות פרה-ביוטית, קלים יותר לעיכול, בעלי זמינות מינרליים גבוהה יותר ומסייעים באיזון רמות הסוכר בדם.

ואם עוד לא יצא לכן לעקוב אחרי באינסטגרם אז כדאי לכן לעשות זאת כי הייתן רואות את הסטוריז והפיד שלי עם הלחם המושלם הזה.

צבר מרחיבה את סדרת חומוסיבוב האהובה עם תוספת חדשה – חריף אש

על סלטי צבר יוצא לי לא מעט לכתוב במדור. נכון, אנחנו לא מהמשפחות שהמקרר שלהם מפוצצים בסלטים מוכנים, אבל סלטי חומוס וטחינה של צבר תמיד תמצאו אצלנו במקרר ואנחנו גם תמיד שמחים לטעום ולהכיר טעמים חדשים, וכמי שנשואה למישהו שאוהב חריף, הוא בטוח יתלהב לשמוע על החומוס החדש של צבר!

סדרת חומוסיבוב של סלטי צבר הינה חלק מסדרת הפרימיום של "מלך החומוס" עם טוויסט חדשני וטעים במיוחד: תוספת שעוברת בצורת ספירלה דרך כל גביע החומוס, מהשכבה העליונה ועד  התחתונה ומבטיחה מקסימום טעם בכל ניגוב. עתה, מרחיבה צבר את המגוון ומוסיפה לחגיגה תוספת חריפה במיוחד בסיבוב.
חומוסיבוב חריף אש מכיל 50% יותר חריף ומבטיח שכל ביס יהיה חריף וטעים.

מחיר: נקבע עפ"י הרשת (400 גרם) | כשרות: בד"צ העדה החרדית, רבנות קרית גת | להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה המובילות ברחבי הארץ

מרשמלו במהדורה מוגבלת בטעמי משקאות קלים ואהובים – כרמית

אני חולת מרשמלו ונראה לי שהאהבה הזאת עוברת בגנים כי גם אמא שלי מאוד אוהבת מרשמלו וגם הגדול שלי בן ה-3 מאוד אוהב מרשמלו. אז כל עוד אני בשליטה אני מגבילה אותו בגג 4 חתיכות ובערב מצחצחים שיניים טוב טוב, אבל אם כבר הוא אוכל מרשמלו אני גם דואגת תמיד שיאכל את המרשמלו הטעימים, והמותג האהוב עלי הוא ללא ספק כרמית. יש לכרמית מגוון טעמים וצורות (רגילים, מסולסלים…) ומדי פעם הם גם מוציאים מהדורות מיוחדות של מרשמלו ולשם כך התכנסנו כאן היום 🙂

כרמית הוציאה מהדורה חדשה ומוגבלת של המרשמלו האהוב בטעמי משקאות קלים: מיץ ענבים, מיץ פטל ותה קר בטעם אפרסק. קל מאוד לזהות את המהדורה המוגבלת כי צבע השקית והמרשמלו מעידים על טעמו: פטל – ורוד, ענבים – סגול ותה קר אפרסק – כתום. יש לציין שצבעי המרשמלו מאוד עדינים והמוצר לא מפוצץ בצבעי מאכל.

המרשמלו ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא ביצים ובעל 0% שומן.

הפטל היה ללא ספק הפייבוריט בבית וחוסל דיי מהר (שיתוף פעולה שלי ושלו). הענבים טעים לא פחות אבל את התה קר אפרסק אני לא מוצאת בסופר הקרוב לביתי…

מרשמלו כרמית במהדורת קיץ בטעם מיץ פטל

מחיר: 5.90 ₪ (150 גרם) | כשרות: הכשר מהודר של בד"צ העדה החרדית | להשיג בכל רשתות השיוווק

קראנצ'וס במהדורה מיוחדת של חטיפים בצורת כדורגל לכבוד מונדיאל 2018

קראנצוס עם חטיפים מיוחדים לכבוד מונדיאל 2018
צילום: המערכת

כל 4 שנים אוהדי כדורגל מכל העולם הצופים במונדיאל, יודעים כי  המשחקים כבר מזמן הפכו לערב חברתי של כדורגל משובח וחברים. השנה, מותג החטיפים קראנצ'וס מצטרף לחגיגת המונדיאל  ומשיק מהדורה מיוחדת עבור האירוע.

מהדורת הכדורגל של קראנצ'וס כוללת שני חטיפים במיקס בצורות ייחודיות מעולם הכדורגל בטעמים הפופולאריים גריל וברביקיו. שני מוצרי המהדורה החדשים מצטרפים לסדרת חטיפי קראנצ'וס הקיימת אשר עומדת בכל דרישות משרד הבריאות לשנת 2020.

סדרת חטיפי קראנצ'וס הינם סדרת החטיפים הראשונה העומדת בכל דרישות משרד הבריאות לשנת 2020 (מבין מותגי החטיפים המובילים). סדרת קראנצ'וס כוללת 5 טעמים: גריל, ברביקיו, פלאפל, בצל ופיצה.

מחיר: 3.90 ₪ (70 גרם) | להשיג ברשתות המזון והשיווק

סדרת חליטות הקיץ של חוות דרך התבלינים

הקיץ בשיאו, החום הכבד מתעקש להישאר וכל מה שאנחנו רוצים זה רק להצליח לרענן ולקרר את הגוף. "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה: סדרת חליטות קיץ למשקאות קרים ומרעננים שיעזרו לכם להתמודד עם החום הכבד.

  • חליטת תות וניל – חליטה טעימה ומתוקה המכילה תות שדה, תות עץ, מקלות וניל טחונים, היבסקוס, חמוציות, אננס ופפאיה.
  • חליטת פומלה מלון – החליטה מכילה פומלה, מלון, פפאיה ואננס. חליטה מתוקה ועשירה בטעמי פירות עזים. מתאימה במיוחד להכנת קרטיבים
  • חליטת רימונים – חליטת פירות בניחוח רימונים המכילה רימונים, אננס, היביסקוס ופפאיה.
  • חליטת אייס תה לימון – החליטה בעלת ניחוח לימוני המתאים במיוחד להכנת תה קר (ice tea) ומכילה קליפות לימון, קליפות תפוז, לימון ואוכמניות.
  • חליטת קוקוס קרמל – החליטה מכילה קוקוס, בננה, אננס, היביסקוס ותמצית קרמל. בנוסף לטעמו הנהדר של צמח ההיביסקוס, הוא מסייע גם להורדת רמות הסוכר בגוף.
  • חליטת פירות יער – החליטה מכילה מגוון של פירות יער לרבות דובדבנים, חמוציות, דומדמניות, פקעות ורדים, היביסקוס ואננס. החליטה עשירה בויטמין C.

בנוסף לשימוש במשקאות קרים, החליטות מתאימות גם להכנת קרטיבים, קינוחים ועוד.

מחיר: 13.5 ₪ (100 גרם) | להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, ובסניפי הרשת. טל': 04-9533405, לאתר: http://www.derech-hatavlinim.co.il

סדרת חליטות הקיץ של חוות דרך התבלינים
צילום: הדס ניצן

סדרת עופות ארוזים טריים ומתובלים לצלייה בתנור – שופרסל

ישר לתנור - סדרת עופות של שופרסל
צילום: יח"צ

המותג הפרטי של שופרסל ממשיך לחדש ומביא לצרכנים בשורה חדשה – סדרת עופות מתובלים טריים בשקית צלייה. כל מה שנדרש הוא להכניס את העוף עם השקית ישר לתנור ולהגיש. זמן הצלייה נע בין 40 ל- 90 דקות בהתאם לגודל הנתח.

המוצרים הינם טריים בתוספת תיבול בלבד, 100% רכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים, וללא גלוטן.

אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק מסר כי: "שוק העוף הטרי בישראל עומד על 260,000  טון בשנה. ישראל נמצאת במקום השני בעולם בצריכה לנפש של עופות. במהלך כולו אנו משיקים מגוון מוצרי עוף טרי ארוז הכולל: עוף טרי ארוז, עוף טרי ארוז מקוצב, עוף ללא אנטיביוטיקה ועופות מתובלים ישר לתנור".

סדרת המוצרים היא חלק מקונספט חדשני של מוצרים מצוננים בקטגורית Ready to Cook. העופות מכילים ערכים תזונתיים גבוהים, מהווים מקור לחלבון (18-20 גרם חלבון ב-100 גרם מוצר, בהתאם לנתח), ואחוזי שומן נמוכים (2%-6% שומן בהתאם לנתח). מוצרי העוף גדלים ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים.

מחיר: 29.90 – 49.90 ₪ למגוון סוגי עופות במתבלים שונים | להשיג ברשת שופרסל

חדשות הצרכנות

חדשות מרשת טיב טעם

טיב טעם משיקה אפליקציית קניות מובייל חדשה

רשת טיב טעם, משיקה בימים אלו, אפליקציית מובייל חדשנית בשם "טיב טעם בקליק". האפליקציה ידידותית לשימוש, קלה ונוחה ומאפשרת ביצוע הזמנות מכל מקום ובכל עת. את האפליקציה ניתן להוריד בקלות  למכשירי אנדרואיד או אייפון.

באמצעות האפליקציה יוכלו הלקוחות ליהנות מהזמנת קניות וקבלת משלוחים עד הבית גם בשבת וחג, רשימת קניות מובנית ומסונכרנת, תשלום באמצעות האפליקציה, מגוון מבצעים והטבות במשך כל השנה, סריקת מוצרים, אינפורמציה כללית משעות פתיחת ועד דרכי יצירת קשר, ועוד.

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "השקת אפליקציית הקניות במובייל הנה מהלך מתבקש התומך באסטרטגיה של השקת אתר קניות האון ליין לפני כשנה. הרשת שמה לה למטרה לחדש ולהקל על קהל לקוחותיה הנאמנים ולאפשר להם פלטפורמה נוספת להזמנה נוחה של המגוון האיכותי והייחודי של טיב טעם עד הבית. לדבריו: בחוויית המשתמש הושקעה מחשבה רבה, שקיבלה ביטוי בשימוש בטכנולוגיה מתקדמת. הממשק הינו פשוט וידידותי למשתמש ומאפשר קנייה קלה ונוחה.

אפליקציית "טיב טעם בקליק" ניתנת להורדה חינם וזמינה בחנות האפליקציות של גוגל, Google play וב-App store של אפל.

למכשירי אנדרואיד: https://goo.gl/cd1NCm | למכשירי אייפון: https://itunes.apple.com/il/app/id1363988308?mt=8

טיב טעם סניף רמת החייל ישדר את משחקי המונדיאל 2018 במתחם מחלקת הבירות על גבי 6 מסכי ענק

רשת טיב טעם מציעה, צפייה במשחקי המונדיאל 2018 בסניף רמת החייל (רח' דבורה הנביאה 122 ) במתחם מחלקת הבירה הכולל למעלה מ- 150 סוגי בירות מרחבי העולם ומישראל, מגוון פיצוחים, בר עם כסאות,  6 מסכי ענק לשידורי ספורט. ומבצעים אטרקטיביים בתקופת המונדיאל.

הבירות שיוצעו גם מבשלות בוטיק מהארץ והעולם. מהלך זה מאפשר לשמר את מעמדה של טיב טעם כרשת המובילה בתחום. ובכך לחזק את חוויית הקנייה.

טיב טעם רמת החייל – רחוב דבורה הנביאה 122 תל-אביב

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X