fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – יוני 2016

רק 100% רכיבים טבעיים – גבינה לבנה טרה

'מחלבת טרה' ממשיכה את מהפכת הבריאות, בשוק מוצרי החלב ומשיקה גבינה לבנה חדשה;  הגבינה היחידה אשר עשויה 100% רכיבים טבעיים, ללא רכיבים מלאכותיים, חומרים משמרים או כל חומר אחר המשמש לייצור הגבינה ועשוי להיות מלאכותי.

לאחר שחוללה מהפכה בקטגוריית הגבינות הצהובות, עם השקת "נעם" ללא חומרים משמרים – השקה אשר יצרה שיח ציבורי בנושא חומרים משמרים ושינתה את הרגלי הצריכה בכל קטגוריות המזון בישראל – משלימה טרה מהלך פיתוח נוסף, אשר מספק מענה לביקוש הרב שמגיע מקהל הצרכנים למוצרי חלב איכותיים, טבעיים וללא חומרים משמרים.

סקר אשר ערך מכון המחקר 'מדגם' בדק ומצא כי, 85% מהישראלים סבורים כי צריכת מזון העשוי מרכיבים טבעיים בלבד, הינו בעל חשיבות יתרה לבריאות ולתזונה. נתון זה תומך במגמה העולמית ההולכת ומתחזקת של השנים האחרונות לפיה יצרני מזון, בארץ ובעולם, פועלים לייצור מוצרים מרכיבים טבעיים בלבד- מגמה אותה מחלבת טרה ממשיכה להוביל.

פיתוח הגבינה החדשה ארך זמן רב וכלל שינויים במתכון הגבינה הלבנה המקורית של טרה, כך שיותאם לייצור המבוסס על 100% רכיבים טבעיים. השקה זו  מתווספת לשלל פיתוחים והשקות נוספות במחלבת טרה במהלך השנים האחרונות דוגמת: גבינה צהובה נעם, שוקו מוו- היחיד ללא תוספת סוכר וסדרת מעדני הילדים.

לדברי יניב פיינשניידר, מנהל שיווק מחלבת טרה: "מחלבת טרה מובילה בשנים האחרונות את מהפכת הבריאות בשוק החלב הישראלי מתוך אמונה כי ייצור מוצרי החלב בריאים יותר הם טעימים יותר. במסגרת הפיתוח, שונה המתכון והותאם במיוחד עבור הגבינה החדשה וכמו כן בוצעו התאמות טכנולוגיות בהליך הייצור עד אשר התקבלה גבינה לבנה בעלת טעם עשיר וקרמי העשויה 100% רכיבים טבעיים. הגבינה החדשה היא בגדר בשורה לכל אלו אשר מקפידים על תזונה נכונה ממוצרי מזון בריאים יותר".

ניתן להשיג את הגבינה החדשה: 3% שומן, 5% שומן ו- 9% בכל נקודות המכירה וברשתות השיווק- על המדף ובמעדניה | המוצר משווק במחירים משתנים הנקבעים ע"י הקמעונאים בלבד | מחיר 4.50 ₪ (אריזת 250 גרם) ע"פ אתר www.mysupermarket.co.il

"אנג'ל צרפתי" – סדרת לחמי הפרימיום של מאפיית אנג'ל

מאפיית אנג'ל, המאפייה הגדולה בישראל, משיקה סדרת פרימיום חדשה תחת השם: 'אנג'ל צרפתי'- ארבעה לחמים בעלי טעם מעולה, מרקם וארומה ייחודיים.

סדרת הלחמים החדשה פותחה בהשראת סגנון האפייה הצרפתי, המרבה לעשות שימוש במחמצות סדרת אנג'ל צרפתי, אשר הותאמה במיוחד לחיך הישראלי, כוללת ארבעה סוגים של לחמי מחמצת חיטה ומחמצת שיפון בהם: לחם דגנים בתוספות גרעינים פריכים, לחם אגוזים, לחם שיפון קל בתוספת סיבים תזונתיים ולחם מחמצת חיטה מלאה ודגנים.

המחמצות הייחודיות של אנג'ל נוצרות בטרם הליך הלישה של הבצק, וזאת ע"י ערבוב מים וקמח איכותי. מנוחת התערובות למשך מספר שעות, מאפשרת את היווצרות תהליך התסיסה הטבעי של שמרי הבר אשר נמצאים בקמח, ולמעשה יוצרת את המחמצות הייחודיות. מחמצות אלו מעניקות ללחמים את הארומה העמוקה, הטעמים והריחות האופייניים רק ללחמי המחמצת של אנג'ל צרפתי.

הסדרה החדשה כוללת ארבעה לחמי מחמצת:

  • לחם דגנים – לחם בתוספת פשתן, גרעיני תירס ושיבולת שועל
  • לחם אגוזים – פריך בתוספת אגוזי מלך
  • לחם 100% שיפון קל – מקמח שיפון מלא, בתוספת סיבים תזונתיים ומופחת קלוריות (נושא תו א.י.ל)
  • לחם מחמצת חיטה מלאה ודגנים – מקמח מלא ובתוספת סיבים תזונתיים, גרעיני חמניות, זרעי פשתן ועוד

יעלי מרכס-גליקמן, מנהלת השיווק של מאפיית אנג'ל, מסרה: "בשנים האחרונות מחפשים צרכנים רבים ליהנות ממגוון הולך ומתרחב של לחמים חדשים וייחודיים בטעמם. כמענה לחידושים שמחפשים הצרכנים, משיקה מאפיית אנג'ל את סדרת לחמי הפרמיום החדשה 'אנג'ל צרפתי', אשר כוללת ארבעה לחמי מחמצת שונים ואיכותיים ביותר, המשדרגים כל כריך וארוחה ומעניקים חוויה קולינרית בניחוח צרפתי".

הסדרה תימכר ברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ ותציע לקהל הצרכנים ליהנות ממגוון לחמי פרימיום. לחמי אנג'ל צרפתי מהווים בסיס מושלם למגוון ארוחות וכריכים, לכל אורך היום

לחם צרפתי מאפיית אנג'ל
צילום: שרית גפן

סדרת קמחי פרימיום מאיטליה: Molino Dallagiovanna – מולינו דה לה ג'ובאנה (ישרקו)

קמח של מולינו דה לה ג'ובאנהחברת ישרקו, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמותגים המובילים בעולם, משיקה בימים אלו בישראל קמח פרימיום ייחודי להכנת פיצה נפוליטנית אמיתית, של המותג האיטלקי – Molino Dallagiovanna מולינו דה לה ג'ובאנה בעל המורשת והמסורת הידועה, בעולמות הפיצה ( 6 דורות מאז 1832).

מדובר במותג קמחי איכות מיוחדים להכנת מגוון מאפים, לחמים, פיצות, פוקצ'ות וכו'.  בשלב ראשון יושקו בישראל 3 מוצרים לשוק המקצועי ובמהלך חודשי הקיץ תורחב הסדרה ותושק גם לצרכנים באריזות של 1 ק"ג וכן יורחב המגוון לקונדיטוריות ובתי מאפה.

כל הקמחים כשרים – כשרות בד"צ מהדרין ומיוצרים רק מתערובות החיטה המתאימות ביותר לייעוד הקמח, ללא פשרות. תהליך הייצור מבוסס על מסורות השימוש בחיטה שטופה, לתגובה טובה יותר של חלבוני החיטה והעמילנים שגורמים לאלסטיות ולרכות של הבצק האפוי ולמעטפת פריכה. בתהליך הייצור קיימת הקפדה מיוחדת על שמירת טמפרטורה נמוכה של הקמח תוך כדי הטחינה, לשימור הארומות והטעמים המקוריים של החיטה. בזכות תערובות החיטה השונות, הקמח שומר על תוצאה אחידה לאורך כל עונות השנה.

המותג מולינו דה לה ג'ובאנה ידוע כיצרן הקמחים המוביל באיטליה ובעולם בתחומו. ומייצא את מגוון מוצריו במדינות ברחבי העולם והינו הבחירה המועדפת של השפים המובילים באיטליה ובעולם להכנת פיצה. מוצרי הקמח של מולינו דה לה ג'ובאנה, עושים שימוש במוצרי חיטה וזני חיטה מהטובים והאיכותיים ביותר ונטחנים בטכנולוגיה מתקדמת, לנעילת הטעמים, שמירה על הערכים התזונתיים ושימור הטריות. המפעל דואג לאיכות מוקפדת לכל מוצריו בכל שלב, בשילוב של ידע, ניסיון, מחקר בלתי פוסק ותשוקה תמידית למוצרים העשויים היטב.

מולינו דה לה ג'ובאנה מציעה, מגוון רחב הכולל קמחים מסוגים שונים ולמטרות שונות ומייצרת מידי יום כ- 200 טונות של קמח.  הקמחים מופצים כיום בכל מדינות אירופה, אוסטרליה, קנדה, צ'ילה, קוריאה, יפן, רוסיה, מלזיה, איחוד האמירויות הערביות ועוד ומופצים למגוון ערוצים: מסעדות, שירותי קייטרינג, רשתות קמעונאיות, מאפיות ושירותי קייטרינג.

שלושת המוצרים מבית "מולינו דה לה ג'ובאנה":

  • לה נפוליטנה – עשוי מקמח חיטה רך ומיוחד לפיצה נפוליטנית מושלמת. עומד בטמפרטורות הגבוהות הדורשות לאפיית פיצה קלאסית מעולה בעלת קרום פריך במיוחד. הקמח לה נפוליטנה הוא מדויק ליצירת בצק רך, אלסטי וגמיש השומר על כל מאפייני הטעם והריח של החיטה. הקמח מתאים גם למאפים איטלקיים אחרים.
  • נובירלגראנו רוזה – מיוצר מתערובת חיטה איטלקית, אירופאית ואמריקאית. הקמח מהסבב הראשון מעורבב עם נבט חיטה ונטחן שוב, לקבלת כל המרכיבים החיוניים והתזונתיים של צמח החיטה הצעיר. קמח נובירלגראנו רוזה, מיועד לתפיחה קצרה מאוד קל ונוח לעבוד איתו, בעל ניחוחות ארומתיים של פיצה איטלקית אמיתית.
  • נובילגראנו גרין– מיוצר מתערובת חיטה איטלקית, אירופאית ואמריקאית רכה. הקמח מהסבב הראשון מעורבב עם נבט חיטה ונטחן שוב, לקבלת כל המרכיבים התזונתיים של קמח חיטה צעיר. מצוין ל"בנק בצק" לפיצריות.

המוצרים מגיעים בשקים במשקל 10 ק"ג

La-Frutta שלגוני פרי מפנקים – נסטלה

כמענה למגמת הצמיחה של שלגוני הפרי, משיקה גלידות נסטלה את La-Frutta – סדרה חדשה של  שלגוני פרי מפנקים, טעימים ומרעננים עם 50% פרי ובין 67-90 קלוריות בלבד ליחידה. הסדרה, המתאימה גם לטבעונים, מציגה שילובים של שישה טעמים מפתיעים בעלי מרקם נימוח, המותאמים לטעמים המועדפים על הצרכן הישראלי: בננה-תמר-פקאן, פירות אדומים, תות שדה, מנגו טרופי, אננס-תפוז, מלון-תפוח. המוצרים ישווקו גם במאגדות ברשתות השיווק ובמרכולים.

סדרת La-Frutta מצטרפת למוצרים נוספים של גלידות נסטלה המזוהים עם מגמת ה- wellness. גלידות נסטלה מובילה את מגמת ה- wellness בעולם עם מגוון עשיר של מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.

שלגוני פרי LA FRUTTA של נסטלה

לדברי  גלית בר, סמנכ"לית שיווק, גלידות נסטלה: " אנו גאים להשיק סדרת שלגונים שפותחה בישראל על ידי הצוות הטכנולוגי שלנו וזוכה לאהדה רבה בנסטלה העולמית. החדשנות המזוהה עם גלידת נסטלה, הובילה אותנו גם השנה לרענן, להעז, ליצור ולפרוץ קדימה, עם פיתוח מוצרים ורעיונות חדשים."
בר מוסיפה: "כמענה למגמת ה- wellness בעולם הגלידות, השנה החלטנו להיענות לדרישה ההולכת וגוברת מצד הצרכנים בישראל ליהנות משלגונים בטעמים מגוונים ומפנקים, מופחתי קלוריות וסוכר. סדרת La-Frutta מועשרת באחוזי הפרי הגבוהים ביותר כיום בשוק ובטעמים ייחודיים, המותאמים לחיך הישראלי".

השלגונים מגיעים במאגדות וביחידים | להשיג ברשתות השיווק ובמרכולים.

מהיום רשת עדן טבע מרקט משיקה סדרת מוצרי ניקיון "ירוקים" ידידותיים לסביבה

עדן טבע מרקט, רשת חנויות הבריאות המובילה בישראל למכירת מזון בריא, אורגני וטבעי.  משיקה  בלעדי בסניפיה, סדרת מוצרי ניקיון לבית, "ירוקים", ידידותיים לסביבה,  של חברת כליל הידועה באיכות מוצריה הידידותיים לסביבה ומיוצרים תחת תקן מים אפורים. מוצרי הניקיון של כליל ישווקו באופן בלעדי בעדן טבע מרקט.

סדרת המוצרים כוללת: מרככי כביסה, נוזל כביסה, נוזל כלים בריח תפוז/לימון, נוזל רצפות, מסיר שומנים, נוזל ניקוי רב תכליתי, נוזל לניקוי אסלות, נוזל לניקוי אסלות ונוזל לניקוי פירות וירקות.
מוצרי הניקוי, בטוחים לשימוש האדם ואינם מזהמים את הסביבה. המוצרים מבוססים על תמציות שמנים וצמחים טבעיים ואינם מכילים כימיקלים מבוססי נפט, מלחים, כלורידים וחומצות שאינן אורגניות. הרכיבים הפעילים הנם בריכוז גבוה במיוחד (18.8%) ועם זאת, גם ידידותיים לסביבה ומתפרקים במלואם לאחר השימוש.

סדרת מוצרי הניקיון כוללים חומרים מתכלים ונותנים מענה לטובת אלו הממחזרים את המים מהניקיונות ומעבירים הישר להשקיית הגינה. לשימוש במוצרים מתכלים יתרונות רבים: אכילה ושתייה בכלים נקיים אשר אין דאגה כי על גבם עדיין מצויים חומרים מסוכנים, חיסכון במים וכסף לשם השקיה, וחינוך ילדינו בשמירה על  הסביבה ומחזור ועוד. המעבר אל מוצרים מתכלים הוא הצעד הראשון למען שמירה על האדמה, שהיא מקור החיים של כולנו.

המוצרים

  • מרכך כביסה – 4 ליטר עשוי מרכיבים טבעיים בלבד ואינו מכיל פטרוכימיכלים וחומרים מזיקים אחרים. המוצר מתכלה, ועל כן ניתן לעשות שימוש חוזר במים שיוצאים מן המכונה. המרכך כביסה בעל תקן מים אפורים ומומלץ לשימוש ביתי. עשוי לסייע בהפחתת אלרגיה ורגישות בעור. המחיר: 35.00 ₪
  • נוזל כביסה – 4 ליטר עשוי מרכיבים טבעיים בלבד ואינו מכיל פטרוכימיכלים וחומרים מזיקים אחרים. המוצר מתכלה, ועל כן ניתן לעשות שימוש חוזר במים שיוצאים מן המכונה. הג'ל כביסה בעל תקן מים אפורים ומומלץ לשימוש ביתי. עשוי לסייע בהפחתת אלרגיה ורגישות בעור. המחיר: 49.00 ₪
  • מרכך כביסה מרוכז – 1 ליטר מרכך כביסה מרוכז וידידותי לסביבה בריח יסמין. מספיק ל- 32 כביסות ומעלה, על בסיס רכיבים טבעיים בלבד, ובתוספת בושם תואם טבע המתפרק ביולוגית לחלוטין ללא נזקים לסביבה. התכשיר אינו משאיר על הבגדים שאריות כימיקלים העלולות לגרום לגירויים, לכן מתאים במיוחד לעור רגיש. המחיר: 23.90 ₪
  • נוזל כלים – בריח תפוז עשוי מרכיבים טבעיים בלבד ואינו מכיל פטרוכימיכלים, מלחים וכלורואידים המזיקים לסביבה ולעור הידיים. המוצר מתכלה, ועל כן ניתן לעשות בו שימוש חוזר במידה ויש לכם דרך לאגור את המים או בעזרת מערכת מים אפורים. הנוזל כלים בעל תקן מים אפורים ומומלץ לשימוש ביתי. ממלא את הבית בריח תפוז ומשאיר את עור הידיים רך ונעים. המחיר: 14.90 ₪
  • נוזל כלים – בריח לימון עשוי מרכיבים טבעיים בלבד ואינו מכיל פטרוכימיכלים, מלחים וכלורואידים המזיקים לסביבה ולעור הידיים. המוצר מתכלה, ועל כן ניתן לעשות בו שימוש חוזר במידה ויש לכם דרך לאגור את המים או בעזרת מערכת מים אפורים. הנוזל כלים בעל תקן מים אפורים ומומלץ לשימוש ביתי. ממלא את הבית בריח לימון ומשאיר את עור הידיים רך ונעים. המחיר:14.90 ₪
  • נוזל רצפות – נוזל לשטיפת רצפות עשוי מרכיבים טבעיים בלבד ובעל תקן מים אפורים מרחיק חרקים טבעי וחומרים פעילים ידידותיים לסביבה, נטולי כלור וחומרי ריח סינטטיים. בשל היותו מוצר מתכלה, הנוזל רצפות מתאים לניקוי הבית ולהשקיית הגינה בסיום הפעולה. המחיר: 32.90 ₪
  • מסיר שומנים – מסיר השומנים הינו ממוצרי הדגל בתחום מוצרי הניקוי. עשוי מרכיבים טבעיים ברובו ובעל תקן מים אפורים. יעיל מאוד ובטוח לשימוש. לניקוי והסרת שומנים מתבניות, סירים, כיריים, מיקרוגל וקולט אדים. למסיר השומנים אין ריח חזק ואינו הורס את עור הידיים. מומלץ מאוד. המחיר: 17.90 ₪
  • נוזל ניקוי רב תכליתי – משמש לניקוי רצפות, חלונות , אסלות, כיורים, ועוד. המוצר אינו מכיל כימיקלים מבוססי נפט, מלחים וכלרואידים המזיקים לסביבה ולעור הידיים, בעל תקן מים אפורים הנוזל הרב תכליתי מתפרק במהירות ולא גורם נזק וזיהום לסביבה. חומר הניקוי עדין, שומר על עור הידיים, בטוח לשימוש וברמת ריכוז גבוהה. המחיר: 15.90 ₪
  • נוזל לניקוי אסלות – עשוי מרכיבים טבעיים וידידותיים לסביבה. הנוזל מסיר אבנית, משמש להברקת אסלות ולניקוי יסודי. הוא אינו מכיל בושם סינטטי, צבעי מאכל וכלוריאידים. המוצר מתכלה ועל כך לא פוגע במאגרי המים שלנו. בעל תקן מים אפורים. המחיר: 15.90 ₪
  • נוזל לניקוי פירות וירקות – משאיר את הפירות והירקות נקיים וטריים ללא שאריות ריסוס וטעמי לוואי. מוצר אקטיבי וטבעי המכיל מים מזוקקים, חומצות לימון ומשטח פעיל. אינו מכיל מקציפים סינטטיים ממשחת ה-SLS או חומרים פטרוכימיקלים. בטוח לשימוש ובעל תקן מים אפורים. המחיר: 16.90 ₪

בימים אלו, השיקה עדן טבע מרקט מועדון החברים חדש אשר יעניק לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. 5% הנחה בקניה מעל 300 ₪ ו- 10% הנחה בקניה בסך של 600 ₪ ומעלה והנחה זהה ברכישה. עלות הצטרפות למועדון היא 49.9 לשנה | להשיג בכל סניפי רשת עדן טבע מרקט ברחבי הארץ.

הגלידות של פלדמן מציגים את Cocktail Bus

סדרת שלגוני Cocktail מגיעה מעולם הבר הטרנדי, העכשווי ומגישה שלושה קוקטיילים מוכרים וותיקים: מוחיטו ליים, מרגריטה אשכולית ופינה קולדה קוקוס. המוצרים אינם מכילים אלכוהול, אך מעבירים את החוויה של מוצר עם טוויסט מריר, המזכיר את טעמו של המשקה המקורי.

כתמיכה למהלך השיווקי,  "הגלידות של פלדמן" עלתה עם קמפיין חסויות המתקשר את סדרת Cocktail בערוצים 2 ו- 10 באמצעות משרד הפרסום four. את הקמפיין מוביל אריאל לייזגולד, הבעלים של הבר 223 ובל בוי, שהוכתר בתחרותWorld class Israel לברמן הטוב ביותר בישראל לשנת 2015. לייזגולד ייצג את המדינה באוסקר של הקוקטיילים World class global finals 2016 והוכתר כברמן השני בעולם מתוך 54 מדינות/

נקודות הזינוק של ה-Cocktail Bus החלה ב-16.06.2016 בחנות המפעל "הגלידות של פלדמן" ברחובות ומשם האוטובוס ייצא לדרך ויגיע לתל-אביב, נתניה, רעננה, הוד השרון, כפר סבא, פתח-תקווה, אייר פורט סיטי, הרצלייה, גבעתיים, רמת גן, אור יהודה, ראשון-לציון, אשדוד, אשקלון, באר-שבע, עפולה, חיפה, קריות, עכו, נהריה ועוד.

האוטובוס של חברת כנען הנקרא ROAD SHOW  עבר תהליך של שינוי ייעוד שבמסגרתו פנים האוטובוס הוסב ל"בר קוקטייל" בגודל של כ-25 מ"ר הכולל תשתיות חשמל, סאונד, אינטרנט, מסך אלקטרוני ושטחי פרסום פנימיים. מעטפת האוטובוס משמשת כשלט חוצות ענק ונייד. האוטובוס מאפשר לחברה להגיע לקהל היעד בכל נקודה בארץ ובכל רגע נתון ולייצר קד"מ חווייתי ויוצא דופן סביב חלוקת שלגוני קוקטייל.

אוטובוס הקוקטייל של גלידות פלדמן

שי שלו, מנהל השיווק ומבעלי החברה, מסר: "אנו גאים לצאת במהלך שיווקי חדשני שנועד לקדם את סדרת השלגונים החדשה של החברה, סדרת Cocktail – המגיעה מעולמות של בילוי ו-FUN. לאחר הצלחת הפעילות שנה שעברה, החלטנו לצאת גם השנה עם אוטובוס בר נוסע – Cocktail Bus שיחרוש את המדינה מצפון ועד דרום, כדי לגעת בכמה שיותר אנשים ולייצר עבורם את החוויה המרעננת של שלגוני הקוקטייל שלנו."

דרור אשל, מנכל"ל החברה, הוסיף: " זו השנה השלישית שאנו דבקים באסטרטגיית life style וגם הפעם אנחנו משיקים סדרה חדשנית וייחודית לנו. סדרת קוקטיילים, מביאה איתה עולם נוסף המשקף את עולמות התוכן של איכות החיים, היא מביאה איתה את חווית טרנד הבילוי בבר קוקטיילים, טרנד שמתפתח מאוד בארץ ובעולם. הדרך הנכונה להשיק סדרה זו היא לצאת למקומות הבילוי של קהל היעד בליווי בר על גלגלים ולהגיש להם את כל החוויה בסביבה הכי טבעית שלהם, ולכן החלטנו לצאת בפעילות גרילה לקידום הסדרה, תוכנית שעלותה 700 אלף ₪. אנו נמשיך להעז, להפתיע ולהכניס 'אקשן' לשוק הגלידות הישראלי גם בשנים הבאות".

בקיץ 2014 הכריזה "הגלידות של פלדמן" על מהלך אסטרטגי חדש של פיתוח מוצרים מעולמות של Life style והשיקה בכל שנה סדרת מוצרים העונה לאסטרטגיה: בקיץ 2014 הושקה סדרת "שייק פרי", סדרת שלגונים המכילים עד 40% פרי טבעי, סדרה הנשענת על טרנד בריאות מעולם המיצים. בקיץ 2015 הושקה סדרת Ice Cafe סדרת שלגונים בטעמי אייס קפה מרעננים, סדרה המגיעה מעולם של בתי קפה, עולם של בילוי, פינוק, הנאה, כיף והרבה Style. באפריל 2016 הושקה סדרת "Frozen Yogurt" המתחברת לעולמות של אורח חיים נכון ובריא עם פירות טבעיים ויוגורט איכותי ומציעה שלגוני יוגורט  מחמצת אמיתית עטופים בסורבה פרי טבעי. בסוף מאי השיקה החברה את סדרת שלגוני Cocktail.

מבצעים חמים ברשתות השונות

שרונה מרקט- חוגגים שנה לפתיחה!

שרונה מרקט הינו שוק אורבני מודרני וחדשני, אשר משלב בין העולם הישן לעולם החדש. שוק גורמה ומוצרי קצה שבו תמצאו מגוון רחב של מוצרים מהארץ ומהעולם באיכות הטובה ביותר. שרונה מרקט שואב את השראתו מהשווקים המובילים בעולם כשוק בורו (Borough Market) בלונדון, שוק צ'לסי בניו יורק (Chelsea Market), לה בוקריה של ברצלונה (La Boqueria) ורשת השווקים של איטאלי ברחבי הגלובוס (Eataly).

בשבועיים הקרובים יחגוג מתחם שרונה מרקט יום הולדת שנה לפתיחתו. החגיגות יתקיימו עד לתאריך 30.06.2016 בימים א-ה, כאשר שאר חנויות המרקט והמעדניות (לא כולל מסעדות) יעניקו 25% הנחה על כלל המוצרים המוצעים בימי א'-ה'.

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X