fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – יולי 2021

נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי - מעדני יחיעם

כפי שאתן בטח זוכרות מפוסטים קודמים שלי, אין לנו בבית נקניקיות. אין לנו שום דבר נגד נקניקיות, אבל הילדים לא אוכלים ואנחנו אוכלים פעם ב… ולכן אנחנו לא קונים. אבל, כאשר יוצא לנו לטעום נקניקיה והיא טובה – היא מקבלת מקום של כבוד ואנחנו מוציאים את עצמנו קונים אותה לעיתים קרובות יותר.

וכך קרה בדיוק עם הנקניקיות החדשות של "מעדני יחיעם". מדובר בנקניקיות בקר (ולא עוף) בסגנון אמריקאי. עד כמה אמריקאי? המתכון והידע מאחוריה שייכים לחברת בת האמריקאית של "מעדני יחיעם" – A&H. יותר אמריקאי מזה לא יכול להיות 🙂

כאמור מדובר במוצר שמכיל 100% בקר ויותר מזה – זה 100% טעים. מארז כולל 4 נקניקיות ארוכות יותר מנקניקיות עוף ממוצעות. יש להן טעם ייחודי, בשרני וטעים. כתוב שהן קצת פיקנטיות אבל אני רגישה לחריף, ולא הרגשתי כלום. ניתן להכין אותן בכל דרך שתרצו. אני הכנתי אותן בנינג'ה גריל ויצא מושלם. מה שגם נחמד זה שהן מכילות 14% יותר חלבון וזה בכלל תענוג למי ששומרת על המשקל ו/או צורכת יותר חלבונים. נשאר לי עוד מארז בפריזר ואני כבר בונה עליו באיזה תבשיל שבא לי להכין 🙂

מחיר: 20 ₪ (280 גרם) | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ

נקניקיות 100% בקר של מעדני יחיעם
נקניקיות בקר עשויות בנינג'ה לצד ירקות

עוגיות כתר ריבה ללא תוספת סוכר - אחוה

אתחיל מזה שאני מתנצלת שלא צילמתי את האריזה בעצמי, אבל היא רוב הזמן היתה בידיים של הגדול, וברגע שסיים החליט להפוך אותה לקופסה לכל מיני גיבורי על מלגו.

אמשיך ואספר (שוב) שהיא כל הזמן היתה בידיים של הגדול שלי וזאת מהסיבה העיקרית שהוא ממש, אבל ממש, אהב את העוגיות האלה. הוא מאוד אוהב עוגיות ריבה, אבל מה שהיה כיף זה שהוא בכלל לא הרגיש בהבדל שאין בהן תוספת סוכר.

העוגיות מגיעות באריזה של 350 גרם, והקופסה השקופה שומרת נהדר על הטריות (כל עוד סוגרים אותה כמו שצריך). העוגיות סופר טעימות, פריכות ומשהו שמאוד אהבתי – הריבה נשארת כ"גוף אחד" ולא נוזלית/מלכלכת אם ויש פירורים.

קיבלנו את העוגיות להתנסות ומאז הן הפכו לככב במזווה. בכל הזדמנות שאני רואה אותן בסופר – אני קונה, והילד הפסיק לאכול וופלים ועוגיות אחרות ומבקש רק אותן.

מחיר: 7-9 ₪ (אריזה של 350 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ (למעט ב"רמי לוי")

עוגיות ללא תוספת סוכר במילוי תות אחו
צילום: יעל האן

מוצרים חדשים מבית "מאסטר שף"

את מוצרי מאסטר שף ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

רטבי ברביקיו בשני טעמים חדשים

המותג הקולינארי מאסטר שף שמצליח מאד בקטגורית הרטבים והממרחים, מרחיב את המגוון ומשיק בימים אלה  שני רטבי ברביקיו חדשים: רוטב ברביקיו קלאסי ורוטב ברביקיו דבש. 

רטבי הברביקיו של מאסטר שף מיועדים לשימוש בייתי, או מחוץ לבית, מגיעים בבקבוק נוח וקל לשימוש ומצוינים למגוון שימושים – לבישול, על האש, כמתבל וכמרינדה.

מחיר: 12.90 ₪ ( רוטב הברביקיו הקלאסי מכיל 524 גרם ורוטב הברביקיו דבש מכיל 520 גרם) | כשרות: אגודת ישראל

רוטב ברבקיו דבש - מאסטר שף
רוטב ברבקיו - מאסטר שף
צילום: יח"צ

סדרת ממרחים חדשים בבקבוק לחיץ -וגולת הכותרת: ממרח כמהין

המותג הקולינארי מאסטר שף, שהשיק לפני מספר חודשים בהצלחה מיונז הולנדי בבקבוק לחיץ ונוח לשימוש, מרחיב את סדרת הממרחים הלחיצים ומשיק 6 מוצרים חדשים: ממרח לייט -מופחת קלוריות (286 קלוריות בלבד ל – 100 גרם), ממרח מתובל ספייסי וממרח מתובל שום–בבקבוק לחיץ.
כמו כן יושקו שני טעמים חדשים בבקבוק לחיץ: 

  • מתבל מיו-קטש – המיונז ההולנדי האיכותי של מאסטר שף בשילוב מתבל עגבניות, מוצר שמתאים לשימוש בכריכים, כמתבל לצד האוכל ועוד. מיועד לצרכנים שנוהגים לערבב קטשופ ומיונז, או לכאלה שעדיין לא גילו את הסוד הזה.
    המיו-קטש נבדק במבחני טעימה חיצוניים (TNS) וניצח את המתחרה המוביל.
  • גולת הכותרת:  ממרח כמהין – מיונז פרימיום קולינרי המכיל פטריות כמהין. מתאים ללוות ארוחות מפנקות כמתבל  וגם משמש כממרח לכריכים מושקעים.

מחיר: 13.90 ₪ (בין 242 גרם עד 515 גרם) | כשרות: אגודת ישראל

צילום: יח"צ

נייר סנדוויץ' מעוצב - קוקי

מותג עזרי המזון קוקי משיק לראשונה, נייר סנדוויץ' מעוצב. מדובר בנייר המיועד לעטיפה של כריכים (סנדוויץ') עם הדפסה וטקסטורה ייחודית וטרנדית על גבי כל נייר. 

גודלה של כל יחידה גדול ביחס לניירות סנדוויץ' אחרים: 30X40 ס"מ, מה שמאפשר עיטוף של גדלים שונים של סנדוויצ'ים.

בכל אריזה יש 80 יחידות נייר פרגמנט. כמו כן ניתן עם הנייר סנדוויץ החדש, "לקשט" ארוחה חגיגית ולהגיש את המנות כתחתית על כל צלחת הגשה. 

מחיר: 13.90 ₪ (אריזה עם 80 יחידות) | כשרות: בד"צ העדה החרדית  | להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק 

נייר סנדוויץ מעוצב - קוקי
צילום: יחצ קוקי

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם מרחיבה את סדרת הירקות הקפואים "טבע פרוסט" ומשיקה: גרגירי תירס איכותיים. ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמותגים המובילים בעולם, מרחיבה את סדרת הירקות הקפואים "טבע פרוסט" (Tevafrost) ומשיקה: גרגירי תירס קפואים איכותיים. ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, ויצטרף ל- 12 מוצרים הקיימים בסדרה.

גרגירי ‎התירס הקפוא, הוא אחד המוצרים האהובים במטבח הישראלי, היות והם קלים להכנה, מתאימים למגוון רב של בישולים ואהובים במיוחד על ילדים. 

גרגירי התירס הקפוא מצטרף ל-12 המוצרים שבמגוון: ברוקולי, ‎‎כרובית‎, ‎לקט‎ פרובנס, ‎‎תרד, ‎כרוב‎ ניצנים, ‎ גזר גמדי, חומוס, שעועית ירוקה עדינה‎, שעועית שלמה ירוקה, שעועית ירוקה חתוכה, אפונה ירוקה, ואפונה ירוקה עדינה.

מוצרי טבע פרוסט מיוצרים בבלגיה, אשר נחשבת לאחת המדינות המובילות בתחום. הירקות נקטפים היישר מהשדה ועוד באותו היום עוברים אל מפעל הייצור לטובת תהליך מיון קפדני, שטיפה, ניקוי והקפאה בטכנולוגיה ייחודית. 

המחיר: 14.90 ₪ (משקל: 800 גרם) | להשיג ברשת טיב טעם

גרעיני תירס של ישרקו
צילום: יח"צ

תה מאצ'ה טבעי - Carbon 22

חברת "22 קרבון – 22 Carbon", מבית אירני סחר, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום בריאים, משיקה לראשונה בישראל: משקה מאצ'ה טבעי, העשוי מ-100% אבקת תה ירוק יפני מסורתי. 

תה המאצ'ה מבוסס על אבקת תה טבעית שנוצרה מצמחי תה טריים אשר עברו תהליך של טחינה עדינה ואיכותית. צמחי המאצ'ה עשירים בנוגדי חמצון ומכילים כלורופיל, חומצות אמינו ועוד ערכי מזון חשובים כמו וויטמינים ומינרליים.
המאצ'ה מכילה קפאין שמתפרק בצורה נכונה בגוף בשונה מקפה וניתן להכין איתה משקאות בריאות נוספים ואף מתכוני אפייה מגוונים מלבד לתה המאצ'ה, כמו: לאטה חם או קר, גלידה, עוגות ועוד. בנוסף, ניתן לשלב את אבקת תה המאצ'ה כתבלין במאכלים שונים מה שישדרג את הטעם ואף יוסיף ערך תזונתי למזון.  

מחקרים מצאו שצריכת תה מאצ'ה בריאה ביותר משתייה של תה ירוק ואף יכולה לסייע במגוון רחב של דרכים כמו: טיפול אנטי אייג'ינג, הורדת לחץ דם,  סילוק רעלים מהגוף, ירידה במשקל והגברת הריכוז והזיכרון. יתר על כן, לספורטאים אשר זקוקים להגברה של רמת הקפאין לפני אימון, מומלץ לצרוך את תה המאצ'ה על פני משקאות קפאין אחרים הן מבחינת ערכי התזונה של המשקה והן מבחינת רמת האנרגיה הגדולה בכמות קפאין מופחתת. 

מחיר: 49.90 ₪ (50 גרם) | כשרות: OU | להשיג ברשת טיב טעם, טבע קסטל, סופר פארם ועדן טבע.

תה מאצ'ה טבעי של קרבון 22
צילום: גאיה פלד

ספרינג SHAKE - רק פירות, מים וזהו

ספרינג משיק לראשונה בישראל קטגוריה חדשה של משקאות שייק פרי, טבעי ומפנק בבקבוקי פרימיום אישיים ובקרטוניות 1 ליטר – שלושה שילובי טעמים אקזוטיים, מפנקים ועשירים בפרי:

  • אננס מנגו פסיפלורה
  • בננה תמר תפוז
  • בננה אננס קוקוס פירות יער

כל המשקאות בסדרה החדשה ללא תוספת סוכר – כל הסוכר מגיע מהפרי, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. רק פירות, מים וזהו!

מחיר: 7 ₪ לבקבוק אישי , 11.90 ₪ לקרטונית 1 ליטר | להשיג ברשתות השיווק

ספרינג שייק
צילום סטודיו יפאורה

שקיות אוכל מנייר - הוסטס

המותג הוסטס מבית חברת אינטרסן, המוביל בתחום הכלים החד פעמיים, מוצרי בישול ואפיה ואביזרי ניקיון והגיינה, מציג לקראת החזרה לביתי הספר והגנים, מארז שקיות אוכל עשויות נייר מעוצב, שישמור על טריות המזון ואיכות הסביבה.

ההכנות הרבות לחזרה לבתי הספר ולגנים כבר בעיצומן. בכל יום לוקחים איתם הילדים את הכריכים אותם אורזים היטב ההורים בכדי שישמרו על צורתם וטריותם וייהנו מהם בהפסקות האוכל. המודעות ההולכת וגוברת לאיכות הסביבה מחייבת אחריות אישית ומעבר לשקיות שאינן עשויות ניילון, המזהם את הסביבה ואני מתכלה. בהמשך לכך מציע המותג שקיות נייר חזקות ועמידות במיוחד, המתאימות לעטיפת כריכים ופיתות ומומלצות לנשיאת פריטי מזון בתיק לבתי ספר ולגנים. השקיות מגיעות בחבילה של 50 יחידות. כל שקית מעוצבת, מקושטת ונעימה לעין. השקיות ישמרו על המזון וטריותו, וכן יעבירו לילדים מסר חינוכי של שמירה על הסביבה.

מחיר: 7.90 שקלים למארז | להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר היבואן אינטרסן – https://intersun.co.il

שקיות אוכל מנייר - הוסטס
צילום: אפרת אשל

סדרת סלטים אינסלטיסימה של חברת ריו מרה

ריו מרה, מותג הטונה הכי נמכר באיטליה,  מציע לקיץ 2021 את סדרת אינסלטיסימה- ארוחה בקופסה אחת, המשלבת את הטונה של ריו מרה עם ירקות ודגנים טריים, וכך מציעה ארוחה מהירה, טעימה ומאוזנת שניתן לאכול בכל רגע ובכל מקום; בפיקניק או בטיול, במשרד ואפילו בבית כארוחה משלימה.

הארוחה מגיעה בקופסה ייחודית השומרת על טריות המרכיבים ועל כל הערכים התזונתיים.
כל המוצרים בסדר אינם מכילים חומרים משמרים מכל סוג.

הסדרה כוללת ארבעה מוצרים:

  • ירקות גינה עם טונה: תירס, אפונה, גזר וזיתים עם טונה.
  • בנוסח מקסיקני: טונה, שעועית אדומה, תירס ופלפל בטעם פיקנטי. מתאים במיוחד למי שלא מפחד מתבלינים וטעמים חזקים.
  • קוסקוס עם טונה וירקות: קוסקוס עם טונה, גרגירי חומוס, אפונה ועגבניות שרי.
  • טונה עם אורז וירקות: טונה עם אורז, שעועית וירקות בטעם פיקנטי.

מחיר: 15.90 ₪ | כשרות: אגודת ישראל | להשיג ברשתות השיווק והמזון 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X