fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – יולי 2020

סורבה להקפאה ב-3 טעמי קיץ מרעננים - יוגטה

מותג יוגטה (Yogueta), משיק בימים אלה מוצר חדש בתחום קינוחי הקיץ: קינוחי סורבה להקפאה בשלושה טעמי קיץ מרעננים במיוחד: רימון ופירות יער, תפוח ולימון.

קינוחי הסורבה של יוגטה בעלי מרקם סורבה עדין וקטיפתי, מכילים מיץ פרי ואינם מכילים חומרים משמרים. 

הסורבה מגיע במארז של שני קינוחים בכוסות אישיות, בתצורת סורבה נוזלי להקפאה. הם מוכנים לאכילה לאחר 3 שעות של הקפאה.
הסורבה של יוגטה – פינוק קר ומרענן בימי הקיץ החמים, מושלם כקינוח לאחר ארוחה, מתאים לצריכה אישית וגם לאירוח.

מחיר: 7.90-9.90 ₪ | כשרות: בד"ץ איגוד רבנים | להשיג בכל רשתות השיווק 

סורבה יוגטה
צילום: יניב קרן

אייס קפוצ'ינו של טרה

אם יש משקה שאני אוהבת ויכולה לשתות בכל שעה ביום – קפה. תנו לי נס פשוט, קפוצ'ינו או הפוך – ואני מסודרת. חלב מוקצף או חלב רגיל – אני מסודרת. תוסיפו קרח, תהפכו את המשקה לגרניטה או סתם תכינו אותו על בסיס מים/חלב קר – ואני בכלל מסודרת. 
כשאני במשרד אני שותה קפה אחד, והוא חם. אבל כשאני בבית אני שותה קפה קר. רק קר. לכן, כ"כ שמחתי לראות שטרה הוציאו משקה במיוחד בשבילי 😉.

אז כן, יש משקה חדש – אייס קפוצ'ינו בבקבוק ליטר (בקבוק משפחתי). הוא ללא תוספת סוכר וממתיקים מלאכותיים והוא גם דל לקטוז. אני לא שותה קפה עם סוכר, אז זה מושלם עבורי. יתרה מזאת, הגדול שלי ממש אוהב קפה וגונב שלוקים משלי מדי פעם, אז אני שמחה שאין בזה סוכר או ממתיקים כאלה ואחרים.

הטעם שלו טוב. ממש טוב. הוא עשיר בחלבון וסידן ומכיל רק 46 קלוריות ל-100 מ"ל ו-1.5% שומן. ממליצה בחום כפינוק יומי.

מחיר: כ-11 ₪ | להשיג בכל רשתות השיווק

אייס קפוצ'ינו טרה

ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות

יוגורט זה משהו שיש לנו קבוע בבית. 
מכיוון שאף אחד מבני הבית לא טבעוני ו/או סובל מבעיות לקטוז, אני רוכשת יוגורטים "רגילים". 

את המעדן ONLY שלחו אלי להתנסות. הוא ישב במקרר שבוע עד שהחלטתי שהגיע הזמן לנסות אותו: גם כי הוא טבעוני/ללא חלב ומי שעוקבת אחרי בטח כבר הספיקה לקרוא על החששות שלי לפני שאני מתנסה במוצרים טבעוניים. וסיבה נוספת – מדובר במעדן בטעם תות, ועד כמה שאני אוהבת את הפרי הזה במציאות, במעדנים ויוגורטים הוא תמיד מרגיש לי מלאכותי ולא טעים.

אז עבר שבוע וניסיתי אותו. הוא מעולה. נתחיל מזה שלא הרגשתי הבדל בינו לבין יוגורט חלבי רגיל והמרקם היה ממש (!!) דומה. ומה חשבתי על התות? הופתעתי. הוא היה טעים. נכון, לא מדובר בתות שהרגע נקטף מהשדה, אבל אין טעמי לוואי ו/או טעמים מלאכותיים והוא באמת מספק וסוגר פינה כשבא לנשנש משהו טעים ו/או במקרה שלי – ארוחת בוקר.

דרך אגב, ניתן להשיג את היוגורט בטעם אננס ואפרסק, ויש גם משקאות ONLY עם תות-פטל ועם תות-בננה.

מחיר: כ-4.90 ₪ (125 גרם ביחידה) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"ץ בית יוסף | להשיג ברשתות השיווק

ONLY - יוגורט תות

לואקר מקסי דאבל שוקולד בכשרות מהודרת

אוהבי השוקולד LISTEN UP ! אני לא יודעת איך לא המציאו את זה עד עכשיו כי בכל זאת לואקר זה מדהים, לואקר זה טעים – וכשמוסיפים לזה עוד שוקולד, זה עוד יותר מדהים ועוד יותר טעים.

אין כמו לואקר ועל אף שאני חובבת הלואקר עם הוניל, אני לא אגיד "לא" על לואקר עם שוקולד. האמת, אני חיה עם בעל וילדה בת 3 שאוהבים שוקולד כ"כ, שגם אם הייתי רוצה להכניס רק את הלואקר וניל – לא היו מאפשרים לי.

מדובר בלואקר מקסי דאבל שוקולד – שכבות וופל פריך ואיכותי בטעם קקאו וביניהן מילוי עשיר של קרם קקאו ושוקולד איכותי, ומה שמיוחד במהדורה זו – היא בכשרות מהודרת שמתאימה לציבור הדתי. ולמרות המהדורה החדשה, הטעם לא נפגם. הוא עדיין שוקולדי וחובה ללקק את האצבעות בתום האכילה לפני ששוטפים ידיים.

דרך אגב, כמה דברים שלמדתי עכשיו על לואקר – אינם מכילים צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא שומן טראנס.

עד כמה הילדה אוהבת שוקולד? ביקשה להצטלם עם הלואקר לפני שפותחים אותו. עד כמה היא באמת אוהבת שוקולד? נאלצתי להגביל אותה ב-2 יחידות ואז להתמודד עם בכי כשלקחתי לה את האריזה מהידיים. 

מחיר: 12.90 ₪ | להשיג ברשתות השיווק

לואקר מקסי שוקולד

הכי קרוב שתגיעו לקולנוע - מותג השוקולד M&M's מזמין אותך להקרנה פרטית

את הילדות שלי העברתי בארה"ב. M&M's היו מוצר צריכה בסיסי, ולא היה בית ללא כמה שקיות (כולל טעמים שעדיין לא הגיעו לישראל). כשגדלתי וחזרתי לארץ הם הפכו למותרות ורק כשמישהו טס לחו"ל הוא מביא. 
איזה כיף שהזמן עבר ואפשר להשיג אותם בארץ, במיוחד שהילדים שלי מתים עליהם ובכל הזדמנות ישמחו לנשנש (ברוך בורא השקיות הגדולות).

תקופת הקורונה לקחה מאיתנו את הקולנוע אבל היא לא לקחה מאיתנו את ה-M&M's. לכן, עד שיחיזרו אותו, הדרך היחידה ליהנות מסרטים היא בבית תוך כדי נשנוש פופקורן בצד אחד של הספה, וקערה עם הסוכריות הצבעוניות בצידה השני. ואם כבר רכשתן שקית M&M's "עם כיבודים" (זו של ה-300 גרם), אז כנסו ל- http://mnmsmovies.co.il ותשתפו בחידון מהסרטים (בתוקף מה-01-31.07.2020).

מה מיוחד בחידון? הזוכה מקבל שובר להקרנה פרטית. ולפני שאתן אומרות לעצמכן שאין טעם כי גם ככה אין קולנוע, אז השובר תקף עד קיץ 21, ועד אז אני מממממש מקווה שהקולנוע יחזור. ההקרנה מיועדת לזוכה + 30 חברים והיא תתקיים באחד מאולמות ה-VIP של רשת סינמה סיטי כולל שתיה וכיבוד. אז זה שווה.
אנחנו כבר נכנסו להגרלה ועכשיו נותר לאחל בהצלחה.

מחיר מומלץ לצרכן: 22.90 ₪ מחיר במבצע – 17.90 ₪ | להשיג ברשתות השיווק

עילאי עם שקיות M&M
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X