fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – דצמבר 2020

מבצע לזמן מוגבל: קונים מוצרי לואקר ומקבלים תרמוס מעוצב מתנה

לואקר זה טעים, לואקר זה מדהים!

מי שהמציא את הסלוגן הזה כ"כ צדק. באמת שאין על לואקר. זה ללא ספק אחד הוופלים היותר שוקולדיים שיש וגם המוצרים האחרים שלהם שוקולדיים וטעימים בטירוף.

ואם כבר חורף אז ליימן שליסל, יבואני ומשווקת מוצרי לואקר, יוצאת במבצע שווה ודואגת לנו שיהיה לנו משהו חם לשתות לצד הנשנוש שלנו. 
קונים מוצרי לואקר ב-29.90 ₪ ומקבלים תרמוס מעוצב, 400 מ"ל, המתאים ושימושי לימי החורף הקרים.

במבצע משתתפים כל מוצרי לואקר והצרכן יכול לבחור לעצמו את המוצרים האהובים עליו במיוחד, שיזכו אותו בתרמוס המפנק.

המבצע מתקיים ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, במהלך חודש ינואר ועד גמר המלאי. 

קונים לואקר ומקבלים תרמוס

נאגטס עשירים בירקות עם ציפוי קרנצ'י המכיל ירקות - טבעול

אני מהאמהות שמחזיקות שניצלים קפואים. שיהיה, למקרה ולא מספיקים להכין צהריים. אפשר לזרוק אותם לתנור, להכין תוספת של אורז/פתיתים/פסטה צ'יק צ'ק ויש ארוחה. 
אבל לפעמים בא משהו אחר, לא שניצל (או שניצל תירס). 

אני כ"כ שמחה שטבעול הגאונים האלה יצאו עם המוצר הזה. מוצר חדש שנראה כמו נאגטס אבל בפנים הוא גדוש במחית ירקות. לפני שאספר מה דעתי ודעת המשפחה על כל טעם, אני כן אציין שאני הכנתי את הנאגטס בשני אופנים ושניהם היו מעולים: הראשון, בתנור: 200 מעלות (לא טורבו) ועל גבי התבנית הנחתי נייר אלומיניום, נייר אפיה ועליו את הנאגטס. השני – שימוש באייר פרייר. 200 מעלות למשהו כמו רבע שעה. 
אני אהבתי את איך שהנאגטס יצאו בשני הדרכים, הילדים העדיפו יותר את שיטת האייר פריי ואמרו שזה מזכיר להם נאגטס של ממש כך.

ועכשיו לטעמים – ישנם 3 טעמים:

  • נאגטס ירקות כתומים – חטיפי דלורית, בטטה וגזר בציפוי פריך המכיל גזר – סה"כ טעימים. קצת מתקתקים. באופן מפתיע מהטעם הזה התלהבו הכי פחות אצלנו, אבל השכנה שבמקרה הייתה אצלנו כשהכנתי נשנשה גם ואמרה שזה הטעם הכי טעים. 
    אז על טעם וריח…
  • נאגטס ירקות ירוקים – חטיפי ברוקולי, קישוא ואפונה בציפוי פריך המכיל ברוקולי – טעים. הברוקולי מורגש ואני אישית מאוד אוהבת ברוקולי ולכן היה לי טעים. הילדים פחות אוהבים והם גם ראו את הברוקולי על האריזה ולא הסכימו לנסות. השכנה, אמרה שטעים לה.
  • נאגטס ירקות לבנים – חטיפי כרובית,תפוח אדמה ובצל בציפוי פריך המכיל כרובית. – ללא ספק הטעם האהוב. זה ממש טעים ואי אפשר להפסיק לנשנש. הילדים חיסלו את כל הנאגטס של הירקות הלבנים ואפילו ביקשו עוד. 

כשרות: בעל"ז, רבנות מטה אשר ורבנות מטה אשר | להשיג ברשתות השיווק

נאגטס ירקות של טבעול

סדרת קרקר THIN של פיטנס בטעמי ירקות חדשים

השליח דפק בדלת והביא עמו שקית חדשה עם הלוגו של אסם. שמחתי לגלות בפנים קרקרים חדשים של פיטנס אבל כשהסתכלתי יותר טוב קצת התאכזבתי לגלות שמדובר בקרקרים בטעמי ירקות. 
אני לא מסתדרת עם דברים שמכילים טעמי ירקות. תבינו, אני אוהבת ירקות מאוד ואין יום שאני לא אוכלת ירקות לפחות בשתי ארוחות, אבל טעמי ירקות במוצרים – פחות עושה לי את זה. 
הכנסתי את הקרקרים למגירה ואמרתי לעצמי שאתעסק איתם מחר. 

מדובר בקרקרים מסדרת THIN. הקרקרים סופר דקיקים ועם זאת קריספים בטירוף וטעימים. הם מכילים דגנים מלאים וכל 5 קרקרים שווים 99 קלוריות.

מחר הגיע ופתחתי את המגירה. התחשק לי משהו לארוחת ביניים אבל לא ידעתי מה, ואז ראיתי שוב את האריזות הצבעוניות של הקרקים מסתכלות עלי. החלטתי לנסות. פתחתי את האריזה הורודה – סלק – והוצאתי אחד לטעום. הופתעתי לגלות שזה באמת טעים מעבר לצבע המגניב שיש לו. החלטתי לקחת הימור ולנסות גם את הטעם השני – בטטה. הוא היה על גבול המתקתק ועם זאת לא באמת מתוק וזה היה טעם מסקרן שקרא לי לנסות עוד קרקר. אז אחרי שאכלתי 2 קרקרים מכל טעם הבנתי שאם לא אפסיק אני עלולה לחסל את כל החבילה. אז כדי לחסל את החבילה בצורה שלא תגרום למצפון שלי להתעורר, מרחתי על כמה גבינה לבנה וזה עוד יותר שדרג אותם. 

מסקנה: לא לפקפק בקרקרים ובטח שלא לפקפק בקרקרים של פיטנס כי כל מוצר שלהם פצצה. 

כשרות: בד"ץ העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק

קרקרים FITNESS

סדרת סבונים לניקוי יסודי וריחני של האסלה מבית הוסטס

סבון לאסלה הוא מוצר היגיינה אלמנטרי הקיים בכל בית. הסבונים מבית המותג הוסטס, המיועדים לתלייה בפנים האסלה, לא רק מנקים ומחטאים, אלא למעשה ממלאים חמש פעולות חשובות במוצר אחד.

הסבונים מנקים את האסלה ניקוי עמוק ויסודי עם כל הדחה. בנוסף לכך מונעים הצטברות של אבנית, מחטאים את האסלה ביסודיות מחיידקים ומפיצים ניחוח נפלא הנשאר לאורך זמן ומרענן את כל סביבת השירותים. הסבונים מגיעים בחבילה של שלושה, כאשר כל סבון עמיד לפרק זמן של עד לארבעה שבועות (בהתאם לדחיפות השימוש).

הסבונים זמינים בארבעה ניחוחות לבחירה: בריח לימוני, ניחוח אוקיינוס, ריח פרחים או לבנדר. הסבונים, כמו רבים ממוצרי המותג הוסטס מוצעים כעת בהנחות של עד 50 אחוזים ממחירם המקורי באתר היבואן אינטרסן.

מחיר: 10.90 ₪ | להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר היבואן www.Intersun.co.il

סבון אסלה של חברת הוסטס
צילום: אפרת אשל

חטיף פיטנס - FITNESS MULTIGRAIN

כבר הרבה מאוד זמן שאני מחפשת חטיף חדש שיהיה גם טעים וגם לא יהרוס את הדיאטה. בד"כ, כשמתחשק לי לנשנש, אני לוקחת אריזה קטנה של במבה. אבל לפעמים בא לי להרגיש "גדולה" ואכול דברים אחרים.

את הפרסומת ל-MULTGRAIN ראיתי בטלוויזיה ועד כמה שאני לא המעריצה מספר אחת של אנה ארונוב, משהו בפרסומת עשה לי חשק עז לנסות את המוצר. חיפשתי בסופר מתחת לבית ולא מצאתי. אחרי יומיים, כשכבר שכחתי מזה, יש דפיקה בדלת ואיתה שליח נחמד ושקית מאסם. קיבלתי את החטיף להתנסות! יש!

החטיפים עשויים מ-45% דגנים מלאים וחומרי גלם איכותיים ועומד ברפורמת המזון של משרד הבריאות. הוא מכיל 119 קלוריות בלבד לשקית ומוגדר כמוצר Clean Label, משמע, מוצר המכיל מרכיבים שכולם מכירים כמו 'מח שיבולת שועל, קמח חיטה, סובין ועוד.
יש 3 טעמים: צ'ילי מעודן, עשבי תיבול ומלח ים ופלפל.

לאחר שטעמתי  את כל החטיפים, ואז מצאתי עוד כמה בסופר וטעמתי גם אותם הגעתי למסקנה שיש בעיה עם החטיפים החדשים האלה: הם יותר מדי טעימים ואני אישית לא מסתפקת באחד. אז אני לא יודעת כמה זה עושה טוב לדיאטה 🤣.
הטעמים שאני הכי אהבתי זה הצ'ילי המעודן והמלח ים ופלפל שגם הילדים התלהבו ממנו ואכלו בכיף.

כשרות: פרווה, חמץ, בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות | להשיג ברשתות השיווק

חטיף פיטנס MULTI GRAIN

לפתוח את הבוקר עם Twix וכוס קפה משוגעת

איך אני אוהבת TWIX. עוד מימי כילדה בארה"ב, תמיד הייתי שמחה שההורים היו קונים TWIX הביתה, או שהיו מביאים מיני TWIX לקבלת שבת בבית הספר (ביה"ס יהודי).

כיום, כשאני בסופר ואני רוצה לפנק את עצמי, אני בד"כ הולכת על TWIX. משהו בשילוב של הביסקוויט הפריך, הכרמל והשוקולד עושה לי את זה ואני מעדיפה אותו על כל שוקולד או ממתק אחר. אני מאוד אוהבת לשלב את הTWIX ליד הקפה. זאת "העוגיה" שלי, וכמו שבהרבה מקןמות מערבבים קוביית שוקולד בקפה, גם השילוב של TWIX וקפה זה משהו שעדיין לא יצא לכן לטעום.

אז לכו תכינו קפה ותדאגו להביא TWIX. תנו שני ביסים ב-TWIX: אחד מלמעלה ואחד מלמטה. תצרו סוג של קשית ותכניסו לכוס קפה. זה נמס, זה טעים, זה גאוני ואני לא יודעת איך לא חשבתי על זה קודם. מי שרוצה יכולה להשתמש בTWIX ממש כמו קשית ולשתות ככה את הקפה (מודה שלי היה קצת קשה כי בכל זאת הקפה היה רותח).

דרך אגב, כל מי שרוכשת TWIX מוזמנת להיכנס לאינסטגרם  של twixisrael, להשתתף בפעילות #Mad4Twix ולקבל אפשרות לזכות במכונת קפה ובמגוון פרסים, במהלך חודש ינואר 2021.

מחיר מומלץ לצרכן: 3.9 ₪ לחטיף במשקל 50 גרם; 10.9 ₪ מאגדת של 5 חטיפים; 14.9 ₪ מארז Sticks Twix; 21.9 ₪ Mini’s 403 גרם | להשיג ברשתות המזון ובחנויות הנוחות השונות .

TWIX בתוך קפה

שמן זית ראשית המסיק

יצרנית שמן הזית הישראלי המובחר "משק אחיה", המתמחה בייצור שמן זית הנחשב לשמן הזית הטוב בישראל, משיקה שמן זית ייחודי ומשובח – שמן ראשית המסיק. השמן המיוחד, עשיר הארומה והטעם, הינו שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה, ובחומציות מירבית של עד 0.5%. השמן מופק מהתוצרת החקלאית של ראשית העונה ונחשב לשמן הזית הטרי ביותר בשנה, בעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. שמן הזית ראשית המסיק של משק אחיה יימכר במהדורה מיוחדת וישווק בבקבוק 750 מ"ל ברשתות המזון ובאתר האינטרנט של החברה. 

"ראשית המסיק" היא תקופה מיוחדת בשנה, בה עצי הזית עמוסי פרי וממתינים בדריכות למוסקים ולשיאה של ההתרחשות החקלאית. בית הבד של "משק אחיה", הנחשב לאחד מ-20 מבתי הבד המובילים בעולם לייצור שמן זית, מקבל מן החקלאים את זני הזיתים הראשונים שמבשילים ומהם מייצרים את שמן הזית המשובח ביותר לצריכה שנתית. שמן הזית שמופק בראשית המסיק של כל זן תמיד יהיה עם ארומות טריות וטעמים עזים ומודגשים. כדאי להתענג על בקבוקי השמן הללו ולנצור את הטעם החזק שלהם בזיכרון החושי, עד לשנה הבאה. 

לדברי רועי כרמי, מנהל השיווק והמכירות של "משק אחיה" ומומחה לשמן זית ישראלי, "מטעי הזיתים של משק אחיה נמצאים בעמק שילה, ואיכות השמן המופק מושפעת מחבל הארץ הייחודי הזה. אנו ממשיכים את המסורת העברית בארץ ישראל ומגדלים באהבה ובמסירות מאות דונמים של עצי זית מזנים שונים ודוגלים בעבודה חקלאית מודרנית. בית הבד שלנו ממוקם קרוב מאוד למטעי הזיתים, ואנו משנעים אליו את הזיתים הטריים שנמסקו זה עתה, בקלות ובמהירות. לכן, הם לא מספיקים להתחמצן, וכך מתקבל שמן בעל רמת חמיצות נמוכה. מתחילת נובמבר עד ינואר מופקת במשק סדרה מצטיינת שנקראת "ראשית המסיק", כהוקרה על החגיגה החקלאית המסורתית. השמן הראשוני הזה, שמופק בבית הבד, ניחן בסגולות בריאותיות יוצאות דופן, ארומות חזקות וטעמים דומיננטיים – שווה כל טיפה!". 

משק אחיה הינו מותג בוטיק המייצר ומשווק את כל טוב האדמה: שמן זית, יין, זיתים, טחינה ודבש. המשק הוא חברה חקלאית בת 20 שנה שמגדלת עצי זית וכרמים, מפעילה בית בד מודרני לייצור שמן זית איכותי במיוחד. שמן הזית של משק אחיה נבחר ברציפות לשמן זית הטוב ביותר בישראל ובית הבד נחשב לאחד מבתי הבד הטובים בעולם. שמני הזית המוערכים של משק אחיה מוגשים במלונות יוקרה, מסעדות ובתי קפה ואהובים במיוחד על שפים מובילים וצרכנים פרטיים בכל רחבי הארץ, שהמשותף להם הוא ההקפדה הבלתי מתפשרת על איכות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 39-45 ₪ לבקבוק 750 מ"ל | כשרות: כשר מהדרין לשכת הרבנות האזורית מטה בנימין ובהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר |  להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ. 

שמן ראשית המסיק משק אחיה
צילום: יוסי מור

"חקלאי גרנות" תשווק בננות תחת מותג Yellow Smile

"חקלאי גרנות", חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, הנמצאת בבעלותם של החקלאים מהקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד גרנות, מרחיבה את סל המוצרים שלה ותחל לשווק בננות לרשתות ולשווקים הסיטונאים הפועלים בישראל. את הבננות תשווק "חקלאי גרנות" תחת מותג חדש אותו היא משיקה בשיתוף בננות אבני שייקרא Yellow Smile, והן ישווקו לרשתות המזון ולסיטונאים. המותג החדש, המאופיין בצבעוניות מיוחדת של ורוד וצהוב ואיורי קומיקס, פותח בשיתוף משרד הפרסום אהוי קריאייטיב. 

"חקלאי גרנות" חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת "י.א.בננות בע"מ", בית האריזה ממושב גבע כרמל, המתמחה באריזה והבחלה של בננות, בבעלות משפחת אבני, דור שלישי למגדלי בבנות. הפרי מטופל בקפידה, אינו מרוסס ונקטף ומשווק לצרכן כאשר הוא באיכות מיטבית. במקביל, נטעה "חקלאי גרנות" מטעי בננות חדשים, בקיבוץ שפיים ומטע נוסף בקיבוץ ברקאי, כשבהמשך מתוכננים נטיעות של מטעי בננות נוספים, על מנת להרחיב את שיווק הפרי לרשתות. 

פרי הבננה הפך מהפירות המקובלים ביותר בשווקי הארץ. שיווק הבננות בארץ נמשך רוב חודשי השנה ומגיע לשיאו בחורף ובאביב. הבננה מוכנה לאכילה זמן-מה לאחר קטיפתה, כשצבע הקליפה הופך צהוב והפרי מתרכך מעט, מחוץ למקרר. פרי הבננה עשיר באשלגן, הפרי נאכל בעיקר טרי או כתוספת לסלטי פירות ולגלידות כל יבול הבננות משווק בארץ. מותג Yellow Smile מציב סטנדרט גבוה בתחום הבננות בישראל, הן בנראות הפרי והן בטעם. שטחי הגידול מהם מסופקים חומרי הגלם למותג משלבים בין אזורים שונים בארץ, שחלקן בעמק חפר וחלקן מבננות עמק הירדן. אזורים אלו מאופיינים בבננות בעלות הטעם המועדף על הצרכן הישראלי ובאמצעות מיון קפדני וסטנדרט ללא פשרות מובאת הבננה המושלמת לצרכן הישראלי תחת המותג החדש Yellow Smile. 

לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל "חקלאי גרנות", "שיתופי הפעולה של גרנות מתרחבים, ואיתם גדל סל התוצרת החקלאית אותה אנו משווקים לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאים. ההפצה שנעשית על ידי התנועה עמק חפר, גם היא בבעלות גרנות, מביאה ליעילות ארגונית ובכך אנו מצליחים לשנע את התוצרת האיכותית והטרייה ביותר הנקטפת על ידי החקלאים, מידי יום ביומו להנאת הצרכן. אנו רואים את הכניסה לתחום הבננות כשלב חשוב ועיקרי בפעילותנו, ושמחים על ההתקשרות עם משפחת אבני – שותפים מקצועיים ומנוסים עימם מצאנו שפה משותפת ומטרות משותפות". ישראל אבני, המחזיק בבעלות י.א. בננות בע"מ, מברך על שיתוף הפעולה עם חקלאי גרנות וצופה עתיד מבטיח למיזם המשותף. 

מותג הסוכריות האורגניות Bio Bon משיק סוכריות בטעמים חדשים: סוכריות בטעם פירות וסוכריות בטעם פירות אדומים

המותג האורגני Bio Bon,  המיובא ומשווק בישראל ע"י חברת אורגניקזון, משיק סדרת סוכריות גומי בטעמי פירות חדשים – סוכריות גומי אורגניות העשויות מרכיבים אורגניים וטבעיים בלבד, ללא ג`לטין וללא גלוטן. הסדרה מתאימה לא רק כממתק לילדים אלא גם למבוגרים כנשנוש מתוק במשרד או בבית.  

הסוכריות מגיעות בשני טעמים חדשים: בטעם פירות (לימון, תפוז, פטל, דמדמניות שחורות, תפוח) ובטעם פירות אדומים (דומדמניות שחורות, פטל, אוכמניות, חמוציות, תות וגזר שחור). 

חשוב לדעת כי להבדיל מסוכריות גומי הפופולריות הקיימות בשוק שהן עתירות סוכר, מכילות  ג'לטין  שזהו חלבון קרישי המופק מעצמות ומעורות בעלי חיים (בקר, חזירים או דגים), ומשמש בתעשיית המזון כחומר מייצב.  סוכריות Bio Bon מכילות תמציות פירות וצמחים אורגניים, ללא ריסוס והדברה כימיים, ללא תוספת צבעי מאכל או חומרי טעם וריח סינתטיים. המוצר בעל תו vegan friendly – 100% טבעוני.

מחיר לצרכן:  9.50 ₪  לאריזה (100 גרם) | כשרות: כשר פרווה | להשיג ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, אניס, שופרסל גרין, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע,  באתר "בשבילנו" ובאתר סופר פארם.

סוכריות גומי BIO BON
צילום: יח"צ חו"ל
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X