fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – דצמבר 2019

מרככי הכביסה החדשים של לנור

זוכרות שלפני כמה חודשים כתבתי על כדוריות הכביסה החדשות והמעולות של לנור (Lenor)? אז עכשיו הן נכנסות לכביסה שלנו גם בדמות מרככי כביסה. בכנות, לא מבינה איך הם לא חשבו על זה קודם כי הריח של הכדוריות מושלם וזה באמת דרש שיהיה מרכך באותו הריח.

קולקציית מרככי הכביסה החדשים של לנור מגיעים ב-3 ניחוחות, כמו הכדוריות:

  • Lenor Gold Orchid – בקבוק בצבע זהב. מאופיין בריחות סחלב עם רמזים של וניל, דבש ואפרסק המעניקים חוויה מפנקת ומעוררת חושים.
  • Lenor Ocean Escape – בקבוק בצבע כחול. ריחות מרעננים של אוקיינוס ותערובת ניחוחות חושניים ומרגיעים של ילנג ילנג, יסמין וציפורן.
  • Lenor Ruby Jasmine – בקבוק בצבע ורוד. ניחוח של יסמין המשתלב עם ריחותיהם של שלל פירות ופרחים אחרים.

הניחוח המועדף עלי הוא הזהב. הוא עוצמתי ממש והריח נשאר על הבגדים לאורך זמן (אמנם כתוב שיש לו "רמזים של וניל", אבל אני מריחה את אותם רמזים יחסית טוב והם מאוד נעימים. לא חונקים או מתוקים מדי כמו שבד"כ קורה עם מוצרים שמכילים וניל). 
אני משתמשת בו גם על הבגדים של הילדים (שניהם מתחת לגיל 5 אבל מעל גיל שנה), והבת שלי, בעלת עור רגיש, לא הגיבה אליו מה שרק דירבן אותי לקנות עוד 2 בקבוקים כשראיתי אותם בסופר. 

אני משתמשת במרכך בשילוב הכדוריות, אבל גם ללא הכדוריות יש לו ממש ריח חזק ונעים שנשאר על הבגדים ועושה ריח טוב בארון. דרך אגב, הוא גם עשה ריח טוב בתיק של הילדה (יש שם 3 סטים להחלפה מדי יום), וגם הגננת החמיאה לי על הריח כשהוציאה בתחילת השבוע את הסדין שלה אחרי שעבר כביסה עם המרכך. בקיצור, אם אתן רוצות מחמאות על ריח הכביסה ואם בחורף אתן כמוני ותולות על מתלה בבית  – זה המרכך בשבילכן.

מחיר המומלץ לצרכן : 15.90 ₪ | להשיג ברשתות השיווק והפארם

מרכך הכביסה החדש של לנור
ריח Gold Orchid
קולקציית מרככי הכביסה והכדוריות של לנור
קולקציית מרככי הכביסה והכדוריות של לנור

"שמרית" משיקה סדרת בצקים מצוננים מוכנים לאפייה

סדרת בצקים מצוננים ומרודדים מוכנים לאפייה של שמרית
צילום: טופטאץ

חברת שמרית, יצרנית מוצרי האפייה הוותיקה והמובילה בישראל, מרחיבה את פעילותה לתחום המאפים ומשיקה קטגוריית מוצרים חדשה שטרם נראתה על המדף. החברה משיקה סדרת בצקים מצוננים ומרודדים מוכנים לאפייה. מדובר בקטגוריה חדשה בשוק, שכן הבצקים הקיימים נמכרים קפואים. זוהי הפעם הראשונה שישווקו בצקים מצוננים היכולים להישמר טריים במקרר ומוכנים לשימוש מיידי, שאינם מצריכים תהליך הפשרה של שעות. סדרת המוצרים החדשה כוללת בצק עלים, דפי בצק פילו, בצק פיצה המשמש כבסיס לפיצה ובצק פריך לעוגיות ומאפים מתוקים. 

קטגוריית הבצק המצונן היא מהקטגוריות הקמעונאיות הצומחות ביותר בעולם. פתיחת הקטגוריה הביאה לצרכנים חדשים וזאת בזכות הכנה קלה, חיסכון בזמן, והיכולת לבחור את הרכיבים והתוספות, מתאים להכנה עם ילדים והכי קרוב לאפייה ביתית. כעת מביאה שמרית, בעלת המומחיות והניסיון בתחום האפייה, את קטגוריית המוצרים לישראל, שנחשבת לחידוש מהפכני ומציעה שדרוג לבצק הקפוא, קרובה יותר לבצק ביתי ואיכותית וחוסכת זמן ומאמץ ונותנת פתרון לבעיית צריכה ידועה – זמן הפשרה. 

שוק הבצקים הקפואים בישראל נאמד במעל ל-200 מיליון ₪ בשנה. השחקניות המובילות את השוק הן תנובה (מותג מעדנות), המחזיקה בנתח שוק של 52.6%, נטו (מותג שלושת האופים) עם 12.7%, זוגלובק עם 9.5% ואסם (מותג בונז'ור) עם 5.6% נתח שוק, נתוני ינואר-מאי 2019. 

סדרת הבצקים המצוננים החדשה של "שמרית" יכולה לשמש כפתרון לארוחת ערב מהירה, ספונטנית או לכל אירוח מהיר שרוצים תוצאות טעימות ואיכותיות ובזמן קצר. קלות השימוש בבצקים, שאינם זקוקים להפשרה, מצריכים רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי נייר אפייה הכלול במארז ולאפות. 

סדרת המוצרים כוללת: 

  • בצק עלים מצונן ומרודד היחיד בישראל ללא מרגרינה, ללא חומרים משמרים וללא שומן מוקשה, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).
  • בצק פילו מצונן ומרודד ללא חומרים משמרים, נוח לשימוש ואינו מתייבש במהירות. 14 דפי פילו מוכנים לשימוש, טריים לאורך זמן ואינם נקרעים בקלות. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).
  • בצק פיצה מצונן ומרודד חדש לחלוטין בשוק הישראלי. הבצק ללא חומרים משמרים, מגולגל בנייר אפייה ומאפשר לשלוט בתוספות על הפיצה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף רוטב ותוספות ולאפות. ניתן לעשות בבצק הפיצה שימוש למאפים מלוחים נוספים (415 גרם).
  • בצק פריך מצונן ומרודד ללא חומרים משמרים, עשיר בטעם מעודן למאפים מתוקים, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה ולהוסיף מלית מתוקה לפני או אחרי האפייה (280 גרם). 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 15 – 17 ₪ | כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ – במקרר ליד הפסטות (ולא במקפיא). 

חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה: אבקת מרק ירקות ואבקת מרק ירקות בטעם עוף מרכיבים צמחיים, אורגניים וטבעיים בלבד

ניצני החורף כבר כאן ויחד איתם מגיעים ריחות המרקים החמים העולים מכל בית, אין כמו מרק חם ומפנק בעונה הזו.

בעקבות הדרישה ההולכת וגוברת של הצרכן הישראלי למוצרים המבוססים על רכיבים צמחיים וטבעיים, והרצון לאכול בריא יותר אך בקלות, חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה:
אבקות מרק בשני טעמים: מרק ירקות ומרק ירקות בטעם עוף. שני הטעמים מכילים רכיבים צמחיים, טבעיים ואורגניים בלבד, ללא חומרים משמרים, שומן מוקשה, מונוסודיום גלוטומט וצבעי מאכל.

את הירקות ועשבי התיבול שבאבקות מגדלים בשדות אורגניים, ללא ריסוסים של חומרי הדברה ודישון סינטטיים. גם בתהליך הייבוש והאריזה אין שימוש בחומרים כימיים. כל זה מאפשר לנו לתבל מרקים ותבשילים ברכיבים מהטבע בלבד.

אבקות המרק נטולות כולסטרול ומתאימות גם לטבעונים. האבקות נמכרות בצנצנות זכוכית הניתנות לשימוש חוזר, למשל לאחסון תבלינים וקטניות.

מחיר מומלץ לצרכן: 23.9-24.9 ₪ | כשרות: פרווה מטעם OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק ברחבי הארץ.

אבקת מרק ירקות ואבקת מרק בטעם עוף אורגנית - השדה
צילום: הדס ניצן

מותג התה פומפדור משיק 2 טעמים חדשים לחורף 2020: תה ירוק ג'ינג'ר וקינמון ותה ירוק לימונית ודבש

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור, משיק לחורף 2020 שני טעמים חדשים: תה ירוק ג'ינג'ר וקינמון ותה ירוק לימונית ודבש, המצטיינים בעושר של טעמים טבעיים.  

  • תה ירוק ג'ינג'ר קינמון – תה ירוק איכותי בעל תערובת פיקנטית, מכיל ג'ינג'ר וקינמון מעודן עם שומר, ליקוריץ, כוסברה והל. כולם יחד יוצרים חווית טעם מיוחדת.
    תערובת זו הינה שילוב של תה ירוק עם תבלינים, עשבי תיבול וזרעי קינמון ג'ינג'ר טבעי, טעם שנועד לענות בצורה מושלמת על הצרכים של הצרכן המודרני שמעוניין לחיות חיים בריאים.
  • תה ירוק לימונית דבש – תערובת משובחת של תה ירוק ודבש עם טעם לימוני היוצרים תערובת חדשה ומתוקה. תה שאפשר להתענג בטעמו בכל ימות השנה.

תערובות התה של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות מקיפות כחלק מתהליכי בקרת איכות מחמירים. התוצאה: תערובת תה/חליטה הרמונית באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.
תה ירוק של פומפדור ללא קופאין.

מחיר משוער לצרכן: 14.90 ₪ | כשר פרווה למהדרין, בהשגחת הבד"צ חוג חתם סופר בני ברק. באישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

החל מינואר: טחינה "אחוה" תישא את הסימון הירוק המאשר שהמוצר בריא ומומלץ לצריכה

במסגרת רפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות, במסגרתה יתיר המשרד ליצרנים, יבואנים ומשווקים, לסמן מזונת בצבע ירוק, כדי לאותת לצרכנים שהמוצר מומלץ לצריכה, תחל חברת "אחוה" החל מינואר, לסמן את כל הטחינות מתוצרתה בסימון הירוק. יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת אחוה, מברך על הסימון הירוק שתקבל כל טחינה גולמית שעומדת בקריטריון זה. "אנו במפעל קיבלנו החלטה אסטרטגית לפני למעלה מ – 20 שנה, להוציא את המלח מייצור הטחינה הגולמית. אנו משאירים זאת לטעמו ולרצונותיו של הצרכן. כל סימון או הדגשה שיסיע לצרכן לבצע החלטת קנייה מושכלת – מבורך בעיני". 

האפשרות להשתמש בסימון ירוק הינה לצד כניסתה לתוקף של רפורמת הסימון האדום והשלילי, שלפיה מוצרי מזון עם כמות גדולה מהרצוי של שומן רווי, סוכר ונתרן, יסומנו בעיגול אדום אחד או יותר. הקריטריון להצגת חותמת ירוקה על טחינה גולמית הוא ערכי נתרן עד 200 מ"ג, כשבטחינת אחוה ערך הנתרן הוא 10 מ"ג, לעומת טחינות רבות אחרות בהן כמות הנתרן גבוהה מאוד. "ליצרן יש תועלות רבות בשימוש במלח, החל משיפור טעם דרך תועלת כלכלית, הרי קילו מלח עולה עשירית מקילו טחינה גולמית", מסביר יובל מלאך. "בבחירה בין תועלת כלכלית לתועלת של בריאות הציבור – ודאי שהתועלת הבריאותית גוברת ואו גאים לשאת דגל זה כבר למעלה מ – 20 שנה".

לאחרונה הודיעה חברת "אחוה" על הורדת מחירים בכל הטחינות האורגניות מתוצרתה, כולל בכל המותגים הפרטיים המיוצרים באחוה, בשיעור של מעל ל – 10%. בימים אלה מסיימת "אחוה" את בנייתו של מפעל הטחינה הנוסף ומרלו"ג מודרני שישמש לאחסנת 3,000 משטחי תוצרת מוגמרת, סמוך למפעל הנוכחי באיזור התעשייה אריאל. המפעל החדש צפוי לייצר 2 טון טחינה מידי שעה, בתוספת למפעל הקיים שמייצר גם כן 2 טון בשעה, אחוה צפויה להפוך ליצרן הטחינה הגדול בעולם. לפי נתוני סטורנקסט (ינואר 2018), טחינה אחוה הנה הטחינה הנמכרת ביותר בישראל עם נתח שוק כספי של 32.5% ו- 41.6% בנתח כמותי. החברה, בבעלות התעשיין ואיש העסקים יעקב מלאך, מעסיקה 235 עובדים ומחזור מכירותיה נאמד בכ-180 מיליון שקלים בשנה. 

טחינה אחוה עם הסימון הירוק
צילום: יעל האן
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X