fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – אוקטובר 2018

מוצרים חדשים לאסם

אח של ביסלי בטעם ברבקיו מתוק

אני מאוד אוהבת ביסלי ואני חייבת לציין שלמרות שהסדרה החדשה – אח של ביסלי – היא סדרה ללא גלוטן, היא טעימה לי לא פחות ואם יש לנו בבית חבילה, אני יכולה לסיים את כולה מול הטלוויזיה מבלי לשים לב. למרות שאין אצלנו מישהו עם רגישות לגלוטן, אנחנו כן קונים את אח של ביסלי לפעמים, כי בסדרת החטיפים הזאת יש טעמים שונים מהביסלי הרגיל – ומדי פעם זה נחמד לגוון.

הפעם יצא לנו לטעום את אח של ביסלי בטעם BBQ מתוק. אני מודה שלא ממש הרגשתי את טעם הברקבקיו אבל כן היה לי מתוק ובעיקר היה לי טעים. ולא רק לי, גם לבעלי היה טעים. מפה לשם תוך כדי צפיה בסדרה בטלוויזיה מצאנו את עצמנו מחסלים את השקית. אמנם אני לא נותנת ביסלי לילדים שלי (בעיקר מהחשש לחנק), אבל הצורה של הביסלי הזה הייתה מספיק גדולה, כך שמי שרוצה לתת ביסלי לילדים – יכולה לעשות זאת (רק כמובן, עדיין בהשגחה).

כשרות: בד"ץ העדה החרדית | לשהיג בכל רשתות השיווק

עוגיות צ'יפס לבן וחמוציות

אני מכורה לכל דבר שיש בו חמוציות ולרוב אני מכינה עוגיות עם חמוציות בבית – בין אם גרנולה וחמוציות או שוקולד צ'יפס לבן וחמוציות. שמחתי לגלות שאסם הוציאו עכשיו גרסה משלהם לעוגיות צ'יפס לבן וחמוציות וכשאין כוח להכין, אפשר פשוט ללכת לחנות ולקנות.

אז מה מיוחד בעוגיות האלו? נתחיל מזה שהו חדשות וממש עכשיו יצאו לשוק. הן פריכות מאוד ומשלבות שוקולד צ'יפס לבן עם חמוציות. אני מודה שהן טיפה מתוקות ולי הספיקה עוגיה וחצי ליד הקפה, אבל אנשים שאיתי במשרד, שאוהבים מתוק מאוד, אמרו שהיא מתוקה בדיוק ויש לה טעם מושלם. אמנם היינו 5 אנשים שאכלו מהאריזה, אבל היא חוסלה בתוך פחות מרבע שעה. יש בטעם שלהן משהו ממכר שפשוט דורש ממך לקחת עוד עוגיה ועוד עוגיה…ואז הלכה הדיאטה 🙂

העוגיות מגיעות באריזת 200 גרם | כשרות: בד"ץ העדה החרדית ירושלים חרל"פ רבנות מקומית יוקנעם | להשיג בכל רשתות השיווק

עוגיות צ'יפס לבן עם חמוציות של אסם
טעם מושלם לצד קפה

פיטנס מתרחבת ומשיקה קרקים חדשים באריזות אישיות בטעם חיטה מלאה ודבש

אני לא הכי אוהבת קרקים ומאז שגיליתי שהם לא ממש דיאטתיים ותמיד אוכלים יותר מהכמות המומלצת – פשוט הפסקתי לקנות. אבל אז הגיעו הפרסומות בפייסבוק לקרקר החדש של FITNESS והייתי חייבת לנסות.

מדובר בקרקרים ב-2 טעמים: האחד, חיטה מלאה והשני – דבש. כל מארז מכיל 9 אריזות אישיות ובתוך כל אריזה אישית יש 3 קרקים גדולים. אישית, אני חושבת שזה מושלם כי הרבה פעמים פותחים אריזת קרקרים כלשהי, מוציאים 2-3 קרקרים, לא מצליחים לסגור אותה כמו שצריך כ היא תמיד נקרעת ואז יתר הקרקרים הולכים לפח כי הם מתייבשים. אני באמת חושבת שהחברה' ב-FITNESS עשו עבודה טובה בלחשוב על אריזות אישיות ועל שליטה בכמויות שאנחנו אוכלות.

הקרקרים האלה ממש טעימים וקשה להפסיק אחרי חבילה אחת, אך מכיוון שלאכול יותר דורש פתיחת אריזה חדשה – בלי לשים לב, כן מפסיקים.

אני אוהבת לאכול את קרקר הדבש בבוקר לצד הקפה, ואת החיטה המלאה אני אוכלת או כמנת ביניים עם ממרח או אם אני אוכלת סלט/ירקות לארוחת צהריים – כתוספת לארוחה.

לשומרות הכשרות – שימו לב כי מדובר במוצר חלבי ולא פרווה | להשיג בכל רשתות השיווק

נטורינה – תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית לאפיה ובישול

סדרת תחליפי מרגרינה - נטורינה שמרית
צילום: טופ טאץ'

שמרית, חברת מוצרי האפייה מהגדולות והמובילות בישראל, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי את נטורינה, סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית, המתאימים לאפייה ולבישול. סדרת נטורינה כוללת שני מוצרים חדשים וייחודיים: נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית. הסדרה נהנית מיתרונות רבים – היא ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, טבעונית ומועשרת בשמן קוקוס אך ללא טעם הקוקוס ובמרקם חלק, מתאימה לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון.

נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס, מבוססת שמן קוקוס הנחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות. חומצות אלה מתחמצנות במהירות ויוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן. נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית נהנית מסגולותיו הבריאותיות של שמן הזית, בעיקר הריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9). חומצה זו שומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון ושומרת ששמן זית לא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס.

לדברי יובל קמפ, מנכ"ל חברת "שמרית", לאור הניסיון רב השנים של חברת שמרית בתחום האפייה והיכרותה עם צורכי הענף, פיתחה החברה סדרת תחליפי שומן המבוססת על שמנים צמחיים בעלי ערכים תזונתיים מוספים. "הסדרה החדשה מהווה תחליף פרווה וטבעוני לחמאה וכן תחליף בעל יתרונות תזונתיים על פני מוצרי המרגרינה הקיימים כיום בשוק, הממשיכים מסורת ארוכה של איכות".

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7 ₪ (200 גרם) | כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

אותיות ומספרים אכילים לקישוט עוגות וקינוחים של חברת גילרו

מספרים אכילים עלמה
צילום: אפרת אשל

חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, משיקה לרגל חגי תשרי והשנה החדשה שני מוצרים חדשים במותג "עלמה" מתוצרתה: אותיות אכילות בצבעי זהב וכסף ומספרים אכילים לקישוט עוגות וקינוחים. אותיות אכילות ומספרים אכילים של "עלמה" משווקים במארז מהודר הכולל באותיות שני דפים בהם דף אותיות בצבע זהב ודף אותיות בצבע כסף ובמארז המספרים דפי מספרים צבעוניים ומעוצבים בספרות 0-9. האותיות והמספרים מיועדים לקישוט עוגות בברכות מיוחדות, בהן ברכות לימי הולדת, חג ואירועים מיוחדים. האותיות והמספרים נוחים לשימוש, כל שניתן זה רק להסיר ולהדביק וזה מוכן. האותיות והמספרים עשויים מעמילן וסוכר עדין, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי.

חברת גילרו מובילה בישראל בתחום ייצור גביעי גלידה, וופלים והדפסים אכילים לעוגות וקינוחים. החברה משווקת את מוצריה תחת מותג עלמה, כולל מוצרים ללא גלוטן, ללא סוכר ומוצרים אורגניים. בתחום קישוטי העוגה משווקת גילרו בצק סוכר, דפי דקורציה אכילים לעוגות, צבעי מאכל אכילים ומגוון מוצרי עזר וקישוטי סוכר.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 שקלים (אריזת 2 דפי אותיות/מספרים) | כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ ובאתר חברת גילרו: https://gilro.co.il

חברת שר משיקה לחם טרי ללא גלוטן

לחם רוסטיקו שר אווירה - חברת ליב
צילום: באדיבות שר

חברת שר (Schär), המותג המוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, יוצא לרגל שנת הלימודים הקרובה בשורת מבצעים והנחות ברשתות השונות על הלחמים הטריים ללא גלוטן: לחם רוסטיקו ולחם פאן בלנקו. הלחמים של "שר" מגיעים באריזה ייחודית אשר פיתחו מעבדות החברה, השומרת על טריות הלחם ומונעת את הצורך בהקפאה. הטכנולוגיה הייחודית הינה בשורה אמיתית לחולי הצליאק ולרגישים לגלוטן, הנאלצים כיום להסתפק בלחם קפוא. הלחמים של שר בעלי מרקם אוורירי ורך וזהים בטעמם לזה של לחם אמיתי. שני סוגי הלחמים בעלי אחוזי שומן נמוכים, מתאימים במיוחד לכריכים ולטוסטים ונפלאים לשימוש לכריכים לגן ולבית הספר, לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. הלחמים הטריים גם מהווים פתרון נפלא לתקופת החגים, לטיולים בארץ ובחו"ל. האריזה הקומפקטית נכנסת לכל תיק ומאפשרת לשמור על אורח חיים ספונטני.

רוסטיקו – לחם טרי מועשר בדגנים ובתוספת זרעים וגרעינים, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ואינו מכיל חומרים משמרים. בעל מרקם רך ואוורירי, עם קרסט פריך. פאן בלנקו – לחם טרי בעל מרקם רך, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ואינו מכיל חומרים משמרים. הלחמים החדשים משווקים על ידי חברת "ליב", משווקת המזון האורגני, טבעי וטבעוני והזכיינית הבלעדית של מותג שר בישראל.

מחיר: 13.90 ₪ (200/255 גרם) | כשר פרווה הרבנות הראשית לישראל | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ

ממרח חרובים ללא תוספת סוכר – "בא לי מהטבע"

ממרח חרובים של בא לי מהטבע
צילום: שי נייבורג

בא לי מהטבע, המתמחה במוצרי מתיקה וחטיפי בריאות, משיקה לרגל חגי תשרי והחזרה לבית הספר ממרח חדש וטעים מבוסס פרי החרוב: ממרח חרובים ללא תוספת סוכר. הממרח החדש ללא חומרים משמרים, ללא שמן דקל, עשיר בסידן ומכיל סיבים תזונתיים. הממרח מכיל לפחות 15% חרובים ויימכר באריזה של 400 גרם. מיועד לשימוש כתחליף לשוקולד למריחה בכריכים, כארוחת בוקר או כמנת ביניים וכן מצוין לשימוש באפייה.

ממרח חרובים מופץ ומשווק על ידי חברת ליב, המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי גלוטן. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות. ממרח חרובים מהווה מקור לסידן, המסייע בבניית העצמות, וכן מקור לסיבים תזונתיים המסייעים בפעילות מערכת העיכול. הממרח אינו מכיל חומרים משמרים, אינו מכיל שמן דקל וללא חומרים מהחי, מתאים לטבעונים. ממרח החרובים מזכיר בטעמו ובמרקמו את ממרח שוקולד ומתאים למריחה בכריכים. כמו כן יכול לשמש הממרח כמילוי טעים ועשיר למאפים שונים.

מחיר: 19.90 ₪ (400 גרם) | כשר פרווה בהשגחת הרבנות רמלה ובכשרות בד"צ העדה החרדית | להשיג ברשתות שופרסל גרין, יינות ביתן, מגה בעיר, טיב טעם, ויקטורי, חצי חינם, מרכז מזון, מחסני השוק ורשת אניס.

חברת כרמית משיקה סוכריות על מקל ב-2 טעמים: קולה-לימונדה וענבים-תפוח

סוכריות על מקל של כרמית
צילום: סטודיו כרמית

חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון. משיקה סוכריות על מקל , ב- 2 טעמים  חדשים, מרעננים ואהובים- קולה לימונדה וענבים ותפוח. הטעמים החדשים מצטרפים לסדרת הסוכריות הקיימת בטעמי תות וטעמי גלידה: תות וניל ושוקו בננה. הסוכריות מכילות צבעי מאכל טבעיים, ללא חומרים משמרים, 0% שומן, ומתאימים גם לקהל הטבעוניים

מארזי סוכריות על המקל בטעמים החדשים מגיעים ב- 2 אריזות במשקלים שונים: מארז של  120 יחידות (כל סוכריה 6 גרם) סה"כ 720 גרם המחיר: 16.90 ₪ . ומארז של 50 יחידות, (כל סוכריה 9 גרם) סה"כ 450 גרם .

המחיר: 19.90 ₪ | כשרות פרווה בד"צ העדה החרדית | להשיגבכל רשתות המזון המובילות.

לראשונה בישראל: חברת VEGA מוצרים טבעוניים משיקה: ממרח בטעם חמאה

ממרח הטעם חמאה של וגה
צילום: הדס ניצן

בשנים האחרונות נצפית עלייה בצריכת תחליפי חלב צמחיים. רגישות לחלב, אי סבילות לקטוז וטבעונות הם האחראיים העיקריים לעלייה זו, אך גם אנשים שמקפידים על אורח חיים בריא מחפשים אלטרנטיבות צמחיות למוצרי חלב.

וגה מוצרים טבעוניים מציגה לראשונה בשוק הישראלי ממרח בטעם חמאה טבעוני ואורגני. הממרח קל למריחה ובעל טעם ומרקם עשיר וארומטי כמו ממרחי החמאה שכולנו מכירים. מטעימות עיוורות שנערכו בקרב קהלים שונים נמצא כי 100% מהטועמים חשבו שזו חמאה!

הממרח הוא תערובת של רכיבים אורגניים: שמן לפתית, שמן קוקוס, שמן שיאה, חמאת שקדים, מיץ גזר ומיץ לימון. הממרח מיוצר תחת ביקורת קפדנית ונקי מחומרי הדברה ו-GMO’s (הנדסה גנטית). בהשוואה לממרחי חמאה חלביים, הוא אינו מכיל שומן טראנס, כולסטרול, לקטוז, קזאין וחומרים משמרים.

ממרח בטעם חמאה של VEGA, מהווה את האלטרנטיבה המושלמת לחמאה חלבית. הממרח הטבעוני בטעם חמאה מתאים למריחה על הלחם, לאפייה, לטיגון, לבישול ולהכנת רטבים. כל מאכל שבדרך כלל מכיל חמאה, ניתן מעכשיו להחליף בממרח הטבעוני החדש של וגה.

מחיר: 18.90 ₪ (בחודש נובמבר המוצר יימכר במחיר השקה של 14.90 ₪) | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ

חטיף צ׳יפס אורגני אפוי מתפוחי אדמה – השדה

חטיף ציפס אורגני אפוי מתפוחי אדמה- השדה
צילום: הדס ניצן

מזון אורגני הוא כבר מזמן לא טרנד חולף והתחום מתפתח בקצב מהיר בשנים האחרונות. ככל שחולף הזמן עולה המודעות לחשיבות המזון האורגני, בעיקר לאור ממצאים המעידים כי השימוש בחומרים משמרים, צבעי מאכל וחומרי הדברה עלולים לגרום לנזק בריאותי.

השדה מוצרים אורגניים, חברת המזון האורגני הוותיקה, מציגה לראשונה בשוק הישראלי:

חטיף צ'יפס אורגני אפוי מתפוחי אדמה, בשלושה טעמים: קלאסי, פיקנטי ובתוספת ירקות (גזר, סלק, עגבניות, תרד וברוקולי אורגניים). החטיף אינו מכיל שומן טראנס, כולסטרול, חומרים משמרים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s). המשמעות היא שאין בחטיף שאריות חומרי הדברה וחומרים משמרים מלאכותיים. בזכות כך, החטיף בעל ערכים תזונתיים עדיפים על האחרים ומהווה אלטרנטיבה טובה יותר לאוהבי הנשנושים המלוחים. ניתן ליהנות מחטיף הצ'יפס האפוי כנשנוש בפני עצמו וכתחליף לקרקרים בתוספת מטבלים לאירוח מושלם.

מחיר: 9.90 – 10.90 ₪ | להשיג בבתי הטבע השונים וברשתות השיווק ברחבי הארץ

 

חדשות הצרכנות

מבית שמש לנסטלה: גילרו מרחיבה את קו ייצור הטילונים ללא גלוטן עבור גלידות נסטלה

קו ייצור גביעי גלידה גילרו
צילום: אפרת אשל

חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, מרחיבה את קו המוצרים בתחום גביעי הגלידה ללא גלוטן, עבור חברת גלידות נסטלה שבבעלות חברת אסם. לאחרונה השיקה חברת גלידות נסטלה טילון אקסטרים Free עם ופל ללא גלוטן.  המוצר החדש הצטרף לסדרת "Extreme" המוכרת והוא פותח במיוחד לטובת ציבור הרגישים לצריכת גלוטן. הטילון הופץ בעבר במהדורה מוגבלת וכשרה לפסח, אך לאור הביקוש הרב – הוחלט להשיקו כמוצר קבוע. הטילון משווק במאגדת שמכילה חמישה טילונים בטעם וניל ומוצעת לצרכן במחיר של כ- 35 שקלים.

במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות ולאור הצלחת המוצר, הוחלט על הרחבת הפעילות ולהגברת הייצור בתחום זה. לשם כך רכשה גילרו קווי ייצור ואריזה מתקדמים לוופלים בהשקעה כספית של כ-3 מיליון שקל. במפעל בבית שמש, המעסיק 285 עובדים, הוקמו מערכות אריזה חדשות ומערכות ייצור לאפייה ייעודיות למוצרים ללא גלוטן. לדברי אבי גלברד, מנכ"ל חברת "גילרו": "תחום המוצרים ללא גלוטן הולך ומתפתח בארץ ובעולם ואנו נערכים לאספקת ביקושים גוברים מיצרניות עולמיות. הטילון שפותח עבור גלידות נסטלה מיוצר בטכנולוגיה ייחודית ובטעם משובח, שזיכה אותנו בפרסים בתחרויות מזון עולמיות ואנו גאים על כל מאוד".

גביעי הגלידריה של גילרו משווקים לכל מותגי הגלידה המובילים בישראל בהם מפעלי הגלידה יוניליוור, שטראוס, בן אנד ג'ריס, ריו, פלדמן ועוד. בנוסף, מייצרת גילרו ומספקת את מרבית גביעי הגלידה עבור שוק הגלידריות בארץ ולנקודות מכירה של גלידה במסעדות כמקדונלד'ס, בורגר קינג, בורגר ראנץ' וגם גביעים לצריכה ביתית, המיוצרים במותג הבית "עלמה" או במותגים פרטיים דוגמת אוסם, שופרסל, מגה ועוד. גביעי הגלידריה עשויים מחומרי גלם משובחים, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, המתאימים לטבעונים.

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X