fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – אוגוסט 2019

אנחנו בחודש אוגוסט, שיא החופש הגדול והקיץ. הלחות לא יכולה להיות מזוויעה יותר (צפוי לנו עוד שרב כבד השבוע), הילדים כבר לא בקייטנות ובואו נודה בנות, אנחנו לפעמים מוצאות את עצמנו עם טבלת יאוש ובודקות עוד כמה ימים נותרו עד ה-01 בספטמבר.
כדי להפוך את מה שנשאר מהחופש הגדול לקצת יותר מתוק, בואו לגלות מה הוציאו חדש ממש בימים האחרונים. בסופו של יום גם סופר, אם עושים את זה נכון, יכול להיות אחלה של בילוי צונן עם הילדים.

לניקוי מושלם – פיירי פלטינום למדיח

אצלנו בבית יש חלוקה ברורה: אני, מאוד אוהבת לשטוף כלים ושוטפת ה-כ-ל. בעלי, לא עף על התחביב המוזר שלי ומבחינתו כל דבר שניתן להכניס למדיח – נכנס לשם. בגלל החלוקה הזאת, אנחנו לא מפעילים מדיח כל יום והמדיח לרוב יפעל פעמיים בשבוע (אם מארחים, שלושה).

אנחנו לא מכניסים סירים למדיח. לא יודעת אם מפחד או סתם כי אני אוהבת לשטוף כלים והרגלתי אותו ואותי שסירים שוטפים ולא מדיחים. כנ"ל גם לגבי פלסטיק (על אף שיש לי חברות שמכניסות כל פלסטיק אפשרי לשם והכל תקין).
מה שכן, מתוך הרגל של שטיפת הכלים עם סבון של פיירי, אנחנו גם משתמשים בטבליות פיירי למדיח. ומתוך עוד יותר הרגל של סבון פיירי ספציפי (פלטינום, בבקבוק האפרפר), אנחנו משתמשים גם בטבליות פיירי פלטינום למדיח.

לפני כשבוע קיבלתי להתנסות בטבליות פיירי פלטינום החדשות. לא סתם פיירי פלטינום – פיירי פלטינום פלוס. מבחוץ הקפסולה נראת דיי אותו הדבר כמו הפיירי פלטינום (לשם השוואה, הנה תמונה שצילמתי שבה ניתן לראות את הפלטינום שהיה לי בבית – אריזה גדולה יותר – והפלטינום פלוס שקיבלתי), רק שהצבעים של סבון שונים.

בנוסף, פיירי פלטינום פלוס מכיל שילוב מיוחד של אבקה ונוזל:

  • האבקה=הבסיס: מכיל שילוב בלעדי ומיוחד של אנזים וחומר הלבנה ובכך מעניקים עוצמת ניקוי נוספת.
  • הנוזל: כל קפסולה מכילה 3 תאי נוזל מעל האבקה ולהם רמה גבוהה מאוד של מסירי שומן. כאשר בפלוס תמצאו גם תוספת של מלח והברקה, ומכאן שגם כלי הזכוכית והכסף מקבלים הגנה נוספת.
חדשות הצרכנות - אוגוסט 2019
פיירי פלטינום

אז החלטנו לנסות והפעלנו מדיח שגרתי (כוסות, צלחות, קערות וסכו"ם). המדיח עבד בתוכנית רגילה (של שעה וחצי ככה) לאורך כל הלילה. כאשר הוא מסיים הדלת אוטומטית נפתחת כדי לתת לאדים ולחום לצאת. בבוקר הגענו לכלים עם ריח עדין אך מושלם של ניקיון, וכיאה לפיירי – נקיים ביותר.

כעבור יומיים הגיע הסופ"ש ואחרי שלל ערימות כלים שהצטברו בכיור מהבישולים (כולל סירים), שוב מצאנו את עצמו מעמיסים מדיח אבל הפעם החלטנו לנסות להכניס סירים. נראה לי שבעלי גילה עולם חדש של הדחת כלים כי מאז, התחביב הגדול שלו במטבח זה הכנסת סירים למדיח. הסירים יוצאים נקיים, מבריקים ואפילו הילדים מתלהבים שהם רואים את עצמם, מעוותים אמנם, על הסיר.

דרך אגב, רק בגלל שהמלצתי לחברה שלי על הקפסולות כי היא משתמשת בחברה שונה, חשוב לי לציין שכאן פשוט מניחים אותן בתא המתאים כפי שהן. אין צורך לקלף ניילון או להסיר משהו. הקפסולה עטופה במעטפת PVA המתמוססת במהירות ולא משאירה שאריות ניילון או פלסטיק על הכלים או במדיח.

מחיר:49.90 ₪ לאריזה | להשיג בשופרסל וברשת הפארם BE

פריגת משיקה סדרת משקאות פירות בשילוב ירקות ותבלינים

סוף החופש הגדול והאמת לא קל. כל יום לנסות למצוא פעילות לילדים בני 2.5 ו-4.5 זה לא עסק קל (או זול). אם יש משהו שאני לא עשיתי בחופש הזה זה לישון, ואני לא מבינה למה קוראים לזה "חופש" אם זה לא מכיל לפחות שנ"ץ גם לי וגם לילדים.

כנראה שבפריגת מבינים הורים עייפים והחליטו להוציא את סדרת המשקאות החדשה שלהם בדיוק בזמן – שניה לפני שהחופש הגדול נגמר והלימודים מתחילים, ובינינו, עוד שניה הסטרס מהבחירות ואז מהחגים מגיעים – אז באמת שהמשקאות מגיעים בול בזמן.

סדרת מיצים עם ירקות ותבלינים של פריגת

מדובר בסדרת משקאות פרי המכילה ירקות ותבלינים. אני יודעת שזה נשמע לא מפתה אבל באמת שהם היו טעימים. כל המשקאות מכילים 97-100% פירות, ירקות ותבלינים והינם ללא תוספת סוכר. הם לא מכילים צבעי מאכל מלאכותיים וחומרים משמרים. לכל משקה את הקונספט והייחודיות שלו, מעבר לעניין הטעם הייחודי:

  • Boost – צהוב – משקה עשיר בתפוז, ג'ינג'ר וגזר עם תוספת של כורכום בקטנה. הוא עשיר בוויטמין C ונותן אנרגיה.
  • Recharge – סגול – משקה עשיר בתפוז אדום, רימון וסלק. כולם ממשפחת הפירות והירקות הסגולים ועשירים בפיטוכימיקלים סגולים המתקשרים לחוויה של זרימה מאוזנת בגוף. אני לא אוהבת סלק והופתעתי שזה המשקה הנבחר שלי מבין השלושה.
  • Energize – כתום – עשיר בתפוז, לימון וכורכום המספקים תחושת רעננות לגוף.

ניתן להשיג את המשקאות בבקבוקים של 400 מ"ל בחנויות הנוחות, פיצוחיות ורשתות נבחרות ברחבי הארץ.

הניחוח העוצמתי של כדוריות הבושם לכביסה Lenor Unstoppables עכשיו במבשם  אוויר לבית!

אני מתה על כדוריות הבושם לכביסה של Lenor Unstoppables (הזהב הוא הנבחר שלי), ואני משתמשת בהם כמעט בכל כביסה. את המוצרים של Lenor אני מכירה מהימים שגרתי בארה"ב ובגרמניה ובאמת שיש להם מוצרים איכותיים, כך שאני שמחה שאני נתקלת בעוד מוצר שלהם בארץ. הפעם מדובר במטהר/מבשם אוויר לבית.

מבשם אוויר לבית של לנור

עם מבשמי אוויר יש לי בעיה, אני לא אוהבת את אלה שאני זאת שצריכה לעשות את הפעולה כדי להוציא את התרסיס ומעדיפה את האלקטרונים. כאלה שאני יכולה להחליף מיכל אחת לחודש וחצי-חודשיים, אבל לפחות במהלך התקופה הספריי יותז באופן אוטומטי ובחדרי האמבטיה/שירותים תמיד יהיה ריח טוב.

מבשם האוויר עשוי מטכנולוגיית OdorClear – טכנולוגייה הפועלת כמו חיישן ריח. היא מאתרת ריחות ומנקה אותם, וכך למעשה נפטרים ממולקולות מסריחות. טכנולוגיית OdorClear היא פורמולה בלעדית של לנור המורכבת מסדרת מרכיבים המבטלים ריחות, העשויים ממרכיבים יומיומיים כמו ציקלודקסטרין (מולקולת עמילן העשויה מתירס) וחומצה לימונית (שנמצאת בלימונים ובפירות הדר אחרים).
כו כן, מצויין כי מבשמי האוויר החדשים מתאימים לחללים גדולים כגון חדרים וסלון וכי היא מחזיקה עד 6 שעות.

מכיוון שהם אמורים להחזיק עד 6 שעות והחלטתי לנסות ולראות אם הם באמת צודקים, ואם סוף סוף מצאתי שותף למבשם האוויר האלקטרוני שלי, אבל כזה שניתן להשתמש בו בחדרים ובסלון.

מבשמי האוויר מגיעים ב-3 ריחות: כחול (ריח רענן), זהב (הריח היוקרתי והנפלא, כמו של הכדוריות) ואדום (ריח אביבי של פריחה). הם מגיעים במיכל מתכת עם לחץ מאוד נוח לאחיזה ושקל ללחוץ עליו. המבחן הראשון היה בחדר של הקטנה. הוא החדר הכי קטן בבית. ריססתי, סגרתי את הדלת (תמיד סוגרים דלתות אצלנו כדי שהכלב לא יכנס לחדרים כשאנחנו לא בבית) וכמו תמיד – החלון היה פתוח. יצאתי עם הילדים ולא היינו בבית קרוב ל-7 או 8 שעות. פתחתי את הדלת ועדיין היה ריח עדין של המבשם.

המבחן הבא היה לחדר השינה שלנו שגם צלח. המבחן השלישי היה לסלון. הסלון שלנו יחסית גדול ויש לו 2 כיווני אוויר: אחד מכיוון חלון המטבח, והשני מהמרפסת בסלון. בגלל שחם בחוץ רוב היום הבית סגור עם מזגן. בלילה, כשהולכים לישון, סוגרים את תריס המרפסת כך שישארו חריצים ויכנס אוויר. לפני שהלכתי לישון ריססתי את הסלון/פינת אוכל/מטבח. למחרת התעוררתי ונחשו מה – עדיין היה ריח טוב בבית. הריח היה מאוד עדין אבל מורגש ולא היה ניתן להתעלם ממנו. לשניה בעלי חשב שתליתי כביסה במתלה ושמתי בסלון, אבל לא…נטו המבשם.

כיף לדעת שמעכשיו לא תמיד צריך לתלות כביסה בבית, כזו שכובסה עם כדוריות לנור, ושניתן לקנות מבשם אוויר ופשוט לרסס מתי שרוצים.

מחיר: 24.90 ₪ | להשיג ברשת סופר פארם

Muller Rice שוקולד ושוקולד-דובדבן

אני ומעדני האורז של מולר, Muller Rice, הולכים הרבה שנים אחורה. למען האמת, לפחות 17 שנה אחורה. בשנת 2002, אחרי הצבא, עברתי לגור בברלין. ההורים שלי היו שם בשליחות, ואחרי שנה כחיילת בודדה, ארזתי את הדברים שלי ועברתי לגור איתם בגרמניה. 3 שנים של חוויה מטורפת וכיפית ומאז ברלין חקוקה לי בלב ואני משתדלת להגיע לפחות אחת לשנתיים.
אז איך ברלין קשורה? כשפתחתי את המקרר אצל ההורים נתקלתי במעדן אורז ואבא שלי ניסה לשכנע אותי איזה חודש וחצי לטעום אותו. היו שם כמה סוגים של אותו מעדן (טעמים שונים), אבל משהו במעדן של אורז קר לא היה נראה לי קשור. מתישהו נשברתי וטעמתי מולר רייס בטעם עם קינמון, ומאז הכל היסטוריה. משנת 2005 שחזרנו לארץ, בכל הזדמנות שהייתי טסה לשם, הייתי עוצרת בסופר קונה כמה מעדנים ושמה במיני בר של המלון כדי שיהיה לי מה לנשנש.  לכן, כשהביאו אותם לארץ לראשונה לפני שנתיים בערך ממש ממש שמחתי.

עכשיו אני שמחה בפעם השניה מאז שהביאו אותם כי הביאו טעמים סופר מפנקים שלא יצא לי לטעום עד עכשיו – שוקולד ושוקולד-דובדבן. הם שמו על האריזות מדבקה של "פינוק בקטנה" וזה בדיוק מתמצת את מהות המעדן – פינוק שוקולדי בקטנה.

מולר רייס בטעם שוקולד ושוקולד דובדבן

מעדן Muller Rice מכיל אורז, הוא דל בשומן (בין 1.7% עד 3.4%) ובקלוריות ביחס לקטגוריית המעדנים. כמו יתר המוצרים של מולר, המעדן אינו מכיל חומרים משמרים. מבין שני הטעמים אני העדפתי את השוקולד יותר, למרות שגם לשוקולד-דובדבן יש קטע מגניב, במיוחד כשנתקלים בחתיכת דובדבן פתאום. אני מחזיקה 3 מעדנים באופן קבוע במקרר של העבודה שיהיה למקרה ואני נשברת במהלך היום וזקוקה למשהו מתוק (אני גם מחזיקה במקרר של הבית עוד כמה לשעות הערב).

המחיר נקבע ע"י הקמעונאי ומגיע בגביע של 170 גרם | להשיג בכל רשתות השיווק

שניצל כרובית ולביבות בטטה מסדרת "99 קלוריות" של טבעול

טבעול מביאה חדשנות הקיץ עם מגוון ירקות מרענן בסדרת "99 קלוריות" ומשיקה: שניצל כרובית ולביבות בטטה. המוצרים בעלי טעם עשיר ומענג ומכילים כ-50% ירקות. בכל ביס וביס מרגישים את מרקם הירקות העשיר: שניצל הכרובית מכיל גם פולי סויה ירוקים (אדממה), בציפוי קריספי עם זרעי פשתן בעוד לביבות הבטטה מכילות גם גזר, בציפוי פריך עם קצח.

שני המוצרים החדשים מצטרפים לשאר שבעת המוצרים בסדרת "99 קלוריות" של טבעול, המציעה בין השאר: מוצרים מבוססי ירקות לרבות, שניצל תירס; שניצל תרד; שניצל ברוקולי וקציצות קינואה וברוקולי. והן מוצרים מבוססי קטניות כמו שניצל צמחוני; המבורגר צמחוני וחזה בגריל צמחוני.

לאחרונה הולכת ומתחזקת מגמת ה- Portion Control (המנה המדודה), המסייעת לצרכנים לאכול מנה המאפשרת שליטה בגודל המנה הנצרכת תוך שמירה על תזונה מאוזנת ובריאה. סדרת "99 קלוריות" של טבעול מציעה שורה של מוצרים איכותיים, טעימים במיוחד וללא חומרים משמרים. טבעול מביאה לשולחן הצעת הגשה חדשה ומרעננת של כרובית ובטטה שהן בעלות ערך תזונתי איכותי.

5 סיבות לאכילת כרובית ובטטה מטעם דיאטנית טבעול, שירן בר-חווה:

הכרובית שייכת למשפחת המצליבים. ירקות ממשפחת המצליבים מכילים רכיבים שונים התורמים לחיזוק המערכת החיסונית.
צבעה הכתום של הבטטה הוא הודות לכך שהיא עשירה בבטא קרוטן – המשמש כמקור עיקרי לוויטמין A החיוני לראייה, לשמירה על תפקוד תקין של מערכת החיסון ושמירה על בריאות העור.

הכרובית מכילה פיטוכימיקלים התורמים להפחתת רמות הכולסטרול בדם. הכרובית הינה מקור טוב לסיבים תזונתיים, ויטמין K ויטמין B6 ופולאט (חומצה פולית).
בטטה הינה מקור טוב לסיבים תזונתיים וכן מהווה פחמימה מורכבת המסייעת לתחושת שובע איכותית.

מחיר: 29.90 ₪ (שניצל כרובית – 500 גרם, לביבות בטטה – 490 גרם) | כשרות: שניצל כרובית – רבנות מטה אשר, לביבות בטטה – בעל"ז + רבנות מטה אשר) | להשיג ברשתות השיווק

חוזרים לביה"ס עם חטיף FREE – נשנוש בריא בתיק

חטיף אנרגיה FREE
צילום: אפרת אשל

הילדים חוזרים לבית הספר וההורים שוב מתחילים לדאוג לתזונה שלהם במהלך יום הלימודים. החשש התמידי שהילדים יהיו רעבים ו"יחטפו"  מזון מזיק במקום מאכלים מזינים, רק כדי להרגיע את הרעב.

מותג חטיפי האנרגיה Free השיק לאחרונה סדרת חטיפים המבוססת על תמרי מגה'ול איכותיים ונמצא כחטיף האנרגיה המועדף במבחן חטיפי האנרגיה של תוכנית החיסכון. החטיף מתאים  לילדים ולבני נוער, יכול לשמש  כארוחת ביניים או נשנוש מתוק בהפסקות. 

הסדרה כוללת 6 טעמים בטעם מעולה: תמרים עם קשיו ונגיעות לוז, תמרים עם בוטנים ואגוזי לוז, תמרים עם חמוציות ותפוחי עץ, תמרים וקוקוס, תמרים, אגוזים ושברי קקאו, תמרים ואגוזי לוז.

אגוזי קשיו, לוז ובוטנים עברו בישול וקליה, בתהליך המשמר את האיכות התזונתית הגבוהה של החטיפים.
סדרת חטיפי Free היא חלק ממגמה בינלאומית של Clean Label – תווית עם רשימת  רכיבים קצרה, ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, דלים בנתרן וללא תוספות של E. החטיף בטעם מענג, עשיר ברכיבים תזונתיים ומכיל עד 100 קלוריות בלבד ליחידה.

מחיר: 14.90- 19.90 ₪ למארז של 5 יחידות | כשרות פרווה בד"צ בית יוסף, בהשגחת הרבנות אשקלון | להשיג ברשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

SPRITE לימון-אננס ו-SPRITE לימון-מלון

את שני המוצרים האלה קיבלתי להתנסות ובהתחלה הייתי סקפטית. לספרייט יש את הטעם הייחודי שלו, זה שכולם מכירים וזה שגם ככה צונן ועושה את העבודה בקיץ (כשהוא קר עם תוספת קוביות קרח כמובן). לכן, לא ידעתי אם טעמים חדשים באמת יביאו את הבשורה.

ספרייט לימון-אננס וספרייט לימון-מלון

 

הטעמים החדשים מוצעים במהדורת קיץ מוגבלת, ככה שזה הזמן ללכת לחפש אותם על המדפים: טעם לימון-אננס וטעם לימון-מלון. הכנסתי את הבקבוקים למקרר ואני מודה ששכחתי מהם. באותו יום הייתי בבית כי הגדול שלי היה חולה וכשחזרנו מסידורים של קופת חולים, בית מרקחת ונסיעה קצרה – הגעתי מיוזעת הביתה ומתה לשתות משהו קר. נזכרתי שזה במקרר וישר מזגתי כוס של ספרייט לימון-אננס. ואו !!!! טעם שקשה לי להסביר, משהו בין ארטיק אננס לארטיק ספרייט. טעם פשוט ממכר ובעיקר מרענן ומרווה בימי הקיץ.
במהלך הסופ"ש היינו מוזמנים לארוחת ערב אצל אחי והבאתי איתי את בקבוק הספרייט השני, בטעם לימון-מלון. אותו כבר לא טעמתי כי הוא חוסל לפני שהגעתי אליו. כולם התענגו עליו ואחי כבר אמר שזה מגניב להכין איתו ארטיקים.

אז נכון שספרייט הינו משקה בטעם לימון-ליים, והרבה לא אוהבים חידושים, אבל הטעם של הספרייט האהוב והמוכר לא נזרק החוצה. להפך, הטעמים החדשים רק משפרים אותו ואת החוויה בשתייתו.
דרך אגב, ניתן להשיג את המשקאות החדשים בבקבוקים אישיים של 500 מ"ל ובקבוקי ליטר וחצי. הם משווקים מאוגוסט ועד גמר המלאי מכיוון שזו מהדורה מיוחדת, אז ממליצה בחום ללכת לחפש אותם בחנויות ולטעום.

קרקים THIN של FITNESS

מאז שאני זוכרת את עצמי, יש בסביבה שלי קרקים. עוד כשהייתי ילדה אני זוכרת שבאופן קבוע הייתה אריזת קרקים על השולחן במטבח של סבא וסבתא שלי מצד אמא. גם אצל ההורים שלי אני זוכרת קרקים ואם אני לא טועה, עד היום, ניתן למצוא חבילות במזווה. עם השנים הקרקים הלכו והשתנו, הטעמים חודשו והצורה שונתה, אבל קרקים תמיד היו שם.

בבית אני כמעט ולא מכניסה קרקרים כי כיום זו סתם פחמימה ריקה שלא תורמת לי ממש. לכן, כשקיבלתי את הקרקים של FITNESS לא ידעתי אם אני שמחה או עצובה. אבל אז נזכרתי שבכל זאת מדובר בפיטנס, ושמחתי. אם אתן זוכרות, לפני שנה פיטנס הוציאו קרקים באריזות אישיות (מבחינתי אלו עם הדבש עד היום מנצחות), ועכשיו הם משיקים את Fitness THIN.

כרגע יש 2 טעמים (דיי ממכרים למען האמת): רוזמרין-שום וכפרי. הם דקים, עגולים וממש קריספים. כל 5 יחידות = 99 קלוריות. אז אם מחפשים נשנוש בריא למנת ביניים, לשלב קרקים וגבינה לבנה – זו אחלה אופציה.

הקרקים מגיעים באריזה משפחתית אבל הם טעימים ממש ומתחסלים דיי מהר אז קחו את זה לתשומת ליבכן. אצלנו הילדים ממש אוהבים את הרוזמרין-שום, למרות שאני מעדיפה את הכפרי (מכיל קינואה אדומה, שומשום וקצח). יש להם כשרות בד"צ וניתן להשיג אותם בכל רשתות השיווק.

ביסלי ורשת המסעדות BLACK בשיתוף פעולה: ביסלי בלאק בורגר T-Rex ואח של ביסלי בלאק Crunchy Sticks

זוכרות שלפני שנתיים בערך ביסלי ורשת מסעדות ההמבורגרים של צחי בוקששתר – BLACK – עשו שיתוף פעולה והוציאו ביסלי מיוחד בטעמי המבורגר? אז הקיץ הם חוזרים ובגדול ומשיקים 2 טעמים חדשים: בסילי בטעם המבורגר T-Rex ואח של ביסלי בטעם Crunchy Sticks.

אח של ביסלי בלאק CRUNCHY STICKS וביסלי בלאק בטעם T-REX

בשני המקרים מדובר בביסלי: האחד בצורה של המבורגר ועם טעם של המבורגר מעושן פיקנטי. לי היה אפילו קצת יותר מדי פיקנטי והפסקתי לאכול אחרי כמה ביסלונים. השני, מזכיר צ'יפס אבל הטעם שלו לא דומה לצ'יפס. אני לא יודעת איך להסביר את הטעם של ה-Crunchy Sticks אבל זה פשוט זה. זה טעים. דרך אגב, החטיף צ'יפס הוא ללא גלוטן ועשוי תירס.

אז עכשיו, אחרי שטעמתי את הטעמים החדשים והאמת, חזרנו לסופר לקנות עוד קצת קראנצי סטיקס, אני רוצה להגיע לסניף של בלאק מתישהו כי שמעתי שהם מגישים הקיץ מנות מיוחדות עם ביסלי – המבורגר עם שבבי ביסלי ("קראנצ' ביסלי בורגר") ומנת כנפיים עטופה בביסלי ("ביסלי ווינגז").
עוד שיתוף פעולה קטן-גדול בין ביסלי לבלאק זה מי שקונה 2 אריזות ביסלי BLACK /אח של ביסלי BLACK – יקבל כרטיס חבר מועדון לרשת BLACK וקינוח או מנה ראשונה חינם. כמובן שיש צורך בהצגת אותן אריזות בסניף בלאק שאליו אתם הולכים וזה בתוקף עד ה-31.12.2019 (גם יש תקנון, אז חפשו אותו וקראו את ההוראות).

עוד הצעה שיש לי אסם – פירורי קראנצי סטיקס. נראה לי יהיה מושלם להכין עם זה שניצלים או אפילו לפזר מעל סושי כמו שעושים עם פנקו.

כשרות: בד"צ העדה החרדית | להשיג ברשתות השיוווק

Beefeater Pink-Strawberry

Beefeater Pink- Strawberry
צילום: יח"צ חו"ל

לראשונה ביפאיטר, מותג הג'ין עטור הפרסים משיק בישראל לרגל יום האהבה – ט"ו באב את Beefeater Pink-Strawberry, המשקה החדש והנועז של ביפאיטר המשלב מומחיות ואיכות לצד חדשנות. הג'ין מורכב מטעמים עדינים של תות טבעי, מתבלים של לימון וערער קלאסי בעל גוון וורוד שמושך מיד את העין.

Beefeater Pink-Strawberry מזוקק במומחיות ונרקח בלונדון על ידי המאסטר דיסטילר העולמי,דסמונד פיין, העומד בחוד החנית של הפריחה העולמית של הג'ין כיום.  פיין קיבל השראתו מהסקרנות היצירתית של מייסד ביפאיטר, ג'יימס בורו. בורו היה רוקח במקצועי לפני שהפך למזקק, והמצאותיו הנהדרות כללו ג'ין פטל, ברנדי דובדבנים, British Brandy ומשקאות ביטר ומנטה.מותג ביפאיטר ממשיך את דרכו של בורו ואת תשוקתו לשלב בין מומחיות וחדשנות לצד איכות בלתי מתפשרת.

Beefeater Pink-Strawberry נוצר בעקבות העניין העולמי הגובר בג'ין, במטרה לפרוץ את גבולות הקטגוריה ולמשוך את הדור החדש של חובבי הג'ין עם טעמים חדשים, מרעננים וצבע שמושך את העין. בקבוק הזכוכית השקוף מעצים את המראה הייחודי של הג'ין. הלוגו בסגנון גרפיטי נוצר בהשראת אומנות השבלונה ומבטא גם את הניגוד בין מסורת למודרניות בהשראת רוח העיר לונדון, מקום משכנו של Beefeater Gin. 
משקה זה הינו התוספת החדשה לפרוטפוליו משקאות הג'ין החדשניים של ביפאיטר המתפרס על פני יותר מ- 150 שנה, בא לאחר הצלחתו המסחררת של ג'ין הסופר פרימיום, Beefeater 24.

מומלץ להגיש את Beefeater Pink-Strawberry עם מי טוניק, לימונדה או קרח יחד עם תותים טריים חתוכים בגביע.

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪ (מכיל 37.5% אלכוהול) | להשיג בחנויות האלכוהול והיין המובחרות

FRUIT WATER חליטות

FRUIT WATER חליטות
צילום: סטודיו יפאורה

המשקאות כוללים שילוב מרענן של פרי, צמחים ומים עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. כמו שאר סדרת Fruit Water, מדובר בשילוב המושלם בין הנאה ל-WELLNES בהמשך למגמה הבריאותית בצריכת מוצרים עם פחות סוכר.

לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "המגמה הבריאותית בצריכת מזון ומשקאות, שעל פיה צרכנים מנסים לקחת אחריות על הבריאות שלהם, הובילה לכך שאנשים מחפשים מוצרים טבעיים יותר עם פחות סוכר ויותר מים. מקור ההצלחה של הסדרה מגיע מצורך של קהל רחב המעוניין ליהנות מחוויית השתייה אך רוצה  לצרוך פחות סוכר. Fruit Water עונה על הצורך הזה בדיוק, וגם על צורך לא פחות חשוב- לשתות את כמות הנוזלים הנדרשת  ליום . לאור כך החלטנו על הרחבת הסדרה בטעמי חליטות מרווים ומרעננים – לימון נענע ותפוח למון גראס".

שני טעמי החליטות מצטרפים לסדרה המגוונת של Fruit Water  המונה כיום 5 טעמים , וביניהם הטעמים הקיציים והמרעננים- אבטיח , אפרסק ואננס. כל טעמי הסדרה מכילים חצי מכמות הסוכר הקיימת במשקאות פרי קלים , מרענן ומרווה במיוחד, שאינו מותיר תחושה של צמא לאחר השתייה.
FRUIT WATER סדרת משקאות המאפשרת ליהנות ממשקה שמתאים לאורח החיים העכשווי, בלי להתפשר על חווית הטעם.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.30 ₪ (לבקבוק ליטר וחצי) | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות

סדרת "פינוקיות" של עלית

כמובילת תחום המאפה המתוק בישראל, מרחיבה שטראוס את פעילותה בקטגוריה ונכנסת לסגמנט העוגיות הממולאות, עם סדרה חדשה של עוגיות פריכיות ואיכותיות המשלבות את טעמי המותגים האהובים מבית שטראוס.

סדרת "פינוקיות" החדשה מגיעה בשני טעמים: פינוקיות פסק זמן – עוגיות פריכות במילוי קרם אגוזים ושברי אגוזי לוז | פינוקיות קפה נמס – עוגיות פריכות במילוי קרם קפה ושבבי שוקולד מריר .

קטגוריית עוגיות הפרימיום גילגלה בחציון הראשון של 2019 כ-222 מיליון ש"ח – גידול של כ-7% מעל חציון ראשון, כאשר שטראוס צמחה ב-10% והרחיבה משמעותית את נתח השוק בקטגוריה.

מחיר מומלץ לצרכן: 10 ₪ (200 גר') | כשרות: בד"צ העדה החרדית – פרווה | להשיג בשופרסל

עוגיות פינוקיות של עלית
צילום סטודיו שטראוס

סדרת מיצים אורגניים – תפוזים ולימונדה המכילים פירות סחוטים וטבעיים של חברת השדה

ימי הקיץ החמים כבר כאן ומי לא חושק במיץ קר, מרענן וטבעי? השדה מוצרים אורגניים מציגה: מיץ תפוזים אורגני ולימונדה אורגנית המכילים פירות סחוטים טבעיים המגיעים הישר מהפרדסים שבסיציליה. התפוזים והלימונים האורגניים נקטפים בפרדסים שלא רוססו, ולכן המיצים לא מכילים שאריות חומרי הדברה. כמוצרים אורגניים, הם גם לא מכילים חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים. 

כל בקבוק של ליטר מיץ תפוזים מכיל מיץ שנסחט מ-20 תפוזים אורגניים. מיץ התפוזים לא מכיל תוספת סוכר ואינו מרכז. הלימונדה האורגנית מכילה מיץ משלושה לימונים ומים טהורים, ומומתקת על ידי סירופ אורז מלא אורגני. 
בנוסף להנאה מהמשקאות הצוננים, מיץ התפוזים והלימונדה מהווים בסיס בריא וטעים לקוקטיילים, שייקים מפירות, עוגות וקרטיבים ביתיים.

מחיר מומלץ למיץ תפוזים 21.90 ₪ (1 ליטר), מחיר מומלץ למיץ לימונדה 14.90 ₪ (750 מ"ל) | להשיג: ברשתות השיווק ובתי טבע ברחבי הארץ.

מיצים טבעיים אורגניים של חברת השדה
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X