fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – אוגוסט 2018

ממרח טחינה עם דבש של אחוה

ממרח טחינה עם דבש של אחוה
צילום: יעל האן

איך אני אוהבת את הממרחים של אחוה. הממרח של הטחינה עם השוקולד והסילאן נמצאים באופן קבע אצלנו במזווה והילדים ממש אוהבים כריכים איתם. כיף לגלולת שמהביקור הבא בסופר יהיה ניתן להוסיף עוד ממרח לאוסף 🤩

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה לרגל ראש השנה ממרח חדש ומהפכני בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים של החברה: ממרח טחינה עם דבש. הממרח החדש מבוסס בעיקר על טחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. זוהי הפעם הראשונה שמושק בישראל ממרח טחינה עם דבש, המתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות.

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה עם שוקולד ללא סוכר, שזוכים להצלחה כבירה. לרגל ראש שנה וחגי תשרי, הוחלט בחברה על השקת ממרח טחינה עם דבש. לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", מרבית הממרחים מכילים לפחות 68% טחינה משומשום מלא והינם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום הממרחים המתוקים. "אנו שמחים להשיק פיתוחים חדשים של גרסאות מתוקות לטחינה וכעת בטעם כה אהוב – טחינה עם דבש".

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, מודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והקפדה על שימוש במקורות מזון מן הטבע, הם חלק מהותי ממגמת הבריאות העולמית. בשילוב עם הרצון להפחית אכילה של מזון מעובד והדגש על בחירת מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, הממרח החדש של חברת "אחוה" עונה בצורה מדויקת על דרישות אלו. מדובר על הממרח החדש "טחינה מלאה עם דבש", הראשון מסוגו בשוק המזון. הממרח מבוסס על טחינה מלאה (68%) המכילה חמצות שומן חיוניות וערכים גבוהים ל-100 גרם של סידן (587 מ"ג), ברזל (5 מ"ג), סיבים תזונתיים (10 גרם), חלבון (15 גרם) ודלה במלח (33 מ"ג בלבד).

השילוב עם הדבש מקנה לטחינה המלאה שדרוג תזונתי מבחינת הטעם והערכים התזונתיים. הדבש ידוע מזה אלפי שנים כמזון בריאות, הנחשב ל"Superfood", בעל ערכים גבוהים ואף נחשב כאחד המזונות החשובים בתחום הרפואה העממית לטיפול בכאבי גרון, חיזוק מערכת החיסון וטיפול בחתכים על העור. זהו שילוב ראשון מסוגו של דבש ביחד עם טחינה מלאה (!), המאפשר גם למי שעד עכשיו נמנע מטחינה מלאה להכיר אותה בצורה טעימה ומשודרגת. מתאים מאד לשוחרי הבריאות, ספורטאים חובבים ומקצועיים, ואף לילדים ומשפחות המחפשים משהו מתוק לבית הספר או כפינוק מתוק אחרי הצהרים.

מחיר: 8 – 11 ₪ (400 גרם) | כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

קיץ כזה עוד לא היה בישראל! – הכירו את פריגת טרופי ופריגת גויאבה

פריגת, המתמחה בייצור משקאות ומיצים איכותיים המכילים רכיבי פרי, מציגה בנוסף לטעמים האהובים והקלאסיים שני טעמים חדשים שירעננו לכם את הקיץ ויגוונו לכם את היום: פריגת טרופי בשילוב פירות אקזוטיים, ופריגת גויאבה.

הטעמים החדשים מציעים לצרכנים אפשרות לגיוון מרענן ואקזוטי בימי הקיץ  ומגיעים בבקבוקי 1.5 ליטר.

הטעם האקזוטי חוסל במהרבה. טעם הגויאבה הוא ללא ספק טעם ייחודי. אני אישית פחות מתחברת אליו אבל חמותי אוהבת ונהנתה ממנו ממש.

קיץ אקזוטי עם משרטת פריגת

"הטחנות הגדולות של א"י" בחגיגה כפולה לראש השנה: מציעה מהדורות מוגבלות וחגיגיות לקופסת פח לאחסון קמח ולאריזת קמח

איך אני אוהבת את החגים, ולא רק בגלל המשפחה, החופש והאוכל. כאשר מגיעים החגים טחנת הקמח הוותיקה "הטחנות הגדולות של א"י" בד"כ משיקה מהדורה חגיגית ומוגבלת של קופסת פח לאיחסון קמח. וזה בדיוק מה שקורה עכשיו!

הקופסה והאריזה מעוצבות בסגנון רטרו: קופסת הפח אדומה ועליה איור של תפוח עץ וברכת "שנה טובה". אריזת הקמח בגוון תכלת ועליה איור נוסטלגי של צנצנת דבש, עוגת דבש וברכת "שנה טובה ומתוקה". על כל אחת מהן מוצג מתכון משובח לעוגת דבש. קופסאות הפח המעוצבות מתאימות גם כמתנה חגיגית ומקורית לחג, ואפשר למלא אותן בעוגיות, סוכריות דבש, שוקולדים ועוד.

קמח לבן עם קופסה מיוחדת לאיחסון קמח במיוחד לראש השנה של הטחנות הגדולות של ארץ ישראל

האריזות המעוצבות הן חלק מסדרת "החגים", שהשיקה הטחנה לחגי ישראל וכוללת חמש אריזות: ראש השנה, חנוכה, פורים, שבועות ויום העצמאות. הסדרה זכתה בפרס הזהב לשיווק בתחרות האריזות העולמית היוקרתית WorldStar Packaging Award  לשנת 2015.

מוצרי החברה כשרים בהשגחת הרבנות הראשית חיפה, ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים.

דרך אגב…זה האוסף הקטן שלי. יום יבוא והוא יורחב ויהיה מקום גם לקמח מלא ולקמח תירס שיש לי במקרר 🙂

אוסף קופסאות הקמח שלי
אוסף קופסאות הקמח שלי: קמח כוסמין, קמח לבן וקמח תופח

מחיר קופסת פח: 18 ₪. מחיר אריזת קמח לבן בהיר: 5-3 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג) | להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ או להזמין במשלוח, דרך אתר החברה. מידע על מיקום החנויות קיים בדף הפייסבוק של הטחנות הגדולות ובטלפון – 04-8672137.

מותג לחמי הבריאות "מונבטים" השיק מארזי "מיקסים"

אני מודה שאני לא ממש ידעתי איך לגשת למוצר הזה. קיבלתי אותו להתנסות והאמת – איך שהוא הגיע, רציתי לפתוח ולנסות אותו בעיקר מסיבה אחת – הוא פשוט נראה לי מיוחד.

 

מונבטים הם מוצר חדשני מהצומח העשוי משילובים שונים של חומרי גלם כמו: קינואה, כוסמת, דוחן, עדשים למניהם, מש, בננה,גזר, בטטה ועוד. הם נראים כמו דיסקיות עגולות וזה מגיע קפוא. חובה לשמור עליהם בפריזר וכדי לאכול אותם יש לחמם אותם ב-2-3 סבבים במצנם או להכניס לטוסטר אובן/תנור עד שהם עשויים. בסדרה קיימים 14 טעמים שונים כאשר כל המרכיבים טהורים (דוגלים מאוד ב-clean lable) ונטולי רכיבים מהחי, גלוטן, תוספות כמו קמח/סוכר/ממתיקים/שמנים/שמרים/חומרי טעם וריח וחומרים משמרים. בקיצור – בריאות. או כמו שהם קוראים לזה בחוברת הקטנה המגיעה באריזה – מעגל הוליסטי של בריאות.

הגיע לידי 2 מארזים: הראשון מארז מיקס המכיל 4 טעמים שונים והשני מארז של מונבטים בטעם אחד:

קיבלתי את המוצרים כשהייתי בעבודה וכאן יש לנו טוסטר אובן. הכנסתי אותם והפעלתי לפי ההוראות שיש על הקופסה. הבאתי אותם יחד איתי לארוחת הצהריים וישבנו כל החברה' לטעום את הדבר המיוחד הזה.

המסקנות: קשה באמת להגידר מה זה המוצר הזה בדיוק. הוא לא באמת לחם, מצד שני הוא לא מאפה אבל כן מפיץ ריח מעולה בזמן שהוא מתחמם. חלק מהטעמים הלכו טוב עם הטחינה שהייתה לנו וחלק פשוט אכלנו ככה.

ללא ספק מוצר ייחודי. יש לנו מישהי צמחונית בעבודה ועוד בחור טבעוני ושניהם התלהבו. יש לנו עוד בחורה שממש אוהבת כוסמת וגם היא התלהבה. אני אהבתי בעיקר את הטעם של התפוח עץ-תמר-בננה כי הוא היה קצת מתקתק והיה יותר מתאים לי כחטיף ליד הקפה או סתם כנשנוש לארוחת הבוקר. מה שכן – זה נשנוש שממלא וסותם אותך לאורך כל היום ומכאן נפלא למי שרוצה לשמור על המשקל ולאכול בריא.

בכל אחת מאריזות המיקסים משולבים 4 טעמים: מיקס אחד מכיל קינואה + כוסמת + בטטה; כוסמת + תמר + תפוח עץ; קינואה + כוסמת + סלק; כוסמת + תאנים מיובשות + דלעת. במיקס השני טעמים של עדשים כתומות + סלק; עדשים צהובות + בטטה; כוסמת + בננה + עדשים כתומות + גזר; עדשים ירוקות + שעועית מש + דוחן.

המוצרים משווקים קפואים. אין צורך בהפשרה מוקדמת (אורך חיי מדף במקפיא – 18 חודשים). לפני הגשה יש לחמם לפי ההוראות. מומלץ לאכול בשילוב שמן זית או שמן קוקוס, או ממרח כמו טחינה, חומוס, גבינה, אבוקדו, פסטו, ממרח עגבניות, לבנה, קוטג' ועוד ומבחר ירקות. באתר החברה מוצע מגוון מתכונים נהדר לשילוב "מונבטים" בכל ארוחה.

המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית אור עקיבא.

מחיר: כ-28 ₪ לאריזה המכילה 4 יחידות של מונבטים, במשקל של 440-320 גרם (בהתאם לסוג המוצר) | להשיג ברשת שופרסל במתחמי גרין, ובבתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. כמו כן אפשר להזמין משלוח בחנות האון-ליין באתר החברה: https://munbatim.com

פטוצ'יני מקמח כוסמין מלא – תבואות

לאחרונה אני עוברת להשתמש יותר ויותר במוצרים העשויים קמח כוסמין. ברגע שבעלי הבין שאין הבדל בטעם בין מוצרים מקמח לבן רגיל למוצרים מקמח כוסמין – זה עוד יותר נתן לי את הדרייב גם להכין מאפים מקמח כוסמין וגם לרכוש מוצרים מקמח כוסמין. עם הזמן גיליתי שזה פשוט תחליף בריא כי הוא עשיר בערכים תזונתיים, מכיל אחוז חלבון גבוה יותר מחיטה, עשיר בסיבים תזונתיים, ויטמינים מקבוצת B ומינרלים כמו ברזל, סידן ואשלגן. ושוב – אין הבדל בטעם.

מוצר חדש שכזה הוא פטוצ'יני מקמח כוסמין מלא של תבואות.המיובא מאיטליה. פטוצ'יני היא פסטה שטוחה, עבה ורחבה וכל מה שיש במוצר הזה זה קמח כוסמין מלא ואורגני ומים.

הצבע של הפסטה ענברי ומכינים אותה בדיוק כמו כל פסטה "רגילה" – מרתיחים סיר עם מים, ברגע שהז מבעבע זורקים את הפסטה פנימה ומחכים שתתרכך בהתאם למידת העשייה שאתן אוהבות (כמובן אל-דנטה הכי טעים).

אני הכנתי את הפסטה עם רוטב עגבניות וטונה והילד חיסל אותה. מעבר לעובדה שזאת פעם ראשונה שנתתי לו פסטה מסוג פטוצ'יני והוא התלהב שהוא יכול לשאוב אותה פנימה, היה לו ממש טעים ואפילו ביקש למחרת את הפסטה הארוכה. כמובן, הוא לא יודע שהוא אכל בריאות ולי טוב עם זה 🙂

היא לא זולה והאריזה שלה יותר קטנה מאריזות פסטה רגילות (הן בד"כ 500 גרם), אבל אני גם ככה צמצמתי את צריכת הפסטה בבית ופעם ב..לקנות פסטה מהסוג הזה זה לא כזה נורא. מה שכן, בגלל שהאריזה קטנה יש כמות פסטה שמספיקה ל-2-2.5 מנות.

מחיר: 18.90 ₪ (250 גרם) | להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות.

בונז'ור מרחיבה את מגוון סדרת "בונז'ור ולתנור", מוצרי בצק שמרים לאפייה ביתית ומשיקה שלושה מוצרים חדשים: מאפה נוגט, רוגלך קינמון ומאפה תפוחים

לאחר שהשיקה את מוצרי "בונז'ור ולתנור", מסתמנת הקטגוריה החדשה שיצרה בונז'ור כהצלחה גדולה. בונז'ור מרחיבה את הסדרה ומשיקה שלושה מוצרים חדשים: מאפה נוגט, רוגלך קינמון ומאפה תפוחים. "בונז'ור ולתנור" היא סדרת מוצרי בצק שמרים קפואים לאפייה ביתית המאפשרים לצרכנים לאפות מאפי שמרים טריים וטעימים בבית. "בונז'ור ולתנור" אף זכתה בתואר "ההשקה המנצחת" של איגוד השיווק הישראלי על מהלך פורץ דרך וחדשני.

לדברי עינת פלד, מנהלת השיווק של בונז'ור: "בונז'ור הוא מותג חזק וותיק המוכר לצרכן מעולם  המאפיות. במוצרי בונז'ור ולתנור עשינו מהלך אמיץ מאוד משני היבטים. ראשית בונז'ור נכנסת לראשונה למדף בסופר ופוגשת את הצרכן באופן ישיר. שנית יצרנו כאן קטגוריה צרכנית חדשה לחלוטין, מוצרי בצק שמרים לאפייה ביתית שהצרכן והשוק טרם התנסו בהם. לראשונה הצרכן קיבל אפשרות לקנות מוצרי בצק שמרים קפואים שכל תהליך האפייה שלהם נעשה בתנור הביתי, מדובר במהפכה של ממש.

את הסדרה והמהלך כולו ביססנו על מחקרים רבים שערכנו, כך שהיינו בטוחים בהצלחתנו, אך עדיין לראות את היווצרות הקטגוריה הזו היא דבר מרשים ביותר. לאחר הצלחת ההשקה החלטנו להרחיב את הסדרה עם עוד שלושה טעמים מפנקים וטעימים: מאפה נוגט, רוגלך קינמון ומאפה תפוחים."

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

חברת כרמית מרחיבה את מותג "אגו" ומשיקה סדרה טבלאות שוקולד פרימיום המכילה 70% מוצקי קקאו – ללא גלוטן וטבעוני

חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון המייצרת מגוון שוקולדים, מרחיבה את מותג "אגו" ומשיקה סדרה חדשה של טבלאות שוקולד פרימיום – שוקולד מריר איכותי המכיל 70% מוצקי קקאו.

פולי הקקאו המשובחים והאיכותיים נבחרו בקפידה והם מגיעים ממערב אפריקה ודרום אסיה. הטבלאות בעלות ארומה ייחודית.  וארוזות באריזות קרטון איכותיות. הסדרה הינה מיוצרת על קו שוקולד פרווה ייעודי בעל כשרות גבוהה. המוצרים הינם ללא גלוטן ומתאימים גם לקהל הטבעוני ( עם תו ויגן פרנדלי).

סדרת השוקולד פרימיום 70% מוצקי קקאו כוללת ארבעה טעמים המתאימים להעדפת הקהל הישראלי:

  • אגו שוקולד מריר מעולה בטעם קלאסי
  • אגו שוקולד מריר מעולה בטעם תפוז
  • אגו שוקולד מריר מעולה בטעם קפה
  • אגו שוקולד מריר מעולה בטעם פטל

סדרת השוקולד פרימיום הינה בטעם איכותי ובלתי מתפשר, בכשרות פרווה של בד"צ העדה החרדית וניתן להשיגם בכל רשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

כרמית תעשיות הינה חברה בורסאית, המתמחה בארץ ובעולם במוצרי Better for you  ו-Free From. החברה הינה חברה יצרנית ויצואנית המהווה שחקן משמעותי בעולמות של מוצרים ללא גלוטן, ללא חלב, מופחת סוכר וכן בעולמות הממתקים. כרמית הינה חברה וותיקה ומנוסה השמה דגש על מחקר ופיתוח תוך התאמה של מגוון המוצרים לדרישות השוק ולטעם הצרכנים. החברה מתמחה בייצור ושיווק של מגוון מוצרים: ופלים, עוגיות, שוקולד, קרקרים, סוכריות וחטיפי קרח והינה יצרנית המרשמלו הראשונה והמובילה בארץ.  בשנת 2014 קיבלה החברה את תו ה- GMP (תנאי ייצור נאותים) היתר זה מאפשר לחברה לייצר, לשווק ולסמן מוצרים בסימון 'ללא גלוטן'. כרמית משווקת את מוצריה בארץ ובעולם וכן מייצרת מוצרים עבור מותגים מובילים בארץ ובחו"ל.

מחיר: 7.90 ₪ (100 גרם לטבלה) | להשיג ברשתות השיווק

חברת כרמית משיקה שוקולד מריר פרימיום ב 4 טעמים
צילום: סטודיו פליי

"נביעות" משיקה סדרת בקבוקים במהדורה מיוחדת כשההכנסות ממכירת הבקבוקים הינם תרומה ל עמותת "גדולים מהחיים"

לקראת החזרה לבית ספר, חברת המים "נביעות", מפיקה ומשווקת מים מינרליים טבעיים בבקבוקים, נביעות + מים בטעמים וברי מים מינרליים, נרתמת זו השנה השלישית ברציפות, למען עמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

במסגרת שיתוף הפעולה, ישווקו בסניפי רשת רמי לוי שיווק השקמה כ-160,000 בקבוקי "נביעות" במהדורה מיוחדת, כאשר כל ההכנסות ממכירת הבקבוקים יועברו כתרומה לעמותת "גדולים מהחיים".

על בקבוקי המהדורה תופיע תווית מיוחדת הנושאת את לוגו העמותה, מקום לכיתוב שם, ומגוון אמירות שמטרתן להעצים ולעודד למען עשייה ותרומה. בין הכיתובים: "יצאתי גדול מהחיים", "אני נהדרת", "יצאתי מספר 1", "טוב לי לעשות טוב", ועוד.

יניב פיינשניידר, סמנכ"ל שיווק נביעות, מסר כי: "נביעות רואה חשיבות עליונה למעורבות חברתית ותרומה חזרה לקהילה. הפעילות של עמותת 'גדולים מהחיים' מהחיים חשובה ביותר, ואנחנו שמחים לעבוד יחד עם רמי לוי והעמותה בשיתוף פעולה זה. סדרת הבקבוקים הזו היא תרומתה הצנועה של חברת נביעות, אשר מאחלת החלמה מהירה ובריאות לכל ילדי העמותה".

נביעות במהדורה מיוחדת עם הכנסות לעמותת גדולים מהחיים

סדרת סירופ לשתייה בתוספת ויטמינים של "אחוה"

נדיר שיש לי בבית סירופ לשתיה. בפעם האחרונה שהיה לי סירופ, הייתי בהריון עם הקטנה שלי ופתאום התחשק לי לשתות סודה עם שוט סירופ לשתיה. זה נמשך שבועיים וזהו, חזרתי למים. הילדים שלי לא יודעים מה זה סירופ לשתיה, כי גם כשכן היה בבית, הגדול שלי היה בן פחות משנתיים ולא נתתי לו לטעום.

לפני כשבועיים קיבלתי להתנסות בסירופ לשתיה החדש של "אחוה". לקח לי זמן לפתוח אותו כי רציתי לקנות כמה בקבוקי סודה אבל בסוף השבוע האחרון זה סוף סוף קרה – באתי לפתוח אותו ועילאי הגיע למטבח ושאל אותי "מה את שותה?", הסברתי לו שאני שותה פטל עם סודה ושאלתי אותו אם הוא רוצה לנסות. אני מודה שאני לא אוהבת את זה שהוא מנסה ומעדיפה שהוא ישתה מים (כמו שמכיר ויודע לעשות היטב), אבל אם הוא ראה אותי, אז המינימום זה להציע לו לטעום. כמובן שהוא אמר שהוא רוצה לטעום והכנתי לו פטל משלו, על בסיס מים ולא סודה, בכוס צבעונית וחמודה.

מה דעתכן? אהב…? בארור ! הילד ממש ממש התלהב. ואז הוא ראה את הבקבוק של "הפטל" השני – סירופ לשתיה בטעם אננס. הוא ביקש לטעום גם מזה והכנתי לו. הוא אמר שזה כמו לשתות ארטיק וממש שמח. הוא כ"כ התלהב שהוא זכר את זה למחרת וסיפר לגננת ולסייעת בגן שהוא טעם פטל.

אז… מה מיוחד בסירופ לשתיה של אחוה? מדובר בכלל בקטגוריה צרכנית חדשה לאחוה שעד כה הייתה מוכרת לאנשים בעיקר בשל הטחינה. סדרת סירופ לשתיה כוללת 3 טעמים: אננס, ענבים ופטל. על האריזה מצויין שהם עשירים בויטמנים מקבוצת B ובחומצה פולית. כמו כן, הם ללא צבעי מאכל. מה שממש נחמד באחוה, זה שהמוצרים שלהם תמיד במחירים נגישים לצרכן, וכך גם כאן – המחיר של הסירופים הוא קבוע ולא נתון למבצע כזה או אחר.

אצלנו שותים את הסירופ בסופש (יתר השבוע מים) ובאמת שהם טעימים. לא מתוקים מדי (כמובן שניתן לשים יותר ואז המשקה יהיה יותר מתוק), ואנחנו נהנים מהם עם סודה, מים וגם הכנו ארטיקים.

מחיר: 7.90 – 9.90 ₪ (1 ליטר) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

סירופ לשתיה של אחוה

גביעי הגלידה הביתיים של עלמה

גביעי גלידה טילון של עלמהאצלנו בבית אין גלידה. לא מטעמי דיאטה, סוכר, תזונה בריאה – פשוט אין חיבור. בעלי לא מת על גלידה ומעדיף אטריקים או טילונים פעם ב.., אני מעדיפה יוגורט או פרוזן יוגורט והילדים גם הם כמו בעלי מעדיפים ארטיקים. אבל כולנו אוהבים וופלים ואת גביעי הגלידה. נראה לי שכשאני אוכלת גלידה מחוץ לבית, אני לרוב אוכלת אותה רק בגלל הגביע.

קיבלתי להתנסות בגביעי גלידה החדשים של עלמה ולכבוד המאורע הלכתי לקנות גלידה. הגדול שלי בן ה-3.5 כ"כ התלהב כי זאת פעם ראשונה שהוא אוכל גלידה בגביע ! העניין הוא שבאיזשהו שלב ראיתי אותו ניגש למגירת הסכו"ם, מוציא כפית והולך לפח. כששאלתי אותו מה הוא עושה, הוא ענה שהוא לא רוצה את הגלידה ורוצה רק את הגביע. הוא ממש הוציא את הגלידה מתוך הגביע בעזרת הכפית ואז ישב ואכל אותו בהנאה ! מאז הוא מבקש מדי יום לאכול גביע, נטול גלידה כי זה טעים.

אז כן, הגביעים האלה טעימים והם שונים מגביעי גלידה אחרים שקיימים בשוק. הם מרגישים הרבה יותר מקצועיים ויש להם ממש טעם, מרקם וקריספיות כמו בטילונים.

מדובר בגביעי גלידה של חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, יצרנית ומשווקת מותג "עלמה", משיקה גביעי גלידה מיוחדים לשימוש ביתי בעיצוב חדש: גביעי טילון במארז 24 יחידות. מסתבר שמייצרים טילון בטכנולוגיה של תהליך יציקה מיוחד ובתוכו טבעת מיוחדת שפותחה על מנת לשמור על חוזקו ויציבותו בזמן השימוש. הגביע מיוצר ללא סוכר וערכו הקלורי נמוך (!) – כ-2 קלוריות בלבד לגביע.

הגביעים מגיעים בקופסה המחולקת ל-3 מארזים וקל לשמור על הטריות. הם עשויים מחומרי גלם משובחים, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, כך שגם טבעוניים יכולים להנות מהם.

מחיר: 6.90 ₪ (לאריזה עם 24 יחידות) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ

רוטב לשקשוקה של חברת Nany

רוטב לשקשוקה של NANYאני מאוד אוהבת שקשוקה, אבל אני היחידה בבית שאוכלת שקשוקה ולכן, נדיר שאני מכינה בבית ולרוב אזמין כשנצא לאכול ארוחת בוקר איפשהו.  אם אני כן מכינה שקשוקה אני ממש משקיעה וחותכת את העגבניות שמהם למעשה נוצר הרוטב.

לפני שבועיים בערך הזמנתי חברים לארוחת בוקר ספונטנית. מכיוון שרציתי להכין משהו קצת יותר מרשים מחביתה או מקושקשת, החלטתי ללכת על שקשוקה. הייתי בטוחה שיש לי מספיק עגבניות במקרר ואז הסתבר לי שבמידה ואשתמש בהם לשקשוקה – לא ישארו לי מספיק עגבניות לסלט. פתחתי את המגירה בתקווה למצוא עגבניות מרוסקות שיצילו אותי, אבל לצערי גם זה נגמר. פתאום שמתי לב לבקבוק זכוכית קטן שהסתתר לו במזווה וראיתי את רוטב העגבניות לשקשוקה של נני. זה היה סימן מאלוהי השקשוקה שאני באמת צריכה להכין את זה ולא להתנחם בחביתה או מקושקשת.

מדובר ברוטב העשוי מרכיבים טבעיים בלבד ושמן זית. הוא מגיע בבקבוק של 250 מ"ל ולמי שמתעניינת אז יש לו גם כשרות מהודרת. אני השתמשתי ברוטב לשקשוקה קלאסית – רוטב מעגבניות בשלות, פלפלים קלויים ונגיעות של שמן זית. אין ספק שזה היה טוב יותר מסתם עגבניות מרוסקות והוא שדרג את השקשוקה ממש. הטעם של הפלפלים הקלויים היה עדין ולא השתלט על יתר הטעמים והוא לא היה דחוס כמו שלפעמים מגישים בבתי קפה. הוא היה אוורירי והרגיש יותר ביתי מאשר קנוי.

למי שמתעניינת ראיתי שיש לו חותמת Vegan Friendly וכמובן שבזכות זה, הוא אינו מכיל רכיבים מהחי. המחיר קצת יותר יקר לעומת מתחרים או רטבי פסטה אבל הטעם היה שווה את זה.

מחיר: כ-19 ₪ (250 מ"ל) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף | להשיג בחנויות המתמחות והמובחרות

כתף בקר מעושן בציפוי פלפל – מעדני יחיעם

אני מראש אגיד שחוות הדעת על כתף הבקר היא של בעלי ולא שלי, כי אני פחות מתחברת לנקניקים ונדיר שאני אוכלת. אני גם אציין שלא יכולתי לצלם את הנקניק בתוך כריך כי הוא פשוט חוסל לפני שהספקתי לצלם משהו מעבר לאריזה. ועכשיו, אחרי שפרקתי…

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, השיקו מעדן בשר בסדרת מסדרת הגורמה שלהם – כתף בקר מעושן בציפוי פלפל. בעלי ראה את זה והתלהב. לרוב, הוא אוכל פסטרמות (מכל סוג/תיבול), אבל הפעם התחשק לו לגוון והלך על כתף בקר. הוא ניסה את כתף הבקר גם בכריך "פשוט" וביתי וגם בטוסט נקניק שהכין עם ממרח שום. אני חייבת לציין שלטוסט נקניק שהכין היה ריח מושלם והוא היה נראה טעים ביותר…אבל לא טעמתי. למחרת, כשהחלטתי שכן בא לי לטעום – כבר לא היה ממה להכין אותו. הוא אמר שכתף הבקר היה טעים, רך, התיבול של הפלפל היה בדיוק ולא שינה את טעם הכריך והטוסט שהכין והוא בעיקר התאכזב שלא היו יותר חתיכות בקופסה 🙂

כתף הבקר מיוצר מנתח טבעי ושלם של כתף  בקר העובר תהליך של תיבול ועישן ייחודי המעניקים לו מרקם בשרי נימוח וטבעי.

כתף הבקר של יחיעם כבר נכנס לרשימת הקניות השבועית רק שביום ששי, לא היה בסופר שבו אנחנו עורכים את הקניות. נקווה שבששי הזה כן יהיה 🙂

מחיר: כ- 29.90 ₪ (אריזה של 150 גרם) | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ

נקניק כתף בקר מעושן בתיבול פלפל של יחיעם

טבעול משיקה: נתחי סויה דמויי עוף טבעוניים עם המון חלבון

נתחי סויה דמויי עוף טבעוניים של טבעול
צילום: סטודיו מרחב

טבעול נותנת מענה נוסף למגמה שהולכת וצוברת תאוצה של צמצום צריכת הבשר ומשיקה "נתחי סויה דמויי עוף". מדובר במוצר אשר הושק לאחרונה בהצלחה באירופה, בו הושקעו למעלה מ- 8 מיליון אירו במפעל טבעול שבצ'כיה.

נתחי סויה דמויי עוף מספקים חווית מרקם וטעם פורצי דרך ומהווים ממש "עוף טבעוני" בכך שהם בעלי מרקם הדומה לנתחי עוף אמיתיים, ומתאימים למגוון תבשילים קולינריים צמחוניים, ביניהם: מוקפצים, תבשילי עוף, סלטים הכוללים נתחי עוף, או כל מנת נתחי עוף אחרת.

נתחי סויה דמויי עוף הינו מוצר טבעוני המכיל 6 מרכיבים בלבד (מים, חלבון סויה, שמן קנולה, חומץ, תמצית שמרים ומלח) והם מהווים מקור לחלבון מן הצומח: 21.6 גרם חלבון ב- 100 גרם (כאשר מקובל לקבוע כי ב- 100 גרם עוף יש כ- 23 גרם חלבון). המוצר עומד בהנחיות משרד הבריאות לינואר 2021 וכן ללא חומרים משמרים כמו כל מוצרי טבעול.

לדברי מיכל לוי, מנכ"לית טבעול, "צרכנים מחפשים פתרונות טעימים, מזינים וקלים להכנה שיעניקו מגוון אפשרויות ופתרונות לארוחה. שילוב נתחי הסויה עם ירקות ופחמימות מהווה מנה מאוזנת, משביעה וטעימה. כבר לא מדובר רק בטבעונות וצמחונות – 38% מהישראלים מצהירים שהפחיתו את צריכת הבשר שלהם. גם מפחיתי הבשר וגם הצמחונים מעוניינים במנה עיקרית טעימה, משביעה ועשירה בחלבון מזין."

מחיר: 29.90 ₪ (350 גרם) | כשרות: בד"צ מנצ'סטר | להשיג בכל רשתות המזון

משקה סויה בטעם בננה באריזת טו גו של Alpro

מארז אלפרו טו גו בטעם בננה
צילום: יח"צ חו"ל

המותג הבינלאומי Alpro (אלפרו), המהווה תחליף למשקאות על בסיס חלב, משיק בימים אלה  משקה סויה בטעם בננה, באריזת טו גו. המשקה מתאים גם למבוגרים ולילדים, בפרט הרגישים ללקטוז וגם למי  שלא אוהבים את טעם הסויה.

המשקה מגיע במארז קרטון אישי נוח ובזכות עמידותו ניתן לקחתו לבית ספר, טיולים, לגן,  ולכל פעילות מחוץ לבית, מבלי לדאוג לקירור – פשוט שמים בבוקר בתיק של הילד והוא מסודר עם משקה טעים ומזין למשך היום.
משקה האלפרו בטעם בננה עדין, טבעי, ללא כולסטרול, דל בשומן (1.8% שומן), עשיר בחלבון, קל לעיכול ומהווה מקור לסידן וויטמינים (כ-120 מ"ג סידן ב 100 מ"ל  וכ-15% ויטמינים מהצריכה היומית המומלצת).
מעניק פתרון נפלא לרגישים ללקטוז, לטבעוניים המתנזרים ממוצרי חלב, לשומרי כשרות אשר מעוניינים במשקה "חלבי" לאחר ארוחה בשרית ולכל המעוניינים במשקה רענן, בריא וטעים, המוגש באריזה נוחה וקומפקטית.

משקאות האלפרו על בסיס צמחי מתכתבים עם טרנד הבריאות שהוא כבר מזמן אינו טרנד, אלא מגמה שממשיכה לגדול ולתפוס תאוצה. בשנה האחרונה חלה עלייה דרסטית במכירות קטגוריית המשקאות מהצומח שצמחה ב- 12%. כיום אחד מכל שלושה ממשקי הבית בישראל צורכים משקאות מהצומח (תחליפי חלב) והיד עוד נטויה.

מחיר: 15.9 ₪ | כרשות: בד"ץ בית יוסף | להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות מתמחות

Fresh Bar Mojito – משקה קליל ומרענן בטעם קוקטייל מוחיטו – ללא אלכוהול

FRESH BAR MUJITO
צילום: שרית גבאי

חברת ניל מג'סטיק גאה להשיק בישראל את: FRESH BAR MOJITO משקה מוחיטו מוגז בטעם לימון ליים עם עלי מנטה בפחית, ללא אלכוהול!

המשקה הלטיני האהוב והפופולארי ברחבי העולם עושה עלייה בימים אלה לישראל וכובש את הברים והמסעדות ברחבי הארץ. מהיום כבר אין צורך בנהג תורן אחרי כל בילוי לילי או מסיבה טובה. FRESH BAR MOJITO משקה מוחיטו מוגז בטעם למון ליים עם ניחוח מנטה טרייה שאינו מכיל אלכוהול מגיע אלינו בטעם חדשני ומרענן ולכן, הוא מעניק את האלטרנטיבה המושלמת בכל יציאה מהבית.

FRESH BAR MOJITO – עשוי מחומרי טעם וריח טבעיים ואינו מכיל צבעי מאכל או נתרן. ייחודו בא לידי ביטוי בטעם ובניחוח שלו  הלמון ליים מוכר בזכות טעמו המעודכן הנחשב לסוג לימון השייך למשפחת ההדרים.

לדברי האני נבסו מנכ"ל חברת ניל מג'סטיק: "כבעלי ניסיון עשיר בתחום המשקאות  זיהינו בשנים האחרונות בקרב הקהל הצעיר צורך הולך וגובר במשקה הנותן מענה אלטרנטיבי בדמות קוקטייל מרענן וכייפי, אבל כזה שאינו מכיל אלכוהול". עוד מוסיף האני "פרש בר מוחיטו נותן לקהל שלנו יכולת בחירה מושלמת ועונה בדיוק על הצורך הזה של החלופה לאלכוהול, ערבוב או משקה קל בטעם לימון ליים מוגז".

את הלהיט מייבאת לישראל חברת ניל מג'סטיק הישראלית. FRESH BAR MOJITO מגיע אל המדפים בפחית ירוקה מעוצבת בשפה טרנדית וצעירה.

מחיר: 5-8 ₪ (330 מ"ל) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות ישראל | להשיג בנקודות מכירה בכל הארץ, חנויות נוחות וקיוסקים ובהמשך ברשתות השיווק המובילות

דבש מתובל באניס, קינמון ומנטה ודבש פרחי בר טהור – חוות דרך התבלינים

לרגל ראש השנה, "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה סדרת מוצרי דבש חדשה וייחודית! מוצרי הדבש שבסדרה כוללים דבש קלאסי- דבש פרחי בר טהור ושלושה טעמים מפתיעים וחדשניים- דבש מתובל באניס, דבש מתובל בקינמון ודבש המתובל במנטה.

הדבש, הידוע בסגולותיו הבריאותיות – יש הקוראים לו האנטיביוטיקה של הטבע, כעת מגיע אל הצרכן במבחר טעמים ייחודיים וחדשניים, המגוונים את טעמו של הדבש המוכר והידוע. המוצרים החדשים הם פרי שיתוף פעולה בין חוות דרך התבלינים לבין "מכוורת גליל" הוותיקה (מאז 1948) שם הדבש עובר שרשרת איכות מדוקדקת, עובר סינון וניקוי. דבש פרחי בר טהור מגיע באריזות שונות: 150 מ"ל, 350 מ"ל, 500 מ"ל, ו-1 ק"ג והדבש בטעמים מגיע באריזת 250 גרם.

מחיר: דבש פרחי בר: 13 ₪ (150 מ"ל), 23 ₪ (350 מ"ל), 30 ₪ (500 מ"ל), 53 ₪ (1 ק"ג), דבש בטעמי אניס/ קינמון/ מנטה: 26 ₪ (250 גרם) | להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, ובסניפי הרשת. לאתר החברה: http://www.derech-hatavlinim.co.il

דבש עם מנטה, אניס וקינמון, ודבש פרחי בר - חוות דרך התבלינים
צילום: הדס ניצן

צרכנות לבית

סדרת סבוני האסלה החדש והמקציפה מבית המותג דאק

סבוני אסלה דאק החדשים והמקציפים -0
צילום: חו"ל

חברת אסי סי ג'ונסון מרחיבה את סדרת הסבונים לאסלה. ומשיקה בימים אלו, סדרת סבוני דאק בניחוחות חדשים. ניחוחות בלעדיים  שפותחו ע"י בתי הבישום הגדולים והמובילים בעולם.
סבון דאק לאסלה מגיע בעיצוב ייחודי בצורת טיפה. הסבון מנטרל ריחות רעים וחיידקים כאחד, מה שהופך אותם לחסכוניים. בסדרה 5 מוצרים בניחוחות האהובים של דאק :  פריחה מרעננת, טרופי, הדרים, רענן וים.

רוית קלוד מנכ"לית אס. סי ג'ונסון: "צורת הטיפה של המוצר הוכחה כמושכת ואינטואיטיבית המשדרת ניקיון ורעננות. לדבריה: דאק סבון משלים את סדרת הניקוי לשירותים הנוזליים עם אותם ניחוחות מוכרים ואהובים.  דאק סבון אקטיבי, בעל עוצמת הקצפה פי 4.

דאק סבון מוצק אקטיבי מספק ניחוחות אקסקלוסיביים ארוכי טווח:

  • הסבון הסגול והורוד – מרענן, נועז ונשי, תערובת מלאת חושים המכילה פרחים ופירות. ורדים ויסמין בשילוב תפוח ושזיף.
  • הסבון הצהוב והכתום – מודרני, עסיסי וממריץ , תערובת משולבת של הדרים המייצרת רעננות עם נגיעות של אשכולית אדומה. תערובת פרחים משולבת עם מרכיבים ירוקים המעניקים ניחוח של ניקיון.
  • הסבון הירוק – עץ אורן, בועות רעננות, ירוק, ניחוח אורן טרי מאוזן עם רעננות של מרכיבי הדר ומתיקות של פירות. עלי אורן עטופים בניחוח הדרים בתוספת פרחי אמבר טריים.
  • הסבון הכחול – מתוחכם, רעננות של ים, ניחוח ים הינו ניחוח הליבה של מוצרי הניקיון.  תערובת צמחים מיוחדת המעצימה את הניחוח הגברי המבוסס על הניחוח בושם המוכר של  – Abercrombie & Fitch’s Fierce צמחי תבלין טריים, ניחוח ים ופרחים לבנים.
  • הסבון הצהוב והירוק – מרומם, טרי, נוצץ ונקי , ניחוח הדרים הינו הלב של מוצרי הניקיון. משלבים איזון פונקציונאליות ורגש. מעניק תחושת ניקיון ורעננות.

טיפ להעצמת אפקט ההקצפה והניחוח: הניחו שני סבונים בצידי האסלה ותיהנו מהקצפה ומניחוח עוצמתי במיוחד ולאורך זמן.

המחיר לצרכן לפני מבצעים: 9.90 ₪ | להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות

חדשות מעולם הצרכנות

חברת "ליב" יוצאת לרגל ראש השנה במבצעי הנחות למוצרים טבעיים, ללא גלוטן ותחליפי חלב צמחיים

חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני ומוצרים ללא גלוטן, יוצאת לרגל ראש השנה ושנת הלימודים הקרובה במבצעי הנחות למוצרים טבעיים, לחמים ללא גלוטן ומשקאות  תחליפי חלב צמחיים. בין מבצעי ההנחות הרבים ברשתות המזון ניתן למצוא: משקאות תחליפי חלב צמחיים של המותג האיטלקי האיכותי "איזולה-ביו" ב-10 ₪, רסק תפוחי עץ 100% טבעי של "ליב" במחיר מבצע של כ-10 ₪ ולחמים טריים ללא גלוטן "שר" במבצע זוג ב-18 ₪ ועוד.

הלחם הטרי של "שר" (Schär) שבמבצע – לחם רוסטיקו ולחם פאן בלנקו, הוא היחיד בישראל אשר מגיע מוכן לאכילה, ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים, זאת הודות לאריזת וואקום חדשנית השומרת על טריות הלחם. הלחם הטרי של
"שר" הוא בשורה אמיתית לחולי הצליאק ולרגישים לגלוטן, הנאלצים כיום להסתפק בלחם קפוא. הלחמים בעלי מרקם אוורירי ורך וזהים בטעמם לזה של לחם אמיתי. שני סוגי הלחמים בעלי אחוזי שומן נמוכים, מתאימים במיוחד לכריכים ולטוסטים ונפלאים לשימוש לכריכים לגן ולבית הספר, לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. ניתן להוריד קופון הנחה ללחמי הטריים (10 ₪ ליחידה) גם בעמוד הפייסבוק של שר: https://www.facebook.com/schaer.il/

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.

בית מאפה וקונדיטוריה חדשה למאפיית ברמן בירושלים – בדרכה להרחבת רשת בתי המאפה במותג "ברמן"

"מאפיית ברמן" פועלת להרחבת רשת חנויות המאפה שלה, אשר יפעלו בקונספט של בית מאפה וקונדיטוריה תחת מותג "ברמן". בימים אלה פותחת החברה סניף ראשון ברחוב שרי ישראל בירושלים, באמצעות זכיין. הסניף, אשר הוקם בהשקעה כספית של כ- 1 מיליון ₪, יפעל לצד שני סניפי הרשת המצויים בבעלות החברה, חנות מפעל בגבעת שאול ובית מאפה וקונדיטוריה בשוק מחנה יהודה. סניף שלישי של "ברמן" פועל מזה שנים רבות גם בעיר בני-ברק. סניף הרשת החדש משתרע על שטח של כ- 80 מ"ר, כאשר מעל קומת גלריה לישיבה בגודל 40 מ"ר.

רשת חנויות הקונדיטוריה של "ברמן" מציעות את מיטב מוצרי בית המאפה והקונדיטוריה של המפעל, הנאפים טרי בנקודות המכירה וכן מסופקים טרי מהמאפיה על בסיס יומי. בחנות מבחר רב של מאפים טריים, מגוון הלחמים המובחרים של ברמן, בגטים, פוקאצ’ות, עוגיות ועוגות וכן עוגות בהזמנה אישית. כמו כן מציעות החנויות ממבחר הלחמים הכפריים של מותג "לחם הארץ" ומוצרים משלימים בהם מוצרי מאפה ללא סוכר ומוצרים מופחתי סוכר כמו גם מבחר של עוגיות ללא גלוטן, יינות, ממרחים ועוד, כולם בהכשר בד"ץ. בחנויות מבחר רב של מאפים טריים ושתיה חמה וקרה, לישיבה במקום או לקחת. לדברי יהלי עתיר, מנכ"ל קבוצת מאפיות ברמן, בכוונת החברה לבחון מיקומים ולפעול להרחבת מספר החנויות תוך התמקדות בקהל היעד, שהינו קהל המעדיף מוצרי ברמן ובכשרות בד"ץ.

מאפיית ברמן הינה המאפייה הירושלמית הוותיקה שהוקמה בשנת 1875 והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. מאפיית ברמן מתמחה בייצור מגוון רחב של לחמים ומאפים תחת מותגים שונים אותם היא מוכרת בשלושת החנויות שלה ובכל רשתות השיווק והמרכולים ברחבי הארץ. לחברה מגוון מותגים שונים ביניהם ברמן, ודש, ליבו ומותג הפרימיום "לחם ארץ".

כתובת: שרי ישראל 15, ירושלים. 02-5001500 | שעות פתיחה: א’-ה’ 07:00-23:00, ו’ וערבי חג 07:00-15:00 (לשעות פעילות הסניפים ופרטים נוספים באתר ברמן: www.berman.co.il) | כשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.

טיב טעם מרחיבה את אזורי המשלוחים עד הבית

רשת טיב טעם, מרחיבה בימים אלו, את אזורי המשלוחים עד הבית באתר המכירות און ליין "טיב טעם בקליק"  www.tivtaam.co.il  ובאפליקציית המובייל "טיב טעם בקליק" (הניתנת להורדה חינם במכשירי אנדואיד ואייפון). לערים באר שבע והסביבה, וחיפה, הקריות והסביבה.

לרגל ההתרחבות מציע האתר המכירות והאפליקציה, מגוון מבצעים, הנחות והטבות משתלמים במיוחד לתושבי אזורי המשלוח החדשים. המשלוחים כוללים אריזות מושקעות, צידניות רב פעמיות ופינוקים נוספים, כמו דוגמיות חינם, מגנטים למקרר ועוד.

המזמינים באזורי החלוקה החדשים באמצעות אתר הקניות בחודש אוגוסט ייהנו מהטבה מיוחדת – 50 ₪ מתנה בקניה הראשונה באתר מעל 399 ₪ ובנוסף, משלוח חינם כל חודש אוגוסט!

אתר המכירות און ליין בנוי בדומה לסניף פיזי, עם קטגוריות ברורות ואפשרות לחיפוש חופשי,  על מנת להעניק ללקוחות חוויית קנייה דומה ככל האפשר לחוויית הקניה ברשת. האתר מציע שירות משלוחים איכותי עד הבית גם בשבתות ובחגים. באתר ניתן למצוא את כל מוצרי המכולת הרגילים ובנוסף את כל המחלקות הטריות והמגוון המיוחד של טיב טעם – בשר מובחר טרי, דגים טריים, מעדניית גבינות ונקניקים עם מבחר עצום מכל העולם, מאפיה איכותית, יין ואלכוהול, פירות וירקות ועוד.

בנוסף, האתר יציע מתכונים מקוריים, מידע על מבצעים, מידע על הסניפים ועוד.

אתר המכירות: www.tivtaam.co.il | אפליקציית "טיב טעם בקליק" ניתנת להורדה חינם וזמינה עבור מכשירי אנדרואיד ואייפון.

לרגל עונת קניות החג שופרסל מציעה מגוון מבצעים ללקוחות הרשת

לקראת ראש השנה ועונת החגים נערכה שופרסל ומציעה ללקוחותיה את המגוון הרחב ביותר בארץ על מנת שיוכלו לרכז את קניותיהם בסניפי הרשת וניתן ליהנות מהמבצעים כבר מה-14.08.2018.

  • מעטפת מוצרים 10 פלוס: עשרות מוצרים מוגדלים בתוספת כמות של עד 50% במחיר 10 שקלים. לדוגמא: קטשופ היינץ + 30% תוספת, מרק עוף זך אוסם  400 גרם+ 50 גרם /מרק בטעם עוף אוסם 1 ק"ג + 10% תוספת, טחינה גולמית הנסיך 500 גרם + 10% תוספת, וופלים בטעם שוקולד, שופרסל, 1 ק"ג + 20% תוספת, תה קלאסי, ויסוצקי, 50 שקיקים + 50% תוספת.
  • מחלקת יינות: מגוון יינות במחירי חג, סדרת יינות ויז'ו/ קלאסיק ברקן/ סלקטנד כרמל/ דון חוליו  2 ב-50 ₪ , סדרת יינות וינו כרמל/ סגל אדום לבן/ פרמייר ברקן 3 ב-50 ₪ ,סדרת יינות הר חרמון / הר תבור/ מרום גליל/ רקאנטי יסמין  2 ב-55 ₪ ,סדרת יינות רזרב ברקן/ פרייבט קולקשיין/ גולן 3 ב-100 ₪.
  • משקאות מוגזים: שופרסל תרחיב את קטגוריית המשקאות המוגזים של המותג הפרטי עם טעמים חדשים ובנפחים שונים: השקת טעם LIME DIET, השקת בקבוק קולה בגודל מיוחד של 2 ליטר, הכנסת ליין פחיות גזוז שקופות בטעמים שונים ועוד. 2 רביעיות קולה/ דיאט קולה/LIME DIET שופרסל ב-25 ₪ בלבד.
  • קפסולות קפה פרימיום שופרסל: השקת מארז חיסכון עם מתנה, 80 קפסולות + 2 כוסות אספרסו דופן כפולה – 99 ₪ בלבד.
  • שופרסל און ליין: אתר הקניות הגדול במדינה מציע ללקוחות הרשת קניית מוצרי חשמל ואלקטרוניקה במחירים אטרקטיביים במיוחד יחד עם הטבה מיוחדת לחגים-  לרוכשים במחלקת החשמל והאלקטרוניקה: בקנייה מעל 500 ₪ 200 ₪ הנחה לקנייה הבאה ברשת. (ניתן לממש גם ברכישת מוצרי מזון).
    מחירים לדוגמא: שואב אבק דייסון V6- 999 ₪ כולל הובלה + 200 ש"ח מתנה לקניה הבאה שואב אבק דייסון V8- 1599 ₪ כולל הובלה + 200 ש"ח מתנה לקניה הבאה. מקרר שארפ 4 דלתות – 3999 ₪ + 200 ש"ח מתנה לקניה הבאה

בנוסף, בין התאריכים 20-23.08.2018 מתוכננת מסיבת מועדון ללקוחות הרשת עם הטבות ומבצעים ייחודים. 20% הנחה למותגים מובילים, + 5% הנחה נוספת ללקוחות כרטיס אשראי שופרסל

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X