fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – פברואר 2020

סרום עם חוטי זהב K24 מבית SR COSMETICS

נכון, לא צריך יום מיוחד כמו ולנטיין כדי לטפח את העור ולהשיג מראה זוהר – אבל אם לא עשינו את זה כל השנה, אז חייבים להתחיל מתישהו ואין כמו ה-14.02.2020 בכדי לפצוח בשגרת טיפוח חדשה!

המוחות ב-SR COMSETICS מתעלים על עצמם עם כל מוצר חדש שהם מוציאים לשוק. כתבתי עליהם לא מעט והכל מתוך ניסיון והמלצה אישית. והפעם אני שמחה לשתף אתכן בסרום חדש עם חוטי זהב 24 קארט. קיבלתי אותו להתנסות לפני כ-3 שבועות ומאז משתמשת בו ברמה יומיומית.

הבקבוקון מכיל סרום במרקם ג'ל עדין ובו תמצאו חוטי זהב זעירים. ולמה דווקא זהב? מעבר ליוקרתות שזה משדר, מדובר במינרל אינרטי הנלחם בקמטים ובגרביטציה של העור. הזהב הוכח כמרכיב טיפולי לנראות עור צעיר, מתוח וזוהר. וכאשר גיל 38 נושם בעורפי, אני חייבת משהו שיהפוך אותי לזוהרת 😜.

יש לי עור מעורב: מבריק ושומני בקיץ, יבש וקודר בחורף. הסרום הזה מעניק לחות רבה לעור (מה שגם עוזר להולכה של חוטי הזהב) וממריץ את הדם. מכיוון שהוא באמת מכיל לחות רבה אני משתמשת בו אחת ליום, לפני שאני הולכת לישון על עור פנים נקי.

הסרום מתאים לכל סוגי העור. הוא מחייה את העור, מתקן ומחדש פגמי עור. יש לו ריח עדין ונעים מאוד והוא נמרח בצורה קלילה ואחידה. ההרגשה היא של מים על הפנים וזה משהו שחובה לדעתי בחורף עם מזג אוויר יבש.

מחיר: 420 ₪ | להשיג אצל קוסמטיקאיות שעובדות עם SR קוסמטיקס. מידע על כך ניתן למצוא באתר שלהם – https://www.srcosmetics.co.il

סרום חוטי זהב 24K של SR COSMETICS
ניסיתי להיות יצירתית ולצלם את הבקבוקון על כסא כחול כדי להבליט את חוטי הזהב

חברת חלאבין הרחיבה את סדרת "מידנייט" הותיקה והשיקה 2 קרמי ידיים מועשרים בשמן זית בניחוחות שונים

על קרם הידיים של מידנייט כתבתי בעבר.זה אחד המותגים שמזכירים לי את סבתא שלי זיכרונה לברכה. היא תמיד הייתה משתמשת במוצרים של החתול עם הירח ואף פעם לא הייתי מתלהבת מהם. אבל ככל שגדלתי, הבנתי באמת למה היא הייתה אוהבת כ"כ את המותג ואיך הוא איתנו כ"כ הרבה שנים.

מעבר לריח המושלם שלו והידיים הרכות והנעימות שמשיגים כתוצאה משימוש בו, קרם הידיים החדש של חלאבין ("מידנייט ווייט" ו-"מידנייט ווילד") מכיל שמן זית וכך משיגים טיפוח עמוק יותר וכמובן ידיים וציפורניים נעימות ובריאות יותר.

הקרמים מושלמים לעונה הזאת של השנה – הקור מביא עימו לרוב מזג אוויר יבש והידיים סדוקות ומתקלפות. לשם כך אנחנו זקוקות לשמן זית הידוע בתכונותיו האנטי בקטריאליות ומוכר גם כנוגד חמצון ועל כן באפשרותו לסייע בשמירה על מרקם העור וגמישותו, ולהקל על דלקות עור שונות, על גירויים ואדמומיות. הם מכילים נוגדי חמצון ורכיבי הזנה אינטנסיביים כגון ויטמין E, סידן, אשלגן וקומפור הידוע כמשמר לחות. 

איך משתמשים? כמו כל קרם ידיים – פשוט לעסות על כפות ידיים נקיות עד לספיגה מלאה. אני משתמשת בו כל יום…כמה פעמים ביום.

מחיר: 18 ₪ (100 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ופרפומריות ברחבי הארץ.

קרם ידיים מידנייט של חלבין
קרם ידיים מידנייט עם שמן זית - חלאבין
צילום: אלון גנון

ובגזרת מוצרי הטיפוח לקטנטנות...

בושם Frozen 2

בושם לילדות של פרוזן 2הקטנה שלי מתה על אנה ואלזה. אני הפסקתי לספור את כמות הפעמים שראינו "פרוזן" ואפילו מוצאת את עצמי שרה את השירים מתוך הסרט סתם ככה כשאני עם עצמי. עדיין לא ראינו את "פרוזן 2" כי אני לא יודעת אם תצליח לשבת בשקט לאורך כל ההקרנה בקולנוע, אז אנחנו מחכים שהוא יגיע לטלוויזיה.

יש לה תחפושת של אלזה, בובות של כל החברה' ואפילו תוספת לשיער בלונדינית. אבל כל זה לא היה מושלם ללא הבושם !

אין יום שאני לא שמה בושם, ואין יום שהיא לא מבקשת שאשים לה בושם. אז אני תמיד עושה רעשים של התזה וכאילו אני מתיזה עליה בושם. עכשיו, שיש לה בושם משלה, שמותאם לעור הרגש של ילדים, ועוד עם אנה ואלזה – זה כיף.

יצרנית הבושם היא החברה הספרדית "אייר –ואל" (זכיינית רשמית לייצור בשמי דיסני). הבושם בניחוח ליצ'י מתקתק ונעים המכיל תמציות הדרים ולימון וניחן בריח ילדותי עדין, ואילו הבודי מיסט נטול האלוכוהול מתאפיין בניחוח דומה אך עדין אפילו יותר. דרך אגב, הבשמים ברישיון משרד הבריאות.

מחיר: בושם: 45 ₪ (30 מ"ל), בודי מיסט 45 ₪ (200 מ"ל) | להשיג ברשתות סופר-פארם, טויס אר אס, הפנינג והפיראט האדום

מילה עםהבושם של פרוזן 2

סט איפור לילדות של מיני מאוס

איפור מיני מאוס לילדותאם יש עוד משהו שמילה ממש אוהבת חוץ מבשמים זה איפור. כן, כן – הילדה יצאה כמו אמא שלה ואבא שלה כבר מעכשיו, קצת לפני גיל 3, מתחיל להבין עם מי יש לו עסק 😁 .

הפנים שלה זרחו כשראתה את סט האיפור של מיני מאוס. היא עוד יותר התלהבה כשהיא הבינה שזה שלה ולא משהו של אמא. עוד לפני שהיא פתחה והחלה להשתמש בליפ גלוסים השונים, היא הסתובבה עם קופסת המתכת בבית וסיפרה לכל בובה אפשרית שיש לה איפור חדש של גדולים. זה היה פשוט מתוק לראות את זה.

המוצר שייך לחברת מארקווינס האמריקאית שעליה כתבתי לא מעט. החברה מתמחה בייצור איפור לקטנטנות ותמיד מאגדת את זה במארזים מקסימים להפליא. עכשיו לכבוד חגיגות יום הולדת ה-72 להופעתה הראשונה על המסך של הגברת מיני מאוס, הם משיקים מארז מיוחד העונה לשם SMILE, והאמת – עם החיוך שהמארז מעלה על פני הילדות, הוא ללא ספק קיבל את השם הנכון.

ברגע שפותחים את קופסת המתכת (שיכולה לשמש כקלמר או ככלי איחסון כשהאיפור נגמר), מגלים תבנית פנימית נשלפת ועליה 6 ליפגלוסים (חלקם מנצנצים), שימרים בגוונים פסטליים עדינים במרקם קרמי ו-2 מברשות איפור קטנטנות.
המלצה חמה: להקפיד לשמור על המברשות כי הן באמת קטנות וחבל שהן ילכו לאיבוד. אני הסברתי למילה שאם הן נאבדות – אין לנו אפשרות להשתמש באיפור ומאז היא שומרת עליהן מכל משמר.

כמו תמיד, התמרוקים מותאמים במיוחד לעורן הרגיש של הקטנטנות וברישיון משרד הבריאות ולשימוש מעל גיל 3 שנים (אצלי היא תחגוג 3 בעוד כשבועיים וקצת ומשתמשת במוצרים תחת ההשגחה שלי).

מחיר 40 ₪ | להשיג ברשתות הפארם ובחנויות הצעצועים 

כמו גדולה עם סט האיפור של מיני מאוס

סדרת קמיל אל סבון לידיים של ד"ר פישר

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קמיל אל סבון לידיים ומשיקה שלישיית סבונים במארז צבעוני וחסכוני בעלי ערך מוסף עם דגש על הזנת העור, הענקת לחות ותחושת רעננות. הסבונים בסדרה, בצבעים כחול, צהוב וורוד, מלווים בריח מפנק, מייצרים קצף עשיר ובעלי מרקם נעים למגע.

שלישיית סבונים של ד
צילום יעל האן

המארז החדש כולל שלישיית סבונים בבקבוקים חסכוניים עם תכולה של 1 ליטר לכל בקבוק, בעלי משאבה קלה ונוחה לשימוש. הבקבוקים מעוצבים בצורת מלבן רחב, כך שבשונה מהבקבוקים העגולים שנמצאים כיום בשוק, ניתן להציב אותם בצמוד לקיר או לשיש בצורה אסתטית וחסכונית במקום.

המוצרים פותחו במעבדות המחקר של ד"ר פישר, עברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעידים על התאמה לעור רגיש ונבדקו דרמטולוגית.

המארז כולל שלושה סבונים:

(•) קמיל אל סבון כחול – Clean & Fresh – לניקוי יסודי ולתחושת רעננות: אל סבון היגייני לידיים ולגוף, המועשר בתמצית לבנדר המסייעת לריענון והרגעת העור.

(•) קמיל אל סבון צהוב – Clean & Moisture – לניקוי יסודי ולהעשרה בלחות: אל סבון היגייני לידיים ולגוף, המועשר בחמאת שיאה המסייעת להעשרה בלחות.

(•) קמיל אל סבון ורוד – Clean & Nourish – לניקוי יסודי ולהזנת העור: אל סבון היגייני לידיים ולגוף, המועשר בוויטמין E ושמן זית מסיס המסייעים לניקוי יסודי ולהזנת העור. שלושת הסוגים מותאמים לרמת החומציות הטבעית של העור, p.H 5.5.

מחיר מומלץ ליח': 14.90 ₪ (שלישיית בקבוקים של 1 ליטר) | להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בבתי המרקחת ובחנויות המובחרות

מסכה מבהירה DERMALIGHT מבית HL

מותג הקוסמטיקה HL, המתמחה בתכשירי קוסמטיקה מקצועיים המכילים חומרים פעילים ופורמולות המבוססות על מחקרים מדעיים וקליניים מקיפים, מציג מסיכת הבהרה העוזרת לטיפול בבעיית פיגמנטציה, מחדשת את מראה העור ומעניקה לו גוון אחיד וזוהר.

בעיית הפיגמנטציה המתבטאת בהופעת כתמים וצבע עור פנים לא אחיד היא בעיה המטרידה נשים רבות, אך בהחלט ניתנת לטיפול. המסכה מסדרת "דרמה לייט" מבית המותג מכילה חומרים פעילים רבים, בניהם: תמצית צמחים מבהירה, עמילן אורז, ויטמין סי, ויטמין 3B ועוד. חומצות וחומרים פעילים אלו ונוספים הנמצאים בה, כמו גם בשאר מוצרי הסדרה באופן מרוכז, מגבירים משמעותית את יעילות הטיפול ותורמים להבהרתו של העור ויצירת גוון אחיד. התוצאות להן ניתן לצפות לאחר שימוש קבוע הינן, הפחתת כתמי גיל ומלזמה, הבהרת כתמי היפר- פגמנטציה, מניעת היווצרותם של כתמי עור חדשים והבהרת גוון העור לבהיר יותר ואחיד.

את המסכה יש למרוח פעם עד פעמיים בשבוע, שכבה אחידה על עור נקי, להמתין 15 דקות ולשטוף היטב במים פושרים. שימוש במסכה מומלץ בעיקר בעונות הקרות בהן קרני השמש אינן באות במגע ישיר ודחוף עם העור, אך לשם בטיחות יש להשתמש בשילוב עם תחליב הגנה או תכשיר בעל מקדם הגנה בכל עת.

מחיר: 220 ₪ (50 מ"ל) | להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות

מסכה מבהירה מבית מותג הקוסמטיקה המקצועיתHL
צילום: אורי גרון

SPRING- Perfume House משיק לכבוד הוולנטיין קולקציה חדשה בניחוח חושני לטיפוח הגוף - FLIRTY LOTUS

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק קולקציה חדשה לטיפוח הגוף בניחוח – FLIRTY LOTUS. הקולקציה מתאפיינת בניחוח של חושניות מתפרצת בזכות תווי הריח הייחודים : פרחי לוטוס, רימון עסיסי, פטל, היבסקוס וגוג’י ברי.

קולקציית FLIRTY LOTUS :

  • קרם ידיים- מועשר בשמן שיאה. ללא שמן פראפין וללא פארבנים. 24 ₪
  • בודי ספלאש במארז פלסטי קל ונוח לנשיאה בתיק. 39 ₪
  • תחליב גוף – במרקם מפנק המועשר בקמומיל ואלוורה. ללא פראבנים וללא שמן פאפרין. 49 ₪
  • מארז טיפוח – תחליב גוף מפנק, קרם ידיים ובודי ספלאש. 112 ₪

להשיג ברשת אפריל, בחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.myspring.co.il

spring מארז טיפוח בניחוח flirty lotus
צילום: יח"צ

חברת דר' ברונר'ס מציגה סבון אורגני עם שמנים אתריים של תפוז, לימון וליים

עונת התפוזים כבר כאן ולכבודה חברת ד"ר ברונר'ס מציגה: סבון בניחוח תפוז, לימון וליים אשר יכניס את ריח הפרדסים הישר אל תוך חדר האמבטיה שלך.

הסבון הוא סבון אמיתי, ולא אל-סבון, התרכובת הכימית שהיא כל כך נפוצה בשוק היום. הסבון של דר' ברונר'ס מיוצר על פי ידע משפחתי של 150 שנה בשיטת ייצור סבון מסורתית. סדרת הסבונים מונה עשרה ניחוחות שונים, ומוצע כסבון מוצק וכן סבון נוזלי. 

כל סבוני החברה מיוצרים משמנים אורגניים של קוקוס, זית, המפ וחוחובה. סבון התפוז לימון וליים מכיל שמנים אתריים של אותם פרי הדר.

כמו כל הסבונים של דר' ברונר'ס, סבון תפוז לימון וליים מיוצר מחומרי גלם אורגניים בסחר הוגן. הבקבוק מיוצר מ- 100% פלסטיק ממוחזר והתווית עשויה מנייר ממוחזר ומודפסת בדיו העשוי מסויה. הסבונים מאוד מרוכזים ולכן ניתן להשתמש בכמות מעטה כל פעם. דר' ברונר'ס מציעים 18 שימושים שונים לסבונים: מרחצה ועד לניקוי מברשות איפור, משטיפת חיות מחמד ועד הרחקת מזיקים מצמחי נוי, ועוד.  

מחיר מומלץ לסבון נוזלי לצרכן: 46.90 ₪ (473 מ”ל), מחיר מומלץ לסבון מוצק לצרכן: 21.90 ₪ (140 גרם) | להשיג: בבתי הטבע וברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ.

סבון אורגני עם שמנים אתריים של תפוז, לימון וליים
צילום: הדס ניצן

AVOCADO NOURISHING HYDRATION MASK מבית Kiehl’s

הכימאים של מעבדות Kiehl’s ממשיכים לרתום את התכונות הייחודיות של פרי האבוקדו המסייע בטיפוח עור הפנים עם השקתו של מסכת הלחות וההזנה,AVOCADO NOURISHING HYDRATION MASK  – מסכת האבוקדו עשירה בתמצית אבוקדו, שמן אבוקדו ושמן נר הלילה.

קילס - מסכת אבוקדו
צילום: יח"צ חו"ל

בקיל'ס האמינו בסגולות וביכולות היעילות של פרי האבוקדו במשך שנים. ורתמו לראשונה את היתרונות של פרי האבוקדו בקרם העיניים Creamy Eye Treatment with Avocado אשר הושק בשנת 2001. כיום קיל'ס גאים להשיק את הפורמולה החדשה והעדכנית ביותר, אשר מגיעה מעולם הרוקחות, Avocado Nourishing Hydration Mask, מסכת אבוקדו המעניקה לחות והזנה.

הפורמולה עושה שימוש בסופר-פוד האהוב על כולם על מנת להעניק טיפול מטפח ועשיר אשר ממלא מחדש את העור, מעניק לחות, מרענן את העור תוך דקות ספורות. קיל'ס בדקו את הפורמולה של מסכת האבוקדו על נשים/גברים: 91.7% מהמשתמשים דיווחו כי העור נותר חלק ורענן מיד לאחר השימוש. המרקם הקרמי החדשני של המסכה מחקה את המרקם המקורי של פרי האבוקדו.

מסכת האבוקדו פותחה ספציפית עבור כל סוגי העור, כולל עור רגיש, הקרם מותיר את העור מלוחח, חיוני ורענן, ובכך מהווה תוספת מהירה ופשוטה לכל שגרה של טיפוח העור. 

כל מרכיב מרכזי במסכת האבוקדו מיועד להעניק לעור תועלת ספציפית:

  • תמצית אבוקדו – מעבדות קי'לס משתמשות בתמצית מרוכזת של אבוקדו המופקת מבשר הפרי אשר גדל ונרכש בארה"ב. עור הפנים מתחדש ומשתקם הודות לרמה הגבוהה של מרכיבים בסיסים בליפידים הכלולים בתמצית  ומסייעים לתמוך בתהליכי הלחות הטבעיים של העור, כמו גם לנעול את הלחות על פני השכבה החיצונית של העור ולקבל מראה עור בריא יותר לאורך זמן. התמצית מתקבלת ע"י טחינת הפרי ולאחר מכן, עובר סינון באמצעות מערכת מתוחכמת, ולבסוף, שילובו עם סקוואלן הנגזר מזיתים, מרכיב מועיל ביותר לעור אשר נמצא בשימוש נרחב במוצרי הטיפול של קיל'ס.
  • שמן אבוקדו – שמן האבוקדו הכבוש והמזוקק של קיל'ס מקורו באיטליה ובספרד. המרכיב המזין, שהוא מקור עשיר לחומצות שומן חיוניות בלתי רוויות, בכללן תערובת רבת עוצמה של אומגות מזינות, מחדירות לחות לעומק העור ומחזק את מחסום ההגנה של העור. שמן נר הלילה – הכימאים של קיל'ס מפיקים את השמן היקר ערך באמצעות כבישה קרה של הזרעים. הפרח הצהוב והריחני מכיל מקור עשיר טבעי של חומצות שומן בלתי רוויות המסייעות לפורמולה לשפר את איכות העור. האבוקדו כמסייע לעור: בעל יכולת ספיגה אולטימטיבית בעור, הגנה מחמצון (רדיקלים חופשיים), חידוש רקמות, מניעת התקמטות העור, שמירת לחות העור ומניעת בריחת מים, מעניק ברק, חיות ומרכך את העור, טיפול בסדקים ו"פיצוצים" בעור, מזין את העור בזמן הריון ומונע סימני מתיחה, מטפל במצבי אקזמה ומסייע באיחוי פצעים. 

אופן השימוש: יש לקחת כמות נדיבה של מסכת האבוקדו ולחמם מעט באמצעות האצבעות. למרוח בתנועה כלפי מעלה על מנת ליצור שכבה עבה ואחידה על העור. להימנע ממריחה באזור העיניים. יש להישאר עם המסכה במשך כ- 15 דקות, אח"כ לשטוף היטב בתנועה מעגלית ולנגב את הפנים בתנועות טפיחה קלות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 205 ₪  (100 מ"ל) | להשיג בחנויות הרשת

מסקרת FALSIES LASH LIFT - מייבלין ניו-יורק

טרנד הריסים המלאכותיים, טיפולי הרמת ריסים ויצירת נפח עוצמתי, ממשיך לכבוש את תעשיית הביוטי ואת הרשתות החברתיות בעולם. בעוד שמדובר בטיפולים ארוכים, יקרים המצריכים תחזוקה מדי כמה שבועות, נראה כי אפשר להשיג את אותה התוצאה בעזרת מסקרה בטכנולוגיה ייחודית. 

מייבלין ניו-יורק, מותג האיפור מס' 1 בעולם, מכריז על השקה עולמית – מסקרה FALSIES LASH LIFT , המדמה את פעולת הרמת הריסים!  אלופת ההרמות והנפח! למראה ריסים עצמתי במיוחד.

אפקט המראה העוצמתי – המסקרה פולסיס לאש ליפט בעלת מברשת עם קימור כפול, המגיעה לכל חלקי הריסים מהשורש ועד הקצוות ומעניקה מראה המדמה הרמה מקצועית, עיבוי ונפח של הריסים. 

המברשת הייחודית מורכבת מסיבים כפולים בעלי צפיפות מיוחדת, המשלימים בפעולתם זה את זה. גודלם המיוחד של הסיבים מסייע להם להגיע גם לריסים הזעירים ביותר. הפורמולה החדשנית מאריכה את הריסים, מעבה אותם ו"נועלת" את מראה הריסים למשך כל היום.

התוצאה: מראה ריסים מורם ועוצמתי בעל נפח דרמתי! 

אופן השימוש: יש למרוח את המסקרה מהשורש עד הקצה של הריס. יש לחזור על הפעולה במידת הצורך על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

מחיר: 40 ₪ (9.6 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם ופרפומריות נבחרות

מסקרה Falsies של מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ חו"ל

איילנר MATTE SIGNATURE - לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את האיילנר החדש MATTE SIGNATURE עם 3 גוונים לבחירה: חום, שחור וכחול, בעל מכחול דק ונוח לאחיזה למריחה קלה ומדויקת.  

אייליינר נחשב למוצר איפור נחשק שנשים נמשכות אליו וחוששות ממנו בו זמנית. הוא דורש דיוק ומיומנות גבוהה, ולכן רבות הנשים שמדלגות על השימוש בו. 

בדיוק בשבילך פיתחה לוריאל פריז את האייליינר מאט סיגנטור. אייליינר בעל אחיזה אופטימאלית, ידידותית ונוחה למשתמשת, כאשר המברשת מציירת קו דק במיוחד המאפשר מריחה חוזרת ו/או תיקון בקלות יתרה.

טיפ: למי שחוששת ולא מחזיקה ביד יציבה את האייליינר, ניתן להתחיל במריחת קו דק באמצעות עיפרון עיניים ולעבור עליו עם האיילינר. פעמיים –שלוש וכך כל אישה הופכת למומחית!

טיפים לשימוש באייליינר:

  • מראה קו טבעי- קו דקיק המתחבא לו בין הריסים ועוקב אחר צורת העין, מתאים לכולן.
    מראה קו חתולי- קו המתחיל דק, מתעבה ומתרומם בזוויות החיצוניות של העיניים. אידיאלי למראה שיקי עם קריצה לשנות ה-60.
  • מראה קו רוקיסטי – קו עבה ומשולש שלא ניתן להתעלם ממנו, מלווה במשולשים בולטים בזוויות העיניים.
  • מראה פתוח – קו אייליינר עליון מקביל לקו אייליינר תחתון מבלי שאלה נפגשים.


מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ופרפומריות נבחרות ברחבי הארץ.

איילנר מאט - לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X