fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – מאי 2019

לראשונה מותג האיפור YANA PROVIZ משיק קולקציית חיטוב והארה-dodge & burn  לפנים

מותג האיפור YANA PROVIZ משיק קולקציית חיטוב והארה לפנים, בקולקציה הייליטרים וקונטורים כל אחד ב-4 גוונים.

בעולם הצילום והריטוש משתמשים בכלים dodge & burn, לשם הכהייה והבהרה של אזורים בפנים, כלים אלה מבוססים על טכניקת חדר חושך מסורתית לוויסות חשיפה באזורים ספציפיים של התמונה. הקולקציה פותחה על ידי YANA PROVIZ במשך כשנה וחצי על ליצירת מוצרים מושלמים למגוון שימושים:

  • הפורמולה דקה ופיגמנטית, ניתנת לבניה שכבה על שכבה ללא יצירת עומס וקייקינס.
  • המוצרים ניתנים לשימוש על הפנים והעיניים ליצירת מראה הומוגני מונוכרומטי.
  • ההייליטרים מעניקים מראה "זכוכית" וניתן ליצור איתם הבקרה מעודנת במשיכה קלה עם מברשת 02 או לחלופין ליצור הברקה אינטנסיבית בעזרת מברשת 01.
  • הקונטורים יעניקו מראה מאט מרוכך בעל מרקם קטיפתי, לקבלת מראה מעודן מומלץ להשתמש במברשת 02.

קולקציית ההילייטרים:

  • Light/ fair 01  –  הייליטר בגוון פנינתי לבעלות גוון עור בהיר מאוד עד בהיר.
  • Medium / light 02  – הייליטר בגוון שמפניה מוזהב לבעלות גוון עור בהיר עד בינוני
  • Tan / medium 03 –  הייליטר בגוון "רוז גולד" שילוב של שמפניה עם נגיעה של ורדרדות לבעלות גוון עור בינוני עד שחום.
  • 04 Tan/ deep –  הייליטר בגוון מוזהב נחושתי וחם להעלות גוון עור כהה.

מחיר: 125 ₪

קולקציית קונטורים:

  • Light/ fair 01  –  קונטור עם תת גוון קר/אפרפר לבעלות גוון עור בהיר מאוד עד בהיר.
  • Medium / light 02  –  קונטור עם תת גוון קר/אפרפר לבעלות גוון עור בהיר עד בינוני.
  • Tan / medium 03 –  קונטור/ברונזר בעל תת גוון חם יותר אידיאלי עבור בעלות גוון עור בינוני עד שחום. משמש גם כברונזר לחימום הפנים עבור בעלות גווני עור אחרים בסדרה.
  •  04 Tan/ deep –  קונטור בעל תת גוון ניטרלי לבעלות גוון עור כהה.

מחיר: 125 ₪

את המוצרים ניתן להשיג באתר הרשמי https://www.yanaproviz.com  ובאתר https://www.guilty.co.il

קולקציית dodge & burn של יאנה פרוביז
באדיבות: yanaproviz.com

קולקציית בשמים באריזת מיקרופון יוקרתית במיוחד לחגיגות האירוויזיון

בושם מיקרופון ביוטיקייר
צילום: יח"צ

רשת ביוטיקייר, רשת הלואו קוסט המובילה בישראל למוצרי איפור וקוסמטיקה, משיקים ממש במיוחד לכבוד האירוויזיון, קולקציית בשמים באריזת מיקרופון יוקרתית שכל אחת תאהב – והם יגיעו בשלושה ניחוחות ובשלושה גוונים מדליקים לגמרי (כסף, זהב וורוד בגימור מראה).

מחיר: 19.90 ₪ ליחידה (50 מ"ל) | להשיג בסניפי הרשת או באתר – https://www.beautycare.co.il

Viscoderm Cover-Up – מייק אפ ייחודי המכיל חומצה הילארונית מבית "מדיקל נובה"

viscoderm cover up מבית מדיקל נובה
צילום: יח"צ

Viscoderm Make-Up, מייק אפ ייחודי המכיל חומצה הילארונית, רכיב ההופך אותו בנוסף לתכשיר כיסוי לפגמים בעור גם למייק אפ עם חומרים פעילים לחיזוק רקמת החיבור בעור ולהתחדשות תאי העור.
המוצר משווק בבקבוקון ייחודי המיוצר בטכנולוגיית מוגנת פטנט- אינו חדיר לאוויר ולמזהמים ומבטיח סטריליות.

מרכיבי המייק אפ, מרקמו ודרגת הסטריליות הגבוהה מקנים לו התאמה עם לעור פגוע ומגורה לאחר טיפולים אסתטיים כדוגמת פילינג, מילוי קמטים וטיפולי לייזר. המרכיבים הפעילים ב- VISCODERM COVER UP והשילוב החדשני ביניהם, הופכים אותו למייק אפ ייחודי בעל ארבע פעולות: כיסוי פגמים בעור, הגברת לחות בעור, התחדשות תאי העור, הרגעת העור והפגת כאבים לאחר טיפולים דרמואסתטיים.
המייק-אפ מתאים גם לעור שמן ובעייתי ומגיע בשני גוונים : בהיר וכהה.

מחיר: 260 ₪ | להשיג: אצל הרופאים והקוסמטיקאיות המורשים

מייבלין ניו-יורק משיק את השימר המדובר בעולם: מאסטר כרום

מייבלין ניו יורק שימר הארה
צילום: יח"צ חו"ל

נגיעה של GLOW תמיד נכונה, ועם MASTER CHROME נגיעה אחת זה כל מה שצריך: מייבלין ניו-יורק, מותג האיפור מס' 1 בעולם, משיק שימר סופר מבריק בגימור מטאלי נוצץ ללוק יום-יומי טרנדי ולא מתאמץ: MASTER CHROME. אם שמו נשמע מוכר, זה בגלל שודאי ראיתם סקירות רבות שלו שערכו יוטיוברים רבים מתחום הביוטי.
התוצאה חד משמעית: GLOW מהפנט המשדרג את ההופעה ברגע!

מאסטר כרום – שימר הארה המוצע ב-2 גוונים ייחודיים: גולד – זהב אינטנסיבי מבריק במיוחד, וגולד רוז – שימר אפרסקי זהוב.

הוראות שימוש: לאחר מריחת המייק אפ, הניחו בעזרת מברשת זוויתית מעט מהשימר MASTER CHROME על עצמות הלחיים. תוכלו להוסיף נגיעה קלה מעל השפה העליונה, ועל קצה האף. למראה הרמוני, תוכלו להניח מעט גם במרכז העפעף, למראה מואר וזוהר במיוחד. שימו לב: כל נגיעה נוספת תחזק את התוצאה ותסדר לכם גלואו מהפנט שרואים למרחוק. MUST HAVE!

מחיר: 40 ₪ | להשיג את מוצרי מייבלין ניו-יורק, ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות

חדשות ומבצעים

המבצע של SACARA שיסדר לך את הציפורניים לקיץ

רשת האיפור והטיפוח הישראלית SACARA יוצאת במבצע מיוחד שיסדר אותך לקיץ: בכל קנייה של מנורת לד ללק ג'ל ב- 199.90 ₪, מקבלים 5 יחידות לק ג'ל של הרשת- מתנה (שווי המתנה  64.50 ₪).

המבצע מתקיים בכל סניפי הרשת ובתוקף עד ה-31.05.2019.

KIKO MILANO – פותחת סניף דגל בקניון מלחה בירושלים!

KIKO MILANO , נוסדה ב-1997 במילאנו ומאז חוללה מהפכה בדרך בה מוצרי קוסמטיקה נמכרים ברחבי העולם. המותג מזהה את מגמות היופי המרכזיות של הרגע והופכת אותן לנגישות לכול אחת ואחת, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות עם יצירתיות האופיינית לתחום האופנה והשראה מאמנות האיפור.

המותג מציע מגוון רחב מאוד של כ-1,600 מוצרים שונים בקטגוריות איפור הפנים, העיניים, השפתיים, הציפורניים, אביזרי האיפור וטיפוח העור. המוצרים מוצעים בשלל מרקמים וצבעים ליצירת שילובים ומראות איפור אינסופיים. מוצרי המותג לא נוסו על בעלי חיים, נטולי פרבנים ו-SLS והם היפואלרגניים ובעלי דרוג בטיחות גבוה לעור. כל מגוון המוצרים עומד בתקנים אירופאיים מחמירים, אינם קומדוגניים (אינם אוטמים נקבוביות העור) ונבדקו דרמטולוגית ואופטלמולוגית על ידי רופאי עור ורופאי עיניים.

ב-KIKO מקפידים להוסיף לכל מוצר רכיבים מטפחים לשמירה על העור ומסנני קרינת UVA/UVB בטווח רחב, דבר ההופך את הפורמולות למתאימות במיוחד לאקלים שטוף השמש של ישראל.

החברה מציעה תמורה מלאה לכסף. KIKO  נחשבת לחלוצת האיפור המקצועי הנגיש שבעבר היה ניתן להשגה רק במותגי יוקרה. בישראל יישמרו מוצרי האיפור בליין הבסיס במחירים של עד -96 ₪  למרות הוצאות היבוא, ההקמה והתפעול הגבוהות וזאת מתוך רצון לשמור על ערכי המותג הבינלאומיים ולספק לצרכנית הישראלית חווית קניה שמחה ומרגשת הן בסניפים הפיסיים והן באתר האי קומרס.

עיצוב ואווירה

הקונספט החדשני של kiko Milano משתקף גם בעיצוב הסניפים: הצגת המוצרים משולבת באווירת מסיבה עם מוזיקה אלקטרונית, שמחה וקצבית. חנויות המותג בקניון איילון ובמלחה, מעוצבות בהתאם לקונספט העיצוב החדשני ביותר של המותג בעולם המכונה KUMA על שם האדריכל היפני הנודע קנגו קומה אשר עיצב אותו.

החנות מעוצבת בצבע לבן מתוחכם ונקי בהשראת עולם קיפולי הנייר, האורגימי. עיצוב החנות, נגישות מאות המוצרים להתנסות ומקצועניות צוות השרות והמכירה מייצרים חווית קניה ייחודית שמאפשרת לכל אחת למצוא את המראה המשקף אותה.

רשתות חברתיות

המותג מצליח מאוד גם בנוכחות הרשת שלו וחצה את קו השלושה מיליון עוקבים באינסטגרם ואת רף הארבעה וחצי מיליוני עוקבים בפייסבוק. לרגל ההשקה בישראל נפתחו עמודי אינסטגרם ופייסבוק מקומיים: @kikomilanoisareal, Kiko Milano Israel

סניפים : קניון עזריאלי איילון רמת גן, קניון מלחה ירושלים ובקרוב קניון עיר ימים נתניה | אתר : www.kikocosmetics.co.il (הזמנות מהאתר ניתן לאסוף בחנויות kiko Milano ובחנויות castro בכל רחבי הארץ)

(תמונה ראשית באדיבות: lorealparisusa.com)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X