fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – ינואר 2021

סדרת מיראקלס החדשה של פנטן

המוצרים של פנטן לא צריכים הקדמה. אין אישה שלא מכירה אותם ובכל פעם שיוצא מוצר חדש, הוא מתעלה על הקודם.

כך גם עם הסדרה החדש – פנטן מיראקלס, המיועדת לנשים שהשיער שלהן דורש קסם והחייאה. 
המוצרים בסדרה החדשה מתאימים לשיער ארוך וחזק ומכילים שני מרכיבים ייחודיים: ביוטין ובמבוק.
הביוטין משתייך למשפחת ויטמיני B וידוע כויטמין B7, המזרז את צמיחת השיער והעור. הבמבוק מסייע בהעצמת חוזק השיער ושימורו. היא מתאימה מאוד לשיער שביר וכזה שדורש משב רוח מרענן והחייאה. 

בסדרה תמצאו את המוצרים הבאים:

  • שמפו פנטן מירקלס לשיער חזק וארוך – שמפו באריזת 400 מ"ל המכיל ביוטין ובמבוק ומסייע בצמצום נשירת השיער הנגרמת כתוצאה משבירתו. מחדש את מבנה השיער ומעצים את גמישותו מהשורש ועד לקצוות. השמפו מכיל 0% שמנים מינרליים ו-0% חומרי צבע.
    מחיר מומלץ לצרכן: 21.90 ₪
  • מרכך פנטן מיראקלס לשיער ארוך וחזק – מרכך באריזת 275 מ"ל המכיל ביוטין ובמבוק ועוזר בחיזוק השיער ומניעת שבירתו. המרכך אינו מכיל שמנים מינרליים או חומרי צבע.
    מחיר מומלץ לצרכן: 21.90 ₪
  • מסכת פנטן מיראקלס לשיער חזק וארוך – מסכה על בסיס נוסחות מדוייקות המשלבת בין הביוטין והבמבוק לתרכובת ה-Pro-V. מחיר מומלץ לצרכן: 21.90 ₪
  • קרם לחות פנטן מיראקלס לשיער חזק וארוך – קרם המכיל את רכיב הבמבוק לחיזוק השיער והפחתת שבירתו.
    מחיר מומלץ לצרכן: 23.90 ₪

בואו נתחיל מהדבר הכי בנאלי שכולנו שמות עליו דגש כאשר אנחנו קונות שמפו – הריח. הריח של הסדרה הזאת מושלמת! אני חושבת שפנטן צריכים להמציא גם סבון גוף בריח הזה מרוב שהוא ריח מושלם, נקי ושנשאר לאורך זמן.

ועכשיו אעבור למה שבאמת זה עושה לשיער – קסם. השיער שלי לאחרונה נהיה יבש ולא נעים כ"כ למגע ו/או לסידור. הסגר לא עשה לו טוב וזה שאין מספרות גם לא ממש עתורם. אחרי שבוע של שימוש בשמפו ובמרכך (את המסכה לא מצאתי בסופר פארם ליד הבית), השיער שלי נעים למגע ונראה מהמם. הוא חלק יותר, לא יותר מדי נפוח  ובדיוק כמו שאני אוהבת אותו וזוכרת לו חסד נעורים. אפילו בעלי שם לב ושאל אם עשיתי משהו שונה. 

דרך אגב, כמדי שנה, גם השנה ולמרות הקורונה, פנטן משתפת פעולה עם עמותת "זכרון מנחם" ובחודש מרץ יתחיל קמפיין לגיוס תרומות שיער לנשים וילדות החולות בסרטן. ניתן לתרום צמה באורך 30 ס"מ לפחות, ומהתרומה מייצרים פאות מקסימות לנשים וילדות הזקוקות להן. 

סדרת המוצרים החדשה של פנטן משווקת ברשת סופר פארם בלבד.

סדרת מיראקלס של פנטן

גרנייה משיקה סדרת מוצרי טיפוח חדשה המועשרת באלוורה אורגנית וחומצה היאלרונית

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER (גרנייה),  משיק סדרת מוצרי טיפוח מלאה לפנים, המועשרת באלוורה וחומצה היאלרונית.  מוצרי הסדרה החדשה מסייעים בטיפוח והזנה אפקטיבית של עור הפנים, בניקוי יעיל ובשמירה על תחושת  רעננות  עד 48 שעות. 

הסדרה כוללת 4 מוצרים חדשים: 

  • ג'ל לחות אלוורה אורגנית וחומצה היאלרונית במרקם קליל ומרענן –  ג'ל לחות על בסיס אלוורה  אורגנית, הידועה כמעניקה לחות מוגברת לעור, וחומצה היאלרונית הידועה ביכולותיה כמשמרת לחות ומסייעת בהשבת הנפח לעור הפנים . מרקם הג'ל נספג במהירות, מספק לעור לחות קלילה, תחושת רעננות ועשירה בלחות. מתאים לשימוש לבעלי עור רגיל עד מעורב. 
    מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪, מחיר השקה לצרכן: 39.9 ₪
  • קרם לחות אלוורה וחומצה היאלרונית – קרם מזין עד 48 שעות לחות בעל מרקם קליל הנמרח בקלות ונספג במהירות. האלוורה ממקור נטורלי, מזינה את העור בלחות אינטנסיבית ומעניקה תחושה של נוחות. החומצה ההיאלרונית ממקור נטורלי, משמרת את לחות העור ומסייעת להשבת אפקט הנפח. הקרם בעל פורמולה טבעונית – ללא רכיבים שמקורם מהחי. מתאים לעור יבש.
    מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪ ומחיר השקה: 39.9 ₪
  • ג'ל ניקוי עם אלוורה – התרחיץ  מכיל תמצית אלוורה אורגנית וחומצה היאלרונית. בעל פורמולה המסייעת בהסרת שאריות סבום (חומר שומני המופרש מבלוטות החלב הממוקמות בשכבת הדרמיס בעור), לכלוך וזיהום. בשימוש מתמשך מסייע לצמצם את מראה הנקבוביות. מתאים לכל סוגי העור.
    מחיר מומלץ לצרכן: 25 ₪ . מחיר השקה: 21.9 ₪
  • מי פנים אלוורה וחומצה היאלרונית –  הדור החדש של מי פנים עם אלוורה אורגנית ממקורות מתחדשים וחומצה היאלרונית המזינים את עור הפנים בלחות, מסירים ביעילות את שאריות האיפור ומשאירים את עור הפנים נקי ורענן. מתאים לכל סוגי העור.
    מחיר מומלץ לצרכן: 25 ₪ ומחיר השקה: 21.9 ₪ 

גרנייה מתחייבת לאג'נדה סביבתית GREEN BEAUTY ותומכת באיכות הסביבה, ולכן הבקבוקים ניתנים למחזור. 

את מוצרי הסדרה של גרנייה ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, המזון, רשת 4 ובפרפומריות נבחרות.

סדרת טיפוח חדשה של גרנייה עם אלוורה וחומצה היאלרונית
צילום: יחצ גרנייה

3D White Therapy של ORAL-B

תגידו יפה שלום למשחת השיניים החדשה שלכן. נכון, משחת שיניים לא קשורה לאיפור וטיפוח, אבל בסופו של יום – החיוך זה מה שמשלים את הפנים ואם הוא לא יהיה מטופח, אנחנו נהיה בבעיה.

אני יודעת שבטח לרובכן משחת שיניים היא לא משהו שאתן משקיעות בו יותר מדי מחשבה. לרוב תקחו את מה שיש במבצע או אם יש לכן בעיה ספציפית בחניכיים – תקנו אחת שמיועדת לאותה בעיה או אם אתן רוצות משחה מלבינה תקנו אחת ספציפית. אבל החברה' ב-ORAL-B חשבו על פתרון גם להלבנה וגם לשינים וחניכיים רגישות ולי אישית זה פתרון מושלם.

יש לי בעיה שרופא השיניים שלי כבר הרבה שנים מציק לי בעניין ולמרות שאני עושה מאמצים – אני עדיין מתקשה. אני הרבה פעמים מצחצחת שיניים בצורה אגרסיבית מדי ומביאה למצב שאני פוגעת בחניכיים שלי. הן לא מדממות או אדומות, אבל אני כן פוגעת בהן ע"י כך שאני גורמ לחשיפת עצבים. לכן, ממש לפני הסגר הראשון עברתי למברשת שיניים חשמלית של ORAL-B שמתריע עם אור כשאני מצחצחת בצורה אגרסיבית מדי.

מאז שגיליתי את המברשת החשמלית של ORAL-B ניתן לומר שנחשפתי יותר למוצרים שלהם וגם למשחות השיניים. לכן, כשהם יצאו עם הסדרה החדשה שגם דואגת להלבנה וגם לבריאות החניכיים – אני ממש שמחתי ומאז אני משתמשת בה קבוע, פעמיים ביום וגם בעלי עבר להשתמש בה.

קולקציית 3D White Therapy להלבנה ולטיפול בשיניים רגישות מבוססות על טכנולוגיה חדשנית וקומפלקס מינרלים אקטיבי שיחד מסירים את שכבות הלכלוך והכתמים מהשן, ובנוסף על כך, מתאימים לשינים רגישות ומחזקים את האמייל.

היתרונות הייחודיים של 3D White therapy:

  • מלבינה שיניים – באמצעות ליטוש, פירוק והסרת כתמים מפני שטח השן לתחושה חלקה יותר ולשיניים לבנות יותר.
  • מונעת היווצרות כתמים חדשים – באמצעות רכיב מיוחד אשר נקשר לזגוגית השן, לוכד והודף זיהומים יוצרת המשחה שכבת מגן מפני כתמים חדשים ומפני יצירת אבנית.
  • מזינה ומחזקת השיניים  – באמצעות חומר פעיל ייחודי המשחה גם מרגיעה כאבי רגישות עקב עצבים חשופים וגם מחזקת ומזינה את אמייל השן.

בקולקציה תמצאו 2 משחות/צבעים: כחול (Enamel Care) – המתאימה לכל סוגי השיניים, מסירה כתמים ומחזקת את השן. וורוד (Whitening Sensitive) –  שמכילה רכיב פעיל המרגיע כאבי רגישות עקב עצבים חשופים ובמקביל בונה שכבת הגנה ובזו אני משתמשת קבוע.

יש להם טעם מנטה עדין ממש. עד כמה עדין? הבן שלי בו ה-5.5 ביקש לנסות לצחצח שיניים עם משחה של גדולים. נתתי לו לצחצח עם המשחה הכחולה וזהו, מאז הוא מצחצח איתה בוקר וערב ומתלהב שנעים וטעים לו בפה.

אני יודעת שהמחיר הוא לא זול למשחת שיניים, אבל היא מחזיקה הרבה זמן ובאמת מקלה על חניכיים מגורות תוך כדי שהיא מלבינה.

מחיר מומלץ לצרכן: 31.90 ₪ | להשיג ברשת סופר פארם בלבד

משחת שיניים ORAL B 3D White Therapy

מותג הפרימיום LIERAC PARIS משיק סדרה חדשה: סרום וקרם החייאה ממריצים לשיקום העור

מותג הפרימיום LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק סדרה חדשה: סרום וקרם החייאה ממריצים לשיקום העור, המעניקים "זריקת מרץ" לעור הפנים ומעלימים סימני עייפות ושחיקה. 

התכשירים, פרי פיתוח  מעבדת ליראק פריז,  מבוססים על טכניקת המזותרפיה להחזרת הגמישות והחיוניות לעור. הסרום והקרם משפרים את טונוס העור, מאזנים לחות ומעניקים לעור בוסט אנרגטי למראה רענן, חיוני ובעל מרקם חלק. מועשר בחמישה סוגי וויטמינים, שישה סוגי מינרלים ושלוש חומצות היאלורוניות.

מוצרי הסדרה אידיאליים גם לטיפול באנטי אייג'ינג,  לאנשים המבקשים להעלים סימני עייפות ושחיקה, תוך שיפור גוון העור. המוצרים מעניק לעור הפנים בוסט אנרגטי למראה רענן, חלק ומלא חיים,  באמצעות שורת רכיבים פעילים, כמו: קומפלקס חמישה ויטמינים לעור קורן ומלא אנרגיה, שישה סוגי מינרלים לטשטוש פגמי עור זעירים , שלוש סוגי חומצות היאלורוניות (משפרות את התא ב15%) להענקת לחות ונפח ומיצוי תפוזי דם להחייאת העור.

מחיר לצרכן: סרום  – 235 ₪, קרם החייאה – 219 ₪ | להשיג אצל נבחרת המומחים של ליראק – מרפאות אסתטיקה מובילות ומכוני קוס

סרום וקרם החייאה של ליראק פריז
צילום: יח"צ

חברת אורגניקזון משיקה: מארז אורגני וטבעי למתבגרות

חברת אורגניקזון,  המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגניים וייבואנית המותג הבינלאומי להגיינה נשית Organ(y)c  (אורגניק) –  משיקה  לראשונה בארץ:  מארז אורגני וטבעי למתבגרות.

המארז מעוצב באריזת מתנה, וכולל 3 מוצרים:

  • תחבושות דקות עם כנפיים – העשויות מכותנה אורגנית טהורה ומרכיבים טבעיים, בעלי כושר ספיגה גבוה, נושמים, ומספקים נוחות ובטיחות מירביים. התחבושות יעילות במניעת גירויים לעור רגיש. היפואלרגני נבדק דרמטולוגית, ללא מרכיבי ספיגה פטרוכימיים, נטול בושם, ללא לטקס או פלסטיק, ללא כלור, לא נוסה על בע"ח.
    מכיל: 10 יחידות, באריזה אישית מחומר מתכלה ביולוגית ומתאים לנשיאה בתיק.
  • מגן תחתון בתפזורת – היחיד בישראל העשוי 100% כותנה אורגנית. רך ונעים. ללא כל תוספת כימית או סינתטית. יעיל במניעת גירויים. אידיאלי למעוניינות להימנע ממגע עם חומרים סינתטיים על העור ולהרגיש מוגנות, נקיות ורעננות.
    כולל 24 יחידות.
  • סבון גוף טבעי של ecoLove  – המכיל תמציות של ירקות אורגניים: עגבניות, סלק ופלפל אדום.‏ ללא SLS, ללא פראבנים ללא רכיבים פטרוכימיקלים וללא רכיבים מן החי,  לא נוסה על בעליי חיים. תכולה:500  מ"ל.
  • המארז כולל גם דוגמיות של מוצרי טיפוח והיגיינה אורגניים וטבעיים. 

מחיר מבצע לרגל השקת מארז: 59.9 ₪ | להשיג באתר 'בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה' – http://bit.ly/organyc_ecoLove

מארז למתבגרות של אורגניקזון
צילום: טל טרי

'גרנייה' משיק מארז PURE ACTIVE - במהדורה מוגבלת

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק מארז מוצרי ניקוי לטיפול ביתי בראשים שחורים. מדובר במארז במהדורה מוגבלת, הכולל שני מוצרים המכילים פורמולות מיוחדות בעלות חומרים פעילים: חמר ופחם, המסייעים בניקוי אינטנסיבי של עור הפנים:

פיור אקטיב 3 ב-1 פחם לניקוי ראשים שחורים – שלוש פעולות במוצר כוכב אחד: ניקוי: הפורמולה עשירה בחומצה סליצילית, הידועה ביכולותיה לטהר את העור ולנקות אותו ביסודיות מלכלוך ולסייע בהפחתת הפגמים. גרגירים: מכיל חלקיקי פילינג המופקים מן הטבע, לניקוי אינטנסיבי של הנקבוביות ושל הראשים שחורים. מסכה לניקוי אינטנסיבי: שימוש במוצר כמסכה, יאפשר לרכיבי הניקוי היעילים -פחם צמחי ותמצית אוכמניות- להפחית ביעילות את מראה הברק השומני לאורך זמן ולהותיר את העור בתחושה רעננה, טהורה ונקייה. 

פיור אקטיב 3 ב- 1 חימר המסיעה בטיפול מראה פגמי העור- הפורמולה המיוחדת מורכבת מכ- 25% חימר סופח, מטהרת ומעניקה מראה מאט לעור. ניתן לשימוש ב-3 דברים שונות: ניקוי: התכשיר מועשר בתמצית אקליפטוס, חומצה סליצילית אנטי-בקטריאלית ואבץ, הידוע ביכולתו לנקות בצורה יסודית את העור, לסייע בהעלמת ברק שומני הנובע מעודף סבום ובהסרת תאי עור מתים. השימוש  מפחית את הפרשת הסבום בעור ב 89%. גרגירים: מכיל גרגירי אבן ספוג המסייעים בקילוף עדין של העור על ידי פילינג עדין ובניקוי עמוק של הנקבוביות   ב-88% . מסכה: מכילה חימר לבן המסייע בהפחתת ברק שומני בעור הודות לתכונות ההרגעה והספיגה שלו  ומעניק גוון עור אחיד ב 91%.

לקבלת תוצאות נראות לעין, יש להתמיד בשימוש יומיומי וכבר אחרי 7 ימים ניתן לראות תוצאות- מראה העור חלק יותר ופחות ראשים שחורים.

מחיר מארז מומלץ לצרכן: 49.9 ₪ | להשיג ברשת סופר-פארם

מארז פיור אקטיב של גרנייה
צילום: יח"צ

WILD CAT: פלטת צלליות - במהדורה מוגבלת עם 16 גווני ניוד מוזהבים בעלי פיגמנט עוצמתי מבית לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק פלטת צלליות EYE GO WILD (איי גו וויילד) ב-16 גוונים ניוד חמים ומוזהבים,  בגימור מאט וגימור מבריק,  ליצירת מראות איפור שונים. הפלטה מגיעה במהדורה מוגבלת.

הצלליות בעלות פיגמנט אינטנסיבי ליצירת מראה איפור טרנדי ומדויק, מתאים לשימוש במהלך כל היום או לכל אירוע – החל מאיפור קל ועדין לעבודה ועד למראה עיניים דרמטי מעושן לערב.  הפורמולה הקרמית של הצלליות הופכת את המריחה לקלה ופשוטה. 

מאיה לזר, מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז מנדבת את הטיפ: ללוק מחמיא ויומיומי שלבו גוון בהיר על גלגל העין ואת שקע העפעף הדגישו בגוון כהה. למראה מעושן דרמטי הניחו גוון בינוני על כל גלגל העין וטשטשו כלפי מעלה. הדגישו את מרכז העין עם נקודה של צללית שימרית. כל מראה אפשר לשדרג עם אייליינר צבעוני ואפילו מנצנצץ. מומלץ להניח באמצעות מברשת ולא עם האצבע.

לדברי גילי אלגבי, מאפר וסטייליסט מוביל בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם לוריאל פריז בישראל: "מדובר בפלטה מושלמת גם למאפרים וכן למתאפרים. מתאימה גם למראה טבעי יומיומי וגם למראה ערב, הצלליות יכולות לשמש כשימר/סומק/הצללה". 

טיפ ממאפר העל גילי אלגבי: ראשית מרחו צללית בגוון גוף מט, הוסיפו הברקה בפינה של העין וטיפה עישון בקצה. לנועזות ביותר, ממליץ לשים גוון אדמדם או כתמתם על השקע של העין או נקודה בצבע זהב.

מחיר מומלץ לצרכן: 70 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות

פלטת צלליות WILD CAT של לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

המסקרה המהפכנית Air Volume מבית לוריאל פריז הגיעה לישראל

מותג האיפור לוריאל פריז משיק בישראל את המסקרה המדוברת ביותר בעולם: "המסקרה של ביונסה";  המסקרה המהפכנית Air Volume  (אייר ווליום) – משנה את כללי הנפח בעולם הריסים ומעניקה לכל סוגי הריסים מראה מלא בעל נפח עוצמתי.
פורמולה אוורירית, קלילה והיפואלרגנית – הפורמולה החדשנית של מסקרת Air Volume מוקצפת עם בועות אוויר, ליצירת אפקט מכפיל לריסים עם נפח גדול יותר ותחושה קלה עד בלתי מורגשת. הפורמולה הייחודית מעניקה נפח לאורך כל היום.

מסקרה אייר ווליום קלה למריחה על גבי הריסים, מבלי לפגוע בהם או לגרום לתחושת כובד. לראשונה בלוריאל פריז, המסקרה היפואלרגנית ומתאימה לכל סוגי הריסים.
המברשת הייחודית מרופדת ובעלת יכולת העמסה גבוהה במיוחד של החומר, מפרידה ומצפה כל ריס וריס מהשורש ועד הקצה ויוצרת מראה של ריסים עבים ומלאים, בקלות ובפשטות. 

אריזת המסקרה בצבע ורוד מטאלי, בצורת בלון מתכתי השומרת באדיקות על הפורמולה האוורירית וקלת המשקל של המסקרה. 

התוצאה: מראה ריסים מלא בעל נפח עצמתי ותחושה אוורירית קלילה.

גילי אלגבי, מאפר וסטייליסט מוביל בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם לוריאל פריז בישראל, ממליץ על המסקרה בגלל הפורמולה המנצחת שלה ונותן טיפ :
"לפני השימוש הראשון במסקרה, מומלץ לפתוח אותה, להוציא את המברשת לאוויר למשך 2-3 דקות. לקבלת מראה סופר דרמטי וסקסי, יש להעביר את המברשת במשיחות לכל אורך הריסים. להעצמת המראה ניתן להשתמש תחילה במעגל ריסים."

מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות

מסקרה אייר ווליום של לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

גרנייה משיקים - סדרת דאודורנטים חדשה המיועדת לנשים ולגברים

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק בימים אלו בישראל סדרת דאודורנטים חדשה מגנזיום אולטרה-דריי (Magnesium ultra dry), המועשרת במגנזיום ומותירה את העור רך, נעים, נושם ורענן לאורך זמן.  

פורמולה ייחודית – הדאודורנטים החדשים מכילים מגנזיום, מינרל הידוע ביכולת הספיגה יוצאת הדופן שלו – פי 4 מטאלק!  הודות למגנזיום, הדאודורנט מפחית הופעת סימני זיעה על הבגדים ומאפשר תחושה יבשה ורעננה הנמשכת עד 72 שעות (!) לאחר השימוש.

סדרת הדאודורנטים מוגשת בגרסת רול-און ובגרסת ספריי, נוחות לשימוש ומיועדת לנשים ולגברים.

הוראות שימוש: בספריי – יש לנער היטב לפני השימוש, להתיז ממרחק 15 ס"מ מבית השחי. ברול – יש למרוח על בית שחי נקי ויבש.
התוצאה: לאחר השימוש, העור נותר יבש, בריא ונושם עד 72 שעות!

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ₪ | להשיג ברשתות השיווק, המזון, הפארם ופרפומריות פרטיות

דיאודורנט מגנזיום לנשים וגברים של גרניה
צילום: יח"צ חו"ל

מותג הביוטי "אלונה שכטר" משיק - תו 100% אחריות למוצרי טיפוח המאפשר החזרת מוצרי טיפוח עד 90 יום או לאחר שימוש של עד חצי מהכמות.

מותג הביוטי, 'אלונה שכטר' יוצא עם בשורה מהפכנית של איכות ישראלית – תו איכות 100% אחריות על מוצרי הטיפוח של החברה, החזר מוצר עד 90 יום או עד שימוש של חצי חומר תמורת החזר כספי מלא.

מדובר בתו איכות שיצרה החברה על מנת לתת את האפשרות ללקוחותיה להחזיר את המוצרים גם לאחר ההתנסות, וזאת מתוך ההבנה כי צרכניות רבות מתנסות במוצרי טיפוח שונים ומתאכזבות מהתוצאות. 

אלונה שכטר (1994) הינה חברה המייצרת ומשווקת מוצרי טיפוח המבוססים על מרכיבים טבעיים, אשר משלבים צמחי מרפא ומינרלים מים המלח בשילוב חומרים פעילים בריכוזים גבוהים. החברה עשירה בידע וניסיון בתחום מוצרי הטיפוח, היופי והבריאות במוצריה מותאמים לפנים, לגוף ולשיער והם מיועדים לפתור לטיפוח העור, אנטי אייג'ינג ופתרון בעיות עור שונות.

"קיבלנו על עצמנו נורמות שירות בינלאומיות, אנו משקיעים משאבים ניכרים בפיתוח פורמולות חדשניות למוצרי טיפוח ואנו חורטים על דגלנו השקעה באיכות ובשירות 100%.  לכן, אנו מתחייבים על איכות מלאה על כלל מוצרי החברה". מוסרת אלונה שכטר בעלת המותג.

"אנו מקווים ומאמינים כי המהלך החלוצי שיזמנו יביא חברות נוספות לייצר לעצמן תו מסוג זה על מנת להעניק ללקוחות את האמון במוצריהם." מוסיף אלמוג שכטר, מנכ"ל החברה.

כל מוצרי חברת אלונה שכטר עומדים בסטנדרטים בינלאומיים ומשווקים באמצעות חנויות קוסמטיקה מובילות בחו"ל, הם לא נוסו על בעלי חיים והם בעלי רישיון משרד הבריאות בישראל ו CPNP באירופה.

למידע נוסף: https://www.alonashechter.com/he/

תו איכות למוצרי טיפוח אלונה שכטר
צילום: יח"צ

ecoLove (אקו לאב), משיק לראשונה קולקציית ייעודית לרשת חנויות טבע "ניצת הדובדבן"

מותג הטיפוח האורגני  ecoLove (אקו לאב), של חברת אורגניקזון, המתמחה במוצרי טיפוח וקוסמטיקה אורגניים משיק לראשונה קולקציית ייעודית לרשת חנויות טבע "ניצת הדובדבן".

הקולקציה לרשת ניצת הדודבדבן כוללת 3 מוצרים: סבון גוף, שמפו ומרכך, המשווקים בגודל 400 מ"ל.
כל מוצרי הקולקציה מתאימים לכל סוגי השיער והעור ומכילים תמציות אורגניות של במבוק יסמין ותה ירוק ואינם מכילים SLS, פראבנים ופטרוכימיקלים. באישור vegan friendly העמותה הישראלית לטבעונות ומיוצרים בישראל לתמיכה ועידוד התעסוקה המקומית. 

הקולקציה מתאפיינת ברכיבים  אורגניים ייחודיים שנבחרו כמייצגים את תפיסת העולם ההוליסטית של רשת ניצת הדובדבן: במבוק כסמל לאקולוגיה ואיכות סביבה, תה ירוק-  כסמל למזון בריא ורפואה אלטרנטיבית ויסמין כסמל ליופי וניחוח. גם בקבוקי המוצרים קיבלו עיצוב מיוחד, בנוסף לעיצובי הפטרנס של במבוק, עלי תה ירוק ופרחי היסמין, ניתן למצוא על הבקבוק הדפסים של דובדבנים כהומאג' וקריצה לשם הרשת "ניצת הדובדבן".

"ניצת הדובדבן" היא אחת מרשתות הטבע המוכרות והמובילות בישראל ומונה 19 סניפים ברחבי הארץ. הרשת  מתמחה במוצרי מזון טבעיים ואורגניים, תוספי תזונה, קוסמטיקה טבעית ובדומה למותג ecoLove שמים דגש על טיפוח אורח חיים בריא הכולל תזונה בריאה ומאוזנת וכן אקולוגיה כדרך חיים.  

המוצרים ישווקו במחירים נגישים לצרכן: 19.90 ₪ לכל מצר בגודל:  400 מ"ל  | להשיג בלעדית ברשת חנויות טבע "ניצת הדובדבן" ובאתר אינטרנט: https://bit.ly/3h7nMrb 

ecoLove קולקציית מוצרים לניצת הדובדבן
צילום: יח"צ

REVITALIFT FILLER - סרום טפטפת פילר המועשר בחומצה היאלורונית לשיפור מראה הקמטים מבית לוריאל פריז

לוריאל פריז- מותג האנטי-אייג'ינג מס' 1 בעולם, מרחיב את סדרת האנטיאייג'ינג רויטליפט פילר ומשיק לראשונה סרום טפטפת פילר, מועשר בחומצה היאלורונית – רכיב ידוע להגברת אגירת הלחות בעור. 

נזקי הגיל, השמש וזיהום האוויר, עישון, החרדות והדאגות, נותנים אותותיהם בעור הפנים, שמאבד מגמישותו כך שמתקבל מראה עייף, יבש, דהוי עם מראה קמטים וקמטוטים. סרום רויטליפט פילר החדש מעשיר את העור בלחות מוגברת, תורם לגמישותו ומסייע להשבת הנפח לעור הפנים. הנוסחה פותחה על מנת להעניק מענה אפקטיבי לשיפור מראה הקמטים והשבת האלסטיות לעור. 

סרום פילר לשיפור מראה הקמטים בעל 1.5% חומצה היאלורונית טהורה. מסייע לספיחת לחות ולהשבת הנפח, למראה עור צעיר ותחושת עור גמיש. מתאים לכל סוגי העור, בעל ספיגה מהירה ומרקם קליל. הסרום מוגש בצורת בקבוקון טפטפת יעיל ונוח לשימוש, המאפשר הוצאת כמות מדודה לשימוש, סטרילי ושומר על איכות הפורמולה בתוך הבקבוקון.

מעבדות לוריאל פריז פיתחו פורמולה ייחודית ומתקדמת המכילה שני סוגים של חומצה היאלורונית טהורה לפעילות פנימית וחיצונית משופרת: 

0.5% חומצה היאלורונית מקרו – הפועלת על פני שטח עור הפנים לשכבת לחות אינטנסיבית עם אפקט מיידי
1% חומצה היאלורונית מיקרו – לחות החודרת אל שכבת עור הפנים העמוקה יותר ומסייעת בהשבת הנפח לעור הפנים 
התוצאות: באופן מיידי: העור מועשר בלחות, מרגיש חלק וגמיש יותר ומלא בנפח.  בשימוש מתמשך: העור מרגיש מוצק ואחיד יותר. תוך 6 שבועות בלבד ניכר שיפור ב-47% מהקמטים.  

הוראות שימוש: יש לטפטף 2-3 טיפות על עור הפנים וצוואר נקיים מדי יום. לאחר מכן למרוח קרם פנים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪ (30 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם ורשתות שיווק

סרום רויטליפט פילר של לוריאל פריז
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X