fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – ינואר 2019

מוצרים חדשים מבית ד"ר פישר

מסכת עיניים למיצוק והרמה מסדרת Genesis Age Control

הבית שלנו מלא במוצרים של ד"ר פישר, החל ממוצרים להגנה מהשמש דרך אלכוג'ל ומוצרים לתינוקות. במוצרי טיפוח העור שלהם יצא לי להשתמש בעבר אבל לא ברמה יומית, בעיקר כי אני משתמשת במוצרי טיפוח אחרים לעור. את המוצר הזה קיבלתי להתנסות, אך מכיוון שאני עדיין לא משתמשת במוצרים לעור בוגר, העברתי אותו לאמא שלי. לכן אני גם אשתף במידע האינפורמטיבי "הרגיל", וגם בניסיון האישי שלה. וכמובן, נתחיל במידע היבש 🙂

Genesis Age Control הינה סדרה פורצת דרך המתאימה לעור בוגר (יבש עד יבש מאוד) ובעלת טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת לטיפול ולחימה ב-10 סימני הגיל הפוגעים בעור, וכמובן, כיאה לד"ר פישר, מכילים גם הגנה מהשמש. מוצרי הסדרה השונים מעניקים לחות למשך 24 שעות והינם ללא פראבנים. עכשיו מתווסף לסדרה מוצר חדש – מסכת עיניים למיצוק והרמה. מדובר במסכת עיניים המעניקה הזנה אינטנסיבית, מסייעת במיצוק והרמת העפעף העליון, בטשטוש קמטים וקמטוטים ובטשטוש כהויות מסביב לעיניים.

ועכשיו תסלחו לי, אבל אני עושה קופי פייסט למרכיבים השונים שתמצאו במסכה:

  • BEAUTIFEYETM   – רכיב חדשני ומהפכני, ייעודי לאזור העיניים הרגיש, המסייע בטיפול בקמטים בצידי העיניים, מיצוק העפעף העליון וטשטוש כהויות מסביב לעיניים.
    נבדק והוכח מדעית במעבדות מחקר מהמתקדמות באירופה. במחקר נמצא כי כעבור חודשיים בלבד חל שיפור משמעותי במראה הקמטים בצידי העיניים, במיצוק העפעף העליון, בהפחתה וטשטוש כהויות סביב העיניים ובסיוע בהפחתת סימני עייפות.
  • RENOVAGETM – רכיב חדשני, מוגן בפטנט הידוע כמסייע בטיפול ולחימה ב- 10 סימני הגיל. נבדק והוכח מדעית במעבדות מחקר מהמובילות באירופה.
  • AQUAXYL™ – רכיב חדשני המעניק לחות אידיאלית ומסייע לעור לאגור לחות תוך שמירה על מאזן הלחות בעור.
  • שמן שקדים, שמן זית, שמן כותנה וחמאת שיאה עשירה – להזנה וריכוך העור.
  • קומפלקס אנטי-אוקסידנטים ייחודי: ויטמין E, שמן זרעי ענבים ותמצית תה ירוק, לסיוע בנטרול רדיקלים חופשיים.

אופן השימוש: למרוח שכבה עבה באזור העיניים ולהשאיר עד ספיגה איטית למשך הלילה. במידה ומעוניינים להשתמש במסכה כקרם עיניים, אז יש למרוח שכבה דקה סביב העין ולטפוח קלות עד ספיגה מלאה.

מסכת עיניים למיצוק והרמה מסדרת Genesis Age Control של ד"ר פישר

ועכשיו להתרשמות אישית:
כאמור, את המסכה העברתי לאמי. היא לא משתמשת במוצרי טיפוח מלבד קרם פנים וממש נדיר שהיא משתמשת במסכה או בקרם עיניים.
היא סיפרה שכבר מהשימוש הראשון היא התחילה להרגיש שמשהו עובד. היא השתמשה בזה כמסכה ובאמת מרחה שכבה עבה על העיניים לפני השינה. כעבור שבוע וחצי היא באמת שמה לב שהעור שלה מסביב לעיניים הרבה יותר זוהר ובאמת מורם. אין לה ממש קמטים אז היא לא יכולה להגיד אם הקמטוטים הקטנים סביב העין "התיישרו", אבל היא ללא ספק הרגישה שהעין שלה פתוחה יותר ופשוט נראת יותר טוב. היא אמרה שלקרם ריח עדין מאוד ונעים והיא בעיקר שמחה שהקרם לא גרם לה לעיקצוצים או להרגשה לא נעימה כי יש לה עור עדין מאוד ולכן היא מאוד נלחצת משימוש במוצרי טיפוח חדשים.

מחיר: 159.90 ₪ | להשיג ברשתות הפארם

סדרת יו-לקטין – הפתרון המושלם לטיפול בעור יבש

עור יבש הינו מחוספס למגע, חסר גמישות וחסר ברק וכשהעור יבש מתפתחים בו סדקים קטנים שגורמים לתחושת גרד. כדי להקל על היובש בתקופה הזו, מומלץ להשתמש בתכשירים טיפוליים, שתפקידם להחזיר את הלחות לעור, לספוח לחות ולאטום את העור בפני התנדפות המים מהעור
לא סתם הם כותבים שזה הפתרון המושלם לעור יבש. זה באמת נכון. אני סובלת מעור יבש בחורף ונזקקת לקרמים (בתקופה שגרתי בברלין קרמים לא היו מספיקים ועברתי לחמאת גוף), והסדרה הזאת באמת עושה את העבודה ומזינה את העור מבלי לתת הרגשה לא נעימה ודביקה.

סדרת יו-לקטין פותחה במעבדות ד"ר פישר והינה הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ביובש בעור. הסדרה פותחה על-מנת לתת מענה לסובלים מעור יבש עד יבש במיוחד, כמוני, מכף רגל ועד ראש.
אז מה כוללת הסדרה?

  • קרם ידיים מסדרת יו-לקטין מסייע לטיפול בכפות הידיים החשופות ליובש במיוחד בחורף. ניתן להשיג באריזת 100 מ"ל שמתאימה לנשיאה בכל תיק ובאריזת 200 מ"ל +משאבה לנוחות שימוש בבית ובעבודה. יו-לקטין קרם ידיים טיפולי לעור יבש במיוחד ומחוספס, לטיפול אינטנסיבי והקלה מיידית מכיל 7% אוראה ו- 0.5% חומצה לקטית, מרכך את העור ומעניק לחות וגמישות בעור הידיים. לחות ל- 24 שעות.
    מחיר: 34.90 ₪
  • תחליב גוף טיפולי ללא בושם לטיפול אינטנסיבי והקלה מיידית לעור יבש במיוחד. הקרם מרכך את העור, מעניק לחות ומקנה לעור מראה בריא יותר לאורך זמן. שימוש יומיומי מונע סדקים, משפר באופן משמעותי את מרקם העור ומראהו ואינו משאיר תחושה שמנונית. מועשר ב-10% אוראה ו- 0.5% חומצה לקטית. לחות ל-24 שעות.
    מחיר: 59.90 ₪   (450 מ"ל עם בקבוק משאבה)

סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר

דרך אגב, בד"ר פישר חושבים על התיקים שלנו והוציאו מהדורה מיוחדת של קרם הידיים בגרסת TO-GO. זו למעשה מהדורה מוקטנת (50ml) שיכולה ללכת איתנו לכל מקום. אצלי היא כבר בתיק ומדי פעם מוצאת את דרכה לשולחן במשרד. למי שמחפת ניתן להשיג ברשתות הפארמים והמחיר עומד על 19.90 ₪.

 סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר - קרם ידים טיפולי TO-GO

סדרת Effective Care לעור יבש

עד סדרה שאני ממליצה עליה בחום לכל מי שסובלת מיובש בעור כמוני בתקופת החורף ואני כבר מזמן חיסלתי 2 שפורפרות של קרם ידיים שלהם (נמצא על השולחן בעבודה באופן קבוע).

סדרת Effective Care הינה סדרת תכשירים היפואלרגניים למגוון סוגי עור. הסדרה כוללת קרמי גוף וקרמי ידיים, המעשירים את העור בלחות ל-24 שעות, מסייעים בהגנה מנזקי סביבה ואקלים, מסייעים בריכוך ובהרגעת העור ולמראה עור בריא וצעיר יותר.

  • קרם ידיים אפקטיב קר – בעל הנוסחה הייחודית לפעילות משולשת: גם לחות, גם הזנה וגם טיפול בציפורניים. מתאים לעור יבש, לעור רגיש ולעור מגורה.
    הסדרה כוללת גם את קרם ידיים אפקטיב קר TO GO – קרם ידיים באריזה מוקטנת של 50 מ"ל – הפתרון המושלם לנשיאה בתיק.
  • ספריי תחליב גוף אפקטיב קר SPRAY & Dress – סדרה חדשנית של תחליבי גוף בתרסיס. התכשירים מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית להתזה רציפה, נוחה וקלה מאפשרים שימוש מהיר, קל ונוח, למריחה קלה וספיגה מהירה.
    סדרת SPRAY & Dress מעניקה טיפול למגוון סוגי עור: יבש במיוחד, יבש ומגורה ולבעלי עור רגיש.  בסדרה פורמולות ייחודיות בעלות פעילות משולשת (Triple Active): העשרת העור בלחות ל-24 שעות, ריכוך ומניעת יובש עור, הגנה מנזקי סביבה ואקלים.
  • קרם גוף אפקטיב קר – בעל קומפלקס ייחודי המשקם ומזין עור יבש. הסדרה כוללת:
    • קרם גוף לעור רגיל – יבש: מועשר בחלב ודבש ומרכיבי לחות המטפחים את עור גופך, מעניקים לו לחות ורכות ומותירים את עורך גמיש, חלק ונעים למגע.
    • קרם גוף לעור יבש – יבש במיוחד: להקלה מיידית במקרים של עור יבש ומחוספס. מועשר בחמאת מנגו ו AHA לחידוש מראה העור.
    • קרם גוף לעור יבש ומגורה: נוסחה עשירה ועדינה המכילה שמן שיבולת שועל, אלאנטונין ושמן שקדים, המטפלים ביובש עור ומרגיעים אדמומיות.
    • קרם גוף לעור רגיש: קרם גוף לעור יבש ורגיש ללא בישום. מועשר בקומפלקס ייחודי של תה לבן, ותה ירוק המסייעים בהגנה על העור מנזקי אקלים ובתוספת תמציות אלוורה וקמומיל להרגעת העור

סדרת EFFECTIVE CARE של דר פישר

סרקל שמפו וסרקל מרכך לשיער מתולתל

שיער מתולתל ידוע כשיער הדורש תשומת לב מיוחדת וטיפול יומיומי. הוא נוטה להתייבש יותר מהר,  מושפע בקלות מהלחות וממזג האוויר, מתנפח ומתכווץ. בקרב ילדים בעלי שיער מתולתל האתגר הוא כפול, טיפול ותחזוק התלתלים מצד אחד והתמודדות עם תופעת הכינמת, הנפוצה במיוחד בקרב גילאי הגן ובית הספר מצד שני.

ד"ר פישר מרחיב את סדרת סרקל מתולתל ומשיק שני תכשירים חדשים בסדרה: סרקל שמפו וסרקל מרכך לשיער מתולתל.
סדרת סרקל לשיער מתולתל מכילה נוסחה ייחודית המסייעת בהפחתת "שוונצים", למראה תלתלים טבעי, עדין ומלא חיוניות לאורך זמן. בנוסף מכילה הסדרה רכיב ייחודי בעל אפקט אנטי פריז, המסייע במניעת חשמל סטאטי האופייני לשיער מתולתל ומועשרת בתמצית רוזמרין המסייעת בשמירה על היגיינת השיער.

שימוש קבוע בסרקל שמפו וסרקל מרכך לשיער מתולתל מקל על פעולת הסירוק, מרכך את השיער, מתיר קשרים ומעניק לשיער גמישות ורכות, בניחוח המוכר והנפלא של סרקל הנשאר לאורך זמן. תכשירי הסדרה הינם ללא דמעות ונבדקו דרמטולוגית.

בסדרת סרקל מתולתל ניתן למצוא גם קרם רוזמרין לשיער מתולתל וספריי רציף מתיר קשרים לשיער מתולתל, הנוחים לשימוש לפני או אחרי כל חפיפה וללא כל צורך בשטיפה.

תכשירי סדרת סרקל מתולתל הינם חלק מסדרת סרקל המובילה והאהובה, המסייעת בשמירה על היגיינת השיער של ילדים כבר למעלה מ- 30 שנה וכוללת מגוון תכשירים לשימוש יומיומי כדוגמת: סרקל שמפו ומרכך, סרקל שמפו ומרכך בתכשיר אחד, סרקל תרסיס מתיר קשרים, סרקל פורטה – שמפו ומרכך לטיפול מניעתי מחוזק  וסרקל אקטיב לטיפול בהשמדת כינים וביצי כינים תוך 10 דקות.

מחיר: 28.9 ₪ (1 ליטר) | להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק ובבתי המרקחת הפרטיים

סדרת סרקל לשיער מתולתל

איסתיאל קרם אנטי אייג'ינג של Avene

טרם יצא לי להתנסות במוצרי הטיפוח של Avene. עד עכשיו הייתי משתמשת בעיקר בקרם ההגנה שלהם, כך שכשקיבלתי את ההזדמנות להתנסות באחד הקרמים שלהם – שמחתי.

למי שעדיין לא מכירה – Avene (אוון) הינו מותג הדרמו-קוסמטיקה צרפתי המוביל בבתי המרקחת באירופה. כעת הם השיקו את איסתיאל אינטנס (Ysthéal Intense) – קרם אנטי אייג'ינג העוזר בחידוש העור ובתיקון סימני גיל, כמו גם במצבים בהם העור לא בצבע או מרקם אחיד. הקרם מסייע ב-3 פעולות עיקריות: החלקת הקמטים, שיקום למראה אחיד וזוהר.

בקרם רכיבים פעילים:

  • רטינאלדהיד – נגזרת של ויטמין A שבעור הופכת לפעילה וממריצה את ייצור הקולגן והאלסטין – פעילות אנטי אייג'ינג, המסייעת להחליק קמטים וקמטוטים ולחדש את העור.
  • GGO (גליקיל-גליצין אוליאמיד)– מרכיב שמסייע להגדלת האפקטיביות של הרטינאלדהיד וכן מסייע לשמור על האלסטיות של העור.
  • אנטי אוקסידנט פרה-טוקופריל – רכיב אנטי אייג'ינג עם המגן על העור מפני רדיקלים חופשיים

בנוסף, כמו ביתר המוצרים שלהם, גם בו תמצאו מים טרמליים ממעיינות Avene שבצרפת המסייעים בהרגעת וריכוך העור (ואני משערת שבגלל זה קוראים למותג Avene).

איסתיאל אינטנס קרם אנטי אייג'ינג  - AVENME

לפני שאספר לכן על התחושות שלי לאחר כשבועיים וחצי שבהן אני מורחת את המוצר מדי לילה לפני השינה, כדאי לדעת כי המוצר אינו מתאים לנשים בהריון, אין להיחשף לשמש לאחר מריחת הקרם (ולכן מומלץ להשתמש בו בלילה לפני שהולכים לישון), ואם מרגישים עקצוצים יותר מדי לא נעימים כנראה שיש רגישות לאחד ממרכיבי המוצר ואז כדאי להפסיק.

אז ככה, אני קיבלתי את המוצר להתנסות (תודה! ) ומשתמשת בו ברמה יומית כשבועיים וחצי. מדי לילה, אחרי המקלחת ולפני השינה אני מורחת את הקרם. בחורף אני סובלת מיובש ולפעמים גם מעור רגיש, אז אני מרגישה עקצוץ ממש ממש קל. החומר לא עושה לי אדום/פריחה ואינו מגרה לי את העור או גורם לי לאי נוחות, אבל כן יש עקצוץ קל.
אני לא חושבת שיש לי קמטים (לפחות לא כאלה שאני רואה או שהקוסמטיקאית שלי שמה לב אליהם), אבל אני כן מרגישה שהעור שלי מתוח ומוצק יותר. הוא נראה הרבה יותר זוהר וקורן. שוב, רק בגלל שיש לי עור מעורב ובחורף הוא נוטה להתייבש – אני למחרת חייבת למרוח כמות נדיבה של קרם לחות, כי לצערי הקרם הזה לא מלחח לי את העור, אבל חברה שמשתמשת בו ובעלת עור רגיל אמרה שהיא לא שמה לב לעניין חוסר הלחות ושאצלה העור עדיין לח. חשוב לציין שיש לו ריח מאוד עדין ונעים ככה שמי שחוששת מעניין הריחות החזקים – לא בקרם הזה. הקרם הזה בא לעשות עבודה ומצליח.

מחיר: 189.90 ₪ (30 מ"ל) | להשיג ברשת סופר פארם

SoreFix Lip Balm

סוריפיקס שפתון שקוף למניעת יובש ופצעי קור
צילום: אלון גנון

עונת המעבר והחורף לא עושים טוב לשפתיים: חילופי מזג האוויר אינם מטיבים עם ריריות השפתיים אשר נסדקות, מאבדות לחות ובהתאם גם מראה השפתיים נפגם. בכדי למנוע סדקים, יובש ופגיעה במרקם העור, העשויים לעודד התפרצות של  "פצעי קור" הידועה כתופעה מעיקה וכואבת, מציעה חברת כמיפל שפתון לטיפול מונע סורפיקס לשימוש יומיומי (יצרנית השפתון – חברת סריקס ההולנדית).

שפתון יומיומי של סורפיקס מניעה, מסייע למנוע יובש קיצון ופצעי קור בשפתיים באמצעות נוסחת אבץ ייחודית מוגנת בפטנט, היוצרת מחיצה פיזית המגנה על השפתיים מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה וגורמים חיצוניים המובילים להופעת פצעי קור. כמו כן, מכיל השפתון מקדם הגנה גבוה (30 (SPF להגנת השפתיים כתוצאה מחשיפת קרני UV, אחד הגורמים המרכזיים לעידוד הופעת פצעי קור.
השפתון עשיר בוויטמין E ושמנים טבעיים החיוניים לריכוך ושמירה על גמישות השפתיים. בזכות צבעו השקוף, ניתן לשים עליו ליפסטיק בכל צבע. לשפתון מערכת לחות מתקדמת החודרת טוב יותר לשפתיים ומונעת התפרצות פצעי קור במצבים בהם יש סיכון מוגבר להתפרצות התופעה.

מיועד לשימוש נשים, גברים, נוער וילדים מעל גיל 4 שנים | השפתון שקוף וניתן להשתמש בו במשך שנה שלמה לאחר פתיחתו | מומלץ למרוח את סורפיקס למניעה 3-6 פעמים ביום על כל השפתיים או בתדירות גבוהה יותר במידה והשפתיים סובלות מיובש קיצון.

מחיר 49 ₪ (8 מ"ל) | להשיג בסופר פארם ובבתי מרקחת ברחבי הארץ

מאט טופ של ORLY

בשנים האחרונות טרנד המאט כובש את עולם הציפורניים והאמת, גם אני שותפה לו. יש לי טופ מאט ללק ג'ל שאני עושה לעצמי ולפעמים כשבא לי להשתמש בלק רגיל, אני משתמשת בטופ מאט של ORLY. אני מאוד אוהבת את המוצרים של ORLY, בין אם הלקים או הטופים והבייסים השונים (ובטח גם ראיתן שכתבתי עליהם בעבר יותר מפעם אחת), והמוצר הזה ספציפי פשוט כובש ומעולה.

בפועל לא צריך יותר מבקבוקון כזה של טופ מאט, כי למעשה, ניתן לשים כל לק שרוצים, ואז למרוח שכבה אחת של הטופ – והלק הרגיל יהפוך מיד לנטול ברק ובגימור מאט. דרך אגב, למשוכללות שבינינו, ניתן לשלב בין טופ מאט לטופ רגיל ובכך לקבל ציפורניים שהן חצי חצי, כמו פרנץ' שהקצה מבריק אך כל הציפורן מאט. למי שרוצה לעשות לעצמה בבית, זה דורש תרגול אבל אפשרי ביותר. אני ממליצה בחום לחפש באינסטגרם או בפינטרסט רעיונות ודוגמאות ללקים שונים המשלבים טופ מאט וטופ רגיל.

מחיר: 55 ₪ (18 מ"ל) | להשיג במרכזי היופי ומכוני הציפורנים ובאתר beautygallery4u.com

טופ מאט של ORLY

חברת הדרמו–קוסמטיקה הבינלאומית קמדיס מציגה את סדרת AC-CLEAR: ובה –  Spot Treatment – טיפול נקודתי בפצעונים

טיפול נקודתי לפצעונים ספוט טריטמנט של קמדיס
צילום: יח"צ

קמדיס, חברת הדרמו-קוסמטיקה המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים לעור המבוססים על תרכובות ייחודיות של צמחים מהרפואה הסינית המסורתית (TCM), מציגה בימים אלו במתכונת משודרגת את סדרת המוצרים לעור שמן הנוטה לפצעונים תחת השם: AC-CLEAR. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים: תרחיץ פנים טיפולי, טיפול נקודתי בפצעונים, קרם פנים טיפולי וקיט רב תכליתי המאגד את שלושת המוצרים ליצירת שגרת טיפוח לטיפול בפצעונים ובתסמינים נוספים של עור שמן.  אחד ממוצרי הסדרה הוא:

Spot Treatment -טיפול נקודתי בפצעונים לעור שמן – פורמולה מוכחת קלינית להשגת עור נקי יותר מאקנה תוך 12 שעות בלבד! – ג'ל רב עוצמה לטיפול ממוקד ויעיל. מומלץ למרוח על עור פנים נקי מעט מהתכשיר ישירות על כל פצעון פעם עד שלוש פעמים ביום, ולהמתין מספר דקות עד לספיגה טרום השימוש בקרם הלחות. אינו מייבש את העור.

המוצר מתאים למבוגרים וילדים מגיל 3, מבוסס על תרכובת צמחים בלעדית לקמדיס ונרקח ללא סטרואידים, ללא פראבנים, ללא SLS וללא תוספת צבע. בנוסף, המוצר הוא ללא תופעות לוואי ידועות, אינו מייבש את העור, או מותיר תחושת שמנוניות. נבדק דרמטולוגית ומומלץ על ידי דרמטולוגים.

מחיר לצרכן: 55 ₪ | להשיג דרך האתר ב-www.kamedis.co.il ובחנויות נבחרות.

שפתונים בגוונים חדשים בסדרת שפתוני VIBE של בועז שטיין

בעבר כבר יצא לי לכתוב על סדרת VIBE של בועז שטיין ועל השפתונים המעולים. בחודש האחרון יצאו 3 גוונים חדשים שמתאימים במיוחד לעונת החורף ומתכתבים עם מראות האיפור שנצפו בשבוע האופנה האחרון בניו-יורק. הגוונים החדשים: שזיף בורגנדי (03), יין מרלו (05) ודובדבן כהה (04). ניתן להשיג אותם בגימור מאט ובגימור משי ויש להם ריכוזיות פיגמנט צפופה.

אני מודה שבהתחלה קצת חששתי לנסות את הגוונים החדשים כי אני בעלת עור בהיר וכשאני מורחת שפתון כהה מדי, אני נראת מאוד חיוורת מצד אחד ומצד שני קצת כמו מכשפה. אבל הגוונים החדשים מתאימים לכל גווני העור ולמדתי שבמקום למרוח את השפתון, אני צריכה לטפוח קלות על השפתיים עם השפתון (או עם כרית האצבע) ובכך למעשה אני כן מורחת אודם אבל לא בצורה שתיצור מראה צורם ומשתלט. מסתבר ששיטה זו מתאימה גם לבעלות שפתיים דקות. מי שזכתה בשפתיים במבנה בינוני עד עבה יכולה בכיף למרוח שפתון בגימור מאט וקטיפתי.

מחיר: 89 ₪ (3.8) | להשיג אצל קוסמטיקאיות, במרכזי יופי ובחנות המותג בקניון מול החוף וילג' – חדרה

סדרת "מידנייט" מבית חלאבין מתרחבת ומצרפת אליה קרם גוף, קרם ידיים וחמאת גוף

תקשיבו, הסדרה הבאה לוקחת אותי אחורה בזמן! אני כ"כ התרגשתי לראות קרם ידיים מהסדרה הזאת וזאת בעיקר כי סבתא שלי ז"ל הייתה משתמשת קבוע בסדרה הזאת. הייתה תקופה של כמעט שנה שגרתי עם סבתא שלי ואני לא יכולה לשכוח את האריזות הכחולות עם החתול מפוזרות בחדר השינה שלה. היא כ"כ אהבה את הריח הזה והאמת, עד שלא גרתי איתה לא ממש הכרתי את מידנייט. אחרי שגרתי עם סבתא שלי עברתי לגור כמה שנים בחו"ל, ועם כל מוצרי הטיפוח שיש לברלין להציע – שכחתי לגמרי ממידנייט.

עברו מאז יותר מדי שנים ופתאום אני רואה את הסדרה הזאת ברשתות הפארם ואני מתרגשת כמו ילדה קטנה.

למי שלא מכירה את מוצרי מידנייט מדובר במוצרים מבית חלאבין (יצרנית כחול-לבן). הסדרה החדשה נקראת "מידנייט וויט" המועשרים בלחות ומוצעים בניחוח מסק ופרחים לבנים, עדין ונעים.
לסדרה החדשה מצטרפים שלוש מוצרים חדשים: חמאת גוף, קרם גוף וקרם ידיים. מוצרי הסדרה מועשרים בקו-אנזים עוצמתי Q10, המשמש כנוגד חמצון וידוע כתורם להאטת קצב הזדקנות העור. כמו גם במינרלים מים-המלח לצד שמנים צמחיים התורמים להזנתו של העור ושומרים עליו מפני נזקי מזג האוויר. בשימוש יומיומי ובכמות נדיבה, העור ישמור על גמישותו ורכותו ומרקמו יהיה רך וקטיפתי.

כמובן שמדובר במוצרים לשימוש יומיומי. אני חורשת על קרם הידיים והאמת, כנראה שבקרוב אצטרך לקנות אחד חדש 🙂

מחיר: קרם ידיים – 18 ₪ (100 מ"ל) | קרם גוף – 40 ₪ (275 מ"ל) | 40 ₪ (300 מ"ל)    |    להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן והפרפומריות ברחבי הארץ

מידנייט ווייט של חלאבין
צילום: אלון גנון

קרמים לפנים שכדאי להכיר: קרם ליפטינג Wrinkle Away מבית מאגיריי וקרם ויטמין C מבית תפוח

אני שמחה להכיר לכן 2 קרמים לפנים שיעשו לכן בעיקר טוב.

Wrinkle Away – קרם ליפטינג מועשר במיוחד לעור רפוי מבית מאג'יריי

הקרם בעל פורמולת אנטי איג'ינג מובהקת המשלבת בין פפטידים ביולוגיים פעילים לצד 8 חומצות אמינו ותמציות צמחי מרפא הפועלות לטשטוש סימני הבעה, להגברת יכולת ההגנה של העור לטובת זירוז תהליך ההתחדשות ושיקום העור. טכנולוגיית נַנוֹ (Nano) איפשרה חדירות טובה של חומצות אומגה 3 ו-6, המופקות מדומדמנית שחורה אל ליפידים עשירים. שיח הדומדמנית השחורה גדל באירופה המרכזית והצפונית וכן בסיביר. הדומדמנית ידועה כפרי מועשר בויטמין C נוגד חמצון רב עוצמתי.
רכיבים פעילים: טריפפטידים, נַנוֹ-ליפיד רֵסְטוֹר® (שמן דומדמניות שחורות עשירות באומגה 3 ו-6 ובשעוות קרנאובה), חמאת שיאה, תמציות רימון, עגבנייה, תה ירוק, אצות, אלוורה, מלחים מים המלח, ויטמין E ואלנטואין.

הקרם מאופיין בטקסטורה אוורירית, נספג בקלות ומשאיר את העור חלק ונעים למגע.

הוראות שימוש: למרוח 1-2 פעמים ביום על עור הפנים והצוואר נקי. בשימוש מתמיד מרקמו של העור מתחזק וגמישותו עולה, העור נראה מהודק יותר ומטופח.

מחיר: 219 ₪ (30 מ"ל) | להשיג אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי כפי המופיעים באתר החברה www.magiray.info

Vitamin C Moisturizing Cream – קרם לחות עם ויטמין C ומקדם הגנה SPF25 מבית תפוח

אין כמו ויטמין C ואם אפשר לצרוך אותו גם על הפנים, אז מה טוב!

הקרם אידיאלי לעור שניזוק מהסביבה, עור חסר לחות, בעל גוון עור בלתי אחיד, בעל מראה עייף חסר חיוניות הזקוק לשחזור המראה הקורן. הקרם עשיר במרכיבים פעילים טבעיים ונוגד החמצון ויטמין C, המעודדים יצור קולגן בעור, תורמים להזנתו, לגמישותו ולחיוניותו ואף מסייעים בניטרול רדיקלים חופשיים, תוך האטה של הזדקנות העור וסיוע ביצירת מרקם אחיד.

מרכיבים עיקריים: ריכוז גבוה של ויטמין C – המעניק זוהר, מבהיר ומשפר את מוצקות העור בזכות שיפור איכות סיבי הקולגן. אלנטואין צמחי המופק משורש קומפרי הנחשב למרכיב הרגעה המעודד צמיחת רקמה בריאה, מרכך את העור, נוגד גירויים ודלקת. תמצית לימון שנועדה לטפל בהבהרת העור, מיצוי ג'ינקו בילובה  ("עץ תלתלי הנערה") הנחשב לרכיב אנטיספטי ואנטיבקטריאלי המגן מפני נזקים סביבתיים, קלנדולה ("צפורני החתול") – צמח מרפא הנחשב ליוד טבעי  וככזה הוא יעיל מאוד כנגד פצעים, דלקות וזיהומים, אנטי-אוקסידנטים למניעת נזקי קרינה ורדיקלים חופשיים ומסנני קרינה בטווח רחב UVA/UVB – המעניקים הגנה מפני הזדקנות מוקדמת, תופעות לוואי של חשיפה מרובה לשמש.

מחיר: 140 ₪ (50 מ"ל) | להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג ברחבי הארץ (לבירור נק' מכירה קרובה לביתך: 1-700-70-74-78)

קרם ויטמין C מבית תפוח וקרם נגד קמטים מבית מאג'יריי

קיט טיפוח לילדות בדמותה של מיני מאוס – Totally Dotty Beauty מבית מארקווינס

המוצר הבא מיועד לילדות, אבל אם את ממש מעריצה של מיני – אז הוא גם יתאים לך 🙂

הקטנה שלי מאוד אוהבת את מיני מאוס, אבל עדיין קטנה מדי להתאפר, גם אם מדובר בערכות איפור לילדות. היא רק בת 1.10 אבל אם היא תקבל מתנה כזאת בגיל 4-5 ותרצה מדי פעם לשים גלוס, אזרום איתה.

מדובר במספר מארזים המקושטים בדמותה של מיני מאוס ובכל מארז תמצאו מוצרי איפור שונים: לק ורוד, צללית קרמית בגוון תכלת פסטלי וליפ גלוס מנצנץ. כמובן שכל המוצרים מותאמים לעורן הרגיש של ילדות והם באישור משרד הבריאות. כל אמא תפעל עפ"י שיקולה, אבל קחי בחשבון שהמוצר מתאים לילדות מגיל 5 ומעלה.

מחיר: 25 ₪ | להשיג ברשתות הפארם וחנויות הפנינג ברחבי הארץ

קרם ידיים סיקאפלסט של LA ROCHE-POSAY

לה רושה פוזה - קרם ידיים משקם
צילום: יח"צ

לה רוש-פוזה מציע קרם ידיים ייחודי – סיקאפלסט קרם ידיים משקם – לעור פגוע, לשימוש בייתי ומקצועי.

קרם הידיים סיקאפלסט בעל מרקם עשיר הנספג במהירות, בלתי נראה, אינו שומני ואינו דביק. המרקם הנוזלי עדין במיוחד ונספג במהירות עד שקשה לדמיין שהוא מבודד מפני פגיעות יומיומיות. סיקאפלסט ידיים עוטף את העור ככפפה בלתי נראית ובלתי מורגשת וממשיך להגן על העור מפני פגיעות חיצונית גם שעה לאחר המריחה.

CICAPLAST ידיים – פורמולה המרגיעה ומסייעת לשקם את מחסום ההגנה של העור. מגן על העור ומספק שכבה בלתי נראית העמידה מפני שטיפה במים.מתאים לטיפול בידיים יבשות, פגועות וסדוקות במיוחד. מרקם עשיר הנספג במהירות, בלתי נראה, אינו שומני ואינו דביק.מכיל מים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. נטול בושם. ללא פראבן. נבדק דרמטולוגית ונבדק גם בישראל על עור רגיש. סיקאפלסט ידיים עמיד ברחצה ובחיכוך ומעניק הגנה מרבית ארוכת טווח: עמידות עד שעתיים, עמיד עד 6 חיכוכים, עמיד עד 3 רחיצות.

מחיר: 55 ₪ (40 מ"ל) | להשיג בבתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים מכבי ומאוחדת, ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים

מוצרים חדשים מבית SACARA

רשת SACARA משיקה סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים לטיפול באקנה

סדרת האקנה של SACARA
צילום: קית' גלסמן

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה שגרה פורצת דרך, מקצועית ויעילה לטיהור העור ולמניעת התפרצויות פצעונים המשלבת בין איכות המוצר, למחיר נגיש. סקארה מציגה שגרת ניקוי וטיפול בעור בעייתי, מעורב ושמן המונעת ראשים שחורים (קומדונים), מאזנת שומניות יתר ומטפלת בעדינות וביעילות בהתפרצויות של פצעונים ואקנה.
עור בעייתי הסובל מהתפרצויות יכול להפוך לעור נוח, נעים וחלק בעזרת סדרת הטיפוח החדשה של SACARA. הסדרה מונה חמישה מוצרים חדשים היוצרים שגרת טיפוח מושלמת, לאיזון העור השמן הסובל מפצעונים .

הסדרה מכילה פורמולות חדשות מבוססות על מיטב הרכיבים הבוטניים הטיפוליים לאיזון ולטיהור העור:

  • תמצית אלו-ורה, להרגעת אדמומיות ולהפחתת דלקות בעור.
  • תמצית הדרים, לחידוש העור, לחיטוי ולהענקת גוון אחיד.
  • חומצה סליצילית, רכיב פעיל מתמצית עץ הערבה המסייע לריפוי ולחיטוי פצעונים על ידי קילוף עדין ויעיל של תאים מתים.
  • מינרל האבץ, לתוספת חיונית, לאיזון ולחיזוק תאי העור.
  • אלנטואין, כרכיב מרגיע ומפחית נפיחות.
  • קומפלקס שמנים אתריים אנטי ספטיים ומחטאים.
  • חימר ירוק הסופח פסולת ושומנים ומנטרל עודף ברק בעור.

להלן מוצרי הסדרה:

  • קרם פנים נטול שומן לטיפול בעור שמן – ACN Saver-Face Moisturizer Oil free Citrus extracts & Panthenol & Vitamin E
    קרם פנים נטול שומן, Oil Free ,בעל מרקם קליל הנספג במהירות.  מכיל קומפלקס ייחודי של שמנים אתריים ותמציות הדרים ומשלב ויטמין E ופנטנול מרגיע לשמירה על הלחות הטבעית של העור.הקרם משלב רכיבים פעילים ממקור טבעי המסייעים לצמצום החיידק P.Acne. שימוש יומיומי יסייע בשמירה על רמת הלחות בעור, יעניק לעור מראה נטול ברק וירגיע את העור.
    הוראות שימוש: יש למרוח כמות רצויה על עור פנים נקי. לשימוש בוקר וערב או לפי הצורך.
    מחיר: 25 ₪ (30 מ"ל)
  • סבון מוס לניקוי הפנים לעור בעייתי – ACN – Saver foaming cleanser Salysilic acid & citrus extracts
    מוס ניקוי מקציף ומטהר לשימוש יומיומי לשמירה על מראה עור רענן ונקי. הקצף מכיל רכיב בוטני של חומצה סליצלית פרה רפואית המאזנת את דלקתיות העור, מסירה תאים מתים, מחדשת ומרפאה פצעונים. תמציות הדרים מסייעות להחלמה ולהבהרת העור.מתאים לשימוש יומיומי, שומר על מאזן הלחות של עור, אינו מייבש.
    הוראות השימוש: מדי בוקר וערב, או בכל פעם שמרגישים צורך יש להרטיב את העור במים קרים או פושרים, להקציף ולשטוף היטב.
    מחיר: 20 ₪ (150 מ"ל)
  • מי פנים מאזנים לשימוש יומיומי – ACN – Saver claryfing toner Aloe vera & citrus extracts
    מי פנים מאזנים ומרגיעים להשלמת תהליך הניקוי והחיטוי של העור השמן. מכיל תמצית אלו-ורה להפחתת דלקתיות ואדמומיות בעור ותמציות הדרים לחידוש ולאיזון רמת הלחות בעור.
    אופן השימוש: מדי בוקר וערב, או בכל פעם שמרגישים צורך, מומלץ להספיג פיסת צמר גפן ולעבור על כל אזורי הפנים.
    מחיר: 20 ₪ (200 מ"ל)
  • מסיכת חימר ירוק לטיהור ולאיזון העור -ACN – Saver claryfing mask Green clay, Aloe Vera, Citrus
    מסכת חימר ירוק מאזנת ומטהרת, לספיחת עודפי שומן, פסולת ולכלוך מנקבוביות העור. הנוסחה מבוססת על חימר ירוק טבעי, אלו ורה מרגיעה ומלחחת ותמציות הדרים לחידוש תאי העור.
    מעניקה מראה רענן, בריא בגימור מט.אופן השימוש: פעמיים עד שלוש בשבוע, יש למרוח את המסיכה על עור נקי, להמתין 10-15 דקות ולשטוף היטב במים פושרים או קרירים. לאחר השימוש במסכה מומלץ להניח קרם לחות להשלמת הטיפול.
    מחיר: 20 ₪ (100 מ"ל)
  • ג'ל מרוכז לטיפול נקודתי בפצעונים ACN Spot treatment gel for blemished skin 2.0% salicylic acid , calendula and citrus extracts
    ג'ל שקוף לטיפול נקודתי בפגמי העור האופייניים לעור שמן ובעייתי. מכיל שני אחוזים חומצה סליצילית להסרת תאים מתים, רכיב פרא רפואי לחיטוי ולריפוי אקנה.קומפלקס ייחודי של שמנים אתריים המסייעים בוויסות הפרשת השומן ותמציות קלנדולה והדרים להרגעת העור.הג'ל נספג במהירות ומתאים לשימוש ביום ובלילה, גם מתחת לאיפור.
    הוראות השימוש: לשימוש נקודתי על עור נקי . ישירות על פצעונים בפנים/ בגב. יש למרוח שכבה דקה ולהמתין לייבוש.
    מחיר: 25 ₪ (30 מ"ל)

פלטת הארות והצללות 3 במוצר 1: קונטור, סומק ושימר

פלטת קונטור 3 ב-1 של רשת SACARA
צילום: קית גלסמן

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה בימים אלה פלטת הארות והצללות. 3 מוצרים ב – 1: קונטור, סומק ושימר.

הפלטה החדשה מכילה שלושה מוצרים הנדרשים לאיפור ברמה היומיומית: קונטור –  על בסיס גוון חום-אפרפר ליצירת הצללות מחטבות בפנים, סומק –  להענקת גוון סמוק ורדרד ואפרסקי מחמיא ושימר –  להארת הפנים, לתוספת זוהר ולהשלמת הפיסול.

האריזה הקומפקטית מתאימה ונוחה לנשיאה ומכילה מברשת קטנה לשימוש אישי. הנוסחה נטולת פרבנים מועשרת במינרלים טבעיים, כמו מינרל המיקה המוסיף נצנוץ פנינתי עדין ובוויטמין e נוגד חמצון  להגנה על עור הפנים מפגעי סביבה.

אופן השימוש: יש להניח את הקונטור באזורים שמעוניינים לחטב ולהעמיק: מתחת לעצמות הלחיים, בקו הלסת, על הרקות ובצדי האף. את הסומק מומלץ להניח על תפוחי הלחיים ולסיים בנגיעת שימר על גבי האזורים הגבוהים בפנים: גשר האף, מצח, סנטר, עצמות הלחיים ועצמות הגבות.

מחיר: 29.90 ₪ (9 גרם)

מייקאפ קונסילר 2 ב-1

מייקאפ קונסילר רשת סקארה
צילום: קית גלסמן

רשת סקארה ממשיכה לפתח ולהציג חידושים בתחום הביוטי עם סדרת מייק אפ חדשה ומתקדמת המעניקה פתרון מושלם וחסכוני לנשים ולנערות עסוקות, בשיתוף מומחית לתחומי היופי בארץ ובעולם, גליה תורן חן.
2 פעולות איפור בסיסיות במוצר מנצח אחד!מייקאפ-קונסילר MC כיסוי מלא ומחמיא, תחושה נוחה ורכה, עם אפליקטור ספוג המאפשר הנחת איפור מדויקת ומדודה. להנות מכל העולמות במוצר אחד מבלי לוותר על שום דבר.

מה מייחד מייקאפ קונסילר ומדוע את צריכה אחד כזה על המדף?
בעולם התזזיתי העכשווי צרכניות איפור נמצאות כל הזמן בתנועה ומבקשות מוצרים שיזוזו בקצב שלהן. נשים מעוניינות להיות מוכנות לסלפי בכל רגע נתון מבלי לבזבז זמן יקר או לרכוש מוצרים מיותרים.
הפתרון מגיע בצורת מוצרי איפור עדכניים רב תכליתיים כמו המייק-אפ-קונסילר החדש מבית סקארה. הוא משלב דרגת כיסוי נבנית בינונית עד גבוהה כיאה לקונסילר נוזלי עם פורמולה מועשרת בלחות, בויטמינים נוגדי חמצון ובתמציות בוטניות מרגיעות כמו שאת מצפה מהמייק אפ שלך.

רמת הכיסוי גמישה ונבנית לפי הצורך ולפי אזורי הפנים. סקאלת הגוונים הותאמה לצבעי העור השכיחים בישראל כדי לאפשר דיוק מירבי ולנטרל כהות מתחת לעיניים, אדמומיות או חוסר אחידות. הבקבוק החדש מצויד בספוגית אפליקטור ייעודית שמשפרת את מריחת המוצר ומקלה על הדיוק הנקודתי לפי הצורך. הפורמולה העדינה מותאמת לכל אזורי הפנים וגם לעור העדין מתחת לעיניים.

התוצאה: גימור עמיד אך זוהר, מעניק כיסוי אחיד ומחמיא מבלי להעמיס על העור!

אופן השימוש במייקאפ קונסילר: הניחי מעט חומר בעזרת האפליקטור באזור אותו תרצי לייפות, טשטשי היטב בעזרת מברשת קונסילר או כריות האצבעות. לשימוש על כל אזורי הפנים, הצוואר והמחשוף, פזרי מעט מה-MC  וטשטשי עד למראה טבעי וזוהר.ניתן להוסיף שכבת MC נוספת באזורים בהם את רוצה לקבל כיסוי מקסימלי.מומלץ להשתמש במברשת מייק אפ ייעודית מבית סקארה.

מחיר: 39.90 ₪

להשיג בבלעדיות בסניפי רשת סקארה ברחבי הארץ ובאתר סקארה

מוצרים חדשים מבית מייבלין ניו-יורק

פלטת URBAN LIGHT

מייבלין ניו יורק פלטת צלליות CITIY KIT- URBAN LIGHT
צילום: יח"צ

בחודשים האחרונים כבר לא ניתן לטעות: טרנד הצבעים הדואוכרומיים וההולוגרפיים מתחזק ומגיע לגווני האיפור שלנו. מדובר בטרנד ששב אלינו משנות התשעים העליזות, או אז התהדרנו בגוונים הללו במסיבות עם תאורה אולטרא סגולה. כאשר מדובר באיפור, צבעי דואו כרום הם למעשה גוון, שבו משתקף גוון אחר עם תזוזת הראש ושינוי זויות התאורה. הגימור בגוונים אלה שימרי ואינטנסיבי, והדבר מחמיא במיוחד לעיניים, כאשר האור לוכד את הגוונים ומעניק מראה איפור בלתי נשכח.

מותג האיפור המס' 1 בעולם מייבלין ניו יורק משיק פלטת צלליות חדשה –URBAN LIGHT – פלטת עיניים ופנים במהדורה מוגבלת לאוהבי הטרנד. בפלטה 8 גווני צלליות בגימור מטאלי, הולוגרפי, וגוון אחד מאט. בגזרת הפנים, תמצאו בה סומק ושימר בגימור בוהק. הפלטה למעשה מעולה לנסיעות או לתיק האיפור האישי, שכן אם נחבר לה מייקאפ ומסקרה בלבד, נקבל לוק איפור שלם, מדויק והרמוני.

שבוע האופנה האחרון בניו יורק הציג מספר מראות איפור הולוגרפיים וזוהרים. גם אם אינכם מעוניינים לאמץ את  הטרנד לכל חלקי הלוק, תוכלו להוסיפו בעדינות אפילו ללוק היומיומי שלכן בעזרת הגוון הנכון. הוספת גוון בודד על כל שטח העפעף ישיג מראה סולידי אך מבין עניין; משחק של שילוב גוונים ישיג מראה של פייה מהסרטים. במייבלין ניו יורק מיהרו לקחת את הטרנד הזה צעד אחד קדימה, ולהכתיר אותו כמראה הלאגם של החורף. כך תשיגו גם אתן את הגלאם:

  1. התחילו במייק אפ בכיסוי מלא, כי עור מושלם הוא הבסיס לכל מראה איפור. כאשר הוא מדויק, יתר האיפור נראה מקצועי יותר. השתמשו בסופר סטיי 24 נטול השומן, שגם מוגדר כ"פוטורדי", כלומר- יעניק לכן מראה מושלם הן במציאות והן בתמונות.
  2. צרו לוק עיניים מהפנט ומלא אור בעזרת פלטת הצלליות החדשה CITIY KIT- URBAN LIGHT. התחילו במריחת גוון בהיר אחד על כל שטח העפעף, ולאחר מכן הניחו, בעזרת מברשת, גוון דומיננטי יותר בתוך קפל העפעף. מומלץ: גוון מואר ושימרי בזויות העיניים הפנימיות, יעניק לעיניים שלכם אקסטרא אור והן ייראו עירניות וחיוניות.
  3. השתמשו במסקרה LASH SENSATIONAL של מייבלין ניו יורק על מנת להדגיש ולעבות את מניפת הריסים ולפרוש אותה ככנף.
  4. השתמשו בסומק הורדרד והדואוכרומי על מנת ליצור הרמוניה; הניחו אותו בטפיחות מברשת על גבי תפוחי הלחיים. את השימר הבוהק מהפלטה הניחו בעזרת מברשת מתאימה על עצמות הלחיים.
  5. לשפתיים חושניות ומלאות – בגוון שלא ימוש מהשפתיים עד תום הערב, השתמשו בשפתון MATTE INK בגוון 05. גוון זה ישלים את הלוק למראה מדויק ולא עמוס מדי, ועל הדרך יעניק אשליה של שטח שפתיים גדול יותר.

מחיר: 40 ₪

מסקרה Total Temptation עם שמן קוקוס

מסקרה טוטאל טמפטייישן מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ חו"ל

תוצאות מחקר פנימי שערך המותג מייבלין ניו-יורק  מלמדות שהארכת הריסים חשובה לנשים רבות בכל הקשור למסקרה. נשים שואפות למראה ריסים מורם, אלגנטי וארוך, לעיתים אף למראה של ריסים מלאכותיים ומחמיאים, שלא ניתן להתעלם מהם. המסקרה החדשה ממשפחת TEMPTATION מעניקה לך ריסים עם ניחוח מפתה ונעים של קוקוס, מרקם קרמי מפנק ומבט עשיר בנפח ועוצמתי.

המסקרה מדגישה, מפרידה ריסים צפופים הזוכים למרקם רך של פורמולת קוקוס.

מברשת שמנמנה עם סיבי שיער סנטתי ופורמולה עשירה בתמצית שמן קוקוס המחליקה בקלות על הריסים, עוטפת אותם, מעניקה נפח ואורך דרמטי ומקבעת את הריסים במקומם.

מחיר: 40 ₪ (9.5 מ"ל)

להשיג את מוצרי מייבלין ניו-יורק, ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות

שיק אינטואישן סנסיטיב – מכשיר גילוח חדשני לנשים עם ראש סבון המועשר באלוורה מבית Schick

שיק אינטואישן אלוורה
צילום: אפרת אשל

המותג הבינלאומי Schick משיק בישראל מכשיר גילוח מהפכני לנשים, בעל 4 להבים העטופים בסבון מועשר באלוורה ריחנית אשר מרגיעה את העור. המכשיר חוסך את השימוש בג'ל, סבון או קצף נוספים!
מכשיר הגילוח הנשי שיק Intuition (אינטואישן) עטוף בסבון מוצק המועשר באלוורה וויטמין E אשר מזינים את העור, מרככים ומטפחים אותו ומרגיעים אותו לאחר פעולת הגילוח.

המכשיר החדש מעניק חווית גילוח אחרת בעלת יתרונות רבים, הוא מצויד בארבעה להבים לגילוח צמוד ומדויק ומצטיין במבנה ארגונומי המותאם לגילוח בכל חלקי הגוף ומתאים לעור עדין. העשרת הסבון באלוורה וויטמין E מעניקה לו יתרון נוסף וגורמת לפעולת הגילוח להיות יותר חלקה, כך שהעור נשאר רך ואינו מגורה לאחר הגילוח.

המכשיר קל ונוח לשימוש, וניתן להחליף בתנועה פשוטה את ראש הלהבים והסבון. אידיאלי לנסיעות!

מחיר: 34.90 ₪ | להשיג ברשת סופר פארם

המאפרת והיוטיוברית המובילה יאנה פרוביז משיקה את מותג האיפור: YANAPROVIZ

יאנה פרוביז, בת 31, מהמאפרות הבולטות בישראל ובעלת ערוץ יוטיוב מוביל בתחום משיקה מותג איפור תחת שמה.

"מאז שאני זוכרת את עצמי עסקתי בתחום האומנות: ציור ועיצוב היו תמיד החלק המשמעותי בחיי. עוד כילדה קטנה שיחקתי עם האיפור של אמי, איפרתי את עצמי, את אחותי ואת חברותי בכל הזדמנות. תמיד נהנתי לשחק עם חומרים וליצור דברים חדשים. התעדכנתי ממגזינים בארץ ובחו"ל על הדברים החדשים והמגמות וכך התפתחתי. אחרי הצבא ניסיתי להתקבל לשנקר ולא עברתי את השלב האחרון, לרגע לא התייאשתי והיה לי ברור שהדרך המקבילה היא איפור וכך נרשמתי ללימודי איפור ולמדתי בצורה מקצועית. מאז, כעשור אני עוסקת בתחום, מאפרת, מלמדת ויוצרת."

המוצרים בקולקציית YANAPROVIZ מפותחים תוך חשיבה על הצרכים של המאפרת והמתאפרת. מוצרים שעונים על כמה צרכים במקביל ותוך דגש על איכות גבוה ולא מתפשרת על מרקמים, פיגמנטים וגוונים.
בקולקציה תוכלו למצוא:

  • מוצרים לעיניים
    • Crème De La Crème: אייליינר ייחודי במרקם קרם חמאתי בעל פורמולה דקיקה הנמרחת בקלות על העפעף.
      הפורמולה עשירה בפיגמנטים למראה אטום עם תחושת קלילות. משמש גם כבסיס לצללית או כצללית בפני עצמה, אודות ליכולת פורמולת הקרם! עמיד במים, אינו מתגרגר ואינו דוהה במהלך היום. מכיל שני שליש גוון שחור עמוק ואטום, שליש גוון ניוד בתת גוון צהוב ניתן לשימוש גם בתוך קו המים של העין.
      מחיר: 80 ₪ (5.5 גרם)
    • 3D Faux Mink Lashes: ריסים תל מיימדים הראשונים מסוגם בארץ!
      בקולקצייה 6 זוגות ריסים מהטבעי ביותר עד לנועז ביותר העשויים בעבודת יד מסיבים סינתטיים משובחים המצטיינים ברכות ומשקל נמוך שאינו מכביד על העפעף. שזורים על רצועת כותנה גמישה לנוחות מירבית ומתהדרים במבנה תלת מימדי חדשני, לנפח מקסימלי! טיפול נכון בריסים מבטיח הנאה לאורך זמן.  100% סיבים סינתטיים.
      מחיר :40 ₪
    • Hook Me Up Lash Applicator: אפילקטור ייחודי להדבקת ריסים מלאכותיים מיועד למתחילים ומתקדמים כאחד. פלדת אל חלד בציפוי זהב 24K
      קצהו הדק תופס בנוחות את הריסים המלאכותיים ומגן על צורתם. מבנהו מאפשר הנחה קרובה ומדוייקת של הריסים המלאכותיים לשורש הריסים הטבעתיים והידוקם זה לזה. ניתן לשימוש עם ריסים שלמים ובודדים.
      מחיר :80 ₪
  • מוצרים לשפתיים
    • קולקציית  Very Matte: קולקציית שפתונים נוזליים עמידים בגימור מאט במרקם קטיפתי. בקולקציה 13 גוונים, השפתון מתייבש במהירות, עדין ונעים על השפתיים ומעניק תחושה קלילה ורכה. בעל פורמולה נוזלית דקה מאוד המאפשרת יצירת שכבות מרובות ללא חשש להתפוררות ותחושה יבשה מהרגע הראשון! הפורמולה אינה נסדקת ואינה מדגישה חריצים.
      מחיר: 80 ₪ (5 מ"ל)
    • קולקציית Very Glossy: קולקציית ליפ גלוסים אטומים ועשירים בפיגמנט. הגלוסים עם פורמולה מבריקה במיוחד! בעלי מרקם לחותי וללא תחושת דביקות. פיגמנט עשיר וברק מתמשך גם אחרי שתיה ואוכל.
      מחיר: 80 ₪ (5 "מ)

את המוצרים ניתן להשיג באתר הרשמי https://www.yanaproviz.com ובאתר https://www.guilty.co.il

קולקציית Metamorphosis מבית OPI

ענקית הלקים OPI השיקה ממש בימים אלו בעולם את המהדורה המוגבלת-  Metamorphosis. אוסף מיוחד לעונה בהשראת מטאמורפוזה, כלומר גלגול ושינוי של גוונים.  הביקוש שנוצר לאחרונה למרקמים גליטרים, שימריים, הולוגראפיים רק תופס תאוצה עם הזמן ועל כן נולדה מהדורה מיוחדת שעונה לצרכים האופנתיים הספציפיים האלו.

רק לאחרונה, בשבועות האופנה ברחבי העולם – כיכבו אותם גוונים מנצנצים וטרנספורמטיביים בנייל ארט מודרני על  ציפורני הדוגמניות בפריז ובעולם האופנה ככלל.

"אני נרגשת להודיע ​​על המהדורה המוגבלת החדשה Metamorphosis. האופנה הססגונית שנראתה על פני מסלולי פריז בסתיו למשל. אנחנו נרגשים לתת מענה אופנתי ונוצץ לציפורניים גם כן ", מצהירה מייסדת OPI ושגרירת המותג סוזי וייס-פישמן. "תמיד דיברתי על הכוח של גוון הציפורן והקולקציה הזו מייצגת את הקלות והשימוש בציפורניים כדי לבטא את עצמך".

אוסף ה Metamorphosis מכיל כ6 גווני שימר המכילים חלקיקי נצנצים עם אפקט ססגוני לציפורן, שמות הגוונים:

  • Butterfly Me To the Moon over Black – כחול ים בשילוב ורוד זכוכית עמוק.
  • Little Shade Shifter over Black- מעבר בין נוזל סגלגל חציל לגוון כחול מנצנץ.
  • Can’t Be Camouflaged! Over Black- שילוב בולט של ירוק, צהוב וכחול עם חלקיקי נצנצים חורפיים.
  • Ecstatic Prismatic over Black- צבע ירקרק מרענן עם נגיעות של ורוד בהיר הנולד כשימר.
  • Metamorphically Speaking- זהב בהיר טרנספורמטיבי חלומי !
  • This Changes Everything!- גוון זהב עמוק כיהלום נוצץ.

מחיר: 65 ₪ | להשיג במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.  http://www.opi-israel.co.il

קולקציית Metamorphosis של OPI
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X