fbpx
איפור וטיפוחאקססוריז ותכשיטים

חדשות האיפור והטיפוח – יוני 2016

LABIOS – שפתונים לטיפוח השפתיים

הקיץ כבר כאן ואתו אווירת החופש, הים והבילויים. אבל מה יותר קייצי מאבטיח קר או תותים מתוקים? לרגל הקיץ מציגה "טלפארמה" את סדרת שפתוני LABIOS לטיפוח השפתיים בטעמים תות, פירות יער, אבטיח וקלמנטינה.

שפתוני LABIOS בטעמים שונים הינם שפתונים לטיפוח השפתיים ולטיפול בהן, למניעת שפתיים יבשות וסדוקות ולהגנה על השפתיים מפני פגעי הסביבה ומפני יובש. התוספת הייחודית של הטעמים נשארת לאורך זמן ומותירה ריח וטעם נעימים ורעננים.

מחיר ליחידה: 16.90 ₪  | להשיג באתר טלפארמה: https://www.telepharma.co.il או במוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63

שפתוני LABIOS

המוצרים החדשים מסדרת Aromachologie – L'OCCITANE

קחי את הזמן לעצמך. עם שגרת היום יום העמוסה, אנחנו לפעמים שוכחות לעצור לרגע ולקחת קצת זמן – להירגע, לחשוב ולהקשיב לעצמנו. הקולקציה החדשה מסדרת ה- Aromachologie, היא התירוץ המושלם לעשות זאת.

מוצרי ה- Aromachologie, מכילים קומפלקס של  5 שמנים אתריים הפועלים בסינרגיה אחד עם השני, בכדי להעניק לגוף ולנפש הרמוניה מיטבית ולתרום לאיזון ושלווה.

5 שמנים אתריים: קורנית מצויה (טימין), ברוש, ערער מצוי, לימון ואקליפטוס מרכיבים את REBALANCING. הקו חדש של מוצרים המעשיר את סדרת הארומקולוג'י עם ניחוח 100% טבעי מחדש וממריץ ועם יעילות מוכחת מדעית של השמנים האתריים, המעוררים את החושים ותורמים לאיזון ולהרמוניה.

  • Rebalancing Face Mask – מסכה מטהרת לפנים: מסכה לפנים עשירה באבקות מינרלים טבעיים ותמציות צמחיות, מנקה את העור מלכלוך ומהדקת את הנקבוביות. מותירה את העור רך, רענן ומאוזן.
    75 מ"ל, מחיר: 99 ₪
  • Rebalancing Exfoliating Shower Gel –  ג'ל רחצה ופילינג גוף: ג'ל רחצה עם פילינג עדין של קליפת לימון ואבקה מחרצני זיתים הממריצה, מחדשת, מחלקה ותורמת לאיזון מחדש של העור.
    250 מ"ל, מחיר: 100 ₪
  • Rebalancing Massage Cream – קרם לעיסוי: קרם עיסוי המכיל תמצית אגוזי לוז, תמצית ערמונית הסוסים וסוכרים טבעיים המסייעים בהענקת לחות לעור, המרצת זרימת הדם, הזנה של שכבת העור העליונה וחשיפת הזוהר הטבעי של העור.
    200 מ"ל, מחיר: 189 ₪

להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר http://il.loccitane.com

מסקרה Miss Punky החדשה – לוריאל פריז

מותג האיפור לוריאל פריז משיק מסקרה מיס פאנקי – להעז לצאת בהצהרת העיניים הרוקיסטיות!

הטרנד הבועט מתחזק יותר מתמיד: דינמי, חצוף, רוקיסטי! נצנוץ אופנתי אך מרדני בעיניים, יחד עם קורטוב חוצפה בסגנון ג'ין סיברג. טרנד המראה הרוקיסטי שהוצג על מסלולי תצוגות האופנה הוא חד, בעל אופי  וניתן לאמצו אפילו בעזרת הריסים! לכל מי שמגדירה את עצמה כמכורה לאיפור, אוהבת חידושים ורוצה מראה שונה בכל יום!

מסקרה ניס פאנקי לוריאל פריז

מסקרה Miss Punky מציגה חדשנות טכנולוגית עם מברשת ייחודית עם סיבי סיליקון מעוצבים ברווחים. המברשת בצורת חרוט, מאפשרת תפיסה של כל הריסים הן העליונים והן התחתונים, עם מרווחים גדולים יותר כדי לאפשר עיצוב מקסימלי, לריסים ארוכים, שחורים ובעלי אמירה.

התוצאה: מניפת הריסים מודגשת ומעוצבת בהפרדה עדינה לקבוצות, בטרנד רוקיסטי ושונה מכל מסקרה אחרת בשוק.

טיפים כיצד לאמץ את הלוק הרוקיסטי

באדיבות עדי פרג'י מנהלת הדרכה של לוריאל פריז, המציגה שלב אחרי שלב כיצד ליצור עיניים מרהיבות במראה מיס פאנקי.

  1. ציפוי הריסים: החזיקי את המסקרה במאוזן וסרקי כרגיל את הריסים, מהבסיס ועד הקצוות. מברשת הסיליקון תפריד כל ריס וריס ותהפוך אותם לשחורים ומודגשים במיוחד
  2. עיצוב הריסים בסגנון רוקיסטי: הברישי את הריסים בפעם השנייה, בתנועות סיבוביות מהבסיס ועד הקצוות. הרווחים שבמברשת יאגדו את מניפת הריסים לקבוצות עדינות ומסוגננות
  3. רוקיסטי באקסטרים (למתקדמים): אם ברצונך לעצב את הריסים למראה ספייקים אמיתיים, לאחר שלב 2 השתמשו בקצות האצבעות (או בפינצטה, לתוצאה מדויקת יותר) והצמידו קבוצה אחר קבוצה של ריסים יחדיו. אף אחד לא יישאר אדיש ללוק!

מחיר:  100 ₪ | במהלך חודש יוני 2016 מחיר השקה מיוחד: 50 ₪ בלבד! | להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

דיאודורנט Invisible Black, White & Colors – גרנייה

דיאודורנט מינארל ספריי גרנייהעונת הקיץ כבר מראה את סימניה ואתה מגיעה הבעיה הראשית – הזעה. ההזעה הינה פעולה חיונית וטבעית של הגוף אך לעיתים מתלווה בתופעות פחות נעימות, כגון ריח רע, דביקות, סימנים, כתמים ועוד.
מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק סדרת דאודורנטים אינביזיבל BLACK, WHITE & COLORS בהשראת המלתחה של כל אישה ואישה .סדרת הדאודורנטים החדשה מגנה על הבגדים השחורים מסימנים לבנים, על הבגדים הלבנים מכתמים צהובים וגם על הבגדים הצבעוניים מפני דהייה באזור בית השחי. וכן מעניקה הגנה עד ל-48 שעות.

הרי כולנו מכירות את הנושא הרגיש של השחור והלבן. החולצה הלבנה המהממת, בוהקת ונוצצת, שבסופו של דבר, נוצרים עליה כתמים צהובים באזור בית השחי. או החולצה השחורה הצמודה, כל כך מסוגננת, אך לעיתים קרובות מלכלכים אותה הסימנים הלבנים של הדאודורנטים השונים. ה"אשמים"? הדאודורנטים, המכילים ברזל ומתכות אחרות.
למרות שקיימים דאודורנטים יעילים שאינם גורמים להופעת סימנים לבנים על בגדים שחורים וכתמים צהובים על בגדים לבנים, כיצד ניתן למנוע את תופעת דהיית הצבע באזור בית השחי? מחקרים שנעשו מראים כי בפועל המלתחה של האישה מורכבת ברובה מבגדים צבעוניים. מה הפתרון? דאודורנט "אינביזיבל" עבור בגדים שחורים, לבנים וצבעוניים כאחד.

סדרת דאודורנט אינביזיבל BLACK, WHITE & COLORS מציגה פורמולה חדשנית

  • הפורמולה בסדרת הדאודורנטים החדשה מכילה נוסחה המעניקה הגנה משופרת לצבע הבגדים. בכדי לנטרל את התוכן המתכתי של החומרים הגולמיים הללו מעבדות Garnier פיתחו פורמולה על בסיס שונה, הוסיפו מים לבסיס הפורמולה ויצרו תחליב שיכול להכיל ולהמס את הרכיבים הפעילים נוגדי הזיעה באופן מיידי בכדי להגן על הבדים.
  • הבישום נבחר לאחר מבדק "מניעת הצהבה" קפדני ביותר.

הפורמולה החדשה, למניעת סימנים/כתמים/דהייה מפחיתה את תהליך ההצטברות של חומר הדאודורנט על הבד והעור, והינה עדינה יותר על העור ועל הצבעים. הפורמולה מועשרת ב- Mineralite, מינרל מסלע וולקני, בעל יכולת ספיגה מוגברת (עד פי 5 יותר מטלק) ליעילות אקטיבית, המשאיר את העור עדין ורך למגע.

התוצאה: אין סימנים לבנים, צהובים ואין דהיית צבע של הבגדים הצבעוניים. מעניק עד 48 שעות של הגנה מפני ריח זיעה, העור נושם והתחושה יבשה לאורך כל היום – וכל זה ללא סימנים!

הסדרה כוללת 2 מוצרים באריזת רול און וספריי בניחוח מרענן ומרגיע המעניק הגנה מקסימאלית.

מחירים: ספריי (150 מ"ל) ורול און (50 מ"ל) – 26.90 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

מסכת אינסטנט ליפטינג – ד"ר דב קליין

רגע לפני עונת האירועים שעומדת בפתח: חתונות, בר מצוות ונשפי הסיום בהם כל אחת רוצה להיראות זוהרת וקורנת מתמיד-  ד"ר דב קליין מציע את מסכת האינסטנט ליפטינג המעניקה לעור אפקט מתוח באופן מידי ומתמשך של מראה רענן וקורן. המסכה מסייעת בהפחתת מראה קמטוטים וקמטים ומקנה לו מרקם חלק , מוצק ומורם.

המסכה מכילה מספר מרכיבים:

  • תערובת פפטידים ייחודית – מרכיבים ייחודיים שהוכחו מדעית כמפחיתי קמטים בכלל וקמטי הבעה בפרט. כמו כן הפפטידים מסייעים למיצוק ולמתיחת העור ע"י חיזוק מערך הקולגן בצומת אפידרמיס-דרמיס.
  • קומפלקס שמנים טבעיים- נבט חיטה, אבוקדו, חוחובה וסקוולן מזיתים- תשלובת שמנים אלה מעשירה את העור בוויטמינים ובחומצות שומן חיוניות.
  • חומצה היאלורונית- מרכיב לחות רב עוצמה – מולקולה רב סוכרית (פולימר).
  • גליקוזאמינוגליקן – ספוחיות המים הטבעיות של העור. סופחת מים ושומרת על לחות מיטבית, וכן מסייעת בחיזוק הרשת הבינתאית לעיבוי האפידרמיס ולהעצמת חוזק וגמישות העור ולהפחתת מראה קמטים.
  • תמצית קווילג'ה וקיגליה – תמציות המופקות מעצים הגדלים באפריקה ובאמריקה. מכילות פפטידים ומסייעת במיצוק העור. מפחית מראה קמטים וקמטוטים.

הנחיות שימוש:

  1. על עור נקי, להניח על כל שטח הפנים והצוואר ולהספיג בתנועות טפיחה עדינות.
  2. לא לשטוף. יש להימנע ממגע עם העיניים. המסכה מומלצת לשימוש לפני אירוע וכמו כן לשימוש כקרם לילה עשיר.

ניתן לערבב כמות קטנה של המסכה עם מייק-אפ. התוצאה מדהימה!

מחיר: 307 ₪ (50 מ"ל) | ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות שעובדות בשיטת ד"ר קליין

קרם לשיזוף עצמי – SACARA

קרם לשיזוף עצמי של רשת SACARA
(צילום: קית גלסמן)

למרות הידע הרב שנצבר ופורסם במשך השנים בנוגע לנזקים קצרי וארוכי טווח של חשיפה מוגזמת לשמש, בייחוד בארץ חמה כמו ישראל עם כ 300 ימי שמש בשנה , עדיין רבים מאיתנו קושרים עור חיוור לחולי ועור שזוף עם בריאות, חיוניות ואקטיביות.

המרדף אחר המראה השזוף בחודשי הקיץ החמים- צוברת תאוצה. מי שעדיין מאמינה ששיזוף תחת קרני השמש הוא רעיון טוב – מוזמנת לבדוק את נקודות החן שהתווספו לה. חשיפה ממושכת לשמש היוקדת של ישראל ביולי-אוגוסט, היא ללא ספק אחד הדברים המזיקים ביותר שאדם יכול לעולל לעצמו. ועדיין עולה השאלה השטחית אך המשמעותית עבור רבות: מה עושים עם כל הלובן הזה?

לטובת מי שמעוניינת לראות את עצמה עם קצת צבע בקיץ הקרוב, רשת SACARA מציעה פתרון טבעי ללא חשש לנזקי הגוף: קרם לשיזוף עצמי במרקם קליל, הנספג באופן מיידי,  ללא צורך בחשיפה לשמש. הקרם מכיל שמן מקדמיה לריכוך והזנה של העור,  מכיל ויטמין E להגנה על העור מפני הזדקנות ורדיקלים חופשיים ומכיל פרו ויטמין B5 .

הקרם מעניק גוון שזוף, אחיד וטבעי, מועשר במרכיבי לחות, פנתנול וגליצרין להגנה מפני יובש, מכיל ויטמין E למניעת הזדקנות העור ופרו ויטמין 5B המעניק לחות לעור. מותיר את העור עם תחושת רכות וגמישות. הקרם לא מלכלך, הצבע מתכהה ובולט כמה דקות  לאחר המריחה.

הוראות שימוש: יש למרוח באופן אחיד על אזורי הגוף הרצויים לשיזוף. יש לחזור על הפעולה 2-3 פעמים בשבוע. מתאים לגוף ולפנים. הצבע מתפתח על העור אחרי מספר שעות. חשוב לשטוף ידיים מייד לאחר השימוש. מומלץ לבצע פילינג לגוף טרם השימוש, על מנת להבטיח תוצאות אחידות.

מחיר לצרכן: 29.90 ₪ (תכולה: 150 מ"ל) | להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ

 

קולקציית אביזרים מובחרת ממגוון מותגים אקסקלוסיביים ובלעדיים – Boutique for Her

קולקציית האביזרים בבוטיק מאוד עשירה אך שומרת על סגנון אחיד- אלגנטיות ושיקיות.האוסף מאופיין בצבעוניות עזה וייחודית מול צבעי בסיס כמו ניוד ושחור.

במגוון ניתן להתרשם מתיקי יום וערב קטנים, נעליים שטוחות ועקבים מסוגננים ממיטב המותגים היוקרתיים בעולם במחירי שוק הביניים. במובן הזה, הבוטיק מהווה חנות ממתקים מפתה עבור כל אישה חובבת נעליים. המותג שהכי צובר תאוצה בעולם בימים אלו הוא numero 21 הניו יורקי והכה חביב על עורכות עיתוני אופנה, סטייליסטיות מפורסמות וסלבס אנינו טעם. שבין דגמיו נעלי נוחות שטוחות בעלות דיטיילים מוגדלים כגון קשירות ורקמות וכן נעלי עקב מעוררות פליאה בייחודן.

מחיר: 650-5000 ₪ | כתובת: דיזנגוף 94, ת׳׳א

קולקציית לקים רטרו – Essie Pro

מה את עושה לכבוד יום ההולדת שלך? מזמינה את החברים אותם יוצא לך לפגוש רק לעיתים רחוקות ונוסעת איתם ללאס וגאס למסיבה ברוח שנת 1981. עבור החגיגות החלומיות לרגל יום ההולדת ה-35 של אססי, אנחנו אוספים את הלקים רבי המכר שלנו ומשיקים אותם מחדש בסגנון לאס-וגאס, לכבודה של עיר המסיבות האולטימטיבית שם הכול התחיל. כאשר מייסדת המותג, אססי ויינגרטן, השיקה את הקולקציה הראשונה שלה לפני 35 שנים, לאס וגאס הייתה המקום הראוי ביותר ליצור את הסנסציה המבוקשת, העיר בה ההימורים והסיכונים גבוהים, הזוהר והפאר הם עניין שבשגרה. נערות הזוהר ומחלקות הקלפים האופנתיות התאהבו מיידית בגוונים המקוריים של הלקים ששינו את כללי המשחק. שכן, מניקור יפהפה העניק להן את היד המנצחת!

אין דבר מהנה יותר מאשר להיכנס לאווירת רטרו: כל מה שאת צריכה לעשות זה להמר על יהלומים וציפורניים במראה נועז כדי להשלים את מראה הרטרו של שנות השמונים. משום כך, קישטנו את הפקק הלבן הסמלי שלנו באבק כוכבים זהוב לכבוד הקולקציה היחידה במינה הזו – וכמחווה לתמרור הוינטג' האיקוני Stardust Casino שהאיר את הסטריפ של לאס וגאס.

פתיחת כספת הצבעים בארכיון האגדי של אססי אפשרה הצצה מלהיבה על ההיסטוריה המדהימה של המותג, כשאססי מיישמים את הרגע המלהיב הזה בתוך קולקציה מיוחלת של ששה גוונים. עם אפקטים של פנינים, גוונים שקופים, חלביים וססגוניים, כל גוון מבטיח לילה נוצץ מלא תשוקה.

וכן… השמועות נכונות: אנחנו מחזירים את starry starry night! המסיבה לא תיחשב מסיבה ללא צבע נחשק, הכרחי להשלמתה של כל קולקציה של אססי המיועדת לנשים המכורות. הגוון הנוצץ הזה, אותו הבלוגים מכתירים כאחד הלקים המבוקשים ביותר ועם זאת אחד הלקים שקשה מאד למצוא, הוא הקלף המנצח.

הקולקציה מציעה 6 גוונים:

  • starry starry night – את לא חולמת! הכחול חצות האגדי והאהוב הזה, עם הכוכבים הזוהרים הכסופים המנצנצים בשמי הליל, חוזר. הגיע הזמן לחגוג! אין ספק שהלק של אססי starry starry night הפך לשיחת היום. הגוון הזה, שנמכר תמורת מאות דולרים באיביי ebay, מככב בכותרות מזה שנים, מהבלוגים המובילים ועד לניו יורק טיימס. לילה זרוע כוכבים נולד ב-1985.
  • life of the party – מתערבבת בין האנשים במועדון. סוקרת את החדר. עושה פוזות לפפראצי. הגוון הזה של פנינה באדום ארגמן נמצא בכל מקום – למעשה הוא הכול – כאן ועכשיו. הרוח החיה של המסיבה נולד ב-2002.
  • bikini with a martini – רוצה לזעזע את הדברים? סעי ללאס וגאס, לכי לבריכה והשתחררי עם הורוד החלבי הססגוני הזה. לחיים!בקיני עם מרטיני נולד ב-2006
  • sequin sash – תחגרי חגורה כזו. הלק הזה בגוון ברונזה שקופה שמנצנצת בנקודות כסופות מוסיף בדיוק את הכמות הנכונה של זוהר נוצץ לכל אירוע. חגורת פייטים נולד ב-2005.
  • birthday suit – מי צריך עוגה? הניוד העדין והחצוף הזה כל כך מפתה ומענג. תדליקי כמה נרות כך שאת תהיי המנה המתוקה. ערומה כביום היוולדה נולד ב-1981 והוא אחד מהגוונים המקוריים
  • cabana boy – היישר מעולם הפנטזיה שלך למסיבת הבריכה לכבודך, תנועת יד אחת עם הלבן הפנינתי והמגניב הזה תגרום לכל הלבבות לפעום בחוזקה. מציל בבריכה נולד ב-2005.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

הנה מגיעה הרוח החיה של המסיבה life of the party, בשמלת קוקטייל עם חגורת פייטים sequin sash, המעניקה לה את הזוהר של לאס וגאס. אין ספק שמחצית מהאנשים בחדר מדמיינים אותה עירומה כביום הולדתה birthday suit  – לא לחינם קוראים לשדרה ה"סטריפ". הכול הולך בעיר הזו. הסתכלי לשם: נערת "איט" בביקיני עם מרטיניbikini with a martini  מפלרטטת עם המציל cabana boy החתיך. העצה של אססי? הישעני לאחור וצפי בכל מעללי הסלבס מהשולחן הפינתי שלך, זהו אחד מאותם לילות מגניבים זרועי כוכבים starry starry night.

תהמרי על הכול! תפיחי חיים בקולקציית Retro Revival, תראי את היד הטובה ביותר שלך ותשתפי את התמונות המנצחות האלו ב-#essielove!

מחיר: 56 ₪ | תכולה: 13.5 מ"ל | ניתן להשיג במכוני יופי מקצועיים ונבחרים בישראל.

קולקציית Melrose – הלקים של ORLY

ORLY יצרנית הלקים ומוצרי הטיפוח לציפורנים משיקה לקראת אביב 2016 את Melrose – קולקציית לקים בהשראת הססגוניות הצבעונית של שדרת מלרוז – בלוס אנג'לס המוכרת לכל צופי הטלוויזיה של שנות ה-90.

לאורך רחוב מלרוז תמצאו חנויות בגדים אלטרנטיביות, חנויות יוקרה של אופנת מעצבים, בוטיקים מלאי שיק, חנויות פרחים, חנויות תקליטים, גלריות ואפילו חנויות יד שנייה. המסעדות ובתי הקפה עומדים גם הם בסטנדרטים הגבוהים של החנויות, כאשר רוב האוכלוסייה המקומית מורכבת מצעירים ובני נוער. כל אלה כמו התערבבו לפלטת גווני לק אביבית המכילה תערובת של תבעי מסטיק, אלמוגים, פטל טורקיז מנטה מרוכך וורדרד ניוד. הגוונים מוצעים במראה מט או לחילופין בטקסטורה אולטרה-מבריקה.

קולקציית מלרוז של חברת הלקים ORLY

ששת הגוונים בקולקצייה  זכו לכינויים המתכתבים עם השדרה האטרקטיבית: יפה ביזארי Beautifully Bizarre הוא ורוד חיוור במרקם גריסי אולטרא כחול / ירוק זעירים,  טרנדי Trendy הוא גוון אלמוגים כתמתם עם קריצה ורודה מתקתקה, וינטג' Vintage – גוון ירוק כחול ים בהיר, חלונות ראווה Window Shopping הוא ורוד מג'נטה סמוק עם ברק מרהיב הדומה לזכוכית, תמהוני ומוזר  Hip and Outlandish הוא הגוון הירוק עם נטייה לצהוב והגוון האחרון שיגרום להרגיש את הלך השדרה הוא  Feel the Funk ומדובר בגוון סגול לילך עם נצנצים הולוגרפים .

קטיה שו המדריכה הראשית ב-ORLY:  "תהיתן פעם איפה הסלבריטאית האהובה עליכן קונה את בגדי המעצבים ההורסים שלה? סביר להניח שהיא קונה אותם בשדרות מלרוז (ניקול ריצ'י, פריס הילטון). כמותג קליפורני מובהק טבעי היה כי נייחד לקראת הקיץ הקרוב קולקציית מחווה לשדרה הכי נחשבת שלנו. במילה אחת – אמריקנה, ובשתי מילים נוספות: מלרוז פלייס. אטיטוד של סטייל נוסח החוף המערבי המהלל את תרבות הפופ-רוק האמריקאית, ושואב ממנה השראה. עבורנו באורלי לוס אנגלס אינה רק הדפסים קליפורניים בהשראת להקת נערי החוף המיתולוגית, תיקי סקובה ספורטיביים, ובגדי ים צבעוניים, אלא גם חולצות טי דהויות וג'אמפרים המעוטרים בדקלים, מוטיבים אופנתיים המספקים ניחוח של חו"ל וכמובן נצנוץ של זוהר הוליוודי לצד קניות, קניות ושוב קניות, הכל מהכל, מאופנה אלטרנטיבית, דרך ירקות טריים ועד לאביזרים לאייפון. בהתאמה הגוונים המוצעים בפלטה של 'מלרוז' אינם שיגרתיים. הם תוססים, צעירים ומרעננים ממש כמו יום שופינג מהנה".

מחיר: 35 ₪ | להשיג בפארמים ובמכוני הטיפוח, במרכזי הציפורניים ואצל המניקורסטיות וטכנאיות הציפורניים ברחבי הארץ.

קולקציית צבעי המים – Essie Pro

אפקטים עדינים. גוונים מלאי חיים. יופי טהור. אססי פרופסיונל נרגשים להכריז על השקתה של קולקציית Silk Watercolor. כאוטוריטה המקצועית בתעשיית האופנה בכל הקשור ללקים וצבעים לציפורניים, הגוונים הטהורים והאיכותיים האלה מגלמים את התשוקה של אססי למיומנות אמנותית, למגמות אופנתיות וליצירתיות שהודפת את הגבולות. הקולקציה הזו, אותה ניתן להשיג במכוני יופי בלבד, של צבעים הניתנים לבנייה ולמשיחה בשכבות, נפרדת באופנתיות מהקרמים המסורתיים, בהוסיפה ממד רך לכל פלטת צבעים מקצועית. תוספת של טאץ' אמנותי לעיצובי הציפורניים ברוחם של סזאן ו-ואן גוך, עם רמה חדשה לחלוטין של וירטואוזיות. צבע שקוף וזוהר שניתן לערבוב הופך את האפקטים של צבעי מים לפשוטים וקלים לביצוע; גוונים חופפים יוצרים מערך צבעים עשיר ועומק אינטנסיבי.

כמחווה לבדי המשי והשיפון העדינים והאיכותיים, המצוירים בעבודת יד, שמרחפים על מסלולי תצוגות האופנה, הקולקציה חסרת התקדים הזו של תשעה גוונים משחררת את הגאונות היצירתית של כל אמן/ית ציפורניים. הפורמולה הזוהרת מעודדת את אנשי המקצוע להרחיב את הטכניקה שלהם עם עיצובים מורכבים וסוגים חדשים של קישוטים. עם השמות של הגוונים השואבים השראה מההתנגשות המרתקת בין עולמות האמנות והאופנה, צבעי המים האלה, ללא ספק, יטביעו את חותמם הצבעוני על דפי ההיסטוריה של אמנות הציפורניים.

העצה של אססי פרופסיונל: הכיני את בד הקנבס שלך עם שתי שכבות של white page לפני שאת מתחילה לשחק עם העיצוב של צבעי המים.

הקולקציה מציעה 9 גוונים:

  • white page – הכול אפשרי. התכונני להטביע את חותמך עם הלבן הבהיר ומלא החיים הזה.
  • point of blue – תסתכלי על העולם דרך העדשות של האירוס הכחול החלומי הזה ותקבלי פרספקטיבה אופנתית.
  • pen & inky – רוצה ליצור מראה ייחודי משלך? תנצלי את העתודות המענגות של הכחול-ירקרק הגראפי הזה.
  • love sheen – תרחפי על ענן של אהבה מתוקה עם הגוון הנוצץ הזה של ורוד פלרטטני. אוי .
  • highest bidder – עשיר, אסרטיבי ונחוש ללא חת, הארגמן העשיר, העמוק הזה אוהב לנצח – תמיד.
  • muse, myself – מבריק. יצירתי. כריזמטי. פרי ההדר המפתה הזה הוא כל ההשראה לה את זקוקה.
  • no shrinking violet – הכוח העוצמתי של האולטרה-סגול הלוהט הזה מוכיח שיופי ענוג הוא כוח שיש לקחת אותו ברצינות.
  • blush stroke – קסם שובה לב. טכניקה מקצועית. האדום-שני הנועז הזה מעלה את הפלרטוט לדרגת אמנות.
  • art new-beau – אהבה אמיתית או אמן הפיתוי? למי אכפת? את תתאהבי בלהבה הכתומה והנצחית הזו בכל פעם מחדש.

מחיר : 56 ₪ | תכולה: 13.5 מ"ל | להשיג במכוני יופי מקצועיים ונבחרים

מוצרים חדשים לפנים מסדרת חמאת השיאה – L'OCCITANE 

חמאת שיאה – אחת מהמתנות הנפלאות שהטבע מעניק לנו- בתחילת 1980 L’OCCITANE הייתה אחת ממעבדות הקוסמטיקה הראשונות אשר פיתחו סידרה שלמה של מוצרי טיפוח לעור המכילים חמאת שיאה.

לפני 30 שנה ניתן היה לקנות את חמאת השיאה אך ורק בשווקים מקומיים באפריקה. היום, למעלה מ-15,000 נשים עובדות בתעשייה זו. חמאת השיאה הפכה למרכיב חיוני עבור L’OCCITANE ועזרה, בעקבות סחר הוגן, לפלס דרך לחופש כלכלי עבור הנשים בבורקינה פאסו. שותפות מסוג זה אפשרה לאיגוד האזורי לייצר חמאת שיאה אורגנית ואיכותית ביותר.

חמאת שיאה המיוצרת באופן מסורתי עשירה באומגה 6. למולקולות אלו תכונות מיוחדות העוזרות בהענקת לחות והזנת העור. מעבדות L’OCCITANE פיתחו מספר פורמולות לטיפוח עור הפנים אשר מכילות בדיוק את הריכוז המתאים של חמאת שיאה בכדי לטפל בצרכים של סוגי עור שונים ולספק נוחות והגנה בכל מצב.

L’OCCITANE פיתחה פתרון עבור עור יבש ורגיש אשר חשוף לסביבה אורבנית ומשיקה שני מוצרים חדשים מסדרת חמאת השיאה לטיפול וטיפוח עור הפנים:

שמן פנים חמאת שיאה – SHEA FACE COMFORTING OIL

לאוקסיטן שמן חמאת שיאה לפנים
שמן חמאת שיאה לפנים

שמן לטיפוח עור הפנים המועשר ב-5% חמאת שיאה- הפתרון החדש לטיפוח העור, שמקורו בטבע, מציע איזון חדש בין הזנה לשיקום ובין הגנה והנאה לכל החושים.

מספר טיפות הן כל מה שצריך עבור תחושה מיידית של נוחות. השמן בעל פורמולה המורכבת מ- 100% שמנים צמחיים מהטבעי, מסייע להזין ולהרגיע עור רגיש ויבש מאוד, מפחית אדמומיות ומעניק רכות לעור. השמן בעל מרקם עדין עם גימור יבש, נספג בשניות ולא מותיר תחושת שמנוניות על העור.

הפורמולה מבוססת על שני שמנים טבעיים: שמן שיאה (בריכוז 5%), בעל סגולות מזינות ייחודיות ושמן מרולה, בעל מרקם עדין וסגולות נוגדות חמצון. השמן שיאה לפנים נספג לתוך העור ומספק פעולה אופטימלית: מזין ומשקם את העור העירוני, החשוף לנזקי סביבה, מזין ומרגיע אותו.

לאחר חודש, עוד הפנים מרגיש: 79% רגוע* ו- 82% חזק יותר*
* בבדיקה של 31 נסייניות
מחיר: 159 ₪ | תכולה: 30 מ"ל

תחליב לחות חמאת שיאה – SHEA FACE SOOTHING FLUID

תחליב לחות לפנים המכיל חמאת שיאה של לאוקסיטן
תחליב לחות לפנים

נוזל לחות מרגיע לפנים המספק הגנה יומיומית משולשת!

מוצר יוצא דופן בזכות פורמולה המכילה מרכיבים מגנים (פקעות ורדים וציפורני חתול) בשילוב עם חמאת שיאה (5%).  נוזל הלחות מסייע להרגיע את העור ולהגן עליו מפני גורמים תוקפניים הנמצאים בסביבה. מסייע בהזנת עור פנים יבש ומשמש כקו ההגנה הראשון של העור ומסייע בחיזוק ההגנה הטבעית של העור בכל יום מחדש.
חיוני במיוחד לעור רגיש או מוחלש כתוצאה מהחשיפה לסביבה מזיקה, שעלולה לגרום לתחושה של עור מתוח, אדמומיות ותחושות של עקצוץ או צריבה.

הודות לתהליך עיקור מהיר של מוצרי קוסמטיקה (תהליך הכרוך בחשיפה לטמפרטורות של עד 149 מעלות צלזיוס ואחריה קירור מיידי על מנת להבטיח

שהאפקטיביות של המרכיבים הפעילים נשמרת) המוגן ע"י פטנט** בו השתמשה המעבדה של L’OCCITANE, הפורמולה החדשה נטולת חומרים משמרים ומעניקה את אחד הדברים הבסיסיים והחיוניים על מנת להרגיע עור רגיש ולהגן עליו. כדי להבטיח שהנוזל יישמר במצבו המושלם, המוצר ארוז בסביבה סטרילית לחלוטין, מוגן מזיהום חיצוני. טכנולוגיית הסטריליזציה בשילוב עם אריזה הרמטית ייחודית, מגנות על הפורמולה אחרי כל שימוש בה.

לאחר השימוש העור מרגיש:  94% רגוע יותר* | לאחר חודש 81% העידו כי האדמומיות פוחתת* ו-87% העידו כי תחושת חוסר הנוחות פוחתת*.
* בבדיקה של 31 נסייניות

** פטנט בתהליכי רישום בצרפת

מחיר: 179 ₪ | תכולה: 40 מ"ל | להשיג ברשת חנויותL'OCCITANE  ברחבי הארץ ובאתר www.loccitane.co.il

סדרת המייק-אפ TRUE MATCH- לוריאל פריז

מייקאפ טרו מאץ של לוריאל"מאחורי העור של כל אחד ואחת מאתנו קיים סיפור המשתקף בעור הפנים שלנו. זוהי ההבנה של לוריאל פריז, מציע את מומחיות שלה כדי להעניק לעור הפנים של כל אישה מראה מדהים", כך לדברי Yann Joffredo , סגן נשיא לוריאל פריז העולמית.

מייק-אפ טרו מאצ': העור שלי – הסיפור שלי
סדרת מייק-אפ טרו מאצ' מעניקה מראה אחיד וטבעי בהתאמה מושלמת לגוון ומרקם עור הפנים. בכדי להגיע למיזוג והתאמה מושלמת לעור הפנים, בלוריאל פריז פיתחו פורמולה חדשה המתאימה עצמה בדיוק רב ככל האפשר לגוון העור. עם מבחר של 13 גוונים, סדרת טרו מאצ' חוגגת ומפארת את היופי שבצבעי העור השונים.

3 הסודות של True Match בפורמולה החדשה:

  1. פיגמנטים מתקדמים לעור פנים זוהר וקורן יותר מבעבר: הודות ל-3 צירופים חדשים, המשלבים מיקרו-פיגמנטים היברידיים ו- pearlizers, טרו מאצ' מתאים עצמו לגווני העור השונים תוך שמירה על מראה טבעי ומחמיא. בעוד הפיגמנטים ההיברידיים מעניקים אינטנסיביות ושקיפות, הפרלייזרים מציעים פעולה משלימה, ומאפשרים להשיג את תתי-הגוונים החמים, הקרים או הניטרליים האפקטיביים ביותר.
  2. שמנים למיזוג מושלם עם העור: הודות לתמהיל מהפכני של 4 שמנים איכותיים, המרקם מסייע להעשיר את הצבע ע"י שיפור איכות מריחת המייק-אפ ומבטיח פיזור אחיד ומושלם של הגוון, לשימוש קל ונוח במיוחד.
  3. החדרה משופרת של לחות, לתחושה נינוחה במיוחד: כמו קרם לחות עשיר, הפורמולה החדשה מכילה שילוב של גליצרין, ויטמין E ו-ויטמין 5B ומעניקה נוחות מרבית. ולחות עד ל- 24 שעות. השימוש ב-True Match מותיר את העור חלק ורך יותר ומפחית מראה פגמים.

התוצאה: גוון עור אחיד, קורן וזוהר יותר בהתאמה מושלמת לכל אחת!

תכולה: 30 מ"ל | מחיר מומלץ לצרכן: 182 ₪ | להשיג את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, בפרפומריות המובחרות, ובאתרים נבחרים

דיאודורנט Garnier Mineral – 5 Protection

גרנייה-דאודרנט-מינארל-ספריי-פרוטקשין-קיץ, סתיו, חורף ואביב, ההזעה מתרחשת מדי יום ובכל עונה. גורמים שונים משפיעים על הזיעה, החל מהרגלי תזונה שלנו וכלה בגנטיקה. הזעה היא תהליך פיזיולוגי טבעי החיוני לחיינו ולגופנו, אליו מתלווים גם לעיתים ריחות לא נעימים.

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה מציג סדרת דאודורנטים Garnier Mineral – 5 Protection המעניקה 5 הגנות במוצר ללא סימן על העור ועל הבגדים, יעילות למשך 48 שעות ומותאמת לצרכיה של כל אחת.

סדרת הדאודורנטים Garnier Mineral – 5 Protection הפיתרון לכתמים הלבנים על החולצות, מכילה רכיב מינרלי מסלע וולקני עם יכולת ספיגה עצומה- עד פי 5 יותר מטלק. מותירה את העור יבש ורך למגע, ללא אלכוהול, ללא פראבן.

התוצאה- עד 48 שעות של הגנה, העור נושם והתחושה יבשה לאורך כל היום .

מומלץ לצרכן: ספריי – 26.70 ₪, רול און – 26.70 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

 

 

חכמים בשמש ב-5 ש"ח בקופיקס

על חשיבות ההגנה על העור מפני השמש אין צורך להרחיב, אך מהיום אפשר לעשות זאת במחיר אטרקטיבי במיוחד. "סופר קופיקס" מציעה את תחליב ההגנה NOVO ב-5 שקלים בלבד!

תחליב ההגנה של NOVO   מספק הגנה רחבה מפני קרני השמש –  SPF 50, הוא עמיד במים, מגן מפני קרני UVA+UVB  ומיוצר ללא פארבנים, ומתאים לשימוש גם לילדים.

תחליב ההגנה  של NOVO עומד בתקינה החדשה של משרד הבריאות לגבי הגנה UVA/UVB

מחיר: 5 ₪ (30 מ"ל) |  להשיג בסניפי רשת "סופר קופיקס" ברחבי הארץ

תחליב הגנה NOVO סופר קופיקס

קרם לחות לקיץ עם מגן SPF 30 – הרבלייף

מידי שנה, עם חזרתו של הקיץ, הריטואל חוזר על עצמו – בתחילת הקיץ כולנו חיוורים ולבנבנים ועם סיומו אנחנו מפגינים עור שזוף בצבע שוקולד. לא תמיד התהליך בריא וכולנו מודעים לכך  שהחשיפה לשמש איננה בריאה ויכולה לגרום לנזקים חמורים לעור הפנים, נזקים שלעתים הינם בלתי הפיכים ולא ניתנים לתיקון.
בכדי למזער את נזקי השמש ובעיקר לפנים מומלץ וכדאי להשתמש בקרם פנים בעל מסנני קרינה, הקולטים את הקרינה אליהם ונספגים בשכבה העליונה של העור.

לקראת הקיץ מציעה חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, קרם לחות מגן  SPF 30 מסדרת SKIN. קרם הלחות הינו עמיד ומשאיר את העור חלק ורך. הקרם מספק הגנה רחבה מפני קרני השמש UVA/UVP ומסייע בהפחתת מראה של קווים דקים וקמטים בתוך 7 ימים בלבד. הקרם מכפיל את הלחות בעור במשך שמונה שעות.

מומלץ למרוח את הקרם מידי יום בבוקר, כחלק משגרת טיפוח, לאחר ניקוי הפנים בחלב פנים, ריענון במי פנים, מריחת סרום וג'ל עיניים ממצק. קרם לחות מגן SPF 30 נבדק דרמטולוגית.

מחיר: 217 ₪ (כמות: 50 מ"ל) | להשיג בטלפון: 03-9431155, בדוא"ל: [email protected]  – באתר החברה: http://herbalife.co.il

קרם הגנה מהשמש של הרבלייף מסדרת SKIN

The Creamy Mattes by COLOR SENSATIONAL – מייבלין ניו יורק

בישראל, כמו בכל העולם, שפתונים בגימור מאט הם הטרנד הנכון והשולט בעונה זו. אם בעבר גימור השפתונים הקלאסי היה מבריק, נדמה שעכשיו ההיפך הוא הנכון. עולם האופנה והאיפור שואב השראה מבדים דוגמת קטיפה, ומפלאי הטבע כגון עלי הכותרת הצבעוניים והרכים של הוורד; כל אלה מתהדרים בגימור מאט, ובצבע עמוק במיוחד. שפתיים במראה מאט נראו בכל תצוגות האופנה לאביב קיץ 2016: החל מהכשרונות העולים של ניו-יורק, כמו פאבליק סקול ו-ווס גורדון, ועד לבתי האופנה הגדולים והוותיקים כמו פראדה ודולצ'ה וגבאנה.  ובתוך כל זה קשת הגוונים מתרחבת והופכת אינטנסיבית ונועזת יותר.

שפתון המאט העניק לדוגמניות במסלולי האופנה מראה בעל נוכחות אך חסר מאמץ, ומיהרנו לאמץ את הטרנד. חיפשנו שפתון שיעניק לנו מראה חושני בגימור מאט מושלם עם גוון עמוק ואטום, מבלי לוותר על תחושה נעימה ולא מייבשת בשפתיים. היום, נקבע רף חדש.  מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק הופך את השימוש בשפתונים בגימור מאט לנעים וקטיפתי, כשמם כן הם, ומשיק את  סדרת שפתוני קולור סנסשיונאל קרימי מאטס. הפורמולה הקרמית החדשה אומרת 'כן' למראה האופנתי בגימור המאט, ו'לא' לתחושת האי נוחות!

שפתוני מייבלין ניו-יורק

COLOR SENSATIONAL CREAMY MATTES של מייבלין ניו יורק לוקחים את צבעי המאט המהממים לרמה חדשה של קטיפתיות. הפורמולה של שפתוני המאט במרקם הקרמי של קולור סנסשיונאל, מצליחה לשלב מראה בעל נוכחות בגימור מאט וגוונים נועזים, מבלי לייבש את השפתיים. למעשה, הפורמולה מציגה את האיזון המושלם בין שמנים המעניקים לחות, פיגמנטים אינטנסיביים המדגישים צבעוניות נועזת ואבקות היוצרות גימור מאט מפתה.

הפורמולה הינה שילוב של:

  • שמן זרעי שומשום, מרכיב הידוע כמלחח ומזין את השפתיים.
  • פיגמנטים עשירים המעניקים את הצבע האינטנסיבי ביותר, ומוסיפים אדג' חצוף, מושך ומפתה לכל מראה
  • התוצאה: מבחר מרשים של 6 גוונים אופנתיים המציגים פורמולה קרמית, שומרים על תחושה נעימה ורכה בשפתיים בגימור מאט מפתה.

בסדרת קרמי מאט קולור סונסשונאל 6 גוונים – מניוד טבעי ועד גוון יין עמוק, ביניהם תוכלו למצוא את הצבע הנכון לכן ליצירת לוק אופנתי מנצח:

  • Nude Embrace
  • Rose Rush
  • Magnetic Magenta
  • Siren in Scarlet
  • Daring Ruby
  • Divine Wine

סדרת תכשירי ההגנה מהשמש של רשת SACARA

המודעות לנזקי השמש גוברת ואין זה סוד כי חשיפה ממושכת לשמש גורמת לפיגמנטציה(כתמים) בעור, שמביאים לנזקים בטווח הארוך מה שגורם להזדקנות מוקדמת של העור ואלו הנזקים שמתייחסים לצד האסתטי בלבד.  על מנת למנוע מצבים כאלו ואחרים, מומלץ לעשות שימוש בתכשירי הגנה.

סדרת תחליבי ההגנה של רשת SACARAרשת האיפור והקוסמטיקה SACARA, מציעה סדרת תכשירים להגנה מפני קרני השמש, בעלי הגנה גבוהה במיוחד מקרני UVA + UVB ולפי התקן האירופאי המחמיר UVA Balance, הנספגים באופן מידי, בעלי מרקם קליל ומונעים תחושת דביקות.

בסדרה קיימים שלושה תכשירים :

  • קרם הגנה לפנים 50 SPF – קרם פנים להגנה מקרינת השמש, מותאם לעור עדין בהיר, אינו צורב בעיניים  ומועשר בוויטמין E. מעניק הגנה מפני נזקי שמש, מסייע במניעת נזקי עור ומעשיר אותו בלחות. בנוסף, מכיל אלוורה להרגעת העור ונספג במהירות. מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ₪  ל- 60 מ"ל
  • תחליב הגנה 30 SPF- תחליב הגנה להגנה מקרני השמש, עמיד במים, מותאם לעור עדין במיוחד, מועשר בוויטמין E ובפרו ויטמין B5, למניעת חמצון והזדקנות העור. מעניק הגנה מפני נזקי שמש, מסייע במניעת נזקי עור ומעשיר אותו בלחות. בנוסף, מכיל אלוורה להרגעת העור ונספג במהירות. מחיר מומלץ לצרכן: 24.90ש"ח  ל- 150מ"ל
  • ספריי שקוף להגנה מקרינת השמש 50 SPF – ספריי הגנה בנוסחה חדשנית שנספג במהירות. הספריי אינו דביק ומאפשר כיסוי אחיד ללא צורך במריחה. מתאים לכל סוגי העור ומספק הגנה לעור בהיר ביותר. המוצר הינו היפו אלרגני, עמיד במים, נבדק דרמטולוגית ומסייע במניעת נזקי עור. הספריי עשיר במרכיבי הרגעה וטיפוח להעשרת העור בלחות וכן מועשר בוויטמין E אשר מזין את העור בלחות. מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪  ל-200 מ"ל

ג'ל אלוורה- ג'ל אלוורה להרגעת העור לאחר החשיפה לשמש. הג'ל מועשר בתמצית צמח האלוורה הטבעית. בנוסף, הוא מסייע בהרגעת העור מפני כוויות, גירויים, גרד, אדמומיות, עקיצות וכו'. מתאים לשימוש בכל שעות היום. מתאים לכל סוגי העור. מחיר מומלץ לצרכן: שפופרת 100 מ"ל, מחיר: 9.90 ₪ ועכשיו במבצע 6.90 ₪ לחברות מועדון ומצטרפות חדשות .  צנצנת 250 מ"ל, מחיר: 19.90 ₪

להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובה אחת

  1. יש דוגמיות ? אני חברה בקבוצת הפייסבוק: Beauty with Joy365 מועדון נסייניות קוסמטיקה, טיפוח ויופי , ולא ראיתי את הדוגמיות שם עדיין

אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X