fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – יולי 2018

סדרת אולטרסול עם ההגנה המוגברת במיוחד SPF50+ של ד"ר פישר מתרחבת

יש לי בבית מגירה בשירותי אורחים שמלאה רק במוצרי האולטרסול של ד"ר פישר. אני מהאלה שהפרסומות על סרטן העור מלחיצות אותם, ויותר מזה – אני פשוט לבנה ובד"כ לא משתזפת אלא נשרפת ואני חייבת הגנה גבוהה. הילדים שלי יצאו לבנים גם הם ואני אפילו לא יודעת להגיד אם הם נשרפים או משתזפים בשמש כי כשהם יוצאים לשמש זה לרוב עם קרם הגנה על הפנים והגוף. אני חייבת גם להתוודות שמלבד היותנו זקוקים להגנה מהשמש, אין כמו ריח של קרם הגנה. ברגע שמורחים קרם הגנה – מרגישים כאילו אנחנו נמצאים בחופשה וזה בעיקר בגלל הריח. הדבר היחיד שאני אישית פחות אוהבת במקדמי הגנה זה שהם מגיעים לרוב כתחליב/קרם לבן ואז לוקח מלא זמן למרוח אותו בצורה שהוא נספג טוב בעור ולא משאיר סימנים. לילדים כבר היה לי ספריי הגנה שקוף (ואפילו כזה בצבע כחול שגם לגדול שלי להתלהב ולרצות עוד יותר להתמרח), ועכשיו יש גם לנו – המבוגרים.

במעבדות המחקר של ד"ר פישר פתחו את סדרת SPF50+ בעלת ההגנה הגבוהה ביותר בהצתאם לרגולציה, המספקת הגנה גבוהה ורחבה מקרני השמש (UVB+UVA) ואף מסייעת בהגנה מפני קרינת IR (מודה שלא ידעתי מה זה קרינת IR וחיפשתי בגוגל – אז למי שלא יודעת כמוני, מדובר בקרינה אינפרה-אדומה/קרינה מחממת, כמו שמרגישים ביום חורף קר כשיוצאים לשמש והיא מחממת אותנו. מסתבר ש-50% מקרני השמש הן קרני IR).

סדרת המוצרים הזאת כבר קיימת, אך הוציאו עכשיו 2 מוצרים חדשים: ספריי שקוף SPF50+ בטכנולוגיית התזה רציפה למבוגרים ולילדים. מסתבר שלפי מחקים, אנשים מעדיפים שילוב של הספריי השקוף וטכנולוגיית ההתזה בקטגוריית מוצרי ההגנה מהשמש.

והנה כמה אותיות קטנות שלקחתי מהאתר של ד"ר פישר:

  • תכשירי הספריי מיוצרים בטכנולוגיית PURE SPRAY של ד"ר פישר המאפשרת התזה רציפה ללא גז, לכיסוי מרבי, מהיר ואחיד בכל זווית ובאופן יעיל, חסכוני, ידידותי ובטוח יותר למשתמשים ולסביבה.
  • עמידים מאוד במים.
  • ללא פראבנים.
  • סנסיטיב – מותאמים לעור רגיש, נבדקו דרמטולוגית.
  • נמרחים בקלות, נספגים במהירות ומעניקים תחושת רעננות לעור.

מחיר: 59.90 ₪ (200 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארמים והשיווק

AHAVA משיקה שתי מסכות בד חדשות לטיפול בסימני הגיל: Age Control Even Tone & Brightening Sheet Mask ו-Beauty Before Age Uplift Sheet Mask

אם יש טרנד שתופס תאוצה בשנתיים האחרונות, זה ללא ספק יהיה מסכות. יש מגוון מסכות – מסכות בד חד פעמיות, מסכות זהב וכמובן מסכות בוץ. אישית אני מעדיפה מסכות בד ומסכות בוץ/חימר לשימוש ביתי. את כל מסכות הפלא כדוגמת מסכת זהב, מסכת פירות וכו' – אני מעדיפה לשמור לפינוקים אצל הקוסמטיקאית שלי. בבית, תנו לי מסכה פשוטה לתפעולה, שעושה את העבודה בכמה שפחות זמן.

לא מעט אני כותבת כאן על מוצרי AHAVA. באמת שאני אוהבת אותם. קרמי הידיים שלהם זרוקים אצלי בכל פינה אפשרית (במשרד, תיק, אוטו, ליד המיטה…), ועכשיו, כשיש להם מסכות חדשות – תהיו בטוחות שאני אתנסה. בחודשים האחרונים הם הוציאו 2 סוגי מסכות, הראשונה – מסכת בוץ בצנצנת שעליה כתבתי אי שם באפריל והשניה מסכת בד חד פעמית שעליה אספר היום.

יש לציין כי קיימים 2 סוגים של מסכות בד, כאשר את אחת מהן יש לי ובה השתמשתי כ-3 פעמים מאז תחילת יוני (למרות שאני מסרבת להאמין שבגיל 36 צריך כבר להתחיל להשתמש במסכות לטיפול בסימני הגיל).

מכיוון שבעבר כתבתי בבלוג על כמה וכמה מסכות בד, אני רק ארענן את זכרונכן שמדובר בטרנד קוראינו שהלך ותפס תאוצה בכל המקום וגם כאן אצלנו. הצרכניות (וגם הצרכנים) נהנים להשתמש במסיכת בד כי קל להשתמש בה וכי היא מספקת את התוצאה ולרוב לא משלמים עליה הרבה כסף.
בדומה למסכת הבוץ שעליה כתבתי בעבר, מסכות הבד של AHAVA מכילות את ה-Osmoter™  – תמצית המינרלים הטבעיים מים המלח, פטנט רשום שלAHAVA  בשילוב תמציות בוטניות נוספות היוצרות יחד נוסחת אנטי אייג'ינג מנצחת. הטכנולוגיה של מסכות בד מאפשרת להגיש לעור כמות מרוכזת ומדודה, מוכנה מראש, של מינרלים, ויטמינים ותמציות בוטניות במטרה לתת מענה מהיר ונראה לעין לסימני גיל באופן מתאים לקוד הטיפוח שלנו.

Age Control Even Tone & Brightening Sheet Mask – אייג' קונטרול מסכה לחידוש גוון העור

מסכת בד המיועדת לאיחוד גוון העור ומכילה ריכוז עשיר של סרום Osmoter™ , תמצית המינרלים הבלעדית ל- AHAVA  בשילוב תמציות ממקור בוטני לשיפור מראה עור שניזוק מפגעי שמשואקלים ולהחייאת עור עייף. המסכה מועשרת בחומצה היאלורונית, ואצת דונליאלה סלינה להחלקת מרקם העור ותמציות תה ירוק, תפוז וזית הפועלות יחד ביעילות לשיפור המראה הכולל של העור שנראה נפלא – עם כל שימוש.

התועלות לעור:

  • הבהרה ואיחוד גוון העור – חומצה סיטרית, תמציות תפוז עשיר בויטמין C ונוגדי חמצון.
  • ליחוח וריכוך עור חסר לחות – חומצה היאלורונית ו- Osmoter™.
  • החלקה ושיקום עור עייף, עמום שהושפע  מפגעי שמש אקלים וסביבה – תמצית דונליאלה, תמצית שמן זית ותמצית תה ירוק.

המסכה ידידותית לעור, נטולת פארבנים, פתאלטים וסולפאטים ומתאימה לכל סוגי העור.

אופן השימוש: יש להשתמש במסכה על עור פנים נקי. לפתוח בעדינות את קיפולי המסכה, להתאים ולהדק את המסכה לפנים ולהשאיר למשך 15-20 דקות. לתועלות מרבית, מומלץ להסיר את המסכה ולעסות את שיירי הסרום לתוך העור.

Beauty Before Age Uplift Sheet Mask – מסכת בד למיצוק וחיזוק העור

שילוב רב עוצמה של מינרלים וביוטכנולוגיה –  Metabiotics™ ו- Osmoter™, המסייעים להשיב את מוצקות הנעורים לתווי הפנים.

המסכה עשירה במרכיבים הפועלים למיצוק והחלקת העור. מכילה מרכיבי Super Foods – גוג'י ברי, ויטמינים, חומצה היאלורונית ונוגדי חמצון המזינים את העור באופן מידי ומעניקים לו רכות וחיוניות למראה עור צעיר ומחודש – עם כל שימוש. כמו המסכה הקודמת, גם זו ידידותית לעור, נטולת פארבנים, פתאלטים וסולפטים ומתאימה לכל סוגי העור.

התועלות לעור:

  • מיצוק ומתיחה:, Metabiotics™  Osmoter™.
  • מחליקה ומחדשת את מרקם העור: צורן, גוג'י ברי .
  • לחות: חומצה היאלורונית, Osmoter™  , תמצית מעץ הלגש

אופן השימוש: יש להשתמש במסכה על עור פנים נקי. לפתוח בעדינות את קיפולי המסכה, להתאים ולהדק את המסכה לפנים ולהשאיר למשך 15-20 דקות. לתועלות מרבית, מומלץ להסיר את המסכה ולעסות את שיירי הסרום לתוך העור.

אני משתמשת במסכות אלו כבר מתחילת יוני, כחודש וחצי. השתמשתי ב-3 מסכות עד כה: פעם אחת ממש כשקניתי, פעם שניה באמצע החודש ביום הולדת שלי ופעם שלישית ממש בבוקר ששי האחרון לפני מסיבת הסיום של הגדול שלי בגן. אני לא יכולה להגיד אם בוודאות היא מיצקה את הפנים כי אני לא חושבת שהפנים שלי נפולות או זקוקות למיצוק. אני כן יכולה להגיד שהיא נותנת מראה זוהר, קורן ונקי. העור היה נעים ממש, לח (אבל לא ברמה שסותם נקבוביות או עושה מראה שמנוני עם איפור). כן הרגשתי שהעור יותר מתוח ונראה טובה אז אני מאמינה שהחומר ההיאלרונית עשתה את שלה. סה"כ אני מרוצה. המחיר לא היה כ"כ יקר בשביל 6 מסכות שמגיעים במארז ואין ספק שהיה מפנק לשכב במיטה עם מסכה על הפנים ולהתפנק איזה רבע שעה.

מחיר: 125 ₪ (מארז עם 6 מסכות חד פעמיות) | להשיג ברשת חנויות AHAVA, ברשת סופר-פארם, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובבתי מרקחת נבחרים.

סומק בגוון ורוד סוכריה של בועז שטיין

אם יש משהו שאני פחות אוהבת לעשות בלחות המעיקה של הקיץ זה להתאפר. אך מכיוון שבכל זאת אני מרגישה את הצורך להראות מתוקתקת (אפילו במעט) כשאני יוצאת מהבית לעבודה או לסידורים, אין כ"כ ברירה. לרוב תמצאו אותי עם קרם הגנה, מייקאפ, פודרה, מסקרה וסומק. יש ימים שאפילו את כל אלה אני לא שמה ואני מסתפקת בפודרה ומסקרה. מאז שהכירו לי את הסומק החדש של בועז שטיין בגוון סוכריה – אין יום שאני בלעדיו.

את בועז שטיין המאפר המקצועי ובעל מותג איפור מקצועי אין צורך להציג, אבל את הסומק החדש שהוא הוציא ממש עכשיו – דווקא כן.

אז תכירו את הסומק בגוון ורוד מתקתק המזכיר צבעי סוכריה – בלאש 05. הוא מעולה לאיפור קליל, טבעי ויומיומי דווקא בימים לוהטים כמו שיש לנו בחודשי הקיץ. אני מאוד אהבתי את המרקם שלו. הוא לא כבד מדי ובאמת נותן תחושה קלילה על העור ומראה אחיד ונעים. יש להזהר עם הכמות ששמים על הלחיים כי בפעם הראשונה עפתי על עצמי ונראתי כמו בובה או כדמות תיאטרלית.

הסומק מגיע באבקה דוחסה, במרקם מאט נטול ברק או נצנוץ (מושלם לבעלות עור שומני כמו שלי, במיוחד בימי לחות זוועתיים), ובאריזה תמצאו גם מראה ומברשת קטנה (פתרון נהדר לנסיעות, על אף שאני מעדיפה להשתמש במברשת הסומק שלי כשאני בבית).

מחיר: 99 ₪ (5.2 גרם) | להשיג במרכזי מקצועיים, אצל קוסמטיקאות ובפרפומריות ברחבי הארץ

סומק בלאש 05 בגוון ורוד סוכריה של בועז שטיין

אם בבועז שטייין עסקינן, אז שימו לב למוצר הגאוני והחדש שיצא – היילייטר גלאם

בחודש מאי האחרון השיקה הכוכבת קים קרדישאן מוצר הייליטר חדש שייחודו בעובדה כי הוא מוצע לראשונה בקרם ולא כמקובל באבקה. תכלית התמרוק להעצים את קווי המתאר של הפנים.

אם בעבר ההלייטרים הוצעו במרקמי אבקות שהרי הדור החדש שלהם מאפשר לבצע הארה גם במראה מתכתי יוקרתי באמצעות קרם המבטיח שכבה אחידה ובוהקת במיוחד.

"הדור החדש של האיילטרים מוצע בקרמים דחוסים ולחותיים הנוחים למריחה ובעיקר ניתנים לשליטה וריסון", אומר גורו המייקאפ בועז שטיין. "את הדור הראשון פורץ הדרך של אבקות בוהקות ששימשו לנקודות הארה על כל אזור בפנים כולנו כבר מכירים. האבקות לרוב נטולות צבע ומעניקות נגיעות של ברק בוהק קריסטלי מרהיב במקום עליו הן מונחות.  הדור החדש מציע שדרוג של האבקות האהובות והן מוצעות בגוונים מטאליים (זהוב, מתכתי, ורדרד, תכלת, ברונז וכד') סופר בוהקים שיהפכו כל איפור לגלאם הורס. הגלאם המטאלי ישמש אתכן על השפתיים, עצמות הלחיים, עצם האף, מחשוף…רק תבחרו, וחשוב לזכור כי במקרה של מוצר זה (כמו בדומה למוצרי איפור אחרים)  "פחות זה יותר" והימנעו משימוש על אזורים שסימני הגיל ניכרים עליהם".

יש רק בעיה אחת – מכיוון שזה מוצר חדש דנדש שממש בימים אלו יצא…אין עליו יותר מדי מידע. מבטיחה לעדכן אתכן בקרוב מאוד אודות המוצר, אך לבינתיים אספר לכן שניתן להשיג אותו במרכז של בועז שטיין, הוא עולה 89 ₪ ונראה כך:

היילייטר קרם של בועז שטיין

Neon Earth Collection – קולקציית קיץ 2018 של ORLY

אני ממש אוהבת את הלקים של אורלי ובכלל אוהבת מהדורות קיץ כי לרוב זה אומר שהן הולכות להיות הרבה יותר נועזות וצבעוניות. לרוב אני קונה לק ג'ל ועושה לעצמי בבית אבל מדי פעם אני גם מתפנקת בלק רגיל, והפעם הלק היה ממש שווה את זה.

בקולקציית הקיץ החדשה של ORLY הם מגלים לנו מחדש את קסמו הבלתי נשלט של כדור הארץ, והוא למעשה מהווה את ההשראה המרכזית לפיתוח 6 גווני הלק המוצעים לקיץ זה. הפלטה מציעה גוונים של אדום וכתום עם נגיעות זהובות בטקסטורה נוצצת ומבריקה. חלקן אף סאטניות בוהקות בדרגת כהות בינונית עד בהיר. הגוונים מנוגדים, חלקם שקטים ושלווים בדומה לשעת השקיעה במדבר השקט ובהשראת החול הזהוב והקסום. הגוונים התוססים והמבעבעים נבחרו בהשראת השכבות הססגוניות של סלעי הקניון ובהשראת גוון הלבה הבוערת והרותחת בהרי געש הפעילים בכדור.

כמקובל, גם הפעם שמות הגוונים זכו לכינויים המתכתבים עם נושא הקולקציה: "חול הזמן" – Sands of Time, "עמק האש" – Valley of Fire, "ורד המדבר" –Desert Rose,  "שקיעה לוהטת" – Blazing Sunset, "שעת הדמדומים" – After Glow ו-"אבק הירח" Moon Dust.

"הגוונים המוצעים בקולקציה יוצרים איזון נעים בין גוונים תוססים חמים ודומיננטים עבור נשים המעדיפות גווני לק בעלי נוכחות עוצמתית בלתי מתפשרת, לעומת גווני חול זהובים ושקטים בטקסטורות מטאליות בוהקות להעדפתן של נשים סולידיות יותר", מסבירה חני אטיאס מדריכה ראשית ב"אורלי" ישראל.

דרך אגב, אני השתמשתי בלק לפדיקור והוא נשאר כבר שבועיים על הרגל ללא קילוף אחד ועדיין מבריק ויפה. למי שגם בתחום החותמות על הציפורניים, אני משתמשת בו גם לזה והוא נשאר מבריק, יפה וכמובן את נראת מטופחת.

מחיר: 40 ₪ (18 מ"ל) | להשיג במכוני הציפורניים ואצל המניקוריות ברחבי הארץ

קולקציית קיץ 2018 של אורלי
צילום: אלון גנון

SportsDEO – סדרת הדיאודורנטים ללא אלומיניום של חלאבין מתרחבת

עד לפני חודש וקצת לא השתמשתי בדיאודורנט רול און, אבל קיבלתי להתנסות במוצר החדש של חלאבין והסתקרנתי. אני בד"כ לא מחליפה או מתנסה בדיאודורנטים אחרים, יש לי את הג'ל סטיק השקוף שלי שאני מזמינה מארהב מדי כמה חודשים ואני ממש מרוצה ממנו – עושה את העבודה גם בימי הקיץ הקשים וגם בימי החורף הקלילים. אבל מכיוון שקיבלתי אותו כן הרגשתי צורך להתנסות.

מדובר בדיאודורנט קרם שנמרח ביעילות ומתאים לעוסקים בפעילות ספורטיבית או לבעלי סגנון חיים אקטיבי במיוחד….נכון, לא מאפיין אותי, אבל כשעושים ספורט מזיעים ובקיץ מזיעים בלי כל קשר – אז נראה לי הגיוני למרוח אותו גם אין לי קשר לעולם הזה 🙂
הוא מגיע בצורת רול און שיעיל למשך 48 שעות וסטיק שיעיל עד 72 שעות. הדיאודורנט אינו מכיל אלומיניום, אלכוהול, פרבנים והוא מנטרל פעילות חיידקים מבלי להפריע ולפגוע בתהליך הזיעה הטבעי של הגוף או לגרום לסתימת נקבוביות.

אישית, אני פחות התחברתי לריח בכמה הפעמים הראשונות, אבל עם הזמן התרגלתי והוא היה בסדר. אהבתי את זה שכשהרמתי ידיים, עדיין הרחתי ריח נעים גם אם עברו 7 שעות מהרגע ששמתי אותו. אני לא יכולה לדעת אם הוא באמת מחזיק עד 48 שעות כי אני מתקלחת כל יום, אבל מי שרוצה…יכולה לעשות את הניסוי 🙂

מחיר: סטיק – 25 ₪, רול און – 22 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ

דיאודורנט רול און דפור של חלאבין

SpeeDryer – תרסיס מייבש לק של CHIC

אז כמו שיצא לכן לקרוא ממש כמה שורות למעלה, לרוב אני עושה לעצמי ג'ל ולא זקוקה לתכשירי ייבוש ללקים רגילים, אך מדי פעם כשאני כן עושה לק רגיל – אני שמחה שיש מוצרים כמו תרסיס מייבש הלק של שיק שמקצר את תהליך ייבוש הלק.

התרסיס מייבש את הלק כבר מהריסוס הראשון ויוצר ייבוש מהיר של השכבה העליונה של הלק. אם ממשיכים לרסס במרחק של 12 ס"מ אז יהיה גם ייבוש מוחלט של השכבות התחתונות ויחסוך מריחת שכבה נוספת המקובלת כשמתשמים בתכשירי ייבוש לק.

דרך אגב, ב-SpeeDryer יש תמציות צמחיות של שמנים התורמים להזנה ולריכוך של הקטיקולה (העור המעצבן מסביב לציפורן שמתייבש בקלות) ומונעים בה סדקים וחתכים. זה עושה שכבה שומנית, אך היא נספגת ממש מהר בעור ובציפורן. שימו לב רק שהתכשיר אינו מיועד לייבוש בין שכבות של מריחת לק ויש להשתמש בו לאחר שמרחתן את כל השכבות שרציתן.

הוראות שימוש: יש להחזיק את המיכל במרחק של כ-12 ס"מ מהציפורן. להתיז קלות על כל שטח הציפורן. יש לחזור על הפעולה במקרה הצורך לייבוש מוחלט.

מחיר: 35 ₪ (150 מ"ל) | להשיג במשביר החדש לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ

ספריי ייבוש לק של שיק

לראשונה מבית BALMAIN PARIS ו- L'OREAL PARIS: קולקציית שפתוני קוטור במהדורה מוגבלת ב-6 גווני מאט אייקונים מסדרת שפתונים קולור ריש

שפתון קולוריש קולקציית בלמיין
צילום: יחצ לוריאל פריז

שיתוף הפעולה הראשון בין בית האופנה הצרפתי העילי נחשף לפני מספר חודשים ונוצר ממנו קולקציית שפתוני מפוארת במהדורה מוגבלת, בגוונים החוגגים את עוצמה הנשית והכוח האין סופי הקיים באחוות נשים.

רוסטאן הביא את היצירתיות הטבעית והתמימה, איתה הוא המציא מחדש את בית אופנה 'בלמיין', לקולקציית איפור הראשונה שלו היישר מתצוגות האופנה בפריז למותג המוביל- לוריאל פריז . האסתטיקה של בלמיין, אשר מחברת בין אופנה עילית ויופי בר-השגה, מגיעה לקהל חדש, קהל הלקוחות של לוריאל פריז, עם יצירת קולקצית קפסולה לסדרת שפתונים האהובה ביותר בעולם: קולור ריש.
אוליבייה רוסטאן על שיתוף הפעולה הראשון מסוגו: "מותגי לוריאל פריז ובלמיין חולקים את אותו חזון מוצק על נשיות ואת אותה המטרה, להעצים את היופי הנשי ולהציע לנשים באשר הן, דרכים שונות ומגוונות להביע את עצמן. עם שיתוף פעולה זה, אני נרגש לממש את הרעיון עבור כל אישה, בכל מקום ברחבי העולם".

הקולקציה מורכבת מ- 6 גווני קוטור בגמור מאט, ומאופיינת באריזת תכשיט המשלבת גווני זהב, פריט אספנות לכל דבר

מחיר: 55 ₪ | להשיג בבלעדיות ברשת סופר פארם ובאתר און ליין של הרשת.

BROW TATTOO – ג'ל צבע לגבות למראה גבות מלאות, מעוצבות + עמידות עד 3 ימים!  מבית מייבלין ניו-יורק

BROW TATTOO של מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ

לראשונה בישראל ולאחר שכבש את העולם ואת הרשתות החברתיות, BROW TATTOO – ג'ל צבע לגבות של מייבלין ניו- יורק, לעמידות איפור הגבות עד 3 ימים, נוחת בישראל. לא רק העמידות הארוכה שמתקבלת היא חדשנית; גם שיטת השימוש חושפת בפנינו איפור בפשטות שלא הכרנו. רק למרוח את הג'ל הייחודי בצורה הרצויה על הגבה, להמתין לפחות 20 דקות עד ייבוש מלא, לקלף בקלות את הקרום שנוצר ולהתפעל מהגבה המושלמת שמסתתרת מתחת לעד 3 ימים.

הג'ל של בראו טאטו מאפשר לנו למלא את הגבה בקלות ובפשטות, על ידי פורמולה שאינה מכאיבה או תולשת שיער.

הוראות שימוש:

  1. יש לבחור את הגוון לפי צבע שיער הראש: בלונד-שטני, חום, חום כהה-שחור.
  2. יש למרוח את הג'ל על הגבות מהזווית הפנימית כלפי חוץ בעזרת המכחול, בצורת הגבה הרצויה; הקפידו למרוח שכבה מלאה, ללא "חורים". שימו לב: הג'ל עצמו כהה; לא מדובר בצבע הסופי של הגבה. לאחר הקילוף הוא משאיר פיגמנט בצבע שבחרתם ובמראה טבעי ומחמיא.
  3. יש לתת לג'ל להתייבש למשך 20 דק' לפחות, ועד שעתיים – לעמידות של כ-3 ימים ויותר.
  4. שיא החוויה: לאחר ההמתנה, יש לקלף בקלות את הג'ל מעל כל גבה. התוצאה: גבות מלאות, מעוצבות ובעלי מראה טבעי!

לתוצאות אופטימליות, יש להימנע משימוש במוצרי ניקוי באזור הגבות במשך 24 שעות הראשונות לאחר השימוש בג'ל. להסרה או תיקון צורת הגבה באופן יזום, יש להשתמש במסיר איפור דו-פאזי.

מחיר לצרכן: 40 ₪ (4.6 גרם) |  להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

סדרת מסכות בד (מסכות טישו) חד פעמיות של גרנייה

מסיכת טישו היא מסיכת בד עדין, נעימה ודקיקה, המעוצבת כצורת הפנים ובה חורים לעיניים, לאף ולפה; היא נמצאת בתוך שקית אלומיניום סטרילית, יחד עם קרם הלחות בו היא ספוגה. כל המסיכות כוללות בתוך פורמולת הקרם, חומצה היאלורונית. זהו רכיב הנמצא בעורינו באופן טבעי ותפקידו "לאגור" לחות בתוך העור ולשמרה.

אופן השימוש הוא פינוק אמיתי: על עור נקי כמובן, פורשים ומניחים את מסיכת הלחות כך שחורי העיניים והפה ישבו במקומם. במשך 15 דקות, מעטה בד הטישו הנעים יוצר חום בינו לבין העור. החום הזה מאפשר לנקבוביות להתרחב מעט, ולספוג טוב יותר את קרם הלחות שנמצא במסיכה. לאחר 15 דקות, יש להסיר את המסיכה ולהשליכה לפח; עורכם יהיה רך יותר, נעים יותר למגע, מוזן וזוהר.

בסדרה 3 סוגי מסכות:

  • מסכה ירוקה – לעור רגיל עד מעורב מאזנת את מראה עור הפנים. מכילה תמצית תה ירוק + חומצה היאלרונית + גליצרין להזנה. המסכה הינה לעור רגיל עד מעורב ונבדקה דרמטולוגית.
    התוצאה: לחות אינטנסיבית, מראה עור מאט וטהור וצמצום מראה הנקבוביות.
  • מסכה ורודה – לעור יבש המרגיעה את תחושת עור הפנים. מכילה תמצית תה קמומיל + חומצה היאלרונית + גליצרין מרוכז. המסכה הינה לעור יבש ונבדקה דרמטולוגית.
    התוצאה: לחות אינטנסיבית, תחושת נוחות מידית ועור רך כמשי.
  • מסכה כחולה -לעור מיובש, מרעננת ומסייעת בהשבת המראה החיוני לעור הפנים.מכילה תמצית רימונים + חומצה היאלרונית + גליצרין.
    התוצאה: לחות אינטנסיבית, מראה עור קורן והפחתת מראה הקמטוטים לאחר כשבוע.

מחיר: 12.90 ₪ (ליחידה) | להשיג בעדיקה, ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, המזון, רשת 4 ובפרפומריות נבחרות

מסכות בד (טישו) לפנים
צילום: יחצ חול גרנייה

TRUE MATCH MINERAL – פודרה מינרלית חדשה מבית לוריאל פריז

אחד הטרנדים החזקים השנה שכנראה ולעולם לא יעלמו מהעולם, הוא מראה של עור מושלם, אחיד וחלק. כזה המקרין זוהר בריא ומאוזן, ומשמש קנבס מושלם לכל לוק איפור באשר הוא.

אין דומה לפודרות מינרליות על מנת להשיג את הלוק. מוצרי איפור מינרלי, ככלל, מגיעים בדרך כלל במרקם אבקתי, וקיבלו את שמם הודות לרכיבים מינרליים שנמצאים בו ומטפחים את העור לאורך זמן. נוסף על כך, איפור מינרלי מתאים מאוד לבעלי העור הרגיש שבינינו, בזכות היעדרם של רכיבים שעשויים לעורר גירויים כאלה ואחרים בעור רגיש. המראה הסופי שמתקבל לאחר שימוש בפודרות מינרליות הוא טבעי, מאט, אחיד וחלק ללא עומס או תחושה מלאכותית ולכן הן מתאימות לכולם.

לוריאל פריז מרחיב את סדרת האיפור TRUE MATCH עם 2 סוגים של פודרות מינרליות ,ללא טלק, אלכוהול או בישום: פודרה שקופה לקיבוע האיפור ומראה מאט. הפודרה מגיעהב-4 גוונים, לכיסוי קליל ושיפור מרקם העור לאורך זמן. התוצאה: מעניקה קיבוע איכותי ומקצועי לאיפור מבלי להעמיס על המראה; וניתן להמשיך ולפדר במהלך היום תוך שמירה על המראה המקורי.

TRUE MATCH MINERAL פודרה שקופה לקיבוע ומראה מאט: על מנת להאריך את עמידות האיפור חובה לקבע את המייק אפ. יתרה מזאת: אם נוטים להברקות שומניות, יש נטייה לפדר יותר פעמים במהלך היום. החיסרון בפודרות דחוסות או פודרות שמוסיפות גוון, הוא שהן מוסיפות שכבת איפור נוספת בכל פידור. מי שרצה לדבוק במראה הקליל התקשה לעשות זאת.
הפודרה המינרלית והשקופה מסדרת TRUE MATCH מעניקה 2 פתרונות: מעניקה קיבוע איכותי ומקצועי לאיפור מבלי להעמיס על המראה; ניתן להמשיך ולפדר במהלך היום תוך שמירה על המראה המקורי. עקב היותה שקופה היא מתאימה לכל גווני העור.

TRUE MATCH MINERAL פודרה מינרלית ב-4 גוונים, לכיסוי קליל ושיפור מרקם העור לאורך זמן: לא כל אחת אוהבת להניח מייק אפ על כל שטח הפנים בכל בוקר. לפעמים, חושקות בגוון עור אחיד יותר, וברוטינת איפור קלילה וזריזה. פודרה מינרלית טרו מאץ בגוונים תעניק כיסוי אחיד אך קליל גם אם אין שכבת כיסוי מתחתיה.

הוראות שימוש: יש לבחור את הפודרה התואמת לגוון העור, ולפדר בעזרת מברשת זויתית על כל שטח הפנים. גם אוהבי האיפור המודגש והמלא ימצאו את מבוקשם: פידור בעזרת פודרת TRUE MATCH MINERAL בגוון שזהה לגוון המייק אפ, על גבי המייק אפ, תעניק לאיפור אפקט "פוטושופ".
התוצאה : הפודרה משפרת את מראה העור ומאפשרת לעור לנשום. העור מרגיש רך יותר ונראה בריא יותר.

מחיר: 75 ₪ (10 גרם) | להשיג ברשתות הפארם ומחלקות הקוסמטיקה ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

סתם שתדעו ש…מותג האיפור הבינלאומי COSMETICS USA  OFRA חוגג מיתוג מחדש ולראשונה נכנס לרשתות קמעוניות בארה"ב ובהמשך גם בישראל

Ofra cosmetics USA , מותג האיפור האמריקני חוגג מיתוג מחדש ולראשונה מאז היווסדו לפני כ-17 שנה נכנס למכירה קמעונאית . בכל רחבי ארה"ב יימכר המותג ברשת  Ulta beauty.

במהלך השנה הקרובה צפוי המותג להיכנס גם בישראל לרשתות ביוטי מובילות. לדברי עפרה ודייויד גייטו שהקימו את מעבדות המותג המצליח  במיאמי, פלורידה,  לפני כשלושים שנה,  חברת העיצוב שנבחרה לעשות את המיתוג מחדש היא החברה שעומדת מאחורי המיתוג מחדש של מותגי על בינלאומיים כמו קאדילק וכיוב'. לדבריהם הקו המנחה שהוביל את החברה במיתוג מחדש היה להתאים את הנראות של המוצרים לרוח המותג- אופנתי, חצוף, חדשני וכמובן איכותי. העיצוב החדש משקף את הערכים של המותג, המארזים נוחים וקלים לשימוש ומשדרים מראה שיקי ומעודכן.

מוצרי המותג הותיקים והאהובים יוצעו מעתה באריזות עדכניות בגוון לבן ומחומרי עיצוב איכותיים במיוחד.

הקולקציה הראשונה שמושקת בישראל עם המיתוג החדש היא קולקציית השפתונים הכוללת 4 שפתונים נוזלים, 3 בגוונים של חום ו-1 בגוון אדום.

מחיר: 97 ₪, מחיר השקה- 86 ₪ | להשיג https://www.ofracosmetics.co.il

קונסילר ספוג ERASER INSTANT ANTI AGE של מייבלין ניו-יורק

מותג האיפור מס' 1 בעולם⃰, מייבלין ניו-יורק, משיק את המוצר המדובר ביותר ברשתות החברתיות – קונסילר ספוג IAR – קונסילר להסתרת כהויות ועיגולים שחורים וכן הסתרת נפיחות מתחת לעיניים, בעל ספוגית למריחה קלה ונוחה.

הקונסילר בעל פורמולה ייחודית:

  • פורמולה ייחודית ומתוחכמת המצטיינת לא רק בכיסוי כהויות אלא גם בכיסוי קמטוטים.
  • הפורמולה כוללת גוג'י ברי ומוחקת ברגע פגמים וכהויות, למראה קורן בעל כיסוי מלא.
  • מוצעת ב-6 גוונים להתאמה מושלם לגוון העור
  • מיועדת לכל סוגי העור

הוראות שימוש: (1) יש לסובב את צווארון המוצר עם כיוון החץ (ייתכנו מספר ניסיונות עד ליציאת החומר). (2) יש לכוון את הספוג ישירות לאזור שמתחת לעין ולהניח בתנועות סיבוביות כלפי חוץ.

שימושים נוספים

  • מחיקת כהויות וכיסוי פגמים – יש לבחור קונסילר בגוון זהה לגוון המייק אפ איתו אתם מתאפרים. אם אתם לא מניחים מייק אפ, בחרו בגוון זהה לגוון עורכם. יש לטשטש אזורים כהים ע"י מריחה נקודתית של הקונסילר ספוג וטשטוש בעזרת האצבעות או מברשת
  • פיסול פנים – יש לבחור גוון אחד בהיר בגוון אחד מגוון המייק אפ שלכם, והשני כהה בשתי דרגות מהמייק בעזרתו להגדיר את עצמות הלחיים. הטשטוש תחת עצם הלחי מומלץ עם מברשת או ספוגית. את הקונסילר הבהיר יש להניח במרכז המתח, גשר האף ועל גבי עצמות הלחיים, ולהטמיע בעזרת טפיחות אצבע.
  • הארה לאיזור העיניים – יש לבחור את הקונסילר בגוון אחד בהיר יותר מגוון המייק אפ שבו אתם משתמשים. הניחו אותו תחת העיניים באופן סימטרי, לאחר מריחת המייק אפ וישירות בעזרת מברשת הקונסילר. טשטשו בעזרת האצבעות או בעזרת מברשת.

מחיר מומלץ: 45 ₪ | להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות

קונסילר IAR ERASER של מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ

Minéral 89 – בוסטר יומי לחיזוק והזנת העור של VICHY

וישי מינרל 89
צילום: מוטי פישביין

אקספוזום – מושג מדעי שהתפתח בשנת 2005, ומוגדר כמדד מצטבר של השפעות סביבתיות והתגובות הביולוגיות הקשורות אליהן במשך חיים שלמים, כולל סביבה, התנהגות ותהליכים אנדוגניים (תהליכים שנוצרים או מתפתחים מתוך הגוף עצמו). העור מושפע ישירות מהאקספוזום: תוקפנות סביבתית (קרני UV, עישון וזיהום אוויר) ותוקפנות פנימית (מצבי לחץ ומתח, עייפות ותזונה לא מאוזנת) פוגעות בשכבת ההגנה של העור וביכולת שלה להגן על העור מפני גורמים תוקפניים אלה.

כמומחים בהשפעה של האקספוזום על העור, ובחשיבותה של שכבת ההגנה של העור, מעבדות וישי יצרו מוצר חדש לטיפוח העור, Minéral 89, המסייע בחיזוק שכבת ההגנה של העור ועמידותה כנגד מפגעים חיצוניים*.

לעתים קרובות אנו חושבים על העור כמרכיב חיוני ליופי, אך יופי הוא לא תפקידו העיקרי. מעל הכל, העור פועל כממשק בין הסביבה לגוף. הוא "מעטפת" של הגנה ולכן הבריאות האופטימלית שלו היא כה חיונית. השכבה הראשונה של מעטפת חיצונית זו היא השכבה הקרנית, המבטיחה את תפקוד העור כמחסום. מעבדות וישי, המגובות על ידי מומחיות מעמיקה בכל הקשור להשפעות של גורמים תוקפניים חיצוניים, יצרו מוצר טיפוח יומיומי המסייע בחיזוק שכבת ההגנה של העור ועמידותו כנגד מפגעים חיצוניים, יום אחרי יום.

פורמולה "נקיה" – 11 מרכיבים בלבד

Minéral 89 מכיל ריכוז שיא של 89% מים טרמליים ממעיינות וישי לצד מינון גבוה של חומצה היאלורונית ומספר קטן של מרכיבים הדרושים כדי לייצב את הפורמולה ולשמור על שלמותה.
חומצה היאלורונית, מרכיב מלחח רב-עוצמה, המחזק את שכבת ההגנה של העור. הישג אמיתי ביצירת פורמולה, המבוססת על 2 מרכיבים עיקריים הפועלים בסינרגיה. המים המינרליים של וישי, מסייעים בחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של העור. מקורם של המים הטרמליים של וישי הוא בהרי הוולקנו בצרפת. המים הטרמליים עשירים ב-15 מינרלים חיוניים, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

Minéral 89 – מינון יומיומי של בריאות

צלול ושקוף כמו הפורמולה שלו, מרקם הג'ל של Minéral 89 "נמס" לתוך העור, ממלא אותו ברעננות ובחיוניות. זהו השלב הבסיסי בשגרת טיפוח העור, ומשמש כבסיס ראשוני להמשך טיפוח העור: מתחת לקרם הלחות או הסרום האהובים עלייך.

התוצאה:

  • מסייע בחיזוק שכבת ההגנה של העור ועמידותו כנגד מפגעים חיצוניים
  • עור מלא בלחות ותחושת מוצקות
  • שיפור מרקם העור ומגע קטיפתי
  • מעניק מראה של זוהר בריא

הוראות שימוש: יש למרוח 2 טיפות בכל בוקר וערב על עור פנים נקי, כשלב ראשון בשיגרת הטיפוח.

מחיר: 119 ₪ (50 מ"ל) | להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ

מבצעים והנחות

  • מותג הדרמו קוסמטיקה וישי יוצא במבצע קיץ אופנתי‎ – בקניית שני מוצרי הגנה מפני השמש לכל המשפחה, לפנים ולגוף מסדרת אידאל סוליי, קבלי תיק אופנתי ב-10 ₪ בלבד!
    המבצע החל מה-17.07.2018 ועד ה-30.07.2018 או עד גמר המלאי.
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X