fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – דצמבר 2020

קרם לחות ליום ולילה FRESH 24-7 מבית PROMISE

אני מקפידה מאוד על שגרת הטיפוח שלי. את הבוקר פותחת עם ניקוי פנים, טונר, חומצה היאלרונית, ויטמין סי וקרם לחות. בלילה, ניקוי פנים, טונר, חומצה היאלרונית וחומצה גליקולית/רטינול (לילה אחד כזה ולילה שני האחר) ושוב לחות.
קרם הלחות משחק תפקיד מאוד חשוב אצלי ובמיוחד בגלל שיש לי עור שומני/מעורב: בקיץ מבריקה, בחורף יבשה.

את מוצרי PROMISE אתן כבר בטוח מכירות אם אתן עוקבות אחרי מדור זה ואחרי הסטוריז שלי. אני מאוד אוהבת אותם וכל מוצר שלהם קולע בול למטרה שלשמה הומצא. ועכשיו, יש מוצר חדש בשוק קרמי הלחות – FRESH 24-7.

נתחיל מהדבר הראשון שהרבה נשים שמים לב אליו – ריח. יש לו ריח מאוד מאוד עדין ונעים ולמען האמת, כמעט ולא מורגש (ואל דאגה, חוש הריח והטעם שלי עדיין תקין). הוא סופר נעים למגע, נמרח בקלות ומה שאני אוהבת בבקבוק הלחיץ זה שהפומפה מוציאה בול את הכמות שצריך. בהתחלה חשבתי שזה מעט אבל ברגע שמרחתי על העור, הבנתי באמת שזה בול מה שאני צריכה.

יש לו לחות מדהימה והוא מכיל עלי צבר וניצני צלף הידועים ביכולות הקסם שלהם ״להשקות״ את העור ולסייע בהשגת עור זוהר.וכשמניחים אותו על העור – באמת מרגישים שהעור רווי ומושקה 🙂 כמו כן, הוא מכיל שמני חוחובה, סקוולאן וחמאת שיאה התורמים לגמישות העור ולמרקם חלק ואחיד וחומצה היאלרונית להעלאת רמת הלחות (אני בלי קשר משתמשת גם בחומצה היאלרונית בנוסף).

דרך אגב, הקרם הוא היפואלרגני, אינו מכיל פארבנים, רכיבים מן החי ולא נוסה על בעלי חיים.
הוא באמת אחד הקרמים היותר טובים שבהם התנסתי והשילוב שלו עם הסבון פנים שלהם (שיוצא בצורת קצף) זה שילוב מנצח לפנים במיוחד בתקופת החורף.

מחיר: 195 ₪ (יש עכשיו 30% הנחה לכבוד ההשקה ובכל הזמנה מעל 250 ₪ מקבלים מטריה סגולה וחמודה…רק נשאר שיגיע הגשם) | להשיג באתר הרשמי של פרומיס ובאתר גילטי.

C Power מבית קרליין

סדרת הטיפוח ויטמין C מבית קרליין
צילום: טל אזולאי

קרליין גאה להציג את סדרת C POWER המבוססת על פרו-ויטמין C (נגזרת עמידה של הוויטמין) הפועל מיד עם המגע בעור בתהליך שחרור איטי ומעניק הגנה נוגדת חמצון למשך שעות ארוכות. ויטמין C הוא אחד הוויטמינים החיוניים לשמירה על בריאות העור ומשתתף בכל תהליכי התחדשות התאים. עם המגע בעור, נספגים נוגדי חמצון יעילים המסייעים במניעת הנזק הנגרם מרדיקלים חופשיים שגורם להרס התאים והסיבים האלסטיים. בנוסף, הוויטמין מסייע בצמצום כתמי מלנין הפוגמים במראהו הצעיר והאחיד של  העור.

התועלות בשימוש יום-יומי בוויטמין C לטיפוח העור: 

  • מעניק מעטפת רחבה של הגנה נוגדת חמצון (אנטי-אוקסידנטית).
  • מחזק את מעטפת התא (ממברנה לפידית), כנגד רדיקלים חופשיים, במקום בו הם גורמים נזק ל-DNA.
  • מסייע בהבהרת העור, מפרק כתמי מלנין ומאחד את גוון העור. 
  • נספג במהירות ואינו יוצר תגובת רגישות.
  • שומר על יציבות, ניתן להשתמש בו לאורך זמן ללא חשש להתחמצנות.
  • מעודד ייצור קולגן וסיבים אלסטיים (פיברובלסטים) בעור, מסייע בצמצום קמטוטי יובש ונזקי פוטו-אייג'ינג.
  • בשימוש מתמשך, בוסטר פרו-ויטמין C מעכב באופן משמעותי את תהליכי אובדן הגמישות והרפיון בעור המואצים עם הגיל. 

המוצרים בסדרה
סדרת C POWER של קרליין כוללת 4 מוצרים: 

  • קרם לחות ליום SPF 20 ויטמין C נוגד חמצון ושמן היפופיאה (Day Care Vitamin C Antioxidant and Hippophae Oil  SPF 20) – קרם לחות ליום, מגן מפני נזקי חמצון עם מסנני קרינה 20 SPF.  מכיל שמן היפופיאה ונגזרת עמידה של ויטמין C עשירים בנוגדי חמצון המשפרים את מראה העור ומסייעים בשמירה על הגמישות והגוון האחיד. בטאין משפר את יכולתו של העור לאגור מים ומונע יובש.
    שימוש יום-יומי בקרם מספק לעור נוגדי חמצון יעילים המונעים נזק הנגרם מרדיקלים חופשיים ומסייעים בשמירה על הסיבים האלסטיים מפני פגיעת קרינה הגורמת לרפיון. בנוסף, הוויטמין מסייע בצמצום כתמי מלנין הפוגמים במראהו הצעיר והאחיד של  העור.
    מחיר: 49.90 ₪ (50 מ"ל)
  • קרם לילה ויטמין C נוגד חמצון ושמני אוכמניות והיפופיאה (Night Care Vitamin C Antioxidant, Hippophae and Blueberry Oils) – קרם לחות ללילה, מסייע בתיקון נזקי חמצון וקרינה הנגרמים לעור בשעות היום. מכיל שמני זרעי אוכמניות והיפופיאה ונגזרת עמידה של ויטמין C עשירים בנוגדי חמצון המסייעים בנטרול נזקי הרדיקלים החופשים, משפרים את מראה העור ומסייעים בשמירה על גוון אחיד. בנוסף, מכיל מיצוי של פרח כף הקנגורו המסייע בהגנה על הסיבים האלסטיים ומשפר את מיצוק העור. חומצה היאלורונית, שמן עץ התה, תמציות אלנטואין וביסבולול מרגיעים, מחליקים את מרקם העור ומזינים בלחות. שימוש קבוע משפר את תהליכי התחדשות התאים הלילית, מבהיר, מסייע במניעת רפיון ומעניק לעור מראה זוהר ורווי לחות לאחר שנת הלילה.
    מחיר:  49.90 ₪ (50 מ"ל)
  • קרם עיניים ויטמין C נוגד חמצון ושמן זרעי היפופיאה (Intensive Eye Cream Vitamin C Antioxidant and Hippophae Seed Oil) – קרם עיניים לתיקון נזקי חמצון, מחליק קמטוטי יובש ומצמצם כהויות. מכיל שמן היפופיאה ונגזרת עמידה של ויטמין C עשירים בנוגדי חמצון המשפרים את מראה העור ומסייעים בשמירה על גוון אחיד. בנוסף, מכיל חומצה היאלורונית ובטאין עתירי לחות, קומפלקס פרחי חיננית וויטמין E המשפרים את זרימת הדם בנימים ומסייעים בצמצום עיגולים שחורים. תמציות אלוורה, אלנטואין וביסבולול מזינות בלחות ומרגיעות את העור. שימוש יום-יומי מונע קמטוטי יובש, מחזק את הגמישות ומונע רפיון.
    מחיר: 49.90 ₪ (50 מ"ל)
  • מסכת יופי ויטמין C נוגד חמצון ופרו-ויטמין 3B (Beauty Mask Vitamin C Antioxidant & Pro-vitamin B3) – מסכת יופי במרקם ג'ל מרגיע; מועשרת בוויטמינים נוגדי חמצון, מינרלים, מרכיבי לחות והזנה ומרכיבי הרגעה. שילוב של ויטמין C עם פרו-ויטמין B3 מסייע בצמצום כתמי גיל ומאחד את גוון העור. נוגדי חמצון מסייעים בתיקון נזקי סביבה וקרינה ומשפרים את מראה העור. בנוסף, מכילה חומצה היאלורונית, תמצית הממליס ומינרלים מים המלח המשפרים את תהליכי ההתחדשות הטבעיים בעור, מעדנים את עומק הקמטים ומעניקים גמישות ורכות.
    המסכה משלימה את שגרת הטיפוח היום-יומית, מסייעת בשמירה על מראה מוצק ואחיד ומגנה מפני נזקי פוטו-אייג'ינג.
    מחיר: 49.90 ₪ (50 מ"ל)

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

חדש ממייבלין ניו יורק: עיפרון גבות בתוספת סיבים דמויי שיערה - עמיד עד 24 שעות

מי מאיתנו לא רוצה מראה מטופח של גבות עבות ומעוצבות? 

מותג האיפור מס' #1 בעולם מייבלין ניו יורק ממשיך לעקוב אחר הטרנדים הבינלאומיים בתחום הביוטי ומשיק את הטריק ההיסטרי לעיבוי גבות: עיפרון ייחודי בתוספת סיבים דמויי שיערה המעניק מראה גבות מלאות וטבעיות ביתר קלות.

העיפרון מכיל פורמולה ייחודית המכילה סיבים דמויי שיערה, בעלת מרקם קרמי וקליל למריחה נוחה, מהירה, מדויקת וללא כל מאמץ. העיפרון מצטיין בעמידות עד 24 שעות(!), קל ונוח מאוד לשימוש. 
התוצאה: מראה גבות עבות, מלאות, טבעיות ומעוצבות יותר. 

טיפ לשימוש: לקבלת מראה גבות מלאות וטבעיות, יש להשתמש בעיפרון למילוי הגבה על ידי מריחות קצרות מהחלק הפנימי של הגבה כלפי מעלה והחוצה. 

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ש"ח | להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובפרפומריות נבחרות

עפרון לגבות brow extension מבית מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ

מסקרה LASH SENSATIONAL מבית מייבלין ניו-יורק

מותג האיפור מייבלין ניו יורק משיק את המסקרה מס' 1 של המותג, לאש סנסשיונאל (LASH SENSATIONAL) המועשרת בפורמולה חדשנית ליצירת ריסים בעלי אפקט מניפה נשי ומלא עוצמה. למעשה מדובר במסקרה הפופולרית של המותג, האהובה והמוכרת, ועכשיו היא מוגשת בנוסחה משופרת, מברשת חדשנית  ובאריזה חדשה.

פורמולה משופרת – המסקרה מכילה פורמולה ייחודית המועשרת בתמצית מי ורדים משובחת המסייעת בריכוך הריסים. 
גדלים שונים, מברשת אחת – מברשת המסקרה היא בעלת זיזים בגדלים שונים הלוכדת, מפרידה ומעניקה נפח לכל ריס וריס, גם לריס הזעיר ביותר.
התוצאה: המסקרה החדשה מעניקה מראה ריסים מוכפל. כל הריסים, בזה אחר זה, נפרשים מקצה לקצה לאפקט מניפתי עוצמתי.

טיפ לשימוש: יש למרוח לאורך הריסים מהבסיס ועד הקצה. מומלץ לעשות תנועות קטנות משמאל לימין בזמן הברשת הריסים על מנת להעניק להם נפח.

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ₪ | להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובפרפומריות נבחרות

לוריאל פריז מציע 2 סוגי שמן לשיער: לשיער רגיל ושמן לשיער צבוע-יבש

מותג טיפוח השיער הבינלאומי L'ORÉAL PARIS (לוריאל פריז)  מציע שני  שמנים לשיער מסדרת אלביב. המוצרים כוללים פורמולה קלילה, אינה שומנית המתאימה עצמה לצרכים הייחודיים של כל סוגי השיער ומעניקה לשיער זוהר טבעי, טיפוח אינטנסיבי ורכות מתמשכת. 

הסדרה כוללת  שמפו, מרכך, מסכה וקרם לשיער, ובנוסף שני סוגי שמנים: שמן לשיער  רגיל –מעבדות הפיתוח של לוריאל פריז ייצרו את השמן המבוסס על תמציות שמנים מיוחדות, המחליקות ומגינות על סיבי השיער מפני פגעים חיצוניים כמו מחליקי שיער, חפיפה מרובה, שמש וזיהום אוויר. 

שמן לשיער צבוע ויבש – המותאם במיוחד לצרכי שיער צבוע ושיער עם גוונים. באמצעות 6 תמציות שמנים נדירות, המשולבות במומחיות עם מסנני קרינה, הנוסחה מגנה ומטפחת את השיער, ומדגישה את הברק והזוהר של צבע השיער.

השימוש בשמן לשיער יוצר 87% אנטי פריז, מעניק 43% הגנה מנזקי קרינה UV, 98% הגנה משבירת השיער ומסייע לשערה לעמוד בחום של עד 230°.
סדרת השמנים לשיער של אלביב מועשרת ב- 6 תמציות שמני פרחים: שמן לוטוס, שמן קמומיל, שמן פרח ה – Tiare, שמן dog daisy, שמן ורדים, שמן פשתן ובאומגה 6, המזינים ומשקמים את סיבי השיער ומחזירים לשיער את החיוניות שלו. 

השמנים בעלי מרקם עשיר, המעניקים  כיסוי קטיפתי ובלתי נראה, המגן על סיבי השיער מפני פגעים חיצוניים.

מחיר מומלץ לצרכן: 39.99 ₪ (100 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם, המזון ובפרפומריות נבחרות.

שמן לטיפוח השיער מבית לוריאל פריז
צילום:יחצ לוריאל פריז

גרנייה: סדרת מוצרי ניקוי לטיפול בראשים שחורים - PURE ACTIVE

עטית המסכה על הפנים כבר הפכה להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום.  כדי להימנע מפגמי עור או ראשים שחורים, חשוב להקפיד על ניקוי יעיל של עור הפנים. 

עור מעורב עד שמן מאופיין בהפרשת יתר של סבום ובשמנוניות על כל שטח הפנים או חלקם. לעתים, בעלי עור מעורב או שמן סובלים מפגמי עור כראשים שחורים או מעבר להפרשת השומן; גם אלה דורשים טיפול יומיומי. על מנת לטפל בפגמים אלה, יש לשלב בשגרת הטיפוח מוצרי ניקוי יעילים, בעלי רכיבים המתאימים לבעלי עור מעורב או שמן, שיעניקו להם טיפול ממוקד להפחתת מראה הפגמים ומראה ברק שומני. 

מותג הטיפוח 'גרנייה' מציע 3 מוצרים שהם Must לטיפול בראשים שחורים: 

  • פיור אקטיב 3 ב-1 פחם לניקוי ראשים שחורים – שלוש פעולות במוצר כוכב אחד: ניקוי: הפורמולה עשירה בחומצה סליצילית, הידועה ביכולותיה לטהר את העור ולנקות אותו ביסודיות מלכלוך ולסייע בהפחתת הפגמים. גרגירים: מכיל חלקיקי פילינג המופקים מן הטבע, לניקוי אינטנסיבי של הנקבוביות ושל הראשים שחורים. מסכה לניקוי אינטנסיבי: שימוש במוצר כמסכה, יאפשר לרכיבי הניקוי היעילים -פחם צמחי ותמצית אוכמניות- להפחית ביעילות את מראה הברק השומני לאורך זמן ולהותיר את העור בתחושה רעננה, טהורה ונקייה. מחיר מומלץ לצרכן: 35.9 ₪ (150 מ"ל)
  • מסיכת פחם מתקלפת לניקוי ראשים השחורים Pure Active Peel Off – מסכה המכילה פחם ממקור נטורלי, מינרל הידוע ביכולת הספיחה העוצמתית שלו + חומצה סליצילית, רכיב אידיאלי לבעלי עור מעורב או שמן. מחיר מומלץ לצרכן: 41.9 ₪ (50 מ"ל)
  • מסיכת לחות טישו פחם טהור אצה שחורה  Pure Charcoal TISSUE MASK – מסכה חד פעמית לטיהור העור, הענקת לחות וצמצום מראה הנקבוביות, מכילה חומצה היאלורונית, תמצית אצות שחורות, אשר בשימוש מתמשך מסייעות בצמצום מראה הנקבוביות, ופחם טהור הידוע ביכולות ספיחת לכלוך. מחיר מומלץ לצרכן: 14.9 ₪ (28 גרם)

תוצאות השימוש בתכשירים נראים לעין, עור הפנים נקי באופן יסודי מראשים שחורים ומראה הפנים הופך לאחיד ומאט יותר. לאחר שימוש במשך 4 שבועות – ניקיון הראשים השחורים ומראה הנקבוביות הפעורות מצטמצם. 
טיפ: ניתן לבחור להשתמש בתכשיר 1 וניתן לשלב בין 3 התכשירים.

להשיג ברשתות הפארם, בתי כל-בו, רשתות המזון ובתמרוקיות פרטיות

סדרת מוצרי הניקוי לטיפול בראשים שחורים של גרניה
צילום: יח"צ חו"ל

NEOVADIOL ROSE PLATINIUM NIGHT מבית VICHY

לאחר גיל המעבר, העור נהיה דק יותר ומתחיל להיראות נפול. כתוצאה מכך, העור מאבד את חיוניותו ואת זוהרו הטבעי. בלילה, העור מתחדש פחות מבעבר, ועם ההתעוררות מופיעים עליו סימני שינה והוא נראה עייף. 

טיפוח עור הפנים חשוב מאוד בלילה וזאת, כי במהלך הלילה מחסומי ההגנה של העור מתרופפים, העור מתחדש באופן נמרץ, חדירת חומרי ההזנה יעילה יותר, חילוף החומרים מהיר וייצור סיבי הקולגן והאלסטין מוגבר. שינה טובה בשילוב עם הרכיבים הפעילים מעניקה לעור רעננות וזוהר ותורמת למראה צעיר ובריא. 


בלילה העור לא מתגונן אלא משקם. במהלך הלילה העור לא חשוף לנזקי היום – קרינת השמש, רדיקלים חופשיים, זיהום אוויר, על כן הוא מפנה את המשאבים שלו לשיקום ולבנייה מחדש, בניגוד להגנה ולחימה במזיקים. 

לאחר גיל 65, העור נהיה דק יותר ומתחיל להיראות חיוור ונפול. כתוצאה מכך, העור מאבד את חיוניותו ואת זוהרו. מעבדות וישי מציגות מוצר חדשני: נאובדיול רוז פלטיניום לילה, קרם לילה לעור בוגר מאוד ועמום להחייאת העור והשבת הנפח לעור הפנים. פורמולה בעלת מרקם רענן ונוח עם ניחוח עדין של ורדים. 

נאובדיול רוז פלטיניום לילה  – חדשנות לעור בגילאי 65+ : הפורמולה של קרם הלילה נאובדיול רוז פלטיניום, מכילה סידן וסוכרים ממקור צמחי. ומסייעת בהפחתת מראה סימני השינה, הזוהר הורדרד הטבעי חוזר לעור והוא מרגיש רענן יותר. לילה אחר לילה, העור מתמלא בלחות ומרגיש גמיש יותר.

המים הטרמליים של וישי, מסייעים בחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של העור מקורם של המים הטרמליים של וישי הוא בהרי הוולקנו בצרפת. המים הטרמליים עשירים ב-15 מינרלים חיוניים, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.  

הוראות השימוש: יש למרוח בכל ערב לפני השינה באופן שווה על עור פנים וצוואר נקי.  

יעילות: קרם הלילה נאובדיול רוז פלטיניום מסייע בהפחתת מראה סימני השינה. הזוהר הורדרד הטבעי חוזר לעור והוא מרגיש רענן יותר. להחייאת העור והשבת הנפח לעור הפנים. לילה אחר לילה, העור מתמלא בלחות ומרגיש גמיש יותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 219 ₪ ל-50 מ"ל | להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים

וישי קרם לילה נאובדיול רוז פלטיניום
צילום: יח"צ חו"ל

שמן משמש לטיפוח הציפורניים של ESSIE

שמן משמש לטיפוח הציפורניים – שמן על בסיס, מעניק לחות והזנה לציפורן ומסייע בטיפול הקטיקולה לאחר מריחת הלק. השמן משלב פורמולה ייחודית המכילה 97% חומרים טבעיים בלבד!
טיפ: למרוח על הקטיקולה (מסביב לציפורן) לריכוך ושמירה על ציפורניים בריאות. לקבלת תוצאה מיטבית יש להשתמש פעמיים ביום.

מחיר מומלץ לצרכן: 62.9 ₪ | להשיג בסניפי סופר-פארם ובחנויות פארם נבחרות

שמן משמש לטיפוח הציפורניים של ESSIE
צילום: יח"צ חו"ל

קרם עיניים לחיזוק העור העדין באזור העיניים - VICHY

אזור מתאר העין דק פי 5 משאר עור הפנים. ומאופיין בעור עדין ושברירי, החשוף להזדקנות מואצת כתוצאה מגורמים סביבתיים, עייפות ולחץ.  

מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי, מרחיב את סדרת הטיפוח מינרל 89 ומשיק: קרם עיניים המכיל קפאין טהור, חומצה היאלורונית ממקור נטורלי ו-89% מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור. 

מעבדות וישי הצליחו למצות את כוחם של המים הטרמליים בריכוז של 89% ושילבו אותם עם קפאין טהור וחומצה היאלורונית ממקור נטורלי. קרם העיניים מתאים במיוחד לעור העדין סביב העיניים, מסייע בהפחתת מראה שקיות סביב העיניים והחלקת מראה הקמטוטים. המוצר מכיל רשימת מרכיבים קצרה וממוקדת, ללא בישום וללא אלכוהול. בנוסף, המוצר היפואלרגני ונבדק גם בישראל תחת פיקוח דרמטולוגי על עור רגיש גם בישראל. מתאים לכל סוגי העור ולמגוון רחב של גילאים.

פורמולה ייחודית בעלת רשימת מרכיבים קצרה  בשילוב 89% מים טרמליים ממעיינות וישי: המים הטרמליים, רכיב הליבה הפעיל בכל מוצרי וישי, עשירים ב-15 מינרלים טבעיים המחזקים את שכבת ההגנה של העור מפני מפגעים חיצוניים. הכוח שלהם? מקורם במעיינות הסמוכים להרי הוולקנו בצרפת, למים הטרמליים האלה תכולת מינרלים מאוזנת, עשירה וייחודית. מעבדות וישי, המגובות על ידי מומחיות מעמיקה בכל הקשור להשפעות של גורמים תוקפניים חיצוניים, יצרו מוצר טיפוח ייעודי לאזור העדין של העיניים המסייע בחיזוק שכבת ההגנה של העור ועמידותו כנגד מפגעים חיצוניים, יום אחרי יום.

הוראות שימוש: יש למרוח בכל בוקר וערב תוך עיסוי עדין סביב אזור העין מידי יום על עור נקי.
התוצאה: חיזוק העור העדין באזור העיניים, הענקת לחות, הפחתת מראה שקיות מתחת לעיניים והחלקת קמטוטים.

כל מוצרי הטיפוח של וישי מכילים את המים הטרמליים ממעיינות וישי, רכיב הליבה במוצרי המותג. המים עשירים ב- 15 מינרלים טבעיים המסייעים בחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור מפני מפגעים חיצוניים ובשמירה על מראה עור בריא.

מחיר לצרכן: 109 ₪ (15 מ"ל) | בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות פארם נבחרות ובאתרי המכר השונים

קרם עינים מינרל של VICHY
צילום: יח"צ חו"ל

מחליק שיער חדשני- אלחוטי של המותג הבינלאומי Babyliss Paris

חברת ברימאג, משיקה  מחליק שיער חדשני- אלחוטי של המותג הבינלאומי בייביליס פריז בגרסה החדשה- CORDLES STRAIGTENER.

המחליק משלב טכנולוגית מטריקס מיקרו-טכנולוגיה זו הינה פטנט אשר מספק החלקה מושלמת ואחידה בכל השיער. למכשיר טכנולוגיית חימום וביצועים אלחוטיים יוצאי דופן , התוצאה- החלקה אולטימטיבית בכל זמן ומקום.  בזכות עיצוב הגוף המעוקל של המכשיר, ניתן לעצב גם תלתלים וגלים במהירות וללא מאמץ. 

המכשיר מגיע בצבע שחור עם נגיעות של רוז גולד אופנתי בעל סוללת ליתיום יון עם שליטה אלקטרונית מדויקת, פלטות קרמיות 95*25 מ"מ ו-3 טמפרטורות-  160/180/200 מעלות.
המחליק בעל מטען מגנטי, מחוון חיי סוללה חכם המציין את רמת הסוללה, פונקציית מצב שינה וכיבוי בטיחותי אוטומטי. אחרי שנטען במשך 3 שעות, ניתן לעבוד איתו כ-30 דקות בטמפרטורה מקסימלית. המכשיר בעל מגני סיליקון לשטחי החימום, מגיע בתוך תיק אחסון מהודר ואופנתי המרופד בבד עמיד בחום. 

מחיר מומלץ לצרכן: 990 ₪ | אחריות יבואן: שלוש שנות אחריות (דגם BA-9000RU) | להשיג את המכשיר בחנויות החשמל המובחרות, ברשתות המורשות ובאתרים של ברימאג ובייביליס

מחליק שיער אלחוטי של בייביליס פריז
צילום: יח"צ

סדרת אנטי אייג'ינג לעור בוגר מאוד GOLDEN AGE - לוריאל פריז


מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז מציע לחורף 2021 סדרת אנטי אייג'ינג, הכוללת מוצרי טיפוח פנים לעור בוגר מאוד המיועדת לנשים בנות  60+: גולדן אייג'. 

הסדרה מכילה רכיבים ייחודיים לטיפוח העור הבוגר, למראה עור חיוני ומוצק. הפורמולה מכילה ניאו-סידן, הידוע בתכונותיו המחזקות, ובשימוש לאורך זמן מסייע בשיפור תחושת צפיפות התאים בעור ומראה המיצוק בעור הפנים.


בנוסף, הפורמולה מכילה גם תמציות מפרח האדמונית המלכותי ומפרח האיריס, ומסייעת בשיקום צבעו הטבעי של העור. בהדרגה, שב אליו הגוון הוורדרד המאפיין עור צעיר יותר. התוצאה: עור הפנים נראה מוצק יותר, חיוני ויפה יותר.

סדרת גולדן אייג' כוללת 4 מוצרים:

  • קרם יום מחזק וממצק – פותח במיוחד לעור בוגר מאוד לחידוש מראה זוהר ורדרד. הפורמולה הייחודית מכילה תמציות פרחים וניאו-סידן B5, ובשימוש לאורך זמן מסייעים בשיפור תחושת צפיפות העור ובתחושת המיצוק. העור נראה עמיד יותר, מחוזק ונתמך. מחיר לצרכן: 120 ₪
  • קרם עשיר ומחזק ללילה – מסייע בחיזוק העור במיוחד עבור עור בוגר שנחלש עם השנים. פורמולה ייחודית, המכילה ניאו סידן B5 הידוע בתכונותיו המחזקות, מסייעת לשיפור תחושת צפיפות העור ומחזק את ההגנה עליו. וכן הפורמולה מועשרת בשמנים מרככים המסייעים לקבלת מראה עור מחוזק, מוזן ונינוח יותר. מחיר לצרכן: 120 ₪
  • קרם עיניים מטפח – מסייע להפחתת מראה השקעים מתחת לעיניים. פורמולה ייחודית, המכילה תמציות פרחים וניאו-סידן B5, מסייעת לתיקון מראה עיגולים שחורים וכהויות עיקשות מתחת לעיניים, נלחמת ברפיון העור ומעניקה מראה זוהר, ורדרד ומואר. מכיל קפאין. מחיר לצרכן: 120 ₪
  • סרום ללחות מוגברת ולמראה עור זוהר – רענן כמו מי פנים, מעניק לחות כמו סרום, אייג' פרפקט גולדן אייג' מסייע לריענון העור והפחתת מראה סימני עייפות. בשימוש ממושך הסרום מסייע להפחתת סימני עייפות, להשבת הלחות לעור, תחושת נינוחות ולהשבת הזוהר לעור. כל זאת, בעזרת מיקרו פנינים אשר מעניקות אפקט הארה לעור ומסייעות בהענקת מראה זוהר ויפה, וסידן בעל תכונות מחזקות. מחיר לצרכן: 120 ₪

להשיג ברשתות הפארם והחנויות המתמחות

סדרת גולדן אייג' של לוריאל פריז לעור בוגר
צילום: יח"צ חו"ל

קרם יום עשיר ואקטיבי מסדרת ג'ובילסט מבית HL

מותג הקוסמטיקה HL, המתמחה בתכשירי קוסמטיקה מקצועיים המכילים חומרים פעילים ופורמולות המבוססות על מחקרים מדעיים וקליניים מקיפים, נלחם בתופעת יובש העור השכיחה בעונות הקרות ומציג קרם יום עשיר ואקטיבי מסדרת ג'ובילסט, המעניק לחות והזנה ומאט את תהליך הזדקנות העור.

עור מיובש וחסר לחות הוא אחד המאפיינים המרכזיים של עונת המעבר בפרט והעונות הקרות בכלל. התופעה נגרמת כתוצאה ממגוון גורמים, בניהם שינויי הטמפרטורה, ירידה באחוזי הלחות באוויר, משבי רוח קרים, וגם החשיפה המתמדת למזגנים ולחימום. כתוצאה מאלו העור מאבד מזוהרו, גמישותו ונראה מתוח סדוק ואדמומי. קרם היום העשיר מסדרת ג'ובילסט פועל להזנה אינטנסיבית של עור הפנים, טשטוש קמטים, שיפור וחיזוק מבנה העור, השבת החיוניות לעור והאטת תהליך ההזדקנות. הסרום, ככל מוצרי סדרת ג'ובילסט, מבוסס על פטנט DNA CoFactor, אשר נבדק והוכח מדעית כיעיל במיוחד לשיפור טקסטורת העור ולהפחתת עומק הקמטים. בנוסף מכיל בין מרכיביו הפעילים, קומפלקס נחושת- פפטידי, ויטמין E, חומצה הילארונית, סרמידים המהווים מעין "מלט" המאחד את תאי העור ויוצרים מחסום שעוזר לשמר את רמת הלחות, ליפזום אנזימי תיקון דנ"א, שמן בוראז' המשפר את גמישות קרומי התאים ומטפל ביעילות בגירויי עור שונים הנגרמים כתוצאה מיובש ועוד. את הקרם יש למרוח בבוקר על עור הפנים, לעסות בעדינות ולהמתין לספיגה. מתאים למגוון קהלי יעד ובפרט לשיקום עור יבש.

מחיר: 290 ₪ (50 מ"ל) | להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. לאיתור קוסמטיקאית קרובה ולפרטים נוספים באתר המותג: www.HL-Labs.co.il

קרם יום אקטיבי ג'ובילסט של HL
צילום: אורי גרון

קרם לחות לפנים ולגוף המתאים לעור יבש עד יבש מאד של CeraVe

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה משיק: קרם לחות לפנים ולגוף המתאים לעור יבש עד יבש מאד. קרם עשיר המעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור הגוף והפנים. מתאים למבוגרים ולילדים. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן. 


קרם הלחות לגוף ולפנים, לעור יבש עד יבש מאד משלב פורמולה ייחודית המכילה 3 סרמידים חיוניים לעור המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עורך. סרמידים הם חיוניים ביותר לשמירה על עור לח ועל שלמות מחסום ההגנה הטבעי של העור שלנו. הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, עשויים לסייע לרמות הסרמידים לרדת ולכן השימוש במוצרים לטיפוח העור הכוללים סרמידים יכול לשקם ולחזק את המחסום העורי. כמו כן, ישנם מחקרים המצביעים על קשר בין רמות סרמידים נמוכות יותר למחלות דרמטולוגיות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 ₪, תכולה: 177 מ"ל, 
מחיר מומלץ לצרכן 94.90 ₪, תכולה:  340 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 114.90 ₪, תכולה: 454 מ"ל 

הוראות שימוש: למרוח על העור בנדיבות לפי מידות הצורך. לשימוש על עור הפנים והגוף | להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם ,בבתי המרקחת של קופות החולים: מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.

פיטולסטיל - סרום וג'ל טבעיים מבית LIERAC PARIS (ליראק פריז)

פיטולסטיל סרום וג'ל מבית ליראק פריז
צילום: יח"צ

סימני מתיחה זו תופעה מוכרת ונפוצה הנובעת משינויים הורמונאליים ופיזיולוגיים – אצל מתבגרים, אצל אנשים החווים שינוי קיצוני במשקל, אצל ספורטאים וכמובן – אצל נשים בהיריון. הגוף מבצע התאמות פיזיולוגיות למצב החדש והשינויים החיצוניים באים לידי ביטוי גם בעור  – הרקמה האלסטית נמתחת ועלולה להיקרע. במקרה זה יופיעו סדקים שלעיתים הם אף מגרדים, סימנים אלה מכונים "סימני מתיחה" שאינם נעלמים ונשארים גם לאחר הלידה  (ל-90% מהנשים יופיעו סימני מתיחה במהלך ההיריון). 

מעבדות ליראק פריז פיתחו פורמולה ייחודית המונעת ומטפלת בסימני מתיחה, טבעית ומוכחת קלינית, המומלצת כבר 45 שנים על-ידי רופאים מובילים ברחבי העולם וכעת משיקים לראשונה  גם בישראל.

הפיטולסטיל (phytolastil) מכיל פורמולה טבעית אשר נבחנה תחת פיקוח רפואי והוכחה קלינית ב-12 מחקרים על יותר מ-500 נשים כמונעת ומפחיתה סימני מתיחה. הפורמולה מכילה קומפלקס צמחי מצמחי האלכימלה, קיסוס ושבטבט. התכשיר עשיר בחומרים המעודדים היווצרות סיבים תומכים בעור, גמישות הדרמיס תוך התחדשות של האפידרמיס. 

הסדרה כוללת שני מוצרים:

  • סרום מרוכז – לטשטוש ומניעה של סימני מתיחה אצל מתבגרים/אנשים החווים שינויים במשקל. מסייע בהעלמת סימני מתיחה ושיקום העור. הפורמולה פועלת להחדרת החומרים לשכבות העור ותומכת לשמירת עור הגוף גמיש וחלק.
  • ג'ל למניעת סימני מתיחה בהריון – מתאים לשימוש מתום חודש השלישי ועד לחודש אחרי הלידה, למריחה על האזורים הבעייתיים בלבד. הג'ל מחזק את העור ומונע היווצרותם של סדקים, ומועשר בקומפלקס צמחי ייחודי המעורר היווצרות סיבים תומכים בעור.
    78% מהנשים לא הופיעו סימני מתיחה במריחה של  ג'ל הפיטולסטיל  במשך  ההריון.*

בשונה מהמוצרים הקיימים בשוק, הפיטולסטיל הוא פתרון טבעי (למעלה מ-98% רכיבים טבעיים) ובטוח לשימוש גם במהלך היריון. המוצר מאושר ע"י משרד הבריאות, בעל תוצאות קליניות מוכחות ולא נוסה על בעלי-חיים. נבחן תחת פיקוח רפואי והוכח קלינית ב-12 מחקרים על מאות נשים ובעל המלצות רפואיות למעלה מ-45 שנים.
המוצר נותן מענה גם לסימנים ותיקים מבצע הפחתה של 64% בעומק, רוחב, באורך וצבע של סימני המתיחה – גם הותיקים (בדר"כ בצבע לבן).

השימוש המומלץ עם סרום פיטולסטיל הינו פעמיים ביום, בוקר וערב, למשך 8 שבועות לפחות. 
פיטולסטיל ג'ל להיריון – פעם ביום בלבד. למריחה על האזורים המתוחים, על עור נקי ולשימוש חיצוני בלבד.

מאושר משרד הבריאות.

מחיר לצרכן: ג'ל להריון  – מחיר 199 ₪ (200 מ"ל)ף סרום מרוכז  –  199 ₪ (75 מ"ל) | להשיג ישירות באתר ליראק ישראל https://www.lierac.co.il

מותג האיפור מייבלין ניו יורק משיק פלטת צלליות עם 16 גווני ניוד שונים - Nudes of NY

היישר מבירת האופנה ובהשראת רחובות העיר הפאשניסטית 'ניו-יורק' – מותג האיפור מייבלין ניו יורק משיק פלטת צלליות אופנתית הכוללת 16 גווני ניוד. 

פלטת הצלליות החדשה כוללת 16 גווני ניוד אוניברסליים שונים ליצירת לוק איפור עיניים ניודי מושלם! הפורמולה הייחודית של הצלליות נועדה להחמיא ולהתאים לכל גווני העור ובמגוון גימורים, החל מגימור מאט עד לגימור זוהר ובוהק.
לצלליות פורמולה חדשנית בעלת מרקם קרמי הנמרח בצורה נוחה וקלה על העור, ובעלת פיגמנט אינטנסיבי ועוצמתי המעניקה מראה מלא חיים לעור הפנים.    

טיפ לשימוש: יש למרוח גוון אחד על כל שטח העין, למרוח גוון שני על העפעף, לטשטש בעזרת גוון נוסף את קפל העפעף ולבסוף לשרטט קו מסביב לעין בעזרת גוון אחר.

מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪ (18 גרם). 

צלליות חדשות של מייבלין ניו יורק - NUDES OF NY
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X