fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – אפריל 2020

סדרת הדיאודורנטים +Action Control מבית גרנייה

לרגל  קיץ  2020, משיק מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה'  סדרת דאודורנטים חדשה: Action Control+, המבוססת על רכיבים צמחיים וכוללת דאודורנט אנטי פרספרינט המבטיח  תחושה יבשה עד 96 שעות על העור. 

הסדרה  החדשה כוללת שתי גרסאות – ספריי ורול און.

הדאודורנט מועשר במינרלייט, בעל כושר ספיגה ממקור וולקני. מותיר את העור רך ונעים למגע ומסייע נגד תחושת גירוי כתוצאה מהגילוח.  

מחיר מומלץ לצרכן: רול און או ספריי –  24.90 ₪ | להשיג בכל רשתות הפארם, רשתות המזון והפרפורמריות הפרטיות

דאודורנט אנטי-פרספרינט אקשן קונטורול של גרנייה
צילום: יחצ גרנייה

קרם לחות עם מרכיבי הבהרה פעילים: לייט קרם - מבית ביופור (BIOFOR)

חברת הקוסמטיקה הישראלית המדעית המובילה בישראל ביופור משיקה מוצר חדש: לייט קרם – קרם לחות ייחודי המכיל מרכיבי הבהרה חדשניים מעולם הפפטידים והמרכיבים הבוטניים. כולם בחזית החומרים הפעילים שנחקרו והוכחו בפעילות מדכאת מלנין.

לייט קרם – קרם לחות ליום במרקם נעים ומלטף, היוצר חווית שימוש מענגת ומעניק גם טיפול עוצמתי בפיגמנטציה: המוצר כולל את הפפטיד בטא-ווייט, לקבלת איזון של יצור מלנין, הפפטיד מלנוסטטין שמהווה חסם ביצור פיגמנטציה, וטירוסטאט – חומר צמחי המונע יצור פיגמנט. שלושת אלו בתמהיל הנכון ובריכוז הנכון משתפים פעולה ומפחיתים פגמנטציה. 

לייט קרם מיועד לנשים שרוצות לטפל בפיגמנטציה ולכל מי שיש לה נטיה לפיגמנטציה. מעולה לקראת עונת הקיץ, כטיפול מונע פיגמנטציה. 

לדברי רונית שגב, ביולוגית, חוקרת עור, מייסדת ומנכ"לית חברת הקוסמטיקה ביופור: "ביופור שמה לעצמה מטרה להיות ראשונה ולהוביל את תחום הקוסמטיקה המקצועית בארץ ובעולם ועוסקת במהלך השנה בפיתוח מוצרים חדשים ובפתרונות יעילים לטיפול במגוון בעיות אסתטיות. המוצר החדש לייט קרם הוא בעל הרכב ייחודי, והסינרגיה בין המרכיבים שלו היא מושלמת ומבטיחה תוצאות נראות לעין תוך זמן קצר גם בשימוש ביתי עיקבי ללא צורך להגיע לקוסמטיקאית ."  

חברת ביופור מעניקה הטבה ייחודית: ניתן לרכוש את המוצר אונליין, ולקבל אבחון של סוג העור על ידי קוסמטיקאית מוסמכת בשיחת וידאו צ'ט בווטס אפ, כמו כן, המוצר יישלח עם שליח בחינם עד הבית.  

מחיר: 210 ₪ | להשיג ב-https://www.getbeauty.co.il

ביופור לייט קרם
צילום: ישראל כהן

פילינג לפנים במגבונים מבית HL

מותג הקוסמטיקה HL, המתמחה בתכשירי קוסמטיקה מקצועיים המכילים חומרים פעילים ופורמולות המבוססות על מחקרים מדעיים וקליניים מקיפים, מציג רטיות פילינג עדינות, נוחות וקלות לשימוש המחדשות ומשפרות את טקסטורת עור הפנים, מסייעות בהפחתת עומק הקמטים ומעניקות לעור גוון אחיד!

תפקידו של הפילינג בעולם הקוסמטיקה הוא להשיל ולהסיר תאים מתים ופגומים ולאפשר לרקמת תאים חדשה להיבנות, ליצור עור חדש בעל מראה זוהר, בריא וקורן. טיפולי פילינג ביתיים הם כאלו עדינים אשר בהחלט ניתן ורצוי לבצע בעצמנו. מגבוני הפילינג מסדרת אלפא- בטא ורטינול מאפשרים ביצוע פילינג ברמה חדשה של קלות, אפקטיביות ונוחות. המגבונים מגיעים באריזה של 24 יחדות, כאשר כל אחד ארוז בשקית היגיינית נפרדת. המגבונים ספוגים בחומרים פעילים רבים, בניהם חומצות אלפא הידרוקסיות המופקות מפירות, חומצה סיליצילית, רטינול ותה ירוק. בעת השימוש יש להוציא מגבון בודד מאריזתו ולהעבירו בעדינות על עור הפנים והמחשוף, עדיף בשעות הערב ועל עור נקי ויבש, ולהמתין 3-4 דקות לספיגת החומר. בעת השימוש תיתכן תחושת עקצוץ ואדמומיות קלה, ואף קילוף עדין למשך מספר ימים הנובע מפעילות המוצר. לאחר השימוש מומלץ למרוח קרם לחות או הזנה ולהקפיד להשתמש במקדם הגנה SPF 15 לפחות. המגבונים, כמו יתר מוצרי הסדרה, יעילים לצמצום עומק הקמטים והקמטוטים, לשפר משמעוית את מרקם העור וגמישותו, להעלות את רמת הלחות ואף לשקם עור הסובל מאקנה וולגריס או פוסט אקנה. ניתן להשתמש עד 3-4 פעמים בשבוע.

מחיר: 160 ₪ (חבילה של 24 מגבונים) | להשיג טלפונית אצל הקוסמטיקאיות המובחרות

מגבוני פילינג לפנים מבית HL
צילום: אורי גרון

INSTAMOISTURE - המייקאפ החדש של KIKO MILANO

קיקו מילאנו גאה להשיק מייק אפ חדש בטכנולוגיה אופטית, המתנהג כמו פילטר צילום אינסטגרמי על העור ומעניק מראה מושלם וטבעי כאחד.

kiko milano מייקאפ insta moisture
צילום: יח"צ

INSTAMOISTURE, מעניק לכל סוגי העור ליטוש מתקדם, מרקם אחיד ומראה עור זוהר, תוך כדי הסוואת פגמים יעילה העושה שימוש במפזרי אור אופטיים לתוצאה חלקה במיוחד.

נוסחה פורצת דרך המועשרת בתמצית בוטנית של פטל ובאלו-ורה טהורה מצליחה לשמר לחות בעור עד ל-24 שעות של זוהר ונינוחות. פרי הפטל מפורסם ביכולתו להוות  שומר לחות וגמישות בעור ונוגד חמצון מעולה ואילו תמצית האלו-ורה משמשת מגנט לחות יעיל לאגירת מים, בהיותה "צמח גמל" הגדל בתנאי מדבר.

השילוב בין שתי תמציות הצמחים המנצחות הללו מבטיח תוצאה מושלמת של ל-24 שעות של נינוחות וזוהר, כי עור רווי בלחות הוא עור רענן, בריא ואחיד יותר.

בנוסחה פורצת הדרך של Kiko Milano משולב גם אלסטומר חדשני שהוא רכיב מטשטש פגמים עם אפקט של פילטר אינסטוש, כדי שבכל רגע תהיי מוכנה לסלפי המושלם ללא פילטרים.
המייק אפ החדש מצטיין בגימור קורן ובטקסטורה נוחה לטשטוש ולהנחה מדויקת על הפנים. התחושה קטיפתית וחלקה במיוחד והכיסוי בינוני, ניתן לבניה עד להשגת תוצאת הכיסוי הרצויה.
מפזרי אור אופטיים ומסנני קרינת UV שומרים על העור מפני פגעי סביבה ונזקי שמש.

המייק אפ החדש הוא הפתרון היומיומי האידיאלי למניעת הזדקנות מוקדמת ולשמירה על עור חיוני. המייקאפ אידיאלי לבעלות עור מעורב, רגיל עד יבש . מעניק כיסוי בינוני עם יכולת בניה על העור.

כמיטב המסורת האיטלקית, האריזה אלגנטית, נוחה ושימושית, מצוידת במשאבה המוציאה כמות מדודה של מייק אפ בכל שימוש, תוך שמירה על היגיינה ועל חיסכון.

השקת מוצר אירופאי ברמת בטיחות גבוהה ובמחיר תחרותי במיוחד, זו ההבטחה הצרכנית של קיקו מילאנו והמותג מקיים אותה באדיקות כבר יותר מ-20 שנות פעילות בכ-1,000 נקודות מכירה בעולם ובשנה האחרונה גם בישראל.

המייק אפ מגיעה ב-21 גוונים התואמים את כל קשת צבעי העור.

מחיר: 99 ₪ (30 מ"ל) | להשיג ברשת חנויות KIKO MILANO

Multi-Action Cleansing Foam For delicate skin LIQUICK - תרחיץ מבית PROMISE

לפתוח ולסגור את היום עם הפינוק האולטימטיבי: קצף ניקוי רך ומלטף המסייע בהענקת מראה זוהר ומלא חיות!

תרחיץ קצף לניקוי עור הפנים:

  • מנקה את הפנים ביסודיות ובעדינות ומותיר עור קורן וחלק למגע.
  • מסיר במהירות איפור, לכלוך ושומנים אשר מצטברים במשך היום.
  • מעניק מענה מושלם עבור עור פנים עדין וכזה שנוטה לאדמומיות.
  • מכיל אחוז גבוה של רכיבים ממקור טבעי.
  • מועשר בתמציות ייחודיות כגון צבר, צלף קוצני, אוכמניות, קנה סוכר, תירס ועץ המייפל המסייעות בשמירה על לחות העור.

מכיל רכיבים צמחיים עשירים בנוגדי חמצון להגנה בפני רדיקלים חופשיים.
שומר על מעטה ההגנה הטבעי של העור  מבלי להותיר תחושת יובש אחרי השימוש ומשום כך אידאלי לשימוש על עוד עדין.
הנוסחה אינה מכילה סולפאטים, פראבנים, סיליקון, אלרגנים או אלכוהול.
מפנק במרקם אוורירי ונעים במיוחד ובניחוח פירותי.

קצף הניקוי LIQUICK מתבסס על מגוון רכיבים ממקור צמחי הידידותיים לעור עדין, עוטפים אותו ברכות ומותירים עור רך וחלק למגע. תערובת ניקוי ייחודית המופקת משמני קוקוס ותירס ומועשרת בתמציות עלי צבר, קנה-סוכר ועץ המייפל המרווים את העור בלחות מקסימלית, שומרים על מעטה ההגנה של העור מפני יובש. קומפלקס פירות בר והדר מסייע בהסרת תאי העור המתים, מותיר אותו במראה זוהר וקורן 'מבפנים כלפי חוץ' לאורך זמן.

הקצף נקי מסולפאטים (SLS ו-SLES), פראבנים, סיליקון, אלרגנים או אלכוהול, אינו מייבש את העור ומעניק מענה מושלם עבור בעלות עור עדין הנוטה לאדמומיות. לאחר השימוש, העור מרגיש ונראה נקי להפליא, בריא וקורן.

בונוס: ריח פירותי עדין ומרקם אוורירי יגרמו לך להתמכר כבר מהשימוש הראשון!

אופן השימוש: יש ללחוץ על המשאבה כשלוש פעמים, על לקבלת כמות הקצף הרצויה, לעסות על עור פנים וצוואר לח ולשטוף היטב במים פושרים. מתאים לשימוש יומיומי.

מחיר:   119 ₪ (150 מ"ל) | להשיג באתר החברה – https://promise-cosmetics.co.il

promise תרחיץ קצף עדין לניקוי הפנים צילום
צילום: יח"צ

אפילפרי - מוצר מקצועי לדילול ולעיכוב צמיחת השיער בפנים

הקורונה הזאת הוכיחה דבר אחד: אנחנו חייבות ללמוד לעשות הרבה דברים בעצמנו – להסיר לק ג'ל, לעשות לעצמנו מניקור, לדעת למרוח לק כמו שצריך וגם לטפל בשערות הפנים שלנו: גבות, שפם ולמעשה…איפה שצריך.

אז אם אין קוסמטיקאיות, יש את אפילפרי – מוצר חדשני המיועד לשימוש ביתי ובאמצעותו ניתן למנוע ולעכב את צמיחת שיער הפנים.
התכשיר מבוסס על רכיבי הפורמולה של הגרסה המקצועית, המוכרת כבר מעל לעשור במכוני הקוסמטיקה המקצועיים ברחבי העולם.

אז מי אחראי לכל הטוב הזה? השיטה הטיפולית של אפילפרי פותחה על ידי דוק' יואל קוניס, ביו/כימאי בעל מוניטין רב בתחום הכימיה הקוסמטית.

המוצר מבוסס על חומרים פעילים ממקור טבעי בלבד המספקים פתרון יעיל ואפקטיבי להפחתת צמיחת השיער לאורך זמן, ומכיל רכיבים פעילים מובילים:

  • Larrea divaricate extract  – תמצית טבעית המומלצת לשימוש במוצרי אפילציה: פוגעת במנגנון צמיחת השערה
  • Myrica Cerifera (Bayberry) fruit extract – פועל בצורה רב מערכתית למניעת התפתחות וצמיחת שערה
  • Pentylane Glycol – לחותן טבעי (לשימור גמישות העור) ומשמר טבעי
  • Dimethyl isosorbide – רכיב טבעי המשפר החדרת חומרים לעור

השימוש במוצר פשוט ונטול כאבים. אם תשתמשו בו נכו ו-8 עד 12 שימושים בממוצע, הוא יתרום להפחתה של 70%-90% מכמות שערות הפנים ואף מעודד עיכוב צמיחה.
השיטה מתאימה לכל סוגי העור והשיער (כולל שיער לבן, בלונדיני, ג'ינג'י ופלומתי) וללא מגבלת גיל או מין המטופל.

למוצר רישיון משרד הבריאות הישראלי והוא בטוח לשימוש. 

אופן השימוש: לאחר מריטת השיער מהאזור המטופל יש למרוח טיפה של אפילפרי ולהספיגה היטב בעזרת האצבע באזור הרצוי. לאחר מריחת החומר אין לשטוף את הפנים או/ו להשתמש בתכשירי קוסמטיקה (סרום, לחות וכדומה) 6 שעות. חשוב לדעת כי בשל ריכוז גבוה של חומרים פעילים היצרן ממליץ על שימוש בכמות קטנה, נקודתית ומדודה (כטיפה בלבד). כמות המוצר מותאמת לכ- 40-50 שימושים לערך.

מחיר 399 ₪ (6.5 מ"ל) | לרכישה ולבירור הקוסמטיקאית הקרובה אלייך  – 03-5227269

אפילפרי לשימוש ביתי
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X