fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – אוקטובר 2019

Hollywood Gold Mask מבית SR COSMETICS

זוכרות שבחודש אוגוסט האחרון סיפרתי לכן על מוס צמחי מרפא של SR COSMETICS? יופי! אז הגיע חודש חדש ואיתו מוצר חדש לבדיקה וסיקור ומהמוצר הזה אני מתלהבת – מסכת זהב Hollywood Gold Mask.

כמו את כל המוצרים של SR COSMETICS, גם את המוצר הבא ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות, ואם אתן חובבות טיפולי פנים ויופי, אבל אין לכן כוח להגיע לקוסמטיקאית אחת לחודש או רבעון, כדאי מאוד שיהיה לכן את המוצר הזה בבית. 

מדובר במסכת זהב שמתאימה לכל סוגי העור ושימוש בה תורם למניעת סימני הזדקנות. לזהב במסכה יש יכולת לקשור חמצן אל תאי העור ולשינוי הפוטנציאל החשמלי בו, ובכך הוא מעודד יצירה של פיברובלסטים חדשים ומצעיר את העור. ולפני שתגידו שאני סתם מפציצה במילים גבוהות, אז לפני השימוש במסיכה הלכתי לבדוק מה זה פיברובלסט ומדובר בתאי סיב האחראים ליצור אלסטין וקולגן בעור.
מרכיבים נוספים שיש במסיכה וכדאי לדבר עליהם הינם: 

  • אצת למינריה – אצה העוזרת בניקוי העור מרעלים.
  • חומצות שומן בלתי רוויות, פוליסכרידים, חומצות אמינו, אנזימים וויטמנים חשובים  – כולם עוזרים בחידוש רקמות, שינוי מראה מרקם העור וזירוז חילוף חומרים.

ועכשיו זה בדוק הזמן להתנצל שלא הכנתי סרטון. מאוד מקווה לחזור לזה בפעם הבאה, אבל כן יש לי חוות דעת.
אני משתמשת במסכה אחת לשבוע כבר כמעט 3 שבועות. בנוסף, חברה ושכנה מהבניין ליד, הגיעה אלי סתם ככה לקפה והייתה אחרי מקלחת ויצא שגם היא השתמשה בה פעמיים.  התוצאה – עוד נעים, רך מאוד למגע, בעל לחות(מזה הופתעתי ממשכי באמת ראשון היא לא נראת גדושה בלחות/ג'לית כמו קרמי לחות), זוהר/קורן ובעיקר נקי. יש למסיכה גם ריח מאוד מאוד עדין, אז יש מצב שעוד תריחו אותו על העור (אני למשל הרחתי, היא טוענת שלא). היה שבוע אחד שהשתמשתי בה פעמיים בשבוע (היה לנו אירוע משפחתי ורציתי לוק זוהר), והרגשתי שמריחת המייקאפ והאיפור היה הרבה יותר נוח ונעים. היא נותנת הרגשה של ספא יוקרתי או טיפול טוב אצל הקוסמטיקאית, אבל מבלי לצאת מהפיג'מה.

היא עולה 233 ₪ (100 מ"ל). המחיר שלה לא זול אבל מצד שני גם לא כזה יקר למסיכת זהב. יש בה גם כמות שמספיקה לדעתי לפחות ל-6/7 פעמים (במידה ומורחים שכבה דקה, אז יש מצב שגם ליותר). 

מסיכת זהב - HOLLYWOOD GOLD MASK של SR COSMETICS

לקים חדשים שאתן חייבות להכיר

  • כמעט כל מי שאני מכירה חייבת לעשות ציפורניים לפני החגים. אני עושה ציפורניים לעצמי, ועדיין לפני החגים משהו נכנס בי ואני מעדיפה ללכת למישהי מקצועית שתעשה לי לק. הבעיה היא שאני תמיד נזכרת מאוחר מדי ואז כבר אין תורים. כך גם קרה בשבועיים האחרונים. ראיתי את השכנה המניקוריסטית ורציתי לקבוע תור אבל…לא היה.

אז אם אין תור לפחות יש לקים חדשים, שניהם בגוונים פסטליים ויחסית נקיים כיאה לציפורניים בחג ומה שטוב בהם זה שהם משתלבים נפלא אם כל מה שרוצים ללבוש:

קולקציית הלקים של CHIC לחגים

שיק תמרוקים, המותג הישראלי המוכר והאהוב, הוציאה כאמור קולקציה מיוחדת לחגי תשרי ומה שנחמד בה בעיקר זה הגוונים. כפי שכבר כתבתי, אני אוהבת גווניים נקיים יחסית וזה בדיוק מה שאפשר למצוא בקולקציה: פסטליות, רכות וחגיגיות. 

היא עונה לשם Vibe ולה 6 גוונים מתוקים כמו תכלת רך, סגול לבנדר בהיר, ורוד בייבי, אפרסק ועוד.
אני משתמשת בבייס וטופ רגיל אז הצבע קיבל סוג של גימור מבריק, אבל אחרי שחברה שלי ראתה אותי עם הלק על האצבעות היא לקחה לי אותו והשתמשה בטופ מאט של CHIC וזה היה מושלם.

מחיר: 19 ₪ (17 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם השונות, המשביר לצרכן ובפרפורמריות.

קולקציית Euphoria של ORLY

הלק השני ליווה אותי לאורך כיפור. איכשהו אני תמיד מדמיינת שבכיפור יהיה קריר ונעים ואם יש אפשרות למרוח לק שהוא יותר "סתווי", אני עושה זאת. ושוב, עברנו את כיפור ולא היה לא קריר ולא סתווי. היה חם. אבל למרות החום, הציפורניים היו מושלמות עם גוון כחול-אפור פסטלי. אז נכון שלא היה אפור בחוץ, אבל לפחות נכנסתי למוזה הסתווית.

בד"כ בסוף הקיץ יש אופטימיות והתלהבות נרגשת וכל אחת עם ההתלהבות שלה: חלק מתלהבות שהילדים חוזרים למסגרות, חלק שמחות לחזור לעבודה אחרי החופש הגדול, חלק מחכות לתחילת הלימודים וחלק סתם ניהנות שעוד מעט מגיע הסתיו. בדיוק בשל כך קראו ב-ORLY לקולקצייה הזאת "אופריה".
גם כאן תמצאו 6 גוונים מרהיבים המשתלבים נהדר עם כל לוק שרוצים ובעיקר עושים את אפקט ה"ואו". ואם אתן שואלות עם איזה גוון הייתי בכיפור? אז בגלל שרציתי לבשר על בוא הסתיו (מה שבפועל לא קרה), הייתי עם הגוון הכחול-אפור הפסטלי (או בשמו המלא "באורך הגל שלך").

  • בריטני, ביץ ' – כחול קסום שקשה שלא לעמוד בפניו.

  • הטורקיז הגדול – אחד משני הלקים במרקם קונפטי בקולקציה.

  • רוז' כל היום – גוון פסטל של ורוד עתיק וענוג.

  • מוי קליינטה (בספרדית) או רותח בעברית  – גוון אדום לוהט של הקולקציה.  

  • מתחמם Warm It Up – הוא הלק השני במרקם קונפטי. הוא מוצע בגוון תרמוכרומי, כלומר הקונפטי יעבור מגוון של אלמוג רך ללבן בוהק כאשר הציפורניים שלך חשופות לחום. 

  • באורך הגל שלך – תכלת פסטלי רגוע 

דרך אגב, בתמונות שצילמתי לא רואים בכלל שמדובר בלק תכלת-אפור פסטלי. לכן, אני מצרפת את התמונות של חברת ORLY כדי שתראו את הצבע האמיתי.

מחיר: 40 ₪ | להשיג ברשתות הפארם השונות, המשביר לצרכן ובפרפורמריות | קולקציה זאת זמינה גם בג'ל לק במכוני הציפורניים והמניקוריות ברחבי הארץ

קולקציית סקוטלנד של OPI

את הלקים האלו אני מתכננת למרוח בסוכות כי מדובר בלקים בגוון חורפי. אני דיי בספק שנרגיש חורף עוד כמה ימים, אבל לבחורה מותר לחלום.

קולקציית סקוטלנד הגיעה לארץ בסוף הקיץ אבל היא כל כולה צועקת חורף וקור. היא מכילה 12 גוונים  חדשים המותאמים לעונת החורף. רוב הקולקציה כהה, אך כן יש מספר גוונים בהירים יותר שמתאימים לעונת המעבר. בקולקציה תמצאו גם גוונים של כתום, אדום, ירוק – צבעים המרכיבים את הקילט (אותה חצאית סקוטית מפורסמת) ואת הטרנד המשובץ שחוזר תמיד בחורף, ומכאן ההתחברות לסקוטלנד שאיכשהו גם בחורף וגם עם חצאית שמחים ועליזים למרות הקור והגשם 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿

רשימת הגוונים:

  •  A Little Guilt Under the Kilt- גוון אדום נועז.
  • Red Heads Ahead – גוון שכולו תשוקה אדומה – קלאסי ומאופק !
  • Suzi Needs A Loch- Smith – גוון כתום חצוף, נועז ומאוד תפוזי!
  • Things I've Seen Aber-green – ירוק כהה ועכור.
  • Good Girls Gone Plaid – כמעט שחור אבל סגול עמוק מאוד, סגול כהה ויוקרתי כמו אבן הקריסטל – אמטיסט.
  • Boys Be Thistle-ing At Me – סגלגל המזכיר את פרח הגדילן המצוי.
  • Rub-a-Pub-Pub – אפור ופחם עכור כהה.
  • Nice Set of Pipes – שילוב סקסי בין סגול לאפור.
  • Nessie Plays Hide & Sea-k- גוון כחלחל כמו נהרות קרים, כחול שמיימי ושימרי.
  • OPI Grabs the Unicorn by the Horn- גוון היוניקורן האמיתי- ולא הדמיוני- כחול עמוק ובוהק.
  • Edinburgh-er & Tatties – ניוד פיצ'י מושלם- למי שהמניקור שלה חייב להזכיר את עונת האביב.
  • You’ve Got that Glas-glow -גוון ורדרד מובי , בהיר ועתיק גם יחד.

מחיר: 65 ₪ | להשיג ברשת "אפריל" ומכוני הטיפוח ברחבי הארץ | http://www.opi-israel.co.il

הלקים של CHIC

קולקציית החגים של CHIC לשנת 2019
צילום: אלון גנון
לק מסדרת קולקציית החגים של CHIC לשנת 2019

הלקים של ORLY

אופוריה - 2019 של ORLY
צילום: אלון גנון
לק מקולקציית אופוריה של ORLY

הלקים של OPI

קולקציית סקוטלנד OPI חורף 2019
צילום: יח":צ
קולקציית סקוטלנד OPI חורף 2019

Moisturizing & Anti wrinkle cream של תפוח טגנולוגיות

על אף שיש לי חברות שהחלו להשתמש בקרן לטיפול בקמטים, אני מסרבת להכיר בעובדה שאני בת 37 ושאולי כדאי להתחיל להשתמש בו. אין לי קמטים ואפילו לא קמטוטים (בעלת עור שמן: סובלת מחצ'קונים בילדות, ופחות קמטים בבגרות), אבל יש לי חברות שברגע שהגיעו לגיל 35 כבר התחילו להשתמש בקרמים מסוג זה.

את הקרם הזה של תפוח טכנולוגיות קיבלתי ונתתי לחברה שלי בעיקר כי הרגשתי שזה קרם שניתן לסמוך עליו. לתפוח טכנולוגיות יש לא מעט מוצרים ועל חלקם כתבתי בעבר. מכל מוצר שלהם הייתי מרוצה והגיע הזמן שעוד חברה תכיר אותם.

הקרם החדש מבוסס על שמנים, חמאת שיאה ומועשר במינרלים ובויטמנים הפועלים להזנת העור, שיפור מרקמו ומעניקות פתרון לבעיית היובש. הקרם מורכב גם מתמצית שמן ורד הבר. תמצית זו מכילה (באופן מרכז ומוגבר) חומצה לינולאית – זו חומצת שומן רב בלתי רוויה הנספגת בקלות ונותנת תחושה רכה וקטיפתית. היא מכילה גם ריכוז גבוה מאוד של תמצית שמן "נר הלילה" (רק זה מכיל 7-10% חומצת שומן GLA, המשתייכ לקבוצת החומצות אומגה 6), התורמת לגמישות ואלסטיות של העור.
כל המרכיבים תורמים להאטה של הזדקנות העור ומשפרים את הרעננות, מרקם העור, החיוניות והגמישות.

חברה שלי משתמשת בקרם כבר שבוע וחצי. היא אומרת שהעור שלה הפסיק להיות יבש ואנשים מעירים לה שהיא נראת זוהרת ושואלים מה היא עושה. היא טוענת שהיא שמה לב לשיפור במרקם במיוחד בעת מריחת מייקאפ וסה"כ מאוד מרוצה ממנו.

מחיר: 130 ₪ (50 מ"ל) | להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה – 1-700-70-74-78

קרם הזנה וטיפול בקמטים של תפוח טכנולוגיות

פלטת איפור 3 מפלסים של MARKWINS

לכל מי שאוהבת להתאפר ורוצה לחסוך במקום, שטסה לחו"ל ולא רוצה לסחוב חצי בית או להכניס הרבה איפור לתיק מבלי להתחיל להתפזר בין כמה תיקי איפור – זה בדיוק המוצר שצריך. ללא ספק אחד הסטים היותר שווים שקיבלתי והיותר יעילים. כל מה שאני צריכה לאיפור מרוכז במקום אחד – אבל הכל. כולל מברשות.

תכירו את הפלטה המושלמת "Hello Beautiful" של חברת Markwins האמריקאית. הפלטה מיועדת לנערות, אבל גם נשים שמזמן עברו את גיל ההתבגרות, כמוני (ותלוי את מי שואלים…) יהנו ממנה. מדובר בקופסת פח שחורה ועם זאת מבריקה בצבעי חד-קרן, וכאשר פותחים אותה מתגלים 3 מפלסים של איפור מכל הסוגים: 24 צלליות (חלקן מאט וחלקן מבריקות ומנצנצות), צלליות לגבות, צלליות לקונטרוינג/הצללות/הארות, ברונזר וסומק. בתחתית ניתן גם למצוא מברשות שיתאימו לכל עבודה. כדי שיהיה קל יותר להתאפר, ניתן גם לשלוף את הפלטות ואז להחזיר אותן לקופסת הפח.

עוד משהו שאני אישית מאוד אוהבת: מעל כל צללית או סט צלליות כתוב למה הן מתאימות: לדוגמה – מתאימות לעיניים, גבות, לחיים וכו'. החברה' במארקווינס הלכו צעד קדימה שגם בצלליות עיניים חילקו את הפלטה לגוונים חומים למראה ניוד/טבעי, וגוונים צבעוניים ועזים.
ויותר מכל, למארקווינס יש מוצרים איכותיים במחירים שפויים והוגנים לכל כיס והמחיר של הפלטה הזאת באמת בדיחה.

מחיר: 80 ₪ | להשיג ברשת סופר פארם

מצרפת לכן תמונות שאני צילמתי וגם תמונת יח"צ שכן היא צולמה על רקע לבן וקל יותר לראות את הגוונים השונים.

מארז איפור של מארקווינס
צילום: אלון גנון
מארז איפור של MARKWINS
פלטת איפור של מארקווינס

סדרת פרומנסיל לנשים מעל גיל 45 של חברת "פרמה גורי"

סדרת פרומנסילאת המוצר הזה קיבלתי והעברתי לאמא שלי להתנסות. היאמתלוננת הרבה על גלי חום שבאים והולכים ואיך שראיתי אותו חשבתי שהוא יתאים לה.

חברת פרמה גורי מקבוצת כמיפל, מציעה את סדרת פרומנסיל לנשים בגילאי 45 ומעלה. מדובר בסדרה הבאה להילחם בתופעות השונות של גיל המעבר אך בעיקר בתופעת גלי החום. כמעט כל אישה בגיל המעבר סובלת מגלי חום, בדרגה כזאת או אחרת, וגם עם מזגן שעוד שניה פינגויינים יוצאים מתחת למרצפות, הן עדיין מזיעות ומרגישות שהגוף לא מצליח לקרר את עצמו.

הסדרה החדשה כוללת:

  • כמוסות פרומנסיל מרוכזות במיוחד – עם 80 מ"ג  איזופלבונים (אסטרוגנים צמחיים) מתמצית פרחי תלתן אדום (Red Clover).
    איזופלבונים המכונים גם פיטואסטרוגנים, שפירושם "אסטרוגנים צמחיים" דומים בהשפּעתם להורמון האסטרוגן הטבעי. בתלתן האדום מוצעים 4 סוגי איזופלבונים (לעומת סויה שבה רק 2 איזופלובנים) – הנקשרים לרצפטורים אסטרוגנים, ומאפשרים ספיגה קלה.
  • ספריי תומך לקירור שנועד לספק הקלה מהירה מגלי חום והזעת לילה. התרסיס מספק אפקט קירור מקומי של העור, תוך כדי שהוא שומר על לחות העור ונותן הרגשה רכה ונעימה.

דרך אגב, שני המוצרים מבוססים על תלתן אדום. אני פעם ראשונה שומעת עליו אבל זה צמח רב שנתי ממשפחת הפרפרניים. הוא פורח בין יולי לספטמבר וכבר לפני אלפי שנים שימש כצמח מרפא אנטי דלקתי, משתן, מכייח, מונע עוויתות ומטפל בבעיות עור.

אמא שלי משתמשת בספריי בשבועיים האחרונים. בשבוע הראשון השתמשה בו יום כן, יומיים לא. מהשבוע השני היא כבר לא יכולה בלעדיו. היא מתיזה אותו לפי ההוראות (על אזור הצוואר והחזה, ומאפשרת לו להתנדף לפני שהיא נכנסת למיטה). אמרה שהוא באמת מקרר ונותן הרגשה מרעננת ונעימה. הלילות עוברים בשינה, במקום בהתהפכות במיטה וכל שניה לשחק עם השלט של המזגן ו/או לפתוח/לסגור חלון.

מחיר: ספריי – 75 ₪ , טבליות – 150 ₪  | להשיג בסופר פארם, בבתי המרקחת ובתי הטבע

סדרת עפרונות שפתיים חדשה למייבלין ניו-יורק: Super Stay Ink Crayon

לאחר שכבש את העולם ואת הרשתות החברתיות משיק  מותג האיפור מס' 1 בעולם מייבלין ניו-יורק, בישראל,  את הדור החדש של השפתונים העמידים: SuperStay Ink Crayon – הסדרה  הכוללת 12 גוונים טרנדים.

הסדרה בעלת פורמולה ייחודית, בטכנולוגיה מהפכנית, המותירה את השפתיים עם צבע אינטנסיבי ועמיד במרקם קטיפתי וללא תחושת יובש. 
השפתונים בעלי פורמולה ייחודית ומהפכנית בטכנולוגיית elastic ink המכילה פיגמנטים אינטנסיביים בעלי כיסוי גבוה, המעניקים לשפתיים גימור מאט מושלם. סדרת השפתונים החדשה בעלת עמידות ל-8 שעות, מרקם קליל וקטיפתי שאינו מייבש את השפתיים. התוצאה היא שפתיים בגוון מאט ועוצמתי, שאינו מורגש על השפתיים.

סדרת השפתונים החדשה מוגשת בצורת צבעי קראון,  המעוצבים כעיפרון ונראים כמו טושים עבים, המאפשרים  מריחה פשוטה ונוחה, גם תוך כדי תנועה. הסדרה החדשה מתכתבת  עם סגנון החיים הצעיר והדינאמי של הצרכניות ומספקת פתרון פשוט ונוח למראה צבע שפתיים עמיד. 

סדרת השפתונים כוללת 12 גוונים טרנדים ואנרגטיים המתחילים עם חומים, בורדו, קורל, אדומים ונמתחים עד הסגולים המפתים.

מחיר לצרכן: 40 ₪  (5 מ"ל) – במהלך חודש נובמבר- שפתון מאט אינק+עיפרון שפתון אינק קריאון ב-70 ₪ בלבד! | להשיג ברשתות השיווק והפארם

Super Stay Ink Crayon של מייבלין ניו-יורק
צילום: יח"צ

תרחיץ טבעי לשטיפה אינטימית המבוסס על עלי זית מבית Olea essence

האזור האינטימי מצריך נקיון ותחזוק יום יומי, אך נשים רבות אינן משתמשות בתכשירים מחשש שהם יכילו חומרים מזיקים וכימיים. Olea essence מותג הבית של "בית הבד של הגולן" מציג את הפתרון האידיאלי לנקיון האזור האינטימי: סבון 100% טבעי לשטיפה אינטימית המבוסס על עלי הזית.

התרחיץ מסייע לנקות את האזור האינטימי של הגוף באמצעות רכיבי החיטוי הנמצאים בתמצית עלי הזית. שטיפה באמצעות התרחיץ מסייעת לנקות ולהסיר ביעילות ריחות לא רצויים ולהעניק לעור רכות ולחות. כמו כן, לסבון יש תכונות אנטי פטרייתיות, הוא מאזן הפרשות בבלוטון השומן, ועשיר בנוגדי חמצון טבעיים ובסגולות אנטי אייג'ינג נוספות, אשר מגבירים יחד את התפקוד ההגנתי של העור. התרחיץ מכיל ויטמינים ומינרלים בריאים, שמן זית כתית מעולה, קמומיל, תמצית זרעי תה, מלח ים, שמן זרעי קלנדולה ושמן לבנדר ונקי מחומרים משמרים ומכימיקלים סינטטיים ובעל בישום טבעי צמחי.

איך משתמשים? שמים כמות קטנה על היד, משפשפים בעדינות את האזור האינטימי ושוטפים במים.

מחיר: 70.50  ₪ (220 מ"ל) | להשיג במרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן" בתל-אביב, קצרין ועין גב | פרטים נוספים – https://www.oleaessence.com

תרחיץ טבעי לשטיפה אינטימית המבוסס על עלי הזית של Olea Essence
צילום: רפי ונציאני

תרחיץ טבעי לשטיפה אינטימית המבוסס על עלי זית מבית Olea essence

לאחר שכבש את העולם ואת הרשתות החברתיות משיק  מותג האיפור מס' 1 בעולם מייבלין ניו-יורק, בישראל,  את הדור החדש של השפתונים העמידים: SuperStay Ink Crayon – הסדרה  הכוללת 12 גוונים טרנדים.

הסדרה בעלת פורמולה ייחודית, בטכנולוגיה מהפכנית, המותירה את השפתיים עם צבע אינטנסיבי ועמיד במרקם קטיפתי וללא תחושת יובש. 
השפתונים בעלי פורמולה ייחודית ומהפכנית בטכנולוגיית elastic ink המכילה פיגמנטים אינטנסיביים בעלי כיסוי גבוה, המעניקים לשפתיים גימור מאט מושלם. סדרת השפתונים החדשה בעלת עמידות ל-8 שעות, מרקם קליל וקטיפתי שאינו מייבש את השפתיים. התוצאה היא שפתיים בגוון מאט ועוצמתי, שאינו מורגש על השפתיים.

סדרת השפתונים החדשה מוגשת בצורת צבעי קראון,  המעוצבים כעיפרון ונראים כמו טושים עבים, המאפשרים  מריחה פשוטה ונוחה, גם תוך כדי תנועה. הסדרה החדשה מתכתבת  עם סגנון החיים הצעיר והדינאמי של הצרכניות ומספקת פתרון פשוט ונוח למראה צבע שפתיים עמיד. 

סדרת השפתונים כוללת 12 גוונים טרנדים ואנרגטיים המתחילים עם חומים, בורדו, קורל, אדומים ונמתחים עד הסגולים המפתים.

מחיר לצרכן: 40 ₪  (5 מ"ל) – במהלך חודש נובמבר- שפתון מאט אינק+עיפרון שפתון אינק קריאון ב-70 ₪ בלבד! | להשיג ברשתות השיווק והפארם

Super Stay Ink Crayon של מייבלין ניו-יורק
צילום: יח"צ

Calendula SERRUM – INFUSED WATER CREAM מבית Kiehl's

הכימאים של מעבדות קיל'ס ממשיכים לרתום את התכונות העדינות והמרגיעות של קלנדולה עם השקתו של קרם הלחות Calendula Serum-Infused Water Cream – קרם לחות על בסיס מים, קליל ומועשר בסרום מפרח הקלנדולה שהופך לפרץ מרענן של לחות מצננת עם מריחתו על העור.

מעבדות קיל'ס הציגו בפעם הראשונה ללקוחות שלהם את עלי הכותרת של קלנדולה (ציפורני חתול) בשנות ה-60 עם השקתם של מי הפנים Calendula Herbal Extract Toner, כיום מי הפנים הנמכרים ביותר של קיל'ס ברחבי העולם. מאז, הכימאים של קיל'ס המשיכו לרתום את היתרונות המועילים של קלנדולה, יעילות שנבדקה והוכחה לאורך השנים, בהשקתם של Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash קלנדולה – תרחיץ מקציף לניקוי עמוק של הפנים בשנת 2014, ושל Calendula & Aloe Soothing Hydrating Mask קלנדולה ואלוורה – מסכת לחות במרקם ג'ל מרגיע בשנת 2017, אשר הפכו מידית למוצר מועדף בקרב הלקוחות בשל הסגולות המרגיעות והמרעננות שלהם על העור.   

עתה, קיל'ס מקדמים בברכה תוספת ייחודית למשפחת הקלנדולה,Calendula Serum-Infused Water Cream קרם לחות המבוסס על מים ומועשר בסרום קלנדולה.
הפורמולה פותחה ספציפית עבור כל סוגי העור, כולל עור רגיש, הקרם מותיר את העור מלוחח, חיוני ורענן, ובכך מהווה תוספת מהירה ופשוטה לכל שגרה של טיפוח העור. 

קרם הלחות מכיל עלי כותרת של קלנדולה אשר נקטפים ידנית, מידי שנה בחודש אוגוסט בשמש מלאה. פרח הקלנדולה, גדל ומעובד ללא חומרי הדברה ונקטף ידנית בשלמותו. 

מבנה ייחודי של פורמולה מועשרת בסרום, מקורו בארצות הים התיכון, קלנדולה ידוע בסגולותיו המרגיעות את העור, ובמשך מאות שנים הוא נחשב בין צמחי המרפא הטובים ביותר בגישה ההוליסטית איורוודה וברפואה הסינית המסורתית. הפורמולה של קיל'ס בנויה בהרכב ייחודי על מנת "לשכן" את המרכיבים המרוכזים של הסרום קלנדולה בתוך פאזת מים. מיד עם מריחת הקרם, עירוי הסרום משתנה ומעניק מאות עלי כותרת של קלנדולה זעירים ביותר, שנטחנו עד דק, ותמצית קלנדולה היישר לתוך העור.

מחיר: 219 ₪ (50 מ"ל) , 339 ₪ (100 מ"ל) | להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ

קרם לחות קלנדולה של קילס
צילום: יח"צ חו"ל

קולקציית Ocean Feel של KIKO Milano

KIKO Milano, ממותגי האיפור המובילים באירופה, שמחים להשיק קולקציה חגיגית במיוחד בהשראת האוקיינוס בניחוחות מלח ים מינרליים, צמחי מים רעננים ובריזה מלוחה שתלווה אותנו לכל אורך תקופת החגים.

קולקציית האיפור החדשה מעניקה לצרכניות הביוטי העכשוויות שנמצאות תמיד בתנועה מגוון פתרונות יופי למראה זוהר, שזוף וקורן ללא נזקי שמש, עם עמידות גבוהה וטוויסט אופנתי שרק ענקית האיפור מאיטליה יודעת לתת…

השראה

בהשראת עולם המים, קולקציית החג של KIKO  מועשרת ברכיבים מן הים ומכילה תמצית אצות עתירת מינרלים, ויטמינים ונוגדי חמצון להגנה על העור. הצבעים שנבחרו להוביל את הקולקציה משלבים גווני ברונזה ושיזוף אקזוטיים, זהב אייקוני ונגיעת כחול בעיניים. אוקיינוס של צבעים…

הבטחה

בהתאמה לקצב החיים המודרני, הקולקציה עמידה במים ובתנאי לחות חום ומעניקה בטחון מלא לאורך כל היום ביחד עם הגנה גבוהה משמש: מחוף הים, דרך מדרכות העיר הסואנות ועד למשרד הממוזג Ocean Feel מעניקה פתרונות שעומדים בדרישות של המילניאלס- דור שלא יודע פשרות.

מרקם

הקולקציה החדשה מפתיעה במרקמים חדשניים, קלים ונוחים יותר לשימוש עם אפקטים ויזואליים מיוחדים המבטאים את מרקמי הים והחול ומעניקים מראה איפור שזורם עם קצב החיים שלך ומאפשר לך לחגוג אותם!

​מחיר: החל מ-29 ₪​ | להשיג בחנויות הרשת

קולקציית OCEAN FEEL של קיקו מילאנו
באידבות: kikocosmetics.com

קולקציית קפסולה של אשלי לונגשור למייבלין ניו-יורק

לאחר שכבש את העולם והרשתות החברתיות השפתון "מאט אינק", של מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו יורק, יושק בימים אלה סדרת קפסולה חדשה בעיצובה של אמנית הפופ הידועה:  אשלי לונגשור.

מייבלין ניו יורק ממשיכה לחקור את עולם הדמיון והצבע ועושה זאת באמצעות נשים מעוררות השראה מהדור החדש,  ובחרה לחגוג טרנדיות וצבעוניות יחד עם הציירת/אמנית אשלי לונגשור.  

קולקציית קפסולה כוללת 3 הגוונים שפתוני מאט אינק, המשקפים את סגנון החיים הנועז של אשלי, המתמזג עם עולם הצרכנים של מייבלין ניו-יורק כצרכנים אופנתיים ושיקים.
הקולקציה מורכבת מ 3 גוונים ייחודיים בצבעי ורוד, ניוד ואדום, המגיעים באריזה סופר שיקית, בעיצובה של לונגשור. עיצוב השפתונים מביא ליידי ביוטי את אישיותה המיוחדת והצבעונית של לונגשור, כמתן ביוטי להעצמה נשית, לאישה הבטוחה בעצמה. 

סדרת השפתונים החדשה בעלת עמידות ל- 16 שעות, מבלי לייבש את השפתיים והתוצאה: שפתיים בגוון אינטנסיבי ומאט למראה עוצמתי ומושך. השפתון בעל פורמולה ייחודית בטכנולוגיית  elastic ink המכילה פיגמנטים אינטנסיביים בעלי כיסוי גבוה במיוחד. כמו כן, לשפתון מרקם נוזלי חלק שעוטף את השפתיים ומברשת בעלת צורה מחודדת ההופכת את המריחה למדויקת, קלה ונוחה.

אשלי לונגשור הינה ציירת ואמנית מוכשרת בארה"ב, בעלת סטודיו "לונגשור" המתמחה בציור ובעיצוב יצירות הלקוחים מעולם הפופ, הגלאם ההוליוודי והשיק האמריקאי הנוצץ. יצירותיה של לונגשור מאופיינות בצבעוניות ובירידה לפרטים הקטנים והמדויקים ביותר וכך גם בקולקציית הקפסולה שעיצבה למייבלין ניו יורק. 
לדברי אשלי  לונגשור: "עיצוב השפתונים למייבלין ניו יורק הינה הזדמנות מדהימה עבורי לעבוד עם מדיום חדש. השפתונים של מייבלין מביאים ליידי ביטוי את אהבתי לצבע ולעולם הפופ. נהניתי מאוד לעבוד עם המותג מייבלין ניו יורק  ולבטא את עצמי ויצירותיי." 

מחיר לצרכן: 40 ₪ (5 מ"ל) | להשיג באתרי אי-קומרס נבחרים בלבד

קולקציית קפסולה של אשלי לונגשור למייבלין ניו-יורק
צילום: יחצ מביילין ניו יורק

סדרת עיצוב ואיפור לגבות מבית SACARA

גבות מעניקות מסגרת והבעה לפנים. מאז ומעולם לאורך כל ההיסטוריה היו הגבות בעלות חשיבות בשגרת איפור הפנים, החל מגבות חוטניות בשנות ה20 המשוות מראה רך ובובתי ועד גבות זוויתיות במראה סקסי של מרלין מונרו בשנות ה50 ואיך לא, ברוק שילדס עם גבות עבות ומלאות. כיום, טרנד עיצוב הגבות הפך כבר למגמה, נשים רואות בגבות חלק בלתי נפרד ממסגרת הפנים ומחפשות פתרונות יצירתיים לעיצוב נכון ואופנתי של הגבות.

המוצרים בסדרה

פריימר לגבות (5.90 ₪ | 4.5 גרם) – רשת סקארה משיקה ליין מוצרים נרחב לעיצוב, שרטוט והדגשת הגבות, עם גולת הכותרת -חידוש בתחום הגבות:  פריימר לגבות !

עד היום הפריימר היה ידוע כמוצר מקבע שמניחים על הפנים לפני הנחת מייק אפ שפתון או צללית, עכשיו מגיע הפריימר גם לגבות! פריימר הגבות עשוי שעווה רכה ושקופה במרקם רך וקטיפתי, בעלת סילקונים רכים ומיועד לסידור עיצוב וקיבוע לפני שרטוט הגבה.

כיצד משתמשים בו? 

ראשית יש לסרק את הגבה כלפיי מעלה והצידה, יש לקחת מעט מהחומר בעזרת מברשת זוויתית מחודדת ,לעבור על הגבה לאורכה ולעצב בסגנון הרצוי עד לקיבוע מקסימלי, לאחר מכן יש לבחור את הגוון המתאים והמרקם הרצוי יבש או קרמי לאיפור הגבה ולהניח על הגבה. הפריימר מקבע ומעצב את הגבה למשך  כל היום.

עפרון גבות סטן מקצועי (8.90 ₪ | 1.8 גרם) – בנוסף, סדרת מוצרי הגבות החדשה כוללת: עיפרון גבות סטן מקצועי עם מברשת עיפרון דו צדדי בעל קצה עם מברשת, תחילה יש לסרק את שיער הגבה מעלה והצידה, לבחור את הגוון הרצוי (בגוון השיער או טון אחד מעליו) לא מומלץ לייצר פער בגוון הגבה והשיער. עפרון עמיד ניתן לחמם מעט על גב היד ואז לעבור על הגבה. העיפרון עשוי משעוות מיקה ועמיד לאורך היום גם בתנאי חום וזיעה. מוצע ב- 5 גוונים.

Pro Eyebrow – פלטת גבות מקצועית (13.90 ₪ | 4.90 גרם) – פלטה בעלת 3 גוונים ומרקמים כולל מברשת עיצוב גבות קטנה. שלב א- שעווה בגוון חום/טבעי – לייצב ולסדר את הגבה – יש לעבור על הגבה בעזרת המברשת הדקה. שלב ב- יש לבחור את הגוון הרצוי ולעבור על הגבה בתנועות עדינות, זה הזמן להשלים להאריך ולעבות. על מנת לייצר אפקט של עומק לגבה הניחו את הגוון הכהה במסגרות הגבה והבהיר על הגבה. מגיע ב5 גוונים. 

מסקרה לגבות (14.90 ₪ | 10 מ"ל) – מסקרה ייחודית המתאימה לגבות, בגוונים טבעיים ואופנתיים כולל גוון שקוף, מתאים לבעלות שיער גבה המעוניינות להדגיש ולצבוע, לסרק ולעצב. מגיעה ב4 גוונים. 

Eye Brow Gel – ג'ל לגבות (19.90 ₪ | 3.4 מ"ל) –  בעל פיגמנט עוצמתי לאוהבות מראה מדויק, דומיננטי יותר ויציב. יש להיעזר במברשת אלכסונית המתאימה לגבות, לקחת מעט מהחומר ולשרטט ולהדגיש את צורת הגבה הרצויה. מגיע ב-7 גוונים.  

להשיג בלעדית בסניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר און ליין: https://www.sacara.co.il)

סדרת טיפוח ועיצוב לגבות של סקארה
צילום: טל עבודי/קית

(תמונה ראשית מאת kinkate באדיבות אתר pexels.com)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X