fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – אוגוסט 2018

מוצרים חדשים מבית ד"ר פישר

ג'נסיס ליקופן

ד"ר פישר ג'נסיס ליקופן, הינה סדרה חדשנית לטיפול אפקטיבי בקמטים המשלבת טכנולוגיה מתקדמת ביותר לטיפול ולטשטוש קמטים ולהענקת לחות.

עתה משיקה ד"ר פישר מחדש את סדרת ליקופן עם פורמולות חדשות ומתקדמות. ההשקה כוללת גם את סרום ליקופן החדש הפועל למתיחה מיידית של הקמטים, מסייע להפחתת העיגולים הכהים מתחת לעיניים ולטשטוש אופטי של קמטים וסימני הבעה.

סרום ליקופן החדש מכיל קומפלקס פעיל בשם Dynalift™, עם מגע הקומפלקס בעור נוצר תהליך של "מיקרו-ליפטינג" התורם מיידית למראה עור מוצק ומתוח יותר ולשיפור ניכר במראה הקמטים.הקומפלקס נבדק והוכח מדעית במעבדות מהמובילות בצרפת, 78% מהנסייניות דיווחו על תחושת מתיחה מיידית בעור לאחר 5 דקות בלבד!
סרום ליקופן הינו פתרון מושלם למענה מיידי לנשים בכל גיל המעוניינות במראה עור מתוח ומוצק יותר. ניתן למרוח את הסרום מתחת לקרם הפנים ואף לחדש מעל האיפור. הסרום OIL FREE ואינו מכיל פארבנים.

סדרת ג'נסיס ליקופן החדשה מכילה קומפלקס פטנטי שמקורו בעגבנייה. מרכיבי קומפלקס הליקופן פועלים ביעילות סינרגטית לנטרול רדיקלים חופשיים ולמניעת נזקי סביבה ואקלים. בנוסף, מסייעים במניעת נזק ל-DNA של תאי העור, מעודדים ייצור של סיבי הקולגן והאלסטין ומסייעים בשמירה על עור מוצק ואלסטי לאורך זמן. בנוסף, קרם היום והעיניים מכילים מסנני קרינה להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש החזקה בישראל (UVB & UVA) ומסייעים בהגנה מקרינת  IRוהזדקנות מוקדמת של העור.

ג'נסיס ליקופן של ד"ר פישר

בנוסף לסרום ליקופן ניתן למצוא בסדרה:

  • קרם יום ליקופן  SPF30 לעור רגיל-מעורב לטיפול אפקטיבי בקמטים. OIL FREE. הקרם מסייע  למילוי ולטשטוש הקמטים העמוקים ביותר, מעשיר בלחות ל- 24 שעות למראה עור מוצק וקורן. הקרם מעניק הגנה גבוהה (SPF30) ורחבה מקרינת השמש (UVA&UVB) ומסייע בהגנה מקרינת IR והזדקנות מוקדמת של העור.
  • קרם לילה ליקופן לעור רגיל – מעורב לטיפול אפקטיבי ולטשטוש קמטים. OIL FREE. מעניק לחות ל- 24 שעות ותחושה חלקה וקטיפתית ללא ברק שומני. הקרם פועל בשעות הלילה, שעות בהן העור נמצא במנוחה ומוכן לקלוט באופן מיטבי את כל מרכיבי הלחות וההזנה שאבדו לו במהלך היום.
  • קרם עיניים ליקופן SPF30  קרם לכל סוגי העור. ללא בושם. מסייע בהפחתת כהויות מתחת לעיניים ומשלב רכיבים המסייעים בטשטוש הקמטים באזור העיניים ובאזור השפתיים (לחי, סנטר ושפם). מעניק הגנה גבוהה (SPF30) ורחבה מקרינת השמש (UVA&UVB) ומסייע בהגנה מקרינת IR והזדקנות מוקדמת של העור.

תכשירי הסדרה היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, ללא פארבנים ועברו בהצלחה את מבחן סנסיטיב – מתאימים במיוחד לעור רגיש.

קרם היום, הלילה והסרום מגיעים במיכל איירלס, בעל טכנולוגיה ייחודית של אפקט ואקום ללא צינורית. לאיירלס מספר יתרונות חשובים כדוגמת: ניצול מקסימלי של תכולת התכשיר, שליטה מדויקת בכמות החומר היוצאת והיגיינה הנובעת מכך שאין צורך להכניס את האצבע לתוך הצנצנת במהלך השימוש.

מחיר: 149.90 – 159.90 ₪ | להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת המובחרים

אלכוג'ל טו-גו במהדורה מיוחדת לקראת החזרה ללימודים

בקבוק (30 מ"ל) של אלכו-ג'ל  לניקוי יסודי, מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון, לשמירה מרבית על היגיינת הידיים. עם בובת תליה שילדים אוהבים המיועדת לתליה על תיק, עגלה, חגורה או בכל מקום מתאים ונוח אחר לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי. מכיל 70% אלכוהול , Sensitive – מותאם לעור רגיש ,מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים. בניחוח תפוח.

* למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש  בקלות בבקבוק אלכו- ג'ל 500 מ"ל או בקבוק 100 מ"ל.

מחיר: 19.90 ₪ | להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת המובחרים

AC-CLEAR – סדרת האקנה של חברת הדרמו-קוסמטיקה קמדיס

קמדיס, חברת הדרמו-קוסמטיקה המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים לעור המבוססים על תרכובות ייחודיות של צמחים מהרפואה הסינית המסורתית (TCM), משיקה בימים אלו מחדש ובמתכונת משודרגת את סדרת המוצרים לעור שמן הנוטה לפצעונים תחת השם: AC-CLEAR. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים: תרחיץ פנים טיפולי, טיפול נקודתי בפצעונים, קרם פנים טיפולי וקיט רב תכליתי המאגד את שלושת המוצרים גם יחד ליצירת שגרת טיפוח לטיפול בפצעונים ובתסמינים נוספים של עור שמן.

שיתוף פעולה מדעי חוצה יבשות: "פיתוח הסדרה ארך למעלה משלוש שנים ונאמד בהשקעה כוללת של מיליוני דולרים" מסר עמיחי בר-ניר, מנכ"ל קמדיס, "תהליך שדרוג הפורמולות נבנה תוך שיתוף פעולה מקצועי חוצה יבשות בין מחלקות המו"פ והקליניקה שלנו, לבין רופאי עור בעלי שם עולמי המהווים חלק מהפאנל הרפואי הבינלאומי המייעץ לחברה. השקנו את הסדרה המחודשת לפני חודשים ספורים בארה"ב והקיט כבר מראה סימנים של רב מכר", הוסיף בר-ניר.סדרת AC-CLEAR לאקנה של קמדיס

הצמחים של AC-CLEAR: המוצרים פועלים באמצעות תרכובת צמחים טהורה, מרוכזת ובלעדית לקמדיס, אשר יעילותה הוכחה מדעית והיא אף עוגנה בפטנט בזכות אפקט הסינרגיה שהיא מייצרת, המיטיב עם בריאות העור. במרכז התרכובת בת ששת הצמחים עומדת הפורטולקה הנפוצה. במזרח, הפורטולקה גדל במשך למעלה מ- 4,000 שנה כצמח מאכל ומרפא ותמציתו נחשבת ברפואה הסינית המסורתית לנוגד חמצון רב עוצמה. במערב, המדע המודרני** הוכיח כי הפורטולקה מסייע בריפוי פצעים והוא בעל תכונות נוגדות דלקתיות ונוגדות חיידקים כגון  P.acne, החיידק האחראי להתפתחות האקנה.

המוצרים של AC-CLEAR: בחזית ההשקה עומד ה-קיט הרב תכליתי, המאגד את שלושת מוצרי הסדרה ליצירת שגרת טיפוח מותאמת וכוללת לטיפול בפצעונים ובתסמינים נוספים של עור שמן בשלושה שלבים פשוטים. כל המוצרים ניתנים לרכישה הן כקיט והן בנפרד, כמוצרים בודדים.

AC – CLEAR CONTROL KIT| קיט רב תכליתי להקלה מהירה על תסמיני עור פנים שמן, מגורה ואדמומי עם נטייה לפצעונים:

  • שלב 1: ניקוי – Face Cleanser | תרחיץ פנים טיפולי לניקוי עמוק ויסודי של עור שמן. 100 מ"ל.
    פורמולה במרקם ג'ל מרענן, המנקה את העור ומאזנת אותו, מרגיעה גירויים ואדמומיות ואף מסייעת במניעת הישנות פצעונים. מומלץ לחזור על פעולת הניקוי בוקר וערב וכהכנה לשימוש בטיפול הממוקד.
  • שלב 2: טיפול ממוקד – Spot Treatment | טיפול נקודתי בפצעונים לעור שמן. 22 מ"ל.
    פורמולה מוכחת קלינית להשגת עור נקי יותר מאקנה תוך 12 שעות בלבד!*
    92% מהנבדקים הצהירו שיעדיפו את השימוש במוצר של קמדיס על פני המתחרים*
    ג'ל רב עוצמה לטיפול ממוקד ויעיל. מומלץ למרוח על עור פנים נקי מעט מהתכשיר ישירות על כל פצעון פעם עד שלוש פעמים ביום, ולהמתין מספר דקות עד לספיגה טרום השימוש בקרם הלחות. אינו מייבש את העור.
  • שלב 3: לחות מאזנת  – Face Cream | קרם פנים טיפולי לעור שמן עם נטייה לפצעונים ואדמומיות. 50 מ"ל.
    קרם לחות במרקם עדין וקליל, אשר מרגיע את העור ותורם להשגת מראה מאוזן ובריא. מומלץ לשימוש בוקר וערב כמסיים טיפול. נספג במהירות.

תועלות נוספות של המוצרים בסדרה: מתאימים למבוגרים וילדים מגיל 3, מבוססים על תרכובת צמחים בלעדית לקמדיס ונרקחים ללא סטרואידים, ללא פראבנים, ללא SLS וללא תוספת צבע. בנוסף, המוצרים הם ללא תופעות לוואי ידועות, אינם מייבשים את העור, או מותירים תחושת שמנוניות. נבדקו דרמטולוגית ומומלצים על ידי דרמטולוגים.

מחיר לקיט: 143 ₪. מחיר מוצרים ברכישה נפרדת: תרחיץ פנים טיפולי: 45 ₪, טיפול נקודתי בפצעונים: 55 ₪, קרם פנים טיפולי: 59 ₪ | את הקיט ו/או את המוצרים ניתן לרכוש דרך האתר www.kamedis.co.il,  או בחנויות נבחרות.

Bodyography – ענקית האיפור המקצועי עם מוצרי איפור טבעוניים וללא גלוטן מגיעה לישראל !

ענקית האיפור המקצועי מארה"ב "Bodyography" מגיעה לישראל! ומשיקה ליין מוצרי דגל לקהל הרחב ולקהל המאפרים. גולת הכותרת של המותג – מוצרי איפור טבעוניים וללא גלוטן !

בישראל מיוצגת החברה על ידי חברת "ברייסון שיווק" המייבאת מותגי פרימיום בתחום מניקור ופדיקור כדוגמת OPI,  IBD , ארדל ועוד.

בודיאוגרפי הוא מותג איפור מקצועי עבור מאפרים המיוצר בארה"ב. מאז היווסדו בשנות ה90 המוקדמות, קו האיפור של המותג הפך למוביל עולמי בתחום הקוסמטיקה, עם נוכחות ביותר מ-60 מדינות בשש יבשות.
מעבר לקו איפור מסורתי, המותג מציע איפור על בסיס מינרלי ומרכיבים איכותיים ונקיים כגון: חומר נוגד חמצון, ויטמינים, פירות וצמחים. המוצרים טבעוניים ונטולי גלוטן. כלומר, חולי צליאק או טבעוניים אשר חוששים להשתמש במוצרים כמו שפתונים או עפרונות העלולים להיכנס למערכת העיכול (גם בכמות מאוד מזערית) ,יכולים ליהנות ממוצרים שאינם מכילים תמציות חיטה, שעורה ותמצית שיבולת שועל או שלא נוסו על בע"ח.

מוצרי האיפור של Bodyography

מוצרי הדגל

  • FOUNDATION PRIMER- פריימר כבסיס למייקאפ:
    פריימר עוצמתי מגיע בשלושה גוונים, המכין את העור למריחת מייקאפ מושלמת. יוצר גוון אחיד, מחליק קמטוטי עור  ונותן תחושה מרעננת לעור. יתרונות: משפר את עמידות המייקאפ למשך שעות , פורמולת סיליקון כדינה ודקיקה כך שאינה סותמת נקבוביות, שומר על שומניות מאוזנת וברק עור פנים טבעי.  מחיר לצרכן: 108 ₪.
  • NATURAL FINISH FOUNDATION -מייקאפ בגימור טבעי:
    סדרת מייק אפ נוזלי ,המגיע בשישה גוונים אידיאליים נטולי שמן, בעלי כיסוי מלא שניתן לבניה במידת הצורך, מעניק תחושה קלה על העור ולכן טוב לשימוש בקיץ. אינו מאט ולכן גימור המייק אפ יוצר מראה טבעי וחיוני לעור הפנים.  יתרונות: מעושר בוויטמין E, כיסוי חלק עד מלא ופורמולה עמידה לאורך זמן.  מחיר לצרכן: 89 ₪.
  • COVER AND CORRECT- דאבל קאבר – קורקטור וקונסילר במוצר אחד: תכשיר כפול בחלקו העליון נמצא מתקן הגוון אדמומי לנטרול כהויות ותחתיו נמצא קונסילר בגוון אוניברסלי להארה וטשטוש קמטוטים סביב העיניים. המרקם קרמי ודק והגימור טבעי לחלוטין, בעל עמידות יציבה על העור.  מחיר לצרכן: 98 ₪.
  • RADIANCE BOOST Liquid Luminizer- בסיס להיילייטר או הייליטר נוזלי אוניברסלי: בגוון בהיר כסוף עם גליטר גרוס דק דק עד אבקתי, מעניק מראה זוהר ונוצץ. גוון המתאים לרוב גווני העור. יתרונות: פורמולה להוספת לחות ליצירת זוהר בוהק, ניתן לשימוש בכל זמן האיפור, מעושר בשמן אבוקדו וטכנולוגיית נצנוץ לכל גווני העור. מחיר לצרכן: 88 ₪.
  • BLUSH- סומק: סומק בגוון שניתן לבנות אותו מגוון ורדרד בהיר ועד גוון פוקסיה חזק לעור כהה. מאוד פיגמנטי ועמיד לאורך שעות על הפנים. מבוסס על נוסחה עמידה ומינראלית . מחיר לצרכן: 66 ₪.
    DUO EXPRESSION EYE SHADOW- צלליות DUO : צלליות רב תכליתיות לעיניים אשר מבוססות מינרליים, כשתי צלליות באריזה.
    יתרונות: פורמולה עמידה לאורך זמן, פיגמנטית מאוד, מתאים לשימוש בשכבות, גימור קטיפה מנצנץ וניתן לשימוש על מרקם יבש או רטוב. מחיר לצרכן:66 ₪.
  • EXPRESSION EYE SHADOW- צלליות: המבוססות מינרליים במגוון צבעים.
    יתרונות: פורמולה עמידה לאורך זמן ומאוד פיגמנטית, מתאים לשימוש בשכבות, גימור קטיפה מנצנץ, ניתן לשימוש על מרקם יבש או רטוב.  מחיר לצרכן: 62 ₪.
  • EYE PENCIL- עיפרון לעיניים: עיפרון בעל מרקם קרמי נוגד חמצון בעל 8 גוונים.
    יתרונות: מעניק פיגמנט חזק, עמיד לאורך זמן, נמרח בקלות ללא משיכות, מעושר בשמן קוקוס ועמיד במים.  מחיר לצרכן: 33 ₪.
  • ON POINT LIQUID LINER PEN- אייליינר טוש: שחור וקל לשימוש.
    יתרונות: בעל פיגמנט בולט, קצה מדוק, מפזר באופן שווה את הפורמולה, מתבייש ועמיד לאורך זמן. מחיר לצרכן: 68 ₪.
  • ESSENTIAL BROW TRIO- צלליות לגבות Trio: שלישיית צלליות לפיסול הגבות המבוססת מינרליים המתאימה לכל גווני העור.
    יתרונות: ניתן לשימוש גם כאייליינר אבקתי,  פגמנטית מאוד. מחיר לצרכן:  68 ₪.
  • MASCARA – מסקרה שחורה: עשירה בפיגמנט. להארכת הריסים, חיזוק והפרדת הריסים. בעלת מברשת צפופה וארוכה יחסית לאחרות. מונעת התפוררות של החומר, מועשרת בפאנטנול וויטמין B5 . מחיר לצרכן: 78 ₪.
  • EXFOLIATING LIP DUO- פילינג עדין לשפתיים: מבוסס סוכר יחד עם שמן שפתיים מוצק, המועשר בשמן עץ מרולה בעל תכונות נוגדי חמצון המרכיבים ומרגיעים את השפתיים.
    יתרונות: שמן עץ המרולה נספג במהירות אידיאלי לעור רגיש ויבש, מעושר בשמן אבוקדו וקוקוס, חמאת מנגו וחמאת שיאה להזנת השפתיים. בנוסף, בעל גביש סוכר זעיר נגד קילוף ועור יבש.  מחיר לצרכן:90 ₪.
  • LIP PENCIL- עיפרון שפתיים: עיפרון שפתיים נוגד חמצון הנמרח בקלות למסגור ומילוי השפתיים. יתרונות: פיגמנטי,  עמיד לאורך זמן, נמרח בקלות ומועשר בשמן קוקוס. מחיר  :36 ₪.
  • MAKEUP BRUSHES- מברשות מייק אפ: 4 סוגי מברשות טבעיות העמידות בקורוזיה.  יתרונות: קלות לשימוש וניקוי, עיצוב ארגונומי ומעבודת יד עם זיפים מיוחדים להנחת המייקאפ.  מחיר לצרכן: 120 ₪. ליחידה.
    טוש גבות עם מברשת, ליפ גלוס עם סטיין הם המוצרים שיושקו בהמשך…

המותג  bodyography יימכר לקהל הרחב באתר הביוטי "גלאם גורו" המשמש כאתר צרכנות נבונה המציע פתרון מושלם המשלב קנייה בטוחה ופשוטה. "גלאם גורו" מציע מאות מוצרי איפור, שיער, בישום וטיפוח ממיטב המותגים והאהובים על נשות ישראל, במחירים אטרקטיביים יחד עם עולם מלא תוכן בתחום הביוטי, הכולל שיתופי פעולה עם הביוטריות של ישראל. – https://www.glamguru.co.il/  | בודיאוגרפי ישראל: http://www.bodyography.co.il

OPI משיקה את קולקציית Pop Culture Bubbles

ענקית הלקים הבינלאומית – OPI, משיקה לצד שלל הקולקציות העונתיות שלה, מהדורות מוגבלות ומצומצמות שיוצאות גם באמצע העונה. לרוב אלו יהיו אוספים מדליקים, שיתופי פעולה ענקיים ועוד בשורות אופנתיות.  גם הפעם הבשורה בקולקצייתPOP CULTURE (Bubbles)  היא בשורת המרקם!

6 גווני בסיס בקולקציה והם המאסט לקיץ 2018 – כשההשראה לגוונים הספציפיים נשענת על צבעוניות תרבות הפופ כולה ובפרט משקאות הגזוז התוססים וממתקי רטרו על המדפים שהביאה איתה. עוד מבשרת הקולקציה על מרקם חדש שטרם נראה כמותו בעולם הלקים והוא מרקם בועות ! גימור בועתי, הנחשף מיד במריחה הראשונה על הציפורן מענק מראה שובב ומודרני על הציפורניים.

Opi  משיקה לראשונה פורמולה חדשנית שיוצרת מרקם D-3 ייחודי , באמצעות בועות קטנות העשויות חלקיקים לבנים הנמצאים בתוך הלק, במריחתו מיד רואים את החספוס המגניב וכאשר הוא מתייבש ניתן להחליט אם רוצים לעבות את המראה בעוד שכבה או שלוק בועתי ולא אטום אולי מדליק מספיק !

האוסף מורכב מגווני הדובדבן, השמש והים וזו אינטרפרטציה נהדרת לקראת שלהי הקיץ. "עולם הנייל ארט עודנו מגמה בולטת בתחום האופנה ולכן הנועזים בעולם הזה תמיד יחפשו את החידוש הבא על הציפורניים", מסבירה מייסדת OPI ושגרירת המותג, סוזי וייס-פישמן. "עכשיו, כולם  יכולים לחקות את הטוטאל לוק על השטיח האדום החביב עליהן ואפילו את pinterest בקלות! אפקט הבועה משווה לוק דרמטי בגווניו הכהים, אך גחמני מתוחכם ומהנה בו זמנית". OPI ממשיכה להוביל טרנדים בתחום הציפורניים ולהיות הראשונה בשוק עם המגמות החדשות ולכן ביצוע נייל ארט פשוט יהיה ממש קל עם קולקציית תרבות הפופ".

מחיר: 65 ₪ לבקבוק |  להשיג במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.  http://www.opi-israel.co.il

קולקציית Pop Culture של OPI - קיץ 2018
צילום: יח"צ

שפתוני באלם כדוריים – Lip Sync – Herbal Mineral Lip Balm – ביוטיקייר

שפתון ליפ באלם צמחי מנרלי ביוטיקייר
צילום: יח"צ

הקיץ הישראלי אמנם מעט מאחר לבוא אבל חילופי מזג האוויר לא מטיבים עם ריריות השפתיים אשר נסדקות, מאבדות לחות וגם המראה שלהן בהתאם. למטרה זו בדיוק משיקה רשת Beautycare (ביוטיקייר), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירי לואו  קוסט, את קולקציית-Lip Sync Herbal Mineral Lip Balm – ארבעה שפתונים כדוריים בניחוחות שונים.

סדרת השפתונים מועשרת במינרלים אשר משמשת כמסננן קרינה פיזיקלי ידידותי, ובנוגד חמצון רב עוצמה-  ויטמין E. המטרה העיקרית היא שהשפתון יספק הגנה לשפתיים מרדיקלים חופשיים ונזקי הסביבה ,ילחם בסימני הגיל ובקמטוטים וישמור על שפתיים חלקות.

הסדרה עונה  על קטגוריית מוצרים טבעונים המיוצרים על טהרת הרכיבים הצמחיים, ללא תוצרי נפט, ללא מסנני קרינה כימיים וללא חומרים משמרים.  הניחוחות הם : מנטה רענן, סורבה תות, קוקוס וניל ודובדבן .

הידעת?  לשפתונים העגולים יש מגוון שימושים מלבד היותם כליפ באלם לשפתיים סדוקות .

מה שהפך את השפתונים העגולים, החלקלקים מלאי הלחות ללהיט עולמי היא העובדה שניתן לעשות בהם אינסוף שימושים מלבד כשפתון למשל: קיבוע שיער הגבה ועידוד הצמיחה, ריכוך קטיקולות מרפקים וקרסוליים, הברקת עדשות משקפיים, ואפילו הברקת נעלי עור או לכה.

ניתן למרוח על פי הצורך. את יתרת השפתון הנותר בתחתית הצנצנת מומלץ לדלות בעזרת האצבע או מברשת.

מחיר : 4.90 ₪ | להשיג בסניפי ביוטיקייר

24K Gold Mineral Mud Maskמבית AHAVA

השקה חדשנית ופורצת דרך למותג הקוסמטיקה AHAVA – מסכת זהב 24K ובוץ מינרלי.
מסכת טיפוח לפנים, המשלבת שני אוצרות יופי ובריאות מימי קדם שהיו שמורים למעמדות האצולה והמלוכה: בוץ מינרלי מים המלח וזהב טהור 24 קראט.
שילוב אלמנטים אלה, יוצר טיפול אנטי-אייג'ינג יוקרתי המעצים את היופי הטבעי של העור ועוטף אותו ברכות טהורה, בעונג מלכות, מחליק, מזין את העור ומעניק לו חושניות וזוהר.

יפעת יפה, סמנכ"לית השיווק של AHAVA: "מסכות פנים מהוות חלק בלתי נפרד מזהות המותג AHAVA; בוץ ים המלח הטבעי בו אנו משתמשים, היחיד במינו והעשיר ביותר במינרלים נמצא בשימוש כבר מימי קדם והוא חלק מהדנ"א של AHAVA. מסכת הזהב 24K ובוץ מינרלי החדשה משלבת שניים מסודות היופי העתיקים ביותר בעולם, שניהם בעלי יתרונות עבור העור: מלבד העובדה שהזהב מוסיף ייחוד ויוקרה, התרומה של הזהב בתועלות האנטי-אייג'ינג, המסייעים בהאטת הופעה מוקדמת של סימני גיל בעור. שילוב בוץ טבעי מים המלח עם מרכיבים פעילים רבי עוצמה מאפשר ללקוחה ליהנות  ממראה עור זוהר במיוחד, בתום 10 דקות בלבד."

24 קראט. תוצאה מוזהבת אחת

הזהב – הפך בשנים האחרונות למרכיב של כבוד בקוסמטיקה. לצד היוקרה והיופי של הזהב, הוא גם מסייע להאטת סימני הגיל. הזהב הוא מרכיב אנטי דלקתי, ידידותי לעור ולגוף. מוליך מצוין המסוגל למשוך חום אל פני העור בכל מגע, מאיץ את מחזור הדם הזעיר ולכן תורם באופן טבעי ללחות והזנת העור.
פתיתי הזהב מתפקדים כרפלקטורים (מפיצי אור) השוברים את קרני האור באופן המטשטש את מראה הקמטים, ומעניק לעור זוהר קורן.

הבוץ המינרלי הטבעי מים המלח – מכונה בפי רבים: "הזהב השחור של ים המלח" מעצם היותו אוצר טבעי של המינרלים החיוניים ביותר עבור העור. תועלות הבוץ ותרומתם המשמעותית לבריאות העור וחיוניותו הוכחו באופן מדעי. הבוץ במתכונתו הטבעית והטהורה כפי שאנו משתמשים בו ב- AHAVA הוכח כמטהר טבעי לעור הסופח עודפי סבום, לכלוך, רעלים ורעלנים. מרגיע טבעי המעניק לעור נוחות, ומשקם טבעי התורם לחיזוק החסם העורי ומסייע לעור בהתמודדות עם אתגרי היומיום.

מרכיבים ותועלות

  • חלקיקי זהב 24K המעניקים לעור מקסימום זוהר, משולבים עם בוץ מינרלי מים המלח, ו-OSMOTERTM תמצית המינרלים הבלעדית של AHAVA, פועלים יחד לשיפור הלחות והרכות של העור.
  • קומפלקס 3D™, המכיל את אצת הדונליאלה ותמצית תמר להחלקת מרקם העור,
  • ניאצינאמיד (ויטמין B3) לאיחוד גוון העור, Fucogel, חומצה היאלורונית ו-Pentavitin® להזנה אינטנסיבית, ולחיזוק גמישות העור.

המרכיבים הידידותיים לעור ומרקם המסכה הופכים את המריחה על העור לנעימה במיוחד, בעוד שניחוח ההדרים מותיר את העור כשהוא מריח נפלא – בדיוק כפי שהוא מרגיש.

אופן השימוש: למרוח שכבה אחידה ונדיבה על עור פנים וצוואר נקיים. להימנע ממגע באזור העיניים. להשאיר על העור למשך 10 דקות ולשטוף.
מומלץ לשימוש 1-2 פעמים בשבוע.

מחיר: 199 ₪ | להשיג ברשת חנויות AHAVA, ברשת סופר-פארם, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובבתי מרקחת נבחרים.

המותג המוביל להסרת שיער REMOVE מגיע לישראל

המותג הבינלאומי להסרת שיער  REMOVEהגיע לישראל ואתו פתרונות רבים וקלים להסרת שיער למעלה מ- 12 שנה. המותג מגיע לישראל מטורקיה ודוגל בשילוב מוצרים טבעיים עם טכנולוגיה מתקדמת בתחום ומספק פתרונות וחידושים אשר עונים על הצרכים והציפיות של המשתמשים.
המותג מציג מגוון תכשירים לסוגי עור ושיער שונים המסומנים על פי צבעים. למשל, תכשיר בצבע הוורוד מיועד לעור רגיש. הצבע הטורקיז הוא עבור שיער נורמלי והירוק הוא למען שיער עבה ועקשן.

מוצרי החברה להסרת שיער בכל השיטות :

  • Pain less spray – תרסיס להכנת העור לפני טיפולי הסרת שיער: התרסיס מעניקה חוויה בטוחה ורגועה. התכשיר נועד לאלחש את האזור לפני טיפול השעווה ולמנוע גירוי ואדמומית במהלך ובתום הטיפול. לעור בזמן טיפול השעווה בעזרת הנוסחה הייחודית. סיוע בהפגת תחושות לא נעימות ותופעות פיזיות שעלולות להתרחש במהלך טיפול כמו : פריחה וגירוי העלולים להופיע. התרסיס  נטול פארבן ושמן מינרלי והוא מוצר מוגן בפטנט.  מחיר לצרכן: 59.90 ₪
  • Pain less Wipes – מגבונים להכנה לפני מריחת שעווה: מגבון Pain-less משמש כאלחוש האזור שמיועד לשעווה ומסייע בהרגעת והכנת העור לפני תהליך הסרת השיער באופן פרקטי, נוח והגייני. מצורף לאריזות המוצרים ומשווק גם במארז נפרד.  מחיר לצרכן: 26.90 ₪
  • Retouch Pen – עט הקסמים – פיסול ועיצוב גבות, הסרת שיער מהפנים בתכשיר אחד: בשורה חדשה בעיצוב הגבות והסרת שיער הפנים – תכשיר המשלב את הצורך בעיצוב והסרה כאחד ובעל 100% שעווה טבעית.  עט הקסמים, לא מצריך חימום של החומר , הוא עשוי משעוות דבורים טבעית ובעל אפליקטור ארגונומי ונוח בעל פיה קטנטונת המיועדת להתקרב לאזורים שהגישה בהם לא פשוטה.  העיצוב המיוחד שלו יעיל לשימוש באזור הגבות והשפתיים, ומאפשר עיצוב גבות בקלות רבה יותר. מוצר חדשני בעל תכונות המאפשרות שימוש בכל אזור המיועד למריחת שעווה באופן פרקטי, מהיר וקל. מחיר לצרכן: 39.90 ₪
  • Maxi Kit 52 CT הקיט המלא להסרת שיער בכל הגוף 52-רצועות שעווה קרות: הקיט הינו תואם לכל סוגי העור והשיער, רצועות השעווה הקרות מסדרת Remove, מיוצרות בהתאמה מוחלטת למבנה השערה, מבטיחות עור רך וחלק בעקבות הטיפול גם לאחר ארבעה שבועות.  הרצועות יתאימו לאורך שערות 1.5 מ"מ וגם כאשר מדובר בשיער עבה ועקשן. המוצר אינו מכיל שרף אורן, פארבן, שמנים מינרליים וסוכר. הקיט כולל: 20 רצועות שעווה קרה לגוף, 8 רצועות לבית השחי, 8 רצועות לפנים, 8 רצועות לאזור הביקיני, 8 מגבונים אחרי טיפול שעווה. מחיר לצרכן: 34.90 ₪.
  • Body Strips -רצועות שעווה לגוף:  כ20 רצועות שעווה המתאימות לכל סוגי העור, במיוחד למבנה שערה עקשן ומבטיחות עור רך וחלק בעקבות הטיפול גם לאחר ארבעה שבועות. את הרצועות אפשר לשאת ממקום למקום בכל עת, הן מוכנות וערוכות לטיפול 24/7.  בנוסף לרצועות ישנם 2 מגבוני פיין לאס להכנה לפני טיפול השעווה ו2 נוספים לאחר ההסרה להרגעת העור וניקוי שאריות השעווה. הרצועות אינן מכילות שרף אורן, פארבן, שמנים מינרליים וסוכר. ללא צורך בחימום , מוגן פטנט. מחיר לצרכן: 24.90 ₪
  • Squeeze Wax – תכשיר שעווה בלחיצה ללא צורך בחימום: תכשיר עם אפליקטור ארגונומי אשר עוצב במיוחד לשימוש יעיל למריחת השעווה על העור ומאפשר שימוש קל במיוחד. המוצר הוא בעל שעווה אמיתית ומצוידת בתכונות המאפשרות שימוש בכל מקום. המריחה מהירה וקלה באמצעות האפליקטור ואין צורך בחימום השעווה. אינו מכיל שרף אורן, פארבן, שמנים מינרליים וסוכר. מחיר לצרכן: 34.90 ₪
  • Smart Roll-On System- ערכת שעווה חכמה בעלת גוף חימום: כל הדרוש לחוויה בטוחה ורגועה של טיפול בשעווה בעזרת מתקן חימום. ערכת שעווה הכוללת: מחסנית גלגלת חכמה המתריעה בזמן שהיא מוכנה לשימוש על ידי שינוי צבע בהגיעה לחום המתאים. עוד בערכה גוף חימום, מגבוני Pain-less להכנה לטיפול בשעווה ומגבונים מסדרת Remove לניקוי לאחר טיפול בשעווה.
    איך משתמשים? המחסנית החכמה מחליפה צבע מסגול לוורוד כאשר היא מוכנה לשימוש וזמן המתנה קצר יותר עקב חימום מרכזי בעזרת המתקן. הגלגלת נוחה לשימוש וניתן למרוח את השעווה על העור ללא בעיה.  אינו מכיל שרף אורן, פארבן, שמנים מינרליים וסוכר. נבדק מבחינה דרמטולוגית. מחיר לצרכן: 149.90 ₪   *ניתן לרכוש את הגלגלת בנפרד- ב19.90 ₪
  •    Brazilian Bikini Hard Wax-ערכת הסרת שיער לאזורים האינטימיים- ערכת שעווה ברזילאית לחימום המיועדת למקומות האינטימיים בגוף: מוצר חדשני הניתן לשימוש באופן עצמאי ללא תלות בקוסמטיקאית מקצועית. המוצר כולל: פחית שעווה לחימום , מדבקות תבנית מיוחדות לקו הביקיני ,כפיות מריחה גמישות ורחבות ומגבוני המותג לאלחוש לפני והסרת שאריות והרגעת העור אחרי תהליך הסרת השיער. מיועד במיוחד לאזורים האינטימיים והרגישים , מבטיח חוויית טיפול פרקטית וקלה של טיפול בשעווה. מתאים גם לעור רגיש. מחיר לצרכן: 33.90 ₪
  • Multi Action- תכשיר אחד להסרת 'שחורים' ושיער מהפנים: התכשיר דואג להסיר ראשים 'שחורים' (קומודונים), שיער אוזניים, אף ופנים והכל במוצר אחד המגיע עם אפליקטורים מיוחדים לכל אזור שבו הסרת שיער היא קשה. המולטי אקשן בעיקר פרקטי, למשתמשים אשר מחפשים תכשיר נגיש וקל לנשיאה להורדת שחורים ושיער כאחד. לשימוש חד-פעמי והיגייני. מתאים לשימוש לגברים ולנשים כאחד, ניתן להשתמש ללא רצועות. אינו מכיל שרף אורן, פארבן, שמנים מינרליים וסוכר. מחיר לצרכן: 33.90 ₪
  • Remove Cream- הסרת שיער על ידי פורמולת קרם ייחודית: קרם בעל פורמולה ייחודית המבטיח הסרה קלה של שיער רצוי בעזרת אפליקטור. המוצר בטיחותי יותר מהסרת שיער באמצעות גילוח בכך שהוא מבטיח להגן על העור בעת התהליך. הקרם ניתן לשימוש עם הסרת המכסה במשיכה אחת ללא סיבוב, נגיש וקל לשימוש. המוצר יעיל להסרת כל סוגי השיער; דק, עבה, בהיר או כהה ובנוסף ניתן לייעד בהתאם לסוג העור; רגיל או רגיש. מחיר לצרכן: 19.90 ₪
  • מגבונים שמני צמחים- להסרת שאריות אחרי שימוש בשעווה: מגבונים לשימוש חד-פעמי ושמירה על היגיינה. המוצר מסדרת Remove לניקוי אחרי טיפול בשעווה מועשר בשמני צמחים המנקים שאריות שעווה. אריזה חד-פעמית קלה לשימוש וניתנת לנשיאה. התכשיר כולל שמן לפתית (Brassica Napus) להחדרת לחות ושמירה על העור ללא פארבן ושמנים מינרליים. מחיר לצרכן: 11.90 ₪

Remove ישווק בארץ על ידי ל.ד אמור טכנולוגיות בע"מ. כל תהליכי ייצור המוצר נעשים במסגרת תקני איכות ISO 9001 ו- GMP ISO 22716. ייצור ושיווק המוצרים נעשים מתוך הבנה שמבוסס על אספקת כישורים טכניים הנדרשים על ידי אישורי ה- ISO ו CE ותקנים לאומיים בתחום הסרות השיער. לפרטים ניתן לפנות לטלפון: 0508547822/039322823 או באתר הפייסבוק: https://www.facebook.com/amourisrael17/

קולקציית PERU של OPI

ענקית הלקים OPI משיקה ממש בימים אלו בעולם וגם בישראל את הקולקציה הרשמית לסתיו/ חורף 2018-19 והפעם בהשראת מדינה שזכתה להיות אחת משבעת פלאי תבל בדרום אמריקה – פרו.  המדינה ידועה ביופי הטבעי שאופף אותה, האווירה הבוהמית, האתרים הגיאולוגיים לצד רכס המאצ'ו פיצ'ו ובכלל – ידועה במגוון תרבויות עתיקות יומין, חקלאות ענפה, וחוויה רוחנית כללית שהם חלק בולט מההשראות  לקולקציה החדשה.

קולקציית פרו תכלול 12 גוונים חדשים המשקפים בין היתר את נופי הטבע, נופי הערים הישנות, לצד בולטות מרשימה של טקסטיל מסורתי המתבטא בלבוש המקומי, באריגה המקומית ועוד. גווני הסתיו של העונה יהיו בעלי אמירה תוססת ודומיננטית ועל כן יהיו אדומים עמוקים, גווני החופים עם תתי גוונים כחול ואדום.

"פרו היא ללא ספק אחד המקומות היפים ביותר בעולם", מכריזה מייסדת OPI ושגרירת המותג סוזי וייס-פישמן. "הארץ כל כך  עשירה בתרבות ויופי שבחירת ההשראות הייתה קשה מהרגיל. סצנת האוכל הפורחת בעיר הבירה לימה, לצד סצנת אופנה מרגשת לא פחות המדגישה אריגים ובדים מדהימים, טכניקות אומן פרטיות, טבע פראי ונוף מדברי וצבעוני".

לקולקציה הזו נבחרה דוגמנית האופנה הפרואנית חואנה בורגה, להיות הפנים האותנטיות של אותם 12 גוונים , מי שגם הצטרפה ל- OPI במהלך איסוף המידע ופיתוח הגוונים ולמעשה הייתה חלק בתהליך ובמסע בו צדו את ההשראות מהנופים וההיסטוריה המדהימים של פרו .

"עם חואנה, נפגשנו עם בעלי מלאכה מהרמות הפרואניות, שם למדנו כל כך הרבה על האומנות והטקסטיל האדירים של המדינה, שנוצרו בטכניקות שהועברו במשך מאות שנים", מסבירה וייס-פישמן. "הנשים הללו והמלאכה שלהן עוררו השראה רבה לגווני האוסף. צבע הוא באמת שפה אוניברסלית, המשמש רמז חזותי שמחבר את הסביבה והרגשות שלנו. פשוט כמו שזה, שיתוף צחוק במהלך מניקור, בחירת הצבעים האהובים והצגת הציפורניים המטופחות כחלק חוויה מעצימה שחיברה אותנו על פני תרבויות. "

הקולקציה עצמה, מונה 12 גוונים חדשים המגיעים כלקים רגילים, ג'לים ובסדרת הלק העמיד – אינפיניט שיין.

מחיר: 65 ₪ לבקבוק | להשיג ברשת "אפריל" ומכוני הטיפוח ברחבי הארץ.  http://www.opi-israel.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X