fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור הטיפוח – יולי 2019

ספרי הגנה שקוף לילדים SPF50 וקרם הגנה לפנים ולצוואר SPF50 מבית מורז

בתור לבנבנה עם ילדים לבנבנים אני מאוד מאוד מקפידה על קרם הגנה בקיץ. בבריכה ובים חובה וכשאני יוצאת מהבית שלא לעבודה ואני יודעת שאני עלולה להסתובב בחוץ – אז גם מקפידה על קרם פנים עם מקדם הגנה.
אם חייבים להודות, אז אין לי בעיה עם מריחת קרם הגנה על הגוף, אבל אין דבר שאני יותר לא מחבבת מלמרוח קרם הגנה על הפנים, בעיקר כי ההרגשה היא שהנקבוביות נסתמות ואז מתחילים להזיע ונראים מיוזעים ומגעילים ובטח ובטח שלא ניתן להתאפר.

קיבלתי להתנסות במוצרים של מורז להגנה מהשמש שהגיעו ממש בטיימינג טוב לקראת אוגוסט כי אז מסתיימות הקייטנות ואנחנו והילדים בחופש ומחוץ לבית.

מוצרי הגנה מהשמש של מורז

ספריי הגנה שקוף לילדים SPF50 מסדרת "Sun Saver" (מחיר: 89.90 ₪ ל-200 מ"ל)

נתחיל מהפרטים היבשים: מדובר בספריי הגנה שאינו שורף או מגרה, היפו-אלרגני, נטול פרבנים, ללא גלוטן (הפתיע אותי ממש כי לא ידעתי שיש גלוטן בתרסיסי הגנה מהשמש) ומתאים לפעוטות וילדים מגיל 6 חודשים.
הוא מועשר בלחות וויטמינים החיוניים לעור: ויטמין E להגנה מפני רדיקלים חופשיים ולשמירה על העור ופרו ויטמין B5 להזנת העור בלחות. 

היינו אצל ההורים שלי והם עשו בריכה לילדים. למרות שהם שמו את הבריכה מתחת לגזיבו ענק שיהיה להם צל, עדיין הייתה לא מעט שמש. הספריי בעל ריח עדין וממכר אבל מה שהכי אהבתי זה שקל להתיז אותו והוא גם מותז בצורה אחידה ולא משפריץ לכל עבר. מכיוון שהוא שקוף אין סימנים לבנים וגם בגדי הים לא מתלכלכים. הוא לא דביק או נותן תחושת דביקות ועל אף שבתיאורה ניתן להתיז וללכת, אני קונטרול פריק וכן מרחתי ועיסתי את העור עם הספריי. אתן יודעות, לספיגה מירבית 😀
עוד משהו קטן שאהבתי בו וציינתי למעלה זה שקל להתיז ולהשתמש בו, ככה שגם הגדול שלי בן ה-4 נהנה להתיז על הגב של הקטנה בת השנתיים והרגיש שהוא גיבור על שמגן עליה מהשמש. זה היה ממש חמוד לראות אותם ככה.

המוצר הנוסף שקיבלתי הוא בשבילי ואותו ממש רציתי לנסות דווקא בגלל שמקדמי הגנה לפנים תמיד גורמים לי להרגיש מיוזעת ולהראת לא הכי במיטבי.

קרם הגנה מהשמש לפנים ולצוות SPF50 מסדרת "Sun Saver" (מחיר: 69.90 ₪ ל- 50 מ"ל)

ושוב, הנה כל הפרטים היבשים: מדובר בקרם המבוסס על מיצוי של צמחי מרפא בשילוב פטנט ייחודי של מסנני קרינה עדינים במיוחד. הקרם היפו אלרגני, מבוסס על מינרלים, תמציות צמחים ושמנים טבעיים העשירים באנטי-אוקסידנטים המסייעים להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ומנזקים הגורמים להזדקנותו בטרם עת.
קרם ההגנה נטול מסנני קרינה כימיים, מבוסס פורמולה ייחודית של תמצית צמח הפוליגונום, שמן חוחובה טהור, חמאת שיאה וויטמינים חיוניים כפרו-ויטמין B5 וויטמין E. רכיבים אלה יחד מסייעים לשיקום העור, מסייעים במניעת תחושת גירוי ויובש ומעניקים לחות, הזנה וגמישות לעור בעת החשיפה לשמש לאורך זמן. 

מרחתי אותו כבר בבית כי ידעתי לאן אנחנו הולכים וידעתי שרוב הסיכויים שאהיה באזור השמש. מרחתי אותו על עור פנים נקי, אחרי ששטפתי אותו עם סבון פנים. מרחתי שכבה אחידה ולא העמסתי בגלל החשש לחסימת נקבוביות.
הריח היה עדין ומעולה (למרות שאני עדיין מעדיפה את הריח של הספריי הגנה של הילדים) והוא נמרח ממש בקלות ובצורה נוחה. הייתי בבית עם מזגן אז לא הרגשתי שהנקבוביות נסתמות ושאני מתחילה להזיע.
יצאנו החוצה, התעסקתי עם להכניס תיקים לאוטו, לקשור את הילדים וכן היה חם ולח והזעתי אבל לא ברמה קיצונית כמו שבד"כ קורה לי עם מקדמי הגנה. יתרה מזאת, כשהגענו להורים שלי, אמא שלי, שרגילה לראות את הפנים שלי ממש אדומות ומזיעות כשאני שמה מקדם הגנה על הפנים, שאלה אותי אם אני לא מתכוונת לשים משהו על הפנים כדי שלא אשרף מהשמש. אמרתי לה שכבר שמתי ואני עם, והיא הופתעה שאני נראת סבבה.

הקרם באמת עדין, לא דביק, עם ריח נעים והוא לא סותם את הנקבוביות וגורם לתחושת הזעה מגעילה. אפילו ניסיתי אותו יום למחרת כ"קרם לחות רגיל" מתחת לאיפור כשיצאתי לעבודה. הקרם החזיק יפה כי מן הסתם הייתי במזגן, אבל בסוף היום כשיצאתי להביא את הילדים והלכתי ברגל בחום מהצהרון של הגדול לגן של הקטנה ואח"כ לטיול עם הכלב – הפנים עדיין נראו מעולה. ממליצה בחום…אבל אם אלוהי מזג האוויר שומע אותי, אם אפשר קצת פחות חום ולחות – זה יהיה מושלם ☀️

מוצרים חדשים מבית ד"ר פישר

ד"ר פישר משיק מחדש את סדרת GENSIS CLEANSING

יצא לי לכתוב על העור שלי לא מעט פעמים. הוא בעייתי. כשהייתי קטנה סבלתי לא מעט מחצ'קונים ומבעיות של עור שומני. עכשיו, אני סובלת מעור שומני אבל גם מדי פעם הוא הופך להיות יבש כמו הנגב, ולפעמים, כשממממש בא לו להפתיע – הוא גם הופך להיות עור מגורה ואדמומי.
עם השנים ניסיתי לא מעט מוצרי ניקוי. חלקם היו טובים יותר וחלקם היו טובים פחות, אבל אם יש חברה שאני איתה לאורך שנים זה ד"ר פישר. כל פעם בקונסטלציה אחרת ובמוצרים אחרים, אבל החברה נשארת ותמיד תמצאו מוצרי טיפוח שלה איפשהו אצלי בבית.

קיבלתי לסקירה את הסדרה Gensis Cleanings  שהוקשה מחדש. מדובר בסדרה עם מוצרי ניקוי היפו-אלרגניים מתקדמת שמוצרי הניקוי שלה מותאים באופן ספציפי לכל סוג עור. מכיוון שד"ר פישר היא חברה המשלבת טכנולוגיה דרמו-קוסמטיצ מדעית יחד עם ידע רפואי, היא לרוב מפתחת פתרונות בטוחים הכוללים גם אנטי אייג'ינג, וכך גם בסדרה זו.

הסדרה מתאימה לכל סוגי העור ומכילה: מינרלים מים המלח, מרכיבי לחות והזנה, בשילוב פרו-ויטמין B5 לריכוך, הזנת העור ולשמירה על גמישות וחוזק העור, ואנטי-אוקסידנט ויטמין E, להגנה מפני רדיקלים חופשיים ונזקי סביבה ואקלים ולמראה עור חלק וקורן יותר. כפי שכבר ציינתי היא היפו-אלרגנית ועברה את מבחן הסנסטיב ומתאימה גם לעור רגיש ועדין.

הסדרה כוללת את המוצרים הבאים (כאשר לכל מוצר תמחור שונה). אני התנסתי ב-3 מתוך מגוון המוצרים:

  • תרחיץ מקציף לפנים לעור רגיש ולעור יבש – תרחיצי הפנים הינם היפואלרנגיים, לשימוש יומיומי, מנקים באופן יעיל ויסודי את עור הפנים, מסירים ביעילות שאריות איפור, שומן ולכלוך, ומעשירי את העור בלחויות חיוניות. כמו כן, הם מועשרים בתמציות צמחי מרפא – קמומיל ואלוורה להרגעה וריענון העור, פרו-ויטמין 5B, ויטמין E ותמצית כותנה, המזינים ומעשירים את העור בלחות ומותרים את העור רענן, רך, גמיש, נעים למגע ובעל מראה בריא יותר.
    נתחיל מהריח: מאוד עדין ומרגיע. כאשר הנחתי אותו על הפנים בפעם הראשונה, זה היה לאחר שחזרתי עם הילדים מהגינה. הייתי אדומה מאוד (מאוד!) והפנים היו מגורות כתוצאה מהחום והלחות שבחוץ. התרחיץ היה סופר עדין. לא עיקצץ, לא שרף. להפך, הוא הרגיע ונתן הרגשה קרירה ונעימה. מאז אני משתמשת בו בעיקר בערבים כשאני חוזרת מאימונים, כי הוא ממש "מצנן" לי את הפנים ומרגיע אותם אחרי שהן מזיעות.
  • ג'ל לניקוי פעיל לעור שמן-מעורב – ג'ל הניקוי הינו היפואלרגני ואינו מכיל שמנים לניקוי יסודי ועדין של נקבוביות העור. הג'ל מועשר בקומפלקס חומצה סליצילית, אצות ים, תמצית הממליס ופרו-ויטמין 5B, המסייע בספיחת עודפי השומן; בטיפול ומניעת נקודות שחורות; הסרת תאי עור מתים, שאריות איפור, שומן ולכלוך. כך, ג'ל הניקוי שומר על מראה עור זוהר, רך ונעים למגע.
  • ג'ל פילינג עדין לחידוש מראה העור – ניקוי הפנים על ידי פילינג מסייע בהסרה יעילה ויסודית של הלכלוך, עודפי השומן והתאים המתים. חשוב לזכור, כי ניקוי על-ידי פילינג עלול לגרום לגירוי העור ולייבושו, ולכן חשוב להשתמש בפילינג עדין. ג'ל הפילינג הינו היפואלרגני עדין ומועשר בקומפלקס תמצית הממליס, פרו ויטמין 5B, אנטי-אוקסידנטים, תמציות ענבים ותה ירוק, השומר על הלחות של העור מבלי לייבש אותו, מחדש את העור, מרכך ומזין למראה עור בריא יותר.
  • מסכת פילינג לניקוי עמוק – המסכה הינה היפואלרגנית לניקוי עמוק של נקבוביות העור. המסכה מסייעת בניקוי יסודי לשיפור מיידי במראה העור. היא מועשרת ומכילה קומפלקס של מינרלים מים המלח, תמציות אלוורה ומרכיבי לחות עשירים, אשר מסייע בהסרת תאי עור מתים, בספיחת שאריות איפור, שומן ולכלוך, למראה עור חלק, אחיד וקורן יותר. 
  • מי פנים לעור יבש-יבש במיוחד ולעור רגיל – מי הפנים הינם היפואלרגניים ללא אלכוהול ולריענון מיידי. מועשרים בקומפלקס של מינרלים מים המלח, ויטמין E, פרו ויטמין 5B ותמציות כותנה, אשר מעניק ותרום למראה עור רענן, חלק וגמיש יותר ומעשיר את העור בלחות אידיאלית. כמו כן, מי הפנים מסייעים בהסרת שאריות לכלוך ואיפור מהפנים. 
    במי הפנים האלה אני משתמשת כאשר אני מרגישה שהעור יבש לי וזה אומר בעיקר בבוקר. אני כל לילה שוטפת פנים ושמה קרם שהקוסמטיקאית הביאה לי. בבוקר, אני מרגישה שהפנים יבשות יותר ואז, לאחר שאני שוטפת פנים אני משתמשת במי פנים האלה. הן עוזרות להחדיר לחות (בנוסף לקרם פנים שאח"כ אני שמה), ועם זאת, לא נותנות לי הרגשה שומנית על העור. בימים שאני מתאפרת ולא משתמשת בחלב איפור (עליו בהמשך) ובא לי לגוון, אז אני משתמשת במי פנים גם בלילה, אחרי שטיפת הפנים, ע"מ להסיר שאריות איפור.
  • מי פנים לעור מעורב-שמן – מי הפנים הינו היפואלרגני, ללא שמנים ונון-קומודוגני. מועשר בקומפלקס של חומצה סליצילית, אצות ים, תמצית הממליס ופרו-ויטמין 5B, אשר מסייע בספיחת עודפי השומן והסבום בעור. כמו כן, הקומפלקס מסייע בכיווץ הנקבוביות ובמניעת נקודות שחורות; משלים את פעולת הניקוי ומרעננים את העור. 
  • תחליב ניקוי לעור יבש-יבש במיוחד ולעור רגיל – תחליבי ניקוי הפנים הינם היפואלרגניים ומכילים מינרלים מים המלח, ויטמין E, פרו ויטמין 5B, שמן זית טבעי ותמציות כותנה, המסייעים בניקוי יסודי ועדין של שאריות לכלוך, עודפי שומן ואיפור, מעשירים את העור בלחות אינטנסיבית, שומרים על מאזן הלחות של העור ותורמים לתחושה נעימה ולעור חלק יותר. 
    אני מודה שאף פעם לא הבנתי למה צריך חלב פנים כשיש  כבר סבון פנים, אבל חברות שלי מוצאת עצמן מנקות את הפנים גם עם סבון וגם עם חלב, ואם הן יכולות, אז גם אני. אני משתמשת בחלב פנים בעיקר בימים שאני מתאפרת כי מצאתי שהוא באמת עוזר להסיר את שאריות האיפור הרבה יותר טוב. החלב פנים הזה מאוד נעים לעור, יש לו ריח עדין ובאמת מעניק הרגשת לחות אחרי שמסירים אותו.
  • מסיר איפור נוזלי לאזור העיניים – אזור העיניים הינו דק ועדין יותר ולכן הראשון לגלות סימני הזדקנות ועייפות. מסיר האיפור הינו נוזלי, מיועד לכל סוגי העור ויעיל בהסרת איפור עמיד במים. הוא היפואלרגני, ללא בושם, ללא שמנים ומכיל קומפלקס לחויות ייחודי ופרו-ויטמין 5B המסייעם במניעת איבוד לחות, מעשיר את העור במרכיבי לחות ומעניק לו גמישות. 

סדרת GENSIS CLEANSING של ד

ג'ל אלוורה Forte! מבית ד"ר פישר

דסובלים מעור אדמומי ומגורה? מחפשים מוצר להקלה על גירויי עור, יובש ועקיצות? ד"ר פישר אולטרסול, המותג המוביל בישראל בהגנה משמש, משיק את ג'ל אלוורה Forte! קומפלקס מחוזק להרגעת עור אדמומי או מגורה המועשר בפי 2 אלוורה (ביחס לד"ר פישר אולטרסול ג'ל לחות אלו-ורה). צמח האלוורה ידוע בסגולותיו הבריאותיות וכעת מגיע במוצר חדש שכל אחד חייב בבית, במיוחד במזג האוויר הישראלי.

ג'ל האלוורה החדש מסייע לטיפול והרגעה מיידית, מכיל פרו-ויטמיןB5  לסיוע בריכוך ובשמירה על גמישות ולחות העור. המוצר מכיל הממליס, המסייע להפחתת אדמומיות ולהקלה על גירויי עור וויטמין E ותמצית תה ירוק- אנטי אוקסידנטים המסייעים בהגנה מפני רדיקליים חופשיים ובשמירה על בריאות העור. המוצר עבר את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתו לעור רגיש, נבדק דרמטולוגית, ללא פראבנים וללא אלכוהול. יש למרוח את המוצר לאחר החשיפה לשמש, על עור מגורה ובהתאם לצורך.

מחיר: 29.9 ₪ (200 מ"ל) | להשיג בפארמים, ברשתות השיווק ובחנויות הנבחרות

EXTRA – משחת הזנה 100% טבעית לטיפול בעור סדוק ויבש מבית "תפוח טכנולוגיות"

אין ספק שהחורף והקיץ הישראלים יודעים להשאיר חותמם על העור שלי. בקיץ, הלחות דואגת לגרום לי להזיע ולפעמים להתעורר עם עור יבש בטירוף (לא רק בפנים), ובחורף, אני יכולה להרגיש שהפנים שלי יבשות ולא גמישות ולא רק הם. כבר כתבתי לא מעט על העור המוזר שלי, ואני דואגת לשתף אתכן במוצרים שעושים לו טוב ואולי גם יעזרו לבנות אחרות שנמצאות במצבי.

מוצר חדש שנתקלתי בו עושה לעור שלי טוב, אבל מזווית אחרת. הפעם מדובר במוצר שעושה טוב לעור הגוף כי גם שם יכולים להיות לא מעט מקרים של עור יבש וסדוק, כמו במרפקים ובכפות הרגליים.
קיבלתי להתנסות במוצר EXTRA של תפוח טכנולגויות. היא מומלצת לטיפול יומיומי בעור יבש, פגום וחסר חיות. המשחה מזינה לעומק, שומרת על הלחות ותורמת לעור חלק, גמיש ורענן. בהתחלה זה הזכיר לי מוצר שפעם הזמנתי מ-iherb שקיבל הרבה מאוד תגובות חיוביות וכשאני התנסתי בו לא הבנתי על מה המהומה, אז מודה שאיך שראיתי אותו – הייתי סקפטית.

מדובר במשחה טבעית קשיחה שמגיעה בקופסה קטנה ומטרתה לעזור לעור סדוק ויבש לחזור לעצמו. אני כבר אפרט מה היא מכילה, אבל בגדול היא מועשרת בחמאת שיאה טהורה, בשמן קלנדולה, באלוורה ובקומפלקס של שמנים. ועכשיו לפירוט:

  • שמן קלנדולה – מפחית מצבים דלקתיים, משפר את מרקם העור ופועל כנגד מזהמים ופטריות.
  • שמן חוחובה – מרכך, מגמיש, נספג בקלות, עשיר בויטמין e ואומגה 9. אידאלי במיוחד לריכוך העור ומגביר חדירות החומרים אליו.
  • שמן רוזמרין – בעל תכונות אנטיספטיות ואנטיבקטריאליות, מאזן את הפרשת הבלוטות, מעודד רגנרציה (התחדשות) בעור ויעיל לטיפול ביובש וקשקשת.
  • שמן לבנדר – שמן אנטי פטרייתי, מרגיע, מאיץ ריפוי פצעים, מחדש את העור, מונע דלקת ומחטא.
  • שמן תפוז – מסייע ביצירת קולגן שמתקן רקמות, משמש לסילוק רעלים ויצירת עור חיוני ורענן.
  • שמן לימון – מעודד חידוש תאים ורקמות, מצוין לשיקום העור ושיקום צלקות

אני החלטתי להשתמש במשחה לטיפול בכפות הרגליים. אמנם הן לא סדוקות, אבל הן כן יבשות. מדי ערב, אחרי המקלחת, מורחת מעט מהמשחה על העקבים ושמה גרביים גם כדי שהחומר יספג טוב וגם כדי שאוכל להמשיך להתנייד בבית במידת הצורך 🙂  אני משתמשת בה קרוב לשבועיים ואכן היובש ירד. יש עוד אזור קטנטן שעדיין יבש עבורי, אבל בגדול, העקבים שלי חזרו למצבם הטבעי והיפה.

מחיר: 55 ₪ (30 מ"ל) | להשיג אצל קוסמטיקאיות, פדיקוריסטיות ומכוני טיפוח ברחבי הארץ.

משחת EXTRA מבית תפוח טכנולוגיות

מסכת פנינים מתקלפת (Pearl peel-off mask)  לסילוק תאי עור מתים ורענון מרקם העור – MAGIRAY

מסכת קילוף "פיל אוף" מבית המותג מאג'ירי
צילום: אלון גנון

בהמשך לאייטם הקודם ולעוד הרבה אייטמים באתר, אני עם עור רגיש ולכן אני מפחדת להשתמש במסכות שלא קיבלו אישור מהקוסמטיקאית שלי. היו לא מעט מקרים שהשתמשתי במסכה והרגשתי שהפנים שלי בוערות ועולות באש ומיד רצתי לשטוף אותם. לכן, למרות שקיבלתי את המוצר הזה להתנסות, לא רצתי להתנסות בו. אבל אז נזכרתי ביתר המוצרים של החברה המצויינת הזאת שיש לי, ודיברתי עם עוד חברה שיש לה עור כמעט כמו שלי וגם מחזיקה מוצרים שלהם בבית, והיא אמרה שהיא התנסתה והמסכה לא עשתה תופעות לוואי.

מדובר במסכץ פנינים מתקלפת שמתאימה לכל סוגי העור. מטרתה לסלק תאי עור מתים ולרענן את מרקם העור. היא מכילה מרכיבים פעילים כמו: מי מעיין עין גדי, חומצה גליקולית, חומצה לקטית וסליצלית, תמצית מלפפון, שורש הכורכום, ג'נקו בילובה, אבקת פנינים וכסף, רוזברטרול ואלנטואין.

למחרת, מצאתי את עצמי עומדת מול המראה, אחרי מקלחת טובה ורעננה, פותחת את הבקבוקון הקטן של המסכה ושמה אותה על הפנים. אם יש משהו שכבר אהבתי זה הבקבוקון הקטן. בתכלס זאת מסכה TO GO וניתן לקחת אחד כזה לכל מקום, אבל מה שעוד יותר גאוני מבחינתי זה שלא צריך להתחיל להתעסק בכמויות והאם מרחתי מספיק או לא. פשוט להוציא את התכולה שלו, למרוח וזהו!

המסכה מתאימה לשימוש של 1-2 פעמי בשבוע, כאשר יש למרוח שכבה אחידה דקה ולהשאיר על הפנים עד שהיא מתייבשת במלואה (בערך 20 דקות). כבר כשמורחים מרגישים כאילו עשיתן מתיחת פנים כי היא נצמדת לעור ואז יש תחושת התמצקות. Times up? יש לגשת לקצוות המסכה, לנתק אותם ולהתחיל להרים אותה מהעור בעדינות.
אני גם חייבת לציין שלמרות שהיא מכילה רכיבים פעילים, ודיי חששתי מזה – היא לא שורפת וחוץ מעיקצוץ קל כשהנחתי אותה, היא ממש נעימה למגע של העור ועם ריח עדין מאוד.

הערה חשובה: MAGIRAY מדגישים שלאחר השימוש במסכה, חובה להשתמש בקרם הגנה מהשמה בעל מקדם של SPF15 לפחות.

מחיר: 25 ₪ ליחידה (3 מ"ל), 210 ₪ למארז הכולל 10 יחידות | להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות המופיעות באתר החברה www.magiray.info

BONDER לציפורניים – ORLY

לא יודעת מה אתכן אבל בתור אחת שחובבת לקים יתר על המידה, ואף משתמשת בהן – בונדר זה MUST.
כל מי שעושה ג'ל מכירה את הבונדר ששמים בשלב הראשון, מתחת לבייס, ועכשיו יש גם בונדר לכאלו שלא עושות ג'ל. אני מודה שאני הטיפוס שיותר עושה ג'ל, ואמנם אני לא מקצועונית אבל יש לי ערכה שלמה לג'ל והרבה מאוד צבעים ואני עושה לעצמי, וחוץ מהבייס והטופ, יש לי גם בונדר.

הציפורן כידוע, אינה מצע חלק וחומר הקרטין ממנו היא עשויה הוא רכיב קרני, קשיח ומחוספס ולכן  נדרשת משיחה של שכבת בסיס שתיצמד למשטח הציפורן ותאפשר לפיגמנט הלק ממושכת. השימוש בבונדר חשוב שכן ה-BONDER הוא לק בסיס שקוף שנועד ליצור שכבה אחידה על הציפורן, ואח"כ קל יותר למרוח את הלק הצבעוני וגם הפיגמנט שלו נקלט בציפורן טוב יותר. עוד דבר שהוא עושה, זה ליצור שכבת הגנה לציפורן וכך, אם משתמשים בלקים כהים או לקים אדומים, הבונדר מונע מהם להכתים את הציפורן.

עכשיו, אני בתקופה שהחלטתי לתת לציפורניים להתאוורר מלקים אבל מכיוון שכ"כ התרגלתי לעניין הלק על הציפורנים, מוזר לי לא לראות את עצמי ללא לק ולכן פעם בשבוע אני כן משקיעה במריחת לק רגיל.
קיבלתי להתנסות בבונדר החדש של החברה האמריקאית ORLY ושמחתי כי קראתי לא מזמן שהוא גם זכה בקטגוריית לק בסיס של המגזין InStyle (ככה זה כשאת עוקבת אחרי יותר מדי אינסטגרמיות שמתעסקות בציפורניים…לומדים דברים חדשים כמעט בכל סטורי 😄 ).

בונדר לציפורנים ORLY
הבונדר נראה כאילו הוא כתמתם אבל אל דאגה, הוא שקוף כמו מים. הוא rubberized משמע המרקם שלו קצת כמו גומי ועם זאת נמרח ממש בקלות. הוא יצר שכבת בייס לציפורן מהממת וחלקה וגם התייבש במהירות ככה שעד שסיימתי למרוח ביד אחת אחת ולעבור לשניה, היד הראשונה התייבשה ויכולתי לעבור למריחת הצבע.
דרך אגב, מכיוון שהוא קצת בעל מרקם גומי, הוא מאוד הזכיר לי את הבייסים של הג'ל ושמתי לגלות שמעבר להגנה שזה עושה לציפורן, זה גם קצת מעבה אותה (אל תדמיינו כאילו גדלה לי עוד ציפורן) ואז הרגשתי שהציפורן קשה יותר, פחות מתקפלת ובריאה.

מחיר: 55 ₪ | להשיג במכוני טיפוח, מניקוריות ברחבי הארץ

המסקרות החדשות של CHIC

אין כמו מסקרה טובה לפתוח איתה את היום. כזאת שדואגת שהעיניים יראו מושלמות בכל רגע ביום, שלא הופכת לגבשושית, מצד אחד עמידה ומצד שניה קל להוריד אותה באמצעות סבון/מגבון ניקוי. בקיצור – אתן חייבות להתנסות במסקרה החדשה של שיק.

בגדול שיק יצאו בחודשיים האחרונים עם 2 מסקרות חדשות:

הראשונה, Mega Star Volume, מסקרה להענקת נפח. מעבה ומדגישה. המסקרה משלבת נוסחה ייחודית לעיבוי מקסימלי ומברשת סיליקון ייחודית אשר יוצרים ביחד שילוב סינרגי מעולה. התוצאה: ריסים מעובים ומודגשים במראה זוהר.

השניה, וזאת שלי יש ויותר משמחה להמליץ עליה – Fatal Attraction – מסקרה למראה דרמטי של ריסים מלאכותיים. מעבה, מדגישה ומאריכה. הפורמולה מכילה  Tynex, שהם למעשה סיבים זעירים הנצמדים לריסים ומעניקים להם עיבוי ואורך מקסימלי. 
מה שאני במיוחד אוהבת בה זה שהיא עושה את כל מה שהיא מבטיחה אבל קל לפתוח/לסגור את העין ואין את התחושה הנוראית של כבדות שלפעמים מסקרות נותנות.

דרך אגב, שימו לב בתמונה למברשת המדליקה של המסקרה (היא כזאת גם במגה סטאר ווליום). פעם ראשונה שנתקלתי בסוג כזה של מברשת, והייחודיות במברשת סילקיון במבנה ייחודי המאפשרת הפרדה של הריסים והיצמדות החומר לכל ריס בניפרד. כמו-כן המברשת גמישה וא-סימטרית ותכליתה להפוך את המריחה לקלה ופשוטה. בקיצור, שווה במיוחד.

מסקרה של CHIC

מחיר: 49 ₪ (14 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם, השיווק והפרפומריות ברחבי הארץ.

מארזי ביטוי לילדות עם הנסיכות של דיסני מאת המותג האמריקאי Markwins

אני יודעת שזה לא ממש קשור למוצרי טיפוח לנשים, אבל בסופו של יום אנחנו אלו שקונות את המוצרים האלה לבנות שלנו, אז נראה לי מתאים להכניס אייטם על המוצרים המתוקים האלה.

הקטנה שלי בת שנתיים ו-4, אבל רואה אותי מתאפרת. היא כבר הספיקה לקחת את אחד הליפ גלוסים שלי ולמרוח על השפתיים, כמו גם לראות אותי שמה לק ברגליים וזרמתי איתה ומרחתי לה גם (בכל זאת, חופש גדול). המבט שלה היה priceless, באמת. היה לי כ"כ כיף לראות איך היא מאושרת שהיא כמו אמא ושגם לה יש לק. כל היום הסתובבה בבית והסתכלה על האצבעות שלה והראתה לכל מי שפגשנו באותו סופ"ש שיש לה לק.
לכן, כאשר קיבלתי את הערכה החדשה של מארקוינס, היה נראה לי טבעי להביא לה אותו ולצלם את המבט שלה – המבט הזה שיש לי לק, כמו של אמא, אבל הוא רק שלי ויותר מזה – הוא של נסיכות.

מארקוינס הוציאו 3 מארזים, כולם עם דמויות של נסיכות מבית דיסני, וכולם עם מוצרי איפור מותאמים לילדות. המארזים מתאימים לילדות מגיל 3, ואמנם שלי לא בת 3 אבל היא לא משתמשת במוצרים לבד, ואני זאת שמורחת לה את הלקק, מרססת עם ספריי לייבוש (ממליצה בחום על זה של CHIC, באמת עובד ומייבש צ'יק צ'ק), ואני גם מסבירה לה לא להכניס את הידיים לפה גם כי זה טעם מגעיל וגם כי זה יהרוס לה את הלק.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Maytal Aharonov Marcu (@maytalah) on

ישנם 3 מארזים:

  • המארז של "בל" – הנסיכה הקסומה מתוך הסרט "היפה והחיה" מציע 3 בקבוקי לק המעוצבים כלבבות. הלקים מנצנצים וססגוניים ומוצעים בגוונים של ורוד, סגול וצהוב.
    אנחנו עם המארז של בל והילדה פשוט מתמוגגת ומתלהבת. הלק נמרח טוב, לא צמיגי, עם ריח נעים ולא חזק.
  • המארז של "סינדרלה" – המוגדרת כמנהיגת הנסיכות מציע 3 שפופרות שבכל אחת מהן 4.8 גר ליפגלוס רך ונעים כשדמות הנסיכה האהובה מאויירת עליהן. הגוונים המוצעים הם ורוד בייבי, ורוד סוכריה וסגלגל לילך בניחוח מתקתק.
  • המארז של הנסיכה "אריאל" – הדמות הראשית בסרט "בת הים הקטנה" מציע צללית עיניים באריזת צדף, ליפגלוס ורוד מנצנץ בשפופרת, ולק בבקבוק המעוצב בצורת לב קטן.  
מארזי טיפוח נסיכות דיסני
צילום: אלון גנון

מחיר: 29 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, הפנינג, סופר פארם, המשביר לצרכן, הפירט האדום ורשת עידן 2000

SPRING- Perfume House משיק קולקציה חדשה בניחוח SPARKLE OF JOY

קולקציה של ספרינג בשם sparkle of joy
צילום: יח"צ

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק קולקציה חדשה וקייצית בניחוח SPARKLE OF JOY: ניחוח המפזר אחריו שובל מענג ופרחוני של לילך ופאוני משולבים בתווי יסמין ופריחת הדרים ונגיעות מלטפות של פודרה וטלק.

  • או דה פרפום – תווי ראש: לילך ופאוני | תווי לב: יסמין ופריחת הדרים | תווי בסיס: מימוסה ומסק. מחיר: 149 ₪ (75 מ"ל)
  • קרם ידיים – מועשר בשמן שיאה. ללא שמן פראפין וללא פארבנים. מחיר: 24 ₪
  • תחליב גוף – במרקם מפנק המועשר בקמומיל ואלוורה. ללא פראבנים וללא שמן פאפרין. מחיר: 49 ₪
  • מארז בישום – או דה פרפום, תחליב גוף מפנק וקרם ידיים. מחיר:  209 ₪

 

להשיג ברשת סופר פארם, רשת אפריל, בחנויות נבחרות ברחבי הארץ ובאתר http://www.myspring.co.il

 Colors Paradise – המסקרה החדשה ובצעונית של לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את מסקרת פרדייז הצבעונית, או בשמה השני מסקרת גן עדן –  מסקרה המעניקה נפח ואורך עוצר נשימה.

מסקרה color paradise מבית לוריאל פריז
צילום: יחצ לוריאל

מסקרה פרדייז – טכנולוגיה ייחודית הלוקחת את הריסים עד לגן עדן
הפורמולה החלקה של מסקרת פרדייז, מועשרת בשמן קיק, ומעניקה נפח ואורך עוצמתיים, ועכשיו בקולקציה הצבעונית של כחול, סגול וחום, בעודה מותירה את הריסים גמישים יותר. המרקם המחליק שלה בשילוב עם מברשת סיבים רכה כנוצה, מאפשר משיכה מושלמת. 
המסקרה מעניקה נפח ואורך לריסים עוצרי נשימה, לאורך זמן, גם בתקופה החמה של השנה. 

הוראות שימוש: מומלץ לסרק את הריסים העליונים והתחתונים בתנועות מעגליות, משורש הריסים  כלפי מעלה.

מחיר השקה לחודש אוגוסט 2019 – 59.90 ₪ (במקום 75 ₪) | להשיג ברשתות הפארם והשיווק

חלאבין הרחיבה את סדרת 'לאב-ליין' GO דאודורנט נטול ריח ובישום הניחן בעמידות של עד 48 שעות 

דאודורנט של חלאבין
צילום: אלון גנון

הדאודורנט מסדרת "לאב ליין" מכיל ויטמין E וויטמין B ששילובם תורם לריכוך של העור באופן טבעי, להענקת לחות מוגבת ולמניעת כניסתם של רעלים מזיקים. ויטמין B מאגד שלושה נוגדי חמצון חיוניים לעור: אורזינול, טוקופרול וטוקוטריאנול  הידועים כמיטיבים עם עור מגורה וצורב. עוד מכילה הדאודורנט תמצית שמן פולי סויה הידועה כנוגדת חמצון טבעית הפועלת להרגעת העור, מקלה על גרויי עור ומלחחה אותו ושמן אורז עשיר המספק אקסטרא לחות.

בשל העובדה כי התכשיר נטול ריח הוא מיועד לנשים וגברים כאחד. הדאודורנט בעל אפקט מתמשך ומספק הגנה מפני ריח זיעה עד 48 שעות. כמו כן העדר מרכיבי בישום מהפורמולה הופך את המוצר לאידיאלי לבעלי עור רגיש במיוחד. 
דאודורנט 'לאב-ליין' ללא בישום, ללא אלומיניום וללא אלכוהול מעניק תחושה רעננה והגנה אפקטיבית מבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי.

מחיר: 22 ₪ (80 מ"ל) | ברשתות הפארם, ברשת BE, במשביר לצרכן, ברשתות השיווק ובפרפומריות ברחבי הארץ

מוצרים חדשים מOlea essence מותג הבית של "בית הבד של הגולן"

טונרים לעור הפנים 100% טבעיים

מרגישות שעור הפנים לא מספיק נקי, רך וגמיש? Olea essence, מותג הבית של "בית הבד של הגולן", מציג טונר לעור פנים רגיל עד יבש וטונר לעור פנים רגיל עד שמן. הטונרים 100% טבעיים ומכילים ויטמינים ומינרלים בריאים, שבשילוב עם שמנים צמחיים נוספים, יוצרים מקסימום אפקט על עור הפנים.

  • טונר לעור פנים רגיל עד יבש – אידיאלי להשלמת ניקוי לעור פנים רגיל, יבש או עדין במיוחד. הטונר מבוסס על שילוב עלי זית וקמומיל המעניקים לפורמולציה תכונת טיהור עדינה שנותנת לעור תחושת רוגע. בנוסף, הוא מותיר את העור נקי ועם לחות עדינה, רגוע ורך. רכיבי הטונר עשירים בנוגדי החמצון הטבעיים הידועים של הזית ובסגולות אנטי-אייג'ינג נוספות, אשר יחד מגבירים את התפקוד ההגנתי של העור. מולקולת שמן הזית קטנה מנקבוביות העור ולכן מחלחלת לתוך העור ואיננה מכסה אותו ובכך מאפשרת לעור הפנים לנשום.
    מחיר: 148 ₪ (120 מ"ל)
  • טונר לעור פנים רגיל עד שמן – עור פנים שמן דורש ניקוי יסודי ולכן ההמלצה היא לנקות באופן ראשוני את הפנים והצוואר ולאחר מכן להשתמש בטונר. הטונר מבוסס על שמן הזית ומכיל קמומיל המסייע לנקות בעדינות ולהרגיע את העור. הטונר מותיר את העור נקי, לח, רך ונעים למגע. רכיבי הזית המצויים בטונר הם אנטי-בקטריאליים המסייעים להפחית פצעים בעור הפנים לאורך זמן. נוגדי החמצון הטבעיים המצויים בטונר, בשילוב נוגדי חמצון טבעיים נוספים, יוצרים אפקט אנטי אייג'ינג על עור הפנים והצוואר.
    מחיר: 137.50 ₪ (120 מ"ל)
טונרים של אולאה אסנס מבית הבד של הגולן
צילום: אורן קאהרן

איך משתמשים: מורחים כמות קטנה של טונר על כריות אצבעות הידיים ומעסים בעדינות, במעגלים, את הפנים והצוואר. יש להימנע ממגע באזור העיניים והשפתיים.

סרום לשיער המבוסס על חלבון משי ושמן הזית

סרום טבעי לשיער של olea essence
צילום: אורן קאהרן

השיער יבש ונטול ברק? נזקי הסביבה והשמש מתחילים לתת אותותיהם? לרגל הקיץ,Olea essence מותג הבית של "בית הבד של הגולן" מציע סרום להזנת השיער בתרכובת ייחודית של פרי ושמן זית כתית מעולה גולמי משולב עם משי, המשאיר את השיער יבש ולא שומני. 

הסרום של olea essence מעניק ברק, רוך, ותחושה חלקה, מטפל בקצוות מפוצלים ומונע סלסול לא רצוי של השיער. הסרום מכיל נוגדי חמצון מן הזית ופרוטאין משי המכיל 18 חומצות אמינו המזינים את שורש השיער, מחזקים אותו ומגנים עליו מפני קרני השמש ומזהמים סביבתיים ולטפל בקצוות מפוצלים. כמו כן, השיער נשאר ללא שומניות הטיפוסית לסרומים אחרים בשוק.
המוצר 100% טבעי ומבוסס על שמן זית כתית מעולה. מולקולת שמן הזית קטנה מנקבוביות העור ולכן מחלחלת לתוך העור ואיננה מכסה אותו ובכך מאפשרת לעור לנשום. בנוסף, תמצית עלי הזית מעניקה אפקט טיהור עדין ומגבירה את זרימת הדם, מה שעוזר לאספקה טובה יותר של חמצן והזנה לשורשי השיער ומביאה לזקיקי שיער בריאים יותר. הסרום מכיל ויטמינים, מינרלים, תמציות צמחים ושמנים טבעיים המאזנים את בלוטות השומן ויוצרים תערובת ייחודית המפעילה תכונות אנטי אייג'ינג למקסימום אפקט על השיער. הסרום מתאים לכל סוגי השיער ומומלץ לשימוש בעיקר בחודשי הקיץ החמים.
הסרום אינו שומני ונספג בשיער בקלות!

איך משתמשים? שמים כמות קטנה של סרום על כפות הידיים, משפשפים במהירות בין כפות הידיים ומורחים על השיער. 

מחיר: 346.50 ₪ 

להשיג במרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן": תל אביב, רח' בן יהודה 17 050-2888715 | קצרין, אזור תעשיה  04-6850023 / 050-2888709 | עין גב, נמל עין גב  050-2888705 | ובאתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com

DR. BRONNER’S מציגים: סבונים אורגניים בניחוח מנטה מרענן לעונה החמה

בימי הקיץ החמים אנו מחפשים דרכים להתרענן. סבוני המנטה של ד"ר ברונר'ס נפלאים לשם כך, מכיוון שהם יוצרים תחושת קרירות על העור בזכות השמן האתרי המופק מצמח המנטה.
הסבון של דר' ברונר'ס הוא סבון אמיתי המיוצר עפ"י שיטות ייצור סבון מסורתיות, ולא "אל-סבון", תרכובת כימית אשר נפוצה כל כך בשוק. כמו שאר הסבונים של חברת דר' ברונר'ס, גם סבון המנטה מיוצר אך ורק מחומרי גלם אורגניים.

סבון מנטה של דר. ברונר
צילום: הדס ניצן

שמן המנטה בסבונים מופק מצמחים הגדלים בהודו, בפרויקט הסחר ההוגן "פביטראמנט" (Pavitramenthe). הפרויקט, המונה כיום כ-1500 חקלאים וחקלאיות, דואג לשכר הוגן עבורם. מוצרים המיוצרים בסחר הוגן בפיקוח, ממומנים באמצעות פרמיה שנוספת למחיר הקניה ומועברת חזרה לחקלאים ולקהילתם. הכספים מאפשרים שיפור ניכר בתנאי המחייה שלהם, והם מושקעים במגוון נושאים: בשיפור המגורים, בשירותים רפואיים וכן בחינוך עבור ילדיהם. 

סבון המנטה מגיע בשתי גרסאות: נוזל ומוצק. מלבד שמן המנטה האתרי, הסבון מכיל גם שמן קוקוס, שמן זית, שמן המפ ושמן חוחובה – כולם אורגניים. הסבון הנוזלי מאוד מרוכז ולכן ניתן להשתמש בכמות מעטה של סבון.  

מחיר מומלץ לסבון נוזלי לצרכן: 46.90 ₪ (472 מ”ל), מחיר מומלץ לסבון מוצק לצרכן: 21.90 ₪ (140 גרם) | להשיג בבתי הטבע וברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ. | https://www.drbronner.com

Green Me Collection – קולקציה אקולוגית מיוחדת מבית KIKO MILANO

KIKO Milano, ממותגי האיפור המובילים באירופה, גאה להשיק קולקציה מיוחדת ומגוונת בהשראת אקולוגית ובקונספט "ירוק". מוצרי הקולקציה מבוססים על  90%-99% רכיבים מן הטבע ומכילים רכיבים בוטניים, שמנים טהורים ותמציות צמחים מיטיבות לעור, כגון: שמן זית, שמן ארגן, שמן חוחובה, שמן אבוקדו, חמאת שיאה ואלוורה.

קולקציית האיפור החדשה מעניקה מענה לצרכניות ביוטי מתקדמות המבקשות לעצמן מוצרי איפור איכותיים, טרנדיים ואופנתיים בסגנון "בוהו שיק", מבלי לוותר על חשיבה ירוקה אקולוגית ועל בריאות העור ועתיד כדור הארץ. אריזות הסדרה ידידותיות לסביבה ומיוצרות מחומרים ניתנים למחזור ומיסודות ממוחזרים ומתכלים.

קולקציית GREEN ME של מותג האיפור והטיפוח KIKO MILANO
צילום: kikocosmetics.com

קולקציית Green Me זוכה להצלחה גורפת ב-950 סניפי KIKO בעולם ותימכר בישראל בשלושת סניפי הדגל של המותג בקניון עזריאלי איילון ברמת גן, בעזריאלי מלחה ירושלים ובקניון עיר ימים בנתניה, בנוסף למכירה און ליין באתר האינטרנט: kikocosmetics.co.il עם מערכת משלוחים לכל קצוות הארץ ואפשרות לאיסוף עצמי מסניפי KIKO ו- CASTRO.

בסדרת מוצרי Green Me מגוון מוצרי יופי מעוצבים בהשראה טבעית ורעננה באיכות מקצועית ובמחירים תחרותיים:

  • Hydrating BB cream Green Me – קרם ביוטי באלם (ביבי קרים) המעניק לעור מספר פעולות במריחה אחת: לחות מעודנת, הגנה מפני פגעי סביבה וקרינה, אחידות גוון וזוהר מידי. מועשר בתמציות בוטניות מרגיעות של אלוורה. נוסחה קלילה למראה טבעי עם כיסוי מחמיא. קרם הביבי מוצע ב-4 גוונים המותאמים לכל קשת גווני העור. 90% רכיבים ממקור טבעי.
    מחיר: 69 ₪ (25 מ"ל)
  • Green Me Blush – סומק אקולוגי קטיפתי במיוחד. מבוסס על שמן ארגן אורגני,  שמן זרעי כותנה, שמן אבוקדו. המוצע בשני גוונים: קורל אפרסקי, וורוד חם. 94% רכיבים שמקורם מן הטבע.
    מחיר: 62 ₪ (6 גרם)
  • Green Me Bronzer – ברונזר מחמיא למראה שזוף טבעי, המעניק נשיקת שמש עם נוסחה מועשרת בשמן אבוקדו, עמילן אורז ושמן זרעי כותנה לתחושת משי. בשני גוונים לבישים: סיינה ודבש. 98% רכיבים שמקורם מן הטבע.
    מחיר: 74 ₪ (9 גרם)
  • Green Me Shimmer – שימר אופנתי במרקם משי מעודן, מעניק זוהר טבעי, מועשר בשמן ארגן אורגני, זמן זרעי כותנה ושמן קנולה טהור. בשני גוונים: נחושת וזהב. 98% רכיבים שמקורם מן הטבע.
    מחיר: 69 ₪ (6 גרם)
  • Green Me Eye shadow Palettes – פלטות המכילות תשיעית צלליות בנוסחה משיית במיוחד ובשלושה סוגי גימור: מאט, פנינה ומטאלי. הצלליות בעלות ריכוז פיגמנט גבוה, איכות מקצועית ותחושה נעימה ומרפרפת בזמן המריחה. מועשרות ב שמן אבוקדו, שמן ארגן אורני ושמן זרעי כותנה. הפלטות מוצעות בשני גוונים: גווני תבלין "ספייס" המקפיצים את העיניים וגווני זעפרן חמים ומחמיאים. שילוב אידיאלי של גלאם וניוד! 93% רכיבים שמקורם מן הטבע.
    מחיר: 85 ₪
  • Green Me Lip & Chick jumbo pencils – עפרונות ג'מבו רב תכליתיים בעיצוב עץ טבעי,  לשימוש כשפתון מלחח ועמיד בתוספת שמנים צמחיים וחמאת שיאה טיפולית לשפתיים רכות יותר או כסומק מחמיא המעניק לעור מראה קורן מבפנים. 94% רכיבים שמקורם מן הטבע.
    מחיר: 55 ₪
  • Green Me Kajal Pencils – עפרונות קז'אל לעיניים מועשרים בשעוות קרניבואה בוטנית מטפחת, חמאת שיאה ושמן חוחובה, בשלושה גוונים אופנתיים ולבישים: בורגונדי עמוק, אספרסו ושחור נצחי. עיצוב של עץ טבעי. 96% רכיבים שמקורם מן הטבע.
    מחיר: 39 ₪
  • Green Me brow pencils – עפרונות עמידים לגבות בארבעה גוונים המותאמים לכל צבעי השיער ומעוצבים בהשראה אקולוגית-טבעית. עם מסרק לעיצוב גבות. מכילים שמן חוחובה אורגני.98% רכיבים שמקורם מן הטבע.
    מחיר:  44 ₪
  • שפתון מאטשפתון מט עם גימור אופנתי ותחושת נוחות נעימה, מעניק כיסוי ופיגמנט גבוה במשיחה אחת. מכיל שמן שקדים ושמן קיק טהור. 96% רכיבים שמקורם מן הטבע.
    מחיר:59 ₪
  • מסקרה Green Me Volume Mascaraמסקרה המעניקה נפח מרשים לריסים מעוגלים ובעלי נוכחות, מועשרת בחמאת שיאה אורגנית. 99% רכיבים שמקורם מן הטבע.
    מחיר: 69 ₪ (צבע חום)
  • מוצרי טיפוח לפנים
    • קרם פנים Green Meקרם לחות קליל במיוחד, נוסחה המבוססת על מים לתחושת רעננות מידית ולחות מתמשכת לאורך זמן. מועשר ברכיבים בוטניים המעניקים רכות ושומרים על עור הפנים: תמצית סטיביה לאנרגיה מוגברת של התאים ושמן סויה טהור לשמירה על הנעורים. 97% רכיבים שמקורם מן הטבע.
      מחיר: 89 ₪ (45 מ"ל)
    • סבון מוצק לניקוי פנים Green Meניקוי עדין במיוחד למראה עור קורן ורענן, מבוסס על נוסחת שמן זית ותה לבן. מתאים לכל סוגי העור. 98% רכיבים שמקורם מן הטבע.
      מחיר: 35  ₪
    • ספוג קונג'אק לניקוי העורהדרך הטבעית לניקוי ולטיהור העור, מסיר תאים מתים ומחדש את פני העור. מבוסס על שורש קונג'אק אסיאתי טבעי, לשימוש יומי אחרי הסרת איפור. 99% טבעי.
      מחיר: 39 ₪
  • מברשות ומכחולים
    • Powder brushמברשת רב תכליתית לאבקות: פודרה, ברונזר, סומק ועוד…מבוססת על סיבי קליפת אגוז קוקוס ממוחזרים, רכה ונעימה במיוחד לשימוש.
      מחיר:82 ₪
    • Eye Liner & Eye shadow brushמכחול עיניים דו כיווני, מהצד האחד מכחול אייליינר אלכסוני מקצועי ומן הצד השני מברשת טשטוש נוחה לצלליות. באיכות המפורסמת של Kiko.
      מחיר: 69 ₪

מותג האיפור מייבלין ניו-יורק משיק סדרת תוכן דיגיטלי חדשנית באינסטגרם

סדרת האינסטגרם MAKE IT IN NYCמותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו -יורק, הראשון בישראל שמביא את חדשנות ה-IGTV  ומשיק בימים אלה פרויקט תוכן דיגיטלי חדשני ומושקע, בפורמט ריאליטי, באינסטגרם TV.
מדובר בפרויקט ראשון מסוגו שנעשה בישראל, המביא בשורה דיגיטלית: סדרת רשת חדשה באינסטגרם, תחת השם: Make_It_In_NYC#, ריאליטי תחרותי בנושא ביוטי ואיפור.  

הסדרה צולמה בבירת האיפור והאופנה, ניו-יורק, ומככבות בה 4 משפיעניות רשת מובילות בארץ: אנג'ל ברנס- אושיית רשת אגדית וצבעונית עם 283 אלף עוקבים באינסטגרם, רומי אברג'יל – הטרנסג'נדרית הצעירה ביותר בארץ, אושיית רשת ותוכן עם 59 אלף עוקבים,  אור יעקב – אושיית רשת ותוכן עם 87.7 אלף עוקבים וליזה ביך – אושיית רשת ותוכן עם 223 אלף עוקבים ובעלת ולוג מצליח. 

במסגרת הסדרה עוברות הארבע משימות הקשורות לעולמות הביוטי והאיפור ברחבי ניו יורק, כמו: איפור תוך כדי נסיעה בטקסי או בסאבווי, לאכול אוכל ניו –יורקי מדוכני רחוב מבלי שיזוז השפתון העמיד, התאמת גוונים של מייק-אפ לעוברי אורח בטיים סקוור, מריחה של ג'ל עמיד לגבות לעוברי אורח ועוד משימות משעשעות… הסדרה כוללת שורת משימות המשודרות בכל פרק, כאשר ניצחון המשימות הוא שמקנה למנצחת מבין הבנות את יתרונה במשימת הגמר. 

בתום שידור הסדרה יתקיים הגמר, בו תיבחר אחת הבנות למנצחת, בבחירה אינטראקטיבית ע"י החלטת העוקבים באינסטגרם. ניצחון במשימת הגמר הוא שיקנה לאחת הבנות את התואר הנחשק: בחירה כנערת ה-IT GIRL  של מייבלין ניו -יורק בישראל! 

הפורמט כולל 9 פרקים: שבעה פרקי תוכן שיתעדו את המשימות בעיר הגדולה ועוד שני פרקים נלווים: פרק של סרטוני HOW TO'S  בו הבנות מדגימות איך ניתן לייצר בעזרת מוצרי מייבלין את מראי האיפור שלהן ופרק נוסף של פספוסים ומאחורי הקלעים בעיר הגדולה.

ליטל חי, מנהלת קטגוריית האיפור של מייבלין ניו-יורק מוסרת : "המחשבה מאחורי בחירת קונספט תוכן עדכני ורלוונטי לצרכנים שלנו, בשילוב פלטפורמה חדשנית ובהשתתפות משפיעניות מובילות, נעשתה במטרה לפנות לקהל הלקוחות הצעיר של מייבלין, אשר צורך תוכן באינסטגרם, באמצעות IGTV – פלטפורמה המספקת תוכן מדליק, עדכני וטרנדי הנותן ערך מוסף. כולן משפיעניות חזקות באינסטגרם ובעלות מאות אלפי עוקבים ומעריצים." 

הפרק הראשון יעלה ב-01.08.2019 והסדרה תשודר במתכונת של פרק שבועי.

(צילום תמונה ראשית: Donovan Loew)

Super Stay Multi-stick מבית מייבלין ניו-יורק

סופרסטיי מולטיסטיק - מייבלין ניו-יורק
צילום: יח"צ חו"ל

טרנד הסטיקים כובש את עולם האיפור לאחרונה ונראה כי זו הדרך הנוחה ביותר להתאפר ולעצב את הפנים. מותג האיפור מס' בעולם, מייבלין ניו-יורק⃰, משיק את סופר סטיי מולטי סטיק- סטיק המתאים למריחה נוחה בתור מייקאפ אך לא רק. מותאם גם לטאצ' אפ, קונסילר ואף ניתן ליצור בעזרתו הצללות והארות.

הסטיק מגיע ב-5 גוונים שונים איתם ניתן להתאים את הגוון המושלם לעור הפנים, לאזור תחת העיניים, הצללות והארות. הסטיק עשוי מפורמולה העמידה עד 24 שעות. הוא בעל מריחה קלה ונוחה ומתמזג עם העור בעזרת ספוגית המגיעה בצידו השני לטשטוש הפורמולה לאחר השימוש. התוצאה: פנים בעלות כיסוי מלא ועמיד עד 24 שעות.

הוראות שימוש: יש למרוח ולטשטש בעזרת ספוגית או עם האצבעות על הפנים באופן אחיד עד לכיסוי מלא. 

מחיר מומלץ: 45 ₪ | להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X