fbpx
ספרות

השורות האחרונות של איגי אללי – עמנואל הורי

השורות האחרונות של איגי אללי

אני הייתי סתם עוד נרקומן, עבריין. לא ככה רציתי ללכת. אף אחד כבר לא יבין שבסך הכול רציתי משהו טוב. רציתי אהבה וכסף, רציתי לחיות כמו שהיא רצתה שנחיה. זה נתן לי מוטיבציה ורצון עז להוכיח ולהצליח, וכל מה שהצלחתי היה להרוס לחברים שלי את החיים, לרמוס את נשמתה ואת גופה של זאת שאני אוהב יותר מהחיים עצמם, ולהביא את עצמי למקום שבו אני נמצא עכשיו, מתבוסס בדמי ומחכה לפגישה עם בורא עולם.

בשנת 1999, כשהוא בן 27, גומלת בלבו של איגי ההחלטה לפרוץ את הבועה שבתוכה חולפים חייו ללא אחיזה ממשית במציאות. בשם האהבה הוא יוצא למסע אישי ספק ממשי ספק הזוי, רווי סמים, כאבים ופושעים ענקיים שמגיחים היישר מתוך הסיוטים. בדרך אל הגאולה,שבה הוא מאמין בכל לבו עד לרגעיו האחרונים ממש (וכנראה גם אחריהם), הוא מבין דבר או שניים על החיים, אבל בעיקר הוא מבין שהם עלולים להיות מאוד קצרים ומאוד מאוד מחורבנים אם נולדת להורים הלא נכונים.

ספרה הראשון של עמנואל הורי משרטט את החודשים האחרונים במסלול חייו של צעיר מסומם, מובטל ואבוד, החי באחד מפרברי לונדון את החיים שיכול היה לחיות גם בלוד או בפרדס כץ. איגי הוא בן דמותם של אלפי צעירים ישראלים אמיתיים, דור שלישי למזרחים יוצאי מעברות, אשר נדמה כי גורלם של סביהם לא מותיר להם שום סיכוי בעולם הזה.

עמנואל הורי

עמנואל הורי ,44, שחקנית וסופרת. אם ביולוגית לאודיל בת 11 ואם מאמצת מזה כ3 שנים לאמה 17.

עמנואל התחילה את הרומן עם עולם הבידור כחלק מצוות בידור באילת במלון הולידיי אין (בעקבות אחיה סמי הורי שהחל דרכו גם בצוות בידור). בהמשך למדה משחק בניו יורק אצל סטלה אדלר ואצל ג'ו פרדייס. היא שיחקה בתפקיד קטן בסרט עם הקאסט של הסופראנוס; ביימה הצגה שרצה בכל רחבי ארצות הברית שנקראת "אקסקיוס מי אתה מדבר עברית" שזכתה לשבחים בניו יורק טיימס.

כשחזרה ארצה, התפרסמה במשחקה בטלנובלה "משחק החיים" בדמותה של ענבר גלילי, מיסטיקנית שפועלת לפי קלפי טארוט. בסוף הסדרה היא מאמצת את טל, ילדה יתומה, נבואה שהגשימה עצמה בחיים האישיים של הורי, עת אימצה לפני שלוש שנים את אמה שהיתה בת 14 וצרפה אותה למשפחתה , לבתה הביולוגית אודיל.

היא עוררה הדים וביקורות כאשר עברה סדרת ניתוחים פלסטיים במסגרת תכנית הדוקו-ריאליטי "חלומות מפלסטיק". היא מעדיפה שלא לראות קמטים ואוהבת את מה שעשתה.

במישור המקצועי, שיחקה הורי בסרטים של דינה ריקליס: מהדורה מוגבלת, כתבה ושיחקה ב"כחולים", "רמזור", "החברים של נאור", קטעים בסטנדאפ של נאור ציון, הצגות ילדים ("תיבת נוח") עדי אשכנזי", כתבה ל"לא לפני הילדים" והנחתה תכנית אירוח על שמה בערוץ "אגו".

להיריון הראשון נכנסה בטעות מבן זוגה והיא בת 33. היא ילדה את אודיל וכעבור זמן קצר בן זוגה נורה ומת באירוע טראגי שהותיר אותה ואת אודיל לבד.

בימים אלו מתגוררת הורי בגבעת אולגה עם שתי בנותיה וכלבה, הוציאה את ספר הביכורים שלה "השורות האחרונות של איגי אללי" ולקראת השקת שני סינגלים שלה ושל המוסיקאי תומר בן ארי.

עמנואל הורי

עמנואל הורי סופרת

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X