fbpx
הורות וילדיםצרכנות

המדריך המלא לחזרה לגן ולבית הספר 2018/19

כלי כתיבה, תיקים, מוצרי פופ וטכנולוגיה

תיקים, קלמרים ועוד מוצרי DIY סופר מגניבים של UPIXEL

אני מודה שעד לפני כמה ימים מעולם לא שמעתי על UPIXEL אבל ביום ששי יצא לי להתקל במותג פעם ראשונה ומאז אני מתלהבת. הרבה זמן שאני מחפשת תיק גב שיהיה מתאים גם ללפטופ והנה, מצאתי אחד שהוא גם סופר נוח לסחיבת לפטופ (ובכלל ספרים/מחברות/ציוד לביהס) וגם כזה שאני יכולה לעצב מחדש בכל פעם שמתחשק.

מסתבר ש-UPIXEL הוא מותג בינלאומי המשווק בכ-42 מדינות ועכשיו הגיע לישראל, אבל יותר מזה – הוא מאפשר לנו ולילדים להפעיל את הדמיון, לאמן את קשר העין-יד והמוטוריקה העדינה ולעצב כל פעם מוצר חדש.
למותג UPIXEL יש לא מעט מוצרים: תיקי גב, תיקי צד, קלמרים, ארנקים, כיסויים לטאבלטים ועוד. כל מוצר מורכב למעשה ממשטח/לוח סיליקון עם מלא ריבועים (מזכיר לגו ענקי) ומגיע איתו שקית. בשקית תמצאו מגוון פיקסלים – ריבועים קטנים – שכל מה שעליכן לעשות זה לקחת את הריבועים וללחוץ אותם ללוח. אהה כן, ולהיות יצירתיות ולהכין יצירה מהממת 🙂

המוצר מיועד לילדים מגיל 3 והחלטתי לשתף את הגדול שלי בן ה-3.5 בעבודת היצירה המיוחדת הזאת (אני באמת ממליצה להרחיק ילדים קטנים מגיל 3 מהמוצר כי יש חתיכות קטנות וסכנת חנק). בהתחלה חשבתי לכתוב את השמות שלנו אבל זה היה נראה לי נדוש מדי. אח"כ הכנו יחד פרח אבל בעלי טען שהוא לא ממש רואה פרח ביצירה שלנו. בסוף, החלטנו ללכת על "היי" עם סמיילי. הבן שלי עדיין טוען שזה לא סמיילי וזה רובוט, ויש לי תחושה שכשהייתי קטנה הייתי יותר חזקה בענייני היצירתיות אבל באמת שניסיתי לעצב לי תיק מגניב ביותר.
מאוד קל "לתפעל" את הפיקסלים. כל מה שצריך לעשות זה לדחוף אותם לתוך ריבוע וזהו. הם נצמדים אליו בצורה בטיחותית ולא נופלים. גם נתתי לילד לרוץ עם התיק בבית, להכניס ולהוציא דברים – וכל הפיקסלים נשארו במקומם. דרך אגב, לגבי הפיקסלים – מי שמעוניינת לרכוש עוד פיקסלים יכולה לעשות זאת דרך האתר – ניתן לרכוש פיקסלים גדולים/קטנים או סטים של פיקסלים וכמובן בצבעים מגוונים.

דרך אגב, מבחינת התיק עצמו – הוא נראה לי יותר מתאים לכיתות חטיבה ותיכון או בכלל לאנשי עסקים והייטק שמחפשים תיק לפטופ מגניב ברמות אחרות ועדיין כזה שיהיה מקום גם להכניס מחברת ואיזה עט. יש לו מקום, החלוקה הפנימית טובה ונכונה, יש תא מותאם ללפטופ (שמגן עליו) והכי חשוב, קל מאוד לסדר ולהתאים את הרצועות ומאוד נוח להיסחב איתו על הגב כי הוא מרגיש אורתופדי.

לקראת החזרה ללימודים, ניתן לקנות לילדים תיקים ומוצרי פופ נוספים ולתת להם לעצב אותם. זה גם יעסיק אותם בשארית החופש הגדול (ובמהלך השנה כשימאס להם מהתיק והם ירצו משהו חדש), וגם יוציא מהם פרץ יצירתיות ודמיון.

מוצרי יו-פיקסל הינם מוצרים ירוקים, הניתנים לניקוי בקלות ועומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר בעולם מבחינת איכות החומר.

מחירים: החל מ-70 ₪ ועד- 249 ₪ | להשיג בחנות האונליין: https://www.upixel.co.il

הנה כמה תמונות שלי ושל עילאי מנסים להיות יצירתיים וכמובן התוצאה הסופית. כמו כן, בהמשך כמה תמונות שהורדתי מהאתר שלהם (קרדיט צילום: פארלי הירשנזון) שתראו איך הטובים עושים זאת ושיתן לכן השראה 🙂

חוזרים לגן עם כוס הפלא NUBY

מותג מוצרי התינוקות האמריקאי Nuby מציג את כוסות הפלא! כוסות שתייה מעוצבות המותאמות לתינוקות וילדים, בעלות פטנט ייחודי המונע את דליפת נוזל השתייה שבתוכן בכל זווית בהן מוחזקות ומאפשרת לתינוק ולילד לשתות באופן עצמאי וללא חשש.

ילדים הם שמחה גדולה אך גם לא מעט לכלוך ובלאגן, במיוחד כשמדובר בכל הקשור באוכל ושתייה. כוסות הפלא 360 הונדסו לשתייה ואחיזה קלות ללא טפטופים ודליפות בכל זווית בהן נאחזות. הכוסות נטולות שסתום, כאשר השתייה מהן מתאפשרת באמצעות טכנולוגיית Touch Flo המווסתת את צריכת הנוזל עם פעולת המציצה של הילד. שולי הסיליקון הרכים בחלקה העליון של הכוס מעוצבים באופן ייחודי להגנה על החניכיים רגישות ושיניים בוקעות. הכוסות זמינות בשני דגמים: הראשון, כוס קטנה בנפח 240 מ"ל בעלת ידיות אחיזה נוחות, המיועדת לגילאי חצי שנה ומעלה. השני, כוס גדולה יותר בנפח 300 מ"ל, נטולת ידיות המיועדת לילדים גדולים יותר. הכוסות מצוינות לשלב גמילת הילד מבקבוק ומעבר לכוס, לנסיעות, טיולים ומטוסים.

מחיר: 35 ₪ לכוס | להשיג ברשתות הפארם והחנויות המובחרות

תיקים מהספרים עם מבצעים מהספרים ברשת בייבי סטאר

רשת בייבי סטאר מציעה תיקים מהספרים – תירס חם, האריה שאהב תות, מעשה בחמישה בלונים, איה פלוטו, הבית של יעל של מותג בייבי סמארט… אהבה לספרים מתחילה כבר בגיל צעיר.

תיק מהספרים מציג את הדמויות מספרי הילדים הקלאסיים שכולנו אוהבים, ומאפשר לדמויות ולטקסטים ללוות את הילדים לגן.

התיק כולל תא גדול, תא בינוני ושתי רשתות צדדיות לבקבוקי מים.

מחיר מבצע 39.90 ₪ במקום 89.90 ₪ עד סוף אוגוסט | להשיג בחנויות רשת בייבי סטאר ברחבי הארץ

תיקים מהספרים במבצע ברשת בייבי סטאר
צילום: יח"צ

תיקים מנצנצים של רשת Select

רשת חנויות האופנה SELECT המתמחה בפרטי אופנה, ביגוד והנעלה לנשים, גברים וילדים בכל טווחי הגילאים, מציגה תיקים גב קומפקטיים עם אוזניים של ארנבים המכוסים לגמריי בפאייטים צבעוניים מנצנצים!

תיקי הגב הפכו לפריט מאסט. בקולקציה החדשה מבית הרשת לקחו את הטרנד צעד אחד קדימה עם תיקים קטנים ונוצצים במיוחד! לתיקים שני אלמנטים קישוטיים שהופכים אותם לדומיננטיים וכאלו בלתי ניתנים להתעלמות. הראשון הוא אוזניים ארוכות כשל ארנב והשני הוא העובדה שהתיק מכוסה כל כולו בפאייטים טרנדיים נוצצים ומדליקים! התיקים בעלי תא גדול מרכזי ותא קטן קידמי, מתאימים לארוז בנוחות את כל הפריטים הנחוצים ליומיום ומתאימים הן לנשים ונערות ואפילו לילדי גן!

מחיר: 59.90 ₪ | להשיג בחנויות רשת Select ברחבי הארץ

חוזרים ללימודים ושומרים על הגב של הילדים עם התיקים האורתופדיים של מודן

מודן, יצרנית תיקי האיכות הידועה והותיקה בישראל, מייצרת מגוון רחב של תיקי בית-ספר, שהידוע מהם הוא התיק האורטופדי של מודן, עליו נרשמו מספר רב של פטנטים ייחודיים.

התיק הנמכר והאהוב על הילדים בשנים האחרונות הוא ה- Smart Trolley. תיק טרולי חכם בעל פטנט רשום, המאפשר הפרדה מלאה בין מערכת הגלגלים לבין התיק עצמו. השנה משדרגת מודן את התיק ומשיקה גרסה חדשה. ה- Smart Trolley מגיע עם ידית נשיאה חדשה, ידית אחת (במקום שניים) עשויה מאלומיניום, העוזרת לילדים צעירים לגרור את התיק ומספקת יציבות טובה יותר. מודן חידשה את המשטח עליו מונח התיק (האמבטיה), משטח המאפשר יציבות טובה יותר של התיק וקל יותר לנסיעה עבור התלמיד. בנוסף, הגב של התיק עוצב בדרך חדשה המשלבת רשת אגרונומית לאוורר, המאפשרת זרימה של אוויר. במגוון של תיקים יש תא תרמי, תא איכותי עטוף כולו בחומר eva (המוכר מצידניות) המאפשר לשמור על מזון בצורה טובה יותר.

התיק הוא קל ונוח לנשיאה לביה"ס, משקלו (ללא הטרול) הוא  940 גרם בלבד!

מודן מציגה השנה שלל מותגים מובילים לילדים מסרטי האנימציה אהובים של Disney, בניהם: Wonder Woman, מתוך הסדרה של Super Hero Girls. צבי הנינג'ה, פאוור ריינג'רס, Hello Kitty,  WINX, הדרדסים , cars , הנסיכה סופיה, Frozen, מואנה, ספיידרמן, נסיכות דיסני, חד קרן ועוד … בנוסף, ברוח אהבת הבנים לספורט השיקה מודן תיקי כדורגל וכדורסל ייחודים וחדשים, כדוגמת מדריד עם כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו.

Triple Spring System

מודן היא החברה היחידה שמציעה את ה-Triple Spring System- התיק האורטופדי הקל בישראל היחיד עם מערכת גב אורטופדית ייחודית משולבת קפיצים השומרת של בריאות גב הילד. מערכת הקפיצים המיוחדת פותחה במשך מספר שנים על ידי חברת מודן מסייעת לבלום ולספוג חלק ניכר מהמכה הנוצרת במהלך הליכה או ריצה בין גב התיק וגב הילד. המערכת חשובה במיוחד ונחוצה בעיקר כאשר התיק מלא וגב הילד רך וצעיר. התיק האורטופדי של מודן עשוי מחומרים חזקים וחדישים, הוא התיק האורטופדי הקל ביותר המיועד לתלמידי בתי הספר היסודיים ומשקלו 920 גרם בלבד.
כל התיקים האורטופדיים מסדרת "Triple Spring System" עברו בדיקות קפדניות ומחמירות של מכון התקנים הישראלי לפי התקן החדש. לתיקים בסדרה, "גב אורטופדי חכם", המותאם למבנה הגב של הילד,  ובנוי בצורה אנטומית תלת מימדית בעלת כרית תמיכה לגב התחתון. הגב החכם מבטיח חלוקה שווה של עומס על כל שטח הגב, שכבות ספוג לנוחות ובלימת זעזועים, מעטפת חיצונית למניעת הזעה וכתפיות אורתופדיות רחבות ומרופדות במיוחד.
חשיבה רבה השקיעה מודן גם בעיצוב עדכני של התיקים החדשים, מבנה התיקים החדשים הוא חללי ומכיל יותר מקום לאחסון. לתיקים שולב בעצוב גם פס מחזיר אור לשמירה על הבטיחות של הילדים. סדרת התיקים " Triple Spring System" עשויה מבדים איכותיים וחדישים, אטומים ודוחים מים.

מודן גם מספקת את תיקי הטרולי 2 ב- 1. תיק בעל ידית נשיאה וגלגלים מובנים, המאפשר נשיאת התיק ע"י הגלגלים או נשיאה על הגב הילד. תיק טרולי שבו מערכת הטרולי מחוברת לתא האחורי וניתן לנתק אותה יחד עם התא. במילים אחרות, 2 תיקים במחיר של 1 ובמשקל קל ביותר. התיק בעל 2 מערכות אורטופדיות.

מחיר:

  • תיק גב : 199 ₪
  • תיק מסוג Smart Trolley: נע בין 279-299 ₪
  • תיק מדגם Trolley 2-in-1: נע בין 320-350 ₪

להשיג את תיקי מודן ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ

(צילום: יח"צ)

קולקציית תיקי הגן של שילב

לקראת החזרה לגן, רשת שילב מציגה קולקציה בלעדית של תיקי גן במחיר מיוחד, המשלבת מראה אופנתי עם נוחות ופרקטיות המותאמים לצרכי הילדים. בקולקציה חמישה תיקי גן העשויים מחומרים נוחים ועמידים המוצגים במגוון צבעים והדפסים אופנתיים ומיוחדים כגון: דובים, כוכבים ועוד. החלוקה הפנימית בתיקים נוחה ופרקטית הכוללת תא מרכזי גדול בו ניתן להכניס בגדי החלפה, בקבוק או צעצוע אהוב, ותא קידמי קטן ממנו ניתן לשלוף מוצץ או מגבונים. לתיקים שתי רצועות נשיאה עבות וארגונומיות המותאמות לגבם של הילדים. בגב התיק נמצא כיס שקוף עם תג שם.

מחיר: 39.90 ש"ח במקום 59.90 ₪ בתוקף עד ה-29.8.18 | להשיג בחנויות שילב ברחבי הארץ

(צילום: דן לרנר)

מותג התיקים הנמכר בישראל Explore מציג את התיקים החדשים ל-2018 עיצובי, אופנתי, איכותי

לקראת שנת הלימודים הקרובה משיקה Explore, מותג התיקים הנמכר בישראל, ליינים חדשים ומשודרגים של דגמים אופנתיים וצבעוניים, מעוצבים מבדים באיכות. תיקי Explore קלים ונוחים במיוחד וידועים בזכות עיצובים מודרניים, איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד.

Explore 1 in 2 – המוצר המוביל בשנים האחרונות, מאפשר פירוק והרכבה של שני החלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד. השנה הדגמים החדשים מעוצבים ברוח הטרנד החם של עולם האופנה "בגדי ספורט", מחוספס, מנומר וחלק, מגוון של סגנונות עיצוב בהתאם לאופנה של בגדי אימון וספורט.

בנוסף, אקספלור הכניסו לתיקים תא עליון קטן לאחסון של טלפון נייד או ארנק לנוחות בהכנסה לתיק והוצאה. כל התיקים בסדרה בעלי מערכת גב אורטופדי וכוללים שלושה תאים. הדגמים מעוצבים עם תא אחורי למחשב נייד. התיקים של אקספלור 2 ב- 1 מתאימים לבנים וגם לבנות, בכיתות א' – עד ה' .

אפשר למצוא השנה גם את ליין תיקי הראלי האהובים בעיקר על תלמידי התיכון, בדגמים: ראלי תא אחד, ראלי שני תאים, ראלי ספורט. קולקציות חדשות של תיקים מעוצבים ואופנתיים לבני נוער, במגוון של צבעים לדוגמא: ליין offer, ליין geva, ליין מיכל , ליין נינה. תיקים בשילוב דמוי עור עם מקום למחשב, דגמים מעוצבים עם מקום מיוחד לתפיסה של סקייטבורד. תיקים המעוצבים "ארנק גדול", אופנתיים בעלי תא אחורי למחשב. תיקים בעלי גב אנטומי, שלושה תאים, שני תאים ותא אחד.  מיועד לבני נוער בכיתות ט' עד יב'.

לבית ספר היסודי תוכלו למצוא את סדרת התיקים של Explore טרולי, בעל מערכת טרול טלסקופית עשויה מאלומיניום תעופתי חזק וקל במיוחד. התיקים בעלי גלגלי סיליקון ורמת שחיקה נמוכה, כולל מערכת סיבים מתכתית, המיועדים למזוודות, הנושאות משקלים גבוהים. טרולי אקספלור הופך גם לתיק גב, וכך אפשר לקחת אותו כתיק גב.

התיקים של Explore מתאפיינים בקווי עיצוב צבעוניים מיוחדים וצעירים, המתאימים לטווח גילאים רחב, החל מביה"ס היסודי, ועד לתיכון ולסטודנטים. לתיקי Explore המגוון הגדול ביותר בתחום של דגמי תיקים, כשלכל דגם הייחודיות שלו, וההתאמה לצורך, לגיל ולסגנון האישי, בשלל רמות מחירים, עיצובים וצבעים. כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים. בדי Explore עוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים). השנה ישנם שני סוגי בדים חדשים, בד המינאז ובד הריבסטוק.

לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות לבנות או לבנים: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד.

מחיר: Explore בוגרים – 79-179 ₪, Explore 2 ב- 1 – 189 ₪, Explore טרולי – 239 ₪ | להשיג את תיקי Explore ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

חידושים בעולם כלי הכתיבה והציוד שכל תלמיד צריך מבית Pilot  ו-Babylon

גם בעידן הטכנולוגי של היום כלי הכתיבה נחשבים למוצר הכרחי בסביבת הלימודים. לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה 2018, זה הזמן להתחיל להצטייד לקראת החזרה לבית הספר. מעכשיו אפשר למצוא עט מחיק, כותבים מוחקים וכותבים שוב ככל שתרצו. מרקרים בצבעי פסטל, עפרונות צבעוניים, ועט פיילוט דק במיוחד.

חגיגות ה-100 שנה של עיטי פיילוט

Pilot, יצרנית מכשירי הכתיבה, שנוסדה ביפן בשנת 1918 על ידי ריסוק נמיקי, מציינת 100 שנים להיווסדה. מאז ועד היום הפכה Pilot לחברת העטים הגדולה ביותר ביפן ומותג כלי הכתיבה המוביל בעולם. כיום רוב עטי Pilot מיוצרים ביפן, צרפת וארצות הברית.  FRIXION Pilot – עט כתיבה ייחודי המאפשר מחיקה ללא צורך בנוזל מחיקה, כותבים מוחקים וכותבים שוב ככל שתרצו. דיו ייחודי רגיש לחום הנעלם עם פעולת החיכוך, בקצה העט ישנו גומי המאפשר את המחיקה. בבסיס האחיזה ישנו ציפוי גומי לאחיזה נוחה ולכתיבה קלילה. Pilot הרחיבו את הסדרה של FRIXION גם לטוש הדגשה מהפכני, ניתן למרקר משפטים ואז למחוק אותם. הדגש, מחק והדגש מחדש, דיו רגיש לחום, הנעלם עם פעולת החיכוך. בנוסף הושקו עטי pilot חדשים בגרסה של 0.4 (V4) , טוש פרמננט עם גוף מתכת, לכתיבה על כל סוגי המשטחים כולל זכוכית פלסטיק ועץ. עטי Pilot B2P העשויים מבקבוקים ממוחזרים, עט קלאסי בעיצוב חדשני ידידותי לסביבה.

לרגל חגיגות מאה שנה הוציאה החברה גרסה מיוחדת לעט Pilot עם רולר דק בלחצן.

BABYLON – "המילון האלקטרוני הטוב בעולם"

המילון האלקטרוני BABYLON TEXTON מבוסס מילון BABYLON הידוע כמילון המעודכן והטוב ביותר בעולם, בעל 650,000 ערכים תרגומים וביטויים (לעומת כ- 250,000 במילונים האחרים). המילון כולל את פונקציות Speller , תוכנה המאתרת מילים באנגלית שנכתבו עם  שגיאות כתיב, יחודית למילון בבילון בהשוואה למילונים אחרים. המילון בעל פונקציה של הצלבת מילים (cross), המאפשר לתרגום מילה מתוך התרגום שהתקבל, בלי הצורך להעתיק את המילה. במילים נבחרות המילון מציג אפשרויות ודוגמאות לשימוש במילים, דבר התורם להבנת המילה טוב יותר ושימוש נכון במילה המתאימה. המילון בעל מנוע חיפוש חכם המשלים מילים בהקלדה והופך את השימוש במכשיר לקל, מהיר ופשוט יותר. צג המילון הוא מסךLCD  איכותי , 6 שורות, כולל מכסה פלסטיק מתקפל. מופעל בעזרת זוג סוללות .

המילון מומלץ ע"י מורים ,מפקחים ומרצים רבים לאנגלית כמילון האלקטרוני הטוב ביותר!

מגוון של כלי כתיבה שכל תמיד צריך

  • סדרת טושים מדגישים סטאבילו (STABILO) – סט טושי הדגשה סטבילו במגוון של צבעים וגם בצבעי פסטל  STABILO BOSS.
    כל תלמיד שרוצה להדגיש את מה שחשוב לזכור וללמוד יעשה שימוש בלתי פוסט במרקר הפופולארי והאהוב על התלמידים. המדגיש האורגינלי, המנהיג הבלתי מעורער בשוק מזה 40 שנה. מדגיש ברוחב של 2 שורות, על בסיס מים, המתאים לכל סוגי הנייר.
  • דבק סטיק UHU במגוון גדלים – כל תלמיד שצריך לעבוד עם דבק מגע מכיר את התחושה המלוכלכת והדביקה במהלך העבודה ולאחריה. דבק UHU, מותג הדבקים המוביל בעולם, משאיר את הידיים נקיות. דבק שאינו מכיל ממיסים ואינו רעיל. מייבש במהירות ובמריחה קלה. מתאים לכל סוגי הדבקות הנדרשים מהתלמיד.  UHU הוא יצרן הדבקים הנמכרים והחזקים ביותר בעולם, המיוצרים בגרמניה כבר קרוב למאה שנים.
  • עפרונות– Staedtler: סט עפרונות איכותיים ביותר בעלי גוף עץ משושה לאחיזה נוחה תוצרת STAEDTLER-  גרמניה. עפרון חזק במיוחד 30% יותר מעפרונות אחרים, אינו נשבר בקלות. עיפרון באיכות פרימיום לכתיבה על נייר רישום ופילם מט. מגוון רחב של דרגות קושי. ניתן לחידוד בקלות עם כל מחדד. מגוון צבעים רחב מכל גווני הקשת.
  • טוש פיילוט פרמננטי – טוש פרמננטי במגוון צבעים המתייבשים במהירות. צבעים עמידים בפני מים ודהייה. טוש איכותי ניתן לכתיבה על משטחי פלסטיק, מתכת, עץ נייר ועוד. דיו איכותי על בסיס שמן עמיד במיים ואינו דוהה.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

קופסת אוכל ייחודית של נעמן

אם אתן מחפשות קופסת אוכל לילדים, שהילדים ישמחו לאכול ממנה ואתן תשמחו לנקות אותה בקלות בסוף היום, הכירי את קופסת האוכל הייחודית של נעמן.

הקופסה המרווחת בעלת 3 תאים שאחד מהם מתאים במיוחד ללחמנייה הישראלית. הקופסה עשויה מסיליקון איכותי ובעזרת מנגנון קיפול מצטמצמת לשליש מגודלה – דבר שמקל והופך את פעולת האחסון לנוחה וידידותית יותר.

מחיר: 89.9 ₪  (משתתף במבצע קונים מוצר 1 ומקבלים עוד 2 מתנה!) | להשיג בחנויות נעמן בפריסה ארצית.

קופסת אוכל מתקפלת של נעמן
צילום: שירה רז

תוויות השם Name-me

סדרה של תוויות המיועדות לזיהוי ומיתוג. התווית הינה רב פעמית וניתנת להעברה בקלות ממוצר למוצר. עשויה מחומר גמיש, אלסטי ואיכותי העמיד לטמפרטורות גבוהות, ניתן לשטוף במדיח כלים.
המוצר הינו פיתוח ישראלי המיוצר ומשווק בארץ ומציע מגוון פתרונות לבידול ומיתוג מוצרים.

יש מגוון תוויות:

  • תוויות שם לזיהוי ושיוך של מוצרים – בקבוקי מים, בקבוקי שתייה לתינוק, תיקים, קלמרים, ועוד.
  • תוויות לסימון וזיהוי של כלים – כשרות, אלרגיות ודרך חיים.
  • תוויות לקישוט וברכה – כתוספת לבקבוק יין, צנצנות דבש, קופסאות עוגיות ועוד בחגים ואירועים שונים.
  • תוויות ממותגות – עיצוב אישי למיתוג עסק/ארגון/חברה באופן כללי או אירוע פרטני.

מחיר: באתר יש מגוון מחירים ומבצעים ושווה להיכנס ולהתעדכן | להשיג דרך האתר – https://www.name-me.co/he/home

לוח מטלות יומי של Novel Collection

לוח מטלות של נובל קולקשיין
צילום: עדי קראוס

הילדים חוזרים בקרוב לבית הספר ומיד עם פתיחת שנת הלימודים, הם מצויים בסביבה עמוסה במטלות ומשימות שעליהם לזכור ולבצע. לרגל פתיחת שנת הלימודים החדשה, המותג Novel collection מציג: לוח מטלות מעץ שיסייע לילדים לעקוב אחר מטלותיהם.

הלוח מעץ לבן ורקע שחור ומחולק למשבצות לפי ימות השבוע, כשכל יום מקבל משבצת בגודל שווה. בנוסף לימות השבוע, יש משבצת נוספת לפתקים ונקודות שברצוננו לזכור. הלוח שימושי מאוד, נוח ויסייע לילדים לזכור את משימותיהם ולעקוב אחר ביצוען. מעבר להיבט הפונקציונאלי, הלוח יפהפייה ומשמש כפריט דקורטיבי לכל דבר בחדר הילדים. כמובן שלוח המטלות יכול להתאים גם למבוגרים שרוצים סדר במטלות השבועיות שלהם ותזכורת יום-יומית למשימות שעליהם לבצע.

מחיר: 185 ₪ | להשיג במגוון רשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ

רשת istore מציעה לקראת החזרה לביה"ס אוזניות איכותיות מבית Coda

רשת istore מציעה לרגל החזרה לביה"ס אוזניות אלחוטיות מבית Coda.
אוזניות Bluetooth אלחוטיות ונוחות, המציעות דרייבר 40 מ"מ לאיכות סאונד מצוינת, מיקרופון מובנה, וסוללה חזקה המאפשרת זמן טעינה 1.5 עד 2.5 שעות, וזמן עבודה 8-10 שעות. בנוסף האוזניות מגיעות עם חיבור 3.5 מ"מ וכבל מסופק בערכה, כך שתוכלו ליהנות מהמוזיקה שלכם מכל מקום.

מחיר: 189.90 ₪ | להשיג ברשת חנויות iStore – דיזנגוף 135 תל אביב, קניון עזריאלי-הנגב, באר שבע, קניון רננים ברעננה, קניון אונו בקרית אונו ובאמצעות אתר iStoreil.co.il. מוקד שירות בטלפון 073-2130507

קופסאות אוכל צבעוניות לילדים של חוות דרך התבלינים

רוצים להבטיח שהילדים לא יאכלו רק סנדוויצ'ים בבית הספר? שהם ייהנו מארוחה מגוונת ובריאה? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה קופסאות אוכל צבעוניות לילדים עם חלוקה לתאים, המאפשרת לגוון את סוג המזון שהילד לוקח לבית הספר.

  • קופסת אוכל מחולקת – הקופסא מחולקת ל-4 תאים בגדלים שונים עם קופסא פנימית נוספת המתאימה לרטבים/ יוגורט וכד'. הקופסא מתאימה לחימום במיקרוגל ולהקפאה, כך שניתן להכיל בה את כל סוגי המזון (BPA FREE). מידות:  27 * 16 ס"מ (עומק 7 ס"מ), 1.76 ליטר | צבעים: ורוד, ירוק, כחול, שקוף
    מחיר: 58 ₪
  • בקבוק שתיה קרה – מי שרוצה לשדרג את ארוחת הצהריים בשתייה מרעננת, יכול להשתמש בבקבוק השתייה החדש והצבעוני. הבקבוק מגיע עם פתח רחב למילוי המים והכנסת קרח וחליטות ופתח קטן לשתייה מהירה (BPA FREE). נפח: 500 מ"ל | צבעים: אדום, ירוק, כחול, סגול
    מחיר: 46 ₪

ניתן לקנות סט של קופסא מחולקת ובקבוק 350 מ"ל ב- 65 ₪ בלבד | להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, ובסניפי הרשת | http://www.derech-hatavlinim.co.il

קופסאות אוכל ובקבוקי שתיה של חוות דרך התבלינים
צילום: הדס ניצן

מוצרים אקולוגים מבית EcoStore

אקו סטור מציעה מוצרים בריאים, אקולוגים ועם זאת סופר מדליקים. את כל המוצרים ניתן להשיג אונליין בחנות – https://www.ecostore.co.il

  • קופסאות אוכל מנירוסטה – גם קצת רטרו אבל בעיקר בריאות לא מפלסטיק. ניתן לחימום וקירור. הקופסאות מאפשרות להכניס כל מיני סוגי מאכלים והן אטומות. כמו כן, תוכלו גם למצוא צלחת מנירוסטה רב פעמית.
    מחיר: 49 ₪ – 180 ₪ (לסטים של קופסאות)
  • בקבוק dot לילדים עם סימון כמות שתיה – בקבוק שיעודד את הילד לשתות העשוי מחומרים בריאים עם פיות מיוחדות המותאמות לילדים. הבקבוק מאפשר לילד לסמן כמה הוא שתה.
    מחיר: קטן 400 מ"ל) – 59 ₪ | גדול (600 מ"ל) – 70 ₪
  • אריזת מעטפת לכריכים רב פעמית – במקום להשתמש בשקיות וניירות חד פעמים, שלפעמים האוכל נדבק אליהם, ניתן להשתמש במעטפה לכריך רב פעמית. העטיפה בעלת ציפוי פנימי של שעוונית וניתנת לניקוי בקלות מתאימה את עצמה לגודל הכריך.
    מחיר: 16.50 ₪

שלום כיתה א'

עולים לכתה א' עם חוסן נפשי – ספר הדרכה להורים לקראת המעבר מגן חובה לבית הספר מאת שירלי אגמי-תורג'מן

ספר עולים לכיתה א עם חוסן נפשי
צילום: הדס שאול

איזו הכנה הילד באמת צריך לקראת המעבר לכיתה א'? מה התפקיד שלנו כהורים בליווי הילד ומהי יכולת ההשפעה שלנו על החוסן הנפשי שלו כדי שהמעבר יהיה חלק יותר? ספר הדרכה חדש "עולים לכיתה א' עם חוסן נפשי" מאת שירלי אגמי תורג'מן, מומחית לפיתוח חוסן נפשי אישי ומשפחתי, מוסמכת מכון אדלר ומשרד החינוך, מכין את ההורים לקראת המעבר המרגש של הילדים מגן חובה לבית הספר. הספר מתאים להורים לילדים בגילאי 5-7 וילווה אותם לפני המעבר ובמהלך השנה הראשונה בבית הספר.

הספר מכיל בתוכו מידע רב, כלים, טיפים ותרגילים בנושאים הבאים: העצמת הדימוי העצמי והביטחון העצמי של הילד, העלאת המוטיבציה ללמידה, שיפור מיומנויות רגשיות ותרגילים לשיפור מיומנויות מוטוריות הנדרשות בכיתה א', שיעורי בית וחשיבות הקשר עם מחנכת הכיתה. הכל למען מטרה חשובה אחת – פיתוח והעצמת החוסן הנפשי של הילד שלכם וסיוע להורים עם ההתמודדויות השונות.

שירלי אגמי – תורג'מן, מומחית לפיתוח חוסן נפשי אישי ומשפחתי, מוסמכת מכון אדלר ומשרד החינוך, מרצה, מנחת קבוצות הורים ומלווה משפחות בתהליכי שינוי במכון אדלר, 'עולים לכיתה א' עם חוסן נפשי' הוא ספרה הראשון בסדרת ספרי הדרכה להורים.

מחיר: 89 ₪ לא כולל משלוח | ניתן לרכוש את הספר דרך דף הפייסבוק "שירלי אגמי – תורג'מן הדרכת הורים" או בטלפון 054-7885353

טיפוח

חוזרים לבית הספר עם עור נקי מבעיות בעזרת ד"ר פישר

שנת הלימודים היא תקופה מלחיצה עבור בני נוער העוברים בדיוק בשנים אלה גם שינויים המשפיעים בין השאר על עור הפנים. מה שמצטרף ללחצים ההישגיים של שנת הלימודים היא גם תחושת הלחץ החברתי וחוסר הביטחון המלווה את תקופת ההתבגרות. לחצים אלה מובילים גם לתסכולים רבים כאשר עור הפנים מגיב לשינויים ההורמונלים אותם עוברים בני הנוער.

סדרת דרמקסול הינה פיתוח חדשני ממעבדות המחקר של ד"ר פישר, המתמחות בבריאות העור כבר למעלה מ- 50 שנה. תכשירי סדרת דרמקסול מיועדים לטיפול יסודי ועדין ולשמירה על היגיינת העור ובריאותו. הסדרת מעניקה פתרון כולל לשגרת ניקוי וטיפול לעור בעייתי (פנים וגוף), לשמירה על היגיינת העור ולמראה עור בריא יותר. היא מיועדת גם לטיפול בעור הפנים הסובל מאקנה ופצעונים, לסובלים מעור שמן היא מסייעת במניעת פצעונים ונקודות שחורות, וכן מרגיעה ומפחיתה אדמומיות. כמו כן, לסובלים מהזעת יתר מסייעים המוצרים במניעת ריחות גוף לא נעימים.

מגוון התכשירים בסדרה:

  • דרמקסול תרחיצי פנים/גוף – מכילים Z.S.T – קומפלקס ייחודי של רכיבים פעילים לטיפול יסודי ויעיל במיוחד.
    • דרמקסול תרחיץ פנים טיפולי לעור בעייתי – לשימוש יומיומי לניקוי ומניעת פגמי עור. מכיל רכיבים בעלי פעילות אנטי מיקרוביאלית מוכחת המשמידה חיידקים בתוך 5 שניות בלבד! (נבדק במעבדות מתמחות בלתי תלויות). התרחיץ הינו  ללא פראבנים, שמנים וצבע, היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית ועבר בהצלחה את מבחן סנסטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש. בעל מרקם נעים, מקציף במהירות ונשטף בקלות. אריזה: שפופרת 150 גר'. מחיר לצרכן: 39.90 ₪
    • דרמקסול תרחיץ טיפולי לעור בעייתי לגוף – לשימוש יומיומי לניקוי ומניעת פגמי עור. מכיל רכיבים בעלי פעילות אנטי מיקרוביאלית מוכחת המשמידה חיידקים בתוך 5 שניות בלבד! (נבדק במעבדות מתמחות בלתי תלויות). מסייע בהסרה יעילה של עודפי שומן ולכלוך ובמניעת ריחות גוף לא נעימים. התרחיץ הינו  ללא פראבנים, שמנים וצבע, היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית ועבר בהצלחה את מבחן סנסטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש. בעל מרקם נעים, מקציף במהירות ונשטף בקלות. אריזה: בקבוק + משאבה 500 גר'. מחיר לצרכן: 59.90 ₪
  • דרמקסול מגבונים לניקוי עור שמן ובעייתי – לשימוש נוח מחוץ לבית – דרמקסול מגבונים לניקוי עור שמן ובעייתי באריזות אישיות, הרמטיות, לשימוש נוח מחוץ לבית בכל זמן ובכל מצב. מסייעים בשמירה על ניקוי העור, בהסרת לכלוך, אבק וזיעה העלולים לגרום לגירויים בעור. אריזה: 20 מגבונים באריזות אישיות. מחיר לצרכן: 29.90 ₪
  • דרמקסול קרם ג'ל לחות והגנה לעור בעייתי (SPF30) – ג'ל לחות ללא שמנים במרקם קליל, המעניק הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש, SPF 30 ותורם למראה עור בריא ונטול ברק שומני. נמרח בקלות ונספג במהירות ומשמש כבסיס אידיאלי לאיפור. מותיר את העור במראה מט, אחיד ובריא. היפואלרגני, עבר בהצלחה את מבחן סנסטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש, ללא שמנים ונון קומודוגני – אינו סותם נקבוביות ומסייע במניעת נקודות שחורות. אריזת משאבה 50 מ"ל. מחיר לצרכן: 69.90 ₪
  • דרמקסול מסיכה לספיחת שומנים לעור בעייתי – לניקוי עמוק של העור ומניעת פגמים, לסיוע בפתיחת נקבוביות חסומות, לטיפול בנקודות שחורות ובמניעת פגמי עור. המסכה מכילה שילוב ייחודי של מרכיבים פעילים ומרגיעים ובהם- חומצה אלפא הידרוקסית (AHA) מתמצית פירות לחידוש פני העור והסרת תאים מתים, אלו-ורה לכיווץ נקבוביות והרגעת העור ופרו- ויטמין B5 לריכוך ושמירה על הלחות האידיאלית בעור. היפואלרגנית, ללא שמנים ונון קומודוגנית- אינה סותמת נקבוביות ומסייעת ביעילות במניעת נקודות שחורות. אריזה: שפופרת 125 מ"ל. מחיר לצרכן: 59.90 ₪
  • דרמקסול ג'ל לטיפול נקודתי ומהיר בפגמי עור – ג'ל שקוף, ללא בושם לטיפול וייבוש פצעונים באופן נקודתי. יעילות מוכחת בהפחתת פגמי עור – לאחר 4 שעות חל שיפור משמעותי בפגמי העור והאדמומיות פחתה באופן הנראה לעין. מכיל חומצה סליצילית (2%) המסייעת בטיהור העור, הסרת תאים מתים, ניקוי הנקבוביות וחידוש פני העור. היפואלרגני, עבר בהצלחה את מבחן סנסטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש, ללא שמנים ונון קומודוגני- אינו סותם נקבוביות ומסייע במניעת נקודות שחורות. תכולה: שפופרת  15 מ"ל. מחיר לצרכן: 59.90 ₪

סדרת דרמקסול מכילה שילוב של רכיבים מתקדמים, פעילים ויעילים:

  • קומפלקס Z.S.T.: קומפלקס ייחודי בעל השפעות חיוביות רבות על מראה העור. מסייע בהסרה של שומן, לכלוך ותאי עור מתים והינו בעל פעילות מוכחת כנגד מגוון גורמים המעורבים בהתפתחות בעיות עור.
  • AQUAXYL: רכיב חדשני המעניק לחות אידיאלית ומסייע בשיפור יכולתו הטבעית של העור לספוג ולאגור לחות ולשמור על מאזן הלחות הטבעית בעור.
  • קומפלקס אנטי-אוקסידנטים ממקור צמחי לנטרול רדיקלים חופשיים וסיוע במניעת נזקי סביבה ואקלים.
  • פרו ויטמין B5 לריכוך ושמירה על גמישות העור והלחות האידיאלית בעור.
סדרת דמקסול של דר פישר
צילום: יעל האן

חוזרים לגן ולבית הספר עם ראש נקי מדאגות בזכות ערכת סרקל להשמדת כינים ולשמירה על ראש נקי של ד"ר פישר

ערכת סרקל להשמדת כינים ולשמירה על ראש נקי
צילום- יעל האן

תופעת הכינים בקרב ילדים לא פוסחת כמעט על אף אחד, בין אם זה בגן או בבית הספר. מחקרים מראים כי כ-75% מהילדים בישראל נדבקים לפחות פעם אחת במהלך חייהם בכינים. על פי רוב, התופעה חוזרת על עצמה פעם אחר פעם ולא מסתכמת בהידבקות אחת. הדרך היעילה ביותר לטיפול בכינים היא אימוץ של שגרת טיפול מונעת. ממחקרים עולה כי סירוק יומיומי יסודי של השיער מסייע במניעת התפתחות הכינים ומפחית את סכנת ההידבקות.

לקראת החזרה ללימודים, ד"ר פישר סרקל משיקה את ערכת סרקל להשמדת כינים הכוללת סרקל אקטיב וסרקל מסכת הזנה לשיער לילדים.

  • סרקל אקטיב – שילוב פטנטי יעיל במיוחד, המשלב קומפלקס ייחודי של שישה שמנים 100% טבעיים: שמן רוזמרין, שמן עץ התה, שמן עץ הנים, שמן גרניום, שמן אנדירובה ושמן הלמון גראס, המשמיד כינים וביצי כינים ב-10 דקות בלבד. התכשיר הינו ללא חומרי הדברה.
  • סרקל מסכת הזנה לשיער לילדים – זוכת מוצר השנה 2018, פיתוח בלעדי, ייחודי וחדשני לד"ר פישר. מסכת ההזנה בעלת קומפלקס ייחודי המסייע בהזנת השיער ובהענקת רכות, גמישות וברק ומותאמת במיוחד לילדים. סרקל מסכת הזנה מכילה תמצית רוזמרין, הידוע כחומר דוחה כינים בשילוב שמן ארגן המסייע בהזנה וריכוך השיער ומאפשר סירוק קל לשמירה על היגיינת השיער. התכשיר החדש פותח במטרה להקל על הסירוק, מסייע בשמירה על שיער רך וללא קשרים ומותיר את השיער נקי ובריח האהוב והמוכר של סרקל הנשאר לאורך זמן.

השילוב בין שני התכשירים יעיל במיוחד, נוח ובמחיר משתלם. הוא מאפשר להשמיד את הכינים באמצעות סרקל אקטיב תוך 10 דקות, לאחר מכן לחפוף את השיער ולהשתמש במסכה המרככת את השיער ומותירה אותו נוח לסירוק עם מסרק צפוף שיניים.

מחיר הערכה: 69 ₪ | להשיג בסופר פארם ובניו פארם

 

אופנה וסטייל

חוזרים לספסל הלימודים עם קולקציית סניקרס עדכנית ואופנתית לנשים של GUESS

הסניקרס הם הנעליים האולטימטיביות לימי הלימודים הקרבים ובאים. הפריט המושלם שמשלב סטייל עם נוחות. הם מזמן הפכו לפריט שניתן לנעול לאורך כל השנה ולאורך כל שעות היום ולשלב בסטייל עם ג'ינס למראה קליל, עם חצאית מידי או מקסי וגם עם מכנסיים קצרים או ארוכים. נתפסות כנעליים נוחות ויחד עם זאת עתירות שיק.

לסתיו הקרוב, משיק המותג גאס קולקציית נעלי סניקרס עשירה ומגוונת כולל נעלי סניקרס עם הגבהה פנימית  שמהוות תחליף לנעלי עקב ומשרתות נאמנה את נמוכות הקומה.

המגוון הוא ססגוני ורחב ובין פרטי הקולקציה ניתן למצוא שלל הדפסים, צבעים ודוגמאות ביניהם: נעלי סניקרס בצבעים מטאליים, עם נצנצים כסופים או ורודים, בלבן או בשחור עם חיתוכי לייזר, עם הדפס קומופלאז', שרוכים בצבעים בוהקים כמו אדום וטורקיז ועוד.

מחיר: 299.90 – 449.90 ₪ | להשיג ברשת SHOW OFF ברחבי הארץ

(צילום: יח"צ חו"ל)

שמים X על התורים הארוכים ונערכים לשנת לימודים מלאת אופנה עם טרמינל X

לוגו טרמינל Xמדלגים על התורים הארוכים, המדידות והעומס בקניית חולצות בית הספר לילדים. חולצות בית הספר שנכנסו לתוקף רשמי בעשור האחרון ובמרבית בתי הספר בישראל מהווים נטל לא פשוט על ההורים: הן מבחינת ההליכה הפיזית לחנות ועמידה בתורי הענק של ההורים וילדיהם כחודש לפני פתיחת הלימודים והן בשל הצורך לקנות חולצות רבות ולהחליף אותן כל שנה.

לרגל פתיחת שנת הלימודים הקרבה, אתר השופינג TERMINAL X מקל על ההורים ומציע מבצעים לחולצות בית הספר במשלוח חינם ועד הבית ללא צורך להתרוצץ בחנויות. במקום לעמוד בתורים העמוסים, כל מה שנשאר להורים הוא לבחור חולצה, לבחור את סמל בית הספר, להזמין ולקבל ביום למחרת.

במסגרת המבצע יוצעו 6 חולצות FOX KIDS לבית הספר ב-99.90 ₪ בלבד ו-3 חולצות FOX לבית הספר ב-99.90 ₪. החולצות מגיעות במגוון צבעים (שחור, לבן, ורוד, ירוק, אפור, אדום ועוד) והרכב הבד 100% כותנה.

כנסו עוד היום לאתר TERMINAL X בכתובת www.terminalx.com

מבצע ברשת FOX

דרך אגב, המבצע גם מתקיים בחנויות רשת פוקס: קונים 6 חולצות בית ספר לילדים ב- 99.90 ₪ ומקבלים הדפסה של סמל בית הספר בחינם.

המבצע מתקיים בכ-90 חנויות נבחרות וניתן למצוא בחנויות מגוון רחב של סמלים. שימו לב, הדפסתם תתבצע בחנויות הנבחרות ללא תשלום, באספקה של עד 24 שעות מזמן הקנייה.

האותיות הקטנות: המבצע בתוקף עד ה-31.08.2018, אין כפל מבצעים והנחות, על הדגמים המשתתפים במבצע. בנות, מידות: 4-16, בנים: מידות 4-18.

לרשימת החנויות המשתתפות ניתן להיכנס לאתר FOX בכתובת: www.fox.co.il

ריהוט

מגוון פתרונות איחסון, מידוף וספריות של המעצבת שרית שני חי

לקראת החזרה לבית הספר וגם לתחילתה של שנה חדשה, המעצבת שרית שני חי מציגה מגוון קולקציות משתנות של  פיתרונות איחסון וספריות, המתאפיינים במשחקים של טקסטורות, חומרים, צבעים, צורות מרקמים והטבעות. מנעד החומרים הנו רחב: עץ מלא, ברזל, פורמייקה וצביעה אטומה.

חומרים המאופיינים בעמידות גבוהה ובמראה טבעי המתחבר למהותו הראשונית של החומר.

  • בקולקציית האגוז – נעשה שימוש באגוז אמריקאי שצבעו העמוק והטקסטורה שלו מאופיינת בכבדות אלגנטית שנשברת ע"י משחקי פאזל של עצים בצבעים וטקסטורות שונות. סדרת אובייקטים זו מציגה, ספריות המתכתבות עם רוח שנות ה-50 בהם השילוב של הטקסטורות השונות ומשחקי הצבעים יוצרים אינטרפרטציה עכשווית מרעננת.
  • בקולקציית Playwood – מציגה מודולים קבועים שנעשו באמצעים טכנולוגיים מתקדמים (חיתוך CNC) המאפשרים ייצור סדרתי, לדוגמא, ספריה עשויה סנדוויץ' ליבנה משובח במראה טבעי בשילוב פורמייקה.
  • קולקציית משחקי גריד מתאפיינת ברהיטים בעלי קווים פורמליסטיים, עשויים ברזל ועץ אלון, בסקאלת צבעים מצומצמת כשחור, אדום, לבן ועץ טבעי. לדוגמא, ספריית  גריד ברזל לבן בשילוב קופסאות לאחסון, ספרייה א-סימטרית שחור לבן, ספריית  אלון המשלבת משחקי עץ בעבודת יד ורגלי ברזל.
  • בסדרת המייפל – נעשה שילוב בעץ מלא ופורמייקה המתכתבים עם עיצוב סקנדינבי עכשווי: ספריית עמודים עשויה עץ מייפל משובח במראה טבעי ובשילוב מדפי פורמייקה בעיצוב מודולרי הניתנת למשחקי מידוף. הספרייה מעוטרת באובייקטים פיסוליים דוגמת ראש צבי מעץ המגולפים בעבודת יד. דגם נוסף, הנו ספרייה בהשראת הפיפטיז עשוייה עץ מייפל, בשילוב אפוקסי ופורמייקה.

מחיר: החל מ-6900 ₪ | להשיג אצל "שרית שני חי" בכתובת נחמני 39 תל אביב , טלפון-3 -56669870

קולקציית חדרי ילדים חדשה של רהיטי דורון

חודש אוגוסט מאופיין בהתחדשות ריהוט לבית, בעיקר בגלל מעברי הדירות,  ההתארגנות לשנת הלימודים הבאה ולקראת החגים.

בעבר הרחוק שימשו חדרי השינה בבית למטרות פונקציונאליות בלבד – לשינה. כיום ניתן למצוא כי חדרי השינה בבית הינם ממלכות קטנות ומעוצבות ונדרשות לספק צרכים שונים ומרובים של משתמשי החדר.
החדר מצד אחד צריך שהייה זמין לאירוח, לפעילות, למשחק, לתחביבים וכן לשאר פעילויות אישיות. משפחות רבות מכירות בחשיבות תכנון החדר מראש לצרכים הפונקציונליים תוך הקפדה מרובה על עיצובו האסטטי והמזמין.

חברת רהיטי דורון משיקה בימים אלה קולקציה חדשה של חדרי ילדים ונוער כמו גם לחדרי שינה להורים. הקולקציה נותנת מענה לצרכים המשתנים ומאופיינת בצבעוניות מודרנית ורלוונטית ובתכנון מודולרי של החלל.  בין הרהיטים החדשים: ארון הזזה מדגם קיוטו עם פסי קישוט מאלומיניום, ארון הזזה מדגם מיקס המאופיין בצבעוניות שמחה ובולטת,  ארונות הזזה בהתאמת מידות אישית  ומיטות לחדרי הורים במידות 160/200.

עוד ניתן למצוא בקולקציה: שידות אחסון נוחות, כוורות תלייה מקוריות ושולחנות עבודה מודולריים עם יכולת לשנות צורה ובכך גם לחסוך מקום וגם להתאים לכל חדר.

הקולקציה עוצבה בקפידה רבה על ידי המעצבת רונית טל, זוכת פרס העיצוב 2016, שגם קבעה את הצבעוניות המקורית עם שילובי צבעים המתקשרים ביניהם ויוצרים הרמוניה צבעונית חדשה ומעניינת.
הקולקציה החדשה תשווק במחירים אטרקטיביים במיוחד וכן  ניתן להזמין הובלה והרכבה במחיר פיקס של 200 ₪ לכל המוצרים בהזמנה, לא משנה כמה מזמים מוצר אחד או עשרה- משלמים רק 200 ₪ להובלה והרכבה!.

מחירים לדוגמא של הקולקצייה החדשה:

  • ארון הזזה במידה 160/240 הכולל טריקה שקטה ובטוחה רק 1580 ₪
  • מיטת ילדים הכוללת מזרן החל מ- 850 ₪
  • מיטות הורים במידה 140/190 החל מ- 1100 ₪
  • שולחנות לימוד החל מ- 550 ₪
  • כוורות תליה צבעוניות החל מ- 190 ₪

להשיג בחנויות רהיטי דורון | www.doron1949.co.il

(צילום: יח"צ)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X