fbpx
איפור וטיפוח

ציפורניים מטופחות גם בימי הבידוד – כך תעשי לעצמך מניקור ביתי

בימים אלה, כשנגזר על כולנו להישאר בבית ולהימנע מטיפולי יופי אצל אנשי המקצוע האהובים עלינו והגעגוע למניקוריסטית שלנו גדול מתמיד, אנחנו לא באמת צריכות לוותר על ציפורניים מסודרות ומטופחות!

מאיה לזר, מנהלת הדרכה ב-ESSIE, הכינה עבורכן מדריך ביתי לסידור ועיצוב ציפורניים מבלי להפר את הבידוד ולשמור על רוגע וסטייל.

5 שלבים פשוטים והציפורניים שלכן מתוקתקות לפחות לעוד 10 ימים! 

המדריך למניקור הביתי המושלם

ניקיון וסידור

לפני הכל, הסירי את שאריות הלק הישן מציפורנייך בעזרת מסיר לק וצמר גפן. כשהציפורניים נקיות מלכלוך, שייפי אותן בעדינות עם פצירה לקבלת הצורה הרצויה והמועדפת עליך.

ניתן לשייף אותן ישר לצורה מרובעת, לעגל מעט את הפינות בשני הצדדים למראה טבעי אפשר להמשיך ולשייף את הפינות לקבלת מראה מעוגל או לחדד את מרכז הציפורן למראה שקדי ומוארך.
בבחירת צורת הציפורניים, חשוב להתייחס לצורת הציפורן הטבעית, למבנה האצבעות ולאורך הציפורניים הקיימות.
לפני שנמשיך למריחת הצבע, חשוב לשטוף את הידיים היטב במים וסבון משאריות השיוף.

בהזדמנות זו, פנקי את כפות ידייך גם בפילינג ריחני שיסיר תאי עור מתים, ישאיר ריח נעים ויתרום לתחושת רעננות נעימה ממש כמו אצל המניקוריסטית.

בסיס

כשציפורנייך נקיות ויבשות, מרחי שכבה דקה ואחידה של לק בסיס. אל תוותרי על שכבת הבסיס, היא תתרום לעמידות הלק לאורך זמן ותמנע את הכתמת הציפורניים בפיגמנט של הלק מבלי להצהיב.

צבע

ראשית, בחרי בגוון המועדף עליך. העדיפי לק בגימור ג'ל שישמור על עמידות הלק לאורך זמן.
גוון בהיר יטשטש פגמים בציפורניים ובמריחה וגוונים נועזים כמו אדומים, כתומים וורודים ואפילו שחור ישדרגו כל לוק ויקפיצו אותו. ניתן כמובן גם לשלב בין הגוונים על ציפורניים שונות למראה טרנדי במיוחד.

לאחר שבחרת את גוון הלק שלך, מרחי אותו על הציפורניים בשכבה אחידה. לגוון אינטנסיבי יותר, מרחי 2 שכבות אחידות מלק הצבע שבחרת.

טיפ: למריחה דקה ואחידה, הסירי שאריות לק עודפות מהמברשת, הניחי את המברשת על הציפורן בסמוך לעור ולחצי עליה מעט כלפי הציפורן כך ששערות המברשת יפרסו על גבי הציפורן כמו מניפה ומשחי את המברשת כלפי מטה.
באופן כזה, המריחה תהיה אחידה ודקה במיוחד.

טופ

המתיני כחצי דקה לייבוש חלקי של שכבת הצבע ומרחי מעל שכבה דקיקה של טופ מייבש. בחרי בטופ בגימור ג'ל, כזה שאינו מצריך ייבוש במנורה אך כן מייצר מראה בעל גימור מבריק במיוחד כמו של לק ג'ל ועמידות לאורך זמן.
המתיני כמה דקות לייבוש מלא של הלק. הימנעי מלגעת בדברים על מנת לא להרוס את העבודה של המניקוריסטית הפרטית שלך.

ומה עם הרגליים...

אז אחרי המניקור הגיע הזמן לטפל גם ברגליים. היכנסי למדריך המלא לפדיקור הביתי ותכיני את הרגליים לכפכפים ולסנדלים!

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X