fbpx
איפור וטיפוח

הלוק הנכון לחורף 2017/18 מאת לוריאל פריז

אנחנו כבר יודעות: כדי לבלוט, לא חייבים להתהדר בבגד הכי אקסטרווגנטי בסביבה. עולם האיפור מעמיד לרשותנו מגוון כה רחב של צבעים, טקסטורות וטריקים, שכבר לא צריך הרבה כדי להפתיע בגדול.

לוריאל פריז - חורף 2017/18השנה, לוריאל פריז מציגים מספר טרנדים שהולכים להשתלט על הרחובות, לאחר שכבר נצצו על מסלולי התצוגות של מעצבי האופנה הנחשבים. אז מהם המוצרים שאת פשוט חייבת בתיק האיפור בחורף הקרוב, כדי להיות סופר- שיקית ומעודכנת? עדי פרג"י, מדריכת איפור של לוריאל פריז, עם כל הפרטים.

  • שפתיים כהות – לא מה שחשבת. בחורף הקרוב הדגש הוא על שפתוני מאט בגימור ללא פשרות, במרקם סאטני שלא מייבש את השפתיים. בחורף הקרוב תמצאו שפתוני מאט בכל הגוונים בהם חשקה נפשכן; אך אם אתן מעוניינות להפגין בקיאות, בחרו בניוד "מחוק", או בגווני בורדו עז או בגוון דובדבן עמוק ומתוק. הנועזות מבניכן יכולות ללכת צעד אחד קדימה ולבחור בסגול שנושק לשחור. פעם זה היה מפתיע, היום זוהי קשת הגוונים הכי נכונה שיש.
  • מייק אפ – כיסוי מלא הוא הקנבס המושלם! איכות מוצרי האיפור במוצרי הצריכה עלתה באופן חד בשנים האחרונות, ואנו מתהדרים במוצרים מקצועיים לכל דבר ועניין. ידוע שאיפור מושלם מתחיל מבסיס עשוי היטב. לא חייבים להיות מאפרים מקצועיים כדי להגיע לרמת גימור מושלמת; צריך פשוט לבחור את המייק אפ הנכון. בחרו מייק אפ שמבטיח כיסוי מלא, גימור מאט ועמידות במים (למקרה שהגשם הראשון יתפוס אתכם לא מוכנים).
  • שימרים! – פעם הם היו נחלת העונה החמה בלבד. היום, כולם יודעים שמראה איפור אינו שלם ללא הארות קלות שמונחות בנונשלנטיות על האזורים הבלוטים בפנים. בחורף העדיפי שימרים נוזליים; העונה הקרה מייבשת לעיתים את העור, והמרקם הנוזלי ידגיש זאת פחות ואף יטשטש קמטוטי יובש או טקסטורה מחוספסת מעט.
  • מסקרה! ועוד מסקרה… – הדגשנו את השפתיים ואת עצמות הלחיים, ובעולם האופנה לס איז מור. לכן, נבחר בדרך הנכונה לחורף הקרוב, ונבחר בהדגשת העיניים בעיקר בעזרת הריסים. איך מושכים תשומת לב לאזור העיניים עם מסקרה? בוחרים אחת שאי אפשר לפספס איתה: מסקרה בעלת מברשת סיליקונית המפרידה ומדגישה כל ריס וריס, ומעניקה מראה של נפח צפוף והרמה היסטרית של מניפת הריסים.
  • אייליינר בניחוח יין – מעוניינת לתבל את המראה החורפי שלך בחמימות משכרת? הוסיפי בעזרת עיפרון מחודד היטב, קו עדין בגוון פוקסיה או סגול בצמוד לקו הריסים. כך, בולט ולא בולט, מראה העיניים שלך יקבל טוויסט מעורר סקרנות.
  • גבות – משנת 2010, התחלנו להדגיש את הגבות כחלק בלתי נפרד ממראה האיפור. היום, לא ברור לנו מה עשינו לפני כן. לא פשוט למצוא מוצר גבות שמעניק מראה טבעי מצד אחד אך מלא מצד שני. המלצה שלנו: בחרי במסקרה לגבות המכילה סיבים, שיעבו את הגבה, יעצבו ויקבעו אותה. הקפידי לבחור מסקרה לגבות בגוון של שיער הראש; כך יתקבל מראה הרמוני יותר.

(צילום: מוטי פישביין, יח"צ חו"ל)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X