fbpx
חטיפים מלוחים ומתכונים נוספים

הכריכים של מאיר אדוני לבית הספר

רוצים לדעת מה מאיר אדוני מכין לילדים שלו לבית ספר? טונה סטארקיסט מזמינים אתכם לחזור ללימודים עם טעם טוב!  היכנסו למתחם "הסטאר של הכיתה" ותוכלו לזכות בארוחה זוגית מתנה במסעדה של מאיר אדוני.

לקראת החזרה לבית הספר, טונה סטארקיסט מזמינה אתכם לשדרג את ארוחת העשר של ה-"סטארים" הקטנים שלכם, עם מתכוני טונה טעמים ובריאים של השף מאיר אדוני. נכנסים לעמוד הפיסבוק של סטארקיסט  צופים בשיעור של השף מאיר אדוני איך להכין סנדוויץ' מושלם לארוחת עשר. אחרי שלמדתם מהטוב ביותר. הכינו את בסנדוויץ' טונה שהילדים שלכם הכי אוהבים. עלו את התמונה של הסנדוויץ' שהכנתם לילדים שלכם עם המון אהבה ופינוק. מעלים לאתר ומתחילים לאסוף לייקים. הסנדוויץ' שיקבל את מספר הלייקים הגבוה ביותר. ההורים המכינים יזכו לארוחת שף  זוגית במסעדה של השף 'מאיר אדוני' . 

פרעצל עם טונה מעושנת

מצרכים

🍴 פרצל (להביא משרוייטמן)
🍴 גבינת שמנת
🍴 1 קופסת טונה מעושנת של 'סטארקיסט'
🍴 בצל ירוק
🍴 אבוקדו

ההכנה

פשוט מרכיבים כריך פשוט בבייגל או פרצל לביס

קסדייה טונה מקסיקנית

מצרכים

🍴 טורטיות גדולות
🍴 1 קופסת טונה בשמן זית כתית
🍴
תירס טרי
🍴
בצל אדום פרוס דק
🍴
גבינת מוצרלה (לפיצה)

סלסלת עגבניות
🍴 עגבניות חלוטות קלופות קצוצות
🍴
חצי בצל אדום קצוץ
🍴
1 כף פלפל חריף קצוץ
🍴
1 כף רסק עגבניות
🍴
כמון
🍴
שמן
🍴
מלח
🍴
סוכר

ההכנה

  1. סלסה: מחממים מחבת עמוקה עם שליש כוס שמן זית כתית מעולה שמוציאים מהטונה ומאדים את הבצל והפלפל החריף כ-2 דק. מוסיפים את הרסק והכמון ומערבבים כ-2 דק ומוסיפים את העגבניות המלח ומעט סוכר ומבשלים כ חצי שעה. מאזנים ומצננים.
  2. מורחים על הטורטייה מהסלסה. מפזרים גרגרי תירס, טונה בצל אדום ומגרדים מעל מוצרלה קשה בפומפייה. מקפלים את הטורטייה לחצי ואז לרבע או מגלגלים ומניחים בטוסטר למספר דקות לקבלת טוסט פריך
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X