fbpx
איפור וטיפוח

איך מכסים את הכתם הזה?! הכל על כיסוי נכון בעזרת קונסילר

באדיבות עדי פרג'י, מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז

גלגל הצבעים
באדיבות עדי פרג' מלוריאל

קונסילר הוא מוצר נדרש, שהיה שם עבורינו מאז ומעולם. הוא הסתיר עבורינו כהויות, סייע לנו בהארות תחת העיניים ואפילו בפיסול פנים רטוב. אך כולנו מכירות את אותם הכתמים, שהקונסילר פשוט לא יכול להם. לדוגמה, פיגמנטציה כהה במיוחד שהקונסילר נדמה כמעטה שקוף מעליה; או אדמומיות עזה (שאם גוון עורינו בהיר, הגוון שמתאים לנו במייק אפ- פשוט לא יוכל לכסות!) הסיבה נעוצה בגלגל הצבעים. אותו גלגל המציג לנו את צבעי הבסיס, יכול ללמד אותנו הרבה על הסתרה, הסוואה ואפילו על הדגשה.

העיקרון הוא פשוט: צבעים הנמצאים אחד מול השני על הגלגל, נקראים צבעים משלימים/מנוגדים. כאשר נשים אותם זה לצד זה, הם ידגישו ויעצימו אחד את השני; כאשר נניח אותם אחד מעל השני, הם ינטרלו ויסוו אחד את השני. על עיקרון זה, נוכל להסוות כתמי עור בצורה מושלמת.

קונסילרים בצבעים

סדרת אינפליבל טוטאל קאבר של לוריאל פריז - קונסילר ב-5 גוונים
דוגמה לקונסילר צבעוני: סדרת אינפליבל טוטאל קאבר של לוריאל פריז – קונסילר ב-5 גוונים (צילום: יח"צ חו"ל)

קונסילרים בצבעים חשוב להניח על עור נקי, לפני המייק אפ. נכון, קונסילרים בצבעי העור ניתן גם להניח מעל; אך קונסילרים בצבעים יש להניח ישירות על פגם העור על מנת לנטרלו בצורה איכותית.

  • קונסילר ירוק ינטרל לחלוטין כתמים אדומים, דוגמת: אף אדום מצינון, פצעונים או פיגמנטציה באדום ועוד.
  • קונסילר סגול מצטיין בהבהרת העור, ולכן נניח אותו על איזורים אותם נרצה להבליט. דוגמת: עצמות הלחיים וגש האף. העיקרון דומה להארות בשיטת הסטרובינג (פיסול פנים באמצעות שימרים והיילייטרים)- רק מתחת למקום מעליו.
  • קונסילרים בגנווני גוף/בז' יסתירו כהויות או כתמים חומים. נסו להסתיר בעזרתם את הכהויות תחת העיניים; הם עושים פלאים!

לאחר הנחת הגוונים הרצויים לנו מפלטת הקונסילרים, נניח את המייקאפ על העור.
חשוב: יש להניח את המייקאפ בטפיחות, כדי לעלות מעל הגוונים ולא "להזיז" אותם עם תנועות מריחה. פלטת הקונסילרים יכולה להשתלב עם כל סוג של מייק אפ; ממייק אפ בעל כיסוי מלא ועד מייק אפ בגימור טבעי, כגון טרו מאץ'. הגוונים של הפלטה לא יבלטו או יציצו מתחת לשום מייק אפ שתבחרו. הם ינטרלו את הבדלי הגוון שעל העור, ויעניקו אשלייה שעורכם האמיתי, תחת המייק אפ, חף מהבדלי גוון.שילוב של פלטת הקונסילרים עם מייקאפ מסדרת טוטאל קאבר, תסווה ביעילות כל פגם וכל הבדל בגוון העור. לא עוד אכזבה מיכולות הכיסוי של האיפור שלכם באמצע היום; מעכשיו, השליטה ברמת הכיסוי הוא שלכם בלבד!

ועכשיו, חזרה למציאות

הבנתי את עקרונות הכיסוי. איך אני משלבת אותם בשגרת הטיפוח שלי?

אתן מודעות היטב לטיפוח העור, ולכן אתן לא שוכחות למרוח קרם לחות מדי בוקר, על עור נקי. אולי אתן אוהבות להחליק את מרקם העור בעזרת פריימר. מה מגיע לפני מה?

  1. קרם לחות – הניחו אותו על הפנים בכמות קטנה: נגיעת אצבע על המצח ועל כל לחי, תספיק בהחלט. עסו את הקרם על עור פנים נקי, עד לספיגה מלאה. המתינו מספר דקות.
  2. פריימר – מרחו כמות קטנה של פריימר מאט על האיזורים אותם תרצו "להחליק". לדוגמה: איזור בעל קמטוטים, נקבוביות פעורות או פצעונים קטנטנים, יראה נפלא מבעד לאיפור אם נקדים ונמרח פריימר. העדיפו פריימר שקוף בעל גימור מאט שגם שולט בהברקות, דוגמת אינפליבל מאט פריימר.
  3. קונסילרים – כתם אדום? שקיות כהות תחת העיניים? זה הזמן להסוות. מעט קונסילר בגוון הנכון, על האצבע, בתנועות טפיחה.
  4. מייק אפ – בחרו בכיסוי האהוב עליכן/הרצוי לכן. מלא? טבעי? מאט? הבחירה היא שלכן.
  5. פודרה/סומק – זכרו את כלל האצבע הבא: כל מה שרטוב באיפור, תמיד יקדים את מה שיבש. על בסיס עיקרון זה, שמרו פודרות וסמקים אבקתיים – לסוף. עם שימוש במייק אפ טוטאל קאבר, הפידור אינו חובה; העמידות ורמת הכיסוי של המייק אפ כשלעצמו, מספיקות בהחלט.
  6. חיוך – היו גאות ביצירתכן ובטוחות שהאיפור לא ימוש מפניכן שעות ארוכות!

(תמונה ראשית באדיבות: hearstapps.com)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X