fbpx
גבריםהורות וילדים

הכינו את הטישו – אבאל'ה – סדרת הרשת של האגיס

אז נכון שבתור אמהות, ובמיוחד אמהות טריות, קל לגרום לנו לבכות. אפילו פרסומת בטלוויזיה תעשה זאת. למזלי, בהריון ההורמונים לא השפיעו עלי במובן הזה ואני רוצה להאמין שמלבד הברית של הבייבי לא הייתי ריגשי יתר על המידה. אבל אז הגיעו החברה' בהאגיס ומלבד ליצר חיתולים (ובכלל מוצרי החתלה) נפלאים שעושים עבודה מדהימה, הם גם החלו להפיק סדרות. ולא סתם סדרה – סדרה על אבות טריים והורות מנקודת מבטם.

אין ספק שלא קל להיות הורים. לפעמים אנחנו, האמהות, חושבות שאנחנו מכירות את הילד הרבה יותר טוב מהאבות כי אנחנו בילינו איתו בחופשת לידה, אנחנו שם (ברוב המקרים) בלילות ואם קורה משהו באופן כללי, בידנו הפתרון. אבל הסדרה הזאת מספקת לנו הצצה למה באמת הגברים חושבים: מה היו החששות שלהם בהריון, איך הם התמודדו כשהתינוק הגיע לעולם, ובכלל – איך הם רואים ומרגישים את היותם אבות.

באבאלה משתתפים: איציק שאשו, אוהד חיטמן, טל טיומקין, איתי גרונר ופרץ דניאל מרקיש. הם מכניסים אותנו לחייהם ולחיי משפחתם, מעלים לנו חיוך על הפנים ובעיקר גורמים לנו להזיל דמעה מרוב אושר כשאנחנו רואים אבות מסורים כאלה.

אז כנסו לערוץ היו-טיוב של האגיס ותהנו מכל הפרקים לצפיה חינמית. ולבינתיים, כי אני יודעת שקשה לכן להתאפק – הנה הצצה קטנה 🙂

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X